Wypadanie zapłonu. A przyczyn może być wiele: świece, cewki........... na upalonym zaworze wydechowym kończąc.
Witam Może jeszcze ostrzegać o zużytych klockach hamulcowych, lub przewód od tych czujników się zerwał. sprawdź czy masz klocki z czujnikami zużycia.
jaki silnik ? , jesli problem z drugą sondą , za katalizatorem mozna załatwić sprawe programowo , poprzez usuniecie jej z pamieci sterownika. Problem napewno już nigdy nie powróci
Kod wykazuje niby uwalony sterownik, potrzebna diagnostyka czymś inteligentnym, do Forda.Nie ładowałeś/odpalałeś prostownikiem z podłączonymi klemami?
miałem przypadek w mondeo - klient wymienił alternator z 60A na 70A, ładowanie było a kontrolka świeciła, kodu błędu niestety nie pamiętam
Na bank jest to uszkodzony czujnik.
Jedyną wspólną rzeczą aku i rozrusznika oraz altka są przewody więc od nich nalezy zacząć .
Popatrzę w schemat - ale troszkę później :( Dodano po 15 po schemacie wygląda na wtyk C371 pin G4. Sprawdziłeś ta wiązkę w komorze silnika ?. https://obrazki.elektroda.pl/2430799500_...
A kontrolka miga 4-razy i gaśnie Uszkodzone kostki/a pod fotelami albo, jak kiedyś elektrit napisał, wielozłącze przy module.
Uklad czysto mechaniczny. Byl opisany w ksiazce "sam naprawiam forda fieste" wyd. WKiL. Dokladnie nie pamietam jak to dzialalo ale tam te paski napedzaly modulatory hydrauliczne ktore to odpuszczaly hamulec gdy polos zbyt szybko wytracala predkosc obrotowa. Tak jak napisane juz bylo, tam sa jedynie czujniki napiecia paskow. Jezeli brak paska lub pasek...
Sterownik wykrył poważny błąd i przeszedł w "tryb awaryjny". Nie ma co gdybać, trzeba wyczytać co to była za usterka z pamięci błędów sterownika.
owik napisał: Ona się zawsze ma zaświecać, obojetnie czy +40 czy -30. Kolega się myli - w fieście MK6 kontrolka świec żarowych zapala się tylko przy ujemnych temperaturach (kilka stopni na minusie).
(at)mpendzik Dobrze kombinujesz z tą żaluzją. Na początek możesz odpiąć wtyczkę od modułu żaluzji, oczywiście o ile jest. Jeżeli się nie mylę to jest to zrobione na jednym przewodzie, teraz nie pamiętam ale robiłem coś takiego z taką usterką.
Kostkę stacyjki sprawdziłeś? Przepraszam nie doczytałem że jest przy stacyjce Czyli trzeba sprawdzać od stacyjki dalej. Wygląda na brak jednego zasilania
Proszę o fachową poradę co może być przyczyną ciągłego palenia się kontrolki ładowania w mojej polówce. Więc tak: Dość często padał mi nowy akumulator i nie wiedziałem co jest tego przyczyną (często odpalałem na pych). Kontrolka ani się nie żarzyła ani nie mrugała, po odpaleniu gasła, wszystko było ok i pracowało bez najmniejszych problemów do wczoraj...
Jakie sa błedy w ECu?
Problem z twardniejącym pedałem hamulca może być spowodowany uszkodzonym (nieszczelnym) serwem. A kontrolka ładowania to pewnie osobna usterka. Zmierz ładowanie zarówno gdy jest zgaszona, jak i po zapaleniu.
Pozwolę sobie odświeżyć temat... Mam fiestę mk6 1.4tdci, po odpaleniu zapala się słoneczko z wykrzyknikiem i poduszka po czym w ciągu 2-3s gasną, w pracy silnika nic nie udało mi się zaobserwować. W trakcie świecenia tych kontrolek wskazówka obrotomierza pokazuje 0 rpm, a silnik przecież chodzi, zgasną kontrolki to wskazówka się budzi i pokazuje obroty....
To jest na pewno średnie spalanie. Ten symbol jest stosowany również w innych markach samochodów.
Zacznij od sprawdzenia przelotki w drzwiach. Drugi problem to kontrolka poduszek, jak przesunę siedzenie pasażera do krańcowego tylnego położenia to kontrolka się świeci a jak ustawie fotel na środku to kontrolka nie świeci. Magia. Złącze pod fotelem do sprawdzenia.
Z pewnością odpowiedź znajdziesz w instrukcji eksploatacji auta.
Problem rozwiązany padła pompa. Można wsadzić od focusa ale trzeba przerobić wtyke. Działa bez żadnego kodowania. Pozdrawiam
Odświeżę - i jak ostatecznie skończyła się naprawa/wymiana czujnika ?
Objaw taki występuje przy zwartej diodzie ,przejechałeś 300km bo alternator ładuje ale słabo jednocześnie nie pali się kontrolka bo dostaje zasilanie z stałego plusa na alternatorze./mostek do wymiany.P
Witam, niedawno w aucie padł komputer, po jego wymianie kontrolka silnika już się nie zapala.
Problem rozwiązany.
