Sprawdź pomiędzy akumulatorem a sterowaniem gazu.
:D http://obrazki.elektroda.pl/4592151100_1... http://chomikuj.pl/pinyo/warsztat/samoch...
Tutaj masz schemat wszystkich świateł.P http://skoda.autokacik.pl/ciekawostki/se...
Filtr węglowy (filtr par paliwa).
Skoda Felicia 1997 1.6 MPI 75KM silnik AEE? Sterownik 032906030M. https://obrazki.elektroda.pl/4425825000_...
Możesz śmiało założyć, nic nie popsujesz. Jedyny problem, to że jak zapomnisz wyłączyć wiatrak, to rozładuje akumulator do zera
Nie, nie jest to możliwe, potrzebne jest radio lub wzmacniacz.
https://e-katalog.intercars.com.pl/?utm_... Do wyboru do koloru :wink: :wink: :wink: Dodano po 4 https://allegro.pl/oferta/tarcze-brembo-... https://allegro.pl/kategoria/hamulce-tar...
Takie: ABE9006 http://www.as-pl.com/p,lozyska,produkt_A...
Przełącz sobie na vag scope to będziesz widział jak to działa.W który kanale to znalazłeś?
Dopasuj klucz i nabij albo wciśnij. To nie jest skomplikowane.
Do czasu pierwszej kontroli... Elektrycznie, musisz zastosować przekaźnik. Odciąży on instalację, powtarzam, jest to konieczne. A jak przekaźnik, to i bezpiecznik. Obwody muszą być zabezpieczone.
A nie lepiej zastosować regulator Boscha - czarny kapelusik, i nie stosuj żadnych radiatorów skoro w oryginale brak.
Tak, śmiało można wymienić.
Pompa po przekręceniu kluczyka się załącza świece po wykręceniu były mokre
Te kontrolki nie mają przekaźników. Są zasilane z plusa po stacyjce, a załączane masami. Sprawdź, czy auto nie dostaje zasilania non stop. Bo jeśli te kontrolki się palą, to możliwe, że cały samochód jest "aktywny". Masz opis: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Sprawdziłem cewkomoduł z innego auta - jest to samo, czyli to nie to. Ale z autem coraz gorzej - teraz jedzie max 70. Świece nowe. Silnik z trudem osiąga 3tys obr na 2-gim biegu. Przy wyższych prędkościach obrotowych słychać jakby ssało jakieś powietrze. Co jeszcze mogę sprawdzić? Miałem podobnie sprawdzałem wszystko okazało się, że mam zapchany ostatni...
Witam. Kostka stacyjki .
Na pewno mała ,sprawdz plasteliną
Włączniki w desce
Na pewno nie tam gdzie go nie ma. Zmień wodę na płyn chłodniczy i nie rozszczelniaj gorącego układu.
Masz hak? Jeśli tak, to sprawdź gniazdo.
najlepiej i najprosciej i najtanszy ze strony www.viaken.pl (bez reklamy) , towar pewny ,szybka przesylka pozniej trzeba sobie sciagnac VAG COM (program płatny - troche kosztuje) - program do diagnostyki, zniesc pc do garazu i macic pozdrawiam Tak jak koledzy opisują problem zaczac od diagnostyki i skasowania błedów ale przed skasowanie nalezało by...
sonda pracuje bardzo poprawnie....
Jak masz wielocewkę to tylko wymiana.
Sprzawdź bezpiecznik. Pomiar napięcia (którego zapedne brak), lub nie masuje żarówka/
Kup plyn do vw,skoda
Witam Stawiam na mostek prostowniczy ,lub luźny pasek,przypalony.
11A to dużo, być może zwarł sie przekaźnik pogrzewanej szyby.
Auto stare, być może pompka paliwa już skonała.
no to masz po co ci link pozdro
Prawdopodobną przyczyną spalenia się rezystora było jego przeciążenie prądowe. Być może, że przyczyna jest w zdemontowanym alternatorze. Można to sprawdzić. Przy minimalnych zdolnościach manualnych, można samemu wymienić uszkodzony rezystor. W tych licznikach montowany był rezystor drutowy UR002 3W 1Kohm 5%.
Skoda favorit, skoda felicia.
Moze trza przeregulowac reduktor + wymiana filtra powietrza.
