Może coś jeszcze?
Na wtyczce dwupinowej masz stałe zasilanie (kabel czerwony) i masę (czarny). Na drugiej kolejno: 1 - pomarańczowy - plus po stacyjce, 2, 3 - nie podłączony, 4 - niebiesko-zielony - gniazdo diagnostyczne, 5 - różowo-biały - CAN Low, 6 - różowo-czarny - CAN High, 7 jak 5, 8 jak 6.
błąd katalizatora wsadz to https://www.google.pl/search?q=emulator+...
Moim zdaniem ten pierwszy błąd mówi o że sterownik nie widzi silnika. Skoro tylko on Ci został to tym się zajmij. Nie wiem co to za silnik ale zobacz czy da rade na krótko go odpalić, jak tak to problem w sterowniku. Może styki przekaźnika. Zazwyczaj jest tam mostek H do sterowania silnika a przekaźnik jest cały czas zwarty i jest dla bezpieczeństwa.
Pozwoliłem sobie oczyścić wątek.
Jak chcesz mam takie przewody oryginalne od stilo 1.6 z 4 szt. cena 50 zł
kod podany 2802 To jest zły kod.
Nie ma za co.
Z ciekawości robiłem sekcję zwłok pompy wody z samochodu GM 2.0 DTi. To jest część która jest praktycznie nierozbieralna bez uszkodzenia wirnika pompy oraz uszczelnienia mechanicznego. Wałek pompy jest jedną całością z łożyskami, można powiedzieć że stanowi nierozbieralną piastę. Po obu stronach łożyska były grube osłony przeciwpyłowe z FKM, praktycznie...
Ja w STILO do programowania kluczyka uzywałem kabla: KABEL INTERFEJS ELM 327 (od groma na znanym portalu aukcyjnym) https://obrazki.elektroda.pl/2171671600_... Program ''Multi ECU Scan" lub "Fiat ECU Scan"
Tylko jak wyjaśnić ubywanie płynu chłodniczego? Ja takie zagadki rozwiązuję w prosty sposób - korek na zbiorniku zastępuję korkiem z króćcem do którego podłączam powietrze pod ciśnieniem 2-2.5 bara i obserwuję gdzie się robi mokro. Na zimnym nie pracującym silniku to zaraz widać, na gorącym może to być niewidoczne, bo zaraz paruje.
Ok może nie o cuda mi chodziło w dosłownym sensie, ale nie możesz oczekiwać że wykonasz nim wszystko. Kłódka
1. Sprawdź tą pompę hydrauliczną, bo gdzieś tam słyszałem, że potrafiły się upalić. 2. Może to dziwne, ale odłącz akumulator, podłącz po jakiejś chwili i wykasuj usterki. Jeśli CAN sieje to czasami pomaga.
https://obrazki.elektroda.pl/4262676800_...
Poszukaj sobie urządzenia typu line out - rca. Jakościowo to będzie jakiś kompromis ale po wstępnym poustawianiu poziomów wszystko da się regulować "1 gałką". Druga opcja to radio do serwisu i dorobienie wyjść RCA z przedwzmacniacza.
Witam, zakładając że w aucie jest wszystko na swoim miejscu to w radiu siedzi tja1054 odpowiadający za komunikacje CAN, duże prawdopodobieństwo że się uszkodził.
Na Youtube chyba znajdziesz filmik jak zdjąć boczki? A co do parametrów fabrycznego radia, najlepiej sprawdzić sobie u źródła po wpisaniu parametrów posiadanej wersji auta: https://aftersales.fiat.com/elearnsectio...
No to sam se odpowiedziałeś skoro jest taki prąd to podłącz to tam i będzie to działać.
Pokrywa (obudowa) paska rozrządu.
1. Sprawdź przewód masowy odchodzący od klemy, w tym aucie lubił on pęknąć - słaba masa mogła by tłumaczyć problemy z ECU. 2. Możesz podmienić/wymienić czujnik położenia wału - koszt ok 50pln. To też standardowa usterka. Objawy są właśnie takie że silnik jak sjest zimny jest ok, jak się rozgrzeje potrafi się wyłączyć po ostygnięciu - 5/10 min można...
Zmierz ciśnienie na cylindrach.
Witam Moim zadaniem uznanej firmy która zajmuje się wytwarzaniem tego sprzętu od lat. Np. TRW, Delphi, Febi.... a unikał bym firm nieznanych. Najważniejsze jest żeby były wykonane z materiałów dobrej jakości.
