uszczelka jest w kiepskim stanie to na niej też nie ma śladów które w 100% pokazały by że to tam jest coś nie tak Są i to ewidentne. Splanuj głowicę, nowa uszczelka i będzie fruwać. Tulei nie ruszaj, nie ma takiej potrzeby.
Idę o zakład, że to uszczelka pod głowicą.
Płyn ubywa ale nie dużo mysłe że ubywa go z powodu parowania bo wszystko sie gotuje. A co do silnika to chodzi normalnie. Czytałem że może być to uszczelka pod głowicą
Temat nie na to forum-walnięta uszczelka pod głowicą, lub "osiadły" tuleje
Można jeszcze zrobić test na CO2 w układzie chłodzenia. Są bardzo fajne zestawy do sprawdzenia czy w układzie chłodzenia są spaliny. Od razu będzie wiadomo czy uszczelka cała czy nie. Pod głowicą oczywiście.
Hej , po przeczytaniu Twojego postu przypomnialem sobie ze kiedys bylem w podobnej sytuacji z tym ze problem dotyczyl skody felicji ( 2000, 1.6MPI) . Opinie kilku " fachowcow " wskazywaly na uszczelke pod glowica tymczasem po wizycie w ASO skody okazalo sie ze wystarczy podszlifowac korek zbiornika wyrownawczego dla zapewnienia szczelnosci ukladu chlodzenia...
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke. no i faktycznie podczas wymiany uszczelki pod głowicą przegłądnołem przewody był przetarty polutowałem i gicior
Dzięki Ture11. To składa się w logiczną całość. Ale zakładam, że dwie cewki raczej nie byłyby popsute - byłby to raczej duży zbieg okoliczności. Spróbuję zatem wymienić jutro świece. I mam nadzieję, że pomoże. I mam nadzieję, że uszczelki pod głowicą mi nie wydmucha...
Dziękuję za odpowiedzi. Znaleźliśmy przyczynę, była poprostu pęknieta uszczelka pod głowicą, a rozrząd był dobrze ustawiony i zamontowany poprawnie. Okazało się, że ubywał płyn chłodzący, który dostał się do oleju, a to już z okazji uszczelki pod głowicą. Historia jest o tyle ciekawa, że samochód przyjechał na wymianę rozrządu wyjechał i stanął co już...
Głowicy nie planowałem, gdyż przylgnia była równa bez wżerów czy śladów po starej uszczelce. Już 2 razy zakładałem głowicę bez planowania (do skody felicji 1.3 i seicento 900) i nie było żadnego problemu. Tu ewidentnie jest coś nie tak z elektryką.
Witaj. Tak jak pisali wcześniej : czujnik Halla lub zespół cewki zapłonowej . Jeśli chcesz kupować nowe "na próbę" to Hall jest zdecydowanie tańszy... powiem tak czujnik hala ma moze ze pół roku a cewka to dawno nie wymieniana ale to się pojawiło po wymiani uszczelki pod głowicą wczesniej nie było takich objawów
Byłem dzisiaj z autkiem u kolegi co robi w serwisie samochodowym. Próbował ustawić gaz i nie dał rady, sonda w porządku tylko cały czas sterownik pokazuje że zbyt uboga mięszanka i wzbogaca maksymalnie z tąd to spalanie, wyciągnął mi krokowca znajomy założył zwykły zawór do gazu wyregulował i zobaczę jak teraz spalanie będzie. Jego diagnoza to żę z...
Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Pęknięcie samej głowicy,czasem bloku silnika. Dwa dni temu robiłem Skodę Felicję w której wyrzuciło "broka"z głowicy i też zmieszało wodę z olejem i odwrotnie.Po wbiciu nowego wszystko było OK.
Wypalona uszczelka pod głowicą ? Za słaby opis , nikt nie oceni na odległość bo może być wiele przyczyn. Opisz problem jak najszerzej , jakie objawy itp.
Koledzy!.Śmieszą mnie Wasze profesjonalne wywody.To jest typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ew.brak luzu na zaworze lub wypalony zawór.Ale to żadkość. Ale ale może być prozaiczna przyczyna uszkodzona świeca lub przewód.Andrzej
A ja myślę, że jeżeli jest sprawny układ zapłonowy to ciśnienie paliwa. Bo jak silnik nie ma co palić, to wali w dolot. Zawory? Może się nie domykać któryś ssący, ale na wolnych silnik też utyka. Jeszcze co? Aaa- uszczelka pod głowicą, wypalona między dwoma garami, ale mam nadzieję, że Fridexa już nikt nie leje.
