Witam. Zakupiłem dzisiaj forda fiestę po lifcie z 2006r. Odpaliło na dotyk, miało zryw( silnik 1.4 tdci), byłem nawet pod wrażeniem. Ten samochód stał koło roku ponieważ kupiłem go od komornika, po około pół godzinie coś lekko jakby szarpnęło i strasznie rzuca silnikiem na wolnych obrotach( jak się je podwyższy to w miarę ok i bardzo muł jest). Sprawdziłem:...
Cześć, mam fieste Mk4 1.3 z 98 roku. Posiadam ja od kilku dni i napotkałem problem. Kiedy silnik jest zimny działa bez zarzutu, ale kiedy się rozgrzeje zaczyna się udręka. Silnik na biegu jałowym ma nierówne obroty, a podczas jazdy zaczyna się "dusić" i dlawic. Kaszle i szarpie. Traci moc. Samochód mocno wibruje. Niezależnie od obrotów w tych "momentach"...
Dzień dobry, więc do rzeczy. Pacjent: Ford Fiesta Mk4, rok 1999, silnik Endura 1.3 60KM. zasilanie LPG 3 tygodnie temu posiadałem przewody WN oznaczone jedynie 8mm double silicone rfi suppressed iso 3808 class f zostały wymienione ponieważ po ciemku, przy obciążeniu LPG zaobserwowałem przeskakiwanie iskier na blok silnika. w tej chwili posiadam przewody...
Witam wszystkich. Mocno szarpie silnik w mojej Fieście 1.4 TDCI (silnik PSA HDI), dopiero po mocnym rozgrzaniu objawy zanikają. Dodam, że silnik nie kopci. Kontrolka silnika nie świeci. Pomocy.
Witam! Dzisiaj zakończyłem prace przy wymianie uszczelki pod głowicą w mojej fieście 1.3 z 94 roku. Wymieniłem uszczelki pod kolektory i głowicą dałem też nowe świece, a efekt jest taki że od czasu do czasu poszarpuje silnikiem na biegu jałowym (co około 5 sekund). Przy wyższych obrotach już nie czuć. Wydaje mi się jeszcze że pojawił się olej w tłumiku....
Kolega posiada samochód Ford Fiesta 1.1, rocznik 1995 z instalacją LPG 2 generacji. Samochód podczas ruszania z miejsca, tracił na chwilę moc, szarpał i strzelał. Kolega wymienił świece na oryginalne nowe i przewody WN. Jest już dużo lepiej, jednak silnik nadal czasem strzela. Co może być jeszcze uszkodzone, lub ewentualnie niewyregulowane ? Jest jeszcze...
Witam wszystkich zorientowanych w temacie. Opiszę krótko jaki mam problem. Pacjent: ford fiesta 2002 rok silnik 1.4 tdci duratorq 50 kW. Klient zażyczył sobie pełny przegląd czyli: rozrząd(pompa wody,rolki,pasek),wszystkie płyny i filtry. Wszystkie części z górnej półki. Następnie wymieniliśmy koło wału paska wielorowkowego, rolkę prowadzącą,kompletny...
Witam. Mam problem z pompą paliwową. Jak zapalę samochód szarpie mi silnikiem, i po jakimś czasie gaśnie. Nie załącza jej też za każdym razem podczas zapalania auta. Pompa jest nowa dopiero co wymieniana... Nie wiem czy to jest problem z pompą czy nie łapie ona lewego powietrza przy wężykach... Bardzo proszę o jakieś rady.
witam .. posiadam forda fiesta 1,3 z 92r. broblemem jest :na zimnym silniku jest ok,natomiast po przejechaniu 5-8 km.samochud zaczyna się dławić jakby nie dostawał paliwa.sprawdzilem; ciśnienie paliwa ok.katalizator brak(wyciety)układ wydechowy drozny ,map sensor sprawny(podmienialem 2 szt.itak samo)potencjometr sprawny (parametry prawidlowe)brak kodów...
