Przewody zapłonowe, cewka zapłonowa, rozrusznik sprawdzone?
Co tam mógł zalać....rozrusznik fiesta ma wysoko, więc mała szansa, cewka jest niżej, ale cewka nic nie ma do tego że nie kręci. Woda nie dostała się do wnętrza wozu?
Cewka moze przewody.Sprawdz przewody,zamien z innym.
Znalazłem przyczynę, były przegryzione kable zapłonowe. Ale teraz jeszcze taki problem jak samochód zimny i odpalam to zgaśnie lub przez 5-10 sekund nierówno pracuje. Cewka?
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Cewka z przewodami do wymiany. Oczyść węglik w miejscu gdzie powstał ług i do warsztatu dojedziesz.
Jeśli masz zbiornik lpg podwieszany (zewnętrzny) to sprawdź cewkę na wielozaworze. Lubi być przyczyną takiego problemu.
Uczepiłeś się sterownika , nie wiedząc , które tranzystory kluczują cewkę. Sprawdz czy jest kluczowanie na cewkę , i ciągłość przewodów ECU - cewka.
no i skrzynka bezpieczników też gra wariata nieraz, jak zgaśnie musisz patryć czy jest iskra, zasilanie cewki,paliwo. powiem tylko, że miałem prawie identyczny przypadek w Escorcie 96 1,3 CFI i przyczyną była cewka zapłonowa ( rozwarstwiła się ze starości i z wilgoci) i jak silnik był zimny było ok jak przejechał 4-5 km zaczynały się cyrki ( gasł ,wypadały...
Więc masz problem na drugim cylindrze. jesteś coś w stanie sprawdzić tylko tak będziesz pisał? To masz do sprawdzenia wtrysk jego cewka wtyczka konektory przewody sterowanie ECU.
Tylko można się przejechać, bo w fordzie występowały przekaźniki, które miały zamienione wyprowadzenia - cewka z COM była zamieniona. Możliwe, ze ten zielony ze zdjęcia jest właśnie taki.
Witajcie. Mam do kupienia dwa rodzaje cewek zapłonowych i obie są oznaczone po VIN, że pasują do mojego samochodu, czyli Forda Fiesty z 2004 roku. Sprzedający nie znają różnicy między cewkami no i teoretycznie powinienem wziąć taką samą jak u mnie, czyli tą z pierwszego linku, ale jednak chciałbym poznać różnice dlaczego występowały dwie różne cewki,...
Bardzo przepraszam za odświeżenie tematu, ale musze zapytać, czy cewka: FORD FOCUS FIESTA KA FUSION PUMA do Forda Focusa 1.6 benzyna Zetec MKI to dobra cewka? ma bardzo dobrą cenę.
Witam Oprócz tego co wyżej proponuje jednak zacząć od podstaw czyli po pierwsze odczytanie kodów na komputerze diagnostycznym, a później trzeba jeszcze sprawdzić układ zapłonowy czyli cewka,przewody,świece. pozdrawiam
Mam problem, moja fiesta 1.1 rok 92 mk3 nie ma iskry na 1 cylindrze kable nowe świece nowe pali ale chodzi na 3 gary pomóżcie czy możliwe ze cewka poszła? Dzwoniłem na szrot mają cewkę za 30 dyszki
hm , lgy1 to powiedz mi dlaczego starsze auta maja problemy na 3 elektrodowych świecach z zapalaniem jak jest zimno . Zawsze myślałem ze to wina preskakiwania kilku iskier na raz. Hm a moze by zastosować inne cewki zapłonowe , moze to by coś zmieniło . Z tego co wiem to w 900 sa dwie cewki , w fiestach mk3 po 91 roku pojawił sie ukł zapłonowy DIS i...
Problem rozwiązany przyczyną była cewka zapłonowa . wymieniłem na nową i autko pracuje równo.
Nie powinien być bo idzie minus z czujnika otwarcia na cewkę i mius podajesz na drugi styk cewki. Przy otwarciu pójdzie plus i zadziała wtedy.
Jak już to obwód główny pompki, jak odetniesz cewkę to może zapisać błąd. Nie wiem czy kolega wie ale pompa benzyny ma chodzić gdy silnik pracuje na LPG bo wtedy wtryski mają chłodzenie, bez tego się uszkodzą.
