Cewka z przewodami do wymiany. Oczyść węglik w miejscu gdzie powstał ług i do warsztatu dojedziesz.
Przewody zapłonowe, cewka zapłonowa, rozrusznik sprawdzone?
Cewka moze przewody.Sprawdz przewody,zamien z innym.
Co tam mógł zalać....rozrusznik fiesta ma wysoko, więc mała szansa, cewka jest niżej, ale cewka nic nie ma do tego że nie kręci. Woda nie dostała się do wnętrza wozu?
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Tylko można się przejechać, bo w fordzie występowały przekaźniki, które miały zamienione wyprowadzenia - cewka z COM była zamieniona. Możliwe, ze ten zielony ze zdjęcia jest właśnie taki.
Tam jest cewka z tylu za kolektorem sącym. obstawiam przewody zaplonowe ostanio mamy na zewnątrz dużą wilgotności. Można robić tak wziąść zaizolowane kąbinerki zapalić silnik i ściągać po koleii przewody ze świec i obserwować czy jest gorzej,sciagamy przewyd jezeli silnik chodzi gorzej to znaczy ze jest dobry i tak dalej aż na trafimy na cylinder na...
Więc masz problem na drugim cylindrze. jesteś coś w stanie sprawdzić tylko tak będziesz pisał? To masz do sprawdzenia wtrysk jego cewka wtyczka konektory przewody sterowanie ECU.
Bezpieczniki sprawdzone, masy oraz zasilania do ECU również. Dodatkowo podmienione ECU na inne, czujnik wału i wałka rozrządu, cewka zapłonowa. Sprawdzone okablowanie do wtryskiwaczy, czujnika wału oraz cewki. Niestety dalej ECU nie widzi obrotów wału i nie ma iskry.
Dobry wieczór, Panowie. Naprawiłem dzięki Wam problem, który opisałem z samochodem, i moje oczekiwania na forum od Was śmiało moglibyście porównać do wizyty u wróżki. Samochodu nie widzieliście, a jednak dwóch z Was dobrze wyczytało z kart. Cewka zapłonowa to był problem. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tematem. Na szczególne podziękowania...
NGK i tak już zamówiłem przed tym gdy sprawdziłem jak wygląda moja cewka a więc w takim razie gdy przyjdzie nowa cewka i będzie wszystko w porządku dam znać żeby nikt nie miał podobnych dylematów. Po dłuższym badaniu tematu doszedłem do wniosku, że cewki bardziej "renomowanych" marek typu BOSCH i NGK wyglądają jak te z drugiego linku a tańsze typu Hella,...
Chyba znalazłem problem w zaworze n75 Słabo cewka pracuje albo jest zwarcie gdzieś albo zimny lut na Ecu ale dlaczego nadal pokazuje wartości 29V w obszarze LiveData nie mam pojęcia jutro będę patrzył co dalej
Problem rozwiązany przyczyną była cewka zapłonowa . wymieniłem na nową i autko pracuje równo.
auto dziś odebrałem od mechanik winnym tego wszystkiego okzała się komputer silnika oraz dwie świce zapłonowe jednak główną przyczyną był ten komputer został włożony inny używany oczywiście został na nowo zaprogramowany i kurde posiadam to auto od roku ale czuję się jakbym dostał nowy samochodu całkiem inna jazda tak dobrze ten samochodu się nigdy nie...
A jak, co dokładnie włącza wentylator ? Czujnik bezpośrednio, czujnik>przekaźnik, czy czujnik>sterownik>przekaźnik ? Zimno jest, na pewno ma zadziałać ? Mam podobny silnik, i szczerze pisząc, rzadko ostatnio słyszę wentylator. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... http://fiestaklubpolska.pl/forum/viewtop... Podłącz...
Drodzy poprzednicy diag i hyper2000 u gazownika byłem dwa razy robił na tym swoim laptopie różne cuda z tym komputerem i mapy są ustawione podobno idealnie. (A jeżeli jeżdze na gazie to moge mieć zalane świece? co innego na benzynie). Stawiam na złącze, a układ zapłonu w sobote pojade i poddam kontroli. A jeśli chodzi o stacje to tankuje albo na SHELL...
