Po takim remoncie może być wiele przyczyn ale głownie należy jeszcze raz sprawdzić ustawienie rozrządu a przy tym ustawienie zapłonu. Sprawdzić jak się zachowują dzwignie zaworów, czy jest kompresja. Są to sprawy proste i napewno je wykonałeś tylko, że są tam niuansy wktórą stronę krącić wałem itd. Dobrze jest wlać przez otwory na świece do każdego...
U mnie był schowany przy gnieździe diagnostycznym przy nogach kierowcy za plastikową osłoną
Przewody zapłonowe, cewka zapłonowa, rozrusznik sprawdzone?
z tym "naprężeniem" to naciągana historia, przecież przy odpalaniu i tak się wciska sprzęgło więc wszystko się "odpręża" jeśli o mnie chodzi to miałem Fiestę nawet dwie, ale mk3 z Kentem 1.1 CVT i 1.3 manual (ale to niema najmniejszego znaczenia w tej sprawie...)
Jedyną wspólną rzeczą aku i rozrusznika oraz altka są przewody więc od nich nalezy zacząć .
Katastrofa. Wlej na dobe po strzykawce nafty na tłoki
Witam Czy świece zarowe sprawdzałeś sam? Jeżeli tak to czy pojedynczo każdą mierzyłeś - po odłączeniu od wspólnej szyny? Pozdr
Zawór będzie przy baku, przy silniku po co? jak utrzymywał by ciśnienie w układzie paliwowym??
Tam jest cewka z tylu za kolektorem sącym. obstawiam przewody zaplonowe ostanio mamy na zewnątrz dużą wilgotności. Można robić tak wziąść zaizolowane kąbinerki zapalić silnik i ściągać po koleii przewody ze świec i obserwować czy jest gorzej,sciagamy przewyd jezeli silnik chodzi gorzej to znaczy ze jest dobry i tak dalej aż na trafimy na cylinder na...
Sprawdź potencjometr położenia przepustnicy Trafiłeś w dziesiątkę - gratuluję. Pozdrawiam.
Masa i zasilanie ECU pod obciążeniem sprawdź, zasilanie wtrysków sprawdź, zasilanie potencjometrów pedału gazu sprawdź. Będziesz miał odpowiedź. Dodano po 3 Tam z jednego bezpiecznika F16 zasilanie leci na wtryski i ECU. Z tego samego przekaźnika zasilany jest F16 i F17, porównaj na nich napięcia. Dodano po 2 Oczywiście dokładnych danych auta nie podałeś,...
może być, i spręża ją
Popatrzę w schemat - ale troszkę później :( Dodano po 15 po schemacie wygląda na wtyk C371 pin G4. Sprawdziłeś ta wiązkę w komorze silnika ?. https://obrazki.elektroda.pl/2430799500_...
Wie ktoś może czy przez słaba iskrę może auto nie odpalać ?
Fiesta 1,3 16V?
Te ciśnienie to nie ciekawe, jeśli odpali to jeździć bardzo nie będzie chciało.
Wydaje mi sie ze problem może być z rozrusznikiem ,lub akumulatorem-kończą się.Jeżeli za wolno będzie kręcił rozrusznik to możesz mieć problemy z odpalaniem auta jak jest zimne. Jako pierwsze do sprawdzenia rozrusznik. Pozdro.
Kup depresator do paliwa diesla np. Shella, dostępny na stacjach benzynowych lub w sklepach z częściami zamiennymi. Obniża on temperaturę wytrącania się parafiny ,lej dobre paliwo np. Vervę. Oczywiście wcześniej czyszczenie zbiornika i wymiana filtrów.
Kostkę stacyjki sprawdziłeś? Przepraszam nie doczytałem że jest przy stacyjce Czyli trzeba sprawdzać od stacyjki dalej. Wygląda na brak jednego zasilania
Witam Wszystkich. Moja fiesta nie odpala i jak dotąd ustaliłem, brak jest masy na przekaźniku Start i pompie paliwa. Nie wiem co z tym zrobić, więc proszę o pomoc.[/syntax]
To nie przyczyna.
podjedz sobie do kogos kto ma IDS musi ci zaprogramowac pompe paliwa .
No właśnie .....trop byłby zły że auto nie odpala.... :(
Sprawdź czy nie masz luźnych pinow w zlaczu sterownika odpowiedzialnych za zasilanie i CAN. Mialem bardzo podobny przypadek kiedyś.
Jeśli problemem są mrozy, to raczej akumulator i trzeba go sprawdzić. Uszkodzony rozrusznik nie działałby i przy mrozach i przy normalnej temperaturze. Kolejny znawca. Będzie działał, jednak nie będzie posiadał wystarczających obrotów, aby zapewnić rozruch silnika. Owszem, akumulator traci podczas ujemnych temperatur swoje właściwości, jednak to wprowadzasz...
