Nie ma tam fasolek do regulacji. Każda śruba ma luz w otworze więc przez to trzeba ustawiać zbieżność. Dodatkowo wymieniałeś tuleje w wahaczach.
Na otwórz - nie zalecane ale i nie zabraniane. Nylonowa tuleja gwintowana w tłoku siłownika na całkowitym otwarciu opiera się czołowo o metalową tuleję, w której jest osadzona śruba napędowa i może się tam wycierać, ale sądząc po kilku rozłożonych siłownikach - minie kilka dobrych lat zanim coś będzie widać. Na zamknij - j/w (tyle że wtedy plastikowa...
Górę masz na pinie dół na blokadzie, ale najlepiej zaznacz sobie i do roboty jeżeli wiesz co robisz, jak nie to oddaj pojazd wo warsztatu który się zna sprawie, bo góra jest na fasolkach(regulacji) i jepiej jest ustawić tak jak powinno być a nie jak może być, to jest różnica pół zęba a w mocy 15KM.
Sprawdź, czy belka poduszki skrzyni nie jest przesunięta, bo z tego, co pamiętam, ma regulację (fasolki w otworach). Jak jest przesunięta maksymalnie w jedną stronę, to taki będzie efekt. Dodano po 14 A czy przypadkiem maluch z tym dużym rozstawem śrubek w kole miał tej samej długości półosie? To dobre pytanie. Ale w PRL obstawiam, że nic nie zmienili....
Całym wskaźnikiem: https://obrazki.elektroda.pl/7848081700_... https://obrazki.elektroda.pl/9540717500_... Ten wskaźnik powinien być przykręcony do wielozaworu, regulacja jest w zakresie "fasolek", u Ciebie jest w ogóle nie przymocowany i przekręcony znacznie poza zakres regulacji: https://obrazki.elektroda.pl/7092291800_...
A powiedz jak pompę ustawiles? Tylko na te znaki 00 na trybie od rozrządu i na trybie pompy 3,6 i później tylko na fasolkach koła pompy regulacja? Czy ustawiles jakoś pierwszy tłok przed gmp itp?
Kalibrację wykonałem mechanicznie . Uchwyt zaworu jest przykręcony do turbiny trzema śrubami i ma fasolki . Zakres regulacji to około 30% W moim przypadku delikatnie podpiłowałem otwory by osiągnąć wymaganą wartość . Auto działa bez zarzutu.
Faktycznie 4 śrubki na torx, jutro sprawdzę czy da sięwyregulować bo dzisiaj już ciemno:) choć nie widzę tam żadnych fasolek do regulacji? sposob kolegi adam7009 sprawdzony z tymi śrubkami? pozdrawiam
Standardowe śruby NIE MAJA MIMOSRODOW. Sa w wahaczach "fasolki" i kiedyś można było ta regulacje przeprowadzić. Aktualnie w fasolkach są takie metalowe nadlewy i śruby są ustalone w jednej pozycji i regulacji tego parametru się (wg producenta) nie robi.
Tak wiem, i te uchwyty mają regulację na fasolkach, i właśnie jaki powinien być odstęp między pokryciem blacha, dachówka, a panelem.
i tak będziesz musiał ustawiać bo są fasolki do regulacji kąta wtrysku czyli przechylenia pompy w jarzmie zdajesz sobie sprawę ile taki pompiarz weźmie za to kasy? ja nawet nie chcę myśleć... kup sobie drugą taką samą używaną sprawną pompę to ze 150zł będzie i sobie przełóż, a przed wykręceniem psiknij np szprajem tam gdzie jest mocowana to będziesz...
Fasolki powinny być na środku regulacji.
elektrit jak programowałes tam punkt zapłonu to na którym kanale, może robiłeś adaptacje czujnika położenia wału :D poco więc wspornik mocujący czujnik do pokrywy łańcuszka ma fasolki do regulacji ? Złącze diagnostyczne jest poto by podłączyć oscyloskop i sprzawdzić sygnał z czujnika wału a zapłon sprawdzamy i ustawiamy lampą stroboskopową
Jak nie wystarczy regulacji na fasolkach-przestawiasz na pasku.
Spokojnie Może nie będzie tak źle że pasek będziesz musiał zwalać W A6 c4 pompa jest na oddzielnym pasku wiec tragedii nie było. Najpierw spróbuj ustawić na pompie Albo na korpusie pompy masz fasolki do regulacji albo na kole od pompy. W najgorszym wypadku czeka Cie pasek ale jeśli po regulacji na pompie kąt będzie w okolicach 100 to palcem bym nie...
Tego się nie ściąga, nie trafisz potem z ustawieniem piastki względem wałka, aby zachować regulację na fasolkach.
