Filtr węglowy (filtr par paliwa).
Sprawdź pomiędzy akumulatorem a sterowaniem gazu.
Tutaj masz schemat wszystkich świateł.P http://skoda.autokacik.pl/ciekawostki/se...
Skoda Felicia 1997 1.6 MPI 75KM silnik AEE? Sterownik 032906030M. https://obrazki.elektroda.pl/4425825000_...
Możesz śmiało założyć, nic nie popsujesz. Jedyny problem, to że jak zapomnisz wyłączyć wiatrak, to rozładuje akumulator do zera
https://e-katalog.intercars.com.pl/?utm_... Do wyboru do koloru :wink: :wink: :wink: Dodano po 4 https://allegro.pl/oferta/tarcze-brembo-... https://allegro.pl/kategoria/hamulce-tar...
Przełącz sobie na vag scope to będziesz widział jak to działa.W który kanale to znalazłeś?
Nie, nie jest to możliwe, potrzebne jest radio lub wzmacniacz.
Takie: ABE9006 http://www.as-pl.com/p,lozyska,produkt_A...
A nie lepiej zastosować regulator Boscha - czarny kapelusik, i nie stosuj żadnych radiatorów skoro w oryginale brak.
Do czasu pierwszej kontroli... Elektrycznie, musisz zastosować przekaźnik. Odciąży on instalację, powtarzam, jest to konieczne. A jak przekaźnik, to i bezpiecznik. Obwody muszą być zabezpieczone.
Sprawdziłem cewkomoduł z innego auta - jest to samo, czyli to nie to. Ale z autem coraz gorzej - teraz jedzie max 70. Świece nowe. Silnik z trudem osiąga 3tys obr na 2-gim biegu. Przy wyższych prędkościach obrotowych słychać jakby ssało jakieś powietrze. Co jeszcze mogę sprawdzić? Miałem podobnie sprawdzałem wszystko okazało się, że mam zapchany ostatni...
Prawdopodobną przyczyną spalenia się rezystora było jego przeciążenie prądowe. Być może, że przyczyna jest w zdemontowanym alternatorze. Można to sprawdzić. Przy minimalnych zdolnościach manualnych, można samemu wymienić uszkodzony rezystor. W tych licznikach montowany był rezystor drutowy UR002 3W 1Kohm 5%.
Dopasuj klucz i nabij albo wciśnij. To nie jest skomplikowane.
Na pewno nie tam gdzie go nie ma. Zmień wodę na płyn chłodniczy i nie rozszczelniaj gorącego układu.
najlepiej i najprosciej i najtanszy ze strony www.viaken.pl (bez reklamy) , towar pewny ,szybka przesylka pozniej trzeba sobie sciagnac VAG COM (program płatny - troche kosztuje) - program do diagnostyki, zniesc pc do garazu i macic pozdrawiam Tak jak koledzy opisują problem zaczac od diagnostyki i skasowania błedów ale przed skasowanie nalezało by...
Sprzawdź bezpiecznik. Pomiar napięcia (którego zapedne brak), lub nie masuje żarówka/
Śrubka do wykręcenia ale jeszcze powinna być zapadka, która tylko w jednej pozycji da się wcisnąć i wtedy wysuniesz wkładkę.
Sprawdź przewody w peszlu przy tylnej klapie Pewnie zwarły się kable od podgrzewania tylnej szyby z kablem od podświetlenia tablicy rejestracyjnej Pzdr
Masz hak? Jeśli tak, to sprawdź gniazdo.
Witam Stawiam na mostek prostowniczy ,lub luźny pasek,przypalony.
Według schematów podaj stałą masę przewodami na kolory żółtoczarny i żółty . Sprawdź (kontrolką żarówkową (5W), multimetrem) na przewodach białym oraz białoczarnym czy tam pojawia się impuls masy jeśli zamykasz/otwierasz pilotem. To są zwykłe przekaźniki przełączające sterowane elektroniką. Wtedy odpowiednio podpinasz kolorami białym i brązowym z centralnego...
11A to dużo, być może zwarł sie przekaźnik pogrzewanej szyby.
Moze trza przeregulowac reduktor + wymiana filtra powietrza.