Daj zdjęcia tej cewki. Na stronie internetowej np. Intercars możesz sprawdzić w jakim innym pojeździe występuje. Tutaj będzie to najprawdopodobniej Mondeo MK3, fiesta, fusion może mazda 2 lub 3.
Podpowiedź: cewka, dwie diody. Jeżeli kolega nie wie jak, to użyć należy szukajki temat był parę razy poruszany
Podmień cewkę zaplonową.Potem sprawdź przewody i świece.
ostatnio miałem uszkodzoną cewkę elektrozaworu na podszybiu wystarczyło przewinąć
Czy , w czasie próby uruchomienia kluczykiem , jest podawane napięcie na cewkę automatu na rozruszniku!
Bezpieczniki sprawdzone, masy oraz zasilania do ECU również. Dodatkowo podmienione ECU na inne, czujnik wału i wałka rozrządu, cewka zapłonowa. Sprawdzone okablowanie do wtryskiwaczy, czujnika wału oraz cewki. Niestety dalej ECU nie widzi obrotów wału i nie ma iskry.
Witam, przychodzę z problemem, a mianowicie po wymianie sprzęgła i wysprzęglika w Fordzie Fiesta MK6 1.25 benzyna z 2005 roku, auto przestało się palić. Chodzi o to, że na cewkę nie dochodzi napięcie, oraz nie słychać pompki paliwa. Bezpieczniki zostały sprawdzone, przekaźniki również. Co może być przyczyną?
W tym roczniku może być uszkodzenie na wiązce. Ja 2 dni walczyłem z Fiestą z 2004(Diesel) i też dostała inny PCM a winowajca był przewód wewnątrz wiązki pomiędzy kabiną a właśnie PCM. U Ciebie może być: marne świece, kable, cewka, wiązka, wtryskiwacz no i wiązka do niego.
cewkę wymień i już. Pasuje z każdego escorta, fiesty, mondeo mk I
Zamień przewody do cewki (skrajne) i sprawdź, czy usterka pozostała - cewka, czy "poszła" razem z przepięciem - sterowanie.
A jak, co dokładnie włącza wentylator ? Czujnik bezpośrednio, czujnik>przekaźnik, czy czujnik>sterownik>przekaźnik ? Zimno jest, na pewno ma zadziałać ? Mam podobny silnik, i szczerze pisząc, rzadko ostatnio słyszę wentylator. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... http://fiestaklubpolska.pl/forum/viewtop... Podłącz...
No to wymień cewkę, wpierw ją sprawdź. Uszkadza się w tylko jeden sposób.
Sprawdziles czy na porcelanach świec nie masz śladów przebicia?
Chyba znalazłem problem w zaworze n75 Słabo cewka pracuje albo jest zwarcie gdzieś albo zimny lut na Ecu ale dlaczego nadal pokazuje wartości 29V w obszarze LiveData nie mam pojęcia jutro będę patrzył co dalej
Witam. Mam taki oto problem z fiestą mk6 - brak iskry na świecach (uszkodzona cewka WN i tranzystory BTS 2140 wymienione). Brak wysterowania tych tranzystorów. Tester widzi przerwę w cewkach. Najlepiej byłoby kupić drugi komputer i przełożyć immo. Który element przelutować z jednego do drugiego aby to poszło ? Komputer to SIM 22.
Wypadanie zapłonu. A przyczyn może być wiele: świece, cewki........... na upalonym zaworze wydechowym kończąc.
Nie ma tam modulu jest tylko przekaznik sterowany sterownikiem silnika taki brazowy przekaznik w skrzynce za akumulatorem zasilanie wyjscie na swiece sterowanie cewka i jeszcze jeden chyba idzie do sterownika silnika
Tam jest cewka z tylu za kolektorem sącym. obstawiam przewody zaplonowe ostanio mamy na zewnątrz dużą wilgotności. Można robić tak wziąść zaizolowane kąbinerki zapalić silnik i ściągać po koleii przewody ze świec i obserwować czy jest gorzej,sciagamy przewyd jezeli silnik chodzi gorzej to znaczy ze jest dobry i tak dalej aż na trafimy na cylinder na...
Aby sprawdzić innym obrotomierzem (np z dużego fiata) należy podłączyć go do zasilania i pod cewkę (masowy-sterujący) od cewki zapłonowej.