Na tą chwilę zrobiłem tak; w czwartym joysticku (licząc od prawej strony) rozpiłowałem delikatnie fasolki mocujące w enkoderze- potencjometrze, co pozwoliło na delikatną regulację tego elementu względem dźwigni joysticka. Następnie wyregulowałem go tak aby error się nie pojawiał. Jest dobrze, zobaczymy na jak długo.
Było przydzwonione bankowo :) Niekoniecznie. Dolne sworznie są na "fasolkach" jest tam minimalna regulacja - podejrzewam że tą minutę kątową na nich w sumie osiągnie. Do tego do sprawdzenia górna podpora amortyzatora, może poducha ma luz w gnieździe.
Kąt wtrysku ustala ECM,niewielki zakres regulacji na fasolkach koła pompy.
dzieki za odpowiedz. Niby mechanizm jest prosty jak drut, jednak póki co mam naprawdę z nim problem. Cały rok miałem jeden pasek, jednak ostatnio był na tyle luźny (lub cos sie w kosiarce przestawiło), że włączając wajchę od kosiarki nie powodowało załączenie jej. Wczoraj ściągnąłem kosiarkę i wg mnie: albo sprężyna jest do wymiany bo straciła swoje...
po opisie masz zapłon opóźniony sprawdź czy stojan mocowany jest ( na stałe czy na fasolkach - możliwość regulacji ) . czy regulowałeś małą śrubką - znajduje się pod wężykiem z lewej strony ssącej, przy nakrętce trzymającej gaźnik to ma duże znaczenie na pracę . pozdrawiam. Proszę poprawić post. Regulamin punkt 10.9
Czekamy na odpowiedz na pytania od niuniu36, a co do fasolek to zbyt mała regulacja żeby miało wpływ na palenie.
będzie działać, tylko sprawdź kółko na wałku pompy, były na 6 ząbków i na 7 (liczone od klina do szerokiego frezu) jeżeli jest inne jak maiłeś przełóż te ze starej pompy , bo zabraknie regulacji zapłonu na fasolkach.
Uruchomiłem silnik z dorobionym układem hallotronów. https://obrazki.elektroda.pl/2934788300_... Po analizie pracy resolvera stwierdziłem, że silnik ma 6 biegunów magnetycznych. Co prawda w silniku naliczyłem 36 cewek, lecz trudno stwierdzić, jak są połączone. Silnik więc dostaje 6 sygnałów z resolvera na jeden obrót. Na tej podstawie...
''Brak fasolek'',-fasolki to takie otwory,właśnie w kształcie fasoli,podłużne do ewentualnej regulacji,przemieszczenia elementu umocowanego za pomocą np.śrub.U Ciebie jest to silnik wraz ze śrubami przymocowany do kątownika...profila itd. Co do zaworu bezpieczeństwa,to jest on raczej zbędny,z racji tego,że ta sprężarka nigdy nie osiągnie ciśnienia >30bar.A...
Witam Czy ktoś kojarzy czy żeby wyjąć pompę wtryskową to trzeba rozpinać rozrząd czy tylko wykręcić ją z tyłu tam jest wieloklin czy są na nim jakies nacięcia żeby ją póżniej dobrze włożyć????? pozdrawiam adnotacja: - pompa jest moocowana na trzy śruby i mma regulację na fasolkach. rozrządu nie trzeba rozpinać, wałek ma wieloklin w jednym większym nacięciem...
Z tego co mi się kojarzy to M30*1.5. Tylko przed wyciągnięciem ustaw rozrząd na blokady oraz zablokuj pompę. Pompa jest na samym stożku bez klina i bez możliwości regulacji na fasolkach.
Fakt nie mam takiego przyrządu. Po zablokowaniu walu pompy i rozrządu poluzowałem śruby kola pompy naciągałem pasek od walu korbowego na pompę tak ustawiłem kolo żeby śruby była na mniej wiencej po środku fasolki żeby była regulacja i na kolo rozrządu. Po obróceniu czy nic nie blokuje ustawiłem jeszcze raz na znaki i pasują idealnie blokady.
A jest jakaś regulacja naciągu paska klinowego,jakieś fasolki?
Witam wszystkich. Posiadam VW LT28 z silnikiem 2.5TDI 99'. Dane silnika z WAGa (2,5I R5 EDC 0000SG 2214) Problemem jest regulacja wtrysku po regeneracji pompy wtryskowej. Obecnie silnik dobrze pracuje ale ma problemy z zapalaniem jak jest zimny :( W związku z tym mam 2 pytania: 1. Czytałem na forum, że w VAGu na wykresie TDIGRaph wartości powinny zawierać...
Witam, dlatego ja natrafiałem w starych układach zapłonowych na płytki przerywaczy, które miały podpiłowane otwory 'fasolkowe/regulacyjne' - nawet 2-krotnie bardzie/szerzej, niż pozwalała fabryczna regulacja przyspieszenia zapłonu. Po prostu - użytkownicy, którzy chcieli zastosować zamiast benzyny 'niebieskiej' 76-78 Okt., przewidzianej fabrycznie do...
