Skoro już rozwaliłeś, to zobacz co to jest. Pewnie faktycznie zwykła złączka i wystarczy zewrzeć kable, które do niej właziły.
Witam. Przeszukałem z grubsza dział i nie widzę rozwiązania. Problem jest następujący: zamontowałem sobie w aucie (Fiesta MK3 1995r) zapalniczkę (samo gniazdo, wtyczki nie mam) wykorzystując fabryczną instalację, która była już pod deską rozdzielczą. Napięcie na zapalniczce idealne, w podłączeniu nic nie mogło zostać pomylone, bo zarówno instalacja,...
przednie czy tylne? Jeżeli tylna, to na silniczku, zaraz przy stykach jest dioda, zwarta powoduje taki objaw
Mam takie samo auto i miałem ten sam problem. U mnie winien był czujnik polożenia przepustnicy, a raczej jego fatalnej jakości przewody (3 sztuki, wszystkie zwarte), polecam sprawdzić.
Czy tak by wyglądało zwarcie? Nie, raczej brak dobrego styku, lub akumulator kiepski.
Tam samym rezystorem nie zasymulujesz. Wypnij wtyczkę i zrób zworkę, jak się zmieni komunikat na - zwarcie to instalacja do wtyczki jest sprawna.
Przełącznik zespolony , max do 100 zł za używkę pasuje z Fiesty MK4 tylko zwróć uwagę na rozstaw i ilość pinów w kostkach.
Stacyjka nie była sprawdzana, sprawdzę to. Natomiast pasek napędza chyba silnik - dopiero po rozłączeniu akumulatora przestaje pracować. Przed wymianą alternatora pasek się sam kręcił, po wyciągnięciu kluczyków ze stacyjki nadal samochód chodził. Gotował się akumulator, samochód wył, wszystkie wskaźniki świeciły. Po wymianie alternatora na jeden dzień...
Czujnik temperatury sprawdź czy nie ma zwarcia.
Jeśli wcześniej spaliło Ci bezpiecznik od radia to znaczy że gdzieś było zwarcie,problem leży,albo w kablach od radia,albo w samym odtwarzaczu. Podmień radio i wtedy sprawdź.
Problemem okazała się żarówka, która wywołała zwarcie.
Witam jesli chodzi o pompę paliwa to napewno jest zatarta, spalone sa uzwojenia na wirniku pompki ( zwarcie miedzy zwojowe), i dlatego przepala bezpiecznik. W tym przypatku próba regeneracji jest nie opłacalna.
po malym zwarciu Nastąpiło to samoistnie, czy ktoś tam pchał łapy? Musisz sprawdzić, co się dzieje na odpowiednich pinach w złączu, a wszystkie są ładnie opisane według Boscha. Możesz też próbować zrobić bypass wyłącznika i sprawdzić, czy światła ruszą.
Bo do sprzętu trzeba z sercem a nie z łapami... :) Tak poważnie to przejrzyj całą instalację od głośników, pewnie jest gdzieś przerwany kabel, ale skoro przestają grać 2 głośniki na raz to już wtgląda mi na zwarcie, czyli kabel styka do masy (blachy) i radio rozłącza końcówkę.
Miałem taka sama historie. Zanim zaczniesz coś dłubać albo płacić, to odczekaj z 24h aż wyschnie, częstą przyczyną jest zwarcie na przewodach od świec, lecz gdy zalany bardzo lepiej niepróbować odpalać. Dogrzej garaż jeśli masz jakimś wentylatorkiem z nagrzewnicą.
Objaw taki występuje przy zwartej diodzie ,przejechałeś 300km bo alternator ładuje ale słabo jednocześnie nie pali się kontrolka bo dostaje zasilanie z stałego plusa na alternatorze./mostek do wymiany.P
Witam. Nie wiem jak jest w Fieście ale usuwałem taką usterkę w Mondeo MK III. Objawy były takie same bagażnik chodził z pilota, a nie działał z przycisku wewnątrz auta. Uszkodzony był mikrowyłącznik w klamce bagażnika. Był na stałe w pozycji zwartej.
