Ja mam podobny problem na zimnym odpala od strzala i zaczynaja falowac obroty (jak by chodzil na 3 gary) i do tego dymi na biala szaro, elektro zawor kata wtrysku wymieniony na nowy na gwarancji i nic to nie dalo, wyjety z innego auta ktore chodzi idealnie tez nic nie dalo, co to moze byc ???????
Jeżeli jest zdjęte zasilanie to zawór przyjmuje pewną określoną pozycję, przy której następuje mały; ale zawsze przelot. To praca awaryjna. W zależności od potrzeb może się on domknąć całkiem.
Witaj Samochod trafił do warsztatu... Ehh 😣 Z tego co mi powiedziano to: 1. Jedna cela w akumulatorze była pusta, dawał za małe napięcie, stąd było wypadanie zaplonów. Po wymianie aku falowanie ustalo zapłon normalny. 2. Nierozwiazany został problem z niskim napięciem na zasilaniu silnika krokowego. Na jałowym jest normalne, przy gazowaniu jest...
Silnik: 2.5 TDI 140 KM (D5252T, AEL) Silnik odpala bardzo dobrze,ciepły na strzał, po zimnej nocy kręci zaledwie kilka obrotów. Przyspiesza bardzo dobrze, zadymi tylko jak nagle depne, jak turbo doładuje to przestaje i po prostu idzie. W trakcie jazdy na ciepłym (zazwyczaj bo i na zimnym sporadycznie się zdarza) silniku w zakresie 1-2 tys obrotów samochód...
Witam Jestem posiadaczem volvo v40 rocznik 98 Mam ogromny problem z obrotami jalowymi silnika. Na luzie ma ok 3500tys obrotow po wypieciu wtyczki silnika krokowego spadaja one do 2000tys Wiem tyle ze po wypieciu tej wtyczki silnik powinien sie zadusic. Diagnostyka pokazuje wade czujnika polozenia przepustnicy,wypiecie tejze wtyczki nie wplywa jednak...
Witam wszystkich, mam problem - w Volvo FH 12 świeci się zestyk 1 biegu jałowego, auto nie szarpie, wchodzi na obroty, pedał gazu podmieniony, miał ktoś podobny problem?
Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem v40 2000r 1.8 benz intercooler Od pewnego czasu zaopserwowalem dziwne zachowanie auta natomiast obroty skaczą podczas zmiany biegów od 1-3 bardzo dużo bo o tysiąc półtora w górę od 3-5 tylko z 200 obrotów Ale to nie koniec rano gdy jadę do pracy odpalam auto normalnie po robocie 8-9 godzin postoju musze go kręcić...
Witam posiadam Volvo 440 1991r z silnikiem 1721 GLT injection 102 km B 18 FP komputer Siemens (bendix). Od przedwczoraj mam problem z zbyt wysokimi obrotami biegu jałowego.Obroty utrzymują się w granicy 1500 obr/min na zimnym silniku, gdy silnik popracuje z 2-3 minuty wzrastają na 2000 obr/min i falują miarowo pomiędzy 2000 a 3100 obr/min. Wymieniłem...
Witam. Od kilku tygodni walczę z pewnym problemem w moim volvo 440 2.0 (B20F) b+g. Silnik uruchamia się bez problemu, jednak po długim (6 i więcej godz.) postoju, gdy przejadę kilkaset metrów, przy wysprzęgleniu gaśnie. Po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej wolne obroty trzyma równo. Objaw ten występuje zarówna na benzynie jak i na gazie. Urządzenie...
Witam Volvo v40 2.0T benzinen 2000r Problem mianowicie wygląda tak że kiedy auto się rozgrzeje auto co jakiś czas spada na 300 obr. i się odbija ale czasami nie daje rady tego zrobić wiec gaśnie. Wymieniony kanał wolnych obrotów przez klienta błąd jaki jest w aucie to czujnik wału korbowego ale nie zawsze ;/ raz jest raz go nie ma ;/ Wiązka sprawdzona...