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem Skody Felicji 1,6 silnikiem volkswagena. Silnik jest po generalnym remoncie : wymieniona cała głowica razem z zaworami uszczelką pod głowicą, świecami, kablami wn, paskiem klinowym. Jednak po odbiorze z warsztatu samochód mi gaśnie na niskich obrotach, wyczyściłem dzyszę i nadal jest bez zmian. Na gazie jest wszystko...
Witam mam problem ze swoją skodą felicją gotuje mi płyn chłodniczy przy 90 stopniach i wyrzuca korkiem nie włącza się wentylator czy to może być problem z czujnikiem na wentylatorze dodam że termostat zmieniony 3 miesiące temu odrzewanie w samochodzie działa objawów uszczelki pod głowicą nie ma
W zimę wszyskie kopcą, a starsze szczególnie :) Od wielu rzeczy to zależy. Po prostu masz więcej wody w wydechu.Nie wiem jak jest w tym silniku, np. Skody Favorit i Felicje dymią jak z komina. A z LPG to już w ogóle... Sprawdź, czy nie masz objawów padniętej uszczelki pod głowicą: czy Ci nie ubywa płynu chłodniczego, czy nie jest zabrudzony olejejem,...
Coś się czepił tej głowicy. Jeszcze raz powtarzam, że sprawdzić dobrze układ chłodzenia. Czyli pompę i czy obwód nie jest przytkany. Przy walniętej uszczelce trochę inaczej by się zachowywał. Ps. czy ten silnik to 8V, następca tego z felicji?
Polecam Ci zastosowanie wlacznika termicznego z Poloneza - on jest na 97st Jeszcze zostaje mi zastąpienie mojego czujnika tym od poloneza. Za późno u mnie włącza się wentylator. Ostatnio robiłem test uszczelki pod głowicą i płyn chłodniczy w zbiorniczku wyrównawczym zaczął mocno bulgotać jakby się gotował i dopiero po paru sekundach wiatrak włączył...
Pierwsze co, to do sprawdzenia szczelność dolotu. Drugi MAP. Możliwe, że strzelił i ten też jest do wymiany Szczelność dolotu sprawdzona na poczatku. Jedynie nie sprawdzona uszczelka między kolektorem a głowica ze względu na trudny dostep. Organoleptycznie nie wydaje niepokojacych odgłosów itp. Czy one potrafią wylecieć po strzale? Na nowym MAPie zachowuje...
Zrobiłem mały eksperyment. Przez kilka dni jeździłem tylko na bęzynie i auto jeździ jak rakieta. Jeśli ręcznie przełącze na GAZ przy temp 90 stopni to gaz też jeździ ok. Jeśli natomiast gaz się przełączy automatycznie przy 35 stopniach na gazie wogólne nie trzyma obrotów. Strasznie muli a puszczenie pedału gazu powoduje silne chamowanie silnikiem natomiast...
Tak jak przedmowca pisze zdjac glowice ,zblokowac tuleje zeby sie nie ruszyly.Sam zmienialem u siebie glowice w Felicji na Fabiowa i juz 20kkm smiga bez problemow.Dokrecanie polecalbym jednak kluczem dynamometrycznym w kilku etapach .U siebie ostatni krecilem na ok 95Nm.Po 1000km dokrecalem ponownie, ale w zasadzie nie trza bylo.Aha polecam uszczelke...
Wiatm! Mam pewien poważny problem. Zaczęło się od tego że około 2 miesiące temu zaciął się termostat i temperatura skoczyła na 120 stopni. zaczęło gotować plym. Auto pojechało do mechanika. Zaczął wymieniać pokolei wszystko bo nic nie pomagało: termostat, obudowę termostatu, uszczelke pod głowicą, pompe wody. Na jakiś czas ustało ale i tak temperatura...
Zawory były chyba niedawno regulowane gościu wymieniał uszczelkę pod głowicą prewencyjnie to chyba zawory musiał wyregulować a auto kupiłem 2 tyg.temu spróbuję jeszcze z tą przepustnicą masakra ogólnie silnik chodzi ładnie tylko to odpalanie nieraz daje w kość a może sonda lambda? już sam niewiem
Jak wyglądają przewody wodne za termostatem (miękkie, twarde, ciepłe, gorące, itp.)? Sprawdze to - jakie powinny być ? Płyn w normie? płyn ubywa troche bo żle zrobiona była naprawa uszczelki pod głowicą, ale kontroluje płyn - uzupełniam, nie chce juz za dużo inwestować w to auto, bo niedługo bedzie złomowane Wentylator załącza się po przekroczeniu...