Jest sobie Fiesta z 1.4 HDI TDCI 8V, siemens. Dolega jej szarpanie przy dodaniu gazu, puszczamy gaz , dodajemy, minimalna zwłoka i efekt taki jak wcisnąć gaz do dechy, szarpnięcie układem napędowym. Poduszka pod skrzynią środkowa jest nowa. Sprzęgło się kończyło, wymienione. Pedał gazu podmieniony - bez zmian. Luzów na półosiach/przegubach nie ma. Szarpnięcie...
witam, mam problem, z którym od dłuższego czasu nie mogę sobie poradzić. mianowicie przy niższych obrotach wyczyściłem dokładnie przed założeniem nowego. jaki mogła mieć ona skutek? Pisownia p. 8.2 popraw post bo do kosza. manta
No właśnie ma, i też o tym myślałem, ale jak odłączę przewód i zatkam palcem, obroty bez zmian, jak puszcze to się krztusi i szarpie silnikiem.
Tak jak w temacie, problem polega na wysokich obrotach biegu jałowego na zimnym czy gorącym silniku. Samochód to Ford Fiesta Mk6 2003r. 1.3 60km 44kw benzyna . Od czasu zakupu czyli od ponad roku występował problem z obrotami, to szarpał, to gasł i świecił check. Po krótkiej diagnozie wyszła uszkodzona sonda lambda oraz na przewody zapłonowe gdyż miały...
Witam, silnik 1.3 8v 70KM, na wolnych obrotach zarówno zimny jak i ciepły silnik dochodzi do delikatnego wypadania zapłonu i wtedy z ok 750 obrotów spada do 700 i znów jest 750. Czuć szarpanie we wnętrzu. Podmieniane były kable WN na nowe, cewka również, bez poprawy. Auto pięknie pali zarówno ciepły jak i zimny silnik. Podczas przyspieszania nic nie...
koledzy mam proglem z fiesta niema mocy szarpie i maxmalna prędkość to 30km/h wymieniłem już uszczelke pod głowicą ponieważ na pokrwie od zaworów był olej z wodą ale to nic nie dało jest nadal po wymianie ,wymieniłem też świece i przewody i bardzo strasznie daje odmą na to wygląda na to ze silnik był by złom ?? proszę o rade co jeszcze powidłem zrobić
Witam. Posiadam Fiestę ( jak w temacie), i ostatnio mam z nią cały czas problemy. Zaczęło się tydzień temu gdy wracałem nim z pracy. Stałem w korku przed torami około 15 minut, silnik równo pracował, ale gdy chciałem ruszyć zaczęło go dusić i szarpać, odgłos pracy silnika był bardzo niski, zjechałem na bok i zauważyłem, że temperatura silnika gwałtownie...
Witam jestem posiadaczem forda fiesty mk6 1.4 TDCI z 2006 r przebieg 112tys. Problem polega na tym ze podczas jazdy na biegu od 1 do 3 przy obrotach ok 1500 zaczyna nim szarpac gdy dodam delikatnie gazu. Dodam ze jest po wymianie wszystkich filtrow oraz oleju. Szarpanie wystepuje przy zimnym silniku jak i zagrzanym. Silnik pracuje rowno na biegu jałowym....
W samochodzie pali się check engine. Na zimnym silniku pracuje właściwie, lecz gdy się nagrzeje po kilku km szarpie, traci moc i miga check engine i tak przez kilka sekund. Po odpuszczeniu na chwilę gazu wraca do normy i za jakąś chwilę znowu to samo. Silnik to 1.4 DURATEC 80hp.
wygląda to na przerwy w okablowaniu przy gwałtownym ruszeniu do tylu silnik przechyla sie mocno do przodu być może naciąga jakąś wiązkę powodując przerwę ps .spróbuj z wypiętym czyjnikiem predkości jazdy spróbuj ręką mocno poszarpać silnikiem może zgaśnie???
Ford FIESTA 95r. 1.1L - problem z obrotami silnika - jeszcze niższe Problem jest dziwny - ponieważ każdy narzeka na zbyt wysokie obroty , które nie schodzą z ssania na te minimalne - u mnie schodzi ze ssania a czasem nawet niżej - oto opis - krótki :cry: Co to może być, że jak jeżdżę na zimnym silniku do momentu rozgrzania go - czyli mija to tak ze...
