Kupiłem kable, przerywacz, oraz używaną cewkę, lecz dalej problem ten sam. A kopułka i palec rozdzielacza?
Gdzie się ta cewka uszkodziła? Na pierwotnym? Wtórnym? Rozsadziło ją, dostała przebicia?
zobacz czy jest iskra jak nie pali, prawdopodobnie cewka padła
Mam problem z Fiatem Cinquecento 900.problem tkwi w tym ,że ciśnienie w cylindrze jest w normie,tylko ze nie pali na 1 cylinder wie ktoś co może być przyczyną?Dodam ,że zmieniłem świece i cewkę zapłonową..w dalszym ciagu jeden cylinder nie pali...
mam zwykły miernik elektryczny taki za 40 zł czy da sie nim zmierzyc cewkę i w jaki sposob to zrobić
Cewka do wymiany.
W maluszku podstawowym zwodniczym elementem jest PRZERYWACZ!! Zobacz przerwę, oczyść styki, na świecach musisz mieć identyczną przerwę. Jeśli jedna świeca pracuje a druga nie (powinny obie na raz) to sprawdzaj cewkę.
...to sprawdź jeszcze cewkę i kompresję na tym cylindrze.
janekmazur92 Na zimnym pali na 1 GAR.Zmieniłem mu cewkę.Ale wykryłem że jedna cewka nie przewodzi iskry.
Witam Sprawdź cewkę zapłonową. Prawdopodobnie któraś para celindrów nie pali. Jak miałem kiedyś fiata 1.6 to coś w środku cewki źle kontaktowało i objaw miałem identyczny :-) Pozdrawiam SP
Jak przełoży cewki to sie kapnie czy ona czy nie.No chyba ze ma cewkę na podmiankę.Proste,nie?Cewka ta sama co w maluchu elegancie.
[quote="termi"]Panowie ECU podmieniane i dalej to samo :( /quote] A jak miał zapalić po wymianie ECU? A wogóle prąd na cewkę jest?
Cewka zapłonowa lub świeca.
Moze występować problem cewki zapłonowej,zobacz też na aparat zapłonowy czy platynki nie są ,,zgrzane ze sobą,, jest to problem tego autka, ale jeżeli autko pali na zimnym silniku to jednak stawiałbym na cewkę.
Witam wszystkich mam fiata 126p z 1984 roku jechałem sobie nim a on pomrostu mi zgasł zatrzymałem się i sprawdziłem czy ma prądy wszystko świeci kontrolka świeci a fiat 126p nie pali więc sprawdziłem kabel wysokiego napięcia co idzie od cewki do świecy i przyłożyłem go do metalowej obudowy silnika i niema iskry i niewiem dokładnie co się mogło stać...
Ok. pozamiatane. Wymienilem w koncu ta cewke i dziala (pali na pych bo aku padl)... tylko mi sie wydech oberwal :)
Witam serdecznie. Mam problem z maluszkiem. Nie pali na drugi cylinder, czasami łapie. Wymienione przewody, cewka, świece. Ciśnienie na tłokach 10 i 11. Gdzie szukać problemu?? Proszę o pomoc Pozdrawiam
Siemanko. Mam problem z iskra. Raz znika, potem się pojawia i ładnie pali ale przerywa. Co to może być? Świece, kable, a może cewka lub nanoplex?
Też miał kłopoty z 3 cylindrem, brak sygnału, raz był, raz nie, wymieniłem cewkę było ok, później znowu chodził na 3 cylindry. Zalewało go, aż śmierdziało benzyną, kupę błędów wywaliło, nie można było odpalić auta. Później padło, że sterownik był już naprawiany, mechanik tak mówił. Kazał wymienić, teraz padło, albo sterownik, albo wtrysk benzynowy padł,...
Odepnę cewkę przy centralce Fiat Code, a te bezpiecznik 23 to, jakie ma zadanie ?? Jak zostanie wyjęty to lampka Fiat Code się nie zapala, ale auto pali ???:cry: Dodano po 1 Zrobiłem coś takiego: mam klucz Master można go rozebrać wtedy nie dochodzi do komunikacji pomiędzy cewką a kluczę (świeci lampa Fiat Code) auto odpala i jedzie chyba coś jest w...
Witam,kiedyś miałem podobny problem tyle że z silnikem 1.2 16v no i oczywiście podłonczono go w serwisie pod komputer i tam mechanik stwierdził ze na 99% wtryskiwacz,wiec kupiłem (300 zł szt.)pojechałem do znajomego mechanika i okazało się ze cewka zapłonowa do wymiany a wtryskiwacze wszystkie są ok.Wiec radze ci jedz na jakiś szrot przełóż cewkę z...
