Witam. Posiadam Forda fiestę z 2002r. benzyna. Zrobiłem remont silnika 8 m-c temu (pierścienie, uszczelniacze, itp.) gdyż brał olej i już nie chciał jechać. Po remoncie - oleju już nie brał, palił, wszystko było super. Teraz znów zaczął brać olej (ok. 1 l / 1000 km) i dymić głównie przy paleniu. mechanik z którym robiłem remont stwierdził że mogło zapiec...
jeśli auto jest wiekowe i jezdziś na syntetyku to zmien na olej mineralny a jeśli to nie pomoże to pewnie remont silnika kłania się
Zamontowałem przedłużkę do sondy lambda i problem już nie występuje. Wcześniej jeszcze robiłem remont silnika, ale to nie pomogło, m.in. nowa UPG, uszczelki kolektorów, regeneracja głowicy.
Witam Jak na wysokich przerywa to prawie pewne ,że problem w ukł.zapłonowym .Sprawdź przewody W.N. a szczegolnie cewkę ( lubi zgnić w tych autach ) . Jak z elektryką ok to sprawdzić katalizator a jeśli i tu nic to później niestety pomiar ciśnienia sprężania i chyba remont silnika. Pozdrawiam
18 miesięcy temu robilem remont kapitalny silnika, szlif cylindrów wymiana tłoków, panewek, itd
a może "dał ciała" z ustawieniem rozrządu? co dokładnie było robione przy silniku?
Witam, miałem dokładnie to samo u siebie, problemem był olej gromadząc y sie wokół filtra powietrza. Po takim zgaśnięciu silnika musiałem zdjąć pokrywe filtru powietrza, wytrzeć szmatką znajdujący sie tam olej oraz przetrzeć gaźnik. Jeżeli po takim zabiegu odpaliła można było poskładać wszystko do kupy i było ok przez jakiś czas. Powodem zalewania olejem...
Udało poskładać się stary silnik - nowe korbowody, nowe tłoki, blok po honowaniu. Już trochę przejechał po remoncie, mam nadzieję, że jeszcze trochę posłuży. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi w temacie :)
Astra H benzyna-gaz silnik zależny od kombi, hatchback, unikać ekoszrotów z przebiegami poza 250 tys. bo to=remontem silnika(szczególnie jak tłuczone na gazie dużo), diesle odradzam.
Rok temu miałem kapitalny remont silnika wraz z wymianą tarczy sprzęgła ale klekot występował przed remontem wtedy sprzęgło się ślizgało. Po wymianie tarczy przyśpiesza dobrze. Służbowo jeżdżę nowym Fordem Fiestą i tam od nowości był problem z wbiciem wstecznego dokładnie tak jak u mnie więc pewnie fordy tak mają. Czy mogę jakoś samemu sprawdzić co...
Mam identycznego forda 94r oraz podobny problem. PRZYCZYNA niskie cisnienie spreżania ,slabe rozpylenie paliwa ogólnie 400tys. km należy sie remont, ale jego koszt jest porównywalny z wartoscia pojazdu. Spotkalem jeszcze kilka silników 1.8 forda wiekszość mialo problem z zapaleniem wychlodzonego silnika<2-3C, CZASEM pomaga zalożenie zaworu jednokierunkowego...
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Witam mam problem z odpaleniem mojego forda, jak silnik ostygnie to silnik nie chce odpalić ; auto zachowuje jakby się zapowietrzał. pompa paliwa jest po regeneracji i po tym remoncie zaczął się kłopot z odpalaniem, świece żarowe są ok. Po odpaleniu od matki, zaważyłem, że przyśpieszacz nie działa, czy to może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc
Witam Mam Fieste 1.8 diesel i problemy przy rozruchu. Objawy są takie że rozrusznik kręci ale zapalić nie chce. Bez względu czy jest temp ujemna czy dodatnia. Po ok 25 sek kręcenia zaczyna łapać, ale zapala dopiero po chwili. Na początku silnik chodzi nie równo. Po kilku minutach jego praca się wyrównuje. W czym może być przyczyna? - paliwo się nie...
Witam,miałem podobny problem z rozrucham ,najpierw zdarzało się rzadko póżniej coraz częściej i dopiero za ósmym razem odpalił i to na goącym silniku i wielu mechaników nie dało rady bo komputer nie wykazywał żadnej usterki aż w końcu okazało się że to rozrusznik,generalny remont i wymiana przekażnika - koszt 550 zł ale auto pali od pierwszego strzału,usterka...