Motor 1,3 1998r. Moduł umieszczony jest tak fatalnie, że bez kanału to nie ma co podchodzić. Córka ma Escorta 1,4 i moduł jest na wierzchu. A tu taka kicha że nic nie widać.... Dodano po 4 Tak to mniej więcej wygląda: http://allegro.pl/ka-fiesta-escort-cewka... O ile miałem dobre czucie w palcach :) Bo zobaczyć...
Kody mogły zostać wygenerowane przez słaby akumulator. Sprawdź cewkę, bo iskra to w nich często jest, ale cewka pada i iskra na tyle słaba że nie odpali.
Posprawdzaj połączenia, mas na początek, potem zlej cewkę zapłonową wodą i zobacz czy nie gaśnie.
Witam serdecznie.Mam taki oto problem,z moją fiestą 94r,1.1.Nie trzyma obrotów i gaśnie,nie zależnie czy zimny czy ciepły.Pod osłonom filtra powietrza,jest taka ala cewka z wychodzącym bolcem(chyba elektromagnes )i ten młoteczek nie chce wyjść.CO ROBIĆ???
Sprawdż cewkę i kopułkę .Możesz mieć także uszkodzoną kostkę w stacyjce.
po co cewka ,przecież Elektrit napisał ,że moduły padają,a jeszcze gdzie się czwarty gar podział?
Jak pisałem auto ma nowe świece motocrafta oryginał, nowe kable i nową cewke. Robiłem tych fiest chyba z 5 przez ileś tam lat i praktycznie zawsze to była cewka. Tu jakiś "chochlik". Zmierzyłbym ciśnienie paliwa tylko oczywiście ford nie zrobił przyłacza na szynie paliwowej i musze coś kombinowac. To auto ma na szynie regulator ciśnienia paliwa, tylko...
W końcu rozebrałem drzwi i wyciągnąłem głośnik. Okazało się, że cewka ociera o magnes. Fabryczny głośnik jest słabej jakości, więc nie ma sensu go naprawiać. Wymienię głośniki na coś lepszego.
W pierwszej kolejności zakręcić gaz na butli, wypalić gaz i zacząć od samego paliwa. Raz jeszcze: - przepustnica do sprawdzenia i czyszczenia (oraz stan i jakość uszczelek) - pompka paliwa czy ma wydajność - filtr paliwa - filtr powietrza - jeszcze raz świece zapłonowe i kable - cewka - sprawdzić rozrząd (jak jest ustawiony na znakach)
sprawdź czy jest napięcie na cewce
no tak kolejność zapłonu ,,, w fieście nie ma aparatu zapłonowego tylko cewka na której wyjścia na przewody WN są ponumerowane więć pomyłkę wykluczam ponieważ sprawdzałem kilkakrotnie i kolejność jest ok ... a może czujnik połozenia wału korbowego...?
Nie trza czyścić styków. Zresztą zmierz omomierzem-będzie tam okolo 70 do 200 om. Taki niełącz, ale wystarczy, aby ruszyła cewka przekaźnika. A przy rozłączaniu obwodu cewka przeindukuje, pierdyknie parę razy iskrą i zaraz tam będą pojedyncze omy.
Sprężarką mogę zakręcić ręcznie - idzie dość opornie ale kręci się. Podałem kabelkami z akumulatora napięcie na cewkę sprzęgła. Nic nie klika. Dotykając przewodami do pinów cewki iskrzyło się ale bezpiecznik radiowy 10A nie przepalał się więc wydaje mi się, że przez cewkę płynął odpowiedni prąd. Tylko dlaczego nic nie klikało?
Wymień jeszcze parę rzeczy na pałę a na końcu świece..... Przecież mają minimum 13 lat to muszą być dobre to na pewno wina przewodów cewki czujników lub innych spraw.
Ireneo, schemat mało czytelny :/ Procekkk, z klimą jest ogólnie wszystko OK. Jestem w posiadaniu takiego małego urządzenia które steruje klimą manualną. Posiada czujniki temperatury i na tej podstawie steruje włączaniem kompresora a co za tym idzie utrzymuje stałą temperaturę w aucie - taki pseudo klimatronic :D . Trzeba tylko podpiąć się w obwód odpowiedzialny...
auto dziś odebrałem od mechanik winnym tego wszystkiego okzała się komputer silnika oraz dwie świce zapłonowe jednak główną przyczyną był ten komputer został włożony inny używany oczywiście został na nowo zaprogramowany i kurde posiadam to auto od roku ale czuję się jakbym dostał nowy samochodu całkiem inna jazda tak dobrze ten samochodu się nigdy nie...