Jakieś 3 miesiące temu kupiłem Berlingo 2010 r z silnikiem 1.6 VTI 120 km . Niedawno też miałem problem z wypadającym zapłonem na drugim cylindrze . Po skasowaniu błędu na zimnym pojawiał się od razu .Po zamianie cewek 2 z 4 to na 4 wypadał zapłon . Kupiłem cewkę i po problemie . Ogólnie jestem przerażony po przeczytaniu całego wątku . Aut miałem wiele...
Prawdę mówiąc to nie rozumiem. Mam wkręcony aparat zapłonowy, tylko jak chcę ustawić zapłon, to gdy znak na pokrywie pokrywa się z wcięciem na kole pasowym żarówka gaśnie, a powinna się zapalać. Pali się wcześniej, a powinna się nie palić. Styki przerywacza się zwierają, zamiast rozwierać.
Plus ze stacyjki na cewkę i przewód z cewki na aparat i auto pali. Ten kondzio na cewce jest przeciwzakóceniowy , od iskry jest w aparacie. Przycisk na rozrusznik jeszcze. Plus na rozrusznik i alternator i solidna masa na silnik.
Sprawdziłem jest około 0,5k, tylko on ma trzy przewody, czy to ten. 510Ω jest między dwoma przewodami. Czy w fiatach ulegają one częstemu uszkodzeniu. Auto pali na dotyk ale nagle jak coś je kopnie to nie może zapalić, brak iskry zasialnie na cewkę idzie a iskry nie ma. Na cewce są trzy przewody dwa zielone i pomarańczowy, na pomarańcowym jes zasilanie...
Jeśli pali na zimnym to luzy na zaworach jeszcze są . Winne są raczej świece , brak przerwy na aparacie , lub zwalona cewka zapłonowa . Kondensator też dobrze wymienić .
Prawdopodobnie wysypała się zawartość pamięci mikrokontrolera w sterowniku. Sterownik to IAW 1ABB.92, siedzi tam TMS374. Objawy to brak sterowania przekaźnikiem podwójnym oraz brak sterowania wtryskiwaczami. Kontrolka immo i wtrysku gaśnie a test elementów wykonawczych przechodzi bez problemu. Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie. Jeżeli auto...
Nie pali na dwa cylindry. Uszkodzona jedna z cewek. Pozdrawiam.
Witam Od jakiegoś czasu próbuję uporać się z problemem Fiata stilo. Nie pali na 3 cylinder. Wymienione zostały świecę i cewka zapłonowa( dodam że są 4 cewki i wymieniona została jedna z 3 cylindra) i niestety wciąż nie ma iskry na świecy. Do wtyczki cewki zapłonowej przychodzą 3 przewody. Podczas pracy silnika sprawdzając napięcie na nich to na dwóch...
tzok, nawet najmniejszej mowy nie ma o awarii wtrysku. W tym samochodzie jest wtrysk do kolektora ssącego, i nie wyobrażam sobie mozliwości aby nim na wskutek jakiejś awarii w nim nie pracował jeden cylinder. Awarie cewek w tych samochodach to rzecz nagminna, podchodzi cewka od fiata 126p ( po roku produkcji 1995)
Dobra sprawdzę ,dzięki Czyli co do cewki można je stosować zamiennie ? i dlaczego przy podłączonej teoretycznie poprawnie silnik nie pali wcale
Panowie dziś uno odpaliło (wymieniłem moduł) i wszystko ok ...było, pojeździłem trochę, elegancko zapalał. I znowu chciałem go zapalić i NIC, auto nie przełącza się na gaz (tylko na nim pali) a wcześniej elegancko się przełączało. Cewka nie daje iskry, co z tym zrobić, cewka tym razem? Czy może to wina alarmu który jest odłączony?
...podłączyłem sterownik z tym dziwacznym wyjściem na masę... :cry: TO SAMO... PALI NA 2 CYLINDRY. ODŁĄCZENIE AKUMULATORA NA 1 DZIEŃ TEŻ NIC NIE DAŁO... :cry: Czeka mnie zakup sterownika... heh
Problem z immobilizer, jakiś jest . Odpinam cały układ immobilizera , który znajduje się za osłonami kolumny kierownicy - wiem ze to immobilizer bo do tego dochodzi przewodzik cewki od stacyjki (wykonany w oparciu o procesor motoroli) , więc odpinam wszystko , zasilanie i tą cewkę i auto jak juz zacznie palić to pali i nic mu nie przeszkadza i to jest...
