Wymień przewody od świec. Z nocy jest silnik zawilgocony a jak stoi na nagrzanym silniku kiedy jesteś w pracy to sobie wszystko odparuje.Dziwne tłumaczenie ale radzę spróbować.Pozdrawiam i oby się udało.
Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego.
Witam.Auto gaśnie tylko na gazie?
Tak..........
Instalacja jest firmy lovato i tak jak sie domyśliłes starszego typu nie sekwencyjna. A auto to Fiat punto.
Witam ! Mam problem a mianowicie wystepowaly szarpania silnikiem i gasl na wolnych obrotach czy to na benzynie czy na gazie, wczoraj zostal zmieniony silniczek krokowy i mozna powiedziec ze wszystko wrocilo do normy lecz tylko na benzynie na gazie chocby sie uparl to nadal gasnie na wolnych obrotach ( gdy sie pusci pedal gazu ). Podczas jazdy wyzej...
Zakreć butlę LPG i zrób 200 km na samej benzynie.
Siemak mam problem z obrotami do 2,5tys autko się czka dusi gaśnie nie reaguje na wciskanie gazu w ogóle nie jedzie jak przekroczy 2.5tys to normalnie gazuje.Świece kable cewka zmieniona.punto 1.1 z lpg Najgorzej jest na PB, na LPG jak odpali to jakieś 30sek i gaśnie.
Filtr gazu i paliwa kiedy wymieniałeś?
Nie masz przy instalacji LPG jakiegoś urządzenia elektronicznego przy komputerze wtrysku? Ja mam w innym aucie ale też fiat SPI pod sterownikiem emulator LPG
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
co do gaśnięcia na zakrętach --- parownik do wymiany ,ewentualnie do czyszczenia i ponownego ustawieniai bedzie ok
Jaka instalacja, jak ustawiona emulacja sondy...
Problem z autem został rozwiązany;)?
A auto chodzi na lpg czy pg ?
Jeżeli ma LPG to ja bym szedł w tym kierunku, jak za szybko przerzuca i nie ma zrobionych dobrze korekt po temperaturze to mogą wystąpić takie cyrki. Miałem podobnie w punto 2 tylko 1,2 16V.
Miałem identyczny problem, usterka okazała sie banalna, zanieczyszczony jakimś nalotem wlot powietrza przy przepustnicy. zaznaczone na schemacie strzałka http://obrazki.elektroda.pl/5087959300_1...
Witam mam problem z zapaleniem swojego fiata tylko jak jest zimny napomnę że jeżdżę na gazie na świecach i przewodach przejechałem ok.14tys.km. Gdy już zapali nie od razu gaśnie kontrolka check egine. Pozdrawiam .
Zrób reset swojego komputera benzyny, później naukę, programowanie wolnych obrotów, doczytaj co trzeba zrobić. ECU benzyny podczas pracy na lpg jest oszukiwany co do rzeczywistych efektów spalania mieszanki paliwa, innej na benzynie, innej na gazie. Może tu po pewnym czasie głupieć i zmieniać swoje dobre ustawienia co do pracy na benzynie, od niewłaściwie...
A jaka tam jest instalacja LPG?
Nie ma lpg A odpięcie i podpięcie wtyczki nic nie daje dopiero jak ruszę iglicą
To jeszcze napisz jaki silnik masz w tym Evo... ale w/w zestaw dobrze nie wróży. Jakiej jest ustawione ciśnienie na reduktorze i jeśli Ci się uda to wrzuć też mapę LPG.
Właśnie myślałem, że immo jest powiązany z tą kontrolka blokady, ponieważ też szwankuje i jak wcisnę przycisk kontrolka znika i słychać dźwięk dziwny. Teraz jak te dwa kabelki od tej blokady łącze to cały czas muszę bo inaczej nie odpala auto na guziku. Dziwny dźwięk to może być pompa paliwa. Czyli kontrolka nie gaśnie bez naciśnięcia guzika? Rób jak...
a jednak niee... ponieważ gdy silnik ciepły wszystko jest ok ale jak ruszam z rana lub jak jest zimno i się zatrzymam na 2-3min to już nie trzyma obrotów potrafi zgasnąć.... Gazownik powiedział ze świece mogą być do wymiany ale czemu jak przejadę 10km już nie gaśnie i obroty są ok ?
