filtr irek2

Znaleziono około 114 wyników dla: filtr irek2
  • filtr do głośnika GDN-27-150-4-SC

    Zerknij na konstrukcję kompletnego wzmacniacza z filtrami autorstwa kolegi irek2 - tu znajdziesz wszystkie potrzebne do budowy informacje. Wieża nie ma niskopoziomowych wyjść na gniazdach RCA (czyli potocznie Cinch) czy tylko nie ma odfiltrowanego wyjścia subwoofera? Nawet jeśli nie będzie miała...

    Nagłośnienie Domowe   14 Mar 2007 15:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1257
  • Analizator widma sygnału. Więcej niż 10 pasm. Konstrukcje filtrów.

    irek2 Dzięki za fotki sa bardzo mobilizujące ;) dziś kupiłem LM324 sterownik linijki i troszkę rezystorów i kondensatorów, chce po prostu złożyć jeden tor, w celach dydaktycznych, jednak z powodu wyjazdu, zawieszam prace nad tym do czwartku :( Kolego irek2 moge prosić o schemat tego cudka ? Nie...

    Technika Sceniczna i Studyjna   04 Kwi 2015 10:10 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5268
  • Najprostszy, aktywny filtr dolnoprzepustowy.

    mam takie pytanie czy filtr który podał IREK2 mozna zastosować w aucie do radia samochodowego ? I czemu to jest tak ze jak ten filtr jest taki prosty do zrobienia i tani to robi się pasywne na cewce i kondensatorze? i ile ten filtr ma nachylenia na oktawe?

    Początkujący Elektronicy   30 Sty 2012 10:32 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 25820
  • filtr do suba ,co myslicieo tym filtrze???

    Można to zrobić igod, już Irek2 kiedyś o tym pisał i sam tak wykonał swój ostatni filtr

    Technika Sceniczna i Studyjna   05 Lut 2006 15:24 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1146
  • Pomiary filtra aktywnego za pomoca PC

    Witam irek2. Dzisiaj sprawdzałem na oscyloskopie - podłączyłem filtr subsoniczny do karty muzycznej, właczyłem generator. Na kanał A podlaczylem wyjscie z filtra, kanał B drugi kanał z karty muzycznej. Jechał w dół od czestotliwosci 200Hz, widać że jej amplituda maleje ;-(. Dzisiaj prawie skonczyłem...

    Technika Sceniczna i Studyjna   27 Paź 2006 17:58 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1190
  • Filtr dolnoprzepustowy - proszę o sprawdzenie

    Guzik warty jest ten filtr! Wraz ze zmiana czestotliwosci bedzie sie zmieniala glosnosc. Ciekawe kto to wymyslil? Coz moze sie myle ale filtry z tego co wiem dzialaja na takiej wlasnie zasadzie ze pewne pasmo przenosza bez strat a inne czestotliwosci tlumia :) a tym samym to normalne ze wraz ze...

    Projektowanie Układów   11 Wrz 2006 20:37 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3283
  • Układ wejściowy wzmacniacza z Limiterem i filtrem

    Poprawiłem troszkę schemat. i skad wzioles ten filtr przelaczany z dioda na wejsciu opampa? fotorezystor zle wlaczony i nie bedzie tak dzialal, w sprzezeniu byloby ok. Odwracacz fazy ok ale drugi kanal wzmacnaicz ze wzmocneiniem 2x a pzerd nim dzielnik redukujacy wzmocnienie o 2x, po co? nie...

    Projektowanie Układów   12 Maj 2007 17:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1985
  • Wybór wzmacniacza i filtru GDN 30/120/1 8 ohm Tonsil

    Sumowanie kanałów jest niepotrzebne ( w mało której piosence bas jest różny w dwóch kanałach, ja zawsze ciągnę z jednego). Jesli umiesz wytrawiać płytki to sam możesz sie pobawić z innym filtrem :D PS: Możesz wyszukać użytkownika irek2 i napisać do niego w sprawie wzmaka i filtra, on się tym zajmuję...