Witam . Jakie piny trzeba zewrzeć, aby odczytać błędy, kody Ford Fiesta 1.2 Zetec 16V? Z góry dziękuję za pomoc.
za przepalanie bezpiecznika napewno nie odpowiada przekaźnik masz napewno jakieś zwarcie
Odłącz wtryski i zbadaj instalację ale przede wszystkim wtryski na zwarcia do masy.
Na jednym masz mieć stałe 12v (napewno po uruchomieniu silnika) a na drugim PCM załącza masę. Jak masa jest stała to albo sterownik uszkodzony albo zwarcie we wiązce. Nie ma co więcej drążyć.
No to masz zwarcie do grzałki.
Czy to może być zwarcie? Wiesz co to jest zwarcie? [url=https://pl.wikipedia.org/wiki/Zwarc...
Ja też miałem taki przypadek.U mnie winien był rozrusznik.Proponuje sprawdzić czy nie ma zwarcia na rozruszniku.
Wymień diode na zasilaniu.
Wygląda na jakieś zwarcie w instalacji elektrycznej.
W nowszych fordach sterownik silnika wtrąca się do regulacji ładowania. Spróbuj odpiąć tą małą wtyczkę od alternatora i zobacz czy się sytuacja powtórzy. dopiero jak poruszyłem kablem od alternatora to prąd spadł A może kabel robi zwarcie?
mozesz go spokojnie wykręcić powinno wylecieć tylko troche oleju ale tak ilość możesz olać bo i tak bedzie dobry stan . HM albo czujnik albo masa która jest przykręcana do podłużnicy . Ale wtedy zazwyczaj lewa przednia lampa ciemniej świeci . Tak jak koledzy mówili jeśli po zwarciu sie zapali i nie bedzie migać mimo ruszania przewodami to czujnik ....
Podłącz miernik w szereg do akumulatora i zobaczysz czy pobiera prąd. Jak tak to wyjmuj bezpieczniki to zobaczysz na którym masz zwarcie a dalej to juższukasz urządzeń podłączonych do bezpiecznika. Też tak kiedyś miałem z fordem fiestą wyłączone radio robiło jakies zwarcie i też akumulator siadał. Powodzenia
Po prawej stronie zaraz za lampa masz kostke trzy pinowa zewrzyj piny 2-3 razem ze soba a pod 2 i 1 podepnik diode led i w ten sposob odczytasz kody bledow o ile one beda,wiecej o skasowaniu bledow to zapraszma na priv. Pozdrawiam
A może sprawdzić go w ten sposób że odpinasz go od instalacji w samochodzie, zostawisz go na dwa dni i po tym czasie podłączasz i sprawdzasz czy samochód na tym akumulatorze odpala. Jeżeli tak to wada w urządzeniach samochodu. Jeżeli nie to wada akumulatora (może zwarcie celki).
Witam!, Problem rozwiązany! Po rozebraniu przełączników okazało się, że dwa styki z niewiadomych przyczyn się zwarły. Trochę drapania małym płaskim śrubokrętem w miejscu owego zwarcia załatwiło sprawę. Pozdrawiam!
Bo jeżeli w zależności od położenia przełącznika wskazuje jakiś opór, a potem zwarcie, to wiadomo, że przełącznik jest dobry, a wskazywany opór wynika z przepływu prądu przez instalację samochodu. BZDURA!!! Miernik pokaże, że obwód sprawny, a nagle wszystko trafi flag po włączeniu. Tutaj tylko pomiar pod obciążeniem.
Napięcie (+15) pojawia się na jednym styku po włączeniu zapłonu drugi styk ma napięcie po włączeniu włącznika wycieraczki. No właśnie u mnie jest napięcie na dwóch , czy możliwe że w wiązce jest zwarcie?
Tak przy stacyjce jest stały +12V jak i po zapłonie. Rozruch również jest. Więc stacyjka OK. Objawy wystąpiły PRAWDOPODOBNIE po zwarciu kabli przy radiu. Ma ktoś może opis pinów do GEM? Ewentualnie jakaś inna podpowiedź?
