Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Zciagnij sobie Motordiag Autocomsoft Simos Manager zrob nim reset ECU tzn zrob wg instrukcji co kaze ,a potem Vag i nastawy przepustnicy i powinno byc ok.
Witam. Zmierz najpierw ile prądu ciągnie dmuchawa bo jak za dużo to jara rezystor. Ma pobierać max do 8 amp. Jak więcej to albo uzwojenie dostało już tak po wacku, albo komutator lub szczotki, albo opory które musi pokonać są tak duże że za duży prąd ciagnie - może łożyska sa już przytarte... Opory to coś od 1-4 om. Najlepiej przerobić na druciaka-chodzi...
Sprawdz wężyki od podciśnienia.
Uszkodzony prostownik.
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
Masz zbyt niskie obroty.
W skodzie felici po samym wymontowaniu przepustynicy bądź czyszczeniu jej trzeba jechać na adaptacje przepustnicy wiem, bo sam miałem oba problemy...
Podstawowa rzecz, działo sie tak i wyczyściłeś przepustnice, czy wyczyściłeś przepustnice i zaczęło się tak dziać? Jeśli to nastąpiło po czyszczeniu przepustnicy to zwykły vag nie pomoże bo 99% felicji nie przyjmuje adaptacji przepustnicy, jeśli chcesz to zrobić za darmo domowymi sposobami to przymaluj lekko gardziel na styku z przepustnicą jakąś szybkoschnącą...
Co do kodów - google hasło dekoder błędów Vag . Zrób 200- 300 km na samej benzynie i zobacz czy nie będzie lepiej gadał na wolnych obrotach .
sprawdz czujnik Halla - moze to pierwsze oznaki jego padnięcia. Bo swiece i moduł zapłonowy to chyba już sprawdziłeś :)
No to regulacja instalki sie klania - wyglada na to ze na wolnych ma zbyt rozkrecony reduktor tzn za bogato i aktuator idzie mocno w dol .Po wdepnieciu gazu nie zdazy sie szybko otworzyc- nastepuje zubozenie mieszanki i szarpniecia ew.strzaly.
Jak nie potrafisz sam, to podjedź do gazownika żeby ustawił instalację/wolne obroty
Mam problem z Felicją 1.3 , gaśnie mi silnik przy przechodzeniu z wysokich obrotów na wolne ( usterka występuje co pewien czas ) !
Kilka dni temu mialem ten sam problem. Dziś po zdjęciu obudowy plastikowej przepustnicy udało się go rozwiązać nie wiem na jak długo ale działa jak nalezy.Nie wiem czy należy tak robić no ale spróbowałem. Wskazówka- wyłącznik krańcowy.
Witam problem polega na tym, że po rozgrzaniu auto gaśnie na wolnych obrotach.
Błąd wiesz jaki jest a czy sonda prawidłowo pracuje? Kiedy świece i kable WN były wymieniane? Zakładam że silnik benzynowy, bo w opisie nie ma wzmianki. W Felicji był montowany jeden typ Diesla o pojemności 1,9 więc 1,6 to benzyna 55KW, wielopunktowy wtrysk. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji.
Linka od gazu wyregulowana?
Bo adaptację tam się robi czym innym.
Witam. Problem mam taki, że Skoda Felicja pali za każdym razem, chodzi normalnie na wolnych obrotach. Jednak traci moc przy zwiększaniu obrotów. Wymieniłem świece, filtry paliwa. Przekładałem sondę. Po podpięciu pod komputer pokazuje, że coś z sondą lambda. Może ktoś miał taki problem? Z góry dziękuję
Temat powszechny.Przerabiałem lekarstwo w moim przypadku banalne:D
Przeprowadziłe i dalej taki cyrk.
wiec pewnie uszkodzony włącznik
01 04 098 juz tyle razy bylo , do znudzenia . wyszukiwarka
Witam! zmień gazownika
Skoro nie byla przepustnica czyszczona to niedobrze zrobiles.Umyj ja dokladnie i zrob adaptacje.