Witam Fiesta gdy pochodzi chwile i wyłączy się ssanie to autko zaczyna szarpać na wolnych obrotach, gdy zdejmuje wtyczkę od prze przepływki to autko chodzi równo podstawiałem drugą ale to nic nie dało, dodam że gdy falują obroty i zdejmuje przewód wn z świecy to nie ma różnicy w pracy silnika, sprawdziłem też szczelność kolektora, serwa, ciśnienia paliwa...
Witam forumowiczów. Posiadam fiestę 1.25 z 2004r + LPG. Samochód chodził bez zarzutu do wakacji. Zaczęło się: na benzynie chodziła kulawo, pojechałem do mechanika i stwierdził że uszkodzona listwa wtryskowa. Ok, wymieniłem listwę a auto dalej to samo. Wymieniłem świece, przewody oraz cewkę. Niby pomogło, ale komp pokazywał za bogatą mieszankę która...
mam problem z moją fiestą przerywa mi od 2.5 tyś obrotów do 3 tyś jak dłużej trzymam gaz to po jakiejś chwili idzie jak rakieta jak przekroczy 3 tyś obrotów czy na postoju czy w jeździe to samo proszę was o pomoc wymieniłem już świece ,kable , silnik krokowy i czujnik położenia przepustnicy
Witam wszystkich Wiem że już minęło trochę czasu ale czy udało się rozwiązać problem ? Mam podobną sytuację ale z mondeo 2.0 TDCi 2005 gaśnie przy wciśnięciu sprzęgła tylko w trakcie jazdy i im większe obciążenie elektryki oraz klima tym częstszy problem teraz jest lato więc za dnia jeżdżę po mieście często bez świateł wtedy problem bardzo rzadki dodam...
Witam !!! Mam samochód Ford Fiesta Xr2i o pojemnosci 1,6 , silnik EFI, rok produkcji 1991. Gaz zakladany w marcu firmy lovato. Jest on na 4 punktowy wtrysku. Posiada instalacje gazową, która była zakładana jakieś 3 miesiące temu. Mam z nim od jakiegos czasu następujący problem, jak jadę na benzynie to podczas mocniejszego wciśniecia gazu silnik szarpie...
Witam problem z którym nie mogę sobie poradzić w Fordzie Fiesta silnik 1.25 zetec z 96 jest taki że:początkowo przy wciskaniu sprzęgła i próbie zatrzymania auta, obroty wzrastały nawet do 4000.Następnie po badaniu diagnostycznym stwierdzono że jest do wymiany sonda lambda i silnik krokowy.CZęćsi wymieniłem wraz z czujnikiem temp. wody oraz czujnikiem...
Mam identyczny problem. Ten sam samochód, ten sam silnik. Szarpie podczas przyspieszania. Czarny dym pojawia się tylko podczas szarpania i przy wysokich obrotach. Rozwiązałeś swój problem? Moje pomysły to pompa albo wtryski.
Witam Jak jak w temacie mam w/w fiestę i same z nią problemy. Kilka dni temu auto zaczęło mi przebierać tzn. nie pali na jeden gar. Wymieniłem świece i kable, przejechałem kilometr i dalej to samo. Zauważyłem, że na zimnym silniku objawy są mniejsze tzn da się jakoś jechać, natomiast kiedy się silnik rozgrzeje, jest tragedia. Jadąc na zimnym silniku...
Witam !!! Mam samochód jak w tytule, jest on na 4 punktowy wtrysku. Posiada instalacje gazową, która była zakładana jakieś 3 miesiące temu. Mam z nim od jakiegos czasu następujący problem, jak jadę na benzynie to podczas mocniejszego wciśniecia gazu silnik szarpie jak by sie wylaczam na chwilke i zaraz jest normalnie, potafi sie to stac na kazdym biegu....
ok Tylko mi wytłumacz dokładnie co gdzie i jak mam mierzyc. Ale czujnik otwarcia przepustnicy jest na pewno dobry rezystancja zmienia sie płynnie silnikiem nie szarpie podczas przyspieszania. Ale dlaczego obroty silnika spadaja po wcisnięciu sprzęgła??. Znajomy elektryk powiedział mi ze te silniki tak mają ze trzymają obroty aby móc wrzucic bieg bez...