Witam Jeśli świeci kontrolka Airbag, to skasować błąd i pokręcić ponownie kierownicą przy odpalonym silniku. Jeśli Airbag mignie lub ponownie się zapali na stałe, to do wymiany spirala łącząca elektrykę koła kierownicy z resztą pojazdu. Ten element w Felicjach lubi padać. Oczywiście diagnostyka ma sens jeśli poduszka jest sprawna i nie wystrzelona....
Witam. Kostka stacyjki .
sprawdz skrzynke bezpieczników bo fela ma takie uroki ze cieknie woda przez szybe przednia do auta i leci akurat na skrzynke. wyciagni ją jest to dosyc proste i sprawdz czy czasen juz zielona nie jest.
Jak masz wielocewkę to tylko wymiana.
To o czym piszesz to jest napewno syrenka z własnym zasilaniem, idąc po przewodach do niej znajdziesz centralkę. (prześledź biały)
żeby douczyć kluczyk do systemu potrzebny jest kod zabezpieczający podaje go serwis z numeru VIN auta lub.... samemu mozna go wyciągnąć z puszki immo... pucha jest zaraz pod licznikiem... pamięć 93c46
Przekaźnikiem świateł jest R-1/ lewy dolny róg/ natomiast musisz sprawdzić czy po włączeniu świateł masz napięcie na bezpiecznikach 7,8 -krótkie lub 9,10 -długie. Jeżeli tak to szukasz na instalacji w kierunku lamp, jeżeli nie to w stronę przełącznika pod kierownicą.P
Przede wszystkim obejrzyj opornik dmuchawy czy rezystor dmuchawy bo to jedno i to samo, zobacz jak wyglądają jego styki, przejrzyj też styki silnika dmuchawy i czy wentylator lekko się obraca.
sonda pracuje bardzo poprawnie....
Dlatego opisałem różnice w zaworach lovato stary typ klucz 13 tam filtr idzie większym otworem na dółu. W nowym na odwrót.
A kolego to skąd wie jaka jest moc grzałki? Wróżbita? Co do wentylatora, przyda się przekaźnik, żeby prąd z zasilacza nie zasilał linii KL15. Wyjmij przełącznik dmuchawy i znajdź pin odpowiadający za niskie obroty. Podłącz zasilacz i sprawdź czy sobie radzi.
Jeśli pedał leci do podłogi, to kolektor ssący dostaje dużo powietrza z serwa. Przy sprawnych hamulcach skok jest minimalny, żeby działały. Spróbuj wcisnąć "jak przy sprawnych", żeby wyeliminować uszkodzenie serwa.
Nie tylko, są zaworki i sprężynki które tracą swoje właściwości.
Na pewno mała ,sprawdz plasteliną
czerwone na 30,czarne na na 15,zółte na 50
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Pobór prądu spoczynkowego jaki jest? Problem nie leży czasem w lampce oświetlającej bagażnik? Częste!
Nie powiedziałem że masz kupić alternator , a w mostku przeważnie uszkodzeniu ulega jedna lub dwie diody więc jeżeli przerasta Cię koszt nowego mostka to wymień poszczególne diody są typowe jak do malucha. P
witam spokojnie możesz odłączyć akumulator , nic się nie rozkoduje pozdrawiam
Jak nie załapuje rozrusznik, to mi wygląda na awarię stacyjki (moze zwarie uszkodziło) - chociaz głowy nie dam. Ewentualnie posprawdzaj bezpieczniki, może któryś upalił sie, a wymiana uleczy sytuację.
Na 3 stronie masz schemat z przekaźnikami i 1 przewodem. Ja robię na 1 przekaźniku. Negative controls. Cut the YELLOW wire in the wiring harness coming out of the driver's side door. FOR THE CONNECTION FOLLOW THE APPROPRIATE DIAGRAM
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Hey, Też teraz przechodzę przez ten etap:) Cały pic polega na wysterowaniu przekaźników, co za pomocą jednego przewodu jest kłopotliwe bo napięcie przechodzi przez cewkę przekaźnika i oba są podłączone szeregowo i dzieją się cyrki. Na obrazku narysowałem ten przypadek. http://obrazki.elektroda.pl/1131325500_1... Jako, że nie znalazłem...
http://www.pliki.drypa.pl/entry-72903192...
W pierwszej kolejności hamulce głównie przednie.