Mi działał kabel od Viaken'a. Zwykły K-line chyba. Skąd jesteś bo w sumie mam i nie używam . Do adaptacji Vag Com 3.0 lub dodatkowo używałem Motordiag Simos Manager specjalnie do Felicii 1.3. Co do adaptacji jazdą to chyba cykle zimny/ciepły bardziej maja na to wpływ. U ojca w czasach " ciemnych" zajęło to ok 2kkm zanim przestały się obroty wieszać...
Dzięki za radę
Wszystkie bezpieczniki są ok tylko ten przekaźnik mnie niepokoi
Witam. Mam problem z silnikiem 1,3 w Felicji mianowicie nierówno pracuje na wolnych obrotach. Problem pojawia się gdy auto się rozgrzeje jak jest zimne pracuje dobrze. Może ktoś potrafi powiedzieć gdzie szukać usterki.
>12 V, czasem lampka jednak zasweica sie po zejsciu silnika na wolne obroty.
o średnicy 2 mm i to było w poście kolegi co mu falowały w felicji 1,6 to ktoś wkleił zdjęcie przepustnicy właśnie z dziurką - przerażające.
Spalanie wzrośnie, osiągi się pogorszą po takiej zmianie. Tyle w temacie. Ci co twierdzą że im niższe obroty tym niższe spalanie nie mają pojęcia jak działa silnik spalinowy.
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
Jaki to silnik? skoda? volkswagen? 1.3? 1.6? Rzuć trochę danych. Na wolnych obrotach równo chodzi?
Jak strzela to może masz zawór podpalony, sprawdź ciśnienie sprężania.
Musze przygazować, żeby przełączył się na gaz i wtedy jest ok. Jeśli nie przygazuje to odrazu zaczyna go mulić i wariują obroty.
Altronic to tylko elektronika w tej instalacji i pewnie masz Al- 700.
mam problem ze skodą felicją. Na bęzynie powoli wkręca sie na obroty, a na gazie nie reaguje na wciśnięcie gazu "do deski" tylko przy powolnym dodawaniu gazu dopiero zaczena iść. Po przeczytaniu problemów na forum zastanawiam sie czy to nie listwa zapłonowa na świece?? Jak myślicie ????
Zawory regulowano na zimnym silniku?
Witam ! Felicja 1,3 MPI po całonocnym postoju w zimie nie podbija obrotów po odpaleniu i silnik się dławi. Natomiast po krótszym postoju (4h) gdy silnik też jest zimny silnik podbija obroty do momentu zagrzania silnika i jest ok. Jaka może być tego przyczyna?
I koniecznie zaprogramuj obroty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... TEGO ANI RUSZ.
bendix puszcza po kilku obrotach i to wszystko
Witam a co to tps i gdzie to jest ,ja mam ten sam problem-wymienilem linkę gazu nic wymieniłem świece i nic wymieniem cewkę na świecach i nic,oczywiście Skoda Felicja 130Pomóżcie
Można tylko po co?
Witam. O ile w tej feli zastosowany jest ten sam alternator lub podobny co w 1.3MPI to mają one pewną wade, otóż nie doładowywują akumulatora w prawidłowy sposób. W 1.3 MPI mojej matuli 13.8V na jałowym biegu to norma. Bardziej zaawansowani skodziarze ładują pod ten alternator własnoręcznie składane regulatory napięcia dzięki czemu napięcie wraca do...
Fajnie by było ale niestety wczoraj kupiłem nowy akumulatro i jest to samo.
na razie pomogła trzecia regulacja ale już nie "na słuch" ale przy pomocy sondy. Obroty również w normie
Czy to auto posiada gaźnik?? Czy mamy rozumieć, że samochód strzela też na benzynie? Czy może strzelił na gazie i przełączył się na benzynę? Jeśli podczas jazdy samoczynnie przełącza się na benzynę to należy sprawdzić zasilanie sterownika plus po zapłonie jak i plus z akumulatora oczywiście masy i sygnał obrotów.
Regulator niemiecki Huco. Spróbuje jeszcze napiąć bardziej pasek, może jest delikatny poślizg na nim, jak na wolnych obrotach mniejsze ma napięcie V a po zwiększeniu obrotów ma większe napięcie V.
omomierzem a rezystancja powinna się zmieniać wraz z obrotami silnika
mam problem w skoda felicja 1.3 mpi z wolnymi obrotami,najpierw falowały,czyściłem przepustnice i dopiero zaczeły obroty wskakiwać na bardzo wysokie,na wolnych wogóle silnik nie pracuje,cały czas bardzo wysokie obroty.Proszę o radę.
