No nie do końca spełni oczekiwania bo one mają węże około 20mm średnicy. Właściwie to dlaczego chcesz go wymieniać? Tylko nie pisz że obroty falują.
Zagrzałeś Rycho T , bo to dla niego oczywista sprawa, ale on "zjadł zęby" na takich pierdołach, więc się chłopu nie dziw. To, że silnik faluje jest przyczyną tego, że gaźnik "nie trzyma" zadanej dawki paliwa, przez co dodaje i odejmuje "gazu" aby utrzymać obroty zadawane przez regulator. Tak, czy siak winny jest temu gaźnik. Być może łapie np "lewe...
Jeszcze podaj jaki masz silnik. Niektóre 1.6 nie mają przepływomierza a czujnik podciśnienia MAP . U siebie w jednym z aut 1999 1.6 X16SZR mam właśnie czujnik MAP. Jak obroty falowały winien był zawór EGR . Co do temperatury silnika - zobacz czy jak jest ponad 90 stopni czy chłodnica jest cała gorąca (oba grube węże góra i dół)bo może być przytkana...
Witam, mam problem z Peugeot 206 1.4 75 KM. Od pewnego czasu kompletnie się nie zbiera, po chwili zaczyna normalnie jechać, jakby coś go dławiło. Na wolnych obrotach silnik nie faluje. Zawory ustawione. Wyskakuje kod błędu P0008, P0140. Czy to wina sondy lambda? https://obrazki.elektroda.pl/5608286100_... https://obrazki.elektroda.pl/8183598300_...
Stawiam na zawór cr
witam mam ten sam problem 2000 tys już dołożyłem a silnik dalej faluje pomugl ten zawór od faz
Zawór odmy miałem podobny przypadek
Podciśnienie będzie falować przy takim pierdzeniu. Zawory owszem do sprawdzenia. Może też być tak że lewizna na wolnych powoduje wypadanie . Trzeba by zajrzeć na korekty jak wyglądają na wolnych bo niby na wyższych ok . Co autor na to?
https://obrazki.elektroda.pl/4724002600_... Od siebie dodam: Żeby przetestować fan, trzeba mieć 2 płaskie magnesy... zawór rozdzielający przepływ czynnika f-valve to lodówka, jeden naciska, drugi paczy na zawór z tyłu...
Dokładnie tak powinno być.Teraz jeszcze w zależnośc jak daleko jest do źródła ciepła stosuje sie spinkę (bypas np.z zaworem róznicowym cisnienia)przed zaworem trójdrogowym po to żeby ciepła woda była cały czas tuż pod zaworem dla prawidłowego dziłania układu bo inaczej jeśli układ po otwarciu zaworu musiał by czekać na ciepłą wodę to układ falował by...
Opel Astra H 1.6 105 Z16EX1, błąd P1112, zawór elektromagnetyczny klapy krętej - zakłócenia działania - Nowy EGR - Czyszczone kanaliki EGR - Nowa pokrywa z odma - Nowe świece Falują obroty od 750 do 850, nie mam pojęcia, już co jest. Gruszka od klap chodzi, klapy były całe, nie zacinały się. AI: W jakich warunkach występuje problem z falującymi obrotami?...
Brak diagnozy. Co się dzieje na szynie jakie ciśnienie podczas tego falowania? Jak ustawiony jest zawór EGR, "scv" itd ?
Sprawdź luz zaworowy, może zawory są podparte?
Zawór regulacji cisnienia. Nic nie ma do pracy na wolnych.
Nieszczelność w dolocie (lewe powietrze) może jeszcze nie domykać sie zawór EGR
z kompa wyczytał tylko ,że ciśnienie paliwa faluje mam zawór paliwa w pompie spróbuje go wymienić to jest problem który jak pisałem wcześniej zdarza się nieregularnie teraz jade i jest ok .takie same objawy w toyocie i po wymianie filtra paliwa ok ,ja mam nowy filter jutro czyszcze zbiornik paliwa i elektrozawór pompy wymienie
P0141 grzałka sondy P0443 Zawór EVAP P0223 Przepustnica
Walcze z wariowaniem wolnych obrotów od momentu kupna samochodu (2 Lata ). Na gazie wsio OK. Na benzynie padaczka, falują. Zawór wolnych podmieniony i komp. Lambda nowa. Przepływomierz sprawdzony. Nieszczelności sprawdzałem autostartem i nic. Pomaga odłączenie odmy od gumy na przepustnicy po jej uprzednim zaślepieniu. Czyli jakby lewe powietrze z tej...