Kolego sprawdź żółty cienki przewód idący do rozrusznika. Lubi się ułamać, taka wada fabryczna. Przewód ten zasila cewkę przekaźnika obwodu x, który to zasila wszystkie prądożerne odbiorniki w aucie.
no to masz po co ci link pozdro
Nie podoba mi się, to ładowanie. Sprawny alternator ładuje "dobry" akumulator do 14,3 V, a w Twojej sytuacji jest sporo mniej. Podmień na próbę na sprawny akumulator, aby przekonać się, czy alternator jest sprawny. Jeśli i w tym przypadku będzie się grzał akumulator, to albo alternator do sprawdzenia (może padła któraś z diod) albo akumulator "padaka"....
pewnie nie na długo, bo przy tym przebiegu i wieku reduktor długo już nie pociagnie
Tak sie sklada ze te opisane przez ciebie zabiegi najprawodopobniej okaza sie zupelnie zbedne, bo te alternatory (+regulator) tak maja nawet gdy sa nowiusienkie (temat wielokrotnie walkowany na forum Skody na Autokaciku... lacznie z rozwiazniem jak tenu w pelni zaradzic).
Wyskoczyła ikona oleju, podczas jazdy zmieniony odgłos silnika " Rozzębiła " się pompa oleju . Wałek wylazł do góry . Nie potrafię powiedzieć jak nazywa się ta pokrywka . W sklepie znajdą w katalogu .
Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Tak, śmiało można wymienić.
Prawdopodobnie jest uszkodzony termostat.
Włączniki w desce
A może szczotki się wyczerpują? Może być ,lub jeszcze pierścienie.
Auto stare, być może pompka paliwa już skonała.
Bo on nie jest na gwint tylko wciskamy nie ? Tak ...
Ale problem nie jest z filtrem tylko z zasilaniem . Zobacz tu http://dedo.miki.szm.com//skoda.htm
Jest to element odpowiadający za wspomaganie hamulca tzw. serwo hamulcowe.
Nieno, szkoła podstawowa... ;) Przy połączeniu szeregowym rezystancje sumuja się. Przy połaczeniu równoległym odwrotność rezystancji wypadkowej jest równa sumie odwrotności rezystancji składowych. W przypadku równych rezystancji (a taka sytuacja zachodzi w przypadku równoległego połączenia wtryskiwaczy) mozna przyjąć, że rezystancja wypadkowa to 1/2...
Alternator do przeglądu, prawdopodobnie regulator uszkodzony... (nie ma znaczenia że nowy)
Sprawdż masy i przewód + alternatora.A może być mostek prostowniczy.Alternatory do sprawdzenia i jak są dobre to dopiero szukanie.
Zlacze diagnostyczne masz nad nogami pasazera kolo bezpiecznikow.Co do wlacznika to jak kto lubi ja mam wlasnie polonezowski 92/87 i wentylator wlacza sie jak wskaznik jest ok 1.5-2.5mm nad kreska 90st .Sonde od biedy sprawdzisz multimetrem czy wystepuje oscylacja napiecia.
Sprawdź akumulator. Mi się tak działo jak miałem padnięty akumulator.
zasugerowano mi też, że to może być wina "kostki stacyjki". Dzięki za pomoc. No cóż, nie będę kłamał - to może być wina wszystkiego... :-) / :-( Jeżeli nic nawet nie wyje, to znaczy, że zasilania nie ma także sterownik silnika.... No chyba, że ta Felicja jest na gaźniku, ale coś w to wątpie... Jeżeli jest taka usterka, to musi być coś w obwodach głównych...
Masz zwarcie, robiło się na czujniku świateł cofania, po prostu kable idące do czujnika przecierały się o spodnie oblachowanie.
Możesz wypróbować ten termostat Nr katalogowy 047121111A.http://www.unto.pl/termostat-...
Powinno pomóc. http://obrazki.elektroda.pl/7177215300_1...
Chyba nie zadziała w ten sposób. Pod 98 z normalnym RS niegdy nie miałem problemów z bingo.
Witam Na bank źle podłączyłeś radio. Zwarte jest +12V z przewodem poświetlania radia. Miernik w rękę i sprawdzaj po kolei kabelki zgodnie ze schematem kostki. Podpowiedź znajdziesz tutaj: http://djlj24.fm.interia.pl/kable/isosho... Pozdrawiam Krystian
Podobnie myślałem ze stykiem P dlatego moje pytanie , zasil radio z przekaźnika a przekaźnik załączaj dwoma plusami oddzielonymi diodami .
