L-low speed - czyli gerulacja wolnych obrotów H-High speed - czyli regulacja wysokich obrotów.
Tu masz podstawową regulację wolnych obrotów.
Dławiła się i zamiast naostrzyć nóż, wyczyścić spód lawety dołożyłeś obrotów na regulacji koło gaźnika.
Nie nie do linki tą zostaw , tam z boku jest wkręcona w korpus jedna taka do regulacji mieszanki pewnie wolnych obrotów .
Obydwie śrubki służą do regulacji gaźnika w całym zakresie obrotów silnika. L (low), jest używana do regulacji wolnych obrotów, a H (high) do regulacji w zakresie wysokich obrotów. Bez wyraźnej potrzeby lepiej ich nie ruszać. Pozdrawiam.
Na zimnym jak odpalam daje ssanie quad odpala ale gaśnie co chwile. Przeprowadź regulację zaworów.
Zacznij od regulacji gaźnika, od regulacji wolnych obrotów.
Dokładnie tak jak mówią koledzy sprzęt łapie ci lewe powietrze ... ja w swojej xj ,miałem delikatnie spękane uszczelniacze , moto odebrałem od mechanika i ten mi wspomniał że ta cześć jest stara . I mimo że mi poregulował wszystko to była lipa ... W XJ miałem taką śróbe regulacyjną obroty czy jak nią pokręcisz to masz jakieś zmiany ... Może masz gaźniki...
A może przestawiłeś dźwignię od pracy silnika zając - żółw? do regulacji obrotów wolnych służy taka śrubka plastikowa na górze gaźnika, "złota" ze sprężynką jest od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Warto by przynajmniej podać o jaki gaźnik chodzi, w czym jest on zamontowany. Zazwyczaj jako ustawienia początkowe można zrobić półtora obrotu wstecz od maksymalnego wkręcenia, ale i tak trzeba później przeprowadzić regulacje.
Gaźnik wyregulowany. Okazało się że w tym modelu gaźnika jest jedna śruba do regulacji mieszanki. Silnik pracuje równo i wkręca się na obroty.
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Założenie nowego gaźnika Made in China może spowodować wręcz odwrotny skutek. To samo można powiedzieć o pseudo-oryginałach MZA, które fabrycznie zaplombowane nigdy we fabryce nie były ustawiane do zalecanych fabrycznych nastaw! gaznik nie posiada żadnej regulacji Każdy gaźnik ma co najmniej jedną regulację - obrotów biegu jałowego. Druga to regulacja...
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Ale raczej regulacja gaźnika A jak się w silnikach B&S reguluje gaźnik? Gaźnik ma regulacje. Chociaż tę z tworzywa już nie bardzo. Ale obroty jak najbardziej. Nie ma żadnej regulacji. Sprężynki cięgła regulatora trzeba wymienić - pewnie są dwie, cienka i grubsza. Któraś musi być nadmiernie rozciągnięta.
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. http://obrazki.elektroda.pl/5054047100_1... Pod tą gumą, w środku tej większej śruby, jest regulacja iglicy.
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale się dołączę. Mam ponad 10 lat SPS 01 52 na gaźniku walbro i tam wkręcało się do oporu i cofało o 1,5 obrotu- to były ustawienia fabryczne. Teoretycznie bo w praktyce nie chciała na tym chodzić, nawet po regeneracji gaźnika, dopiero przy 2,5 obrotu chodziła. Ale fakt że regulacja wysokich obrotów na własną rękę...
Problemem może być sama regulacja gaźnika. Przeprowadź odpowiednią jego regulację.
Typ gaźnika to: Large One-piece Flo-jet Carb Najpierw oczywiście porządne czyszczenie gaźnika.. Tu masz wszystko opisane: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... Tak wygląda gaźnik w przekroju. 1- regulacja obrotów jałowych 4- regulacja obrotów wysokich. Ustaw śruby na jeden - półtora obrotu, rozgrzej silnik i wykręcaj...
Do regulacji służy podkładka na wkręcaniu zaworka w obudowę gaźnika. Skąd masz takie informacje? Regulacja poziomu paliwa w tych gaźnikach polega właśnie na podginaniu blaszki mosiężnej
Regulacja wolnych obrotów + sprawdzenie stanu uszczelek i plastikowego dystansu pod gaźnikiem. O regulacji biegu jałowego na pewno jest na forum. Jeżeli wkręcisz do końca wkręt od składu mieszanki do oporu to silnik nadal pracuje ? Jeśli tak to z gaźnikiem nie jest dobrze, najlepiej do wymienić.
