Sprawdziłem cewkomoduł z innego auta - jest to samo, czyli to nie to. Ale z autem coraz gorzej - teraz jedzie max 70. Świece nowe. Silnik z trudem osiąga 3tys obr na 2-gim biegu. Przy wyższych prędkościach obrotowych słychać jakby ssało jakieś powietrze. Co jeszcze mogę sprawdzić? Miałem podobnie sprawdzałem wszystko okazało się, że mam zapchany ostatni...
Tutaj masz schemat wszystkich świateł.P http://skoda.autokacik.pl/ciekawostki/se...
Skoda Felicia 1997 1.6 MPI 75KM silnik AEE? Sterownik 032906030M. https://obrazki.elektroda.pl/4425825000_...
Na dole podczas odczytu powinieneś mieć opcję graph.Wtedy przełączy ci na vag scope.Chodzi o to by czytać to na wykresie bo tak jest wygodniej i widzisz jak rzeczywiście oscyluje sonda.
Filtr węglowy (filtr par paliwa).
Dopasuj klucz i nabij albo wciśnij. To nie jest skomplikowane.
Sprawdź pomiędzy akumulatorem a sterowaniem gazu.
Prawdopodobną przyczyną spalenia się rezystora było jego przeciążenie prądowe. Być może, że przyczyna jest w zdemontowanym alternatorze. Można to sprawdzić. Przy minimalnych zdolnościach manualnych, można samemu wymienić uszkodzony rezystor. W tych licznikach montowany był rezystor drutowy UR002 3W 1Kohm 5%.
Sprawdź przewody w peszlu przy tylnej klapie Pewnie zwarły się kable od podgrzewania tylnej szyby z kablem od podświetlenia tablicy rejestracyjnej Pzdr
Możesz śmiało założyć, nic nie popsujesz. Jedyny problem, to że jak zapomnisz wyłączyć wiatrak, to rozładuje akumulator do zera
https://e-katalog.intercars.com.pl/?utm_... Do wyboru do koloru :wink: :wink: :wink: Dodano po 4 https://allegro.pl/oferta/tarcze-brembo-... https://allegro.pl/kategoria/hamulce-tar...
Tak, śmiało można wymienić.
Powinno pomóc. http://obrazki.elektroda.pl/7177215300_1...
A nie lepiej zastosować regulator Boscha - czarny kapelusik, i nie stosuj żadnych radiatorów skoro w oryginale brak.
Do czasu pierwszej kontroli... Elektrycznie, musisz zastosować przekaźnik. Odciąży on instalację, powtarzam, jest to konieczne. A jak przekaźnik, to i bezpiecznik. Obwody muszą być zabezpieczone.
Auto stare, być może pompka paliwa już skonała.
Śrubka do wykręcenia ale jeszcze powinna być zapadka, która tylko w jednej pozycji da się wcisnąć i wtedy wysuniesz wkładkę.
Pobór prądu spoczynkowego jaki jest? Problem nie leży czasem w lampce oświetlającej bagażnik? Częste!
Sprzawdź bezpiecznik. Pomiar napięcia (którego zapedne brak), lub nie masuje żarówka/
A kolego to skąd wie jaka jest moc grzałki? Wróżbita? Co do wentylatora, przyda się przekaźnik, żeby prąd z zasilacza nie zasilał linii KL15. Wyjmij przełącznik dmuchawy i znajdź pin odpowiadający za niskie obroty. Podłącz zasilacz i sprawdź czy sobie radzi.
Jeśli pedał leci do podłogi, to kolektor ssący dostaje dużo powietrza z serwa. Przy sprawnych hamulcach skok jest minimalny, żeby działały. Spróbuj wcisnąć "jak przy sprawnych", żeby wyeliminować uszkodzenie serwa.
Na pewno mała ,sprawdz plasteliną
Włączniki w desce
Masz hak? Jeśli tak, to sprawdź gniazdo.
Według schematów podaj stałą masę przewodami na kolory żółtoczarny i żółty . Sprawdź (kontrolką żarówkową (5W), multimetrem) na przewodach białym oraz białoczarnym czy tam pojawia się impuls masy jeśli zamykasz/otwierasz pilotem. To są zwykłe przekaźniki przełączające sterowane elektroniką. Wtedy odpowiednio podpinasz kolorami białym i brązowym z centralnego...