Co sam do tej pory sprawdziłeś? 1.1 to SPI więc LPG na pewno na gaźniku (mikserze). Powinna być możliwość uruchomienia na LPG - pali? Iskra jest? Kontrolka CODE gaśnie?
chyba nie jest wybity , ponieważ wyciągałem go i włożyłem dobrze w to samo miejsce. Jak byłem u mechanika, który nawet nie podpiął go pod komputer i powiedział że "trzeba wymienić wtryskiwacze koszt jednego 600zł" po tym stwierdziłem że może to nie to. Opisze bardziej problem latem takie coś działo się raz na miesiące a zimą za każdym razem jak odpalam...
Mam problem który powstał wczoraj auto odpaliłem przejechałem 1km zaczęło szarpać i gasnąć jak zgasło nie chciało odpalić trzymając pedał gazu w podłodze obroty falują od 1tys do 2tys i gaśnie. Cewki kable świece były niedawno wymieniane i czyszczony krokowy i cala przepustnica. Na LPG troszkę lepiej ale nie tak jak powinno być. Fiat punto 1,1 97r z...
Mam ten sam problem co ty tyle tylko ze ja odłączyłem aku w te mrozy i go ładowałem teraz CODE nie gaśnie (odłaczałe i podłaczałe nic nie pomaga) moze ktos wie co to jest?
Zastosuj się do sugestii psooya - możliwie krótkie wężyki i pojedyncze wtryskiwacze przy kolektorze. Do tego sprawdź wydajność poszczególnych wtryskiwaczy LPG, mogą być rozkalibrowane (nie wiem czy ten model podlega regulacji). P.S. Ten silnik to już pełna sekwencja, nie to co w Punto 75, czasy wtrysku nie są aż tak krótkie i te wtryski powinny dawać...
Witam! Wczoraj jechalem moim punciakiem, mialem wlaczony lpg wszystko pieknie ladnie az przy ruszaniu ze skrzyzowania usłyszalem strzał z tłumika, silnik zgasł i nie zaskakuje juz na lpg, na benzynie wszystko ok, a podczas przelaczania na gaz gasnie, chyba ze sie trzyma gaz w podłodze w momencie puszczenia gazu samochod gasnie
Właśnie na gazie i na benzynie zbiera się fajnie. Na wolnych pracuję jak zegarek - równo. Tylko jak zwalniam silnikiem i wrzucam na luz na LPG to często gaśnie. Doraźnie ustawiłem przełączanie ja LPG na 2400 obrotów i zmieniłem wężyki od wtrysków z 5 na 4 km. Spowodowało to wzrost mnożnika do około 1.4.
Skoro wariowały też zegary i przełącznik od LPG to na pewno jest to problem z zasilaniem. Może masz jakieś zwarcie i uszkodziło Ci kolejną kostkę stacyjki?
A lpg w aucie jest? i czy lampka samodiagnostyki sie zapala ? Na poczatek proponawałbym zmierzyc cisnienie paliwa, cz. temperatury , luzy zaworowe.
"Witam ! Niedawno kupiłem fiata punto 1.1 55 SX 1995r. na benzynę i gaz. Po ostanio dokonanej wymianie świec i przewodów wysokiego napięcia zaczyna w nim coś zauważalnie szwankować. Wyłącza mi się silnik całkowicie (elektryka nie ) na niskim biegu najczęściej na krzyżówkach i rondach przy przechodzeniu na II bieg. Do tego dochodzi dość mocne szarpanie...
Auto gaśnie bo jak odlaczysz emulator to odlaczysz w ten sposób wtryski od benzyny. Jeśli zmieniłeś sterowik lpg i jest tak samo , to może być coś z emulatorem. To prosta instalacja Ale zrobisz jak uważasz .
