Wymieniłem świece wymieniłem kable i dalej to samo. Ale już doszedłem co jest przyczyną jest to wtrysk na 1 cylindrze.
Nie, bank 1 oznacza sondę dla wszystkich lub dla 1 i 2 cylindra (w Fordach z parowanymi sondami).
Cewka moze przewody.Sprawdz przewody,zamien z innym.
Gdyby była wina PCM to iskry by nie było w dwu cylindrach
Dzień dobry. Mam problem z Ford Fiesta 1.4 TDCi 2008. Podczas jazdy zdarza się, że silnik szarpie raz czy dwa, później jedzie normalnie. W innych sytuacjach chodzi na 3 cylindry (po OBD błąd 1202), zgaszę, odpalię i można jechać dalej. Co może być przyczyną?
ciśnienie sprawdzone na cylindrach :idea:
Proponował bym sprawdzić kompresję na cylindrach.
Zassało wodę do filtra, a następnie co cylindrów.
Nie bardzo cewka. Jak tam padała ( podobnie jak w mondeo, cewka taka sama) to nie palil na jeden cylinder.
Witam. Potrzebuje pomocy, bo mechanicy z okolicy nie potrafią ustalić przyczyny...Co mechanik to inna diagnoza. Kilka dni po zakupie samochodu coś strzeliło pod maska i stracił moc zapaliła się kontrolka silnika i od tej pory zaczęły się schody! Wymieniłem świece kable i cewkę zapłonową okazało się że nie ma iskry na 2 i 3 cylindrze, jedni obstawiają...
Ja bym spawdził ciśnienie na cylindrach . Wojowałem z fiesta 1.25 Zetec MK4 i sie poddałem . Sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i wyszło ze jest jeden zaworek uwalony . Po wymianie i lekkim remoncie głowicy wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
Przewody wykluczam, ponieważ na wolnych obrotach silnik pracuje idealnie na wszystkie cylindry
Tam jest cewka z tylu za kolektorem sącym. obstawiam przewody zaplonowe ostanio mamy na zewnątrz dużą wilgotności. Można robić tak wziąść zaizolowane kąbinerki zapalić silnik i ściągać po koleii przewody ze świec i obserwować czy jest gorzej,sciagamy przewyd jezeli silnik chodzi gorzej to znaczy ze jest dobry i tak dalej aż na trafimy na cylinder na...
Chyba została znaleziona przyczyna, pierścień olejowy na 3 cylindrze jest pęknięty i wżery na panewkach korbowodowych.
To nie jest żaden IGBT.
Mam problem, moja fiesta 1.1 rok 92 mk3 nie ma iskry na 1 cylindrze kable nowe świece nowe pali ale chodzi na 3 gary pomóżcie czy możliwe ze cewka poszła? Dzwoniłem na szrot mają cewkę za 30 dyszki
Czesc, Hmmmm, wypycha mowisz? Cos mi mowi, ze cisnienie z komory spalania przedostaje sie pod tlok. A to by byly pierscionki. Pozdrawiam Sprawdz cisnienie na poszczegolnych cylindrach.
Sprawdź ciśnienie na cylindrach i luz zaworowy.
Witam. Ocenę silnika trzeba rozpocząć od pomiaru ciśnienia sprężania na wszystkich cylindrach. Pozdrawiam.
pompa paliwa jest nie nowa ale sprawna z drugiego auta tak samo jak cewka i komplet wtryskiwaczy, te wszystkie czesci w drugim aucie pracowały normalnie i moje po przekladce do tamtego auta tez chodza normalnie a czujnik był odpinany i na zimnym silniku auto nie odpala i nie ma zadnego błedu na komp
Dziękuję za pomoc. Wszystko już rozkręcone. Z nakrętką poradziłem sobie wiertarką. Chciałem ją przewiercić, aby później ściąć ją przecinakiem, ale przy wierceniu puściła. Okazało się, że wypalone jest jedno gniazdo zaworowe. Gładź cylindra nieuszkodzona.
łańcuch powinien wystarczyć do końca silnika. Jakie ciśnienie na cylindrach? Osłuchaj pompę oleju.