Generalnie jest tak-fiesta 1,1 i 1,3 ma ( jeżeli mówimy o układzie zapłonowym) czujnik położenia wału,sterownik,moduł EDIS4 i podwójną cewkę zapłonu bezpośredniego. Cewka i moduł wyglądają tak: http://img398.imageshack.us/my.php?image... fiesta 1,4 ma sterownik,aparat zapłonowy i wzmacniacz.Wzmacniacz (moduł innymi słowy) wygląda tak: http://img49.imageshack.us/my.php?image=...
Z tyłu na bloku silnika jednoprzewodowy w lewo i niżej od cewki zapłonowej.P
Jeżeli jest to silnik z zapłonem iskrowym to jest cewka zapłonowa. Znajduje sie ona pod kol ssącym od strony koła pasowego. Jest to zespolona cewka i oprucz czterech wyjść WN to dochodzi wtyczka 3 pinowa. Pin 2 to zasilanie "15" a 1 i 3 jest to sterowanie z sterownika i tu możesz soę wpiąć z obrotomierzem ale sprawdz dobrze czy nie wychodzi przewód...
Witam. Kupiłem do swojej fiesty drugi emulator wtrysku Pitagora lecz nie ma on wtyczek tylko wyprowadzone 14 przewodów . Wcześniej miałem staga na złącza Bosh . Prosił bym o pomoc lub schemat jak podłączyć emulator pitagora bo nie mogę dojść które przewody podpiąć do wtrysku a które na cewkę i pod przełącznik . Z góry dziękuje za pomoc
Cewka i modół są dobre i działają bez problemu auto kręcia ale nie zapala/ Ile moze kosztowac taki aparat zaplonowy ??
w jednopunkcie nie ma po co być czujnik fazy. może pomienione wtyczki z cewek ?
Problem w Fiescie 1,3 - zapala bez problemu , po nagrzaniu przestaje ciągnąć - całkowity brak mocy. Po wyłączeniu zapłonu na ok 1 min wszystko wraca do normy ale po kilku kilometrach powtarza się. Podmieniane : cewka zapłonowa , pompka paliwa , gażnik Czego można sie czepnąć jeszcze? Miał ktoś taką usterkę?
Jestem posiadaczem Fiesty. Mój problem polega na tym, że gdy auto stoi dłuższy czas to przy odpalaniu za pierwszym razem kręci lecz nie odpala, a po drugim przekręceniu kluczyka odpali, chwilkę przebiera i jest ok. Po kolejnym przekręceniu kluczyka jest ok, pali na dotyk. Jak postoi dłuższy czas znów to samo. Wymieniłem już cewkę zapłonową, czujnik...
Witam Jeśłi ma nieróne obroty na benzynie to jeśłi faktycznie wymienione są przewody WN ,świece i sprawdzona cewka to trzeba niestety zacząć od mechaniki i sprawdzić ciśnienie sprężania. Jak to zrobisz to daj znać pozdrawiam
za mały wydatek lub ciśnienie pompy paliwa .a listwa z wtryskami i cewka to nowe części czy używki??jeszcze jedno odłącz kostkę czujnika temperatury silnika jak silnik będzie zimny i wtedy spróbuj go odpalić ,jak odpali to czujnik fałszuję temperaturę
Jak sprawdzę to na pewno sie odezwę a miernikiem sprawdzałem to cały czas jest napięcie na cewce elektrozaworu.
Dżizassss... jakim silnikiem krokowym? Zwykły elekromagnes. Widziałeś kiedy silnik krokowy z dwoma pinami (jedna cewka)? W dzwonku nad drzwiami też jest silnik krokowy?I elektromagnes rozrusznika też nim jest? Ludzie,nie mieszajcie pojeć,to zupełnie odmienne urządzenia.
