Tak. Przód auta do góry (wystarczy z jednej strony), lewarek na luz i pokręcić kołem. Jeśli się nie da to "zamarzł"olej w skrzyni biegów, jeśli się da, to problem jest z mechanizmem sterowania skrzynią.
Nic nie powinno spłynąć po godzinie. Jak jest dobrze to i po dobie niewiele spłynie.
Na wtyczce dwupinowej masz stałe zasilanie (kabel czerwony) i masę (czarny). Na drugiej kolejno: 1 - pomarańczowy - plus po stacyjce, 2, 3 - nie podłączony, 4 - niebiesko-zielony - gniazdo diagnostyczne, 5 - różowo-biały - CAN Low, 6 - różowo-czarny - CAN High, 7 jak 5, 8 jak 6.
Tylko jak wyjaśnić ubywanie płynu chłodniczego? Ja takie zagadki rozwiązuję w prosty sposób - korek na zbiorniku zastępuję korkiem z króćcem do którego podłączam powietrze pod ciśnieniem 2-2.5 bara i obserwuję gdzie się robi mokro. Na zimnym nie pracującym silniku to zaraz widać, na gorącym może to być niewidoczne, bo zaraz paruje.
Tak, przerwanie obwodu pomiaru temperatury uniemożliwia przełączenie na gaz ( sterownik odczytuje ujemną temperaturę) , ale podobnie działa przerwanie lub uszkodzenie pomiaru ciśnienia albo uszkodzenie reduktora i brak ciśnienia, czy już całkiem zwyczajne zanieczyszczenie filtra.Tylko podłączenie się do sterownika rozstrzygnie te wątpliwości o ile "na...
Pozwoliłem sobie oczyścić wątek.
Z ciekawości robiłem sekcję zwłok pompy wody z samochodu GM 2.0 DTi. To jest część która jest praktycznie nierozbieralna bez uszkodzenia wirnika pompy oraz uszczelnienia mechanicznego. Wałek pompy jest jedną całością z łożyskami, można powiedzieć że stanowi nierozbieralną piastę. Po obu stronach łożyska były grube osłony przeciwpyłowe z FKM, praktycznie...
Jak chcesz mam takie przewody oryginalne od stilo 1.6 z 4 szt. cena 50 zł
1. Przewód masowy sprawdzałem i jest ok. 2. Może to faktycznie czujnik wału. Tylko tu nie ma problemu z odpaleniem auta. Uszkodzony czujnik położenia wału w stilo - nie powoduje problemów z odpaleniem . Silnik wyłącza się dopiero po nagrzaniu w losowych momentach. Przerabiałem to kilka razy. Podejrzewam że następuje jakieś rozwarstwienie solenoidu...
Witam, zakładając że w aucie jest wszystko na swoim miejscu to w radiu siedzi tja1054 odpowiadający za komunikacje CAN, duże prawdopodobieństwo że się uszkodził.
Na Youtube chyba znajdziesz filmik jak zdjąć boczki? A co do parametrów fabrycznego radia, najlepiej sprawdzić sobie u źródła po wpisaniu parametrów posiadanej wersji auta: https://aftersales.fiat.com/elearnsectio...
Pin kod: 81621
https://obrazki.elektroda.pl/4262676800_...
Witam Akumulator musi być sprawny i porządnie naładowany - to absolutna podstawa. Inaczej będziesz miał choinkę i samochód nie odpali. Od tego bym zaczął. Przy okazji sprawdź i wyczyść klemy. Jeśli masz problem z masą musisz go usunąć. Ale zobaczysz jak się zachowa po zainstalowaniu sprawnego akumulatora.
błąd katalizatora wsadz to https://www.google.pl/search?q=emulator+...
Musi pasować mi też tak wyszło 25277 i są zapisane dwa kluczyki
Na pewno dobrze patrzysz na żarówki postojowe? Ja kiedyś chciałem wymienić spalone żarówki drogowe i wymieniłem żarówki mijania 😄 https://obrazki.elektroda.pl/1822303800_... Postojówki oznaczyłem czerwoną strzałką- łapiemy za ten język i próbujemy ją wyciągnąć pociągając do siebie (nie ma żadnych zatrzasków), jeśli nie idzie...
Może coś jeszcze?
Moim zdaniem ten pierwszy błąd mówi o że sterownik nie widzi silnika. Skoro tylko on Ci został to tym się zajmij. Nie wiem co to za silnik ale zobacz czy da rade na krótko go odpalić, jak tak to problem w sterowniku. Może styki przekaźnika. Zazwyczaj jest tam mostek H do sterowania silnika a przekaźnik jest cały czas zwarty i jest dla bezpieczeństwa.
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
990094
Naprawić. Dokładnie to masę do tylnych lamp.