Miałem podobny przypadek w Fordzie Fiesta gdy ciśnienie na dwóch cylindrach spadło poniżej 7 atm. Po wymianie pierścieni fura odzyskała kopa.
różnica pomiędzy cylindrami powinna wynosić max 1 bar sprawdź jeszcze raz ciśnienie jak wynik będzie taki sam to musisz robić zawory albo dół czyli pierścienie jedno czy drugie nie jest tanie i wymaga znajomości tematu ciśnienie na cylindrach nie powinno być mniejsze niż 10 barów a nie większe niż 13,5 bara to tak dla ścisłości .na 9 też będzie działać...
Zapłon i rozrząd poprawnie ustawiony? Pali na wszystkie cylindry?
Objawy wskazują na uszkodzona uszczelkę pod głowicą, dzieje się tak kiedy ciśnienie z cylindra ucieka do układu chłodzenia.
Nie wiem co to jest za rocznik ale wygląda mi na przed 1997 , te silniki mają , powinny mieć ciśnienie pomiędzy 10 a 13 ogólnie 8,5 to nie jest za dużo ale te 5 i to na dwóch sąsiadujących cylindrach... więc postawił bym na głowicę , nieszczęsną uszczelkę , to takie bardziej optymistyczne diagnozy bo mało prawdopodobne żeby na raz padły pierścienie...
Dobrze myślisz, leży sterownik silnika, ale powinno się dać naprawić.
proponuje zmierzyc cisnienie na cylindrach bo moze juz troche spadło .
marku wiem ze komputer ma system pracy awaryjnej ale auto nie pracuje dobrze na tym traci moc pali bardzo dużo itp i powiem ze mam pldka z wielopunktem i jak mpf odepnę to obroty z 900 na 2000 a ruszanie to mordęga jak już ruszy to jakoś jedzie ale muł jak by silnik pracował na dwa cylindry
Ja miałem kiedyś Fieste która miała tak zaolejoną świece. Przy normalnej jeździe nie było widać niebieskiego dymu, dopiero przy większym obciążeniu silnik zaczynał kopcić. Świece na jednym z cylindrów musiałem czyścić lub wymieniać co kilka tysięcy kilometrów. No i oleju nie wymieniałem tylko dolewałem, więc zawsze był świeży. :D
Podejrzyj oscyloskopem wysterowanie tranzystorów...
Luzy 0,25 ssący i 0,3 wydechowy . Jak ustawić 1 cylinder zawory sie mijaja ustawiasz 4 2 sie mija ustawiasz 3 3 sie mija ustawiasz 2 4 sie mija ustawiasz 1 zreszta gogle sa najlepsze ;-) http://free4web.pl/3/2,3851,25292,396612...
Takie rzeczy to ja doskonale wiem jak to oczyścić. W sumie to nie mam potrzeby wymieniać uszczelki ale muszę uszczelniacze na zaworach. Do sprężarki nie mam za bardzo dostępu a po za tym to musiał bym kombinować końcówki żeby tłoczyć powietrze do cylindrów, chyba że pomysł ze sznurkiem wpychanym do cylindra tak żeby tłokiem docisnąć zawór będzie dobry....
cewkę wymień i już. Pasuje z każdego escorta, fiesty, mondeo mk I
Witam, mam problem z rozrządem we Fieście 1.4 benzyna. Był problem z odkręceniem koła prasowego wału, był moment że mówię nie da rady odkręcić więc zacząłem wszystko składać, przy próbie odpalenia samochodu, szok bo nie odpalił, myślę sobie przeskoczył rozrząd przy próbie odkręcania koła, więc nie ma wyjścia trzeba jednak rozebrać. Jakimś cudem odkręciłem...
świece oryginały ? - Ford takie lubi :) i czasami z tego są wypadania zapłonów Zamień kable miejscami czy nie zmieni się na inny cylinder , sprawdź kompresję, a jak nic się nie zmieni to można podłożyć wtrysk może coś źle daje.