Witam , otóż od niedawana , silnik (z Escorta 1986) gaśnie przy niskich obrotach podczas hamowania i zmiany biegów .Gdy wrzucam wsteczny i tez hamuje jest ok. Silnik jest po kapitalnym remoncie . Dodam ze ma wtrysk gaźnikowy i zaczyna nim szarpać po zejściu poniżej 1500 obrotów (na biegu jałowym).Jak to wyeliminować bo denerwuje mnie to ze muszę ciągle...
Jak ci wywala olej w dolot po wypadku to stała sie jedna z 2 rzeczy: 1 strzelił pierścień/e i przedmuchy z odmy walą w dolot olejem. Zdiagnozować to możesz odłączając odmę od dolotu, przewód z odmy do słoika czy tam butelki jakiejś byle nie plastikowej, dolot zalepić taśmą żeby nie łapał lewego powietrza. Dolot wyczyść ze starego oleju. Butelkę przymocujesz...
witam! sprawa powoli sie wyjasnia. dopiero dzis udalo mi sie rozebrac silnik(brakowalo mi odpowiednich kluczy..).okazalo sie ze silnik byl juz wczesniej uczkodzony(rozrzad),bo zawory konkretnie pocalowaly tloki.pozatym panewki na korbowodach mialy wrzery-moze na skutek tego zderzenia. pierscienie wygladaly bardzo mizernie,a jeden olejowy byl pekniety.pozostaje...
Dziękuję za wskazówki. Liczę się z tym, że do momentu zdjęcia głowicy nie będę mógł na 100% stwierdzić co jest do wymiany, ale nie jest to duży problem. Części, które mogą wymagać wymiany są stosunkowo tanie i za kilkaset złotych mogę przeprowadzić remont silnika. Doświadczenia nie mam dużego, ale będę to robił z pomocą osoby, która w swoim życiu wykonała...
dzięki wopor za zaangażowanie. wykonałem w 100% dokładny trzpień jak w książce SAM NAPRAWIAM FORD FIESTA 1.8d i już kiedy ustawiałem wał na GMP to nie dało się kręcić silnikiem w lewo tylko stał w miejscu. Jak wmontowywałem śrubę M10 47mm to kręcił się swobodnie w lewo. Potem ustawiłem wałek i pompe. Autko samo nie odpaliło. Dałem samostart i pali lecz...
Czy wie ktoś jakie powinny być odczyty pomiaru rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego dla oryginalnej cewki BOSCH 0 221 503 487 jaka była montowana w Ford Fiesta ST150 (Duratec HE 2.0)? Uzyskałem takie wyniki: Rp=0,9 Ohm Rw1-4=10,58 kOhm Rw2-3=9,5 kOhm Brak widocznych uszkodzeń cewki, czy to mechanicznych czy termicznych. Brak kodów błędów DTC....
Witam. Temat może dość dziwny lecz wykonalny. Jeszcze nikt tego nie robił i chyba bedziemy pierwsi. Mamy dwóch pacjentów. Jeden to Mondeo MK2 2.5 V6 po generalnym remoncie silnika z nowym zawieszeniem i sprzęgłem a drugi to podobny lecz diesel. Wczoraj wpadł pomysł montażu sprężarki turbo od 1.8TD do 2.5 V6. Sprężarka taka to nie prawdziwe turbo. Coś...
Ostatnio do takiego silnika założyłem używaną sekwencję Zavoli Alisei koszt 400 zł + własna praca. Pierwsza generacja paliła 13 w mieście, 9-10 w trasie. Benzyna: 10 w mieście, 7 trasa, jazda raczej ostra. Sekwencja w trakcie strojenia. Samochód nieco cięższy - Escort, silnik po kapitalnym remoncie na podzespołach USA (4 razy tańsze niż w PL), kompresja...
Dzień dobry! Z góry przepraszam, jeśli post pojawił się w złym wątku. :( Chciałabym kupić dobre auto. Na ten cel mogę przeznaczyć 20-30k, ale wiadomo, im mniej tym lepiej. Miałam Hondę Civic 2006, 1,8 automat, 140 km, wersja USA. I to auto jest super, wszystko mi pasuje jeśli chodzi o moc i wyposażenie. Niestety jest... zepsuta. Kupiłam z przebiegiem...
Witam. Potrzebuje pomocy, bo mechanicy z okolicy nie potrafią ustalić przyczyny...Co mechanik to inna diagnoza. Kilka dni po zakupie samochodu coś strzeliło pod maska i stracił moc zapaliła się kontrolka silnika i od tej pory zaczęły się schody! Wymieniłem świece kable i cewkę zapłonową okazało się że nie ma iskry na 2 i 3 cylindrze, jedni obstawiają...
