Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Masz zbyt niskie obroty.
Co do kodów - google hasło dekoder błędów Vag . Zrób 200- 300 km na samej benzynie i zobacz czy nie będzie lepiej gadał na wolnych obrotach .
Jak nie potrafisz sam, to podjedź do gazownika żeby ustawił instalację/wolne obroty
Sprawdz wężyki od podciśnienia.
Uszkodzony prostownik.
Witam problem polega na tym, że po rozgrzaniu auto gaśnie na wolnych obrotach.
obroty są widoczne przez sterownik i pokrywają się teraz zostaje jeszcze rozwiązanie problemu z zawieszaniem się obrotów.
>12 V, czasem lampka jednak zasweica sie po zejsciu silnika na wolne obroty.
01 04 098 juz tyle razy bylo , do znudzenia . wyszukiwarka
sprawdz czujnik Halla - moze to pierwsze oznaki jego padnięcia. Bo swiece i moduł zapłonowy to chyba już sprawdziłeś :)
Musze przygazować, żeby przełączył się na gaz i wtedy jest ok. Jeśli nie przygazuje to odrazu zaczyna go mulić i wariują obroty.
Jaki to silnik? skoda? volkswagen? 1.3? 1.6? Rzuć trochę danych. Na wolnych obrotach równo chodzi?
No to regulacja instalki sie klania - wyglada na to ze na wolnych ma zbyt rozkrecony reduktor tzn za bogato i aktuator idzie mocno w dol .Po wdepnieciu gazu nie zdazy sie szybko otworzyc- nastepuje zubozenie mieszanki i szarpniecia ew.strzaly.
Jaki kabelek kupić bo wiem że nie każdy działa z felicią? Ciekawi mnie po jakim czasie komputer się ustawia? Jaka jest zasada jego samoistnej adaptacji Czy chodzi o ilość włączenia i wyłączenia silnika? ilość cykli rozruchu? Czy ilość przejechanych kilometrów? A jeśli kilometrów to np jazda 200km trasą? czy 200km po mieście gdzie ciągle się przegazowywuje...
no właśnie nadal nic nie wiadomo :( jeżdżę i cały czas jest problem. Nie wiem czy to może samo zniknie i się ureguluje (w co wątpię. Ma ktoś pomysł jak to naprawić? Dodano po 2 ja nie czyściłem tego żadnym płynem! Po prostu wziąłem zwykłą szmatkę i przeczyściłem przepustnicę, zrobiłem to bo auto gasło mi przy dojeżdżaniu do skrzyżowań i właśnie ten...
Czy to auto posiada gaźnik?? Czy mamy rozumieć, że samochód strzela też na benzynie? Czy może strzelił na gazie i przełączył się na benzynę? Jeśli podczas jazdy samoczynnie przełącza się na benzynę to należy sprawdzić zasilanie sterownika plus po zapłonie jak i plus z akumulatora oczywiście masy i sygnał obrotów.
Mam problem z Felicją 1.3 , gaśnie mi silnik przy przechodzeniu z wysokich obrotów na wolne ( usterka występuje co pewien czas ) !
Kilka dni temu mialem ten sam problem. Dziś po zdjęciu obudowy plastikowej przepustnicy udało się go rozwiązać nie wiem na jak długo ale działa jak nalezy.Nie wiem czy należy tak robić no ale spróbowałem. Wskazówka- wyłącznik krańcowy.
Witam a co to tps i gdzie to jest ,ja mam ten sam problem-wymienilem linkę gazu nic wymieniłem świece i nic wymieniem cewkę na świecach i nic,oczywiście Skoda Felicja 130Pomóżcie
Temat powszechny.Przerabiałem lekarstwo w moim przypadku banalne:D
wiec pewnie uszkodzony włącznik
Witam. Problem mam taki, że Skoda Felicja pali za każdym razem, chodzi normalnie na wolnych obrotach. Jednak traci moc przy zwiększaniu obrotów. Wymieniłem świece, filtry paliwa. Przekładałem sondę. Po podpięciu pod komputer pokazuje, że coś z sondą lambda. Może ktoś miał taki problem? Z góry dziękuję
bendix puszcza po kilku obrotach i to wszystko
No to jak masz działający to ok. Robię innym.
na razie pomogła trzecia regulacja ale już nie "na słuch" ale przy pomocy sondy. Obroty również w normie
Błąd wiesz jaki jest a czy sonda prawidłowo pracuje? Kiedy świece i kable WN były wymieniane? Zakładam że silnik benzynowy, bo w opisie nie ma wzmianki. W Felicji był montowany jeden typ Diesla o pojemności 1,9 więc 1,6 to benzyna 55KW, wielopunktowy wtrysk. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji.