Witam ponownie Problem tego rodzaju-silnik jak zimny przerywa,po przejechaniu ok 1 km przestaje ciągnie ładnie.Zjawisko to wystepuje z wiekszm nasileniem w zależności od temperatury otoczenia czyli im zimniej tym bardziej szarpie dopóki troszke sie nie nagrzeje.Sprawdzone czujniki potencjometr silniczk krokowy swiece przewody .Co to moze byc moze ktos...
Witam! Mam problem z Fiesta 1.1 1991r. Rok temu o tej samej porze (Zima) bylo tak samo. Gdy odpalalam auto, i wbijam 1 auto nie ma mocy, dusi sie i czesto gasnie. Dopiero gdy silnik sie rozgrzeje, to jest w miare dobrze. Wymieniłem filtr paliwa oraz swice ale nic nie pomoglo. Drugim problemem jest zbyt duze spalanie paliwa. Nawet 10l na 100km.
Witam. Miałem ten sam problem z szarpaniem i okazało się ze była to wina czujnika temperatury ale nie tego w wężu ale tego który znajduje się pod kolektorem ssącym(nie widoczny od góry silnika). Po wymianie samochód jeździć a nie skakać :D
Temat powrócił po zimie po całej zimie sporadycznego używania fiesty która nadal przerywa. przewody jeszcze raz zostały wymienione na nowe NGK i dalej wokół świec najczęściej przy pierwszym cyl. świeci w.n wokoło świecy, i jedyne co mi przychodzi do głowy to czy jest możliwość że źle dobrano te przewody do silnika, że jednak musi być oryginał z "motorcraft"??
Witam , otóż od niedawana , silnik (z Escorta 1986) gaśnie przy niskich obrotach podczas hamowania i zmiany biegów .Gdy wrzucam wsteczny i tez hamuje jest ok. Silnik jest po kapitalnym remoncie . Dodam ze ma wtrysk gaźnikowy i zaczyna nim szarpać po zejściu poniżej 1500 obrotów (na biegu jałowym).Jak to wyeliminować bo denerwuje mnie to ze muszę ciągle...
Witam! (fiesta mk3 1,3 60km 95r.) mam problem z moją fiestą mianowicie auto gaśnie na niskich obrotach, przy dojezdzaniu do skrzyzowania, na jałowym również,nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły. Ale to nie wszystko dodatkowo auto strasznie się dławi wręcz szarpie słychać przy tym jakiś hałas. o co chodzi? prosze o pomoc, nie mogę dłuzej...
Układ zapłonowy był sprawdzany profilaktycznie wymieniłem świece i przewody wys. napięcia , ale co jeszcze ciekawe jak zaczyna szarpać na luzie obroty silnika bardzo falują . Jerzy
Świece wymienione na nowe , przewody zapłonowe również. Już wypytuje wszystkich nawet mechaników większość porad to odnośnie cewki zapłonowej i gaźnika , i zła regulacja. Nie wiem jak mam pomóc objaw dziwny ale prosty w sformułowaniu przy rozpędzaniu , gdy silnik wchodzi na większe obroty na pierwszym biegu zaczyna szarpać samochodem i zachowuję się...
Witam mam pytanko do Jetway czy udało Ci się coś ustalić ?? od kilku dni jestem posiadaczką w miarę nowej fiesty i podobnie jak u ciebie świeci mi kontrolka silnika poprzedni właściciel przy mnie podłączał autko do komputera i wykazało błąd sony lambda ale której nie wiem podobno działo mu się to wcześniej i wymienił sonde na nową wykasował błąd ale...
Witam Po nieudanej przez mego majstra (bez mojej wiedzy podczas malowania maski) zmianie zasilania do świateł dziennych (było dobrze, z pod czerwonego od radia) auto zaczęło mi na każdym biegu szarpać, szczególnie podczas jazdy pod górkę i to obojętnie czy na gazie czy też na benzynie. Posprawdzałem świece, są OK kable też, gdyż są nowe. Nie wiem co...