    Technika Sceniczna i Studyjna   26 Cze 2008 21:42 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3521
  • Opinie o układzie NE125 - aktywny filtr dolnoprzepustowy

    Wiesz kit to kit w większości zrobiony na tandetnych elementach. Wydaje mi się że jednak w okolicy miał byś gdzieś kogoś kto by ci wytrawił PCB to żadna wielka sztuka i można to zrobić również samemu w domu. Schematów pełno na forum często z dokładnym opisem montażu itd także tu odsyłam do szukajki ;)...

    Nagłośnienie Domowe   22 Lut 2009 22:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2397
  • Pytanie o filtry do suba

    1. aktywny to taki, w którym regulujesz częstotliwośc odcięcia, pasywny to taki jak w zwrotnicy w kolumnie.... Mała nieścisłość: tak jak pisze Irek2 aktywny to filtr wsadzony przed końcówką mocy i zbudowany na wzmacniaczach operacyjnych lampach lub tranzystorach.Nie musi on posiadać regulacji częstotliwości.Układy...

    Audio Serwis   16 Sie 2004 11:01 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1785
  • Filtr i wzmacniacz do subwoofera

    Witam Z twoich postów wynika, że nie masz odpowiedniej wiedzy na ten temat, a uczenie cię od podstaw na forum elektrody mogło by trwać kilka lub kilkanaście miesięcy. Najpierw więc poczytaj sobie w ogólnie dostępnych publikacjach (gogle – filtry pasmowe, cyfrowe…), a w razie niejasności...

    Audio Serwis   28 Lis 2005 16:00 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4873
  • wzbudzanie się filtra dolnoprzepustowego

    [quote="irek2"] .. Kto takich glupot ci nagadal?? .. [quote] no to jak inaczj nazwać takie zachowanie sie układu ?? po pewnym czasie działania zaczyna szumiec i dotkniecie palcem plytki od spodu (sie znaczy druku) w okolicach scalaka od filtra ucisza zabawe ?? moduly ma połaczone przez rezystor 22k...

    Projektowanie Układów   29 Gru 2005 21:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1383
  • problem z filtrem aktywnym

    dzięki irek2 podmieniłem kondy jest dużo lepiej ale chyba będę musiał sam zrobić filtr aktywny jak znajdę jakiś pewny schemat . pozdrawiam

    Technika Sceniczna i Studyjna   16 Lut 2006 21:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 891
  • Filtr, mam schemat. Nie wiem jakich użyć kondensatorów?

    irek2 miałeś rację ten filtr nie pomógł nadal są zakłucenia od silniczków cd-romu. Więc co należy zrobić by te zakłucenia zlikwidować??

    Projektowanie Układów   26 Lut 2006 10:25 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3382
  • Filtr dolnoprzepustowy -mały dylemat

    ok wiec do samochodu sobie odpuszcze (CP1502 powinien dać rade-mam nadzieje ze irek2 ma jeszcze pare ich na stanie :P ) ale jak będe chciał tego lanzarka do domu wziąźć.. to filtr być musi :)

    CarAudio   21 Mar 2007 08:04 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1335
  • Filtr pasywny do subwoofera - wartości elementów i nawinięcie cewki

    12mH? Skad wzioles taka wartosc? Jeszcze nie slyszalem zeby ktos tak wielka cewke stosowal. Przy niskim odcięciu jak najbardziej (sprawdź np. dla 120Hz/12dB/okt 8ohm).

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   05 Maj 2004 22:37 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1947
  • Problem z filtrem dolnoprzepustowym AVT 1281

    Sprawdz jeszcze wszystkie luty. Ja zrobiłem według zaleceń irek2 i dziala - tylko na poczatku tez sie nacialem na ten stabilizator - bo plytka jest pod wersje "m" a ja mialem zwyklego ktory mial inne wyprowadzenia.

    Technika Sceniczna i Studyjna   06 Cze 2004 20:53 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2146
  • Problem z wzm J-35 i filtrem 20-100Hz

    :arrow: Irek2 Pamiętasz jak pisałem, łał miło mi :D Dzięki za odpowiedź myślę, że to wszystko wyjaśnia.

