Łapie fałszywe powietrze.
Łobuz zasysa fałszywe powietrze przed gaźnikiem. Jak potrafisz i wiesz o czym piszę to jeszcze sprawdź za pomocą tamponu umoczonego w benzynie czy zapali. Tampon zamiast gaźnika doskonale go zastąpi.
Możliwe fałszywe powietrze, + błędna regulacja.
Wykluczając włączone odbiorniki, fałszywe powietrze.
Uszczelnij dobrze wężyk hydrostatu, łapie fałszywe powietrze.
Fałszywe powietrze? Podciśnienie ssania do kontroli? Położenie EGR?
Jedną z przyczyn może być fałszywe powietrze na przepustnicy.Krótko mówiąc wyrobiona.
Ale bzdury opowiadacie.Strzelanie jest spowodowane wuglustanym gniazdem w którym sie obraca oś przepustnicy, ciągnie tam fałszywe powietrze. Ale to temat nie na to forum.
Może być zabrudzony silnik krokowy. Sprawdź też przepustnicę. W starszych modelach robią się nagary. Przejrzyj też przewody podciśnieniowe, pękają przy wlotach pobierając fałszywe powietrze. Pozdrawiam.
Zła regulacja gaźnika lub duże jego zużycie. Możliwe tzw. fałszywe powietrze. Połączenie gaźnika z cylindrem, simmeringi lub nieszczelność na połówkach karteru.
Prędkość maksymalna nie bardzo informuje nas o wydolności pompy paliwa. Zacznij od sprawdzenia ukł. dolotowego w zakresie nieszczelności bardzo często fałszywe powietrze przekłamuje odczyt z czujnika map niekoniecznie oznaczając jego uszkodzenie.
Jak nieszczelny jeden ssący to nie dość że wyłączy to jeden cylinder z pracy to jeszcze będzie dawał fałszywe powietrze w dolot co wpłynie na skłąd mieszanki i niestabilną prace silnika.
Jeszcze sprawdź czy te kruciec (guma) łączący gaźnik z cylindrem jest cały czy nie jest nigdzie popękany. Jakby był to mógłby brać fałszywe powietrze i dlatego miałby trudności z odpaleniem. Oraz też sprawdź czy ta guma łącząca gaźnik z filtrem powietrza jest cała.
Układy ke-jetronic są bardzo wrażliwe na fałszywe powietrze,niestety przy zasilaniu gazem i strzałach w kolektor dolotowy są z tym problemy,ewenementem przy tym silniku jest odpowietrzanie komory korbowej jakakolwiek nieszczelność w silniku powoduje zakłócenia wolnych obrotów,czyli wszelkie pocenia i wycieki oleju.Zacznij od tego.
1. Nie jest normalne. Jeśli linka gazu nie jest za mocno zaciągnięta to najprawdopodobniej silnik zasysa fałszywe powietrze pomiędzy gaźnikiem i cylindrem. 2. Odpala się bez naciskania sprzęgła. Jeśli tak robisz i się ślizga to trzeba poluzować sprzęgło. Chyba, że jest zużyte i się ślizga. Nie zaciągnąłeś za mocno linek? One powinny mieć nieco luzu.
.potrzebny chyba specjalista aby obejrzal i znalazl przyczyne. Ale gdzie go szukac? Ten specjalista ma tajemniczą ksywkę: Kominiarz. Prawdopodobnie fałszywe powietrze wchodzące pozostałymi otworami zakłóca ciąg. Poza tym istotne są proporcje pomiędzy długością odcinka poziomego (musi mieć spadek do pieca/kotła) a długością komina.
Prawidłowo,silnik 2E ma dosyć rozbudowany układ odpowietrzana silnika,na pokrywie wałka masz zawór i przy podobnych objawach jak u ciebie (spadki mocy chwilowe dymienie )okazało się że do dolotu chwilowo dostaje się olej (dymienie) i pobiera fałszywe powietrze przez uszczelke pod pokrywą wałka,pomogło rozebranie oczyszczenie i wymiana uszczelki.Zmieniliśmy...
