uszczelka jest w kiepskim stanie to na niej też nie ma śladów które w 100% pokazały by że to tam jest coś nie tak Są i to ewidentne. Splanuj głowicę, nowa uszczelka i będzie fruwać. Tulei nie ruszaj, nie ma takiej potrzeby.
wszelkie zdjęcia silników na sprzedaż mają to wycięcie w dół: https://a.allegroimg.com/s1024/0c79eb/55... https://c.allegroimg.com/s1024/0c61ae/9a... https://6.allegroimg.com/s1024/0c039d/f5... zresztą to wygląda na jakiś spływ oleju, ale skoro było wcześniej do góry to pewnie niema...
Koledzy 5D i petre007 może pomoge 00561 - jest błędem będacy wynikiem błędów 00525 i 00533, możliwe przyczyny - Nieszczelności układu dolotowego / lewe powietrze / uszkodzona uszczelka Wypadanie zapłonów (gumki na swiecach) MAP MAF Sonda Lambda Wtryskiwacz/e Auto wtedy muli
sprawdz czy któryś z przewodów wodnych za silnikiem co idą nie jest uszkodzony, gdy pojawia się wysoka temperatura i ciśnienie może ciec w trakcie jazdy a tego nie zauważasz. Mi przewód przetarł się o wydech z silnika bo gazownicy go źle przymocowali. Ile masz przejechane? może to być i uszczelka pod głowicą. Ale może to też być uszczelka w termostacie,...
Kupiłem uszczelkę i czekam na dostawę. 4zł zapłaciłem:) Pozdraiwam
Witam. Miałem kiedyś podobny problem pływania silnika na wolnych obrotach i gaśnięcia, przyczyną była wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym.
nowe, wieści... po dokładnym obejrzeniu silnika przy jego pracy zauważyłem spory wyciek płynu tak jakby spod głowicy, tuż pod kolektorem i pod termostatem, nad czwartym tłokiem licząc od lewej... zdjąłem głowice i uszczelka wygląda dość solidnie...czy to jednak będzie uszczelka?
Temat nie na to forum-walnięta uszczelka pod głowicą, lub "osiadły" tuleje
bez termostatu nie ma żadnych zmian. Wymieniłem wszystko zostaje tylko ta uszczelka pod głowicą. Będę musiał brać się do roboty:)
jaki jest kolor nalotu ? jak odkrecisz zbiorniczek od płynu to sprawdż cz jak gazu dodasz robią się babelki powietrza nie powinno ich być a jak płynu ubywa a nigrzie nie kapie to może być uszczelka Dodano po 1 jaki jest kolor nalotu ? jak odkrecisz zbiorniczek od płynu to sprawdż cz jak gazu dodasz robią się babelki powietrza nie powinno ich być a jak...
Jak pójdzie uszczelka to nie może być raz dobrze ,raz źle
Witam. Mam Skodę Felicje I silnik 1.6 B+G. Mam taki problem, że jak samochód stoi w korku to temp na zegarze rośnie prawie do czerwonego pola (spada gdy włączę nawiew ciepłego powietrza). Jak jadę na trasie to spada sporo poniżej 90 C. Zaprowadziłem samochód do mechanika na wymianę termostatu z obudową. Zadzwonił po godzinie i mówi, że uszczelka poszła...
Dziękuję za odpowiedzi. Znaleźliśmy przyczynę, była poprostu pęknieta uszczelka pod głowicą, a rozrząd był dobrze ustawiony i zamontowany poprawnie. Okazało się, że ubywał płyn chłodzący, który dostał się do oleju, a to już z okazji uszczelki pod głowicą. Historia jest o tyle ciekawa, że samochód przyjechał na wymianę rozrządu wyjechał i stanął co już...
Wypalona uszczelka pod głowicą ? Za słaby opis , nikt nie oceni na odległość bo może być wiele przyczyn. Opisz problem jak najszerzej , jakie objawy itp.
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
witam 1. prawdopodobnie da się to wyjac po zdjeciu miski olejowej. koszt: uszczelka miski i troche pracy pzdr. wmr Witam. Mam małe pytanko jak dostaniesz się od miski olejowej do skrzyni biegów?