A regulacja na "fasolkach" jest na kole wałka rozrządu jak jest w 1.8D??? A właściwie pewnie to sprawa wyregulowania początku wtrysku, chyba jest przyśpieszony ze na ciepłym pali ( ale mogę się mylić bo nie mam już diesla ponad rok :)
ale jeszcze jeden jest mankament tego silnika. Koła rozrządu są przykręcane na trzech śrubach z możliwością regulacji na fasolkach. Raczej tylko koło pompy jest tak przykręcone - właśnie na fasolkach ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku... Jeżeli nie warto inwestować w to auto - to na mrozy pozostaje... plak.
W oplu p1335 świadczy o braku synchronizacji czujnika wału z czujnikiem wałka pompy tak że powinna pomóc regulacja na fasolkach kół pompy a kolego o jakich nr masz pompę nie przypadkiem o końcówce 002 i duzy sterownik bo jeśli tak to tam może być jeszcze jeden problem.
pompę ustawić w takiej pozycji żeby móc ją zablokować poprzez włożenie w otwór na kole napędowym blokady Wstępnie, żeby odpalić tak, oczywiście, później korekta ustawienia vag-iem, regulację robisz na "fasolkach" na lewym kole wałków rozrządu
Wiem wiem logiczne dzięki za pomoc nie wymacałem tych fasolek na podstawie...
nie nie wyjmowałem .Auto nie odpalało na zimnym i podejzewałem że to lekko przestawiony kąt, bede musiał zajrzeć do rozrządu . myślałem że regulacja na fasolkach pomoże ale dupa. Jak zapłon maksymalnie przyśpiesze(na fasolkach) to odpala,ale dymi na siwo/niebieskawo tak jakby jeszcze trzeba było go przyśpieszyć .I teraz się zastanawiam czy może ktoś...
super, teraz musze załatwic czujnik i jakoś to posprawdzać-pytanie czy trzeba bedzie wyjmować jeszcze raz pompe,czy wystarczy regulacja na fasolkach? dziś jezdziłem i parokrotnie zapalało się EDC i gasło czasem przechodził w tryb awaryjny i wtedy trochę dłużej się palila kontrolka. patrząc po przejechanych kilometrach to dość dużo spalił, a na kompie...
Może nie dać rady - poszukaj mocniejszego. Listew się nie spawa do bramy, spawa się nagwintowane tulejki mocujące a listwy się do nich przykręca (listwy mają owalne otwory - fasolki - umożliwiające małą regulację ustawienia listwy). Robi to się tak: do każdego segmentu listwy na środku fasolki przykręca się tulejki, przykłada się listwę z przykręconymi...
jak trochę się cieplej zrobi to przejrzę te przewody wszystkie. Wczoraj zerknąłem na rozrząd przy pompie i zauważyłem że koło pasowe ( są tam fasolki koła pływającego do regulacji) jest obrócone na 3/4 w prawo. Wystarczy ustawić je w 1/2, żeby samochód nie odpalał tylko dymił na biało - szaro. Tak na 3/4 to jeszcze w miarę odpala. Przekręciłem obecnie...
Jaki czujnik wtrysku ,zobacz w parametrach jak się ma kąt zakładany do otrzymanego z pompy i czy się zmienia może pomóc regulacja na fasolkach a jesli stoi na jednej wartości no to zamontowałeś pompę z zatartym mechanizmem regulacji kąta wtrysku. Dodano po 1 Być może winą nie jest pompa wtryskowa tylko czujnik wtrysku. Jeżeli czujnik daje sygnał o awari...
Problem rozwiązany, nastawnik reguluje się na fasolkach tu gdzie się go przykręca. Problem wynikał z uszkodzonego przewodu który idzie do tej małej gruszki EGR pod Turbo.
Na razie obyło się bez oddawania pompy fachowcom. Kupiłem pompę od Citroena AX 1,4 D. Przełożyłem głowicę wysokiego ciśnienia wraz z tłoko rozdzielaczem i krzywką. Silnik odpalił, ale chyba jest zbyt późny kąt wtrysku bo ma kopa ale dymi na jasno biało, Pompa od Ax miała regulację na fasolkach, moja ma inne koło z 3 śrubami takie jak na zdjęciu poniżej...