Witam Jeśli świeci kontrolka Airbag, to skasować błąd i pokręcić ponownie kierownicą przy odpalonym silniku. Jeśli Airbag mignie lub ponownie się zapali na stałe, to do wymiany spirala łącząca elektrykę koła kierownicy z resztą pojazdu. Ten element w Felicjach lubi padać. Oczywiście diagnostyka ma sens jeśli poduszka jest sprawna i nie wystrzelona....
Witam. Kostka stacyjki .
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Moze trza przeregulowac reduktor + wymiana filtra powietrza.
Nie, nie jest to możliwe, potrzebne jest radio lub wzmacniacz.
sprawdz skrzynke bezpieczników bo fela ma takie uroki ze cieknie woda przez szybe przednia do auta i leci akurat na skrzynke. wyciagni ją jest to dosyc proste i sprawdz czy czasen juz zielona nie jest.
Takie: ABE9006 http://www.as-pl.com/p,lozyska,produkt_A...
Na pewno nie tam gdzie go nie ma. Zmień wodę na płyn chłodniczy i nie rozszczelniaj gorącego układu.
Jak masz wielocewkę to tylko wymiana.
Przekaźnikiem świateł jest R-1/ lewy dolny róg/ natomiast musisz sprawdzić czy po włączeniu świateł masz napięcie na bezpiecznikach 7,8 -krótkie lub 9,10 -długie. Jeżeli tak to szukasz na instalacji w kierunku lamp, jeżeli nie to w stronę przełącznika pod kierownicą.P
no to masz po co ci link pozdro
Sprawdż masy i przewód + alternatora.A może być mostek prostowniczy.Alternatory do sprawdzenia i jak są dobre to dopiero szukanie.
najlepiej i najprosciej i najtanszy ze strony www.viaken.pl (bez reklamy) , towar pewny ,szybka przesylka pozniej trzeba sobie sciagnac VAG COM (program płatny - troche kosztuje) - program do diagnostyki, zniesc pc do garazu i macic pozdrawiam Tak jak koledzy opisują problem zaczac od diagnostyki i skasowania błedów ale przed skasowanie nalezało by...
sonda pracuje bardzo poprawnie....
Przede wszystkim obejrzyj opornik dmuchawy czy rezystor dmuchawy bo to jedno i to samo, zobacz jak wyglądają jego styki, przejrzyj też styki silnika dmuchawy i czy wentylator lekko się obraca.
Wyskoczyła ikona oleju, podczas jazdy zmieniony odgłos silnika " Rozzębiła " się pompa oleju . Wałek wylazł do góry . Nie potrafię powiedzieć jak nazywa się ta pokrywka . W sklepie znajdą w katalogu .
Nie podoba mi się, to ładowanie. Sprawny alternator ładuje "dobry" akumulator do 14,3 V, a w Twojej sytuacji jest sporo mniej. Podmień na próbę na sprawny akumulator, aby przekonać się, czy alternator jest sprawny. Jeśli i w tym przypadku będzie się grzał akumulator, to albo alternator do sprawdzenia (może padła któraś z diod) albo akumulator "padaka"....
W pierwszej kolejności hamulce głównie przednie.
Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Zwróć uwagę że jeden jest na klucz 13 a drugi na imbus 6. Tutaj jest różnica. Co do spalania: spalanie większe do 20 % niż spalanie benzyny. Jeżeli druga generacja to nie ma filtra fazy lotnej
Witam Stawiam na mostek prostowniczy ,lub luźny pasek,przypalony.
Kup plyn do vw,skoda
Nie powiedziałem że masz kupić alternator , a w mostku przeważnie uszkodzeniu ulega jedna lub dwie diody więc jeżeli przerasta Cię koszt nowego mostka to wymień poszczególne diody są typowe jak do malucha. P
Prawdopodobnie jest uszkodzony termostat.
11A to dużo, być może zwarł sie przekaźnik pogrzewanej szyby.
Witam, Czy ktoś dysponuje informacjami jaki rozmiar uszczelniacza pasuje do Skoda Felicia 1.3MPI LX z 1997r? Gdzie można znaleźć takie informacje? Dodam, że auto nie jest moje. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc :D
felicia skoda głośnik skoda felicia alarm skoda felicia
tester sieciowych klasyczny telefon przesuwa wydruk samsung
yamaha qs300 watomierz analogowy
Nice Wingo WG4000 a WG2024 – czy można zamienić siłownik 230V na 24V w bramie? Jaguar czujnik wykrywania ludzi SRS – PPS, OCS, diagnostyka, kody błędów, naprawa