Trochę zastanawiające są te bardzo wysokie obroty zaraz po odpaleniu bo w tym silniku raczej ciężko uzyskać taki efekt. Jak będzie nieszczelny układ ssący to będzie gazował. Pękały ( spadały) węże od zaworu nagrzewnia silnika, w wyniku tego szło fałszywe powietrze. Drugą sprawą może być peknięty wąż od serwa hamulców.
Witam tą szczelinę zlikwiduj bo to jest przyczyna przegrzewania kotła powyżej nastawionej. on może przekroczyć nastaw ale powinien oscylować w pobliżu tego nastawu raz wyżej raz niżej ale nie tylko w góre a tak się dzieje jak ma skąd brać fałszywe powietrze. Pozdrawiam Dodano po 1 oczywiście że uszczelka
A teraz pytanie ciekawskiego do Stanisława: które parametry skłoniły cię do stwierdzenia, że kolektor łapie fałszywe powietrze? Po MAP = 40 kPa. W silnikach ze zmienną fazą rozrządu na wałku ssącym często taki MAP jest prawidłowy, w każdym innym powinien być w okolicy 30 kPa stąd taki wniosek choć słaba kompresja też może być przyczyną.
Zrób próbę ze ssaniem na rozgrzanym silniku. Jak zaczyna mulić włącz ssanie i obserwuj czy choć na chwilę się poprawia. Podejrzewam tzw, fałszywe powietrze. Trzeba sprawdzić bardzo dokładnie wszystko co jest za gaźnikiem w stronę silnika na szczelność. Jednak najbardziej podejrzane są simmeringi na wale. Wymień dla pewności oba na nowe. Ważne! Mają...
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Wymiana spieniacza załatwiła problem, ponieważ był nieszczelny i zaciągał fałszywe powietrze.
Dlatego piszemy, leci z góry. Albo nieszczelny zaworek lub uszkodzony (zatopiony pływak). W rejonie pod gaźnikiem przepływa gotowa mieszanka, jeśli jest tutaj nieszczelny, to zaciąga fałszywe powietrze, z wszystkimi konsekwencjami.
Moim zdaniem musisz ustalić przyczynę braku możliwości "gaszenia" silnika z kluczyka - sprawdź, czy nie jest urwany (wypięty) przewód od "gaszenia" silnika tzw. "masa" instalacji pojazdu do cewki zapłonowej. Ssanie elektryczne musi być podłączone "elektrycznie", gdyż ułatwia uruchomienie silnika. Sprawne ssanie wyłącza się po pewnym czasie, uruchamiane...
tak poniewaz silnik zasysal bedzie fałszywe powietrze a skąd to fałszywe powietrze jeśli można wiedzieć ? silnik zasysa powietrze z filtra powietrza a z odmy opary + mgiełkę olejową; czy nieszczelność objawia się wyciekami oleju przy zaworze regulacyjnym odpowietrzenia skrzyni korbowej (tego czarnego dysku na pokrywie zaworów) ?
Fałszywe powietrze.
Fałszywe powietrze. Rozpadła się uszczelka pod koletkorem.
Coś mój silniczek zaczął przygasać na wolnych obrotach, a tak ładnie pykał że ledwo było go słychać. Pewnie łapie fałszywe powietrze, uszczelka za gaźnikiem lub uszczelka karteru. Trochę powietrza załapuje zamiast ssać przez gaźnik.
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Miałem ten sam problem, który opisujesz, numer 1. Sprawę obrotów załatwiła wymiana EGR. Podłączenie do komputera i sprawdzenie parametrów silnika. Może gdzieś łapać fałszywe powietrze na złączach elementów gumowych /dolotu/. Ja też byłem w 3 warsztatach w Warszawie i nie pomogli, każdy coś "pogrzebał" i może to też coś dało. Straszyli mnie remontem...