Pomiar kompresji - po wstępnych objawach stawiam na wodę w cylindrach - w dizlu po takiej akcji wymieniłem pogięte korby i pęknięty tłok... Ale - pokręć kluczem wał na wyłączonym zapłonie i zobacz czy prawidłowo się obraca - z jakimi oporami. Jeśli prawidłowo to trzeba szukać usterki w rozruszniku
Do Fiesty ja wkładałbym od 1,2 wzwyż... W Picanto mam 1,2 4-cylindrowca wolnossaka i chwalę sobie ten wybór. 1,0 wolnossak za słaby był, poza tym miał 3 cylindry - dyskwalifikacja na starcie. Z tego co widzę KIA zmądrzała i wycofała się z 1,0T w Picanto. Wszędzie (poza wersją 4-miejscową) jest wolnossak 1,2 ;)
Katalizator jak sie wywali to raczej moc wzrasta bo spaliny mogą się łatwiej wydostawać. Najnowszy już nie jest ja poza wałkiem rozrządu sprawdziłbym ciśnienie w cylindrach. Jak jest niskie to niestety ale do wymiany na pewno pierścienie i tłoki a kto wie jak cylindry wyglądają. Także koszty małe nie będą.
Tydzień temu byłem na regulacji gazu i wymianie filtrów fazy pitnej i cieklej. Gazownik stwierdził że jest sonda padnieta. I nie wyregulowal mieszanki. Dodam że wtrysku od log mają przebieg około 60kkm a ponadto od 4 cylindra mam lekko przetargu wężyk od lpg.
Tego zaworu nie mam i katalizatora też to zwykły silnik.Dzisiaj jechałem do pracy i zauważyłem taki moment w pedale gazu jeśli przecisnę dalej to jest okej.Objawy są takie jakby się dławił lub nie palił na jeden cylinder i tłok walił o tuleje a z tyłu czarny dym.
Przewody WN tez wymienialem, paliwo widac ze jest w cylindrach, nie wiem juz co moze byc bo wszystko jest zeby samochod zapalil.
Wymieniłem już świece, przewody wysokiego napięcia, olej, filtry a Fiesta nadal przy przyspieszaniu (najbardziej odczuwalne jest na drugim biegu) szarpie i zachowuje się jakby paliła nie na wszystkie cylindry. Dopiero po jakimś czasie dostaje mocy i czuć, że pali na cztery. Czy ktoś się z czymś takim spotkał?
aha. mam takie jeszcze pytanie. czy te silniki endura mają wymienne tuleje cylindrów czy nie? i gdy jest jakaś usterka to trzeba wydzierać cały silnik??
Może banał, ale nie jeden mechanik na tym poległ. Silnik PSA, pierwszy cylinder znajduje się od koła zamachowego. Czy aby na pewno zajmujecie się tym wtryskiem co trzeba, a nie tym od rozrządu?
Podniosłeś chociaż maskę? Sprawdziłeś poziom oleju? Płynu chłodzącego? Świece? Migająca kontrolka silnika zwykle sygnalizuje poważną awarię wymagającą jak najszybszego zatrzymania samochodu i wyłączenia silnika... masz najprawdopodobniej uszkodzony układ zapłonowy i wypadają zapłony. Jazda w takim stanie grozi zniszczeniem katalizatora (o ile już do...
wyczka jest tylko jedna do podwujnej cewki na 3 kable. Wydaje mi sie ze czyjnik fazy rozrzadu potrzebny jest do rozppznania 1 cylindra dokladnie do dla iskry . Dla wtrysku jest to bez znaczenia
Witaj. Na początek możesz sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Być może wypaliło zawór.Możesz sprawdzić czujnik temperatury cieczy i wtrysk podaje nie właściwą dawkę paliwa.
Zawór mam wstawiony Dodano po 32 Właśnie zamontowałem rozrusznik,można wykluczyć Dodano po 1 Sprężanie ma na cylindrach 18bar czy w tym silniku ma takie być?
Mam Fiestę z silnikiem 1,4. To ten sam silnik co 1,25 tylko ma większą średnicę cylindrów. Pytanie: Czy przepustnice w tych silnikach są takie same? Na Allegro jedni podają, że przepustnica jest do obu typów, a inni rozróżniają. Proszę kogoś zorientowanego o informację.
po wykręcenie nie wyglądają one najlepiej Kompresja mierzona na tym cylindrze jak i na pozostałych? To że świeca wygląda źle powodów może być wiele. Świeca , kable , kompresja , niezamykający się zawór, uszkodzony wtryskiwacz.