Witam serdecznie, mam problem ze swoim Fordem fiesta 1.3 Enduro (44 kw)z 2001 roku 4 generacja po lifcie. Kupiony niedawno jako sprowadzony z Niemiec. Z racji ze bardzo dużo jeżdżę od razu założyłem sekwencje LPG, STAG 4 Eco z reduktorem Tomasetto i wtryskami Valteka. Objawy pojawiły się od razu po założeniu instalacji. Tak więc auto szarpie i strzela...
Normalne, w kolektorze na WOT lub gdy opory wynikające z toczenia pojazdu (np jazda pod górkę) są większe od oporów stawianych przez przepustnicę panuje ciśnienie atmosferyczne lub zbliżone do niego czyli w silniku wolnossącym około 100 kPa. Wygląda na to, że silnik na PB działa poprawnie.
Mam ten sam problem silnik 1.8 Endura DE. Jakiś czas temu przeczyściłem wtryski i pomogło ale na chwile, wymiana wężyków powrotu też trochę pomaga ale nie rozwiązuje problemu
Cześć, Mam kłopot z silnikiem: Jedna z cewek się odłączyła (zdj. 1). Z cewki przy pracującym silniku powstają łuki elektryczne. (zdj. 2). Problem pojawił się w ciągu nocy- rano auto nie chciało odpalić, po kilku próbach odpaliło ale "szarpało". Oprócz tego część obudowy cewki wydaje się nadgryziona/oskrobana (zdj. 3). Pytanie: czy mogę podłączyć cewkę...
Podbijam bo b. podobny problem z tym że zapala bez problemu. Poszarpuje między 2-3tysiące obrotów tylko gdzi wrzuci się niski bieg i "pedał w podłogę" (duże obciążenie silnika). Auto ma nową cewke(ngk) swiece( orginały) i kable ngk) na strej cewnce praktycznie nie dało się szybciej wyjechać z skrzyżowania migał "check" i silnik się całkowice dławił(...
Witam Mialem problem z niskimi obrotami, gasł mi silnik na światłach i strasznie szarpało, oczywiscie słaby silnik, wszystko zostało wymienione- filtry, olej, swiece, + czyszczenie krokowca i regulacja zaworów, Zrobiłem około 1000 km i zaczyna sie to samo tj, dwa razy mi zgasl na swiatłach potem przydusił sie zdrowo i musiałem go trzymac na gazie, przy...
Mam Fiestę 1,1 HCS z 1989 roku. Gaz mam założony od jakiś 4 lat. Od niedawna zaczęły mi się dziać dziwne rzeczy na gazie. Autko nie ma mocy, tzn. nie reaguje na naciśnięcie pedału gazu przyspieszeniem tylko dudnieniem, czasami słychać strzał w gaźnik lub po prostu szarpie całym samochodem. Po namowach speców od gazu podmieniłem filtr powietrza, świece...
Witam. Jestem nowy na forum i wiem, że podobne tematy już były ale niedokładnie sprecyzowane. A więc... Kupiłem sobie niedawno Fieste MK3 1.1 z 91r. Po zakupie pojeździłem nią chwilę i po chwili zaczeła szarpać i przerywać. Gdy dodawałem gazu silnik się dławił. Wraz z kolegą wyczyściliśmy gaźnik i wymieniliśmy filtr paliwa i powietrza. Sytuacja znacznie...
Witam! Mam problem z moją fiestą tego typu: odpalam auto (czy to na biegu czy na luzie), obroty falują czasem aż do zdechnięcia (czasami podgazuję lekko to trzymają), ruszę, dojadę do bramy (ok.25 metrów), czasami lekko szarpie, hamuję, obroty spadają, silnik gaśnie (nie mam obrotomierza, więc spadają "na ucho")albo już ma zgasnąć i nagle sam zwiększa...