Na pierwszym zdjęciu masz śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów. Na drugim śrubę prędkości wolnych obrotów. Regulacja na zasadach ogólnych dla gaźników.
Nie naprawiałem takiej maszyny, ale jak wrzucisz fotkę gaźnika, to ustalimy co i jak. W każdej przecinarce moduł zapłonowy jest wyposażony w odcięcie zapłonu, czyli max obrotów nie przekroczysz przy regulacji. Skład mieszanki biegu jałowego ustawia się jak w pilarce, wielokrotnie było opisywane jak to zrobić.
To jest w porządku sprawdzone. Teraz kwestia regulacji, wstępnie ile obrotów śrubami? Piła nie równo pracuje, często gaśnie i dużo pali. Odpala jak jest ciepła bez problemu, tylko widocznie coś z tą regulacją gaźnika.
Zacząłbym od regulacji luzów zaworowych... na samym gaźniku masz za pewne regulacje wolnych obrotów i składu mieszanki, no i ssanie - czy na ssaniu też gaśnie?
Jeśli posiadasz instrukcję pojazdu, to ustalisz z opisu gaźnika. Wg mnie to "pokrętło" służy do regulacji gaźnika, pewnie do regulacji wolnych obrotów, które ustawia się na ciepłym silniku.
Czy Regulacja dysz L i H Gaznik walbro wt-99 obroty na oby dwie dyszy po 1i1/4 to dobra Regulacja?
Tak, to ten gaźnik Przeprowadzona regulacja: 1. regulacja wolnych obrotów lekko podkręcona aby utworzyła się szczelina na przepustnicy 2. dysza wysokich obrotów odkręcona na 1,5 obrotu. Następnie wykręcana aż do momentu obniżania obrotów i potem wkręcana znowu do momentu kiedy obroty spadają. Ta regulacja między punktami to jakieś 1/4 obrotu śrubki....
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
Nie o to chodzi że nie ma regulacji obrotów na dźwigni. Podniesione zostały obroty max na regulacji gaźnika. Piszę bo sam to zrobiłem żeby kosiarka nie dławiła się na wysokiej trawie.
Coś jest w tym co pisze kolega futro . Obawy wyglądają jakby zasysał lewe powietrze. Sprawdź, a lepiej wymień simmeringi na wale. Mają być TWARDE, ale elastyczne. Nic na ich temat nie napisałeś. wawaludzik napisał: wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było mocowanie stopki i zerwane gwinty od pokrywy) Szczerze mówiąc jestem w szoku. Skąd miałeś...
Pierwsze, regulacja gaźnika, ma pracować na wolnych obrotach, potem regulacja sprzęgła.
Jaki przebieg ma ta pilarka? Może szukasz problemu w gaźniku, a problem leży gdzie indziej. Może silnik jest nieszczelny i stąd problemy z regulacją i pracą na wysokich obrotach.
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
W tych śrubkach nie ma nic dziwnego. L jest od obrotów biegu jałowego H to śrubka od regulacji obrotów roboczych. Jeśli nie masz odpowiedniego klucza to wpisz w google ,, klucz do regulacji gaźnika" i albo kup albo sobie dorób albo poradź jakimiś szczypcami
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
No serwisy tak działają że trzeba oddać sprzęt do kolejki. Z szybkie ustawienie max obrotów wg mnie jest nie do końca prawidłowe. Przed każdą regulacją gaźnika wymagane jest porządne rozgrzanie piły ,regulacja a potem jeszcze weryfikacja ustawień.
Witam, może podpowie mi ktoś jak podnieść obroty w silniku GXV140. Moze jakiś opis regulacji gaźnika? Pozdrawiam.
Coś jest źle. Skoro masz gaźnik, to bez większego problemu idzie go zestroić bez analizatora - wkręcając śrubkę registra. Często pół obrotu wystarczy. Druga regulacja, to regulacja czułości reduktora śrubką bezpośrednio na nim - może być ustawiona zbyt luźno. Zacznij od przykręcania registra.
http://obrazki.elektroda.pl/3164288600_1... [img] Podstawowa regulacja to taka że obracając ssawkę ustawiasz temperaturę włączenia/wyłączenia ssania . Możliwe też że pękła Ci sprężyna bimetaliczna w ssawce.