Wczoraj testowalem sonde. Grzalka dziala. Wykrecilem sonde i zauwazylem ze byla cala oklejona sadza. Kanaly miala zapchane. To samo mialem wczesniej jakis miesiac temu. wtedy wyczyscilem ja i wkrecilem spowrotem. Co może powodowac osadzanie sie tego syfu na sondzie. Jak powinna wygladac sonda po wykreceniu z rury przy odpowiedniej pracy i poprawnym...
Witam, mam pytanie dotyczące samochodu Ford Fiesta. Chodzi oto że w ów samochodzie padł silnik (1.1) nie opłaca mi się go remontować, a mam silnik też z fiesty ale 1.3... I mam pytanie czy uchwyty silnika (poduszka itp) będą pasować do budy z oryginalnym 1.1??? Czy przełożenia w skrzyni biegów są takie same? I czy wszystka elektronika będzie pasować...
Hmmm jeśli poza tymi przerwaniami pracuje równo i nie ma żadnych innych obiawów - najprawdopodobniej przyczyną są przewody WN, albo już wcześniej miały przebicia albo uszkodziłeś któryś podczas remontu
Wiekszy sens mialo by zeby mlody kierowca z silnikiem do pojemnosci np 1.2 placi drozsze ubezpieczenie niz my bo wiadomo ryzyko wieksze jako mlodzik. Każde auto powyżej to niech bedzie ubezpieczenie cena kosmos. Śmieszą mnie te rozgraniczenia i jakikolwiek związek pojemności w OC. Też kiedyś myślałem, że małe, słabsze auto jest bezpieczniejsze do nauki,...
Przede wszystkim - WERYFIKACJA STANU SILNIKA. Przez kompetentnego mechanika. I wtedy decyzja, czy są możliwości remontu. Na początek pomiar sprężania, próba olejowa... Bo wymiana pierścieni, uszczelniaczy, jeśli silnik jest zużyty, to jak leczenie syfa pudrem.
Witam od dwóch tygoni jestem posiadaczem Fiata Cinquecento 900 na jedno punktowym wtrysku, kupiłem go z żona gdyż mój fordzik stoi w serwisie po wypadku a z żoną musimy dojeżdżać do pracy, tak jakoś się złożyło że przypadł nam do gustu ten samochodzik i postanowiliśmy go zostawić, żeby każde miało swój. Trochę remontów przeprowadziliśmy, i odezwał się...
Po przejechaniu ok. 6,5 tyś km przez ten okres dolałem do silnika litr oleju. Mam pytanie czy te silniki biorą tyle oleju czy coś się dzieje z nim niedobrego? Mam przejachane ponad 200 tyś km bez remontu i zadnych wyciekopw na zewnątrz. P.s przy -20 palił bez problemów. Pozdrawiam
Moim zdaniem też bym polecał wymianę na taki sam. Jeżeli buda jest zdrowa (a w oplach z 96 z tym różnie bywa) to warto jeszcze zainwestować. Ja przechodziłem podobny dylemat w przypadku corsy B 1.4benzyna (zdrowa buda) - tam akurat skończyło się na kapitalce (okazało się po rozkręceniu, że urwała się śruba w bloku poprzedniemu właścicielowi przy wymianie...
"JariP"...."mmzajcu" nie pytał jak się jeździ, tylko dlaczego gaśnie silnik po wrzuceniu na luz!! po to jest bieg jałowy silnika żeby na nim silnik pracował jak mam taką potrzebę...nie wszyscy hamują silnikiem, a poza tym nasz rację mniej zużywają się klocki,okładziny...ale nie ma nic za darmo..skrzynia też się zużywa szybciej..większe przeciążenia,synchronizatory..nic...
Śruby zaworów wkręcone mniejwiecej do połowy, dziś wymieniłem uszczelniacze zaworowe, przejechałem 50 km i ciśnienia na tłokach to 15,5 15,5 , 15,7 i na tym ostatnim 16,5 jutro ustawie zawory, myślę ze dół silnika będzie jeszcze ok, aczkolwiek zauważyłem nieznaczne luzy zaworów w prowadzeniach, a stare uszczelniacze były twarde i kruszyły się w rekach,...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
fiesta remont silnik fabia remont silnika remont silnika perkins
uprawnienia pomiarowe schemat zasilacz inspiron suszarka filtr
malowanie tłumika electrolux lnk304gn
Mini pralka - programy przeskakują, bęben się nie kręci Czy głośniki mogą mieć wspólną masę?