Volvo v40 -chwilowa przerwa mocy podczas jazdy,głównie przy przyspieszaniu. Urwanie mocy sekundowe widoczny na wykresie przy podpietym komputerze.Przepustnica,egr,potencjometr gazu wymieniony a problem pozostaw Silnik 2.0 120km
Dzień dobry, volvo kupione z falującymi obrotami, po lekkim zagrzaniu 500- 1500rpm. Po podpięciu do cdif/3 pojawiają się błędy 6800 i 1C76. Check gaśnie po minucie, obroty biegu jałowego falują dalej. Tempomat działa. O ile błąd 6800 jest do ogarnięcia (tak sądzę), to za nic nie mogę znaleźć interpretacji błędu 1C76. Jakieś pomysły? Z góry dziękuję...
Problem rozwiązany, winowajca okazał się zawór EVAP czyli od oparów benzyny ze zbiornika. Wymieniłem go i problem znikną w moim przypadku :gitara:
Witam, wyczyściłem przepustnice,nastawnik wolnych obrotów, oraz wszystkie styki i złącza sterowania silnikiem. Działa nie gaśnie :) ,ustąpiło również falowanie obrotów biegu jałowego. Mam nadzieje że na zawsze. Pozdrawiam
Witam mam problem z volvem a nie man juz pomysłu, czasami nie odpala przeaznie po przejechaniu jakigos dystansu i odczekaniu kilku minut kreci ale nie odpala gdy ostygnie jest ok parametry wszystkie w normie wymienilem filtry paliwa czujnik cisnienia paliwa na filtrze pompe paliwa niskiego ciśnienia (ciśnienie nie na filtrze ok.4 bar) brak jakichkolwiek...
Chodzi o to, że wcześniej przerobiłem już wszystko co jest dostępne nt falujących obrotów na biegu jałowym podczas jazdy. Została mi tylko przepustnica. Wiem, że nr błądu dotyczy tak jakby pedału gazu, ale to się dzieje po podmianie przepustnicy na nową i program volvo vida po kliknięciu w błąd nie pokazuje potencjometru pedału gazu, tylko wyświetla...
Pobawie sie tym. Dziekuje:)
Witam. Rozumiem obroty biegu jałowego to czyszczeie przepustnicy, inaczej się nie da Pozdr...
Na wykresach jest wszystko ok. Może problem występuje tylko powyżej biegu jałowego. Dla pewności możesz odpiąć wtyczkę od pierwszej sondy i sprawdzić czy coś się poprawi ale raczej nic. Trzeba by odczytać parametry w czasie jazdy: temperatura silnika, odczyt z MAF (lub MAP w zależności od rozwiązania), czas wtrysku, otp. Skoro pali pali prawie dwa razy...
Niech ci ktoś w końcu podepnie vide i zobaczy jakie są żądane obroty biegu jałowego bo możliwe że wszystko jest ok tylko sterownik zadaje takie obroty.
Z tego co pamietam tester powinien ci pokazach pozycje przepustnicy na biegu jałowym 3% kat zaplonu 5 stopni sprawdz czy masz dobrze rozrzad ustawiony z tego co pamietam sa tam fazy rozrzadu moze po przekroczeniu obrotow i zle ustawionym rozrzadzie rozlacza ci wszystko. W tych silnikach lubi sie rozrzad przestawic tylko w tym miesiacu 3 naprawialem.
Pokrótce opiszę przypadłość mego auta - może ktoś ma jakiś pomysł... otóż volvo 440 1.8 + lpg, '94 b18u monowtrysk od kilu dni robi bunt i nie chce odpalać w ogóle na benzynie. Kilka dni temu zauważyłem nierówna pracę silnika jeśli był zasilany benzyną,a dokładnie falowanie obrotów (po przełączeniu na gaz falowanie ustawało jednak obroty nie schodziły...