Kolego bez urazy, ale odkurz i oczyść z brudu cewkę WN, bowiem w czasie wilgoci to nawet kurz będzie przewodził , zwróć również uwagę na kable WN ( w ciemności będzie widać drogę "ucieczki WN"). W przeszłości ratowałem kolegów z podobnych opresji w następujący sposób: kupowaliśmy dwie pojedyncze cewki WN i montowaliśmy je w "maluchu", w wyniku czego...
Witam ponownie silnik pali ale ma jedną wadę.Zapalam go na ssaniu i tu niema problemu ,ale jak sie nagrzeje i chce mu ssanie wyłączyć gaśnie, niczym nie kręciłem ani w gaźniku ani w zapłonie .Co jest? Wyczuwalna jest nierówna praca silnika
Panowie temat cewki i zapłonu Nanoplex zamknięty, udało się uruchomić silnik fiat 126p. Wystąpił problem, mianowicie... Silnik od El podłączony na zapłonie Nanoplex pali od strzała, wolne obroty elegancko tylko że przy każdej próbie dodania gazu/zmianie położenia przepustnicy gaśnie 🤔 gaźnik, pompka czy cosik innego może być? Za stary chyba...
Witam ponownie! Wartość WN powinno być 12000 Ohm. Wyczyszczone styki przerywacza w górnym martwym punkcie mają szczelinę 0,5 mm. Dodatkowego rezystora nie udało mi się zlokalizować, są natomiast dwie diody połączone szeregowo oznaczone jako BYW-86. Do zacisku 16 (+) cewki dochodzą dwa przewody jeden od diod drugi nie wiem skąd. Podstawiłem pożyczoną...
Witaj kolego. Moja rada : do wymiany cewka zapłonowa.Miałem ten sam problem i długo go szukałem ale znalazłem i jest ok:D Suchy czy mokry pali na dotyk a uniaka mam z '89 roku pozdrawiam
Witam. W aucie jak w temacie nie chodzi pompa paliwa, nie ma zasilania na cewce zapłonowej i auto nie pali. Jak podam napięcie na cewkę i pompę to auto zapala ale tylko na gazie na benzynie nie pali. Nie działa przekaźnik załączający między innymy pompę i cewkę zapłonową, sterowanie tego przekaźnika wychodzi bezpośrednio z ECU. Czym może być spowodowany...
Jak w temacie, kręci, ale nie odpala, 0 reakcji, wykręciłem świecę i przyłożyłem do masy, nie daje iskry, na pych o dziwo odpala - gdzie szukać przyczyny? Jak odpali się na pych, a potem zgasi to odpala jakiś czas normalnie. Nie było nic wymieniane. Czytałem, że to może być np czujnik położenia wału, wiązka wn lub cewka, pytanie jak sprawdzić bez wymiany...
Witam , nabyłem ostatnio malca Fl ''89r ale pali jak szalony.Miał zapłon z cewką jednobiegunową i kopułką (ale podłączony był przez przewód oporowy)i miał spalanie jednego litra benzyny na 13km dokładnie przy spokojnej jeździe.Z racji tego że był tam ten przewód oporowy i podobno awaryjna okazywała się ta kopułka czasami to założyłem cewkę dwubiegunową...
Biały dym to oznaka wypalania się dpf-a .Błąd jaki ci wyskakuje to przepływomierz ale zdarza się że egr potrafi namieszać bo koputer analizuje współpracę egr z przepływomierzem.Rozbierałeś cewkę sterującą egr-em .Sworzeń elektromagnesu musi chować się cały http://obrazki.elektroda.pl/4894495400_1...
Jeżeli pali na "pych" a nie na rozrusznik (zakładamy, że rozrusznik sprawny) to sprawdzić czy w momencie kręcenia jast napięcie na cewce zapłonowej (+15) i czy nadmiernie spada jego wartość. Jak to jest OK to sprawdzić cewkę zapłonową. Czy ta "pszczółka" ma rozdzielacz i przerywacz czy już lepszy wypas na module i czujniku magnetycznym
Witam. Mam taki problem, ponieważ w moim fiacie 126 elx 97r czasem nie ma iskry. Rano, gdy jest zimny, pali na dotyk i chodzi na każdych obrotach. Gdy się zagrzeje, można jechać tylko do polowy zakresu obrotów; a gdy już złapie swoja optymalna temperaturę, traci całkowicie iskrę. Wymieniłem moduł i cewkę i dalej nic. Proszę dbać o pisownię. Poprawiłem....