Fiesta Mk'3 1.1 1991r. - miałem problem ze świecami. Była słaba iskra. Dostałem od kolegi świece takie jak w linku NGK BUR6ET trójelektrodowe. Zmierzylem długość i były tylko odrobinę dłuższe od tych moich starych. Wkręciłem je w silnik i jeżdżę na nich. Nie słychać żadnego stukania. Mam pytanie - czy mogę używać w swoim aucie tego typu świec czy lepiej...
1. popraw temat. Nie ma takiego auta jak mk4. moze byc np fiesta mk4.. ;) 2. Jezeli jest iskra a nie pali na 2 cylindry to: - zmierzyc kompresje. moze uszczelka pod glowica padla miedzy 1. a 2. garem - sprawdzic podawanie paliwa przez wtryskiwacze na niepracujace cylindry. Moze sie zasilanie odpielo, moze impulsow nie ma, moze sie wtryski zatkaly (watpliwe...
Witam. Mam problem z Fordem fiesta i jego silnikiem 1.3. Silnik zapala bez jakichś większych problemów lecz chodzi jakby na 3 cylindry, także nie ma odpowiedniej mocy. Po ściągnięciu okazało się, że na 1 i 3 cylindrze (liczę od lewej strony stojąc przed samochodem) nie otwiera się jeden z zaworów. Po dogłębnych oględzinach okazało się, że wykrzywione...
Na komputer sie jeszcze nie dostalem ! Ale sprawdzilem cisnienie na kazdym cylindrze w warsztacie i wynosilo 13 i mechanik powiedzial ze to bardzo dobrze wiec to chyba nie bylo to tylko 50 PLN wplecy znow ;/
Witam. Jak chcesz się dowiedzieć dlaczego dużo pali to najpierw sprawdź kompresie na sucho i na mokro, na sucho to znaczy pedał gazu do dechy i kręć ,sprawdź każdy cylinder z osobna. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 9,5 At im więcej tym lepiej. Jeśli będzie mniej to próbę zrób jeszcze raz tylko na mokro, przed wkręceniem zegara wtryśnij 2,5cm2 oleju...
Jak jes za mały luz na zaworach na 4 cylindrze, to na zimnym może być tak że nabije Ci ciśnienie w manometr, a jak się podgrzeje to może być już minimalnie podwieszony zawór i będzie chodził słabo.
Znalazłem jedną nieprawidłowość. Ciśnienie sprężania na gorącym silniku: cylinder 1 - 7 bar, nr 2 - 10 bar , nr 3 - 10 bar, nr 4 - 7,5 bar. Na zimnym jest o 1-2 bary wyższe. Wg "Sam naprawiam" ma być od 11,2 do 14,8, wg książki Macieja Zaręby "Ford poradnik warsztatowca" od 13 do 16. Tak czy inaczej 7 to trochę jakby za mało.
Przepraszam, że odgrzewam stare tematy, ale mam podobny problem. We fieście mojej mamy z identycznym silnikiem jak koledzy powyżej jest kłopot z zapłonem. Podejrzewam, że to świece żarowe. Natomiast występuje u mnie jeszcze jeden kłopot - silnik (głównie kiedy jest zimny) chodzi nieregularnie - jakby nie palił na jednym cylindrze. Miał ktoś podobny...
Ten rodzaj silnika należy do tzw. kolizyjnych to znaczy ,że po zerwaniu paska rozrządu doszło do kolizji tłoka z zaworami. Na 100% nastąpiło uderzenie tłoka w minimum dwu cylindrach. Dużo zależy od prędkości z jaką jechałeś. Tak czy inaczej głowica do roboty oby tylko nie nastąpiło ugięcie korbowodu.
Jednak bendiks nie wytrzymał miesiąca i się rozsypał kręcił się razem z rozrusznikiem wkoło dlatego auto nie chciało kręcić. Przy okazji z cylindra elektromagnesu kolega tokarz ściągnął 0.1mm by lżej chodził przy okazji przesmarowałem go smarem z dodatkiem teflonu. Jak na razie rozrusznik ożył i odpala za każdym razem.