    Projektowanie Układów   20 Cze 2004 17:22 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3788
  • Projekt filtru aktywnego

    irek2 w sumie to masz i racje 12db/oct będzie chyba najlepiej działało, płynna regulacja częstotliwości w tym wypadku jest całkowicie zbędna. Masz może jakiś programik do obliczenia takiego filtru ? Z końcówkami mocy to sobie jeszcze raz przemyśle.A ten schemat kolumny w pdf-ie tda2052 to raczej nie.

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   28 Cze 2004 19:22 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 5753
  • 1 Filtr Subsoniczny 2 CW1202C

    Oczywiscie w granicach rozsadku i wiecej niz 100litrow dla jednego glosnika 12calowego to przesada. Ten głośnik ma 30 cm średnicy, i z symulacji wynika że obudowa poniżej 100L jest ok, ale może coś pomyliłem bo na forum czytałem że do tego głośnika powinno być 140-150L

    Technika Sceniczna i Studyjna   02 Wrz 2004 12:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1304
  • Wzmacniacz na tda 7294. Czy powinno być inne trafo do filtru?

    Witam Adi24-->dobrze podłaczylem pomyliło ci sie, irek2-->ja mam wzmacniacz z kitu edw(avt-2153)i tam juz jest na plytce zrobione wyciszanie ale nie podlaczylem tego, czyli jeseli podl to to bedize juz dzilalo dobrze? i mam podlaczyc do uzwojenia wtornego(1 z wyprowadzen bo to tafko 2X20V,poczatek...

    Projektowanie Układów   25 Gru 2004 16:19 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2731
  • Filtr do suba - Te dwa tranzystory - po co?

    Witam Jrek2 napisał : Limiter mocy nie ma nic wspolnego z subwoferem . Jego zadanie polega na zmniejszeniu sygnalu przed przesterowaniem koncowki mocy. Zabezpiecza to wzmacniacz jak i same glosniki. Dziala tak ze w koncowce mocy znajduje się uklad wykrywania przesterowania "CLIP" ktory zapalajac...

    Technika Sceniczna i Studyjna   13 Sty 2005 09:58 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1908
  • FILTR SUBSONICZNY DO SUBWOOFERA

    Zapytaj: irek2 i daj znac.

    Początkujący Elektronicy   26 Maj 2005 00:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1195
  • Filtr aktywny dolnoprzepustowy do samochodu

    irek2 jest tu autorytetemm i wedlug mnie nie obrazil Cie. Wskazal Ci tylko bledy w Twoich zalozeniach. Chyba to dobrze, bo dzieki temu się nauczysz. Odciecie 40-50 Hz jak na samochod to troche nisko. Jaki masz do tego sub? Po co taka duza stromosc? Najlepiej to napisz, bo jesli sa jeszcze jakies...

    Projektowanie Układów   03 Lip 2005 20:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3586
  • filtr do suba

    no i u mnie też się stało :) działa :D Zmierz napiecia na scalaku. Na 8nozce ma byc pelne zasilanie, na 4 masa czyli 0V a na wszystkich pozostalych polowa napiecia zasilania. Prawdopodobnie gdzies masz zwarcie albo przerwe i na 1 lub 7 nozce masz zle napiecie. Jest albo bliskie zasilania albo masy...

    Technika Sceniczna i Studyjna   28 Wrz 2005 13:56 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1850
  • filtr dolno-przepustowy do Alphard WH-806 8Ω 20cm 1

    kazdy najzwyklejszy dolnoprzepustowy bedzie z nim "współpracował" ... o ile to możliwe.. masz go w domu :?: Zagadaj Do Irka (nick Irek2 o ile sie nie myle) On ma Bardzo fajny dolnoprzepustowy.. :)

    Nagłośnienie Domowe   26 Gru 2006 15:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 831
  • filtr dolnoprzepustowy 24 dB

    Trzeba byc mocno chorym zeby filtr do suba robic na tym scalaku.. a dlaczego? (serio pytam, jestem początkujący, przyda sie wyjasnienie) pzdr

    Technika Sceniczna i Studyjna   19 Maj 2009 19:23 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 20133
  • filtr aktywny na elementach dyskretnych

    dzieki irek2 jutro zmątuje układ i dam ci znać jak działa :) ps jakie mają być wartości kondensatorów??