Śrubka do wykręcenia ale jeszcze powinna być zapadka, która tylko w jednej pozycji da się wcisnąć i wtedy wysuniesz wkładkę.
Według schematów podaj stałą masę przewodami na kolory żółtoczarny i żółty . Sprawdź (kontrolką żarówkową (5W), multimetrem) na przewodach białym oraz białoczarnym czy tam pojawia się impuls masy jeśli zamykasz/otwierasz pilotem. To są zwykłe przekaźniki przełączające sterowane elektroniką. Wtedy odpowiednio podpinasz kolorami białym i brązowym z centralnego...
Prawdopodobnie jest uszkodzony termostat.
sprawdz skrzynke bezpieczników bo fela ma takie uroki ze cieknie woda przez szybe przednia do auta i leci akurat na skrzynke. wyciagni ją jest to dosyc proste i sprawdz czy czasen juz zielona nie jest.
To o czym piszesz to jest napewno syrenka z własnym zasilaniem, idąc po przewodach do niej znajdziesz centralkę. (prześledź biały)
żeby douczyć kluczyk do systemu potrzebny jest kod zabezpieczający podaje go serwis z numeru VIN auta lub.... samemu mozna go wyciągnąć z puszki immo... pucha jest zaraz pod licznikiem... pamięć 93c46
Witam Jeśli świeci kontrolka Airbag, to skasować błąd i pokręcić ponownie kierownicą przy odpalonym silniku. Jeśli Airbag mignie lub ponownie się zapali na stałe, to do wymiany spirala łącząca elektrykę koła kierownicy z resztą pojazdu. Ten element w Felicjach lubi padać. Oczywiście diagnostyka ma sens jeśli poduszka jest sprawna i nie wystrzelona....
Nie tylko, są zaworki i sprężynki które tracą swoje właściwości.
Sprawdź przewody w peszlu przy tylnej klapie Pewnie zwarły się kable od podgrzewania tylnej szyby z kablem od podświetlenia tablicy rejestracyjnej Pzdr
Przekaźnikiem świateł jest R-1/ lewy dolny róg/ natomiast musisz sprawdzić czy po włączeniu świateł masz napięcie na bezpiecznikach 7,8 -krótkie lub 9,10 -długie. Jeżeli tak to szukasz na instalacji w kierunku lamp, jeżeli nie to w stronę przełącznika pod kierownicą.P
W pierwszej kolejności hamulce głównie przednie.
Dlatego opisałem różnice w zaworach lovato stary typ klucz 13 tam filtr idzie większym otworem na dółu. W nowym na odwrót.
czerwone na 30,czarne na na 15,zółte na 50
Przede wszystkim obejrzyj opornik dmuchawy czy rezystor dmuchawy bo to jedno i to samo, zobacz jak wyglądają jego styki, przejrzyj też styki silnika dmuchawy i czy wentylator lekko się obraca.
witam spokojnie możesz odłączyć akumulator , nic się nie rozkoduje pozdrawiam
Nie powiedziałem że masz kupić alternator , a w mostku przeważnie uszkodzeniu ulega jedna lub dwie diody więc jeżeli przerasta Cię koszt nowego mostka to wymień poszczególne diody są typowe jak do malucha. P
Jak nie załapuje rozrusznik, to mi wygląda na awarię stacyjki (moze zwarie uszkodziło) - chociaz głowy nie dam. Ewentualnie posprawdzaj bezpieczniki, może któryś upalił sie, a wymiana uleczy sytuację.
Na 3 stronie masz schemat z przekaźnikami i 1 przewodem. Ja robię na 1 przekaźniku. Negative controls. Cut the YELLOW wire in the wiring harness coming out of the driver's side door. FOR THE CONNECTION FOLLOW THE APPROPRIATE DIAGRAM
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Ale problem nie jest z filtrem tylko z zasilaniem . Zobacz tu http://dedo.miki.szm.com//skoda.htm
http://www.pliki.drypa.pl/entry-72903192...
A kolego to skąd wie jaka jest moc grzałki? Wróżbita? Co do wentylatora, przyda się przekaźnik, żeby prąd z zasilacza nie zasilał linii KL15. Wyjmij przełącznik dmuchawy i znajdź pin odpowiadający za niskie obroty. Podłącz zasilacz i sprawdź czy sobie radzi.