Witam. O ile w tej feli zastosowany jest ten sam alternator lub podobny co w 1.3MPI to mają one pewną wade, otóż nie doładowywują akumulatora w prawidłowy sposób. W 1.3 MPI mojej matuli 13.8V na jałowym biegu to norma. Bardziej zaawansowani skodziarze ładują pod ten alternator własnoręcznie składane regulatory napięcia dzięki czemu napięcie wraca do...
Zmieniony czujnik położenia wału. Uszczelka pod kolektorem OK, nie ma nieszczelnosci w dolocie. Live data Ok. Kolega twierdzi że przepustnica nie daje sie zadoptować. sporadyczny błąd lambda (P0420 catalist efficiency below...) ....pewnie na skutek usterki chyba że sama sonda powoduje problem od startu. Mozliwe to? Ogólnie, brak poprawy, na pb strzela,...
and61 nie rozumiem po kiego grzyba się wymądrzać,widziałeś kiedyś tą pompę? . jesli przeczytasz ten temat od początku to zauważysz że napisalem że jeżdze skodami ( favorit i felicja ) od dłuzszego czasu ( na marginesie 11lat) widzialem tą pompe , i nawet przy niej grzebalem musialem sie do niej dostac bo padla uszczelka , robota paskudna bez kanalu...
400zł to przy obecnych cenach oc nawet tego nie pokryje (silnik 1,6 to min) ale lepiej poszukaj vectr- czesci są tańsze. volvo było robione wspólnie z mitsubishi (oprócz silników) i ceny mogą dać w kość. a pomyślałeś że jest możliwe OC na raty? Dodano po 2 Jak masz 3 tys to szukaj zadbanej skody felicji lub tego typu auta . Kupisz od pierwszego właściciela...
:idea:ł co prawda to nie jest bo: 1. Zużywał dość sporo oleju, 2. Korozja progów (spora!) i na tylnej klapie także z tym ocynkiem coś chyba nie tak. Jak zużywa olej to znaczy, że silnik jest zajechany albo siada uszczelka pod głowicą. Zdrowe, zadbane punto nie bierze praktycznie wcale oleju. Rdza jest tylko i wyłącznie winą użytkownika a nie auta....
Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Witam Jest to typowa usterka w Felicjach.Woda dostaję się przez podszybie.Powodem są zbyt małe otwory odpływowe pod przednią szybą.Czasem pomaga uszczelnienie uszczelki przedniej szyby silikonem.Drugi sposób to wymiana uszczelki połączona z rozwierceniem otworów odpływowych znajdujących się pod dolna krawędzią uszczelki.Radzę też sprawdzić otwory odpływowe...
Gdzieś musi być,obejrzyj całą klapę w koło,może wystaje jakiś mały dzyndzelek.Napewno jest umiejscowiny dyskretnie.może też być umiejscowiny pod jakąś gumą czy uszczelką celem zabezpieczenia przed wilgocią.
Skoro regulator biegu jałowego sostał wykluczony, pozostaje sprawdzenie szczelności kolektora dolotowego pod kątem zasysania "lewego" powietrza. Zwróć uwagę na okolice zespołu przepustnicy (uszczelka). ps. Na czym polegała "regulacja" wtrysków przez elektryka?
Pompa wtryskowa jak w temacie nr.kat. R8444B955C 028130110T występuje w Polo, Skodzie z silnikiem 1.9 d. zaczęła cieknąć na dźwigni. Panowie wie ktoś gdzie można kupić zestaw naprawczy (komplet uszczelek i oringów) lub posiada taki na sprzedaż. Ewentualnie może ktoś posiada rozkładówkę tej pompy i poda nr.katalogowe oringów na dźwigniach i uszczelki...
Jesli to Fela 1.3MPI to zaden restet komputera (ECU) nie nastepuje chocbys ten akumulator odlaczyl nawet na rok. A jesli chodzi o mozliwe przyczyny opisywanej przypadlosci to jesli masz fejsik VAG lub masz do niego (lub prawdziwego VAGa/VASa) dostep to sprawdz czy przypadkiem nie jest zbyt uboga mieszanka na biegu jalowym np. z powodu lapania lewego...