Nie ma ,dlaczego przy kupnie nie sprawdziłeś czy pali.P
To może być 100 różnych powodów :) Polecam: http://www.google.pl/search?hl=pl&source...
Kod wykazuje niby uwalony sterownik, potrzebna diagnostyka czymś inteligentnym, do Forda.Nie ładowałeś/odpalałeś prostownikiem z podłączonymi klemami?
Może wyłącznik udarowy , zobacz w lewym przednim słupku na dole pod plastikiem , jak jest to powinien w nim myć otwór na palec.
To dwie odrębne sprawy. Najpierw zajmij się rozrusznikiem żeby auto normalnie odpalało.
Wyłącznika? Raczej stycznika na 300A. Nie polecam jednak robienia tego. Włącz amperomierz w szereg (plus amperomierza do plusa akumulatora, minus amperomjerza do klemy dodatniej.) Podaj wartość pradu postojowego. Nie odpalaj silnika bo miernik zniknie.
http://obrazki.elektroda.pl/9515608200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4137039300_1... Jeszcze jedno: czy stary silnik 1,3 nie był przypadkiem na monowtrysku ?, i czy w związku z tym została wymieniona pompa paliwa
na rysunku masz naryswoane
waarto zbadać świece i przewody może są przebicia na nich
Ciśnienie paliwa sprawdzone?? Czujnik temperatury cieczy?
pompa paliwa jest nie nowa ale sprawna z drugiego auta tak samo jak cewka i komplet wtryskiwaczy, te wszystkie czesci w drugim aucie pracowały normalnie i moje po przekladce do tamtego auta tez chodza normalnie a czujnik był odpinany i na zimnym silniku auto nie odpala i nie ma zadnego błedu na komp
Napisalem ,ze nie powinny gasnac ;) ....... przy problemie mechanicznym
Sprawdz zapłon. Może jest za puźny.
Nie. Musi być kl15.
Skoro nie odpala, nie działa też alternator. Więc regulator nie podniesie napięcia.
witam ja na początku sprawdził bym strzelnosc układu paliwowego,z twojego opisu wynika ze przy odpaleniu gdzieś zasysa powietrze i wchodzi na wysokie obroty po czym gaśnie najczęstszą przyczyna jest nieszczelnosć filtra paliwa
Bardzo częstym problemem powodującym taki objaw w fordach, zazwyczaj występuje w upalne dni po przejechaniu się jakiś odcinek trasy, to tworzenie się korków powietrznych w przewodach paliwowych.
czy mogę podłączyć cewkę z powrotem i pojechać do warszatu, czy auta nie odpalać? Podłącz i jeśli możesz, to jedź do warsztatu.
Rozrusznik kręci całkiem nieźle ale,nie sprawdzałem.
rozrusznik lub instalacja
Witam. Podciśnienie w zbiorniku paliwa?Znajdź rurkę odpowietrzającą zbiornik, pewnie jest zatkana.
A tak sie odpala
A sprawdzany był zapłon?????
A czy na zimnym rozrusznik ,,kręci"?
No dobra Panowie inne auta jakoś normalnie jeżdżą, przecież przez olej nie może być tak że naładuje akum, rano odpali, pojade do szkoły i gdy chcę wracać za 6 godzin to muszę na popych odpalać.
witam tak jak piszą koledzy to podgrzewacz i czasem powoduję problemy z odpalaniem i niektórzy go odłączają wyeliminowując go z układu
Tak jak kolega pisze, trzeba sprawdzić zasilania, dokładnie masy, przekaźnik R11. Ostatnio miałem takie objawy przy uszkodzonym przewodzie w komorze silnika pomiędzy komputerem a złączem głównym przy kielichu. Opss. :) trochę stary post - nie zauważyłem
filtr jest przy elektrozaworze,wymieniając go majster musiał odłączyć(zerwać)wtyczke,sprawdz czy do korpusu zaworu są podłączone przewody
Witam! Wczoraj po dość długiej przerwie w jeździe postanowliliśmy z tatą uruchomić auto. Na początku nie można było go otworzyć pilotem, więc otworzyliśmy go kluczykiem. Samochód odpalił, nie działały kierunkowskazy. Sprawdziliśmy wszystkie żarówki, sprawne. Wyciągnąłem bezpiecznik od kierunkowskazów, świecą ale nie pojawiają sie na desce, że świecą....
Po pierwsze sprawdź ten bezpiecznik. Po drugie przeczyść styki - może zwyczajnie nie ma dobrego styku. Sprawdź też iskrę, jak jej nie będzie to znaczy, że coś z zapłonem.