    Projektowanie Układów   15 Mar 2007 14:10 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3605
  • Glosniki Sony , koncowka mocy i filtr

    tych glosnikow bym nie tykal... chociaz mam swiadomosc ze moga nawet jakos zagrac. napisz ile masz kasy na calosc i czy kolumienki chcesz sam zrobic czy dac gotowe?? co do wzmaka to polecam to wszystko w jednym za symboliczna sumke stworzone przez irka ;) (tutaj irek2 )

    Nagłośnienie Domowe   28 Paź 2007 10:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1287
  • Filtr najniższych częstotliwości

    Subsonic w moim wzmaku przy 10Hz -6dB/oct :lol: przeciez on nic nie daje. zeby subsonic byl oplacalny musi miec ciecie na ok 20-25Hz i nachylenie min 24db/oct proponuje napisac do irka ;) (tutaj irek2)

    Technika Sceniczna i Studyjna   19 Lis 2007 19:53 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 914
  • Tętnienia w stabilizatorach impulsowych

    Witam, nie chcę, ale muszę ... wartosci wyjsciowego filtra czyli cewke i kondensator liczy sie wlasnie zakladajac jakies napiecie tetnien. Czym chcesz "czystrze" zasilanie tym wiecej pojemnosci i indukcyjnosci musisz zastosowac. Odbija sie to na szybkosci zasilacza wiec dobrze jest wtedy zwiekszyc...

    Układy Zasilające   17 Lip 2006 12:09 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3322
  • Maly problem z subem na STX

    Jedyne co możesz zrobić to podłączyć masę filtra do masy wejściowej Końcówki,a nie do kondensatorów w zasilaczu.Mała różnica,ale może pomóc. Pozdrawiam. masa wejsciowa a masa miedzy kondensatorami to mala roznica ale zawsze jest. Kolega jednak napisal ze masa jest z trafa a to powazny blad! Tak...

    Nagłośnienie Domowe   03 Maj 2007 11:36 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1284
  • Wzmacniacz do suba na GDN 20\80\2

    Ale mozna polaczyc dwa TDA7294 w mosku i spokojnie wycisnac 140-150W! :) Wlasnie taki zaprojektowalem obwod drukowany do subwofera gdzie sa dwa TDA ze wszystkimi filtrami i autowlaczeniem :) Irek2 ! Zostaniesz moim wybawca, jezeli bylbys na tyle laskawy, aby mi podeslac schemat montazowy, wykaz...

    Nagłośnienie Domowe   03 Mar 2006 00:14 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2415
  • regulacja fazowa i likwidowanie zakłóceń

    taka cewka to najczesciej kawal rdzenia transfrormatorowego z jednym uzwojeniem. Właśnie kłopot polega na tym, że wiem jak to wygląda - nie wiem tylko jak dobrać wartości elementów. Mozesz sprobowac regulatora ma mosfecie. Regulacja wysoka czestotliwoscia przez zmiane wspolczynnika wypelnienia....

    Projektowanie Układów   10 Lis 2005 20:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1674
  • większa moc - Może TDA8920 (2x100W) ??

    a po co robic koncowke o mocy 100W w clasie D!? >200-300W to ma sens ale 100W to sie chlodzi malym radiatorem i trafa tez duzego nie trzeba.. Mowisz jakby mały radiator i małe trafo to była wada wzmacniacza :| To są właśnie argumenty, które mnie przekonują do zrobienia takiego układu. Nie potrzebuje...