Kąta wtrysku nie ruszali, bo i jak to mieli zrobić? To ustawia się przy montażu pompy. Może się mylę, bo mało robiłem tych silników TDI z pompami rotacyjnymi, ale tu pompa jest przykręcana stałe, nie na fasolkach, i cała regulacja kąta polega na przestawieniu koła zębatego pompy względem jej obudowy. Tak też są fabryczne cechy (znaki), i to się ustawia...
ustawić zapłon chyba coś ci się pomyliło dizel niema zapłonu No nie ma bo to żaglówka i to taka wielka fregata ma ze trzy maszty z kąt Ty się tu znalazłeś z ziemianki ? Zapłon chyba / na kole 24° przed GMT / pompa na znaki / kreska na pompie i zakładamy sprzęgiełko / pierścień jeśli jest bo nie pamiętam / montujesz na środku fasolek a potem dokładna...
Tam jedyna regulacja jest w wahaczu - mocowanie dolnego sworznia zwrotnicy jest na fasolkach.
Wlasnie odwrotnie - stosowanie dzisiejszych benzyn 95 do zabytkowych silnikow, przy niezmienionym momencie zaplonu - powoduje dosc znaczne ich przegrzewanie, bo czas spalania benzyn 95 przy malym stopniu sprezania 6 - 7 : 1, jest bardzo dlugi - potrafi siegac az do polowy suwu pracy, gdzie Ekspert - Tomasz Salek pisal lata temu, ze silnik 'stroi sie...
Sprawa rozwiązana. Tak, dobrze przypuszczałem że jeśli obniżasz zawieszenie to zmienia się kąt pochylenia koła. Nawet diagnosta który robi mi zbieżność nic nie doradził. Brak jest dobrych mechaników. Zamontowałem wahacze z audi tt8n/vw golf IV R32. Oprócz tego zmieniłem zwrotnice bo w tych modelach jest dłuższe "mocowanie" dla sworznia. Kształt wahaczy...
Witam, mam taki problem otóż mechanik robił mi rozrząd, po tym rozrządzie samochód zaczął klekotać i zaczęło trząść budą przy schodzeniu z obrotów, drugi mechanik patrzył i mówił ze jest dobrze rozrząd ustawiony, wysłał mnie do pompiarzy to Ci powiedzieli ze jest przestawiony rozrząd na pompie wtryskowej, i trzeba wyjąć pompe i ją kalibrować i wkładać...
Dziękuje za odpowiedź. Czy przy tej wstępnej regulacji mam wykręcić czujnik temp. powietrza z kolektora i podłączyć go do wiązki czy nie ma to znaczenia? Ponoć już po zamontowaniu kolektora można dokonać precyzyjnej regulacji w Dis-ie bez ruszania nastawnika, lecz nie wiem czy jest tak w rzeczywistości. Mam jeszcze pytanie jak ustawić wstępnie nastawnik...
Tylko wypowiem sie o listwach ( jak chodzi o ceny jestem elektronikiem a nie biznesmenem i nei będę sie wypowiadał) - zgodnie z bushido - tuleje mocowane trwale do szyny a do tulei dopiero listwa w sposłb umożliwiający regulację na fasolkach. A jak owe tulejki mosowanw do bramy? Różnie w zaleźności od inwestora. Zwykła niecynkowana brama - spawanie....
Jeżeli jest to pełny oryginał to czy jest sens robić fasolki? Tak, izolacje są dobre, wymieniałem uszczelniacze to sprawdzałem Filtr powietrza nie jest nowy Przewód WN jest dobry Świeca Denso W24FR-L Przerwa na świecy 0,5
Witam wszystkich. Dzisiaj miałem trochę wolnego czasu więc zabrałem się do regulacji kąta wtrysku w moim mondku. Zdziwiła mnie jedna rzecz. Po dość dużym przyspieszeniu zapłonu na fasolkach (prawie do końca możliwej regulacji) praca silnika prawie się nie zmieniła.Silnik odpala po dłuższym kręceniu tak jak było przed regulacją , moc i przyspieszenie...
Jeśli chodzi o myjkę to będę mógł sprawdzić jak będę robił płytkę kolejną. Co do mieszadła to nie było by problemu. Magnes na wentylatorze 40mm i "fasolka" mieszająca porusza się po 40mm (a praktycznie po 20mm bo są takie "fasolki" a magnes może być na środku wentylatora), do tego tylko regulacja obrotów. Można by 2 takie mieszadła użyć po lewej i prawej...
Po braku luzu między zębatką napędu a listwą zębatą. Zasadniczo regulacja pionu bramy przy górnej prowadnicy nie powinna wpływać na dolne elementy ale może brama nieco inaczej się ustawiła na rolkach i zmieniła odległość między listwą zębatą a zębatką. Wibracje mogły powstać m.in. z braku tego luzu - zębatka silnika zaczyna podnosić bramę, rolki nie...
Przekladam silnik w fordzie galaxy 1.9 tdi 110 afn. Stary się zablokował i nie miałem możliwości ustawienia rozrządu przed demontazem pompy. Wałek i kolo pompy jest na klinie, regulacja na fasolkach. Pierwsze pytanie jak ustawić pompę aby wstępnie była ustawiona po złożeniu rozrządu tj jeśli ustawie gmp na wale i walku i na pompie tak aby nie była przestawiona...