Jeśli pedał leci do podłogi, to kolektor ssący dostaje dużo powietrza z serwa. Przy sprawnych hamulcach skok jest minimalny, żeby działały. Spróbuj wcisnąć "jak przy sprawnych", żeby wyeliminować uszkodzenie serwa.
Hey, Też teraz przechodzę przez ten etap:) Cały pic polega na wysterowaniu przekaźników, co za pomocą jednego przewodu jest kłopotliwe bo napięcie przechodzi przez cewkę przekaźnika i oba są podłączone szeregowo i dzieją się cyrki. Na obrazku narysowałem ten przypadek. http://obrazki.elektroda.pl/1131325500_1... Jako, że nie znalazłem...
Pobór prądu spoczynkowego jaki jest? Problem nie leży czasem w lampce oświetlającej bagażnik? Częste!
pewnie nie na długo, bo przy tym przebiegu i wieku reduktor długo już nie pociagnie
Kolego sprawdź żółty cienki przewód idący do rozrusznika. Lubi się ułamać, taka wada fabryczna. Przewód ten zasila cewkę przekaźnika obwodu x, który to zasila wszystkie prądożerne odbiorniki w aucie.
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Tak sie sklada ze te opisane przez ciebie zabiegi najprawodopobniej okaza sie zupelnie zbedne, bo te alternatory (+regulator) tak maja nawet gdy sa nowiusienkie (temat wielokrotnie walkowany na forum Skody na Autokaciku... lacznie z rozwiazniem jak tenu w pelni zaradzic).
Jest to element odpowiadający za wspomaganie hamulca tzw. serwo hamulcowe.
Sprawdź akumulator. Mi się tak działo jak miałem padnięty akumulator.
A może szczotki się wyczerpują? Może być ,lub jeszcze pierścienie.
Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Niestety, ja dwie wymieniałem.
Nie podoba mi się, to ładowanie. Sprawny alternator ładuje "dobry" akumulator do 14,3 V, a w Twojej sytuacji jest sporo mniej. Podmień na próbę na sprawny akumulator, aby przekonać się, czy alternator jest sprawny. Jeśli i w tym przypadku będzie się grzał akumulator, to albo alternator do sprawdzenia (może padła któraś z diod) albo akumulator "padaka"....
Wyskoczyła ikona oleju, podczas jazdy zmieniony odgłos silnika " Rozzębiła " się pompa oleju . Wałek wylazł do góry . Nie potrafię powiedzieć jak nazywa się ta pokrywka . W sklepie znajdą w katalogu .
Bo on nie jest na gwint tylko wciskamy nie ? Tak ...
Alternator do przeglądu, prawdopodobnie regulator uszkodzony... (nie ma znaczenia że nowy)
Nieno, szkoła podstawowa... ;) Przy połączeniu szeregowym rezystancje sumuja się. Przy połaczeniu równoległym odwrotność rezystancji wypadkowej jest równa sumie odwrotności rezystancji składowych. W przypadku równych rezystancji (a taka sytuacja zachodzi w przypadku równoległego połączenia wtryskiwaczy) mozna przyjąć, że rezystancja wypadkowa to 1/2...
Na początek, bezpieczniki posprawdzaj,a akumulator naładuj.
- dioda zenera Co????
Wsadź kawałek jakiejś pianki czy filcu i już.
Nie,coś a'la kontra w rowerze,lub bendiks rozrusznika
nie wiem na których powinno jakie napięcie pokazywać, ma ktoś może z forumowiczów schemat tej kostki . Zaciski masz tam w/g normy DIN 72552 opisane. Klucz do numeracji: https://pl.wikipedia.org/wiki/DIN_72552 rozrusznik jest okej bo wymieniłem, A ten "nowy" sprawdzony co do sprawności? Poza stacyjką masz tam jeszcze przewody, przekaźnik, "automat"...
Zlacze diagnostyczne masz nad nogami pasazera kolo bezpiecznikow.Co do wlacznika to jak kto lubi ja mam wlasnie polonezowski 92/87 i wentylator wlacza sie jak wskaznik jest ok 1.5-2.5mm nad kreska 90st .Sonde od biedy sprawdzisz multimetrem czy wystepuje oscylacja napiecia.