Na wejściu antenowym radia są zawsze dwie diody zamontowane przeciwsobnie, mają za zadanie ograniczyć moc sygnału z anteny w przypadku bardzo silnych, bliskich sygnałów. Często ulegają uszkodzeniu (zwarciu), gdy np. ktoś stojąc obok używa CB z "dopalaczem" o dużej mocy, zdarza się, że nawet 200W. Taka zwarta dioda jest często przyczyną słabego odbioru...
Tak.......
kod podany 2802 To jest zły kod.
Do naprawy lub wymiany sterownik silnika
1.6 i wszystko jasne, sterownik śmietnik !
Z w/w objawów mamy 99% pewności.
Może tutaj znajdziesz odpowiedz http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic....
Powinno być 6281
Za 40% podanej ceny bym Ci to ogarnął, gdybyś mieszkał bliżej :D.
Elektrozawór evap (odsysanie oparów paliwa ze zbiorniczka z węglem aktywnym)
Ja w STILO do programowania kluczyka uzywałem kabla: KABEL INTERFEJS ELM 327 (od groma na znanym portalu aukcyjnym) https://obrazki.elektroda.pl/2171671600_... Program ''Multi ECU Scan" lub "Fiat ECU Scan"
Zmierz ciśnienie na cylindrach.
1. Sprawdź tą pompę hydrauliczną, bo gdzieś tam słyszałem, że potrafiły się upalić. 2. Może to dziwne, ale odłącz akumulator, podłącz po jakiejś chwili i wykasuj usterki. Jeśli CAN sieje to czasami pomaga.
Na trzecim zdjęciu drugi od dołu.
Ok może nie o cuda mi chodziło w dosłownym sensie, ale nie możesz oczekiwać że wykonasz nim wszystko. Kłódka
musze wyczyscic komputer ktory zakupilem z innego fiata stilo Jeżeli wersja "hardwaru" jest taka sama, to pozostaje wgrać odpowiedni nowy wsad "virgin" lub skopiować zawartość swojego starego ECU do nowego sterownika.
Wartość wynosi 1. Z tego co wiem, fabrycznie powinna wynosić 0. Ta wartość się zmienia tylko przy korekcie licznika po OBD, korekta jest możliwa tylko "w górę". Nie można wykluczyć wariantu ekonomicznego - tj. "korekta" przebiegu w ECU, wgranie czystego wsadu do licznika, wykonanie procedury dopasowania licznika (PROXI). Masz tam też parametr stan...
opis bodykomputer stilo
Mam ten sam samochód 2 lata i miałem ten sam problem, przed zakupem samochodu właściciel dwa razy zmieniał akumulator i raz alternator, ja 5 miesięcy też zmieniłem aku, po przeczytaniu licznych wątków okazało się że powodem niedoładowanego aku, była słaba masa. Ogólnie w Stilo jest deficyt prądu, i problemy z elektryką. ( Słabe styki) Po przeczyszczeniu...
Nowe to głównie chińczyk, nowy oryginalny Oe, Bosch, Denso to cena od 800pln. Kup po regeneracji najlepiej Bosch jeśli to silnik benzynowy.
trochę schematów do fiata szczególnie o klimatyzacji automatycznej
Poszukaj sobie urządzenia typu line out - rca. Jakościowo to będzie jakiś kompromis ale po wstępnym poustawianiu poziomów wszystko da się regulować "1 gałką". Druga opcja to radio do serwisu i dorobienie wyjść RCA z przedwzmacniacza.
Sterownik silnika będzie przyczyną. Przerabiane kilka razy, najlepiej druga używka.
pin 1 masa pin 2 wyjście do ecu pin 3 zasilanie czujnika
No to sam se odpowiedziałeś skoro jest taki prąd to podłącz to tam i będzie to działać.
9s12 działa z /RESET w powietrzu.
Witam Pełna instrukcja (rysunki, opis): Ustawienie rozrządu Fiat Stilo 1.9 16V_ 140.pdf
Wygląda jak błąd poduszki. Przestaw w Menu język na angielski, to będzie bardziej zrozumiale. Możliwe, że tylko niekontaktuje kostka elektryczna pod którymś przednim siedzeniem, która zasila czujnik obecności pasażera na siedzeniu. Jeździć można, tylko w razie wypadku poduszki mogą nie zadziałać.
Witam zastanawiam się nad kupnem 1.4 Fiata Stilo może ktoś takiego ma ?? prosze o opinie.
stilo stilo stilo bezpiecznik stilo lampy
dmuchawa valeo foscam kamera jakie puszek podtynkowy
wylewka korpus siemens naprawa pompy pralka
Czerwona lampka zasilania - przyczyny i rozwiązania Radmor 5421 5422 instrukcja serwisowa PDF – schematy, regulacje, pobieranie