Wymieniałem wtryski wiosną, niestety do tego modelu denso nie ma części zamiennych i naprawa jest na chwilę. Komplet nowych wtrysków to ponad 6 tysięcy a samochód wart z 5. Więc ratuję chrupka przed złomowaniem wiążąc szajs sznurkiem.. Dodano po 2 Znalazłem regulację na pedale z potencjometrem gazu w postaci fasolek. Zamierzam pobawić się kręcąc lekko...
Myślę że powinieneś zacząć od selektora,sprawdzić czy ma regulację położenia a jeżeli tak to znaleźć info jak go wyregulować.Sprawdzić i wyregulować cięgno łączące dźwignię biegów ze skrzynią.Spróbuj odłączyć sterownik od skrzyni i załączyć zakres "1" na dźwigni,jedź autem i w miarę wzrostu prędkości zmieniaj zakresy na wyższe 2 3 D.Jeżeli skrzynia...
Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę. W Dieslu 2,5 TD, 2003rok 115 KM , pompa sterowana elektronicznie, błąd 41 opisywany jako "Polecenie 1 elektrozaworu przepustnicy" , w rzeczywistości oznacza on awarie sterownika (nastawnika) umieszczonego na pompie wtryskowej , a nie przepustnicy...
na początek ustaw synchronizację wałka na -1 do 0 blok4 grupa 4 musisz regulować na fasolkach na kole wałka rozrządu jeźeli będzie brakowało regulacji to niestety musisz rozpinać rozrząd wszystkie bipy na poziomie minus w tych silnikach świadczą powietrze w układzie paliwowym sprawdź zaworek a na filtrze paliwa, tamtędy najczęściej dostaje się powietrze...
Jeżdżę na tym drugim, pierwszy to był Bosch 0280130026 niebieski (nie mam pojęcia, czy oryginalny). A ten drugi mam ze Saxo (skąd jest ten słupek przełożony), który tam był w obudowie termostatu plastikowej, ELTH 269321 zielony. Oba mają w temp. pokojowej podobną oporność, zgadza się z książką Etzolda. A faktycznie, to miałem na myśli przerywanie, nie...
wartości z czujników sprawdzalem i są takie same po odpaleniu silnika jak i na samym zaplonie (auto stoi w miejscu wiec nic sie nie zmienia). Na przednim czujniku mam okolice 1V (ten czujnik ma regulacje na fasolce i serwisówka kazala go ustawić w okolice 1V gdy auto stoi na równym podłożu). Wartość tylnego czujnika powinna zawierać się w przedziale...
Jestem na etapie projektowania rębaka.Kupiłem śrutownik bijakowy z silnikiem elektrycznym na silniku koło 30cm na wałku 10cm na 4 paski.Obudowa bijaków ma 60cm średnicy wał około4 cm. Mam problem jak ustawić przeciwnóż i wykonać mocowanie chciałbym by można było regulować odległość.Tarcza będzie stalowa grubości 25mm i 550mm średnicy 2 noże. Podajnik...
Czy w moim passacie 2001, 130 koni o silniku AVF 1855 istnieje mozliwosc przesunięcia zębatki na pasku w celu korekcji dawki paliwa? Jak w każdym PD i nie dawki a kąta synchronizacji wałka Oraz jakbym miał walnięty czujnik to Ecu by informował ? Tak - błąd P0321 Jakie sa symptomy złego ustawienia tego wszystkiego ?. Przy "późnej" synchronizacji auto...
Sprzęgło w ETZ250 ogólnie lubi ciągnąć, Nie zauważyłem takiego zjawiska w nowych lub naprawianych zgodnie ze sztuką silnikach. Tak może być gdy części są nieoryginalne i montuje je "człowiek z młotkiem". Ori piast sprzęgła nie ma już ze 20 lat. Podkładki ludzie dają takie jakie im ...wypadną przy demontażu sprzęgła albo ...żadne i tak się to toczy....
W takim razie sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach, chociaż kilka tych silników widziałem, które miały po koło 600 wzwyż przelatane i nie spotkałem przypadku by zawór był wypalony. Regulację kąta wtrysku dokonujesz nie kręcąc pompą ale jej kołem pasowym (fasolki w kole pasowym).
Sterowanie PWM też może robić problemy. Sterowanie to chcę zastosować do synchronizacji dwóch siłowników liniowych podnoszących pokrywę włazu, tak aby była równomiernie podnoszona i przede wszystkim opuszczana: https://obrazki.elektroda.pl/2328457800_... I o ile na podstawie enkoderów w siłownikach udaje się dostosować ich prędkości...