Sprawdź luzy zaworów iciśnienie w cylindrach
Moje pierwsze auto to była Favorita, silnik z grubsza ten sam tylko że jeszcze z gaźnikiem. I pamiętam, że jak łańcuch zaczął hałasować, to nie dało się tego przegapić, jakbyś grzechotką potrząsał przy wolnych obrotach. Po wymianie błoga cisza. Obecnie posiadam pełnoletnią Felicję jako dupowóz do jeżdzenia po mieście, na liczniku 220 kkm a łańcuch jak...
Podłącz VCDSa i zobacz czy sterownik widzi obroty silnika oraz czy widać czas wtrysku.
Witam. Mam Skodę 1,3 MPi 1997 rok. Ostatnimi czasy mam problem z moja Felicja faluje na wolnych obrotach i często się dusi i gaśnie. Na samym początku wyczyściłem przepustnicę, pojechałem do serwisu aby zrobić adaptacje przepustnicy nic to nie dało. Następnie wymieniłem kolejno rozrząd, czujniki temperatury, świece, uszczelki na kolektorze ssącym i...
Skoda Felicja 1999,Benzyna + LPG Po odpaleniu na benzynie "zimnego" samochodu obroty utrzymują się na poziomie ok 1000, jednak po pewnym czasie (2-5 min) samochód wyraźnie słabnie. Gdy próbuje ruszyć silnik wyraźnie traci moc i przestaje pracować. Po ponownym uruchomieniu cały proces się powtarza tak ok 3x. Gdy samochód stoi po odpaleniu silnika ok...
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Witam serdecznie. Mam na warsztacie skode felicje która chodzi na wolnych obrotach ale na skrzyzowaniach gasnie.Gdy sie wprowadzi silnik na wysokie obroty i gwałtownie pusci gaz to silnik gasnie. CDIF nie wykazuje zadnego błedu. Pozdrawiam i czekam na podpowiedz... _________________ .................KUBA..................
Dzięki za pomoc tak myślałem że może czujnik temperatury czekam na kabel podepne się zobaczę jakie błędy wywala a to ze paliwem śmierdzi to raczej na pewno ją zalewa Dodano po 9 A tak na marginesie to chyba przepustnica jest w porządku bo z obrotami nie mam żadnych problemów chyba że się mylę ale obroty są stabilne
Szczęśliwego Nowego Roku. Mam problem z Skodą Felicją 1,6. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach pali się lampka oleju. Olej jest pomiędzy kreskami, czyli stan dobry.
Witam i pozdrawiam stałych bywalców tego forum. Problem tkwi w niedziałającej instalacji LPG AT90E BLITZ zamontowane w skodzie Felicji z 1999. Pierwotnie przełączenie na gaz następowało po przekroczeniu pewnych obrotów praktycznie od razu. Kilka miesięcy temu, aby nastąpiło przełączenie na gaz silnik musiał się nagrzać (ok 10min). A teraz nie przełącza...
Ja stawiam na diody wzbudzenia to samo miałem w skodzie felicji na niskich obrotach przy wyłączonych odbiornikach dodatkowych ładowanie 14V a wystarczyło włączyć tylko światła odrazu przestał ładować po dodaniu gazu ładowanie wróciło. Wymieniłem diody wzbudzenia i wszystko wróciło do normy.
Witam Kolegów. Dziś przywieźli mi Felicje 1.3 MPI bo obroty Falowały pomiędzy 1800 a 2700. Wymieniali przepustnice.Podłączyłem cdif2 i zrobiłem adaptacje przepustnicy. Wszystko wróciło do normy. W CDIF2 jest specjalna funcja adaptacji dla Skody. Polecam !!!
Jeśli się nie mylę , to silnik z wtryskiem ? Jeśli tak , to należy wyczyścić przepustnice.U mnie pomogło Felicja 1.3 MPI.Pozdr.
Nie obroty do stacyjki nie mają nic wspólnego. Spróbuj wyczyścić silniczek krokowy.
