Witam Stawiam na mostek prostowniczy ,lub luźny pasek,przypalony.
Sprawdż masy i przewód + alternatora.A może być mostek prostowniczy.Alternatory do sprawdzenia i jak są dobre to dopiero szukanie.
Mostek ,uzwojenie(stojan).
Sprawa jest prosta wymieniasz mostek i po problemie kupisz u każdego dostawcy części. Diod nie polecam wymieniać jak ktoś nie wprawny.
Nie powiedziałem że masz kupić alternator , a w mostku przeważnie uszkodzeniu ulega jedna lub dwie diody więc jeżeli przerasta Cię koszt nowego mostka to wymień poszczególne diody są typowe jak do malucha. P
Upalony mostek i alternator wtedy buczy.
Na początek sprawdziłbym jak wygląda ładowanie na benzynie , bo może okazać sie , że problemem jest instalacja LPG , jeśli nie będzie różnicy to zacząłbym od wymiany regulatora napięcia a potem sprawdziłbym mostek
Jak fela ma uwalony mostek to zawsze alternator gwizda.
Pewnie mostek prostowniczy
Dioda/dy wzbudzenia poleciała. Można wymienić cały mostek lub same diody wzbudzenia.
Wymień regulator napięcia i nie bedziesz miał problemów notoryczna usterka przy silniku 1.3 Ewentualnie możesz mieć rozkręcony mostek prostowniczy w środku alternatora
Do ingerencji w mostek nie trzeba odkręcać koła pasowego. Temat zamykam.
Witam, padł mi przerywacz w Mińsku (wersja ruska bez akumulatora) więc kupiłem przerywacz do Skody Felicia. Podłączyłem 31 do masy, 49 do O2(+), 49a do kabelka od przełącznika kierunków. Niestety nie działało. Zakupiłem więc mostek prostowniczy KBPC1510, podłączyłem do przewodów od starego przerywacza i potem do nowego przerywacza, ale nadal nie działa....
na 100% padł mstek prostowniczy w altku, dokładniej któraś z diód. Te mostki są delikatne. Często robię te alternatory i zawsze na półce mam kilka układów prostowniczych. Zdemontuj alternator rozbierz, wymień mostek oceń stan łożysk, szczotek. Zmień co potrzeba i musi być ok.
To zmierz czy nie ma znaczącej różnicy pomiędzy śrubą prądopwą alternatora a klemą. Ale ja sądzę że źle wlytowałeś mostek, pola kontaktowe trzeba pocynować przed wlutowaniem stojana, inaczej nie ma szans na pewne zalutowanie.
Do sprawdzenia masa na silniku i połączenie rozrusznika ze stacyjką (styk 50) i stacyjki ze skrzynką bezpiecznikową. Sam przekaźnik też może być uszkodzony, masz możliwość podmiany? Gniazdo przekaźnika też sprawdź, jest mostek między stykami BF/4 i BE/2 sprawdź to połączenie wszystkie połączenia do bezpieczników też przy okazji możesz sprawdzić.
Przyczyną jest mostek pomiędzy dwoma plusami, aby radio reagowało na stacyjkę, muszą być oba plusy rozłączone względem siebie oraz prawidłowo podpięte do instalacji (Powalla dokładnie to opisał)
A tam jak się okazało na wolnych obrotach mam napięcie 16-17 V. Regulator napięcia. No niestety nie, wymieniłem regulator napięcia nawet nie wyjmując alternatora z samochodu łudząc się że problem ustąpi, ale nie. Wyjąłem więc alternator, rozebrałem go na części pierwsze, wyczyściłem wszystko jak tylko umiałem w ograniczonych warunkach. Mostek diodowy...
Dzięki za odpowiedzi. Wymieniłem mostek i wszystko działa.