Witam. Mam taki oto problem z fiestą mk6 - brak iskry na świecach (uszkodzona cewka WN i tranzystory BTS 2140 wymienione). Brak wysterowania tych tranzystorów. Tester widzi przerwę w cewkach. Najlepiej byłoby kupić drugi komputer i przełożyć immo. Który element przelutować z jednego do drugiego aby to poszło ? Komputer to SIM 22.
cewka i tak padnieta, wrzucic nowa i bedzie wiadome czy sterownik jeszcze dobry.
Jeżeli jest to silnik z zapłonem iskrowym to jest cewka zapłonowa. Znajduje sie ona pod kol ssącym od strony koła pasowego. Jest to zespolona cewka i oprucz czterech wyjść WN to dochodzi wtyczka 3 pinowa. Pin 2 to zasilanie "15" a 1 i 3 jest to sterowanie z sterownika i tu możesz soę wpiąć z obrotomierzem ale sprawdz dobrze czy nie wychodzi przewód...
Nie ma tam modulu jest tylko przekaznik sterowany sterownikiem silnika taki brazowy przekaznik w skrzynce za akumulatorem zasilanie wyjscie na swiece sterowanie cewka i jeszcze jeden chyba idzie do sterownika silnika
W końcu rozebrałem drzwi i wyciągnąłem głośnik. Okazało się, że cewka ociera o magnes. Fabryczny głośnik jest słabej jakości, więc nie ma sensu go naprawiać. Wymienię głośniki na coś lepszego.
Mam problem, moja fiesta 1.1 rok 92 mk3 nie ma iskry na 1 cylindrze kable nowe świece nowe pali ale chodzi na 3 gary pomóżcie czy możliwe ze cewka poszła? Dzwoniłem na szrot mają cewkę za 30 dyszki
1-3-4-2 a na myśli mam to że cewka generuje impulsy odwrotnie czyli tak jak by wtyczka do cewki była podłączona odwrotnie lub była wtyczka zmieniana i została podłączona odwrotnie.P
pompa paliwa jest nie nowa ale sprawna z drugiego auta tak samo jak cewka i komplet wtryskiwaczy, te wszystkie czesci w drugim aucie pracowały normalnie i moje po przekladce do tamtego auta tez chodza normalnie a czujnik był odpinany i na zimnym silniku auto nie odpala i nie ma zadnego błedu na komp
no tak kolejność zapłonu ,,, w fieście nie ma aparatu zapłonowego tylko cewka na której wyjścia na przewody WN są ponumerowane więć pomyłkę wykluczam ponieważ sprawdzałem kilkakrotnie i kolejność jest ok ... a może czujnik połozenia wału korbowego...?
Witam, silnik 1.3 8v 70KM, na wolnych obrotach zarówno zimny jak i ciepły silnik dochodzi do delikatnego wypadania zapłonu i wtedy z ok 750 obrotów spada do 700 i znów jest 750. Czuć szarpanie we wnętrzu. Podmieniane były kable WN na nowe, cewka również, bez poprawy. Auto pięknie pali zarówno ciepły jak i zimny silnik. Podczas przyspieszania nic nie...
no i skrzynka bezpieczników też gra wariata nieraz, jak zgaśnie musisz patryć czy jest iskra, zasilanie cewki,paliwo. powiem tylko, że miałem prawie identyczny przypadek w Escorcie 96 1,3 CFI i przyczyną była cewka zapłonowa ( rozwarstwiła się ze starości i z wilgoci) i jak silnik był zimny było ok jak przejechał 4-5 km zaczynały się cyrki ( gasł ,wypadały...
Na razie wymieniłem przekaźnik i cewkę przy zbiorniku, zobaczę co to da. Mieliście racje to cewka przy wielozaworze. Dziękuję za pomoc. Temat zamykam Jarek
Witam serdecznie.Mam taki oto problem,z moją fiestą 94r,1.1.Nie trzyma obrotów i gaśnie,nie zależnie czy zimny czy ciepły.Pod osłonom filtra powietrza,jest taka ala cewka z wychodzącym bolcem(chyba elektromagnes )i ten młoteczek nie chce wyjść.CO ROBIĆ???