Jeśli się paliło to jest prawdopodobieństwo że zwarcie go ubiło,jednak niewielkie. Może lepiej przedzwonić najpierw wiązkę,to niewiele zachodu w porównaniu z programowaniem immo.
Jak to monowtrysk,to może ci siadło automatyczne ssanie(takie czerwone ustrojstwo z boku gażnika z trzema przewodami;lubi się na nich kruszyć izolacja no i zwarcie gotowe}
Chyba znalazłem problem w zaworze n75 Słabo cewka pracuje albo jest zwarcie gdzieś albo zimny lut na Ecu ale dlaczego nadal pokazuje wartości 29V w obszarze LiveData nie mam pojęcia jutro będę patrzył co dalej
Zapewne jakieś zwarcie. Odepnij silniczek wycieczek i zobacz czy dalej się przepala.
Z twojego opisu wynika raczej że rezystor jest uszkodzony a dokładniej uszkodzony jest bezpiecznik termiczny - element zaznaczony na zielono. Zewrzyj bezpiecznik termiczny tak jak zaznaczyłem na czerwono i zobacz czy wtedy działa dmuchawa na wszystkich prędkościach. Jeżeli tak to musisz wymienić cały rezystor lub bezpiecznik termiczny. On się uszkadza...
Pokazuje problem z klimatyzacją gdzie jej nie ma. Pokazuje- P 0693-Duża prędkość wentylatora-usterka obwodu wyjściowego-zwarcie do uziemienia -stały P0646-Obwód przekaźnika sprzęgła klimatyzacji -zwarcie do uziemienia -stały P1000-Cykl OBD II nie zakończony.
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem forda fiesty. Wszystko było ok aż do pewnego momentu. Nie wiem czy zepsuł się jaki przekaźnik czy alarm coś blokuje. Auto kiedy kiedy jeszcze działało odpalało się w następujący sposób: 1. rozbrajało się alarm pilotem 2. przekręcało się kluczyk w stacyjce na pozycję zapłon 3. przyciskało się ponownie przycisk...
Uszkodzony czujnik w baku lub zwarcie do masy przewodu od wskaźnika doczujnika poziomu paliwa
Sprawdź w panelu klimatyzacji przełącznik od wentylatora. Do regulacji cieplo-zimno jest tranzystor kluczujący elektrozawór. Ewentualnie zwarcie na przewodach panel-wentylator.
Prędzej spodziewałbym się uszkodzonych przewodów i zwarcia z masą. Co do montowania uniwersalnych siłowników w Fieście, to można, sam to robiłem i działa.
To masz gdzieś złamane przewody i jak silnik się cofnie przy cofaniu to rozłancza coś lub robi zwarcie poruszaj na wolnych obrotach co się da może trafisz
odpięcie klem od akumulatora i zwarcie ich ze sobą "Elektronik" chyba powinien wiedzieć że tak się nie robi!
Moze to wina samego komputera lub gdzies w elektryce sie cos pomerdalo. Ja bym zaczal od dokladnego przeanalizoawania czy wszystko zostalo dobze podpiete. Moze poprostu gdzies jest jakies zwarcie ze wszystko szaleje :)
myślę że alternator robi zwarcie ,odłącz od niego główny kabel na próbę
Czyli co powinienem zrobić? Jeździć, aż znowu nastąpi zwarcie i posprawdzać czy nie nie ma go na przepustnicy? Zdemontować sterownik silnika, zajrzeć do niego? Nie wiem, czy jest rozbieralny.
zewrzeć lodówka zewrzeć falownik zewrzeć zewrzeć immobilizer fiesta
pralka bosch wybija schemat instalacji fazowej oporność głośnik
zawór różnicowy poziomo zawór różnicowy poziomo
Skuter 2T kopci na ciepłym silniku - przyczyny i rozwiązania Uszkodzona pompa Wilo - diagnostyka i naprawa