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
Niebieskim obroty jak wkręcasz to podwyższasz Czerwony do regulacja mieszanki
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Rada jest prosta - zaopatrzyć się w jakąś książkę (a jest tego sporo, dostępne w każdej postaci) o naprawach tego cudu techniki ludowej i na podstawie opisów i zdjęć tam umieszczanych zabrać się za regulacje. Będzie najprościej. Akurat to jest dobre auto do rozpoczęcia nauki. Do przejrzenia dysze w gaźniku, regulacja niskich obrotów, a przy okazji reszta...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
Gaźnika nie ustawia się na obroty śrubki... Do prawidłowej regulacji jest potrzebny analizator spalin.
Mam pytanie, czy wie ktoś z was o ile obrotów powinna być wykręcona śrubka od regulacji mieszanki paliwo powietrznej w gaźniku Loncin 250?
W tym modelu stihla, gaźnik ma tylko śrubę, do regulacji wolnych obrotów, maksymalne są ustawione na stałe i niema możliwości ich regulacji.
Odpal agregat rozgrzej go porządnie podłączając jaką suszarke czy coś. Odłącz obciążenie. Wkręć tą śrubkę pod skosem do oporu ( z wyczuciem oczywiście, pół obrotu przed ukręceniem:-) ). Drugą śrubę regulacyjną wkręć też do oporu, przyduś do niej przepustnice gaźnika, agregat powinien zmniejszyć obroty. Tak trzymając wykręcaj śrubke podpierającą przepustnice...
Ja mam pytanie, czy masz link do tego gaźnika? Szukam czegoś podobnego do 125cc, byle dobrego, bo mam pz 22 i strasznie słabo chodzi. Mało mocy i ciągle jakby ubogo. Mam też ciepłą świecę 8 i zamierzam ją zmienić na niższą, bo myślę, że to może również przez to. Ale gdybyś dał link, byłbym wdzięczny. I jeszcze jedno pytanie, czy bawiłeś się regulacją...
Czyszczenie gaźnika powinno pomóc, świeca też do sprawdzenia. Na rysunku jest przekrój gaźnika, zamontowanego w tym silniku. http://obrazki.elektroda.net/19_12690726...
Jeżeli się nie mylę to, w tej kosiarce nie ma możliwości ręcznej regulacji obrotów. Silnik posiada regulator, który dodaje obrotów w zależności od obciążenia. Tam jest chyba, silnik Briggs & Stratton? Jeżeli tak to, może być możliwość regulacji, w niewielkim zakresie, dźwignią przy gaźniku. Podaj model silnika.
Aisana nie dotykaj, jak nie chcesz bardziej mu zaszkodzić. Tam procedura regulacji jest kosmiczna. Jak pracowałem w ASO Fiata to mimo posiadania pełnej instrukcji serwisowej nie podejmowaliśmy się regulacji.
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
Sprawdź czy nie masz wyciągniętego łańcucha rozrządu. Łapiesz za koło pasowe wału korbowego i robisz ruch prawo lewo jeżeli jest wyczuwalny luz kwalifikuje łańcuch do wymiany. Regulacja wstępna gaźnika śruba od składu mieszanki wykręcona 1,5 obrotu, i dalej podstawowa regulacja. Pozdrawiam.
Śrubka ze sprężynką jest to regulowania wolnych obrotów a druga powinna być do regulowania mieszanki wkręć ją na full i wykręć jakieś 2 obroty zapal i niech się rozgrzeje pochodzi trochę i jeżeli będzie dobrze chodził to powinieneś jeszcze troszkę wykręcić a jak zacznie dławić to troszeczkę przekręć śrubokręt w drugą stronę. Pozdrawiam
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Wychodząc z zalozenia, ze; dysze, regulacja jak i kształt iglicy są dopasowane do panujących warunków (temp. Otoczenia, wysokość n.p.m) to zostaje regulacja śrubą pilot screw - w tym przypadku masz za mało paliwa, wiec wkręć śrubę. Zasada regulacji jest taka: kręcisz śruba sprawdzając reakcje na gaz. Jeśli pomimo wkręcenia dalej robi „buuu” zakładaj...
Problem jest tylko w gaźniku i tam należy szukać przyczyny. Najpierw, dokładne czyszczenie, sprawdzenie membran, pod względem zużycia lub uszkodzenia.Sprawdź szczelność połączenia gaźnik cylinder, no i regulacja samego gaźnika.