Po wymianie akumulatora silnik dostaje wysokich obrotów. Po odpaleniu samochodu. Natomiast po uruchomieniu ponownym pracuje już normalnie. Silnik : 1.6 VW Proszę o pomoc. Co to może być?
Witam Kolegów. Dziś przywieźli mi Felicje 1.3 MPI bo obroty Falowały pomiędzy 1800 a 2700. Wymieniali przepustnice.Podłączyłem cdif2 i zrobiłem adaptacje przepustnicy. Wszystko wróciło do normy. W CDIF2 jest specjalna funcja adaptacji dla Skody. Polecam !!!
a jeszcze sie da zmienic aby odrazu odpalal na gazie za pomoca regulacji na jakich obrotach ma wskakiwac na gaz
Problem może być też w wiązce idącej od czujnika halla (z zaparatu zapłonowego środkowy biały przewód do ECU). Przetarty kabel = świrowanie obrotów i wypadanie zapłonów, szarpanie przy przyspieszaniu itp.
Nie wiem jestem początkujący nie wiem czy czujnik steruje obrotami wydaje mi się że tak bo jak dziś odpaliłem to jakoś dziwnie wkręcała się w obroty przerywając co to może być ? nie miałem jeszcze nic takiego
Po podmianie MAP-a problem rozwiazany w 70%. Nie wiem jak bedzie z odpalaniem rano gdy zimny ale na pb można już jeżdzic. Pozostaje kiepskie wkrecanie się do 1500 obrotów, charakterystyczne dudnienie jakby zapłon zbytnio wyprzedzony i lekko niestabilne wolne obroty. Zastanawiam się czy to nie świece?
Oto wyniki pomiarów : - włączone dmuchawa i światła na luzie 11.5 jest gorzej - włączone dmuchawa i światła na wyższych obrotach 14.0 - 14.4 i włączyłem ogrzewanie tylnej szyby spadło na 13.8 zdaje się że jest lepiej. Efekty są dokładnie takie jak opisane na forum którego adres Ci podałem. Ludzie tak jeździli latami i nic się nie działo. W trakcie...
dzisiaj miałem znowu kolejną niepokojącą przygodę... stojąc na światłach silnik wpadł w nierówne obroty, a w pewnym momencie spadły tak że aż zgasł... ale zapalił na dotyk.
witam mam problem z obrotami w felicji tj. autko gasło na wolnych obrotach np. jak sie wyrzuciło na luz przed skrzyżowaniem. Pojechałem gość wyczyścił ją i teraz obroty zawieszały sie na około 2000. Pojechalem do mechanika on wgrał nastawy i znów auto gasło na wolnych obrotach. Mechanik wymienił przepustnice na inną, też używaną tylko, że sprawną. Wszystko...
Witam. To może jednak przyczyną jest właśnie wymieniona uszczelka. Albo źle założona, albo bez wzmocnienia i ją wydmuchało. Z tym że objawy byłyby bardziej podobne do "pływających" obrotów silnika widocznych na obrotomierzu jeśli masz zamontowany.
wal do gazioli, twoja centralka jest aut, robiłem identyczny przypadek(opinia firmy: zimny lut na wejściu sygnału obrotów)
zgadzam się potrzebna jest adaptacja ale nie potrzeba nic spocjalnego zwykły vag wystarczy A właśnie że nie, widać że się nie znasz. Ten siemens jest odporny na takie zabawy, mozna też przepsać procek (TMS) nie lubie jak ktoś krytykuje moją widzę Jacku z vagiem to ty sie nienapracowałeś setki tego zrobiłem i tu mi kitu nie wciśniesz tylko trzeba mieć...
Proszę o info czy jest możliwość naprawy samemu tegoż elementu - chodzi o silniczek krokowy w Skodzie Felicji rocznik 1998-wszyscy mechanicy proponują tylko wymianę a to około 800 zeta.Chodzi o to że obroty podnoszą się jak tylko się zagrzeje silnik/co powoduje większe spalanie/ jak się podniosą obroty nagle nacisnę gaz i puszczę to obroty spadną ale...