    Projektowanie Układów   08 Mar 2009 23:31 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 12493
  • Wzmacniacz 300wat do suba na STX 32-300-4 SC

    Potrzebuje wzmacniacza do subwoofera na STX GDN 32-300-4 SC, czy ten spis elementów wystarczy do zlozenia kompletnego wzmacniacza?: [url=]AL-13 Końcówka mocy 400W mono MOSFET [url=]AL-18 Aktywny regulowany filtr do subwoofera [url=]AL-33 Układ miękkiego startu transformatora toroidalneg [url=]AL-01...

    Co kupić Archiwum   30 Maj 2006 23:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1173
  • Wykrywanie napięcia stałego na wyjściu wzmacniacza mocy

    Witam, LM393 działa przy zasilaniu od +-1V do +-18V (dwa razy mniej - uwaga!). A tych 700mV jakoś nigdzie w danych LM393 nie widzę, może chodziło o 7.0mV? Prąd polaryzacji wejścia jest niestety spory - może być 0.25uA w temperaturze 25 stopni C, w innych do 0.4uA, jak się dodadzą dwa takie...

    Projektowanie Układów   16 Paź 2006 08:51 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 13371
  • Subwoofer - Holton 400 - Tonsil GDN 30/120/1

    Witam Na wstępie chciałbym podziękować użytkownikowi irek2 , który pomógl przy regulacji Holtona. a więc... Założenia: Subik miał być mocny, miało dosłownie grzmieć w pokoju. Wtedy gdy trzeba głośnik miał być ciągnięty przez wzmacniacz tak że aż przedmioty z szafek zaczną się zsuwać. Nie...

    DIY Akustyka   27 Lip 2012 09:37 Odpowiedzi: 69    Wyświetleń: 47211
  • Co musze uzyc do budowy subwoofera ?

    moze byc tez taka sytuacja, ze ten amplituner filtruje subwoofer z wyzszych czestotliwosci, ale filtruje jednoczesnie pozostale kanaly z basu. wtedy dodatkowy filtr w subwooferze moze pogorszyc efekt, bo bedzie dziura w pasmie. Oczywiście, że taka sytuacja może się zdarzyć ale w takim przypadku zazwyczaj...

    Technika Sceniczna i Studyjna   25 Gru 2006 21:48 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2564
  • Częstotliwość podziału pasma akustycznego - POMOCY! :)

    yiabol na poczatek nie dawaj zadnego filtru na te niskosrednie. A na wysokotonowke daj 2,2uF mozesz dac jeszcze cewke ok 0,5mH. To na twoj poziom wiedzy i sprzetu pomiarowego w zupelnosci powinno wystarczyc. Jak bedzie za duzo srednich tonow to daj znac. Mam nadzieje ze juz wiesz ze to bedzie 4omowa...

    Technika Sceniczna i Studyjna   12 Lip 2005 22:15 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2336
  • preamp do sub-a -mam problem z faza.

    tremolo, niegniewam się i właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. Dziękuję też koledze irek2 za wypowiedzenie się w sprawie. Mój boost jest selektywny, podbija wybrane pasmo -czyli zwiększa amplitudę -działanie tożsame do korektora tylko takiego który nie działa dla jednej wybranej cz. ale dla jakiegoś...

    Technika Sceniczna i Studyjna   17 Wrz 2006 21:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2389
  • Potrzebna Zwrotnica

    Bardzo trudno jest pasywnym filtrem uciac suba ponizej 200Hz. Jak dasz filtr 100-150Hz to zabierze sporo mocy juz w samym pasmie przepustowym. ...i dlatego polecam filtr aktywny wlasnie z takim odcieciem.

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   16 Lis 2004 14:48 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1092
  • Tri-Ampling czyli budowa aktywnej kolumny

    och irek2 a ty znowu swoje ;p wiec jak juz napisalem kiedys wyzej ten filtr 36dB byl tylko przykladem i kiedy dowiedzialem sie (od was) ze to nie jest najszczesliwszy pomysl(i wcale nie z powodu ilosci elementow a raczej problemow z dynamika itp o ktorych rowniez dowiedzialem sie tutaj)<-----...