Jak w temacie fiesta 1.3 benzynka rok 2000 . Nie pali na 1 i 4 cylinder . Brak sterowania cewką na 1 i 4 cylinder . Winny prawdopodobnie tranzystor w sterowniku silnika . W moim są nie czytelne numery dlatego proszę o podpowiedź jaki tam idzie tranzystor lub jego odpowiednik . Aby nie było niepotrzebnych pytań to cewka , świece i przewody WN były wymieniane...
Kody mogły zostać wygenerowane przez słaby akumulator. Sprawdź cewkę, bo iskra to w nich często jest, ale cewka pada i iskra na tyle słaba że nie odpali.
Sprawdz czy masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia bo prawdopodobnie bedziesz miał ssanie wodne . A ono sie czasami przycina . Zobacz takze przewód do zaworka w gaźniku . Ustaw zawory i podmień świece czasami one daja taki efekt (mowie o źle dobranych świecach w twoim bolidzie powinny siedzieć np NGK No7 . Moze sie ktos pomylił w sklepie i ci inne...
Witam tego typu tematów jest wiele, ale nie wszystko pasuje do danego problemu. Mam fieste mkV przejściówke 1,3. Od momentu zakupu (ok 5 lat temu) istniał problem z falowaniem obrotów, raz mniejszy raz większy. Obecnie wymieniony jest silniczek krokowy (nowy), świece i kable motorcrafta też w miarę świeże (zeszłoroczne), sonda, cewka wysokiego napięcia,...
po co cewka ,przecież Elektrit napisał ,że moduły padają,a jeszcze gdzie się czwarty gar podział?
http://obrazki.elektroda.net/35_11875997... http://obrazki.elektroda.net/35_11875997...
Nie trza czyścić styków. Zresztą zmierz omomierzem-będzie tam okolo 70 do 200 om. Taki niełącz, ale wystarczy, aby ruszyła cewka przekaźnika. A przy rozłączaniu obwodu cewka przeindukuje, pierdyknie parę razy iskrą i zaraz tam będą pojedyncze omy.
W pierwszej kolejności zakręcić gaz na butli, wypalić gaz i zacząć od samego paliwa. Raz jeszcze: - przepustnica do sprawdzenia i czyszczenia (oraz stan i jakość uszczelek) - pompka paliwa czy ma wydajność - filtr paliwa - filtr powietrza - jeszcze raz świece zapłonowe i kable - cewka - sprawdzić rozrząd (jak jest ustawiony na znakach)
Generalnie jest tak-fiesta 1,1 i 1,3 ma ( jeżeli mówimy o układzie zapłonowym) czujnik położenia wału,sterownik,moduł EDIS4 i podwójną cewkę zapłonu bezpośredniego. Cewka i moduł wyglądają tak: http://img398.imageshack.us/my.php?image... fiesta 1,4 ma sterownik,aparat zapłonowy i wzmacniacz.Wzmacniacz (moduł innymi słowy) wygląda tak: http://img49.imageshack.us/my.php?image=...
Witam. Byłem w serwisie Bosh-a w Oświecimiu....cisnienie zmierzyli i podobno jest dobre. Odłączyli cała inst.gaz. i na bezynie to samo. świece i cewka ok. Podejrzewaja rozrząd...czy jest to możliwe że rozrząd byłby za to odpowiedzialny? POMOCY!!!! :cry: Najczesciej pojawia sie po chłodnych nocach i drży kierownica na wolnych obrotach.
Cewka i modół są dobre i działają bez problemu auto kręcia ale nie zapala/ Ile moze kosztowac taki aparat zaplonowy ??