Auto czy zimne czy ciepłe chodzi tak samo,pali pięknie na dotyk,na biegu jałowym chodzi idealnie,jak dodasz gazu czy ruszasz to czuć słabość (bo jeden garek 4 nie pali jak powinien świeca jest nawet czarna),podczas jazdy jak się rozpędzasz to jest szarpanie i od czasu do czasu strzela jakby coś zapłonem było nie tak.Jak sćiagne przewód WN na 4 świecy...
Witam, mam spory problem z autkiem po swapie na starego zeteca (1.8 16v z escorta). A wiec tak mecze się z tym już kolejny miesiąc i nadal nie wiem co mu dolega. Cala wiązka została w ten weekend ponownie poskładana, posprawdzana i ułożona lepiej w komorze silnika. Problem wygląda tak, ze gdy odpalam autko to przez kilka pierwszych sekund autko wchodzi...
Witam. Mam pytanie odnośnie Fiesty z 2002 roku 1.4 16V bez LPG. Chciałbym się dowiedzieć, jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa dla tego auta? Przy przyspieszaniu z małych obrotów, np. jadę na 3 biegu z prędkością 40 km/h, gdy wcisnę gaz, wtedy silnik poszarpuje, gdy zredukuję do 2 biegu, rozpędzam go z wyższych obrotów, szarpania nie ma. Dzieje się...
Witam. Moje auto to ford fiesta mk6 1.4 w dieslu. Czasami podczas jazdy auto zaczyna przerywać - szarpać i w tym samym czasie miga kontrolka trybik z wykorzystaniem w środku koloru żółtego. Ta przypadłość nie zawsze występuje i nie wiem co ma wpływ na takie zachowanie silnika. Wymieniłem filtry paliwa i EGR i nie ma poprawy. Auto odpala normalnie,nie...
1 po włączeniu biegu nie powinno być żadnego szarpania .sprawdza się to na zimnym i na ciepłym silniku 2 żadnych drgań -zbyt ciężko może chodzić skrzynia /sprzęgło/.chyba,że to hamulce? 3 niedopuszczalne!!!! 4 niedopuszczalne.?ew.kwestia regulacji? 5.ja bym takiego nie kupował a tak gwoli ścisłości mam renówkę espasa na automacie polecam www.automat.pl...
Witam. Od razu mówię że w tej dziedzinie nie jestem mocny (czyt. poczatkujacy) Mam taki prolem. Jak jest gorąco na dworzu, samochodzik postoi troche na słońcu, to mam problem z jazdą, wciskam normalnie gaz to samochód szarpie, jak wcisnę bardzo delikatnie to jakoś się rozpędzi, tak jakby paliwo nie dochodziło do silnika w takiej ilości jak potrzeba...
po 1 w fordach występuje czujnik prędkości pojazdu który wysyła sygnał do komputera silnika to normalne że jak auto sie zatrzymuje to po chwili dopiero schodzą obroty z wyższych na niższe tak te typy mają poto by wczasie jazdy łagodniej przenosić napęd bez szarpań przy zmianie biegów
Witam. Zakupiłem ten samochód we wrześniu zeszłego roku. W litopadzie były wymieniane oleje, płyny, filtry. Problemem w tym aucie na dzień dobry były czarne świece i gasnięcie auta w momenci gdy zaczynał się rozgrzewać silnik ( Moment w którym powinienem odłączyć ssanie). W styczniu wymieniłem świece i przewody. Auto chodziło dobrze przez jakieś dwa...
wymieniłem tego krokowca i dalej się tak dzieje ale przyznam ze troszke mniej. jeszcze wymienie wtryski. przepływki nie rozebrałem bo nie mam takiego klucza. a co zauważyłem to że gdy podniosę korek od pokrywy zaworów to obroty wzrastają zatkam spowrotem to silnik strasznie szarpie
Mianowicie mam problem z moim fordem, auto po zapaleniu od razu gaśnie albo szarpie silnikiem i obroty skaczą i nie moga sie uregulować... a przeważnie auto gaśnie, co może być nie tak?