Cześć. Fiat punto 1, silnik 1.1 8v, 55KM, wer. SX, LPG+PB. Chcę zaślepić - odłączyć monowtrysk ponieważ zalewa mi przepustnicę benzyną, wszystko dookoła polane i auto gaśnie mi na każdym skrzyżowaniu bo się przelewa. Dolewa benzyny na jeździe na lpg i na benzynie jadąc przesadza z dawką, najprawd. jest cały czas otwarty. Zalewa mi też kanał bypass w...
Mam bardzo podobny problem w moim Punto Evo 1,4 77KM PB/Gaz. Wymieniłem już przepustnicę na nową, razem z czujnikiem przepustnicy, ponadto czujnik położenia wału, czujnik ciśnienia powietrza i czujnik podciśnienia kolektora dolotowego. Wstawiłem nową, szczelną rurkę łączącą kolektor z filtrem powietrza. Ciągle to samo - gaśnie przy schodzeniu z wysokich...
Potrzebuje sprawdzić czy mam sprawna pompkę paliwa w punto 1.1 97r 1-pkt wtrysk, Po przekręceniu kluczyka słychać ja ale auto nie chce jechać na PB i po odpaleniu gaśnie jak odpalę na LPG po przełączeniu gaśnie albo chodzi ale nie wkręca na obroty.Wyczytałem w necie ze do sprawdzenia jest potrzebny manometr,niestety nie posiadam tego urządzenia.Filtr...
Panowie prosze o pomoc. Doradzcie coś .Teraz jeszcze do tego auto gaśnie mi podczas jazdy,a to jest troche nie bezpieczne. Byłem w dwóch servisach i nic mi nie doradzili.Powiedzieli że niektóre auta tak maja z inst. gaz. Jak to możliwe.
Witam, mam pytanie odnośnie autka, a mianowicie zakupiłam samochód fiat punto II FL 1.2 z LPG (podczas zakupu zostałam poinformowana o tym, że zapala się check od silnika, że to od jakiegoś złego stężenia gazu, czy coś...) po oddaniu auta do mechanika okazuję się, że nie ma katalizatora. Moje pytanie brzmi, czy jeżdżenie bez tego będzie jakąś konsekwencją...
Ja bym najpierw zrobił porządek z benzyną. U mnie było tak, że cuda wianki się działy (a jeździłem również na LPG wymiennie z benzyną) i LPG kasowało mi błędy po przełączeniu. Skończyło się niestety na wymianie centralki wtryskowej. Tutaj też bym skupił się na elektryce. No i mając kropasa dobrą rzeczą jest mieć jakiś tester diagnozujący błędy OBD np...
Witam. Mam taki problem, aczkolwiek gdy silnik jest zimny samochód po rozruchu zaraz gaśnie, tak samo na benzynie jak i LPG. Żeby nie gasł trzeba trzymać nogę na pedale gazu aż się rozgrzeje. Moim zdaniem jest to wina jakiegoś czujnika, przez który samochód na zimnym silniku nie ma ssania, czy moja diagnoza jest poprawna? Jeśli tak to jak nazywa się...
Witam serdecznie Odebrałem auto od mechanika po wymianie czujnika położenia wału. Po przejechaniu 100 km zaczęły się problemy, znów nie mogłem go uruchomić. Okazało się, że tylko auto mogę odpalić i jeździć na gazie. Cały czas świeci (i tylko) czerwona kontrolka od wtrysku. Jak przełączę na paliwo, auto od razu gaśnie. Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem...
Witam! Walczę z Fiatem Doblo. Nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny gaśnie losowo w różnych sytuacjach. Silnik 1.6b z LPG. Po podłączeniu testera po zgaśnięciu pojawia się tylko ten jeden błąd. Zauważyłem, że w momencie gdy gaśnie wszystkie wskazówki spadają z wyłączeniem paliwowej, oraz nagle zostaje utracona łączność z testerem. Do tej pory Przelutowałem...
Witam, mam problem z moim Fiatem Grande Punto.. Tydzień temu został wymieniony akumulator i od tego czasu mam straszny problem z odpalaniem samochodu (pomijam mrozy..) oprócz problemu z odpaleniem silnika pojawił się problem z falującymi obrotami.. silnik prawie gaśnie i nagle obroty podskakują w górę. Nie ważne czy silnik jest zimny czy ciepły.. nie...