A nie sądzisz, że jeżeli centrala nie dostanie plusa to nie załaczy też pompy paliwa? Zresztą napięcie na cewkę i na pompę zapina ten sam przekaźnik. No tak ale zauważ że wyprowadzenie na pompę paliwa jest z pinu 5 a na cewkę z pinu 13 jest to ten sam przekaźnik a jeśli są tam zimne luty to też może dojść do takiej reakcji warto wziąć to pod uwagę...
Zobacz kontrolką, 1,2W czy cewka jest kluczowana (sterowana)masą. Jeśli brak impulsów, sterownik do naprawy, jeśli impulsy są, szukaj po stronie zasilania, nie wystarczy pomiar miernikiem, bez obciążenia. Sprawdzaj żarówką 55W (reflektorową).
Sygnał obrotomierza generowany jest na przewodzie masującym cewkę przekaźnika pompy paliwa, jest tam ciąg impulsów o częstotliwości zaleznej od obrotów (ale przekaźnik pracuje poprawnie bo ma swoją określoną bezwładność). Amplituda ich może być za mała aby wysterować ten obrotomierz wprost, dlatego trzeba by było usunąć z jego wnętrza dzielnik napięciowy....
Witam panowie chciałbym się Was poradzić. Otóż wczoraj u nas w mieście była straszna ulewa i pozalewało drogi. Niestety jadąc w pewnym odcinku drogi zrobiło się spore jezioro. Jakoś udało się przejechać i dojechać do domu, niestety coś w aucie się uszkodziło i auto na niskich obrotach szarpie i gaśnie, zapala idealnie do tego wszystkiego na konsoli...
A więc może co do tej pory zrobiłem. Po stwierdzeniu, że niepracuje jeden cylinder wykonano diagnostykę i w pamięci sterownika zapisany błąd jak powyżej. Błąd skasowano, zamieniono cewki miejscami, 1 z 4 i ponownie odpalono silnik, błąd pojawił się ponownie na tym samym cylindrze, więc wykluczono cewkę. Po za tym przy wykonywaniu testu elementów słychać,...
Witam nie znalazłem podobnego problemu wiec pisze nowy temat. Seicento 900 z instalacją lpg. Jadąc z pracy na światłach sejk zgasł bez wcześniejszych oznak. Myślałem że świece ale zmieniłem świece kable i cewkę iskra jest na każdej świecy. Odłączyłem przewód paliwa przekręciłem zapłon paliwo leci a auto nic co jakiś czas strzeli ale nie zapala. W lpg...
witam Mam problem z seicento czasami ciężko zapala to znaczy zapala i po krótkim czasie gaśnie jakieś 2-3 sekundy nieraz trochę dłużej dodam ze problem występuje tylko zimową porą wymieniłem już: akumulator, świece, cewkę zapłonową , alternator(bo nie ładował pod obciążeniem) czujnik położenia wału po wymianie czujnika położenia wału zaczął trochę lepiej...
witajcie! Mam mały problem w fiaciku.., ponieważ odpalając samochód pali równo i ładnie. dodając gazu dławi sie i gaśnie. wymieniłem: kondensator przy aparacie i mam nowa cewkę! i samochód reaguje ciagle tak samo .. ;( Dodano po 24 czy to moze byc przyczyna w gażniku?
Witam wszystkich. Mam problem z Fiatem Ducato 2006 rok 2.2 silnik, mianowicie brak zasilania na cewce przekaźnika pompy paliwa. Przewody które zasilają cewkę przekaźnika idą bezpośrednio do sterownika silnika zostały sprawdzone żarówką są dobre, do tego rozprułem całą wiązkę elektryczną tutaj pod maską no i nic nie znalazłem, żadnego uszkodzonego przewodu....
Bolid pali ? Aparat wyregulowany ? Napięcie zasilające cewkę WN cały czas obecne ? Cóż po tych dywagacjach na temat koloru iskry jeżeli podstawowe rzeczy nie są sprawdzone.
Witam wszystkich Mam problem z moim maluchem. Niestety nie wiem do końca jaka to jest wersja. Otóż samochód nagle przestał zapalać, więc poszperałem, wymieniłem świece i zapalił. Pojeździł godzinkę i znów nie palił Potem znów chwilę nad nim siedziałem. Zobaczyłem, że iskra była słaba, więc wymieniłem cewkę zapłonową(miałem tą butelkę olejową dwubiegunową...