Załączasz zapłon, silnik nie musi chodzić i sprawdzasz wszelkie możliwe złącza i wiązki szarpiąc nimi i ruszając. Sprawdzasz takie miejsca, jak punkty głównych zasilań, skrzynka bezpieczników i przekaźników. Co do świateł, to przełącznik zespolony na kierownicy. Jak go stukniesz, to światła się nie wyłączają?
Myślałem że stoisz gdzieś na drodze dlatego tak Ci poradziłem na szybkiego,ale skoro przedmuchujesz filtr paliwa (czego się nie praktykuje bo syfy pójdą na układ paliwowy) to jesteś na luzie więc posprawdzaj czy pasek rozrządu Ci nie przeskoczył (jak szarpałeś silnikiem na holu),,,a może wodę szarpnęło z dna baku i jest w układzie paliwowym i masz zalane...
Chyba udało się zlokalizować usterkę, okazało się ze jest problem z temperaturą wody, co na pewno ma duży wpływ na parownik. Zakręciłem śrubę od czułości parownika, tak ze po zdjęciu nogi z gazu samochód zaczął gasnąć. Potem wyregulowałem czułość membrany i na koniec popuściłem śrubę od mieszanki gazu, czyli ta śruba mosiężna. Efekt był dobry, była...
Sprawdź czy przewód od czujnika położenia wału nie jest zbyt napięty. Wygląda jakby silnik przechylał się przy obciążeniu i rozłączał jego obwód. Miałem podobny przypadek ale we fieście i ona jechała tylko do tyłu, do przodu szarpała i gasła.
Witam. Mała sugestia proponuje zrobić pomiar ciśnień przed dalszym inwestowaniem we wtryski. Jeśli ciśnienia są ok to niestety ale wynika z tego iż drugi z wtrysków zakończył żywota. Współczesne wtryski nie mają już tej wytrzymałości co starsze konstrukcje a co ważniejsze są bardzo wrażliwe na paliwo złej jakości( woda ma destrukcyjny wpływ na wtrysk...
To wiedzialem bez rurki zmniejszajacej dolot powietrza odwroconej w strone pojazdu o jezdzie na gazie wogole by nie bylo mowy bo caly czas by gaz wiec to zrobilem. Chociaz tez sie zastanawiam jak to wplywa teraz na jazde na benzynie. Od razu nadmienie ze na benzynie z ta rurka czy bez szarpie tak samo.
Witaj Mam pytanie czy silnik benzynowy może szarpać przy uszkodzonym alternatorze Oczywiście,że może szarpać.Sterownik silnika i reszta elektroniki potrzebują odpowiednią ilość prądu do prawidłowego funkcjonowania.Zrób porządek z ładowaniem,diagnostykę komputerową(kasowanie błędów). Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę .
Siema. kupiłem Fiestę z 2.0 z Mondeo i dzisiaj zauważyłem pewien problem. Rano miał kłopoty z odpaleniem, musiałem go pokręcić5-10sekund, a pod wieczor jak jeżdziłem to na biegu jałowym jak stałem lekko falowały obroty, a podczas ruszania to do ok.3000 obrotów szarpie silnikiem i go muli. Masz może pomysł co to może być? Zależy mi na czasie żeby wrazie...
Witam. Mazda 2 z silnikiem 1.4L Duratec 16V EFI DOHC bez instalacji gazowej. Taki sam jak w Fordach Fiesta, Fusion i bodajże niektórych Focusach. Objawy: 1. Brak niskich obrotów. Silnik cały czas kręci się ok. 2000obr/min, a prędkość obrotowa skacze wraz z obciążeniem. Bez obciążenia (klima, wentylator czy światła) obroty silnika skaczą do ok. 2500obr/min,...
W VW to standard bynajmniej w POLO 97r nie wiem jak w innych ale pewnie też. Jeśli kołki opadną to nie ma możliwości otwarcia go z klamki ani od wewnątrz ani z zewnątrz chyba że ręcznie podniesie się kołek. Taka konstrukcja zamka. Dobre rozwiązanie bo nikt podczas jazdy nie otworzy drzwi szarpiąc za klamkę jak po ustalonym czasie od uruchomienia silnika...