1. Nie odbija linka gazu 2. Duzy luz na przepustnicy 3. Niedokręcony gaźnik do głowicy i zasysa fałszywe powietrze.
Mnie to wszystko jakoś dziwnie wskazuje na rozszczelniony dolot (fałszywe powietrze). Może się mylę, ale bym na pewno sprawdził. Mniejsza ilość powietrza na przepływomierzu skutkuje zubożeniem mieszanki na wolnych obrotach i może pojawić się „trzęsiączka”. Pytanie jak wygląda odczyt na sondzie - może właśnie pokazuje za ubogą i pojawia się błąd.
Może sprawdź jeszcze układ dolotowy od strony powietrza tzn fałszywe powietrze (szczelność np zadymiarką), luzy na osi przepustnicy, zacinanie przepustnicy, nieszczelny zaworek odpowietrzenia baku (można odlaczyc wezyk i zaslepic na próbę), uszkodzony czujnik przepływu powietrza MAF, czujnik ciśnienia MAP. To wyssanie połowy oleju to jakieś cuda. Zniknął...
Zgadzam się z kwok. Tak jest przy zgaszonym silniku. Stawiam na fałszywe powietrze. Zrzucić dolot przed przepustnicą, odpalić, zatkać deską i zobaczyć czy zgaśnie. I będzie wszystko wiadomo. 😉
Fałszywe powietrze bierze to wszystko na ten temat
Jeżeli ten problem występuje głównie na wolnych obr to może też być fałszywe powietrze. Takie objawy może też powodować przycinający się lub brudny wtryskiwacz.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Co zostało sprawdzone? Autor chociaż sprawdził. Sprawdzone podciśnienia, "kalosz", czujnik położenia wału Albo łapie fałszywe powietrze albo regulator wolnych obrotów, zwany idiotycznie silniczkiem krokowym, trzeba wyczyścić.
Te silniczki rzeczywiście są awaryjne , ale nie spotkałem się w ich przypadku z całkowitym zwarciem uzwojeń ( napisałeś 0 Ohm , a to zupełne zwarcie ) . Typową ich usterką są przerwy w uzwojeniach , i nie są one rejestrowane przez sterownik jako błąd ( ciągłość ich obwodu nie jest kontrolowana przez sterownik ) i prawdopodobnie dlatego komputerowe testy...
czy fałszywe powietrze ma wpływ na pracę tego czujnika i jak to interpretuje diagnoskop - czy je pokaże? - raczej tego silnika nie znam .Pytanie informacyjne.
Nie, prawdopodobnie masz fałszywe powietrze.
Może fałszywe powietrze, jakiś wężyk nie podpięty w podciśnieniu.
Stawiam raczej na fałszywe powietrze.
Co z simeringami na wale? Wymieniłeś? Może zaciągać fałszywe powietrze.
Witam. Do wymiany uszczelniacze na wale korbowym, zaciąga fałszywe powietrze przez nie.
uszczelki pod kolektorem dolotowym do wymiany - łapie fałszywe powietrze.
A oto wydruki z analizatora : Na mój gust skoro masz tak wysoką lambdę i jakiekolwiek ppm-y CO to twój pomiar jest w ogóle niemiarodajny. Po prostu łapiesz na "wydechu" fałszywe powietrze. W komorze spalania masz za mało powietrza ale w kominie za dużo. Uszczelnij czopuch i złącza rurek kominowych przy pomocy takiej samoprzylepnej taśmy aluminiowej....
Kolektor może jest nieszczelny, nie zapomniałeś o uszczelce? Może jest nie dokręcona dobrze i dostaje się fałszywe powietrze? Może być membrana ale ją już wymieniłeś. Czesław
Ciągnie fałszywe powietrze
Ja bym stawiał na fałszywe powietrze. Na wolnych obrotach zatkaj wlot powietrza. Jeżeli silnik natychmiast zgaśnie to OK. Jeżeli nie, to masz fałszywe powietrze i szukaj nieszczelności.