Witam Mam ten samochód od roku i spalił już trzy czujniki temperatury (przełączniki dmuchawy te na chłodnicy). Wymienione: Reduktor gazu, termostat (nie pamiętam czy z czujnikiem ale chyba bez), przełącznik dmuchawy (3 razy), pompa układu chłodzenia. Alternator ma nowy mostek i diody, akumulator też jest nowy, bezpieczniki sprawdzane kolejno przy użyciu...
samochod - skoda felicia 1,3, alternator firmy magneton 70A sprawdzilem regulator napiecia, podmieniajac z innej felicii i nic sie nie zmienilo. poza tym pasek nie jest luzny. ladowania nie ma i kontrolka sie pali (napiecie na uruchomionym silniku to ok. 11,6 V), a jak dodam duzo gazu, to kontrolka na chwile gasnie, a napiecie skacze do ok. 12,1 V....
Klasycznym rozwiązaniem jest dioda Shottky lub zwykła krzemowa w postaci przejściówki do kabelka w alternatorze. Podbija napięcie odpowiednio o 0.3. albo 0.6 V. Zwykle Schttky wystarcza. Poza tym, czy sprawdziłeś długość szczotek w alternatorze? Bo jak się kończą to ładowanie siada. Szczotki nowe ślizgacz twornika też. Pewno diodę dawałem ale to sztuka...
Uszkodzona jedna z diod prostownika głównego, albo do wymiany prostownik albo wcisnąc sprawną diodę. Diody o średnicy 1/2 cala. Uwaga- patrzeć czy trzeba z katodą czy anodą na korpusie. Przy uszkodzeniu diody w mostku (główne) lampka na desce świeci non stop. Nieraz te mostki wystarczy dobrze poskręcać i wszystko ładnie chodzi. Wczoraj gdzieś mi zniknęło...
W Skodach Bosch aż sie nie chce się wierzyć ale w poniedziałek sprawdzę w katalogach "BENDIKS" lub "HC PARTS" czy jakoś tak (bo wiem że starsze roczniki Skody to miały własne mostki SKODY podobne do LUCASA czy ELMOTA). http://obrazki.elektroda.net/39_12286432... a jednak to prawda jest to skan z książki "Skoda Felicia" autorstwa Mario Cedrycha...
W Skodzie Felicia mam założony Python SP 3000 RDM. Alarm ma już 7 lat, baterie w pilotach są nowe. Alarm raz reaguje na piloty, a raz nie, częściej nie. Bywa że wieczorem się uzbroi, a rano nie mogę go wyłączyć i spóźniam sie do roboty. Być może na kostkach nie ma dobrego styku i wystarczy tylko przeczyścić? Chciałbym alarm wyjąć z samochodu i mu się...
Daj sobie spokój z Magnetonem. Kup Valeo (z Passata B5) lub Boscha i po małych przeróbkach zapominasz o altku w tym aucie. Mialem Felicie 1.3 i po kilku wymianach mostków zdecydowałem się na przeróbkę. Ja kupiłem wspomniany Valeo 90A z Passata - jeśli masz jakieś zdolności techniczne to powienienes dać rade zaadaptować go do Felicii. Tu masz przykładowy...
Witam. Mam problem z radiem samochodowym w Skodzie Felicii 1.3 MPI. W ostatnim czasie gdy ruszyłem radiem to potrafiło się ono wyłączać na chwilę. Wczoraj odpiąłem kostkę. Niestety później po jej włożeniu radio nie reaguje. Sprawdziłem napięcia na kablu czerwonym i żółtym. Na czerwonym oraz czerwonym mostku jest napięcie 12V. Na żółtym napięcia nie...
felicia alternator instalacja felicia felicia wtrysk
instrukcja sokowirówka blokuje dekoder powermixer azusa
samsung wf70f5e0w2w dobry wzmacniacz słuchawkowy
Grzałka górna piekarnika Bosch Electrolux opada – naprawa mocowań, wymiana uchwytów TCL 40-MT21X7 Power Board 283N20 PWM IC Pinout: Pin 4 GND, Pin 6 NC/Protection, PC817 Opto Details