Kupiłem kolejny komputer z innej astry i krokowy i to samo na 3 komputerach i 4 silniczkach krokowy czy może to byc zawór ssący ? Że falują obroty czasem na niskich
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
Witam , mam pytanie odnośnie silnika w Oplu Corsie Twinport 1.2 MKII 2005 . Ponieważ po nagrzaniu się silonika zaczyna klekotać (poprzedni właściciel wlał olej full syntetyk) i zastanawiam się czy to nie wina oleju. Pod korkiem wlewu oleju jest "masło" ale być może to wina, jak gdzieś czytałem nie dogrzanego oleju jeżeli był samochód używany do jazdy...
Mam bardzo podobny problem. Wymienione sporo rzeczy. Wyczyszczone również. Jak odpinam wtyczkę od zaworu zmiennych faz rozrządu samochód traci moc ale objawy falowania obrotów znikają, spalanie spadło, silnik staje się cichszy. Wymieniłem ten zawór i nic nie pomogło. Odłączając zawór znowu jest wszystko ok. Nie wiem czy to koła zmiennych faz rozrządu...
Zawory wyregulowane i szczelne?
a jeszcze jedno : eg 200 nie ma zintegrowanego z reduktorem zaworu elektromagnetycznego , jeśli w poprzednich był to musisz dokupić zawór oddzielny lub kupić scorpion st , który ma zintegrowany z reduktorem zawór i filtr fazy ciekłej.
regulatora niema się co czepiać, problem tkwi w gaźniku, choć nie zaszkodzi też sprawdzić i wyregulować zawory
pomiary robiłem na podłaczonym zaworku,wysterowuje z kompa generalnie ok- w momencie kiedy pokazuje otwarcie zaworu na zero to znika napięcie,sprawdzałem tez przejście od 60 pina kostkaA ze sterownika do zaworka i tez było ok.A powiedzcie mi czy to normalne ze zaworek jest sterowany dwoma plusami bo tego nie rozumiem.W momencie kiedy recznie otworze...
Jeżeli wymienię zawór na nowy trzeba będzie go przyuczyć jeszcze raz? Dodano po 26 przeczytałem że można sprawdzić ten zawór wypinają wtyczkę prądu wtedy auto powinno przestać falować jeżeli jest to ten zawór, jest to prawdziwa informacja??? jeszcze pytanko w którym miejscu jest ten zawór ?
I zasadnicze pytanie kiedy parownik był regenerowany? Dodano po 2 spróbuj odłączyć zawór na tym wężu i zobacz czy po odłączeniu też będzie falował. jaki zawór na wężu między parownikiem a listwą? Tam jedynie co to powinien być filtr fazy lotnej.
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
1400 obrotów na ssaniu - nie rozwiązano. Mało który właściciel rozwiązał ten problem. Taka przypadłość ABC. Falowanie obrotów - przepuszczał zawór od lpg oraz nieszczelny dolot powietrza. Stukanie w głowicy - wymiana hydropopyhaczy, zaworków zwrotnych oleju w glowicach oraz zaworka w magistrali olejowej pod kolektorem ssącym.
Jeżeli w momencie falowania obrotów silnik nie dymi to moim zdaniem coś się przycina w pompie paliwa. Gdyby zawór lub wtrysk się zawieszał to by zadymił.
Przewody podciśnienia szczelne? Jeśli jest zawór EGR to go sprawdzić.
Chyba padł sterownik, bo obroty na jałowym falują, czasem falują obroty i raczej nie jest to wina SCV, bo samochód nie ma problemu z odpalaniem i nie gaśnie. Falowanie obrotów to zawór scv. Co do sprawdzenia wiązki od egr do sterownika, bez schematu zajmuje to 10 min.
Witam! Audi A6 avant 3.0tdi bmk 224KM 2005r odpala ładnie, obroty falują, po chwili gaśnie, przy dodawaniu gazu obroty też falują, silnik raz się lepiej wkreca raz gorzej ciągle falując Stało się to na przestrzeni kilku dni, potrafił delikatnie pofalować tylko na jałowym i sobie zgasnąć,teraz cały czas faluje i gaśnie. Paliwa pół baku nowy filtr MANN,...