Dzięki Ture11. To składa się w logiczną całość. Ale zakładam, że dwie cewki raczej nie byłyby popsute - byłby to raczej duży zbieg okoliczności. Spróbuję zatem wymienić jutro świece. I mam nadzieję, że pomoże. I mam nadzieję, że uszczelki pod głowicą mi nie wydmucha...
w tym przypadku bez wątpienia do wymiany uszczelki pod kolektorem dolotowym . nieszczelnosć zmienia skład mieszanki . dodatkowy objaw to drgania silnika przenoszące się na karoserię
Witam. To może jednak przyczyną jest właśnie wymieniona uszczelka. Albo źle założona, albo bez wzmocnienia i ją wydmuchało. Z tym że objawy byłyby bardziej podobne do "pływających" obrotów silnika widocznych na obrotomierzu jeśli masz zamontowany.
Panowie, ja mam podobny problem. W lecie padła mi cewka, poza jej wymianą splanowalem glowice, wymienilem uszczelki, wyczyscilem wtryski, wymienilem rozrzad. Teraz strzela coraz bardziej i to tylko na gazie. Znowu cewka?
Jaki drugi?? Zamiennik?? Możesz tylko kup do tego o drazu uszczelkę do termostatu. A poza tym zapraszam na www.skodovka.pl Wszystko o Skodzie
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke. no i faktycznie podczas wymiany uszczelki pod głowicą przegłądnołem przewody był przetarty polutowałem i gicior
ściągnij przewód i zobacz czy idzie paliwo? kontrolką sprawdź napięcie na wtryskach? sprawdź skrzynkę bezpiecznikową czy nie jest skorodowana bo tam często woda leci z uszczelki szyby wsadź tak głęboko rękę i zobacz czy gąbka jest sucha?
Nie odpowiedziales jaki to silnik? Czeski OHV Skody? Uszczelka pod glowica to miedzy blokiem a glowica, a tu chodzi miedzy kolektorem ssacym a glowica. Jesli tak to ori sa zastosowane pewnie takie uszczelki : https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole... A ja Ci polecam taka: https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole...
Byłem dzisiaj z autkiem u kolegi co robi w serwisie samochodowym. Próbował ustawić gaz i nie dał rady, sonda w porządku tylko cały czas sterownik pokazuje że zbyt uboga mięszanka i wzbogaca maksymalnie z tąd to spalanie, wyciągnął mi krokowca znajomy założył zwykły zawór do gazu wyregulował i zobaczę jak teraz spalanie będzie. Jego diagnoza to żę z...
Siłowniczki zamontowane nowe teraz klapa działa perfecto, nie wiem czy kiedykolwiek tak działała. Jednak powinien być siłownik zamontowany odwrotnie gwoli scisłości:), ale te stare moje miały juz powyrabiane główki i jak je montowałem odwrotnie to tarły o uszczelkę i wyskakiwały z mocowania i to mnie też zmyliło. Te nowe Magnetti Marelli to rewelacja.
Podobny problem miałem kiedyś w Favoricie- również po wymianie łańcucha rozrządu( na zimno OK, na gorąco świeciła kontrolka ciśnienia, gasła przy 2000 obr/min). Sposób: samochód na podnośnik, spuszczony olej, zdjęta miska olejowa, wykręcone świece, odłączony zapłon, smok pompy zanurzasz w naczyniu z olejem (średnica nieco większa od smoka), pomocnik...
Hałasował juz od 4 lat (40 tys km). Ktos mi namieszał, że łańcuch niezniszczalny (jedynie go słychać), więc nie trza wymieniać. Kompresja nie byla ksiazkowa, ale wykluczala przepalenie uszczelki. Fakt faktem, silnik nie pracował nigdy wczesniej tak stabilnie i z taką mocą jak teraz. Ważna sprawa, przy wymianie nie ma potrzeby opuszczania silnika.