Cześć. Pacjentem jest fiat punto I 55 KM poj. 1.1 8V PB i LPG. Silnik po zagrzaniu gaśnie. Zmrożony odpala od strzała, utrzymuje właściwe obroty, jednak po zagrzaniu obroty zaczynają spadać poniżej 500 obr. min, zaczyna się dusić po czym gaśnie całkowicie. Jeśli jadę przez pierwsze 2 km jest ok, ale na 3km na skrzyżowaniu wciskam sprzęgło i gaśnie....
Cześć. Fiat Punto w wersji I, silnik 1.1 8V 98r PB+LPG. Auto stało 4 miesiące przez zimę i przed tym działało na każdym paliwie. Obecnie nie odpala na benzynie ale odpala na gazie. Jak sprawdzić przekaźniki, bezpieczniki i pompę paliwa czy są sprawne? Ewentualnie co mogę jeszcze sprawdzić? Jeśli auto zapali na gazie to pracuje ale jak przełączę na centralce...
Witam Koledzy pomóżcie bo mnie krew zaleje... Mam problem z gazem w Fiat Punto II 1,2 8V. Zamontowany jest w nim sterownik Autronic AL-700. Sytuacja jest taka, że nie przerzuca na LPG. Dioda sobie miga ale zwiększanie obrotów nie powoduje przejścia na zasilanie LPG. W momencie kiedy jest taki stan, wciśnięcie przycisku na przełączniku powoduje, że migająca...
Witam Mam problem z Fiatem Punto 90 ELX 1.6, 66KW, 1995. Silnik pracuje na wysokich obrotach, nawet jeśli czasami spadnie poniżej 1000 obrotów szarpie lub gaśnie. Bardzo często zapala sie błąd wtrysku. Mechanik stwierdził że jest za wysokie napięcie na Sondzie Lambda ok. 1100mV a powinno być 440mV. Więc wymieniłem Sondę Lambda nowa, BOSCH-a i niestety...
Witam Na poczatku opisze problem: Posiadam samochód Fiat Punto II silnik 1.2 8V z 2002 roku, od niedawna ma problemy z pracą na benzynie, problemy te pojawiają się w bardzo róznych momentach wiec trudno sprecyzowac czym są spowodowane, raz gdy silnik jest rozgrzany raz gdy zimny po przejechaniu kilometra albo pięciu, czasami ma problem z zapaleniem...
Witam Jestem posiadaczem Fiata Punto II 1.2 2002r. Moje problemy zaczęły się po założeniu instalacji LPG(sekwencja), od samego początku po odpaleniu na zimnym silniku i przełączeniu się na gaz szarpało autem do momentu jak się rozgrzał. Na ciepłym był ok. Po jakimś czasie zacząłem mieć problemy z odpalaniem, wyskakiwała kontrolka check engine i trochę...
Witam Mam problem ze swoim samochodem Fiat Punto II `02 silnik 1.2 MPI + LPG. No więc problem wygląda tak: Podczas jazdy ni stąd ni zowąd silnik gaśnie (najpierw były podejrzenia że na dziurach) i wyłącza się wszystko co jest połączone z ECU sterownikiem silnika czyli -obrotomierz (nie zeruje sie tylko OPIERA się o "kołek") -wskaźnik temperatury cieczy...
Witam wszystkich, po dwóch dniach wertowania wszelkich forów, niestety muszę napisać z prośbą o pomoc. Przedstawię całą historię. W moim fiacie uszkodziła się płytka body co objawiło się brakiem kierunkowskazów. Okazuje się ze nie była to wina przekaźnika, a utlenionych przelotek oraz uszkodzonych tranzystorów i innych elementów na płytce. Znalazłem...
Witam. Posiadam Fiata Punto II 1.2 8V B+LPG Autem jeździłem przez dłuższy czas lecz od 4 dni dzieje się z nim coś dziwnego. Kiedy pojechałem do pracy, było wszystko ok, ale kiedy wracałem, zauważyłem, że nie mogę silnika przekręcić powyżej 2-2,5 tyś obrotów. Kiedy samochód stoi i gwałtownie wcisnę gaz, obroty rosną do 2 tyś obrotów i wtedy zaczyna silnik...