Panowie i Panie, tłukę moją Astrę J 1.7 CDTI już ponad 6 lat. Była ostro żyłowana do odcinki 😅 Ogólnie lały wtryski, założone zostały uszczelniacze zaworowe i jest okej. Przy wymianie oleju kolejny raz leję płukankę silnika od Liqui Moly oraz dodałem Cerateca (auto o wiele rzadziej dymi), kultura pracy silnika lepsza. Przebieg 340 kk. Był problem z...
Jest jeszcze błąd P1112, zawór elektromagnetyczny klapy krętej - zakłócenia działania
Brak regulacji mieszanki należy wymyć przepustnice w szczególności zawór gdzie jest silniczek
Do egr dochodzi przewód gumowy. Gdzie on jest podłączony? Czy my na pewno mówimy o tym samym silniku?Żaden wąż tam nie idzie.Jedyne węże to węże od płynu chłodniczego, zawór jest elektryczny.Chyba że jest podciśnieniowy no to idzie do zaworu sterującego.
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Dziś napełniłem układ tak jak książka pisze i co ciekawe coś tam kompresor próbuje robić. Ale marnie mu to idzie . Ciśnienie wys. prawie w normie ok. 7 bar ale niskie za wysokie około 7bar i faluje . Czy to może ten zawór robić takie cuda?
Witam. Jeśli masz dwie pompy,jedna w zbiorniku,druga na silniku(dająca większe ciśnienie) to pada w niej uszczelka i membrana,tamtędy paliwo wpada do rozrządu i do oleju. Zdarza się że wtrysk przepuszcza i gdy zawory są uchylone to wlatuje paliwo pod nie i dalej.
Nie martw się tym fantem, ponieważ mam dokładnie tak samo. Byłem u kolegi mechanika, który kocha BMW od kilku lat, podpiołem pod kompa i jest wszystko ok. powiedział mi, że tak właśnie powinno być bo to zawór EGR tak faluje i właśnie dobrze że to robi. Znaczy, że prawidłowo działa. Gdyby tego nie robił byłoby znacznie gorzej. Pozdrawiam
Dobra a co do falowania obrotów czy może mieć coś wspólnego zawór sterujący powietrzem jałowym? Czy ewentualnie jest opcja go sprawdzenia w jakiś sposób?
Do sprawdzenia /wymiany na początek zawór SCV-bolączka tych silników.
Nigdy nie trafiłeś pękniętej rury zaraz za przepływomierzem, tam powinna być zamontowana na wsporniku, jak ktoś to oleje to pęka. Za to przez ten zawór odmy falowanie, i problemy z adaptacja mieszanki. Niech ściągnie wąż i zobaczy czy nie ciągnie lewego powietrza.
Gruszka ma swoje zaworki a ty jeszcze dałaś zawór nie wiadomo po co i na co, przywróć to do oryginału będzie działać.
Zruciłem do korkowca , wywaliłem śrubę i jest ok , ale obroty dalej falują . Na benzynie jest ok. a Na gadzie falują . może w parowniku jest jakiś zawór od wolnych obrotów , pod elektrozaworem w parowniku , gdzieś czytałem że on może się zacinać .
myśle że znalazłem ten zawór regulacji dawki (wychodzą z niego 3 przewody zakończone wtyczka) i mam pytania Jak można sprawdzić prawidłowość działania tego zaworu ? (czy jest taka możliwość) Jaki wpływ na działanie tego zaworu ma temperatura silnika ? (jak zimny faluje w mniejszym zakresie) Pompa posiada też drugi zawór za co on odpowiada ? zamieszczam...
Auto zrobiło 900km. Odnośnie świec - bosch i działają na 100%. W 2,5 dci znamienną usterką jest falowanie obrotów za które odpowiedzialny jest najczęściej zawór regulacji ciśnienia. Jednak moje pytanie nie dotyczy falowania obrotów a kodowania wtryskiwaczy, bo mam wrażenie, że oprócz nie odpalania "na dotyk" a 3 obroty któryś wtrysk nierówno pracuje...
oringi ok pompa ok wstępna ok nowe pierścienie zawór na RAIL nwy ale prawdopodobnie uszkodzony falują obroty
Z tego co piszesz to raczej wygląda na wtryskiwacze tym bardziej że zawór nadciśnieniowy na pompie został wymieniony.Niestety bez wyjęcia wtrysków i sprawdzeniu ich na stole,nic nie stwierdzisz.Miałem już sporo wtrysków commonray które w próbie przelewowej nic specjalnego nie pokazywały. :cry:
A jak ma wyglądać pracujący w silniku zawór? Może mu dolegać brak luzu zaworowego, który należy wyregulować.
przepustnica,przepływka,tps,zawór biegu jałowego,lewe powietrze.