Koledzy!.Śmieszą mnie Wasze profesjonalne wywody.To jest typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ew.brak luzu na zaworze lub wypalony zawór.Ale to żadkość. Ale ale może być prozaiczna przyczyna uszkodzona świeca lub przewód.Andrzej
A ja myślę, że jeżeli jest sprawny układ zapłonowy to ciśnienie paliwa. Bo jak silnik nie ma co palić, to wali w dolot. Zawory? Może się nie domykać któryś ssący, ale na wolnych silnik też utyka. Jeszcze co? Aaa- uszczelka pod głowicą, wypalona między dwoma garami, ale mam nadzieję, że Fridexa już nikt nie leje.
przekaznik jest dobry bo zdiołem z niego obudowe i blaszki się stykają po przełonczeniu zapłonu . Wziołem odkręciłem monowtrysk i wszystkie nowe dałem uszczelki skręcone jest dobrze a auto dalej na benzynie nie chce jechać tylko odpala,po wcisnięciu pedału gazu gaśnie i czasami sobie strzeli z przepływomierza
Witam mam problem ze swoją skodą felicją gotuje mi płyn chłodniczy przy 90 stopniach i wyrzuca korkiem nie włącza się wentylator czy to może być problem z czujnikiem na wentylatorze dodam że termostat zmieniony 3 miesiące temu odrzewanie w samochodzie działa objawów uszczelki pod głowicą nie ma
Witam, Felicja 2000, 1.3, nie świeci mi się trzeci stop, pomimo iż dwa stopy: lewy i prawy się świecą, żarówki dobre, bezpieczniki dobre, nie ma prądu na stychach trzeciego stopu przy samej lampie na tylnej klapie - sprawdzałem próbnikiem. Z pedału zauważyłem, że wychodzą dwa przewody, które wydaje mi się z rozpoznania że idą od razu na tylne lampy....
Polecam Ci zastosowanie wlacznika termicznego z Poloneza - on jest na 97st Jeszcze zostaje mi zastąpienie mojego czujnika tym od poloneza. Za późno u mnie włącza się wentylator. Ostatnio robiłem test uszczelki pod głowicą i płyn chłodniczy w zbiorniczku wyrównawczym zaczął mocno bulgotać jakby się gotował i dopiero po paru sekundach wiatrak włączył...
Zawory były chyba niedawno regulowane gościu wymieniał uszczelkę pod głowicą prewencyjnie to chyba zawory musiał wyregulować a auto kupiłem 2 tyg.temu spróbuję jeszcze z tą przepustnicą masakra ogólnie silnik chodzi ładnie tylko to odpalanie nieraz daje w kość a może sonda lambda? już sam niewiem
Słuchajcie koledzy, wylalem wodę z tych przekaźników i bezpieczników, poduszyłem je trochę i kontroliki pogasły. Klient ma jutro jechać na naprawę cięknącec uszczelki (wymiana na nową) i ma wyszuszyć wszystkie wygłuszenia pod deską rozdzielczą, później dalej będe kombinował bo mam jeszcze inny problem ale to w innym temacie. I sory to silnik 1.6 a nie...
Witam. Mam Skodę 1,3 MPi 1997 rok. Ostatnimi czasy mam problem z moja Felicja faluje na wolnych obrotach i często się dusi i gaśnie. Na samym początku wyczyściłem przepustnicę, pojechałem do serwisu aby zrobić adaptacje przepustnicy nic to nie dało. Następnie wymieniłem kolejno rozrząd, czujniki temperatury, świece, uszczelki na kolektorze ssącym i...
Jak wyglądają przewody wodne za termostatem (miękkie, twarde, ciepłe, gorące, itp.)? Sprawdze to - jakie powinny być ? Płyn w normie? płyn ubywa troche bo żle zrobiona była naprawa uszczelki pod głowicą, ale kontroluje płyn - uzupełniam, nie chce juz za dużo inwestować w to auto, bo niedługo bedzie złomowane Wentylator załącza się po przekroczeniu...
przepustnica była demontowana bo ją czyściłem uszczelkę założyłem nową nastawy podstawowe wrzuciłem Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.03 Free i vag-com obroty wieszają mi się też na 1800-2000 rpm a po przegazowaniu powracają do normy czy to oznaka że trzeba się rozglądnąć za nową przepustnicą ? A czy zawyżone wolne obroty mogą być skutkiem uszkodzonego...
uszczelka głowicą felicja uszczelka felicja głowica skoda felicja uszczelka
attiny25 programowanie czujnik temperatury karcher zamek centralny uniwersalny centralka
interfejs lexia interfejs lexia
TEAC A-3440 – przyspieszone obroty po 10 minutach odsłuchu, serwo capstan, naprawa Audi Q5 8R 2.0 TFSI – wymiana pływaka z pompą paliwa, kodowanie, adaptacja, VCDS