Sprawdż masy i przewód + alternatora.A może być mostek prostowniczy.Alternatory do sprawdzenia i jak są dobre to dopiero szukanie.
zasugerowano mi też, że to może być wina "kostki stacyjki". Dzięki za pomoc. No cóż, nie będę kłamał - to może być wina wszystkiego... :-) / :-( Jeżeli nic nawet nie wyje, to znaczy, że zasilania nie ma także sterownik silnika.... No chyba, że ta Felicja jest na gaźniku, ale coś w to wątpie... Jeżeli jest taka usterka, to musi być coś w obwodach głównych...
Masz zwarcie, robiło się na czujniku świateł cofania, po prostu kable idące do czujnika przecierały się o spodnie oblachowanie.
Możesz wypróbować ten termostat Nr katalogowy 047121111A.http://www.unto.pl/termostat-...
Chyba nie zadziała w ten sposób. Pod 98 z normalnym RS niegdy nie miałem problemów z bingo.
Proszę kolego https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub Dodano po 38 [url=https://www.skodaczesci.pl/porady/s...
Czujnik halla lub słaby kontakt na przewodach od niego.
Witam Na bank źle podłączyłeś radio. Zwarte jest +12V z przewodem poświetlania radia. Miernik w rękę i sprawdzaj po kolei kabelki zgodnie ze schematem kostki. Podpowiedź znajdziesz tutaj: http://djlj24.fm.interia.pl/kable/isosho... Pozdrawiam Krystian
Do podtrzymania samego przekaźnika samochodowego przy poborze ok. 150mA przetestowałem kondensator 6800uF - trzyma ok. 1,5s.
A jak robebrać przełącznik? Jak już wcześniej napisałem przełączniki są nierozbieralne. Aby wymontować przełączniki należy odkręcić śrubę od dołu kolumny kierowniczej potem ją zdjąć z zaczepów. Po zdjęciu dolnej osłony mamy dostęp do przełączników. Nie pamiętam tylko czy trzeba zdjąć górną osłonę ale chyba nie. Przełączniki są przymocowane do wspornika....
U mnie przy autronicu Al-700 było podobnie choć attuator pobierał troszkę mniej prądu. Nie wyjaśniłem tej sprawy , ale poradziłem sobie z tym w ten sposób że zasilanie inst gazowej dałem przez przekaźnik który włącza się dopiero po włączeniu stacyjki i jest wszystko ok.
Sprawdź kostkę pod stacyjką tak jak pisałem wcześniej czy jest napięcie na 30 a po przekręceniu kluczyka też i na 15.
Powinno pomóc. http://obrazki.elektroda.pl/7177215300_1...
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
W felicji na słuch w Fabi 1,4 8V mozna VAG-iem.
cewka nowa a palec rozdzielacza gdzie jest?opiszesz? Palec jest pod kopułka rozdzielacza.
Nic nie watro czyścić oprócz przepustnicy, ma być czysta i już, inaczej będzie coraz gorzej.
Zdjęcie wtyczki z czujnika temperatury nie jest dobrym pomysłem ponieważ świece będą bardzo długo grzały. Kiedyś temat był poruszany i pisałem żeby w obwód czujnika wpiąć opornik 300Ω co pozwoli przeskoczyć krytyczną temperaturę i pamiętam że w tamtym przypadku problem został rozwiązany.P
Iskra pada parami 1-4 i 2-3. Czeka cię zakup nowego cewkomodułu
W moim samochodzie Skoda felicia 1.6 pojawia mi się dość dziwny problem z gazem, który objawia się następująco. Jadę samochodem przełączam na gaz wszystko ładnie jedzie ale gdy się zatrzymam zgaszę silnik i zapale go ponownie to po przerzuceniu na gaz jest straszne szarpanie. Przestaje szarpać po przejechaniu tak około 10km. Na benzynie wszystko jest...
Jak termostat wymieniony i cały czas 70°, to może czujnik temperatury. To by tłumaczyło też wysokie spalanie.
skoda felicia skoda felicia schemat skoda felicia gaśnie
trzeszczenie zasilacza schemat gramofonu monitor audio subwoofer
elektronika bazar ogłoszenia elektronika
Migający napis "Digital" na urządzeniach Pioneer - przyczyny i rozwiązania Diody Schottky'ego w panelach JA Solar 380W