Ponownie mam problem z ładowaniem albo z jego brakiem. Ostatnio wymieniłem cały alternator pomogło. Międzyczasie sprawdziłem starego alternatora i okazało się że jedna z cewka wzbudzenia była urwana co powodowało że ładował tylko na wysokich obrotach, choć nie wiem czy to było to nie sprawdzałem. Kontrolka od ładowania żarzy się delikatnie tak że w...
Witam. Pacjent ford fiesta 2004 1.4 16v. Objawy: Na zimnym silniku brak iskry na 1 i 4 cylindrze i bardzo ciężko odpala, na ciepłym iskra jest bardzo słaba. Prawie niewidoczna na świecy, auto jakoś odpala i jeździ, ale generalnie kiepsko. Świece nowe. Przewody zapłonowe nowe. Cewka na 100% sprawna ( podmieniana na nową). Zasilanie cewki prawidłowe (+)....
Ludzie czy Wy w ogole widzieliscie na oczy immobiliser forda? Po pierwsze - immo jest zalewany w kluczyku i antena to cewka przy stacyjce. Po drugie na diodzie system nie podaje zadnych kodów a tylko sygnalizuje stan systemu. Szybkie miganie oznacza brak komunikacji z kluczykiem i nie rozbrojony system. Sam robilem kiedys eksperyment jak objalem kluczyk...
Witam Jeśłi ma nieróne obroty na benzynie to jeśłi faktycznie wymienione są przewody WN ,świece i sprawdzona cewka to trzeba niestety zacząć od mechaniki i sprawdzić ciśnienie sprężania. Jak to zrobisz to daj znać pozdrawiam
Tranzystor zamiennik kupisz w każdym sklepie z częściami elektronicznymi. Sprawdź czy masz sterowanie cewką. Podłącz miernik napięcia pod cewkę i reguluj pokrętłem od ogrzewania. Powinno napięcie Ci ginąć i się pojawiać. Jak tak będziesz miał to masz uszkodzoną cewkę ale jak nie będzie skoku napięć to będzie uszkodzone sterowanie. Jak dobrze pamiętam...
Najlepiej oddać auto do mechanika/elektryka na naprawę (tzn. żeby naprawił auto, a nie kazał wymieniać elementy w ciemno) - niestety ciężko w ciemno diagnozować, bo przyczyn może być sporo. Ogólnie: - obroty na liczniku są pochodną sygnału z czujnika położenia wału - w momencie, gdy sygnał z czujnika jest niepoprawny (lub go nie ma), to obroty będą...
Witam mam problem z ogrzewaniem , nie działa. Sterowanie jest elektroniką. Na końcu jest elektrozawór. elektrozawór dostaje cały czas 12V . Regulacja pokrętłem w kabinie nie przynosi rezultatu. Po odłączeniu zasilanie od elektrozaworu zaczyna grzać. Czyli elektrozawór działa . Zastanawiam sie czy może mieć wpływ na sterowanie to iż cewka zaworu była...
91AB-12A297-CA modul z podciśnieniem a więc tak fiesta 92 rok 1,4 na gaźniku problem jest taki po przejechaniu jakieś 15 kilometrów zaczyna przerywać tak jakby nie palila na wszystkie świece jeszcze do tego duże spalanie po wylączeniu silnika i odczekaniu 5-10 minut moge jechać dalej ale nie zawsze nieraz jest przez kilka dni wpożądku Co może być przyczyną...
W zetecach stabilizatory biegu jalowego lubia sie zacinac.Silniczek ten to cewka ,a w srodku metalowy bolec ktory pod wplywem pola elektromagnetycznego wysuwa sie,ewentualnie chowa .W ten sposob reguluje ilosc powietrza biegu jalowego.Bolec ten czesto blokuje sie.Po prostu trzeba przemyc.
Sprawdziles czy na porcelanach świec nie masz śladów przebicia?
cewka fiesta cewka zapłonowy fiesta cewka zapłonowa fiesta
minus wyjście bosch katalog windows minolta
samsung ue50tu8002 epson xp245
Schemat bezpieczników Peugeot 307 przed liftingiem Koszt przewinięcia silnika pralki Amica AWCE 12DA