Witam Akumulator musi być sprawny i porządnie naładowany - to absolutna podstawa. Inaczej będziesz miał choinkę i samochód nie odpali. Od tego bym zaczął. Przy okazji sprawdź i wyczyść klemy. Jeśli masz problem z masą musisz go usunąć. Ale zobaczysz jak się zachowa po zainstalowaniu sprawnego akumulatora.
musze wyczyscic komputer ktory zakupilem z innego fiata stilo Jeżeli wersja "hardwaru" jest taka sama, to pozostaje wgrać odpowiedni nowy wsad "virgin" lub skopiować zawartość swojego starego ECU do nowego sterownika.
Mam ten sam samochód 2 lata i miałem ten sam problem, przed zakupem samochodu właściciel dwa razy zmieniał akumulator i raz alternator, ja 5 miesięcy też zmieniłem aku, po przeczytaniu licznych wątków okazało się że powodem niedoładowanego aku, była słaba masa. Ogólnie w Stilo jest deficyt prądu, i problemy z elektryką. ( Słabe styki) Po przeczyszczeniu...
Wygląda jak błąd poduszki. Przestaw w Menu język na angielski, to będzie bardziej zrozumiale. Możliwe, że tylko niekontaktuje kostka elektryczna pod którymś przednim siedzeniem, która zasila czujnik obecności pasażera na siedzeniu. Jeździć można, tylko w razie wypadku poduszki mogą nie zadziałać.
Na wejściu antenowym radia są zawsze dwie diody zamontowane przeciwsobnie, mają za zadanie ograniczyć moc sygnału z anteny w przypadku bardzo silnych, bliskich sygnałów. Często ulegają uszkodzeniu (zwarciu), gdy np. ktoś stojąc obok używa CB z "dopalaczem" o dużej mocy, zdarza się, że nawet 200W. Taka zwarta dioda jest często przyczyną słabego odbioru...
Masy na silniku , skrzyni i sterowniku wykręć , wyczyść połączenia , poszarp za kable. Czasem masa w Fiacie trzyma się tylko na jednym ,dwóch drucikach oraz izolacji.
990094
Na trzecim zdjęciu drugi od dołu.
Pin kod: 81621
Elektrozawór evap (odsysanie oparów paliwa ze zbiorniczka z węglem aktywnym)
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
opis bodykomputer stilo
Na pewno dobrze patrzysz na żarówki postojowe? Ja kiedyś chciałem wymienić spalone żarówki drogowe i wymieniłem żarówki mijania 😄 https://obrazki.elektroda.pl/1822303800_... Postojówki oznaczyłem czerwoną strzałką- łapiemy za ten język i próbujemy ją wyciągnąć pociągając do siebie (nie ma żadnych zatrzasków), jeśli nie idzie...
Tak.......
Naprawić. Dokładnie to masę do tylnych lamp.
Wartość wynosi 1. Z tego co wiem, fabrycznie powinna wynosić 0. Ta wartość się zmienia tylko przy korekcie licznika po OBD, korekta jest możliwa tylko "w górę". Nie można wykluczyć wariantu ekonomicznego - tj. "korekta" przebiegu w ECU, wgranie czystego wsadu do licznika, wykonanie procedury dopasowania licznika (PROXI). Masz tam też parametr stan...
400 zł http://www.kocar.com.pl/
Masz dwie opcje albo nowy albo reballing procesora jest z drugiej strony płyty,
EE, chyba nie byłeś w serwisie tylko czytasz komunikaty z deski rozdz. Obstawiam zbyt wysokie ciśnienie na listwie i to ci gasi silnik.
trochę schematów do fiata szczególnie o klimatyzacji automatycznej
obstawiałbym parownik u mnie było tak samo 40 tysięcy i został wymieniony na nowy i problem znikł.
Masz na PW. oba schematy.
Sterownik silnika będzie przyczyną. Przerabiane kilka razy, najlepiej druga używka.
Termostat i po sprawie, o ile czujniki sprawne to więcej nie ma co się tam zepsuć.
Oznaczenie obudowy tej diody to SMD 3528.
kostka ISO jest standardem czyli we wszystkich instalacjach jeśli jest użyta to ma takie same wyprowadzenia kość ISO była milion razy opisywana na elektrodzie
Jeżeli na TMS470 to masz tam obok i2c, zamieść dmpa. Jeżeli na ST92 to też się da, tez musiałbys zamieścic dumpa obszaru flash i eeprom. Ew. inna szybsza metoda kupić body z takiego stilo i podlaczyc do radia na stole.
VW ma inny pinout wtyczki niż FIAT podpięcie tego mogło by coś uszkodzić ewentualnie można by to zmodyfikować jednak taki interfejs to nic innego jak oporniki w wersji nieco rozbudowanej o których pisałeś.