Najpierw spróbował bym ze świecą, często jest tak że po rozgrzaniu traci iskre. Jeśli nie ma falowania na ciepłym silniku to zawory są ok. Przede wszystkim zmniejsz przerwe na świecy do 0.2-0,3 mm i na pewno odpali.
w Hondach jest MAP sensor a nie przepływka. Bardzo pomocne w diagnostyce jest komputer z logerem. a najczesciej problemy wynikaja z tego ,że "mechanicy" nakreca srubkami przy przepustnicy itd... a i zawory warto ustawić.
Jeżeli falują niezależnie od biegu to szukałbym lewego powietrza lub sprawdził zawór odpowietrzania skrzyni korbowej
Witam! Mam problem z crossem, falują mu obroty oraz nie chce jechać i strzela po dodaniu gazu. Ps. Zawory były polerowane. Nowa świeca. Proszę o odpowiedź.
Zawory były podmieniane 1 nowy bosch te same numery drugi bosch o innych numerach z innego auta w którym ciśnienie nie falowało.
podaj coś wiecej otym silniku jeśli wtryski zasilane z listwy to uszkodzony może być zawór przy pompie wysokiego ciśnienia
Po złożeniu kosiarka odpaliła, paliłem ją bez tłumika, i zauważyłem że wylatuje ogień z kolektora, czy to normalne? Kosiarka pali na dotyk, bez problemu pracuje na wolnych, ale na gazie faluje, myślę że regulacja załatwi sprawę, tylko którą śrubką? Tą co jest wyżej, czy tą co jest za filtrem? Wcześniej przed rozbieraniem tak samo falowała, tylko też...
Witam zrobiłem patent podłączyłem zawór podciśnieniowy pod świece żarowe na razie faluje ale działa Pozdrawiam
zawór od zmiennych faz podmien jak nie pomoze to zrób reprog clipem
Wyreguluj zawory
Witam, szukam i szukam na forach ... a mechanicy wciąż swoje i nadal nie znaleźli przyczyny. Pacjent : Pajero 3.2 DID 2002 r. Objawy : - silnik zimny - wszystko ekstra, odpala od strzału, ma moc , przyspieszenie, nie trzęsie. Niby jest jak być powinno - silnik po rozgrzaniu - zaczyna telepać...trzęsie na niskich obrotach. Na luzie jak mocno wcisnę pedał...
Kiedy regulowałeś w nim zawory?
Chyba wykorzystam zużytą świecę , aby zrobić adapter do wkręcenia do głowicy. Ta uszkodzona klapa długości dolotu mogła jakimiś fragmentami utknąć w gnieździe zaworowym.. Odezwę się za jakiś czas. Dzisiaj rozprawiłem się chyba definitywnie z tym autem. Silnik pracuje bardzo kulturalnie, przepustnica wolnych obr. ustawia raz wolne i kończy prace, nie...
Oj tam, o wcześniej wspomniany zawór mu chodziło i już... pozdr
Był podpinany tylko pod komp.stwierdzili że skacze cisnienie paliwa- wymieniłem zawór ciśnienia paliwa a samochód dalej faluje na wolnych obrotach.Na zimnym silniku chodzi normalnie jak osiagnie temperaturę zaczyna falować
A zawory były regulowane ??
A jak tam luzy na zaworach?
Stary Diesel: - kosztowne wtryski. Poza tym nie widzę istotnej różnicy w cenie części, jeśli kupimy auto bez dwumasy i DPF. A to, że ma problemy w zimę, to tylko przez zaniedbanie układu paliwowego przed sezonem zimowym. Benzyna + LPG: - wypalone zawory. - wypalone uszczelki głowicy. - problemy z falowaniem obrotów biegu jałowego. - dodatkowy serwis...
Witam Jestem posiadaczem Opla Astra H 1.7 CDTI Na początku falujące obroty to wymieniłem zawór SCV na nowy. Po jakimś miesiącu falowanie powróciło to założyłem po przeczyszczeniu stary zawór i silnik zaczął pracować równomiernie (raz na jakiś czas pokazywało się delikatne falowanie), a po kilku miesiącach na nowo falowanie powróciło. Później pojawił...