To chyba tak jakbym przestawił zapłon o 180 stopni,ale spróbować nie zaszkodzi. to nie to samo tutaj cewka daje w tym samym czasie iskre na oba tłoki wiec tu nie ma znaczenia kolejność problem jest w całym zakresie obrotów? napisałeś że pali na jeden ale nie zawsze ten sam wyglada że to cewka ale pisałeś że ją podmieniłeś ciekawi mnie czy jak przełożysz...
przyczyna moz byc cewka zaplonowa albo w co watpie slabe cisnienie w cylindrach co latwo sprawdzi kazdy warsztat sam. Dodano po 1 ewentualnie slaby aku.
No kuźwa jak nie ma iskry ( i silnik nie pali) to skąd wiesz że jest ładowanie? Abstahując to tego zagadnienie umieszczone tutaj jest tak przerażająco lamerskie, że powinno poszybowac ruchem jednostajnie przyśpieszonym w kierunku czarnej dziury.
Jak pompę podpinasz na krótko , to z wpiętą wtyczką w instalacje? Jeżeli tak robisz i samochód pali to nie masz sterowania (zapina masę) z pinu7 ECU na podwójny przekaźnik lub nawalony jeden z przekaźników. Jeżeli jest inaczej (odpięta wtyczka pompy z instalacji) , to sprawdź przejście przewodu pomiędzy pinem 13 podwójnego przekaźnika a wyłącznikiem...
Mam problem z samochodem na dwóch tłokach drugim i trzecim nie pali , po diagnozie komputer wykazał że cewka zapłonowa jest popsuta, jednak po wymianie dalej jest ten sam problem. Pali się cały czas żółta kontrolka chyba serwisowa (taka że jest cały czas błąd). Samochód nie ma siły i jest bardzo słaby nie można nim podjechać pod górkę.
Witam, Mam problem z Fiatem UNO 1.0 FIRE . Auto pali normalnie, ale podczas jazdy brak mu mocy-czasem jest problem wjechać pod górkę. Auto ma zainstalowany gaz, ale nie ma znaczenia czy jedzie na gazie czy benzynie - cały czas jest słaby. Podczas jazdy da sie wyczuć szarpnięcia- jakby jeden "gar " raz palił a raz nie. Podczas nocnych obserwacji pod...
A w czasie jazdy też się pali?
Radze jeszcze na poczatek sprawdzic wyprzedzenie zaplonu - zle ustawione moze dawac takie efekty. Niewykluczona tez cewka. Czy zaplon jest z przerywaczem? Bo w poldkach bylo i tak, i tak, wiec sprawdz zeby dobry modul dobrac. A te iskre sprawdzales tez wtedy gdy nie palil? (znaczy nie pali, sprawdzasz , jest, i nadal ne pali? ) Bo wyglada ze moze po...
Mam problem takiego rodzaju że, w moim unie podczas kręcenia rozrusznikiem gdy silnik jest zimny następuje zanik iskry, ale auto pali na zaciąg. Następnie gdy już silnik rozgrzeje się auto zapala za pomocą rozrusznika, aczkolwiek nie przychodzi mu to łatwo ale zapala. Sprawdziłem cewkę, wymieniłem czujnik położenia wału w aparacie, biorąc pod uwagę...
Dzień dobry. Problem z Fiat Panda 2, 1100, 2003. 208 tysięcy. Engine świeciło zawsze i świeci, czasem zaświeci kłódka. Akumulator nowy - (po wymianie jeden reflektor pod koła, drugi w niebo). Przejechane 500 km spoko. Start zawsze OK. Benzyna. Pali 7/100 krótkie trasy, zero brania oleju. Max 150 km/h spoko. Wcześniej był na gazie, ale słabo ciągnął...
Panowie, trzeba ustalić który gar nie pali, to proste, zapalic na 10 sekund i dotknąć kolanka, tam gdzie nie pali tam będzie zimne, później zamienić kable na cewce, jeżeli zaczni palić ten gar to leży cewka, albo mała przerwa na platynkachm, jak nie jara dalej to standardowo-pomiar komprechy... czasami było tak, że jak wymieniał uszczelkę pod pokrywą...
Ktore cyl nie pala? Jezeli np 2 i 3 to uklad doprowadzajacy do cewki lub cewka.