Chyba nie o tym samym piszemy, koło zębate trzyma się za pomocą 3 srub do flanszy a ta siedzi na ośce pompy i przymocowana jest centralną śrubą. Tak to wygląda Zakręciłeś się. To co pokazujesz to nowsza pompa - AGR/ALH itp. - statyczny kąt tłoczenia regulowany fasolkami na kółku. A kolega ma starocia AFN-a - z regulacją poprzez pochylenie pompy. Tam...
Witam, mam problem z Astrą G (1999 rok, 1,6 16V, hatchback). Oba przednie koła mają niewłaściwy kąt pochylenia, schodzą się do środka (wygląda to mniej więcej tak / \ ) przez co mam ścięte wewnętrzne krawędzie opon. Auto nie brało udziału w żadnej kolizji, jeżdżę nim od 8 lat i wcześniej nie miałem takiego problemu. Wymieniłem już amortyzatory oraz...
To dlaczego nie przyspieszycie mu tego kąta wtrysku na fasolkach koła pompy,czy to takie trudne,piasta koła pompy siadła troszkę inaczej na wałku pompy przy składaniu i stąd ten opóżniony kąt Wszystko jest ustawione według blokad, a na fasolkach też nie da się przestawić bo blokada nie puszcza. Jedynie jeśli ma się taki zamiar można przesunąć kąt nie...
Witam.Usterka jak temacie.Maszyna po ustawieniu pokrętłem na górze http://obrazki.elektroda.pl/8407193100_1... w pozycji środkowej do ściegu prostego powoduje przeskoki igły z prawej do środka. http://obrazki.elektroda.pl/6973963900_1... http://obrazki.elektroda.pl/1438464900_1... Mimo próby regulacji...
Witam! Jestem posiadaczem 1.9 TDi 110km. Ostatnimi czasy padła mi pompa wtryskowa. Jej numery to 0 460 404 972 /038 130 107B. nigdzie nie mogę znaleźć takiej pompy. U kumpla leży pompa z 90 konnej wersji bodajże golfa. regulacja kata wtrysku jest oczywiście na tzw. fasolkach. Moje pytanie. Czy na ta pompa jest mniej wydajana od pompy która aktualnie...
Zapłonu się w zasadzie nie ustawia. Na kole pasowym masz trzy wypustki i one określają moment zapłonu. Regulacje to w zasadzie kosmetyka - ustawia się odległość czujnika od występów i można na fasolkach dokonać niewielkiej korekty. Zaworów się nie reguluje. Sprawdź, czy zawory pracują.
Odczytany błąd DTC nr 41 sygnalizuje nieprawidłową rezystancję cewki wtryskiwacza (nieprawidłową rezystancję pomiędzy sterownikiem silnika a wtryskiwaczem). Mam Pajero Classic 3.0 V6 24v na Stag 300 ISA2 - u mnie kontrolka się nie zapala. Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę....
Bo to nie zbieżność lecz pochylenie koła do ustawienia , nie wiem jak w Escorcie czy ma regulację , ale skoro mechanik mówił Tobie o rozpiłowaniu to na pewno chodziło mu o fasolki na mcphersonie, trzeba na piłować i ustawić według danych z Autodaty lub innych podręczników. Auto po przygodach?
oki 56 czyli dwie opcje ustawienie czyli regulacja odkrecic dwie nakretki mocująće selektor do skrzyni i na fasolkach obracac delikatnie i sprawdzac czy biegi wskakują poprawnie??? 41 ???skrzynia slizga się ,poslizg na koszach .co jest przyczyną tego slizgania ??idzie to samemu zrobic ,czy skrzynia nadaje się do remontu w specjalistycznym zakładzie...
Witam. Może ktoś mi podpowie, gdzie jest problem. Auto, czy jest zimne, czy ciepłe, po odpaleniu podnosi obroty w zakresie 1500-2000. Po jakichś 15 sekundach obroty się normują. Auto ma instalację gazową. Ale czy na benzynie, czy gazie, jest to samo. Nawet odłączyłem całkiem LPG i problem ten sam. Przypuszczałem, że może gdzieś łapie na jakimś przewodzie...
Tylko dlaczego Junaki [ osobiscie nimi jezdzilem 40-30 lat temu, jeszcze na 78-mce 'niebieskiej' ] - mialy na 78 Okt. nawet 17/ 18 KM [ jesli przyspieszylo sie wlasnie zaplon do 3mm przed ZZ ], natomiast dzisiaj - na 'lepszej benzynie 95' maja zaledwie 11/12 KM, zmierzone wielokrotnie na roznych hamowniach..? Wlasnie dlatego, ze silnik Junaka M 07 /...