Jakie masz wtryskiwacze LPG? Wiesz, że w tym aucie masz wtrysk full-group i wymagania jeśli chodzi o szybkość i precyzję wtryskiwaczy LPG są naprawdę spore. Na wolnych obrotach i ciepłym silniku czasy wtrysku są bardzo krótkie. Musi to być na prawdę fachowo zamontowane - pojedyncze wtryski, nie listwa, jak najkrótsze i równej długości wężyki, szybkie...
Witam, mam problem z gazem, gdy odpalam silnik jest wszystko ok, ale po przejechaniu około 3km. silnik zaczyna gasnąc na wolnych obrotach i tak dziwnie buczy jak podtrzymam go na obrotach, po przejechaniu ok 10 km. już jest dobrze, gdzie szukac problemu, zaden mechanik mi nie doradził co zrobic, dla nich to czarna magia myśle, ze wystarczy regulacja...
Wkurzylem się i zrobiłem interfejsik do mojego Bingo, podpiąłem się i okazuje się, że na gazie sonda pokazuje na niskich obrotach bogatą mieszankę, w zakresie mniej więcej 2400-3000 obr robi się ładna fala od bogatej do ubogiej i z powrotem, obroty też falują z okresem ok. 5 sekund (nie wiem czy nie za wolno), na wysokich mam znowu bogatą. Za to na...
Witam, mam problem z moim Punto. Poniżej przedstawiam szczegóły. Pacjent: Punto II 1.2 8V, rocznik 2000, przebieg: 230 000 km, bez LPG Objawy: Pali jak smok 10 -15l / 100km. Jak się rozgrzeje do 90 stopni po dodaniu gazu bardzo powoli wchodzi na obroty i zaraz spadają obroty i gaśnie. Tak jakby się zalewał. Nie można daje jechać. Trzeba poczekać żeby...
O to mi chodziło bo wtrysk nie ma sterowania. To teraz jeszcze ostatnie pytanie: co steruje wtryskiem ? Mam tylko i wyłącznie przełącznik STAG2-W oraz emulator sondy LECHO mini lambda. Problem w tym iż.. lpg nie otwiera mi paliwa! Auto gaśnie po przejściu na benzynę! Sprawdziłem już: 1. przełącznik (podaje napięcie po przejściu na pb) 2. sterownik lambda...
Z tego co wyczytałam w nocy - wychodzi na to że nie ma objawów uszkodzenia krokowego. Auto zachowuje się tak: Na zimnym: - odpala nawet na mrozie od razu - obroty są wtedy na poziomie 1200 - trzymają się równo i nie falują - po minucie zaczynają pomału spadać - po przejechaniu 2,3 km są już na poziomie 1000 - po przejechaniu 4km są na poziomie 850 i...
Walczyłem z takimi objawami w Punto i był to przekaźnik systemowy.Też chwilę mi zeszło bo u dentysty zęby nie bolą, u mnie nie zgasł ani razu a klient robił ze cztery podejścia. Koniec końców jeździł z LEDami zapiętymi pod przekaźnik i podciągnietymi do kabiny i obserwował w czasie jazdy.
miałem podobny problem po założeniu gazu serwisy i mądrale po warsztatach wygadywali herezje, przyczyna gaśnięcia silnika na benzynie czy gazie była prozaiczna 700 ohm na dwóch świecach a to potrafiło spalic centralkę wtrysku co i się stało a trzeba było tylko wymienić dwie świece i wszystko jest ok
Sprawdzilismy wszystko i wyglada to tak: 1. Reduktor: Na fakturze za wymiane pisze ze to TOMASETTO 100 HP-AT07, zas na reduktorze( pisze doslownie) BLUE STAR for AGS polska i ze jest to model AT07 ( taki model jest tez wpisany na jakies ulotce z opakowania, jednak nie jest na niej napisany producent). Czyli z tego wynika ze kumpla zrobili w balona:)...