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
A ja jestem zdania, że szczyt te silniki (135x/136x) osiągnęły właśnie w Felicii Mylisz się kolego. Wał korbowy posiada w Fabi dwa razy więcej przeciwciężarów, ramę usztywniającą wał, dodatkowe użebrowanie kadłuba, lżejsze tłoki, samoregulację luzu zaworowego. Pojemność zwiększyła się ze względu na większy skok tłoka. Silnik jest dużo cichszy i ma...
Witam. Mam Skodę Felicje I silnik 1.6 B+G. Mam taki problem, że jak samochód stoi w korku to temp na zegarze rośnie prawie do czerwonego pola (spada gdy włączę nawiew ciepłego powietrza). Jak jadę na trasie to spada sporo poniżej 90 C. Zaprowadziłem samochód do mechanika na wymianę termostatu z obudową. Zadzwonił po godzinie i mówi, że uszczelka poszła...
Witam. Tak jest zasilana gazem i beznzyną. Jeżdżę raczej na gazie. Napiecie zasilania akumulator wynosi 13,6 V. Zastanawia mnie co może powodować że ta cewka tak często pada ?? Czy jak zmniejsze przerwę na świecy to pomoże ??? Przecież świca jest ostatnim odbiornikiem więc one obiążają cewkę. Czy szukać jakiegoś przebicia, czy upatrywać uszkodzenia...
Witam, widzę że kilka osób podjęło temat ale nie widać wyraźnych efektów więc postaram się podzielić moim uparcie diagnozowanym przypadkiem, tak ja w temacie falujące nierówne obroty,silnik telepie więc w pierwszym kroku sprawdziłem kable (kilka kompletów) wymieniłem PODSTAWKĘ gaźnika (gruba gumowa w środku jest zalany profil metalowy) dociągnąłem solidnie...
Jak masz 3 tys to szukaj zadbanej skody felicji lub tego typu auta . Kupisz od pierwszego właściciela z małym przebiegiem, albo jakiegoś fiata marea, passata B4 w benzynie z gazem itd. W ogóle bym odrzucił jakakolwiek markę tylko bym szukał samochodu w jak najlepszym stanie. 400 zł to dzisiaj nie starczy na podstawowe ogarniecie hamulców, a Ty liczysz...
:idea:ł co prawda to nie jest bo: 1. Zużywał dość sporo oleju, 2. Korozja progów (spora!) i na tylnej klapie także z tym ocynkiem coś chyba nie tak. Jak zużywa olej to znaczy, że silnik jest zajechany albo siada uszczelka pod głowicą. Zdrowe, zadbane punto nie bierze praktycznie wcale oleju. Rdza jest tylko i wyłącznie winą użytkownika a nie auta....
witaj mam od 4 lat felicje 1.3mpi i w zasadzie ja ją naprawiam. spalanie w mieście jest 8 litrów przy normalnej jeździe. Spalanie radykalnie wzrasta przy uszkodzonym termostacie i/lub czujniku temperatury płynu chłodzącego. Czujnik temperatury ma 2 obwody więc na oko zdiagnozujesz jeden poprzez prawidłowe wskazanie na desce, a drugi miernikiem oporności...
Co do przebiegu to trudno powiedziec ,gdy kupiłem 2lata temu było ok 130tys, a kierownica głaciutka że hoho, nakładki na pedałach też zuzyte ale cóż była okazja!. Wciągu 2 lat wymiana roozrządu, uszczela pod głowicą strzeliła/wtedy się napewno przegrzał/. poza tym szlifierz zauważył na głowicy jakąś ryskę od strony cylindrów. A płyn nadal po wolutku...
uszczelka felicja głowica uszczelka felicja uszczelka głowicą felicja
focus świece zapłonowe ekspres delonghi uszkodzony spieniacz sterowanie rolet zewnętrznych
mobilus martwy silnik mobilus maret
Kod błędu DF135 w Renault - przyczyny i diagnostyka Migająca kontrolka silnika – Check Engine, misfire, OBD-II, skutery Euro 5, diagnostyka