    Nagłośnienie Domowe   21 Lut 2006 11:48 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 6272
  • TDA 7293 i pare pytan

    poszukaj na forum mojego projektu wzmaka na TDA. Na jednej plytce o wym 76x76mm jest wzmacniacz, filtr, zasilacz glowny i do filtra oraz wejscie nisko i wysokopoziomowe (roznicowe) Temat nazywal sie sub na TDA7294 prosto i tanio dla kazdego. Mam tez wersje rozwinieta z mostkiem TDA i autowlaczeniem....

    Technika Sceniczna i Studyjna   16 Lip 2006 22:10 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3997
  • Budowa subwoofera, kilka pytań...

    "Cale bebechy maja w wiekszosci skladac sie z gotowych kitow, ale dla obnizeniea kosztow napewno zrobie cos od podstaw samemu. " kity jednak tanie nie są, więc efekt będzie wprost prezciwny niż obniżenie kosztów :) "Jako koncowke mocy wybralem kit NE022 polaczony mostkowo. Filtr dolnoprzepustowy...

    Nagłośnienie Domowe   22 Lut 2007 11:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1651
  • Subwoofer aktywny STX GDN27/150?8 SC i 2xTDA7294 by KUCI

    więc tak: dziękuje za wszystkie Wasze opinie i wskazówki. - płytki zostały już zabezbieczone mieszanką kalafonii i denaturatu:) - też szczerze mi sie ten środek nie podoba (ps na pająku to tam nic niema! to co na zdjęciu jest na pająku to jest filtr który doczekał się ładnej płytki):D Do aluminiowej...

    DIY Konstrukcje   07 Mar 2007 23:34 Odpowiedzi: 60    Wyświetleń: 14338
  • wzmacniacz operacyjny na pojedyncze napiecie

    irek2 więc posiadam schemat twego filtru z tego tematu ale chce zrobi filtr taki a z twojego projeku wykorzystac co nieco tylko mam problem własnie z zasilaniem bo to ma byc do samochodu taki bajer i oczywiscie wzmacniacz mostkowy cd bo z wyjscia na wzmacniacz z cd raczej nie da rady (chyba...

    Projektowanie Układów   05 Mar 2007 19:37 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 8300
  • Chińska zwrotnica. Prosze o potwierdzenie wyników obliczeń.

    Zastanawiam się czy w ogóle jest sens z eksperymentowaniem w budowie zwrotnicy - czy warto dodać tutaj filtr dolnoprzepustowy dla glosnika niskotonowego? Mam za duzo środka (pewnie dlatego że część z nich odtwarza głośnik niskotonowy), czy przez nadmiar odtwarzanych średnich tonów przez ten głośnik,...

    Technika Sceniczna i Studyjna   13 Maj 2007 12:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1083
  • Pomiar szumów napięć wyjściowych zasilacza.

    Ja eliminowałem szum wkładając filtry do zasilacza, jedno lub dwustopniowe. Także zasilanie ma wpływ na szum. Oczywiście tranzystory czy układy scalone produkują swój szum, ale to już inną drogą. Chcę po prostu wiedzieć ile muszę filtrów zrobić w zasilaczu, czy jakiej pojemności kondensatorów użyć,...

    Warsztat elektronika   23 Lut 2011 23:47 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3092
  • Korektor fs042 -przeróbka pasma korekcji

    Pewnie ze się da. Zmieniasz tylko wartosci elementow. Jesli chcesz zmienic tylko czestotliwosc to wystarczy zmienic pojemnosci w danym filtrze. A jak rowniez dobroc filtrow to troche wiecej potrzeba zmian. Ale pewnie nie masz pojecia o czym pisze wiec daj sobie spokoj z tym korektorem. Po co to komu...

    Audio Serwis   20 Sie 2004 23:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1316
  • Wymiana wzm. op. BA 5218 na lepszy w odtwarzaczu CD Denon

    Cóż, niektórzy uważają, że takie zmiany nie mają sensu. Jak dla mnie mają one większy sens niż kupno odtwarzacza CD za 7-10 tys. zł. i wsłuchiwanie się jak on pięknie gra i jaki to on jest dobry, a wszystko inne do pieca, ale ponieważ to pierwsze mogę zrobić, więc pytam. Chorobą audiofilizmu nie jestem...