Diody łaczysz ze sobą katodami i z tego punktu dajesz do obrotomierza, pozostają ci nie podłączone dwie nóżki od dwóch diod które łączysz jedną do przewodu sygnałowego dla cylindrów 1-4 a drugą do przewodu sterującego dla cylindrów 2-3 Do tej pory pobierałeś sygnał ze sterowania "jedną" cewką a teraz będzie z dwóch tyle że przez diody.
Potrzebuje schemat obrotomierza do Escorta, ponieważ jest to oddzielny obrotomierz chce go założyć do Fiesty. Tylko jest jeden problem bo on jest niekompletny brakuje paru elementów, więc mam problem,aha ten obrotomierz jest dwuzakresowy 4 i 6 cylindrów, jest wyskalowany do 8000 R.P.M. A i jeszcze jedno pytanie co to za elementy o takich oznaczeniach:...
przy sprawdzeniu ciśnienia okazało się ze ostatni wtrysk jest zachlapany olejem czy to może być przyczyna tego ze jest słaba? Dodano po 11 dodam ze zaczeła dużo więcej palić To oczywiste ,,,ze tak ,po prostu silnik pracuje jedynie na trzech cylindrach więc musi być słabsza ,a co za tym idzie i wieksze spalanie paliwa :idea::cry:,ciekawe jaką masz kompresje...
Dzień dobry, Piszę w sprawie Forda Fiesty MK7, rocznik 2014, silnik 1.0 PB, 80KM, symbol P4JB. Otóż, silnik niedawno uległ awarii - zaczęło się od stukotu, a diagnoza taka, że po prostu jest zatarty na każdym z cylindrów. Jaka tego przyczyna? Nikt nie wie. Olej na bieżąco, żadnej agresywnej jazdy. Dwie ostatnie wymiany: Motul 5W-20 948B, potem Mobil...
hm , lgy1 to powiedz mi dlaczego starsze auta maja problemy na 3 elektrodowych świecach z zapalaniem jak jest zimno . Zawsze myślałem ze to wina preskakiwania kilku iskier na raz. Hm a moze by zastosować inne cewki zapłonowe , moze to by coś zmieniło . Z tego co wiem to w 900 sa dwie cewki , w fiestach mk3 po 91 roku pojawił sie ukł zapłonowy DIS i...
Nastawiasz pierwszy tłok na GMP w pozycji sprężanie, oba zawory zamknięte. Wtedy znak na kole pasowym powinien znajdować się naprzeciw znaku no obudowie silnika. Jaki to silnik bo nie wiadomo jaka będzie kolejność zapłonu, ale myślę, że 1-2-4-3. Jeżeli taka kolejność to na czwartym garze, powinna byc mijanka na zaworach, a w pierwszym cylindrze sprężanie,...
Kody błędów 10 Rozpocząć test dudnienia / na krótko otworzyć przepustnicę. 11 Brak usterek. 12 Miernik przepływu powietrza 1. 13 Czujnik temperatury chłodziwa. 14 Czujnik temperatury powietrza. 15 Czujnik położenia przepustnicy. 16 Miernik przepływu powietrza 2. 17 Czujnik MAP. 18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator. 21...
Tak, to ten miałem na myśli (u mnie jest w baku). W tej sytuacji czasie jazdy nie należy spodziewać się wzrostu ciśnienia. Zwiększone ciśnienie miałoby wpływ na wzrost spalania w przypadku niesprawnej sondy lambda, a ta jak piszesz jest sprawna. Przepływ masowy powietrza na cylinder 63 -64 mg. To nie wiem jak interpretować. U mnie PCMScan pokazuje na...
Na sterowniku mam napisane " Lechno elektronika autogaz" i " mini λ" Dokładnie gaśnie na zimnym, po regulacji przez gazownika po zgaśnięciu w ogóle nie chciał mi zapalić. Jak pokręciłem rozrusznikiem z wciśniętym gazie łapał najpierw na jedne cylinder potem na dwa itd. Delikatnie drgnąłem tymi śrubami i jest lepiej (szybciej zapala po zgaśnięciu)...