Podniosłeś chociaż maskę? Sprawdziłeś poziom oleju? Płynu chłodzącego? Świece? Migająca kontrolka silnika zwykle sygnalizuje poważną awarię wymagającą jak najszybszego zatrzymania samochodu i wyłączenia silnika... masz najprawdopodobniej uszkodzony układ zapłonowy i wypadają zapłony. Jazda w takim stanie grozi zniszczeniem katalizatora (o ile już do...
,,4,, -uszkodzony napinacz pasażera.
A szczotki sprawdziłeś?Od twego powinieneś zacząć.
Już posprawdzałem wszystkie bezpieczniki i kable i są OK. Chciałbym się jeszcze was poradzić. Rozmawiałem z naprawde dobrym elektrykiem (co mi robił wcześniej sterownik w pompie) i mówił że może być taka sytuacja że "wysypało" się wszystko z immo czy coś takiego. Powiedział że w takiej sytuacji będzie trzeba wymienić całe immo i na nowo zaprogramować...
Tak jak kolega pisze, trzeba sprawdzić zasilania, dokładnie masy, przekaźnik R11. Ostatnio miałem takie objawy przy uszkodzonym przewodzie w komorze silnika pomiędzy komputerem a złączem głównym przy kielichu. Opss. :) trochę stary post - nie zauważyłem
Świadczy o usterce w układzie sterowania silnikiem. Nie można tak jeździć. Trzeba pojechać na diagnostykę komputerową. Zaniechanie tego, może prowadzić do powstania poważnej awarii i w rezultacie wysokich kosztów naprawy.
Podłącz miernik bezpośrednio do lambdy bo Tobie bardzo ciężko będzie to sprawdzić inaczej.
Na początek sprawdź testerem czy sprawny jest transponder w kluczyku.
oczywiście że visteon tylko jak to się ma do wzbudzania dopiero przy 2000 obr/min to że kontrolka ładowania świeci non-stop to jest "do rozwiązania"
Czy w trakcie wymiany był odłączony akumulator?
Zgadzam się z moim przedmówcą co do tego, że to EGR na 99% tyle tylko, że chyba lepiej jest go wymontować i przeczyścić niż gazować na skrzyżowaniu :D Najczęściej to pomaga przynajmniej na jakiś czas poza tym nie jest to żadna skomplikowana operacja i możesz zrobić to we własnym zakresie. Czy podczas szarpania zapala się jakaś kontrolka ?
Może ten temat nasunie ci coś więcej. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27...
Silnik ci zgasł to i kontrolki sie zapaliły.
Zablokowana przepustnica powietrza
Co może być przyczyną tej kontrolki i skakania wskazówki?
Witam. Jeżeli chcesz automatycznie zapalać światła w samochodzie to polecam układ z mojej strony. Potrzebujesz w tym wypadku sygnały : +12 V po włożeniu kluczyka, + 12 V po załączeniu zapłonu. Układ działa następująco: Wkładasz kluczyk do stacyjki (pozycja ACC) - nic się nie dzieje, Uruchamiasz silnik ( włączony zapłon) - po 5 sek. zapalają się światła...
A co do porady - to prosze zidentyfikować co tam cyka i wrzucić tego zdjęcie. Nie potrafię zidentyfikować źródła cykania. Podczas jazdy wydawało mi się, że cyka z lewej. Gdy próbowałem sfotografować źródło dźwięku okazało się, że nie potrafię precyzyjnie określić skąd pochodzi. Doszła jeszcze nowa wskazówka, że cyka też gdy nie pali się kontrolka.
Ford Fiesta MK7, mam problem. Co jakiś czas, w sytuacjach losowych, zapala mi się kontrolka ESP i błąd układu kierowniczego. Raz się zapali i świeci przez kilka kilometrów, a raz jedzie i w ogóle się nie zapali. Gdzie szukać problemu?
Masz emulsję wody w oleju. Zamarzła w smoku pompy pozbawiając silnik smarowania. Po kilku minutach jazdy masz już dużą szansę na trwałe uszkodzenie silnika (zatarte panewki).
Ludzie czy Wy w ogole widzieliscie na oczy immobiliser forda? Po pierwsze - immo jest zalewany w kluczyku i antena to cewka przy stacyjce. Po drugie na diodzie system nie podaje zadnych kodów a tylko sygnalizuje stan systemu. Szybkie miganie oznacza brak komunikacji z kluczykiem i nie rozbrojony system. Sam robilem kiedys eksperyment jak objalem kluczyk...
Niestety po otwarciu drzwi od kierowcy , pasażera i bagażnika dalej się świeci ps. przy zamykaniu i otwieraniu z pilota nie mrugają migacze a chyba powinny
Witam ponownie Welkie podziękowania dla kolegi łinta dzięki któremu dowiedziałem się że mruganie kontorlki poduszki z przrwami ok 3-4 sekund to uszkodzona taśma pod kierownicą, po wymianie wsztstko wróciło do normy Jeszcze raz dziękuje Adam
Coś jest niepodłaczone.
Z opisu wyglada na uszkodzenie diody w mostku prostowniczym.
kontrolka fiesta fiesta kontrolka silnika fiesta kontrolka oleju
c20ne schemat daewoo dźwięk kondensator mniejszy zasilacz
migomat schematy przełącznik krzywkowy spawarka
Klejenie śrub krzyżaka bębna pralki – Loctite 243, zabezpieczenie gwintów, serwis Electrolux, Bosch Kränzle Therm C 15/150 – rozmiar dyszy do diesla zamiast oleju opałowego