Pin 5 jest pusty,prosze o dokładną rozpiske zasileń,założyłem sterownik o podobnych numerach bez immo i pompke słychać ale rozrusznik,cewka i wtryski nadal nie pracują,który przekaznik za to odpowiada??przekazniki numerowane od I do VIII i od A do D te małe
Ja jak naprawiałem to wstawiłem tranzystor od sirius 32 sterownik dali mi gratis bo był zardzewiały-ale tranzystory były ok. I u mnie musiałem wymienić cewkę zapłonową bo jak nie wymieniłem to autko wróciło po 2 dniach na tą samą usterkę, wymiana cewki i tranzystorka uzdrowiła forda na długi czas :)
Tranzystor zamiennik kupisz w każdym sklepie z częściami elektronicznymi. Sprawdź czy masz sterowanie cewką. Podłącz miernik napięcia pod cewkę i reguluj pokrętłem od ogrzewania. Powinno napięcie Ci ginąć i się pojawiać. Jak tak będziesz miał to masz uszkodzoną cewkę ale jak nie będzie skoku napięć to będzie uszkodzone sterowanie. Jak dobrze pamiętam...
Najlepiej jest wstawić odcinek węża z termowłącznikiem ( jak miał escort) i pod niego podpiąć wiatrak.
Witam. Czy podłączając wentylator chłodnicy z wersji bez klimatyzacji do samochodu, w którym kiedyś była klimatyzacja nie bedzie problemów z jego włączaniem w celu schłodzenia płynu w układzie? Obecnie pojazd nie posiada klimatyzacji (została wymontowana przez poprzedniego właściciela po kolizji, ogólnie układ chłodzenia jest zrobiony bardzo niefachowo),...
Mam mały problem z Fiestką, mianowicie: Po bezproblemowym uruchomieniu silnika chodzi kilkanaście minut a następnie gaśnie (chyba po rozgrzaniu). Sprawdzałem cewkę-jest OK. Kiedy prubóje go odpalić słychać że "chce" ale niemoże. Co mam robić? (tylko niepiszcie ze jechć do mechanika)
No nie bez jaj -- jest nad cewką zapłonową.
Po nieudanej przez mego majstra (bez mojej wiedzy podczas malowania maski) zmianie zasilania do świateł dziennych (było dobrze, z pod czerwonego od radia) auto zaczęło mi na każdym biegu szarpać To znaczy że wcześniej światła były podłączone do zasilania radia i było ok tak ? Jeśli tak to do czego 'majster' podłączył teraz te światła ? do zasilania...
Drodzy poprzednicy diag i hyper2000 u gazownika byłem dwa razy robił na tym swoim laptopie różne cuda z tym komputerem i mapy są ustawione podobno idealnie. (A jeżeli jeżdze na gazie to moge mieć zalane świece? co innego na benzynie). Stawiam na złącze, a układ zapłonu w sobote pojade i poddam kontroli. A jeśli chodzi o stacje to tankuje albo na SHELL...
Witam. Pacjent ford fiesta 2004 1.4 16v. Objawy: Na zimnym silniku brak iskry na 1 i 4 cylindrze i bardzo ciężko odpala, na ciepłym iskra jest bardzo słaba. Prawie niewidoczna na świecy, auto jakoś odpala i jeździ, ale generalnie kiepsko. Świece nowe. Przewody zapłonowe nowe. Cewka na 100% sprawna ( podmieniana na nową). Zasilanie cewki prawidłowe (+)....
Witam Jak jak w temacie mam w/w fiestę i same z nią problemy. Kilka dni temu auto zaczęło mi przebierać tzn. nie pali na jeden gar. Wymieniłem świece i kable, przejechałem kilometr i dalej to samo. Zauważyłem, że na zimnym silniku objawy są mniejsze tzn da się jakoś jechać, natomiast kiedy się silnik rozgrzeje, jest tragedia. Jadąc na zimnym silniku...
W zetecach stabilizatory biegu jalowego lubia sie zacinac.Silniczek ten to cewka ,a w srodku metalowy bolec ktory pod wplywem pola elektromagnetycznego wysuwa sie,ewentualnie chowa .W ten sposob reguluje ilosc powietrza biegu jalowego.Bolec ten czesto blokuje sie.Po prostu trzeba przemyc.
Może to być wina stacyjki. zakorodowane zestyki w stacyjce powodują spadek napięcia wyzwalającego cewkę - i będzie tylko pykać. Miałem kilka takich przypadków. Jeżeli masz dostęp do rozrusznika spróbój wyzwolić cewke kawałkiem przewodu, zwierając gruby kabel od akumulatora ze złączką konektorową na cewce. Będziesz wiedział po której stronie jest problem.