Temat zamykam autko naprawione. Rozwiązaniem okazała się drobnostka. Paweł wawa nie każdy płacze tak jak ty jak mu się autko zepsuje. To jest tylko rzecz.
Silnik na SID802 Siemensa, to jest silnik Peugeot/Citroen, nawet probowalem go dignozowac PP2000 i przez OBD i bezposrednio linia K na sterownik ale nic z tego :( Czujnik cisnienia pracuje prawidlowo, ciezko przegazowac samochod w trybie awaryjnym ale dochodzi do 5 V sprawdzane oscyloskopem. Zreszta czujnika nie podejrzewam bo na rozgrzanym silniku...
Właściciel fiesty już zapomniał o problemie z odpalaniem , a wy ciągniecie temat dalej i po co ?
no ale żeby nawet nie prykał przez sonde?
Jeśli wcześniej było ok to może sparciałe węże przy filtrze lub oringi na zaworze w filtrze paliwa. Jest też możliwość że pompa kończy żywot i takie są pierwsze objawy. W ostateczności zamontuj pompę paliwa elektryczną zewnętrzną do gaźnika 0,1-0,2bar.
Witam Jest to najzwyklejszy potencjometr, z którego wychodzą 3 kable. Jeden z nich jest połączony z suwakiem i przy sprawdzaniu miernikiem (zakres kΩ), jeżeli wskazania się zmieniają gdy poruszasz dźwigienką przy tym potencjometrze, to on jest dobry a usterki należy szukać gdzie indziej. W przeciwnym wypadku trzeba kupić nowy. Pozdrawiam.
Kto ci naopowiadał głupot że to przez czujnik temp?Jak nie kręci to raczej stacyjka,rozrusznik,masy,główne przewody prądowe,immo,lub nawet problem z can.Podaj może lepiej dokładnie co to za silnik.
Mój odpalił, a Twój? Pogadajmy o odpalaniu.:D
Kłopot z mieszanką !! sprawdź kolektor sąccy
a) kilka razy przekręcę kluczyk na zapłon tak aby było słychać pracę pompki paliwa (tak z 3-4 razy) to wtedy od razu zapali Czyli pompa paliwa albo nie trzyma ciśnienia albo robi je za małe.
Szukaj szpenia z IDS-em do Forda.
Czujnik tem silnika--nie widzi temperatury--do wymiany
W instrukcji jest napisane kodowanie pilota a nie immo a to róznica nic sam nie zrobisz a czasami jak wymieniałes baterie nie wypadła Ci pestka od immo?
jak przytkam gaznik reka to wtedy dopiero odpala
Jak długo chodzi nie regularnie? Jeżeli kilka sekund to świeca/świece.
Zawalony filter paliwa lub woda w paliwku może być tego przyczyną.Można spróbować wlać trochę denaturatu lub jakiś dodatek do paliwa np.Shell
Ale czego nie ma cisnienia paliwa? Wogole cokolwiek wiesz o tym silniku.?
Ok spróbuję rano
Witam, ford fiesta w półautomcie 1.4 benzyna. Na wyswietlaczu brakuje symbolu wybranego biegu i wyświetla awaria skrzyni biegów . Samochód nie odpala. Miał ktoś problem tego typu?
Własnie dlatego iz silnik 1,8D jest bardzo wrazliwy na kompresje, jesli nie bedzierz jej miał to silnik nie bedzie palił, moc oraz kulturab pracy silnika jestproblem polega na słabym sprężaniu i z tąd słabe poranne palenie ( wiem to z własnego doświadczenia nie musisz tego sprawdzać,pytasz - ja proponuje !!
Witam zdiagnozowanie na czuja moze być kłopotliwe najlepszym wyjściem jest podłączenie do kompa z programem do wykrywania i kasowania błędów, ale jesli chodzi o pompę paliwa to po przekręceniu zapłonu powinno być słychać pompę do napełnienia ciśnienia w układzie paliwowym,jeśli nie chodzi sprawdź przekaźnik ale moze być to pompa . Powodzenia
IDS musi posiadać ten fachowiec co Ci tę karę ogarnie.
Może dość banalne pytanie ale czy przy włączonych światłach rozrusznik kręci?
Proponował bym sprawdzić kompresję na cylindrach.
a silnik w tej fieście to...? no i czego brak iskry czy paliwa-sprawdzić to, to podstawa
Serwis i programowanie immo od nowa.
Witam! Moja Fiesta 1.1i CLX nie odpala. Pompa paliwa nie pracuje. Prawdopodobnie nie dochodzi prąd. Nie wiecie gdzie i jaki jest przekaźnik czy coś od pompy paliwa?