Tak jak md napisał, a w szczególności: smarowanie powoduje duże opory i może być powodem duszenia piły. Prowadnica również do smarowania i sprawdzenia pod kątem stawiania oporu No i co łańcuch ją dusi? Raczej tak, wystarczy zdjąć łańcuch i starting, wszystko na temat.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Jeśli zmieniałeś zaworek iglicowy i pływak to zapytam czy ustawiałeś poziom paliwa w gaźniku oraz kąt otwarcia przepustnicy. Zacznij może od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Najlepiej zaglądnij na: http://www.pf126.ovh.org/podstrony/regul...
Kto podłączał to cięgno gazu? Dlaczego to takie pokrzywione? To są praktycznie identyczne gaźniki.
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Daj zdjęcie kosy, gaźnika
W tych kosach często gaźnik nie ma regulacji. Ma tylko śrubkę od przepustnicy i nią można trochę podnieść obroty. Żeby było wszystko ok to gaźnik musi być czysty, wszystko szczelne itp.
Poczytaj o regulacji gaźnika, to na pewno nie jest tak że wykrecasz o tyle obrotów i koniec. To jest tzw ustawienie wstępne , teraz należy gaźnik do regulować do konkretnego silnika.
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Po dodaniu gaz skuter muli i nie ma pełnych obrotów lepiej chodzi na ssaniu ale nie tak jak powinien nie wiem co może być regulacja nic nie daje nie ma różnicy tak jak by coś było nieszczelne dodam też że silnik był cały rozbierany i wszystko w środku nowe może problem tkwi w silniku
Regulacja gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych nie jest taka oczywista, nie może być wykonywana według uniwersalnego sposobu. W przypadku markowego sprzętu instrukcje serwisowe wymagają regulacji na określoną wartość wykręcenia dysz i ustawienia maksymalnych obrotów silnika z zespołem tnącym. W rzeczywistości nawet to jest sposobem ogólnym, który...
Przepustnica nie jest zablokowana,cięgno działa normalnie. Jest jakaś możliwość regulacji gaźnika ? Nie widać tam nic żeby można było wyregulować.
Nie do końca błąd. Nawet sprzęty z górnej półki jak Stihl mają w zaleceniach instrukcyjnych docieranie na wolnych obrotach. Trzeba to jednak robić z przerwami, np. 5 minut pracy, 10 minut na schłodzenie. Co do pytania autora to mam kosę Demon, też chińczyk, zalecenia 1:25 i ten sam problem z zaolejonym tłumikiem i świecą. Teraz zalewam ją 1:40 z olejem...
Według instrukcji ta pilarka ma gaźnik Walbro WT-780D (nie podałeś jak jest w rzeczywistości). Gaźniki Walbro serii WT mają wstępne nastawy po 1 1/4 (jeden i jedna czwarta) obrotu na każdej ze śrub (H i L). Oczywiście te nastawy mogą być w praktyce nieco inne ze względu na stan gaźnika lub stopień zużycia silnika. Moja stała sugestia: regulacja gaźnika...
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
W instrukcji kosy spalinowej Stihl FS 131 nie ma żadnych informacji na temat regulacji gaźnika (poza regulacją biegu jałowego), a producent złośliwie zamontował niestandardowe śruby do regulacji wysokich i niskich obrotów (HEX) i tu pytanie: jaki to jest dokładnie klucz? W jednej opinii do sprzedawanego oryginalnego klucza Stihl (4 mm) użytkownik napisał,...
Mamy pomysły, na przykład regulacja gaźnika.
Tłok założyłem niemiecki zamiennik bo do chińszczyzny nie mam zaufania. Cylinder wcześniej dogładziłem papierem wodnym 400 a pozniej 800 bo były trochę rysy po zatarciu tłoka ale to się okazało że na cylindrze były przylepione resztki stopionego tłoka. Nowe pierścionki wiadomo ze muszą sie dotrzeć . Jutro sie bede bawił w regulacje Dzięki za pomoc
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
Jeżeli gaźnik, w tej pilarce ma tylko śrubę regulacji wolnych obrotów L, maksymalne są ustawione za pomocą dyszy w gaźniku i niema możliwości ich regulacji. Regulacja wolnych obrotów, wkręć śrubę L do oporu, następnie wykręć o jeden obrót, zapal silnik i dodaj gazu. Jeżeli silnik nie będzie łatwo przyspieszał wykręć śrubę minimalnie i znowu dodaj gazu,...