Prosze http://obrazki.elektroda.pl/2720896400_1...
Kolego pisownia przede wszystkim bo nie idzie nic zrozumieć! Podstawowa rzecz, weź żarówkę np 21W albo jakąś H i podłącz do zasilania pompy ale wraz z podłączoną pompą. Druga rzecz sprawdzić czy przekaźnik od pompy załącza się. Sprawdź bezpiecznik F18 7,5A Dodano po 2 Tu masz schemat K20-przekaźnik pompy F13-bezpiecznik pompy M12-pompa S39-kolizyjny...
Do naprawy lub wymiany sterownik silnika
Z w/w objawów mamy 99% pewności.
damiancz mam pytanko który moduł robi can dla radia w tym fjacie?
AF włączony oraz jeszcze REG {regional} wyłączony i powinno działać.
A w korku nie ma ?
http://obrazki.elektroda.net/86_12381628... http://obrazki.elektroda.net/32_12381629...
Witam Pełna instrukcja (rysunki, opis): Ustawienie rozrządu Fiat Stilo 1.9 16V_ 140.pdf
9s12 działa z /RESET w powietrzu.
...ale w połączeniu z FIAT ECU Scan akurat do STILO jest całkiem dobrym wyborem.
Wymiana filtra powietrza w Fiacie Stilo JTD 1.9 115KM.
Powinno być 6281
Dziwne - ja tam widzę - http://infocar.pl/oferta/emul.html - choć da i się samemu zrobić.
Kts nieruszy chyba tam wpsomagania, miałem podobny przypadek, w mate załaduj emulator. Rysunek wiele wyjaśni http://obrazki.elektroda.net/58_12495591...
Witam. U mnie w pracy mamy m.in Fiata Doblo 1,9 JTD. Auto nie garażowane. To, że ledwo odpalał mimo 2 miesięcznego akumulatora to jedno, ale po odpaleniu chodził jakby silnik nie miał mocy. Pomogło dolewanie do oleju napędowego dodatku Castrol , zapobiegający wydzielanie się parafiny z oleju. Na razie, po zastosowaniu tego wynalazku jest wszystko dobrze....
Nowe to głównie chińczyk, nowy oryginalny Oe, Bosch, Denso to cena od 800pln. Kup po regeneracji najlepiej Bosch jeśli to silnik benzynowy.
norma, rozrząd do ustawienia
Fiat Stilo 2.4 - AutoElektro 82
Zobacz czy to nie jest ten:
Za 40% podanej ceny bym Ci to ogarnął, gdybyś mieszkał bliżej :D.
pin 1 masa pin 2 wyjście do ecu pin 3 zasilanie czujnika
Żarówki również krócej żyją jeżeli są narażone na wibracje reflektora. Sprawdź czy reflektor nie ma połamanych wsporników i czy żarówki nie są luźne w uchwytach.
Witam. Mam coś takiego, może pomoże. Pozdrawiam
Tak, tylko ich wydajność musi być taka sama.
Potrzebna ingerencja elektryka.
Wkręć odpowiednia śrubę i po problemie , jak zerwany gwint to napraw .
Witam. Poszukuje schematu instalacji do Stilo rok 2002 silnik 1,9 JTD. Pozdrawiam A co konkretnie potrzebujesz , dysponuje dokumentacją techniczna w j. polskim , odezwij sie na PW.
To zależy od roku. W jednych modelach świecą czerwone kontrolki tak dla pasażera, jak i kierowcy, w innych tylko u kierowcy. Skontaktuj się z fiatem i Ci dokładnie powiedzą. Czasami jeszcze montowali pomarańczowe kontrolki nie zapiętego pasa, po stronie pasażera, więc Fiat Ci prawdę powie ;) . Pozdrawiam.
Tak, przerwanie obwodu pomiaru temperatury uniemożliwia przełączenie na gaz ( sterownik odczytuje ujemną temperaturę) , ale podobnie działa przerwanie lub uszkodzenie pomiaru ciśnienia albo uszkodzenie reduktora i brak ciśnienia, czy już całkiem zwyczajne zanieczyszczenie filtra.Tylko podłączenie się do sterownika rozstrzygnie te wątpliwości o ile "na...
Każdy uniwersalny tester/interfejs OBD2 poradzi sobie z odczytem temperatury jaką widzi sterownik silnika. Więc po co sobie komplikować?
https://allegro.pl/oferta/fiat-stilo-sil... Który reflektor lewy czy prawy.Wymiana lewego bardzo upierdliwa. Siłowniczek przykręcony dwoma śrubkami Trzeba go przesunąć lekko do góry może w dół już nie pmiętam następnie wyciągnąć.Po wyciągnięciu będzie dostęp do kabla.Montaż odwrotnie.