Pomoże ktoś? potrzebuje obecnie tylko tego jak nawiercić otwory przez które doprowadzę mieszankę, oraz odprowadzę spaliny. do tego zastosuję zaworek zwrotny. by przez wlot mieszanki ni ewydaliły się spaliny i na odwrót by przez spaliny nie wleciało "fałszywe powietrze" do mieszanki.
Fałszywe powietrze. Simmeringi i wszystko co jest "pod tłokiem".
Ja bym obstawial fałszywe powietrze. Jak zachowuje sie na zimnym silniku? Czy robił adaptację przepustnicy?
silnik pracuje równo gdy naciskam mocno na hamulec Problem oczywisty,szczelność układu / fałszywe powietrze.
A co kominiarz powiedział przy odbiorze? Może jakiś prosty błąd, czopuch wmurowany za głeboko albo do komina dostaje się fałszywe powietrze?
Dostaje fałszywe powietrze. Sprawdzić szczelność dolotów.
Prawdopodobnie łapie fałszywe powietrze.
Witam! Dezodorant albo inny "specyfik", szukaj gdzie zasysa "fałszywe" powietrze.
Witam. W kwestii przewodów gumowych, to nie mogą być luźne! powinny być złapane opaskami. Wwiertki powinny być pasownie wkręcone w kolektor, przy czym kąty jaki i odległości od głowicy powinny być dla wszystkich cylindrów jednakowe. Zasadniczo powinno się demontować kolektor, montować wwiertki i przewody, po czym ponownie zamontować, czego niestety...
lub fałszywe powietrze lapie
Problem dotyczy silnika benzynowego czy diesla? Jeśli pierwsza opcja to sprawdź fałszywe powietrze powodujące problemy z utrzymaniem biegu jałowego? Popatrz czy nie ma nieszczelności.
A propos rurki doprowadzającej olej do dyszy (zasilanie podciśnieniowe). Stara rurka zrobiła się twarda i na łączeniu z dyszą zasysała fałszywe powietrze zamiast oleju. Wynikiem był zasmarkany piec. Rurkę zmieniłem na elastyczną, nową. Efekt taki, że po kilku minutach pracy płomień robił się zimny, biały dym z komina. Okazało się, że nowa rurka po solidnym...
Fałszywe powietrze.
Najczęstszą przyczyną trudności z regulacją gaźnika i falowania obrotów jest fałszywe powietrze poniżej przepustnicy.
Fałszywe powietrze, uszkodzony kolektor, pękł w czasie obróbki...
Niestety wnioski odnośnie umieszczenia miksera są do du... ponieważ zakłócisz pomiar ilości powietrza,jeśli to 2,6 z dual ramem to podstawowy problem jest z zmienną objętością kolektora dolotowego i niestety to musisz zablokować i fałszywe powietrze usunąć gdyż wskazania komp. sygnalizują że silnik pobiera fałszywe powietrze.
Fałszywe powietrze.
dostaje fałszywe powietrze odpal go bez filtra i zobacz czy nie pluje paliwem .
Fałszywe powietrze w układzie dolotowym.
Nie założyłeś gdzieś jakiejś rurki, to i łapał fałszywe powietrze.
Usterka mechaniczna fałszywe powietrze .
możne fałszywe powietrze łapie sprawdź dobrze
Do sprawdzenia uszczelka pod "gaznikiem" może łapac fałszywe powietrze .
Fałszywe powietrze.
A może fałszywe powietrze ponowie
Czujnik temperatury, fałszywe powietrze, sonda
Fałszywe powietrze powinno wyjść na integratorach sondy.
Tam nie ma co mierzyć tam trzeba samostartem, plakiem lub innym świństwem psikać by znaleźć miejsce skąd ssie fałszywe powietrze.
Spod kalem się y takim problemem w accord i łapał fałszywe powietrze z pod kolektora
Dobrze wiedzieć, a jak łapie przy filtrze to co zrobić? Gdybyś chciał wiedzieć, te silniki mają gdzieś "fałszywe" powietrze w trakcie rozruchu.