Witam. Temat uważam za zamknięty. Peugota się pozbyłam z warsztatu proponując sprawdzenie wału i przerobienie ewentualne zapłonu na możliwość delikatnej regulacji. Gościu który dostał go do zrobienie po mnie, zrobił fasolki i wyregulował zapłon i wszystko wróciło do normy. Winowajcą był chiński zamiennik wału który miał w złym miejscu nacięty otwór...
Podałem do 60stopni ponieważ do takiej temp. go rozgrzewałem i nadal kopcił , ale zostawmy to, skupmy się na konkretach. Wiem że powinienem sprawdzić kompresje ,ale jak już pisałem wcześnie, akurat nikt w okolicy nie miał , lub miał uszkodzony przyrząd , a szkoda bo wiem że dużo by mi to powiedziało , auto jest beż świec żarowych i przy prawie zerowych...
Mógłby, ale nawet tego nie możesz sprawdzić. TPS w Magneti Marelli jest inny jak w Boschu MA 3.0. Bosch ma jeszcze "fasolki" do przesuwania. Jest chyba jeszcze inna śrubka, ale moja propozycja będzie z tych "szkodliwych" dopóki nie poznasz swojego napięcia, i do czego tam jest ten cały TPS. Ja swoje już znam, i w razie czego mogę je przywrócić, pamiętając...
Witam, Mam takie pytanie. Czy prawdą jest, że w silnikach opla 2.2DTI można nieznacznie przestawić na kołach zębatych łańcucha kąt wtrysku? Od razu zaznaczam, że patrząc w live-data nastawnik kąta wtrysku pracuje. Kąt zadany zgadza się z rzeczywistym i auto jeździ ok. Nie ma żadnych błędów itp. Jedyne co mu doskwiera to problem z odpalaniem przy niskich...
Na pewno że jak podniesiesz ramiona na frezach to i od dołu się podniosą . Na fasolce jak najbardziej można przekręcić w lewo co umożliwi większe odchylenie dźwigni do położenia w tył . Ja takiej regulacji dokonuję na zdemontowanym plecaku ponieważ mam obawę iż za mocno wychodzące tłoczysko może rozerwać pokrywę podnośnika [ zawsze istnieje takie ryzyko...
Jaka automatyka? Chyba tylko dawkowania paliwa i powietrza. Dodano po 13 Chciałem w drążku który teraz przerabiam (fotki wyżej), zrobić regulacje wysuwu elektrod dających iskre, aby można było bardziej precyzyjnie ustawiać elektrody. Problem jest w twardosci tej porcelanki mocującej elektrody. Niczym jej nie mogę ruszyć, strasznie twarda. Tam trzeba...
Tak kolega ma rację nie styka się, ale to nie takie proste zapłon musi następować z pewnym wyprzedzeniem i w odpowiednim miejscu jak by miał tylko wisieć to by nic nie dało byłby tylko ozdobą. A więc na kole magneta jest naklejony znacznik z pewnymi liczbami wygląda to jak linijka zaczynająca się od "40" i biegnąca wstecz do "0" nadrukowana na papierze...
4 to mocowanie, 2 to łożysko - myślę że ono (łożysko) raczej będzie dobre. 4 i 2 można kupić w komplecie ale można też kupić osobno. Zazwyczaj przy odkręceniu 3 śrub nr 7 pojawia się problem. W mocowaniu są elementy podobno do nitonakrętek. Śruby przechodzą przez nią na wylot o jakiś centymetr. Jak śruby zardzewieją (w miejscu gdzie wystają z nitonakrętek)...
witam. jeżeli jeszcze sobie nie poradziłeś z regulatorem to objaśniam ci jak go ustawić. Rozumiem, że pasek synchroniczny masz zdjęty. Ustaw wał korbowy na znaki [przednie koło paska rozrządu ma wypust, który trzeba zgrać ze znakiem na bloku silnika, tylko wiedz, że nie jest to GMP!] następnie zablokuj wałki rozrządu w ich końcach przyrządem [narz....
narobisz się extra, bo wymontujesz turbo, odwieziesz na reklamację, sprawdzą i powiedzą, że dobre i abarot to samo. Właśnie tego chce uniknąć. Nastawnik elektroniczny, zgodnie z moja wiedza na dzis , to mogę jedynie próbować tak jak piszesz przestawiać muszle lub mocowanie nastawnika bo jest na "fasolkach". Ale jak to ruszę a nie uda mi się ustawić...
Mam dobrą wiadomośc piła odpaliła poskładałem i wyregulowałem.Chyba bedzie wporządku nieciełem jeszcze drewna ale na słuch chodzi i odpala ładnie.Świeca tez jest brązowiutka i wypalona.W tygodniu ja sprawdze.A teraz przyczyna. Mam jeszcze w domu kose spalinową Stilla.Obejrzałem koło magnesowe jest troche inne niz przy pile ma tylko dwa magnesy ale przyciągaja...