Pierwsze sprawdz zawór gaszenia na pompie czy kabel elekt. nie jest załamany,czy łączy(często tak się dzieje)wymień filtr pow.po lecie bo zakurzony i nie dostaje odpowiedniej ilości powietrza.Stawiam na zawór gaszenia.
na zgaszonym silniku błedu niema nawet chwile po uruchomieniu bledu niema, pojawia sie po pewnej chwili damaszke.adam mysle ze nie do konca wiesz co to za silnik i jak w nim działa zmiana fazy, to nie renault ani opel. Dla jsnosci opisze jeszcze raz ja pracuje silnik. Zimny na ssaniu na podwyzszonych obrotach nawet trudno zauwazyc ze jest cos nie tak...
Alternator sprawdzałem miernikiem i jest na pewno sprawny. Zawór EACV też już czyściłem w benzynie ekstrakcyjnej tyle tylko dało, że podczas jazdy na gazie falowały mi obroty a teraz są już ustabilizowane. Ale jak mogę sprawdzić czy ten zawór jest sprawny ? Jest jakaś metoda ?
Witam mam taki problem z citroenem c 3 2005r 1.4 benzyna 8 zaworów, otóż czy na zimnym czy na ciepłym silniku falują mi obroty ,na komputerze nie ma błędów, są wymienione 2 sondy lambda ,nowy filtr powietrza i ustawione zawory ,ale to nic nie daje co to może być? .moze Uszkodzone wtryskiwacze bo juz sam nie wiem ,auto normalnie przyspiesza ma moc ,rowno...
To może zacznij od wymiany termostatu i sprawdzeniu wentylatorów i czujnika załączającego wentylatory, ale najczęściej falowanie to uszkodzony EGR
Ten wtryskiwacz nie koniecznie musi być do wymiany , spróbuj umyć go w wyjce ultra dźwiękowej , no chyba że jest mocno zużyty , co do falowania obrotów to możesz sprawdzić czy zawór EGR przypadkiem nie wpuszcza spalin do dolotu , wtedy gdy nie powinien , może być zasyfiony i się przycina .
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Zawsze tez gdy uruchomię silnik mam większe falowanie obrotow przez chwile a dokładnie w trakcie gdy silnik jest na ssaniu. - czy to może być spowodowane kompresja? Nie sądzę. Z Twojej wypowiedzi oznacza, ze mam przez ten jeden cylinder kompresje do kitu czyli muszę robić remont ? Do puki niema objawów tj. pobieranie oleju,wypadanie zapłonów ja bym...
kolego tylko, ja nie mam pojęcia gdzie tego szukać aby ewentualnie zaślepić. Paliwo na pewno nie ucieka, parkuje na bruku zawsze w tym samym miejscu, zero jakichkolwiek plam. Czy zaznaczone na foto to właśnie ten elektrozawór ? http://obrazki.elektroda.pl/2728904100_1... z niego wężyk do mini zbiorniczka poniżej http://obrazki.elektroda.pl/3083615600_1...
w tym monencie jestem zielony wyciągnęłem tan zawór i jak go zmierzyłem to ma 46Ω a jak podłącze go do 12 v to jego przesłona nie reaguje próbowałem ruszyć ją śrubokrętem to chodzi lekko i wraca na swoje miejsce jak ogólnie ma zachowywać sie ten zawór?
Witam Natychmiast wymiana przewodów a szczególnie świec na oryginalne Motorcrafta ( Fordy Zetece nie jeżdżą na innych świecach !!!!! ) Później pojeździć z 20 km na benzynie i powiedzieć czy faluje . Jak faluje to po kolei do sprawdzenia : zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej i przewód do niego , zawór ISC , potencjometr przepustnicy . Nie ma praktycznie...
Zawór regulacji ciśnienia na pompie CR uszkodzony.
Witam wszystkich i chciałem zapytać o radę gdyż kupiłem niedawno forda Transita z 2009 2.4 140KM 4x4 i problem polega na tym że jak jest zimy to obroty na biegu jałowym troszkę falują i na komputerze pokazuje dwa błędy p251a i p0404. Mój problem polega na tym że po wyciągnięciu zaworu EGR okazuje się że jest nowy. I nie wiem czy ten nowy zawór jest...
Gasnąć od tego nie powinien, falować w sumie też nie. Jeśli zawór będzie się zacierał silnik będzie zmieniał odgłos pracy. Będzie albo bardzo miekki, albo będzie pracował twardo "klekotał jak stary diesel na zimno". Moga przy tym być ubytki mocy i kopcenie na jasny kolor, szczególnie przy zbyt późnym zapłonie.