Opołowe zamało impulsów.Może deska od zapłonu z pojedynczą cewką zapłonową a ty masz dwie podwujne (albo na odwród)
w końcu sprawę zamknałem jakies 2 tygodnie temu. okazuje się ze w Krakowie zakłady firmujace się serwisem forda nie radzą sobie. Jeden chciał mi rozbierać silnik, drugi zmieniać przewody i swiece (mimo tego ze byly nowe), inny twierdził że na 100 procent uszczelka pod głowicą. W końcu po odwiedzeniu 6 mechaników i 3 elektryków samochodowych udałem się...
Witam tego typu tematów jest wiele, ale nie wszystko pasuje do danego problemu. Mam fieste mkV przejściówke 1,3. Od momentu zakupu (ok 5 lat temu) istniał problem z falowaniem obrotów, raz mniejszy raz większy. Obecnie wymieniony jest silniczek krokowy (nowy), świece i kable motorcrafta też w miarę świeże (zeszłoroczne), sonda, cewka wysokiego napięcia,...
Witam. Byłem w serwisie Bosh-a w Oświecimiu....cisnienie zmierzyli i podobno jest dobre. Odłączyli cała inst.gaz. i na bezynie to samo. świece i cewka ok. Podejrzewaja rozrząd...czy jest to możliwe że rozrząd byłby za to odpowiedzialny? POMOCY!!!! :cry: Najczesciej pojawia sie po chłodnych nocach i drży kierownica na wolnych obrotach.
Witam Jak na wysokich przerywa to prawie pewne ,że problem w ukł.zapłonowym .Sprawdź przewody W.N. a szczegolnie cewkę ( lubi zgnić w tych autach ) . Jak z elektryką ok to sprawdzić katalizator a jeśli i tu nic to później niestety pomiar ciśnienia sprężania i chyba remont silnika. Pozdrawiam
Witam :) Odgrzebię temat i mam nadzieję, że ktoś - mimo takiego upływu czasu - tu zagląda... Podobna awaria: gary 1 i 4 nie pracują, a dwa wewnętrzne i owszem. Silnik 2,3 litra, Pontiac Trans Sport. Wcześniej była wymieniana uszczelka pod głowicą - przepaliło mi miedzy garami. Co ciekawe... Awaria nastąpiła dość ciekawie - podczas jazdy auto zaczęło...
Witam, problem dotyczy Forda Fiesty Courier 1.3 EFI z gazem sekwencyjnym . Silnik odpala "na dotyk", na wolnych obrotach pracuje idealnie, jednak po wciśnięciu gazu dławi się zanim wejdzie na obroty, podczas jazdy szarpie całym samochodem - im głębiej gaz tym bardziej i nie ma tej mocy co miał wcześniej, na gazie jest to samo . Najdziwniejsze jest to...
Po wymianie filtra, cewka była wcześniej wymieniona a filtr był tak zabrudzony po poprzednim właścicielu ze szkoda gadać... Ale jedno juz jest zrobione, była jakaś wtyczka wypięta z tyłu puszki filtra powietrza ale tak czy siak jeszcze są jakieś problemy z obrotami...
Wysoce prawdopodobne jest zacięcie lub uszkodzenie zaworu sterującego przepływem powietrza przykręconego przy kolektorze ssącym (cewka pod kątem 90° do zaworu). Odpowiada on za wolne obroty. Jego wadliwe działanie to albo za wysokie wolne obroty, lub bardzo powolne schodzenie z obrotów, albo gaśnięcie na wolnych obrotach. W serwisie zawór kosztuje ok...
A jaka mas z temperaturę na zewnątrz przy niższych temperaturach klimatyzacja się nie uruchomią ponieważ jest nie potrzebna, skoro klimatyzacja schladzo powietrze do 4-6 stopni a na zewnatrz jest mniej to sterownik silnika nie załączy klimatyzacji, ewentualnie można sprawdzić błędy w silniku czy w climatronic, najczesciej czujnik cisnienia ma w sobie...