Witam, GS 350 gaźnik H142A-42C nastawy jakie podaje producent L=1+3/8 obrotu, H=1. Sprawdź jeszcze czy cięgło od gazu jest włożone we właściwy otwór na gaźniku, bo jest tam kilka otworów, można tam się łatwo pomylić. Oraz czy przepustnica jest cofnięta do końca podczas pracy na wolnych obrotach i czy jej ramię swobodnie spoczywa (oparte jest) na śrubie...
Może, miałem podobnie u synka w maszynce, pancerz linki był źle założony.
W taki to oto sposób ustawiamy i regulujemy gaźniki w chińskich czterokołowcach,nie na czuja. (...) należy skręcić gaźnik i śrubkę regulującą skład mieszanki wkręcamy delikatnie do oporu a następnie wykręcamy ją 1,5 obrotu. Regulacją gaźnika w żaden sposób tego nazwać nie można i jak najbardziej "na czuja", bo do regulacji jest potrzebny wakuometr...
To prawdopodobnie był samo regulator obrotów. Bez tego nie będzie pracować poprawnie
a czy mógłbyś dodac zdj gaźnika? ze zblizeniem na dysze do regulacji;)
Witam !!! Temat regulacji ssania w tico forumowicze mniej wiecej ci opisali jak chcesz to mam zdjęcie gaźnika z opisem śrub regulacyjnych Daewoo Tico regulacja gaźnika !!! Pzdr.
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
To jest czterosuw, pojemność min. 125 cm³. Do sprawdzenia guma króćca gaźnika pod względem nieszczelności, przewody podciśnieniowe, regulacji obrotów biegu jałowego + regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Duża nakretka- kasujesz luz linki. Śrubka na przepustnicy-rozkrecasz przepustnice,w środku tej śrubki masz mniejsza często zaślepiona do regulacji wolnych obrotów. Cienka srebrna śrubka-opor,regulacja wychylenia przepustnicy. Śrubka ze sprężynką-regulacja maksymalnych obrotów
Ustawienia do regulacji to H i L wkręć do lekkiego oporu i wykręć o jeden obrót. Śruba T to regulacja przepustnicy i trzeba dobrać samemu.
Podejrzewam ze wszystko co możliwe jest rozregulowane. Jakieś sugestie co do regulacji gaźnika? Z góry są dwie śrubki strzelam że jedna jest od regulacji niskich obrotów a druga wysokich. Tylko jak były fabrycznie ustawione? A regulator obrotów na jakiej zasadzie działa i gdzie go znaleźć?
Czarny dym, strzelanie z tłumika, czyli dostaje zbyt dużo paliwa. Świeca sprawdzona, iskra jest dobra? Klin kola zamachowego, też sprawdź. Oczywiście regulacja gaźnika, jeżeli cokolwiek daje. Możliwe że to zeczywiście wina gaźnika.
Dziękuję za informację Ta regulacja minimalnych obrotów jest jakoś rozwiązana na mimośrodzie? Czy jak ? Ten łepek wydaje się być mimośrodowy jak co dociskał ... Dodano po 35 Dziękuję za informację Ta regulacja minimalnych obrotów jest jakoś rozwiązana na mimośrodzie? Czy jak ? Ten łepek wydaje się być mimośrodowy jakby coś dociskał ...
Siada sprzęgło, chyba, że piła obrotów nie trzyma - to był tłumaczyło poprawę po regulacji gaźnika. Musisz ją przejrzeć, jak nie potrafisz sam, to serwis
Dokładnie jak napisał kolega "cba" tylko pomylił się z oznaczeniem 2E3, 2E2 były montowane w VW. W tym gażniku jest zaraz nad cięgnem od linki gazu jest taka jakby tarczka ze stopniami na której oparta jest śruba regulacji przewyższenia obrotów na ssaniu. Regulacja jest prosta. Jeśli za wysokie, to trzeba ją wykręcić, za niskie wkręcić (jest trochę...
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
Trochę duże spalanie. Wydaje mi się że trzeba zacząć od regulacji gaźnika.
regulacja gaźnika regulacja gaźnika traktorek regulacja gaźnika makita
bascom input bajty minidisc instrukcja myjka ultradźwiękowa budowa
klimatyzacja split klimatyzacja split
Układ balansujący ładowanie baterii 3S3P 3500mAh Rezystor 1R 00 - wartość i zamienniki