Witam Chciałbym się dowiedzieć, od Was drodzy koledzy(bardziej obeznanych w temacie lpg), czy następujące ustawienia są dobre dla mojego silnika-1108ccm spi. http://images48.fotosik.pl/142/c39934c05... http://images49.fotosik.pl/142/429635326... Chciałbym zaznaczyć, że te wartości ustawiłem metodą prób i błędów(oraz lektury dostępnej...
Jakie auto bym nie wpisał na forum: Punto II, 206, Corsa C, Golf IV, Astra U wszystkich na pierwszej stroine jest po kilka watków, na temat: Gaśnie po odpaleniu, szarpie, nie odpala, za niskie obroty na biegu jałowym. Jedynie przy samochodach mniej popularnych, takich których jest mniej na rynku tych wątków jest mniej. Ale to już chyba tak z każdym...
Szanowni koledzy. Od dłuzszego czasu borykam się z problemami przy jeździe i odpalaniu na benzynie głównie gdy jest zimno lub duża wilgoć. Występują problemy z odpalaniem, jak odpali to trzęsie silnikiem i od razu gaśnie lub gdy chwile postoi i uda się utrzymać wyższe obroty, to z kolei po krótkim czasie podczas jazdy przy gwałtowniejszym dodawaniu...
Dzień dobry. Mam mały kolejny problem z moim fiatem. Grande Punto 2011 1.4 8V z fabrycznym LPG. Przebieg 220 tys. Kupiłem go i od razu do mechanika na wymianę wszystkich rzeczy eksploatacyjnych wraz z rozrządem. Przy okazji jakimś cudem został upalony komputer silnika, który udało się naprawić. Samochód od samego początku pracował nie równo na biegu...
Fiat Punto 1, silnik 1.1 55KM 8v, 1996r, wersja SX, PB + LPG. Ostatnio czyściłem i rozkręcałem przepustnicę na kawałki teraz słyszę ostre syczenie i cmokanie spod przepustnicy. O co chodzi? Co tu syczy? Silnik pracuje normalnie, obroty nie faulują podczas jazdy i dojeżdżania do skrzyżowania, na biegu jałowym jest 850 obr/min na ciepłym silniku. Spsikałem...
U mnie jest IAW 6F.SH - rocznik 1993. Było to pierwszy monowtrysk IAW w Pandzie. Wcześniejsze miały gaźniki lub monowtrysk BOSCH'a (monojetronic). Te Wber Marelli IAW weszły w jednym czasie w Pandach, Cinquecento i Punto 55/60 choć miały oczywiście różne oznaczenia. Były to ECU bez immo. Bosch moim zdaniem był prostszy konstrukcyjnie i chyba niezawodny....
Witam Moje propozycje głównie dotyczą silników fire w fiatach, a te lubią pogrymasić z ich osprzętem. Dla tych ustawień podanych przez mnie wcześniej sterownika gazowego w mieście spala w okolicach 10-10,5L/100km-chcę ten wynik zmniejszyć do absolutnego bezpiecznego minimum. Reduktor jest poprawnie wyregulowany wg opisu na forum. Ustawiłem w pozycji...
No owszem da się zrobic bez zwezki, mikser na 20mm pewnie bedzie w sam raz przy dolocie chyba 80mm w silniku mpi w k11. Co innego monowtrysk, tam zweżka jest sam wtryskiwacz ale przecież to nie istotne bo ogranicza osiagi silnika. Mialem na myśli reduktor sterowany dodatkowym podciśnieniem jak właśnie do gaznika, moze w k11 by działał lepiej ale nie...
Mam następujący problem z obrotami: podczas stania na światłach obroty wynoszą 800 (tak jest fabrycznie ustawione w tym silniku), lecz gdy podjeżdża się delikatnie o parę metrów (normalnie z jedynki z 800 obrotów), obroty na chwilę spadają do 500, nawet światła przygasają. Silnik nie gaśnie, ale jest to denerwujące zjawisko. Nie zawsze się to zdarza....
gaśnie punto punto zapala gaśnie punto gaśnie gazie
windows update oczyszczać skrzynka przekaźników commander pobrania
reset radia honda samsung ue50nu7472
Czerwona kontrolka kranu w pralce Miele - przyczyny i rozwiązania Zatrzymywanie się kółka szlifierskiego - przyczyny i rozwiązania