Ta teoretycznie powinna pasować ale przydało by się napisać do sprzedającego o potwierdzenie i gwarancję. http://www.avde.pl/nvox/nvox-nv1086m-fia...
Sprawdzałeś bezpieczniki?
Ustawiasz przełącznik na pin 7. Pin 4 wtyku kabla do masy, 16 do plusa, pin 7 do żółtego przewodu z pieca. W programie ustawiasz "Thermo Top (98)". Dalej powinieneś sobie poradzić. Wyczytaj usterki, zrób zrzut ekranu lub fotkę. Skasuj je i próbuj odpalić piec ponownie.
myślę żeby dać dodatkowy przewód między alternatorem, a akumulatorem, gdyby się na to zdecydował to jaki bezpiecznik najlepiej zastosować? Żaden - tam nie ma i nigdy nie było bezpiecznika, tylko oryginalny przewód jest w 2 kawałkach (alternator - rozrusznik i rozrusznik - akumulator). Dajesz dodatkowy przewód równolegle do starego, najlepiej w peszlu...
Na temat Loose connection: [url=http://autokacik.pl/showflat.php?Ca... [url=http://autokacik.pl/showflat.php?Ca... [url=http://autokacik.pl/showflat.php?Ca... Sam posiadam to autko i bardzo ważne jest w nim mieć bardzo sprawny akumulator....
Tak. Przód auta do góry (wystarczy z jednej strony), lewarek na luz i pokręcić kołem. Jeśli się nie da to "zamarzł"olej w skrzyni biegów, jeśli się da, to problem jest z mechanizmem sterowania skrzynią.
Ja bym zmierzył rezystancje w/w wtryskiwaczy i oscyloskopem sprawdził masowanie. Czy masz lpg? Jakl tak , sprawdz emulator wtrysków.
nie wiadomo kto to montował i co przecinał do blokady może zabrał " +15 " z ecu daj foto centralki alarmu na pw podam ci schemat i powiem jak ją minąć
Zapoznaj sie z tematem wyrzucenia imobilajzera z auta. Częsta przypadłość tych aut.
Zakładam ze jeśli doszło do wymiany map-a ktoś sprawdził podciśnienia i szczelność?
Regulację czułości czujnika wstrząsowego w Fox Senior przeprowadzasz w syrence alarmu. (pod zaślepką gumową) Przeczytaj instrukcję, tam powinna być opisana kwestia pamięci alarmu. O ile pamietam, dodatkowe "piknięcia" informują o słabej baterii pilota. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Tak, szarpać też może, ale podczas ruszania. Wbij piątkę przy 40 na godzinę, jeśli obroty idą w górę, a prędkość nie, sprzęgło się ślizga i żadne inne pytania czy modły nie uratują Cię przed tą robotą.
Jeżeli Ci działa z pilota i kluczyka i jednocześnie sygnał switcha dochodzi do body computera to 99% masz wyłączną funkcję 'niezależne odblokowanie bagażnika' czy jakoś tak się to nazywa. Włącza się to lub wyłącza w menu na wyświetlaczu wielofunkcyjnym w liczniku, żeby wejść w ustawienia trzeba o ile pamiętam nacinąć przycisk 'mode' po lewej stronie...
body comp też wymieniony
http://obrazki.elektroda.pl/3587192100_1... Tu
Witaj. Wg tego co widzę jest to wykres chiptuningu wykonanego poprzez zmianę oprogramowania co zwiększyło liczbę KW do 114 jak gwarantuje autor dokumentu. Aby sprawdzić poprawność ile jeszcze kucy w nim drzemie umów się na najbliższą hamownię i tam otrzymasz wykres obecnej mocy. Pozdrawiam
Skoro masz winowajcę to w czym problem, wymienić.P
Dowolny o Id ponad 40A. Konkretnego typu nie podam, sam masz znaleźć. Sprawdź tego mosfeta, na moje oko coś nie tak-jak się uszkadzał to na zwarcie D->S i silnik pracował pełną mocą bez możliwości regulacji.
fiacie stilo radio radio fiacie stilo stilo stilo
tester szczelności schemat zasilacz antenowy dioda selenowa
Obliczanie uzwojenia silnika 3-fazowego 700 obr/min, 36 żłobków Ciągłe obracanie się capstana w magnetofonie - przyczyny i rozwiązania