Poprostu samochód bedzie mial inna charakterystykę trakcji.Inne prędkości na poszczególnych biegach inna dynamikę, inne spalanie w zakresie tzw. ekonomicznych prędkości (bo przykładowo przy 90 km/h silnik bedzie kręcił 3400 obr/min zamiast 3000 obr/min).Przelożenie przekładni w 1.3-4,16 w 1.6-3,83 czyli jest wieksze i silnik bedzie kręcil wyższe obroty...
No to trzeba go znowu rozebrać i wyczyścić gaźnik, może jakiś syf zaciągnęło, filter wymieniasz? Albo podkręcić śrubką podparcia przepustnicy wolne obroty, bo może się poluzowała. A ja tam bym wywalił ten gaźnik i założył jednopunkt z przedliftowej Felicji z aparatem zapłonowym, to grosze kosztuje, Felicje na złomach się trafiają, wykręć sobie cały...
Koledzy ja natomiast mam Alana77 w skodzie Felicji 1.3 no i jak startne silnik do tyrkotanie w głośniku doprowadza mnie do rozstroju nerwowego i tak jak u poprzednika zwiększając obroty zwiększa się częstotliwośc tyrkotania w głośniku, filtry i inne cuda również nic nie zmieniły więc co tu jeszcze wypróbowac...
może być cewka, wtedy będzie przerywać i chodzić na 3 a nawet 2 cylindry, cewka od Felicji 1.3 powinna być taka sama i będzie kosztować z połowę taniej - pojedź na jakiś szrot i spróbuj. PS: jakie świece założył mechanik? mam nadzieje, że nie NGK? jak ngk to najpierw wymień świece... orginalnie są Champion i są to najlepsze świece, które wytrzymują...
odświeżę toszkę gdyby jeszcze ktos mial jakiekolwiek klopoty z obrotami w Felicji: 1.czyszczenie przepustnicy na błysk 2. odpalić auto po czyszczeniu,( nie dotykać pedału gazu!!), niech auto chodzi dotad az włączy się wentylator. 3. Zgasić po czym ponownie odpalić i można cieszyć się obrotami książkowymi 852obr/min. czasem przez pierwszych 500km mogą...
Silnik to 1.6 AKL Podejrzewam ze większość Elektryków kojarzy. Sterownik który w nim siedzi to SIEMENS 5WP4376 No i oczywiście ich fabryczna wada. Po wyczyszczeniu przepustnicy i adaptacji Podwyższone obroty silnika. Oczywiście przy dojazdach do skrzyżowania jak wysprzęgli się poniżej 1000obr\min obroty spadają. Podobną sytuację kojarzę ze Skodą Felicją...
Mechaniory - tak nazywam tych co sie niby znaja a później jest kłopot kto zapłaci za to że coś uszkodził...(a już wielu takich poznałem), do uczciwych mam szacunek , Owik zajdź do sklepu skody i zapytaj , czujnik halla to czujnik obrotów w felicji...(nawet w książce Cedrycha jest tak podpisany) http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.p... tutaj...
mialem w Felicji podobny problem,ze mial nieregularne obroty na wolnych,a nawet potrafila zgasnac... Problem byl drogi.do wymiany komputer=1000zl. U mnie przyczyna bylo slabej jakosci radio<dobrze bylo podlaczone>dodam,dosc znanej polskiej firmy.
chyba mnie nie zrozumialeś, lampka zapala sie jak dodaję gazu, wiec to nie moze byc pasek, psek nie piszczy i jest ok. jak by był lużny pasek to by sie zapalała na wolnych obrotach a nie jak dodaję gazu... a jak sprawdzić regl. ?
Witam. Potrzebuję potwierdzenia, co może być uszkodzone przy opisanych niżej objawach. Otóż wszystko jest OK do momentu gdy silnik osiągnie obroty około 2600-3000 zaczyna się żarzyć kontrolka ładowania akumulatora, po zmniejszeniu obrotów poniżej podanych wartości gaśnie i wszystko jest niby w porządku.
zużyte łożyska alternatora szumią/gwiżdżą w zależności od obrotów silnika, a nie piszczą na pompie wody będzie raczej szumieć poza tym jak zdejmiesz pasek poruszaj kołami góra-dół czy niema jakiegoś znacznego luzu bo alternator to tam nic, ale jak pompa wody Ci się rozleci to momentalnie ugotujesz i zniszczysz silnik, te silniki są BARDZO wrażliwe na...