Oczywiście że żadne luzowanie fasolek nic nie zmieni. W tym napinaczu są chyba dwa mimośrody, jeden jest źle ustawiony. https://www.facebook.com/repxpert.co.uk/... Masz rację; na filmie autora w do 3 sekundy widać wyraźnie miejsce w napinaczu na drugi imbus. 1215526 instrukcja regulacji naprężenia.
To jakiś dziwny regulator. Regulacja 0 - 100%. Tak napisano. Ale % czego, to już nie... Gdyby aukcję prowadził Jaś Fasola który znalazł takie cudo na strychu, toby można zrozumieć. Ale, jeżeli prowadzi ją ktoś, kto jest producentem w/w i to "od 7 lat", to takie niedopowiedzenie daje do myślenia... Prawdopodobnie jest to tyrystorowy regulator napięcia...
Witam !!! Panowie czy mogl by mi ktos podpowiedzic w jaki sposob w Audi A6 silnik V6 2.5 TDI 150 KM 99 r. przestawia sie kat wtrysku i jaka powinna byc jego wartosc ??? na lewym kole zebatym wałka rozrządu są "fasolki" - przestawiasz kąt pompą wtryskową po odkręceniu 3ch śrub (fasolek) do ustawienia kata wtrysku potrzebny będzie VAGcom - idealna wartośc...
Witam Posiadam alfę 156 w której podejrzewam uszkodzony czujnik TPS . U siebie zamontowany mam PF4C/00. Wyższe wolne obroty. Widzę, że dostępne są czujniki MM o symbolach PF1C PF2C PF3C PF4C PF5C i PF7C. Czy oznaczenie tych czujników mówi o innej charakterystyce? Posiada ktoś z Was może informację czy są zamienne?. Na forum Harleya chłopaki podmieniają...
Koło rozrządu ma wyfrezowane fasolki na których mogę przesuwać rozrząd. Poskładane było tak, ze wyglądało jak by był spóźniony. Ustawiłem tak jak powinno być, śruby w wyfrezowaniach wypadły na środku. Zastanawiałem sie tylko ile tak można przesuwać i jak zachowywać sie będzie silnik. A;e to sprawdzę jak będzie mi się nudziło:)
Do mojej Megane 1.5 dCi 80 konnej włożyłem silnik z polifta 86 konny. Musiałem tylko założyć też skrzynię od polifta bo zamach i sprzęgło był większy. Teoretycznie mogłem przełożyć zamach ze starego i powinno wszystko pasować na starej skrzyni ale akurat miałem komplet więc przełożyłem. Czujnik położenia wału wypadał w innym miejscu ale zamach też miał...
Panowie dalej problem. Podkładki dobrane, włożone tak jak trzeba. Wtryski po regeneracji, nowe pompki paliwowe. Pompka włożona bolczykiem takim w fasolkę w lostwie, przekręcone w lewo do wyczucia oporu i dokrecone śrubami,( bolczy ten cofa się aż do ogranicznika na pompce) oczywiście wszystko na cewce w pozycji gaszenia. Pompki odpowietrzone a ciągnik...
sorry chwile mnie nie było, zapomniałem o temacie... za to że biegi np. z 1 czy 2 spadają nagle na 8 czy 9 odpowiada sprezyna, ale nie ta o której mówisz. Ta i jej naciąg odpowiada za napiecie pasków i tym samym za wysprzeglanie i "nie slizganie" pod obciążeniem- czyli jak jest za lużna to pod górkę zaczyna slizgac i ni może się uciagnać w końcu staje,...
Punkt przełączania głowic wizyjnych ustawia się poprzez poluzowanie 2 wkrętów na kole zamachowym silnika obracającego drum (bęben wizyjny) i obrót tego koła w prawo lub w lewo w granicach wyznaczonych przez półokrągłe "fasolkowate" otwory (zazwyczaj jest to środek "fasolki" - czasami z bardzo niewielkim odchyleniem kątowym od środka). Ale osobiście...
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Ja to zrobiłem następująco. Przekaźniki kupiłem przygotowane, tzn spytaj się o przekaźniki do świateł do malucha. Są to dwa przekaźniki typowe w podstawkach tyle że na blaszce do przykręcenia i okablowane. Zaletą ich jest to że są tańsze niż by je kupić osobno + podstawki ;). Przykręciłem je do uchwytu silnika wycieraczki, tam też od razu podłączyłem...
regulacja regulacja gaźnik regulacja regulacja gaznika regulacja gaźnika regulacja obrotów
toyota corolla akumulator czyszczenie drukarka canon pixma mg5150 indesit wymiana termostatu
medion odkurzacz alcatel hh71vm
Philips 42PFL3007H NAND File for Firmware Recovery UPS CyberPower nie działa po wymianie akumulatora