Fałszywe powietrze może pochodzić z uszczelniaczy (simmeringów) wału korbowego.
Fałszywe powietrze, albo ciśnienie w cylindrze Manometr..... Odpuść dyskusję i jutro weź się do roboty to prosty ogórek i opisz co ustaliłeś
zdejmij kleme -sprawdź kody -odpal -sprawdź jakie kody wróciły.sprawdź ciśnienie paliwa,ale ja stawiam na fałszywe powietrze
Może przy filtrze powietrza masz nieszczelność lub łapie fałszywe powietrze
Świece kable kopułka palec i fałszywe powietrze.
Paręnaście lat temu moja Mz250 też nie paliła, uszkodzony był krociec ssący pomiędzy cylindrem a gaźnikiem. Krociec był pęknięty, przez co połączenie pomiędzy gaźnikiem i cylindrem było nieszczelne i zasysane było fałszywe powietrze. Po wymianie kroćca problemy znikły. Sprawdź czy połączenie gaźnika i cylindra jest szczelne, może masz identyczny problem.
Wyciągnij wtryski, odkręć filtr oleju i zakręć rozrusznikiem. Jak pójdzie olej to poskładaj i odpal. Jak nie pójdzie olej to dolej z 3 litry oleju i ponownie sprawdź jw. Potem olej spuść i trzymaj górny stan. Jak była miska uderzona to mógł się uszkodzić smok i łapie fałszywe powietrze. Piasek mógł zablokować zawór ciśnienia.
Oczywiście że z silnika ,nie jestem mechanikiem silników . Ale jeśli jest nieszczelność układu IC ,będzie zasysał fałszywe powietrze i skądś olej .Wiem że IC to chłodnica powietrza . Tak miałem w trzech samochodach w tdi i wszystkie jeszcze jeżdżą . Teraz w moim b5 jest wszystko w porządku .Potrafię wszystko naprawić oprócz silnika i elektroniki ,daję...
Być może fałszywe powietrze dostaje gdzieś w dolocie. heh silniczek DTI albo DTL :P a nie TDI :P
Zrób porządek z tą rurką bo przez nią prawdopodobnie łapie fałszywe powietrze. Uszczelnij to i napisz czy pomogło.
Dobrze złożyłes filtr ? Nieszczelności obudowy filtra , króćców( fałszywe powietrze) mogą powodowac problemy z obrotami. Kranik wkręcony od spodu do baku bez pokrętła .Otwierany podciśnieniowo.
Może jakieś odmy są nieszczelne i łapie fałszywe powietrze. Lub też feler ssania.
Witam może to wina pęknietej podstawy wtrysku i łapie tam fałszywe powietrze lub coś z aparatem zapłonowym
No czystość dysz albo szczelność podstawy gaźnika (fałszywe powietrze)
Ostatnio przerabiałem taki sam przypadek ,to jest fałszywe powietrze. Spękane przewody paliwowe.
nic nie kombimuj tylko sprawdz ciągłość tego potencjomrtru i poszukaj gdzie silnik zasysa fałszywe powietrze
Możliwe przyczyny Miernik masy powietrza, jednostka sterująca klapą przepustnicy, ewentualnie sprawdzić czy może łapie fałszywe powietrze. co po naprawie głowicy jest mozliwe
Poszukaj pęknięcia pomiędzy przepustnicą a kolektorem dolotowym, ewentualnie sprawdź uszczelki przy wtryskiwaczach. Wygląda jak gdyby dostawał fałszywe powietrze.
Fałszywe powietrze sprawdz wszystkie przewody serwo podstawe monowtrysku 8/10 uszkodzonych.
fałszywe karty fałszywe połączenie fałszywe oprogramowanie
rotary switch elektromagnes furtka dobrać wymiennik
suszarka bosch serie6 radio vordon opinie
DX-LR02 & DX-PJ15-V1.1 LoRa Setup for Garage Temperature Sensor – Arduino Integration, 500ft Range Junak 126 - lokalizacja filtra powietrza