    Audio Serwis   31 Lip 2004 23:00 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4937
  • stx + tVM + XXX koncypujemy.... :D

    Pyroaniah - ok ten niskotonowy moge sciac przy 700-800Hz skoro mowicie ze nizej moge zabic te tesle,bo gora jest zalatwiona - zetne przy 3,5kHz i wyzej juz te tesle mnie nie interesuja, wtedy z moca - fakt - problemow nie bedzie ale zeby stlumic te dwa glosniki rezystorami (kazdy o ok 3 dB lub dwa...

    Technika Sceniczna i Studyjna   21 Cze 2005 19:24 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1916
  • Glosnik zbyt sie wysowa

    Zatkaj tunel i zrób w ten sposób obudowę zamkniętą. To może pomóc. Głośnik powinien mieć mniejszy wychył. Czym mniej powietrza wychodzi z obudowy tym bardziej glosnik sie wysowa... No nie wiem, ale jak na mój rozum to do głośnika niskotonowego jednak filtr by się przydał.... Wlasnie niemam...

    Technika Sceniczna i Studyjna   13 Wrz 2005 19:03 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1511
  • Wykorzystanie głośnika GDN 60/3 z Altona 110 do kolumny basowej

    Poskładanie filtra to koszt rzędu 15zł(oczywiście aktywnego), do tego należy doliczyć koszt wzmaka. Sub musi mieć własny wzmacniacz. Najprostrzym rozwiązaniem to odezwać się do irka(na elce ten user ma nick "irek2") o wzmak na tda7294 razem z filtrem. Jedynie co ci pozostanie do kupienia to transformator...

    Technika Sceniczna i Studyjna   26 Sty 2006 18:24 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 884
  • Zabieram się za subwoofer :)

    1. GDN-32 zejdzie znacznie niżej, pozatym jest znacznie większą efektywność. Ja bym się nie zastanawiał. Lepiej zrobić raz a porządnie. Tych 35Hz niewiele jest w muzyce, dopiero od 40Hz zaczyna się "łubu-dubu" jakie zazwyczaj słyszy się w muzyce (nie mam na myśli Bass Teest'ów) 2. Tak się właśnie zaczyna....

    Technika Sceniczna i Studyjna   31 Sty 2006 00:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 960
  • Alphard sw807 - subwoofer

    Czy masz możliwość pomiaru parametrów tego głośnika( )? Jeśli nie to pozostaje ci dobór br wg tej metody: Filtr LP ustawia się tak, żeby pasmo przenoszone przez subwoofer uzupełniało satelity, ale nie nachodziło na siebie. Wzmak jeśli miałobybyć tanio to opcja TDA7294 wystarczy(odezwij się do usera...

    Nagłośnienie Domowe   05 Lut 2006 18:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3059
  • Kondensatory sprzęgające, a niskie tony

    karollo19 masz racje z tymi pojemnosciami na wej. Ten obwod wej. dziala jak filtr FGP, ktorego czestotliwosc zalezy od pojemnosci kond. (im C wieksze tym czestotliwosc graniczna filtra mniejsza i poszerzenie pasma od dolu). Mozesz dac te 470uF (elektrolit), ale irek2 raczej ma racje zwazywszy na R. Na...

    Audio Serwis   08 Lut 2006 18:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2226
  • co myslicie o takiej zwrotnicy ?

    W zupełności wystarczy 100V, pamiętaj aby był to kondensator bipolarny, tutaj masz tanie kondy elecenica www.grelton.mycom.pl Głośnik ma 20cm, w dodatku jest marnej jakości. Dwa poradzą sobie trochę lepiej, ale i tak trudno będzie mówić o głębokim basie. Dałbym taki głośnik do budy max. 20L, dla dwóch...

    Technika Sceniczna i Studyjna   11 Mar 2006 11:37 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1421
  • kupić to ??? Giga sub ...