Sprawdź kostkę pod stacyjką tak jak pisałem wcześniej czy jest napięcie na 30 a po przekręceniu kluczyka też i na 15.
A jak robebrać przełącznik? Jak już wcześniej napisałem przełączniki są nierozbieralne. Aby wymontować przełączniki należy odkręcić śrubę od dołu kolumny kierowniczej potem ją zdjąć z zaczepów. Po zdjęciu dolnej osłony mamy dostęp do przełączników. Nie pamiętam tylko czy trzeba zdjąć górną osłonę ale chyba nie. Przełączniki są przymocowane do wspornika....
U mnie przy autronicu Al-700 było podobnie choć attuator pobierał troszkę mniej prądu. Nie wyjaśniłem tej sprawy , ale poradziłem sobie z tym w ten sposób że zasilanie inst gazowej dałem przez przekaźnik który włącza się dopiero po włączeniu stacyjki i jest wszystko ok.
Zdjęcie wtyczki z czujnika temperatury nie jest dobrym pomysłem ponieważ świece będą bardzo długo grzały. Kiedyś temat był poruszany i pisałem żeby w obwód czujnika wpiąć opornik 300Ω co pozwoli przeskoczyć krytyczną temperaturę i pamiętam że w tamtym przypadku problem został rozwiązany.P
cewka nowa a palec rozdzielacza gdzie jest?opiszesz? Palec jest pod kopułka rozdzielacza.
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Iskra pada parami 1-4 i 2-3. Czeka cię zakup nowego cewkomodułu
Nie,coś a'la kontra w rowerze,lub bendiks rozrusznika
- dioda zenera Co????
Jak termostat wymieniony i cały czas 70°, to może czujnik temperatury. To by tłumaczyło też wysokie spalanie.
Nie znam przypadku żeby się zerwał, ale luźny potrafi uszkodzić obudowę, z tym że go wyraźnie słychać zanim jeszcze stwarza zagrożenie.
W felicji na słuch w Fabi 1,4 8V mozna VAG-iem.
Dmucha przez uszkodzone uszczelniacze zaworowe. Rura wydechowa jest czarna w środku? Podczas jazdy wyhamuj go silnikiem z wysokich obrotów po czym depnij mu i patrz w lusterko czy jest niebiesko. Jeśli tak to uszczelniacze. Silniczek pewnie już wymęczony. Ponieważ remont = wartości auto, to możesz pokombinować z olejami typu Valvoline MaxLife lub dodatkami...
Na początek, bezpieczniki posprawdzaj,a akumulator naładuj.
Jakie ssanie, to nie gaźnik! Po za tym po cholerę mu wyższe obroty jak to MPI i to jeszcze z podgrzewaną sondą więc krótko chodzi w OL. Przepustnica czysta?
Może nie tyle sterownika silnika co zasilania wtrysków. Stałe 12V i kluczowane masą.
Wsadź kawałek jakiejś pianki czy filcu i już.
Kup plyn do vw,skoda
Czujnik halla lub słaby kontakt na przewodach od niego.
Wyszedł Ci średni koszt "diagnostyki" ok 50 zł. Więc Panowie tylko błędy poczytali. Pojechać na prawdziwą diagnostykę. Spalanie zdecydowanie za duże. Nic nie wiemy, jak oscyluje sonda. Pomoc teraz, to wróżenie z fusów. Jeśli jednak myślisz, że auto będzie spalało 5 litrów na 100 km w mieście, to szkoda Twojej fatygi.
Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
Miałem podobnie w lagunie, zakończyło się na wymianie cewka i czujnik położenia wału korbowego. A zapach spalenizny to może z nagrzewnicy z nawiewów bo kratki nawiewów są niedaleko radia, spalenizna to zapach spalin które dostały się do układu chłodzenia przez uszkodzona uszczelke głowicy. 1,3 mpi z 99 rok ma pełną cewke z 4 fajkami i ma napewno czujnik...
Niestety, ja dwie wymieniałem.
Skoda favorit, skoda felicia.
felicia skoda skoda felicia schemat skoda felicia gaśnie
demontaż blaupunkt błąd klimatronika medion internetowy
Funbox 3.0 - Zwiększenie liczby kanałów 5GHz Ilość oleju w silnikach traktorków Partner i samochodów