Proponował bym sprawdzić też układ odpowietrzenia przy głowicy. Szczególnie zawór w trójniku i ezektor opisane na tym pożyczonym zdjęciu.
Regulacja co 40tyś km wedle Fiata. Na LPG zalecana co 20tyś km. Gaz powinien być wyregulowany na ciut bogatszą mieszankę. Uboga mieszanka bardzo szybko wypala zawory!
Zobacz jeszcze zawór EGR i przewód podciśnienia
Ok to od tego zacznę, a co zakręcić żeby woda nie uciekała ? Rozumiem że zawór którym wchodzi woda do pieca do C.O.W ? Po odkręceniu tych dwóch śrubek wyjdzie bez problemu? bo byłem teraz to oglądać i trochę ciasno tam jest... Mam w domu odkamieniacz webber w proszku, czy to też może być ? (dostałem do czajnika i nawet działa :) ) Musisz zakręcić wszystkie...
spotkałem sie z tym proglemem i walczyło z nim kilka serwisów usterką okazał sie zawór zmiennych faz rozrządu .Występowało to tylko na wolnych obrotach
Podpiąć kompa i posprawdzać w pierwszej kolejności pamięć błędów. Później wartości rzeczywiste pracy silnika szczególnie podczas włanczania tych odbiorników energi które powodują falowanie obrotów. Często w tych samochodach padają zawory recyrkulacji spalin.
Zawór EGR ma duży wpływ na falowanie obrotów zaślepiłem u siebie i jest ok przewody i świece NGK filtr powietrza co 10000 .Zajrzyj http://forum.vectraklub.pl/index.php?sho...
Witam wszystkich. Mam problem z autem jak w opisie. Często zapala i po jakimś czasie gaśnie i nie odpala lub po nagrzaniu zgaszę po chwili odpalam i zgaśnie już nie zapali. Na wykresie widać że gdy występuje usterka ciśnienie paliwa zaczyna falować i finalnie spada,auto gaśnie. Podmieniłem zawór regulacji cisnienia-bez zmian. Wtryski sprawdzone na przelew,jest...
Zawory sa regulowane sa chydraulicznie a objawy przed remontem byly takie same tylko obroty bardzie falowały i nie wchodził na obroty wogóle. Zastanawiam sie nad brakiem komunikacji z szuna can bus. Czy powode moze byc uszkodzony sterownik silnika? Jak również nad tym dlaczego komputer diagostyczny nie chce mi pokazac pracy podzespolów silnika, tym...
Witam. Podepnij samochód pod kompa to wiele się może wyjaśnić. Podmień zawór EGR bo ten najprawdopodobniej się zacina.
Jak jest polutowany kabel podłaczony tak jak potrzeba to nie ma żadnych błędów, ale silnik faluje a jak odłącze ten zawór to wyskakuje błąd elektrozaworu wlotu vanos. Pozostaje sprawa taka że jak to byly by węże podcisnienia to raczej z podlaczonym vanosem by fakowaly i z nie podlaczonym a tu jest tak ze jak elektrozawor odlacze silnik chodzi jak igla...
Jeżeli tylko wolne obroty, to zawór na listwie, bliżej grodzi silnika jest zawór, z drugiej strony czujnik. Czyszczenie nic nie da, trzeba wymienić.
Pływak faluje przy kolejnych próbach startowania pompy i raz zamyka raz otwiera zawór, pompa nie tłoczy i efekt jest mizerny. Jak będą dwa pływaki, jeden do załączania pompy gdy studnia jest pełna i drugi do wyłączania pompy gdy studnia jest pusta (woda opadnie do określonego poziomu), to tego falowania nie będzie.
Witam. Cały czas walczę z tą przypadłością i nic. Na benzynie jest to wahanie małe ale na gazie mocno się potęguje. Podmieniłem zawór zmiennych faz ale też nic nie dało. Sonda założona nowa oryginał, przepływka też i nic. Szczelność układu dolotowego sprawdzona. Mam teraz wymianę oleju i zastanawiam się czy gęstość i świeżość oleju ma wpływ na to zjawisko....
volvo faluje faluje obrotomierz fiesta faluje
hamulec postojowy elektryczny buczeć pralka prać głowica renault espace
integra wyjście sterujące alarmem monitoring klatki
SABA LED32TC2200ET Firmware Request and Tips Renault Espace 3 1.9 dTi - Gaśnięcie na zimnym silniku