91AB-12A297-CA modul z podciśnieniem a więc tak fiesta 92 rok 1,4 na gaźniku problem jest taki po przejechaniu jakieś 15 kilometrów zaczyna przerywać tak jakby nie palila na wszystkie świece jeszcze do tego duże spalanie po wylączeniu silnika i odczekaniu 5-10 minut moge jechać dalej ale nie zawsze nieraz jest przez kilka dni wpożądku Co może być przyczyną...
panowie a ja podobny problem mam w fordzie fiesta mk3 1.8 16 v 130 km. wczoraj podczas jazdy zgasl juz niechcial odpalic i brak iskry...dzisiaj rano zmierzylem czujnik polozenia walu 370 ohm cewka tez sprawna zapalil rano chodzil przez chwile pozniej zgasl zapalil na 2 gary i znow z gasl a teraz raz pali na 1 gar a raz wogole juz nemam pojecia
Witam auto jak w temacie z 2001r wymienione swiece,przewody,cewka,sprawdzone wtryski,niepali na 4 swiecy(czarna jest zle spalanie)cisnienie na 1 i 4 - 12bar na 2 i 3 - 10,5bar czy mozliwe ze ta roznica cisnien powoduje ten blad?czy sterownik silnika tez moze powodowac ta usterke?dziekuje za info. ;-)
no to spróbuj pod ten zacisk od cewki
91AB-12A297-CA modul z podciśnieniem a więc tak fiesta 92 rok 1,4 na gaźniku problem jest taki po przejechaniu jakieś 15 kilometrów zaczyna przerywać tak jakby nie palila na wszystkie świece jeszcze do tego duże spalanie.Po wylączeniu silnika i odczekaniu 5-10 minut moge jechać dalej ale nie zawsze nieraz jest przez kilka dni wpożądku Co może być przyczyną...
mam forda fieste i faktycznie były problemy z podpięciem obrotomierza. jak masz modół od (opisana przez ciebie czarna skrzynka ) to szukaj tam. u mnie było wyjście sumujące wszystkie impulsy na cewkę. jeżeli to ten sam modół to u mnir był to 2 kabel od lewej. najlepiej jakbyś miał oscyloskop ale jak nie to próbuj na czuja. nic nie powinno sie spalić.
Mam duży problem i nie wiem co robić :( Mam Forda Fieste XR2i 1.8 16V 1992r. Jak odpale samochód na zimnym silniku chodzi równo. Po ok 2 minutach zaczynają skakać obroty w zakresie od 0 do 500. Gdy dodaje gazu silnik sie "dławi" i strzela z rury wydechowej. Wkręca sie max do 3000 obr./min i wskazówka obrotomierza wariuje. Nie da sie utrzymac stałej...
Mam problem z autkiem Ford Fiesta 1.1i. Jeden dzień jeździł czasami na 3 garach, na drugi zdechł. Już nie odpala. Iskra jest cieniutka jak włosek i ciemnoniebieska, a chyba powinna być gruba i jasna? Spr. już wszystko (moduł, kable, masę, zasilanie, impulsy kluczujące) i wydłubałem w końcu cewkę. Jest tam cewka DIS z 4 wyjściami WN. Pytanie jak ją sprawdzić....
to nie jest 16v tylko 8v. w 1.3 tez byla sonda i wszystko ladnie chodzilo. z silnikiem przelozona byla wiazka, komputer, mapsensor, modul zaplonowy EDIS, cewka.. ogolnie wszystko co powinno byc w 1.6 dzisiaj powinienem miec nowa sonde to zoabcze czy cos na benzynie sie poprawi a kody migowe nie sa zbytnio miarodajne, wczesniej mialem straszny balagan...
Ponownie mam problem z ładowaniem albo z jego brakiem. Ostatnio wymieniłem cały alternator pomogło. Międzyczasie sprawdziłem starego alternatora i okazało się że jedna z cewka wzbudzenia była urwana co powodowało że ładował tylko na wysokich obrotach, choć nie wiem czy to było to nie sprawdzałem. Kontrolka od ładowania żarzy się delikatnie tak że w...
Witam ponownie Problem tego rodzaju-silnik jak zimny przerywa,po przejechaniu ok 1 km przestaje ciągnie ładnie.Zjawisko to wystepuje z wiekszm nasileniem w zależności od temperatury otoczenia czyli im zimniej tym bardziej szarpie dopóki troszke sie nie nagrzeje.Sprawdzone czujniki potencjometr silniczk krokowy swiece przewody .Co to moze byc moze ktos...
fiesta cewka cewka zapłonowy fiesta cewka zapłonowa fiesta
zadanie połączenie rezystorów wyłącznik przedlicznikowy bateria wewnętrzna
pralka samsung ecobubble połączenie tabletów telefonem
Jak podłączyć licznik motogodzin w traktorze? Demontaż miski olejowej VW LT 2.5 TDI: czy konieczne jest zdjęcie skrzyni biegów?