Witam Podczas jazdy (na zimnym silniku) przed skrzyżowaniem zgasł, ale go pokreciłem i zapalił (szarpało silnikiem) ale po 30 metrach zgasł całkowicie. Próbowałem go dalej odpalić ale po pojawieniu się ikony Immo dałem za wygraną(to było z rana). Wieczorem po dosyć długim kręceniu z wypadającymi zapłonami odpalił. Gdy zewrze się odpiętą masę od akumulatora...
Po tym co piszesz wnioskuję, że ani Ty, ani sąsiad nie macie pojęcia jak działa cewka zapłonowa. Cewka ma dwa zaciski niskonapięciowe i jeden zacisk wysokonapięciowy (przewód zapłonowy). Od strony niskiego napięcia dostaje stałe zasilanie "12V" oraz kluczowaną masę. Impulsy masy są podawana przez moduł zapłonowy tylko gdy wał silnika się obraca. Podanie...
...jak odpale na popych bo tak pali za każdym razem ... Uszkodzona kostka stacyjki lub opornik(a dokładnie przewód oporowy)łączący cewkę zapłonową z instalacją samochodu. Jeśli chodzi o kostkę stacyjki bardzo często wycierały się tam plastikowe bolce odpowiedzialne za zapłon i za rozruch,powodując taką sytuacje że przy kręceniu rozrusznikiem brakowało...
Moc spadnie ,jeżeli doszło do zalania przewodów wysokiego napięcia i pali tylko na jeden cylinder ,świecę w tym przypadku mogło też zalać z powodu braku iskry. ,lecz to łatwo poznać po pracy silnika(może dość mocno szarpać na wolnych obrotach i nietylko). Dodano po 1 Cewka również do sprawdzenia,jak i sam aparat.
Witam mam problem z moim fiatem uno a bowiem przyczyna jest taka ze jak jedzie na lub stoi zimnym silniku jest ok a jak się nagrzeje to lubi zakołysać silnikiem i zgasnąć ale tylko na postoju i strasznie ciężko go odpalić a wręcz nie możliwe,jak ostygnie pali na raz, byłem już z nim u mechanika coś tam pogrzebał zabrał swoje kasę i oddał auto tylko...
Witam, Posiadam Punto 2 1.2 16v LPG - punto raz chodzi prawidłowo, a czasem słychać że nie pali na wszystkie cylindry równo. Na start zrobiona cewka świece,przewody oraz sonda lambda - bez większego zastanawiania wymieniłem - Wcześniej jeździł starszy znajomy Pan,czyli nie wiecej niz 100km/h A ja chciałem dodatkowe auto na dojazdy na budowe,do sklepu....
Witam wszystkich. Pdjąłem samodzielną walkę ze swoim sejem i od tygodnia nic nie idzei do przodu. Awaria- brak iskry na cewce od strony ściany grodziowej. Komputer Hybryda IAW 4af. Silnik pracuje na 2 cylindrach. Sprawdzalem kable wejściowe do cewki i okazało się, że na jedną cewkę nie dostaje sygnału od komputera. Wysłałem kompa do naprawy, ale jak...
Mój ojciec też ma punto i wsadziłem jego cewki, a jemu wsadziłem moje.. U niego jeździ jak należy, u mnie dalej to samo, więc cewki bankowo są dobre. Czyli lepiej jak oddam kompa elektronikowi? Dodam że nie pali cylinder 1 i 4, czyli te z pierwszej cewki.
A wiec tak. Akumulator jest sprawny (kupiony niedawno). Jest przepisowe 12 V. Ładowanie też w normie. Dzisaj mierzył mi to elektryk w warsztacie. Przy włączonych światłach mijania, kierunkowskazach i klaksonie ładowanie było około 14,28-14,40 V. Przewody z akumulatora też są OK i nie ma przebić (zarówno masa jak i czerwony). Skrzynka z bezpiecznikami...
Witam. Posiadam fiacika tak jak w temacie. Ostatnio przestał palić na jeden cylinder. Kupiłem więc komplet nowych świec firmy NGK i zamontowałem je. Dzisiaj zaczął znowu strzelać w rurę po odpalaniu i co jakiś czas zaczyna przerywać tak, że aż trzepie całą kabiną. Niekiedy przestaje też palić na jeden cylinder. Gaźnik jest założony od malucha. Przebieg...