Witam wszystkich. Nie wiem czy ktoś może mi pomoc mam problem. Zakuwam silnik 1.0 ecoboost 3 cylindry, nowe korby plus tłoki. Korby nie mieściły się w cylindrach Wiec trzeba było zrobić miejsce szlifując blok do czego trzeba było wyciągnąć wał korbowy. Teraz to składam i nie ma momentu dokręcania panewek głównych wału korbowego, korbowody nie problem...
Podbijam bo b. podobny problem z tym że zapala bez problemu. Poszarpuje między 2-3tysiące obrotów tylko gdzi wrzuci się niski bieg i "pedał w podłogę" (duże obciążenie silnika). Auto ma nową cewke(ngk) swiece( orginały) i kable ngk) na strej cewnce praktycznie nie dało się szybciej wyjechać z skrzyżowania migał "check" i silnik się całkowice dławił(...
Witam. Mazda 2 z silnikiem 1.4L Duratec 16V EFI DOHC bez instalacji gazowej. Taki sam jak w Fordach Fiesta, Fusion i bodajże niektórych Focusach. Objawy: 1. Brak niskich obrotów. Silnik cały czas kręci się ok. 2000obr/min, a prędkość obrotowa skacze wraz z obciążeniem. Bez obciążenia (klima, wentylator czy światła) obroty silnika skaczą do ok. 2500obr/min,...
Może ,może , może silnik benzynowy ma mieć: -paliwo -iskrę -ciśnienie na cylindrach 1 i 2 realizowane za pomocą elektryki i elektroniki w twoim aucie. I tak już od ponad 100lat nic nowego. Jak nie mogą tego sprawdzić to co ty sama zrobisz?? No nie da rady.... Podjedź do polecanego w twojej okolicy zakładu..
W aucie brak iskry na cylindrach 1 i 4. W sterowniku zdiagnozowałem uszkodzony tranzystor IGBT ISL9V3040S3ST. Niestety nigdzie nie mogę go dostać. Czy może ktoś wie gdzie go można kupić lub pozyskać z jakiegoś taniego sterownika samochodowego.
Ja mam od prawie roku identyczny problem w aucie żony. Wiosną zapaliła się kontrolka Check. Pojechałem do znajomego nieautoryzowanego warsztatu Forda i okazało się, że popaliły się kable WN. Już jak tam jechałem to czułem że chwilami auto nie pali na jeden cylinder. Oczywiście żona "przejeździła" parę dni na tych 3 cylindrach zanim mi o tym powiedziała...
Zadzwoń do forda i zapytaj o cylinderki jakie były dostępne średnice. Ja bym zakładał bo różnicy nie odczujesz, a Ka, Fiesta i Escort hamulce tylne były praktycznie takie same. A pan sam powiedział że jak nie będzie pasowało to możesz zwrócić. Ale będzie dobrze ;)
Witam po dłuższej przerwie. Problem został rozwiązany, winne były świece a dokładniej świeca na drugim cylindrze w stanie agonalnym (poniżej na zdjęciu), ciekawe gdzie się podziała porcelanka. :) Świece nie były wymieniane od nowości, służyły 17 lat, 180 tyś. km :) Z nowym kompletem świec silnik pracuje bez zarzutu. https://obrazki.elektroda.pl/5048758200_...
Stanisław, okazuje się że z odmą jest wszystko ok Dzisiaj wyświeliła mi się ponownie kontrolka awarii silnika tylko już z innym błędem PO302 czyli wypadanie zapłonu drugiego cylindra, w opcji gazowej jest to padający wtrysk brc Kilkakrotnie dokonałem zamiany na poszczególnych cylindrach i wywalał ten sam wtrysk. Czyli ostatni gaziarz miał rację Dwa...