Witam Mam taki problem. Podczas uruchamiania samochodu silnik działa nierówno, falują obroty, krztusi się. Czasem nawet samochód gaśnie. Po około 30 sekundach kiedy się trochę rozgrzeje pracuje normalnie. Oczywiście kiedy go uruchamiam to działa na benzynie. Problem występuje kiedy dzień wcześniej jeździłem na gazie. Natomiast jeśli dzień wcześniej...
https://obrazki.elektroda.pl/2019773600_... https://obrazki.elektroda.pl/9911780000_... https://obrazki.elektroda.pl/4165111200_... https://obrazki.elektroda.pl/2212679800_... Witam ponownie w temacie wkradł się błąd chodzi o volvo s80. 2.0 benzyna 1999r. Dzisiaj trochę popracowałem...
Po aktualizacji sterownika STAG 300 plus, znikły dane,mapy itd. Przeprowadziłem Auto kalibracje, zebrałem obie mapy, po czym wyszły mi takie oto krzywe. Czy mnożnik jest ustawiony poprawnie ? http://obrazki.elektroda.pl/7847868300_1... Auto jeździ normalnie, lecz gdy temperatura otoczenia jest bliska zera bądź ujemna, po przełączeniu...
Witam Mam problem z silnikiem 2.5TDI AEL (ten sam co w audi A6 C4, VW T4) tzn. objawia się tym że turbosprężarka nie pompuje równo tzn. przy wciśnięciu do dechy na wyższym biegu gdzie obroty narastają stosunkowo wolno słychać jak turbo pompuje i za chwile przestaje, wydaje mi się że powinno być słychać ciągły świst turbosprężarki. Drugą sprawą są silne...
Zależy jaka skrzynia. Np w renówce DPO miałem jedynkę, dwójkę potem lock, trójka i czwórka. Ktoś niewprawny lock na dwójce wziąłby za zatrybienie następnego biegu. Poza tym każda skrzynia zredukuje (a przynajmniej powinna) po wciśnięciu pełnego gazu, bo nie pozwoli silnikowi pracować pod pełnym obciążeniem na takich niskich obrotach. skrzynia aisin...
12 litrowy silnik z elektryczna pompka wersja elektryki2 z 2002r najczesciej spotykane usterki to "zuzyta sprezynka" w zaworku zwrotnym --- na schemacie w poprzednim poscie oznaczona jako 2 odkrecasz wyjmujesz rozciagasz sprezynke najlepiej 2x kontrolujesz plastikowy grzybek czy nie ma uszkodzen i skladasz spowrotem (JAK WYMIENIALES KOMPLETNA POMPE...
tak to jest normalne, obroty muszą rosnąć bo na tym biegu z 1500 obrotów silnik by nic a nic nie przyśpieszał bo to za niskie obroty by się z nich "wygrzebać" dlatego lockup zapina wyżej, gdy silnik ma już odpowiednią moc żeby przyspieszać a swoją drogą jak dasz do dechy w takim momencie to skrzynia powinna zredukować o jeden a nawet 2 biegi, mi redukuje...
Witam.Posiadam volvo s40 1.6 2001 benz gaz.Na biegu jalowym na benz i gazie faluja obroty 800-1200.Bylem u mechanika.Auto zostalo podlaczone do komputera i wyskoczyl blad czujnika walu.Mechanik powiedzial ze prawdopodobnie jest zle ustawiony rozrzad i trzeba bedzie go ustawic prawidlowo.Koszt tego wyliczyl mi na ok500zl.Rozrzad byl wymieniany w listopadzie...
volvo obroty biegu jałowego falujące obroty volvo renault obroty biegu jałowego
megane odpalić rozwiązać obwód elektryczny wywołać positiv
Programowanie silnika bramy Wayne Dalton - instrukcje Philips DVD - komunikat "LOAD" na wyświetlaczu