Witam.Mam dziwny problem z moim elegantem,a mianowicie kiedy włączam zapłon migają wszystkie kierunkowskazy oprócz przedniego prawego.Druga rzecz to to ze przy każdej probie włączenia kierunkowskazu cewka,bądź któryś z tych elementów dokoła niej(nie jestem pewien dokładnie co) siada i nie mam iskry,załatwiłem już drugą... nie wiem czy to ma jakiś związek....
nie wydaje mi się.po podłączeniu pod kts pokazuje przerwa/zwarcie do masy cewki 1 i2.ale dla czego po odłączeniu czujnika poł.wałka rozrzadu pali na dotyk? :arrow: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dodano po 4 Już naprawiłem.Przeskoczył pasek o 3 ząbki! I cała sprawa.Zasugerowałem się wskazaniami KTSa,a poza tym nie było...
Witam. Dzisiaj wieczorem, kiedy już wróciłem z pracy a samochód był rozgrzany, postanowiłem, że zajrzę pod maskę w ciemności i nagle.... oświeciło mnie. Mówię poważnie, błyskało się jak 1 stycznia. Moje NOWE kable miały przebicia w każdym możliwym miejscu. Głównie przy cewce, gdzie zakładane są ,,kapelusze" kabli na cewkę, ale też i w miejscach gdzie...
Rozumiem, że brakuje Ci sygnału plusowego na cewkę przekaźnika od pompy paliwa? Bo masa na cewkę ma być stała. Jeśli wymieniłeś już ECU to tylko i wyłącznie została Ci wiązka między przekaźnikiem a pinem A94 w sterowniku. Choć myśle że warto sprawdzić czy aby na pewno masz masę do cewki przekaźnika
padła cewka lub co sie tez zdarza centralka silnika .najpierw postaraj sie sprawdzic na ktorą swiece nie pali powinien niepalić na dwie, a potem zamien miejscami cewki uwazaj zeby nie pomylic kabli. a jesli po takiej zamianie nie bedzie palił na ten same cylindry to na 99 % padł komputer Dodano po 3 sorki pomyliłem sie to co napisałem dotyczy PUNTO...
Iskra jest na wszystkich cylindrach, co ciekawe cewka którą wymieniłem (z 1 cylindra iskry nie daje a więc jest uszkodzona). Niestety silnik dalej nie odpala a że cudów nie ma więc albo wtryskiwacz albo ECU jest walniete tylko dziwne że padło kilka rzeczy naraz(to już dla mnie nie do sprawdzenia w warunkach parkingowych). Dzięki wszystkim za pomoc....
Może i cewka pali ci silnik na 3 garach przeprowadź test: zdejmuj kolejno przewody ze świec i je zakładał tak aby zawsze chodził na 3 garach, jeżeli bedzie w porządku to silnik powinień chodzić lecz nierówo jeżeli będzie jeszcze nie palił na którymś garze to w przypadku wyjecia przewodu z dobrego cylindra i pozostawieniu 3 w tym jeden popsuty to silnik...
W grudniu mechanik wymienił świece (na te NGK), przewody (założył Magneti Marelli) i cewkę. Jednak od miesiąca mam problem z rozruchem na zimnym silniku- muszę dłużej kręcić, żeby zaskoczył, a i tak zapala tylko na 3 cylindrach i tak lewdo co - nie zapala druga świeca od prawego koła (ta pod silnikiem krokowym). Ponieważ świece mają zrobione ze 3000...
to dudnienie polega na tym ze masz do wymiany cewke zaplonowa. ma przebicie na 100%, mialem tak sam. okazuje sie ze nie nie pali na jeden cylinder ale pali na dwa, tylko ze na jednym z nich jest iskra co drugi raz i z tad to dudnienie. cc700 nie bedzie chodzil na jednym cylindrze nigdy, zgasnie od razu. u mnie bylo tak samo jak u Ciebie, po chwili lapal...
pomocy bo już szlak mnie trafia Dodano po 10 problem dalej co było wymienione sterownik z drugim kluczykiem i puszką na drugi cewka czujnik hala i teraz tak odpalany bez odmy i filtra powietrza z przepustnicy leci biało niebieski dym i kaszle oczywiście nie pali rozrząd ustawiony duł na 0 na znakach na skrzyni biegów góra na znaku dekla sprawdzony komputer...
Fiat Panda 1.2 do pracy odpala - rozrusznik kręci bez problemów, po 8 h odpala też w 100% ale np. po zakupach w sklepie nie kręci rozrusznik. Samochód na popych odpala. Mechanik sprawdził rozrusznik i jakąś cewkę powiedział ok. Odkręcał rozrusznik od góry maski - chyba podpiął na ostro i wg niego działały bez zarzutu. Nie było czasu robić nic dalej...