Diesel do miasta jest bez sensu, poza tym kultura pracy tego 1.7 SDI jest powalająco niska. lupo i arosa to typowo miejskie samochody, 1,7 jest czterocylindrowy pracuje bardzo równo, może jechałeś 1,4 który ma trzy cylindry to się zgodzę, że klepie niesamowicie i ma silne wibracje. Benzyna w gazie tym bardziej nie nadaje się na krótkie odcinki, jak...
musze zobaczyc u kolegi gdzie jest termostat . Jak zobacze to dam znać chyba ze masz fotki . a dane mozesz przeczytać np w empiku albo zapytać chłopaków z klubu escorta maj strone w necie . Bym ci pomógł odrazu ale mam fieste i niestety inny silniki . ale z tamtym tez troche wojowałem . powiem ci tylko tyle ze maja fabryczna wade na 3 cylindrze scieraja...
kable sa nowe, a mierzylem je bo byly problemy podczas jazdy w czasie deszczu silnik palil na 3 cylindry. stare mialy opornosc od 13kΩ do 14 kΩ. przebicia nie maja. jaki jest przewod od cewki do aparatu zaplonowego. bo wymienione byly tylko przewody od swiec do aparatu zaplonowego. poszukam innej przyczyny.
No i właśnie to jest pytanie. Telepie, dla mnie to znaczy delikatnie nieróną pracę Natomiast jeżeli po odpaleniu wydaje Ci sie, że nie palią wszystkie cylindry, a objaw przechodzi po około 10-15 sec. to są to świece (silnikiem wtedy mocno nienaturalnie rzuca, dopóki nie zalącza się inne cylindry). Tak jak wspomniano, trzeba je sprawdzć pojedynczo. Można...
Dobry wieczór. Mam Forda Fiestę 1.3 LPG benzyna 60 KM 2006 r. Dziś wieczorem, jadąc tym samochodem, zaczęła migać kontrolka silnika, potem znikła. Samochód stracił na mocy. Przy mocniejszym dodaniu gazu kontrolka pojawiła się ponownie i zaczęła migać. Wróciłem do garażu i co stwierdziłem: silnik chodzi nierówno, bardziej drga. Wygląda jakby chodził...
Pomocy!!! Mam Fieste 1.1 na jednopunkcie, słabo reaguje na pedał gazu, dławi się, nawet przy niezbyt gwałtownym wciśnięciu pedału gazu detonuje(dzwoni zaworami). :cry: Ciśnienie paliwa jest OK i ciśnienie w cylindrach tez OK. Wymieniłem potencjometr przepustnicy, stary miał z 10 kohm - czy musze restartować sterownik czy jakoś go dopasowac do nowego...
Motor 1,3 1998r. Moduł umieszczony jest tak fatalnie, że bez kanału to nie ma co podchodzić. Córka ma Escorta 1,4 i moduł jest na wierzchu. A tu taka kicha że nic nie widać.... Dodano po 4 Tak to mniej więcej wygląda: http://allegro.pl/ka-fiesta-escort-cewka... O ile miałem dobre czucie w palcach :) Bo zobaczyć...
Pacjent Ford Fiesta MK7 1.6 TDCi Po podłączeniu do komputera wyskoczył owy błąd Kod: P0174 - Mieszanka w układzie zbyt uboga (grupa cylindrów 2). Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Mieszanka w układzie zbyt uboga (grupa cylindrów 2). Moduł PCM kontroluje tabelę wartości adaptacji dawkowaniapaliwa,...
Mam źle podłączone przewody wysokiego napięcia, i silnik odpala, auto jeździ i niby wszystko jest ok, tyle że trzęsie silnikiem na biegu jałowym, pali się żółty silniczek, i przychodzi błąd P0300 z opisem" Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" Gdy podłączę przewody prawidłowo, to wcale nie można odpalić, silnik strzela i się...
Przy wymianie uszczelki głowicy przy podejrzeniu przedmuchu, należy w pierwszej kolejności sprawdzić głowice pod kontem szczelności, następnie planować, i dopiero wtedy zakładać uszczelkę. Czy test był przeprowadzany? Czy w zbiorniczku wyrównawczym zbiera się jakiś osad? Czy wywala płyn chłodniczy? Czy zmieniana była uszczelka pod kolektorem ssącym?...
Podlaczylem IDSa, przeszedlem cala procedure od usuniecia kluczykow, po adaptacje PCM, kalkulator tez udalo sie znalezc. No i immo znow mamy sprawne. Takze tutaj bardzo dziekuje za potwierdzenie moich podejrzen. Poki co programowalem ten PCM o innych oznaczeniach, bez przelutowania FLASHa. Nie zrobilem tego jeszcze, bo pojawil sie problem z wypadaniem...