Witam. Co prawda było to w Felicji, ale przy uszkodzonym czujniku Halla silnik gubił obroty (objawy podobne jak dawniej przy uszkodzonym kondensatorze od aparatu zapłonowego) po zdiagnozowaniu na komputerze też wykazał tą usterkę, wymiana i po bólu również w kieszeni 200PLN w 1999roku. W Felicji był wkręcony w obudowę skrzyni biegów. Pozdrawiam.
Felicja 1.3 simos, w czasie mrozów dostała wysokich obrotów i tak jej zostało. Spadają i rosną do 2 tys, po solidnym rozgrzaniu ok 2 tys. Błędy wykasowane i dalej to samo. Napięcie aku ok 14V. Zauważyłem ze sonda pracuje od 0V (tak to nie pomyłka )-obroty spadają do 0.8V i obroty rosną. Stwierdziłem tez że po odpięciu np cz.temp pojawia się błąd, podpięcie...
Jak jeździsz na odpiętej to będzie błąd . Chyba że błąd wywala także na podpiętej wtyczce, po wcześniejszym skasowaniu błędu Czasami adaptację trzeba robić wiele razy lub trzeba czekać aż się samo naprawi (skoda felicja) :) Możesz sprawdzić poprzez test nastawników czy działa silniczek.
SKODA FELICJA '98 silnik 1,6 Lxi benzyna. Po uruchomieniu silnika - odpala a potem gaśnie nie ma wolnych obrotów. Żeby jechać utrzymuję 1100, 1200 obr ale na światłach sprzęgło, hamowanko i gaśnie. Wymieniłem świece, filtr paliwa, pompa sprawna ale dalej nie wiem co począć. Proszę o poradę ewentualne wskazówki.
Znajmomy usprawnil swaja felicje o wspomaganie kierownicy , chcialby teraz zwiekszyc nieco swoje wolne obroty . I tu wlasnie mam pytanko do Kolegow , w ktorym kanale trzeba zmienic dane , oraz jaki jest kod logowania , bo na ogolnie znanym kodzie do TDI nie moge wejsc . dzieki za pomoc . Pozdrawiam
Mam problem boje się że się silnik zatrze. Po rozgrzaniu się silnika i zmniejszeniu obrotów ( np. przy redukcji biegu przy skrzyżowaniu) zapala się lub czasem żarzy lampka od oleju. POMOCY!!!
a jak odpali to chodzi równo ?? czy obroty skaczą ??żeby uściślić to kol powidz chodzi o czujnik temperatury płynu , bo sa dwa czujniki temperatury w feli
Tak jak pisałem do prób używam szlifierki z regulacją i wyświetlaczem ustawionych obrotów, dorobiłem do niej krążek blachy z wypustem aktywującym hallotron. W programie zmieniałem już wartości na przykładowo 2200rpm i serwo zawsze zaczyna od 1500rpm stopniowo iść w skrajne położenie, nawet jak na szlifierce mam ustawione 3000rpm. Hallotron działa prawidłowo,...
Koledzy spotkałem auta z ujemnym bilansem energetycznym, a objawia się on mruganiem światłami na wolnych obrotach. I lekkim falowaniem obrotami w czasie silnego obciążenia. Jest to uwaga , skoda felicja i niesławny magneton. Reszta aut ma dodatni bilans czyli zawsze jest ładowanie akumulatora. Można to stwierdzić po napięciu na nim , jeśli przekracza...
Witam mam problem z moją felicia a mienowicie przejechałem jakieś 5 km postawiłem ja na godzinę i od tej pory nie chce odpalić. Silnik sje odezwie skoczy na 1000 obrotów i Odrazu gaśnie. Sprawdzałem piwo dochodzi. Może ktoś miał podobny problem. Próbowałem jescze na pych ale nie chce zapalić tak jakby czegoś jej brakowało
obrót felicja skoda felicja obrót obrót skoda felicja
wyciek oleju pompy wspomagania regulacja hormann triak gorenje
Jak zdemontować silnik w traktorku kosiarce? Brak podświetlenia włącznika świateł awaryjnych Skoda Octavia 1 1.9 TDI 2003