Witam. Mam problem ze słabym silnikiem w bravo 1.8. Po zmianie panewek auto straciło moc. Buja sie tak jakby to było 1.8 8v a nie 1.8 16v. Jak mu dam cały gaz to tak dziwnie buczy. Mam pewne obawy czy to nie cewka. Niby jak sprawdzałem to na niskich obrotach pali na wszystkie cylindry bo jak odłączałem po jednej cewce to była różnica w pracy silnika....
Mianowicie po ubiciu scalaczka drivera cewki 2 przez sterujący przewód gazu. Jego wymianie. Zaczęło się . Samochód nie pali sterownik nie widzi obrotów. Czasami samoczynnie widzi obroty i stuka przekaźnikiem pompki i któraś cewka daje iskrę. Schemat by mnie poratował bo widze że masy silno i słabo prądowe są rozdzielone. STerowanie cewek mam na pinach...
Witam jeśli są życzliwi co mogą mi pomóc to bardzo proszę , problem jak w temacie stały błąd cewki nr 1 . Co zrobiłem aby wyeliminować ten błąd: 1. Założyłem nowe świece i przewody zapłonowe 2. Wymieniłem cewkę ona jest cała na wszystkie cylindry 3. Założyłem nowy czujnik położenia wału, sprawdziłem koło foniczne ok 4. Sprawdziłem ciśnienie paliwa jest...
Te moduły cewek posiadają diody po stronie wysokiej (czego prawie żaden producent nie wspomina, siermiężne serwisówki Fiatowskie typu "eLearn" również). Diagnostyka w domowych warunkach nie jest prosta, ale [url=https://www.youtube.com/watch?v=rbK... tam można improwizować. Przykład ("zaawansowana amatorka"): http://fiatpunto.com.pl/topic58833.html....
Witam otóż mam problem z Fiat Brava 1.6 16v 90KM 95r Otóż jak jest zimny ciężko pali na pb gdy już odpali ładnie jezdzi do czasu aż sie zagrzeje gdy temperatura osiągnie około 90 stopni wtedy go dławi szarpie po dodaniu gazu a nawet strzela tak jak by mu sie zapłon przestawiał to wszystko dzieje sie na pb na gazie jezdzi ładnie nie ma z tym żadnych...
Samą cewkę wcześniej wykluczyłem podmieniając ją na inną, dobrą.
Mam problem z 126elx, w czasie jazdy co jakis czas jadąc zaczyna szarpać silnik, kilka szarpnięć i się uspokaja. Silnik na wolnych obrotach bardziej buczy nisz cyka i nierówno chodzi słychać wyraźne przerwy w zapłonie ,po przegazowaniu czy po zmianach biegów strzela w tłumiku. Ostatnio jadąc po porostu zgasł, na ssaniu odpalał ale po dodaniu gazu gasł...
Zgadzam się z kolegą Adasw - podczas spawania,obowiązkiem mechanika jest odłączenie akumulatora na czas spawania.Jeżeli tego nie zrobił,to on zepsuł ci samoch ód i on musi doprowadzić go do stanu sprzed awarii.Sam nic nie wymieniaj bo wtedy może powiedzieć,że to twoja wina,bo "coś" tam zepsułeś no i mozesz za to słono zapłacić z własnej kieszeni.A może...
Kondensator ktoś wcześniej zmieniał bo widac że jest całkiem nowy nic nikt wcześniej nie grzebał prawie koleś się nic nie znal o rozregulował zapłon zmienił kondensa a winna była cewka ja wymieniłem cewkę ale dalej dupa Jeszcze jedno, trzeba sprawdzić jaki to model dokładnie jest. Niektóre samochody miały kabel oporowy do cewki. I teraz czy jest dobrana...
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Przyczyn może być wiele.Powinien chodzić dobrze,ale nie zawsze tak jest. Po piewsze to nie ma dalej info o samochodzie. Nie wiadomo czy to 600,czy 650. Dla 600 jest -7st a dla 650 -10st. Nie wiadomo dalej czy to przeróbka czy oryginał.Wiemy tylko ze cewka dwuprzewodowa. Sa dwa rodzaje cewek,jedna pod przewód oporowy a druga bez.Nie wiadomo czy graty...
cewkę mazda skrócić cewkę karkas cewkę
pilarek husqvarna wentylator kabel laptop okres rozliczeniowy energa
Najtańszy garaż blaszany czy drewniany do samochodu osobowego – ceny 2024, porównanie Garaż Focus Garden szary, kratki wentylacyjne, dach dwuspadowy, brama dwuskrzydłowa, drzwi boczne – opinie, cena 5199 zł