Komputer rzuca błędami: 1. błąd zasilania w paliwo, zgłoszony przez pompę wtryskową. 2. sterownik pompy wtryskowej, polecenie zatrzymania silnika. 3. sterownik pompy wtryskowej, awaria. Teraz pytanie: 1. czy jest jakas prosta metoda sprawdzenia czy ta pompa jest do wymiany lub jej sterownik (jeśli jeszcze odpala i jezdzi).
Czujniki pomierz oscyloskopem
12v jest , iskra rowniez tylko nie wtym momencie
Nie zakładaj Narazie nic na przewody. Jak dodasz gazu odpala normalnie?
Za prowadziłem do mechanika.Skasował mnie 600zl.Wymienił jakąś rzecz elektroniczną.Auto odpala.Czy ktoś domyśla się co mogło być usterką?
Tego manewru też już próbowałem i bez rezultatu.
www.fiestaklubpolska.pl Hm problem raczej normalny , jak latasz na lpg koroduje gaźnik od wewnątrz . jesli zostawisz na noc na benzywnie to rano powinien odpalać bez problemu bo ma benzyne w komorze pływakowej , sprawdz czy ci sie elektrozaworek w gazniku nie rozsypał , to czeste w tych autach . napisz coś wiecej najlepiej na forum fiesty, Pozdro
Samo założenie tematu w nieodpowiednim dziale świadczy o tym że nie ogarnie
Witam, mam Forda Fiestę 1994r. 1.1, silnik benzyna i mam problem z odpaleniem go, ponieważ paliwo miałem wyssane do dna i pompka zaciągnęła syf. Wlałem 15l benzyny i nie mogę go odpalić, próbuję tak długo, że aż akumulator mi pada, ale czuje jakby chciał, ale nie mógł.
Na początek sprawdź testerem czy sprawny jest transponder w kluczyku.
Witam mam problemy z odpalaniem fiesta 1.3l 2002r. na benzynie. Coś z wtryskami.Moje pytanie czy jest jakiś sposób aby odpalić awaryjnie auto na samym gazie.Instalacja firmy Voltran. http://obrazki.elektroda.pl/2152987400_1...
Mam taki sam problem jak Kolega . Radio "zgłupiało " gra kiedy chce . Dziś rano nie odpaliłem ... rozładowało akumulator ... Fiesta MK7 z 2012r . Bardzo mało informacji w necie na podobne problemy . Miał ktoś może podobny przypadek ? Proszę o podpowiedzi .
pewnie brak jej iskry, sprawdź instalacje
chodzi tytaj o rozszerzalnosc temperaturowa metali po nagrzaniu silnika luzy sie zmniejszaja lub zupelnie gina i powoduje to niedomykanie zaworow co prowadzi do rozszczelnienia komory spalania a to wiaze sie z brakiem cisnienia sprezania,po ostygnieciu material sie kurczy zawory domkniete i odpala
Witam! Mam problem z moją fiestą tego typu: odpalam auto (czy to na biegu czy na luzie), obroty falują czasem aż do zdechnięcia (czasami podgazuję lekko to trzymają), ruszę, dojadę do bramy (ok.25 metrów), czasami lekko szarpie, hamuję, obroty spadają, silnik gaśnie (nie mam obrotomierza, więc spadają "na ucho")albo już ma zgasnąć i nagle sam zwiększa...
No to pozostaje macanie po kablach. Pompka paliwa generalnie potrzebuje zasilania tylko w czasie pracy silnika, zresztą przez cały czas się kręci i jest do tego smarowana paliwem. Stąd potrafi się zatrzeć, kiedy entuzjaści gazu nawet nie odpalają na benzynce. No i na te trudne sytuacje wymyślono takie odcięcia zasilania pompki paliwowej.
wkręcasz przyrząd do oporu i pokręcasz wałem,kiedy wał bedzie w GMP wał oprze się o przyrząd i tyle
Koledzy potrzebuje informacji na temat rezystancji czujnika temperatury spalin. Jaką rezystancję ma czujnik w Kuga 2.0 TDCI, a jaką w Fiesta 1.4 TDCI. Pytam ponieważ robię klona sterownika z Kugi 2.0 SID206 5WS40583G-T na sterownik jak się na nieszczęście okazało Fiesty 1.4 SID206 5WS40584B-T Auto odpala ale gaśnie po kliku sekundach ze względu na błąd...
fiesta ciężko odpala termet odpala gaśnie odpala odpala plaku
audio cambridge nawigacja widzieć satelit polaryzacja zasilania anteny
pasta lutownicza zbiornik electrolux
Kamera do nagrywania: Sony ZV-1 II, Panasonic GH6, GoPro Hero 12, DJI Action 4 – wybór i parametry Fiat Panda II – montaż i naprawa podłużnic, regeneracja korozji, żywica epoksydowa, mata szklana