Usterka usunięta. Po wymianie przewodów zapłonowych na nowe (jeden urwałem podczas demontażu) nadal wypadał zapłon na 4 cylindrze. Winna okazała się cewka - uszkodzenie dziwne bo nie waliła tylko na 4 gar, a na 1 strzelała. Cewka nowa oryginał, czyli montowany w nich seryjnie Bosch 0 221 503 487 (173PLN) co ciekawe oryginał Forda jest droższy niż ta...
Efekt był dobry, była płynna regulacja z niskich obrotów, na średnie i wysokie, czyli tak jak ma być, po prostu pełen zakres regulacji. Ruszyłem w teren i po leśnych drogach było ok, auto przyspieszało, wszystko było ok. Ale co chciałem wyjechać na drogę asfaltową to auto natychmiast się dusiło. Masz rozwiązanie problemu, jak jest małe zapotrzebowanie...
Witam Mam problem z Fordem focus-em 1,6 16V '02: auto zaczęło pracować na 2 cylindry, serwis sprawdził cewkę zapłonową (ok) i stwierdził uszkodzenie/konieczność wymiany ECU(EEC-V). Auto trafiło do mnie, rozebrałem sterownik i stwierdziłem uszkodzenie jednego z tranzystorów kluczujących cewkę WN, oznaczenia tego elementu: 5401DM N213 ABH (obudowa taka...
Twój wóz, Twoje konie... a raczej kolegi. :) Nie musisz zwalać miski czy głowicy, wykręć wtryskiwacze, wszystkie, dlaczego za chwilę. :) Na pierwszym cylindrze przez otwór wtryskiwacza ustawisz sobie GMP. Pasek bezwarunkowo musi być nowy, ten się naciąga w miejscu rozwarstwienia i walisz tłokami w zawory. Po prawidłowym ustawieniu zmierz na wszystkich...
Witam. Mam problem. Posiadam Forda Fiestę 1,6 2010r. 108000km. Z silnika słychać lekkie chrobotanie (pojawia się czasem, ledwo słyszalne ale jednak coś nie tak). Później pojawił się wyciek (ubył prawie cały płyn chłodniczy). Mokra plama pod autem na ciepłym silniku. Zauważyłam też że samochód jest troszkę zalany olejem jakby z cylindra ale nie jestem...
no nic jutro zdejmę miskę olejową i zobaczymy dziś już jestem zmęczony więc nie da rady nic wydedukować nawet dam znać jutro jak poszły kolejne prace ale dziękuje za zainteresowanie moim problemem pozdrawiam i miłej nocki życzę Dodano po 5 T5 to właśnie słychać od góry około 2 cylindra bardziej jak by waliło w ssący kolektor Dodano po 3 Na korbowodzie...
Jestem posiadaczem Renault Scenic w którym występowały w/w przypadki czyli świeciła sie kontrolkaw plus w samochodzie pojawiły sie drgania lekkie silnika . Po zdiagnozowaniu w serwisie autoryzowanym panowie stwierdzili że katalizator padł (auto miało 38 tys przejechane) wymieniłem katalizator cena 550 zł. Zamontowałem instalacje gazu (sekwencja) lampka...
Stawiam bardziej na sterownik . Miałem fiestę do roboty i ginęła iskra na 1 i 4 cylindrze . Winny sterownik silnika - brak kluczowania . W sterowniku wymieniony element i autko hula .
W aucie były wymieniane pierścienie i uszczelnienia zaworów. Do tego czasu chodził zupełnie przyzwoicie ale któregoś dnia złapała świeca na jednym tłoku, po testach okazało sie że bierze olej i niestety na tym cylindrze świece co kilka dni trzeba wymieniać wiec wymiana pierścieni a przy okazji robiona głowica. A krece dlatego że mam dosyć dupków którzy...
błąd zapłon cylinder cylinder błąd zapłonu cylinder cylinder chiński cylinder
katalog transformator indel custom binary download regeneracja półosi
schemat instalacji elektrycznej subaru legacy
Fiat Ducato 244 2.0 JTD 2005 – wymiana chłodnicy nagrzewnicy, instrukcja krok po kroku Bosch, Whirlpool, Midea – zmiana programu w trakcie pracy zmywarki, adaptacja czy usterka?