Linka od gazu wyregulowana?
omomierzem a rezystancja powinna się zmieniać wraz z obrotami silnika
Regulator niemiecki Huco. Spróbuje jeszcze napiąć bardziej pasek, może jest delikatny poślizg na nim, jak na wolnych obrotach mniejsze ma napięcie V a po zwiększeniu obrotów ma większe napięcie V.
Przeprowadziłe i dalej taki cyrk.
Dzięki za radę
Jak strzela to może masz zawór podpalony, sprawdź ciśnienie sprężania.
Co już sprawdziłeś?
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
Wszystkie bezpieczniki są ok tylko ten przekaźnik mnie niepokoi
mam problem ze skodą felicją. Na bęzynie powoli wkręca sie na obroty, a na gazie nie reaguje na wciśnięcie gazu "do deski" tylko przy powolnym dodawaniu gazu dopiero zaczena iść. Po przeczytaniu problemów na forum zastanawiam sie czy to nie listwa zapłonowa na świece?? Jak myślicie ????
Altronic to tylko elektronika w tej instalacji i pewnie masz Al- 700.
Zawory regulowano na zimnym silniku?
Można tylko po co?
Ja mam alternator Magneton 70A i oryginalny skodowski regulator napięcia. Robiłem pomiary napięcia ładowania dla trzech przypadków. 1 bez obciążenia. 2 obciążenie normalne (światła + dmuchawa na I biegu). 3 obciążenie maksymalne (światła, dmuchawa, grzanie szyby, wycieraczki). Pomiary zrobiłem dla obrotów biegu jałowego, 1500, 2000 i 3000. W przyp....
Sprawdź luzy zaworów iciśnienie w cylindrach
Sprżęgło patrzyłeś na wieloklin i średnicę zapewne w dizlu większe i grubszy wałek. Dodano po 1 Auto przy 100km/h ma 3000 obr/m Nie rozśmieszaj mnie proszę , bo felicja nie ma 1000HP żeby było można sobie aż tak przełożenia zmieniać. Zmień sobie koła na 15 cali a już odczujesz duże przymulenie. Dodano po 2 Jak miałem skodę z 1,9D to 100km/h było przy...
Skoda Felicja 1999,Benzyna + LPG Po odpaleniu na benzynie "zimnego" samochodu obroty utrzymują się na poziomie ok 1000, jednak po pewnym czasie (2-5 min) samochód wyraźnie słabnie. Gdy próbuje ruszyć silnik wyraźnie traci moc i przestaje pracować. Po ponownym uruchomieniu cały proces się powtarza tak ok 3x. Gdy samochód stoi po odpaleniu silnika ok...
Nie obroty do stacyjki nie mają nic wspólnego. Spróbuj wyczyścić silniczek krokowy.
Fajnie by było ale niestety wczoraj kupiłem nowy akumulatro i jest to samo.
zgadzam się potrzebna jest adaptacja ale nie potrzeba nic spocjalnego zwykły vag wystarczy A właśnie że nie, widać że się nie znasz. Ten siemens jest odporny na takie zabawy, mozna też przepsać procek (TMS) nie lubie jak ktoś krytykuje moją widzę Jacku z vagiem to ty sie nienapracowałeś setki tego zrobiłem i tu mi kitu nie wciśniesz tylko trzeba mieć...
Szczęśliwego Nowego Roku. Mam problem z Skodą Felicją 1,6. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach pali się lampka oleju. Olej jest pomiędzy kreskami, czyli stan dobry.
Koledzy, mam problem z obrotami silnika, dokładnie raz są dobre raz za wysokie ,czyściłem już przepustnice co mam zrobić? Dokładnie to jest Skoda Felicja 1.3 MPI, czy to może być czujnik Halla?
mam problem w skoda felicja 1.3 mpi z wolnymi obrotami,najpierw falowały,czyściłem przepustnice i dopiero zaczeły obroty wskakiwać na bardzo wysokie,na wolnych wogóle silnik nie pracuje,cały czas bardzo wysokie obroty.Proszę o radę.
skoda felicja obrót skoda felicja obrót silnik obrót felicja
wstawiać wiersz układ grzewczy wymiana kondensatorów zasilacz
podstawy elekryki medion ves490undl
Buczenie w silniku Golf 4 1.4 benzyna 2000r - przyczyny Błąd EA6 w pralce AEG - co oznacza i jak naprawić?