    Aby wykorzystać wyjścia A i B we wzmacniaczu musisz pod A podłączyć Tonsile, a pod B suba z połączonymi szeregowo cewkami. Wadą tego rozwiązania jest to , że nie możesz regulować głośności suba niezależnie od kolumn głównych. Do tego część mocy dostają kolumny a część woofer. AK TO PODPIĄĆ...

    Co kupić Archiwum   02 Kwi 2006 08:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1344
  • Budowa subwoofera - jakie elementy?

    Jest jeszcze taka opcja: -kupujesz od użytkownika Irek2 gotowy modół wzmacniacza na TDA 7294 (ok 70zł) wraz z regulowanym filtrem dolnoprzepustowym (czyli będą leciały same basy). Do tego dokupujesz tylko transformator 2x24V 200VA i za niecałe 150zł masz wzmacniacz z filtrem do subwoofera.

    Technika Sceniczna i Studyjna   07 Cze 2006 21:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 711
  • Własny subek do samochodu - pytania

    Nie rób tej przetworki od mdcs'a. Poszukaj kitu avt2732. Jest to przetwornica wykonana przez irka(user irek2 z tego forum). Trafo sam sobie nawiniesz. Co do filtra zawsze możesz zrobić to na 2 parach stabilizatorów, najpierw na stabilizatorze na wyższe napięcie "zbić" trochę napięcie, a następnie podasz...

    CarAudio   06 Lip 2006 08:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 956
  • Jak zrobić suba? Głośnik Alphard EW 80 8 Ohm.

    filtr aktywny przed wzmakiem. najlepiej mieć wzmaka do suba, pogadaj z userem Irek2 z forum - On produkuje wzmaki na tda7294 na jednej plytce ze filtrami, zasilaniem itd. do tego głośnika nic więcej nie trzeba.

    Nagłośnienie Domowe   16 Kwi 2007 21:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1614
  • Subwoofer "tower" na Tonsilu GDN 20/80/2

    Witam, konstrukcja jest bardzo porządnie wykonana i godna pochwały :D Wiem, że należy szukać, ale nie mogę znaleźć :( proszę zamieść schemat tego filtru aktywnego :) bo poszukuje takiego z regulacją częstotliwości, a nigdzie nie mogę znaleźć... Kolega ma filtr razem ze wzmacniaczem i zasilaczem...

    DIY Akustyka   05 Lip 2009 18:03 Odpowiedzi: 65    Wyświetleń: 39386
  • Czy jest to prawidłowo zaprojektowana zwrotnica?

    Kolego hermani , na tak postawione pytanie żaden rozsądny i doświadczony radioamator, a tym bardziej profesjonalista Ci nie odpowie. Skoro pokusiłeś się zaprojektować zwrotnicę do zestawu głośnikowego to doprowadź temat do końca. Zmontuj układ wg swojego projektu, wykonaj pomiary charakterystyki przenoszenia...

    Technika Sceniczna i Studyjna   23 Mar 2009 11:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3160
  • Subwoofer wykonanie , dobór części

    Filtr taki: niestety do złożenia. Jeśli nie taki to szukaj jakiegoś innego z regulacją odcięcia i przesunięciem fazy. Ewentualnie napisz do Irka (Irek2 na elektrodzie) może ma jakiś filtr zaprojektowany który mógłbyś kupić/zrobić.

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   06 Lip 2010 21:01 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1614
  • dopasowanie kolumn do amplitunera

    sauron9 - nie dawałem żadnych filtrów. Prosta skrzynka i głośnik. I tak nie wiadomo było co to za głośnik więc wszystko było po jak najmniejszej linii oporu. Czy przy niskich częstotliwościach impedancja mogła schodzić niżej niż 4Ohm? Irek2 - nie łączyłem głośników równolegle tylko podłączyłem...

    Technika Sceniczna i Studyjna   18 Mar 2007 10:11 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 7072
  • subwoofer obudowa zamknieta Vb !

    do Irek2 Witam oto moj glosnik (Vas 77,1) chce sobie zrobic cos co bedzie mi bardzo fajnie podbijalo bass (filtr juz mam od 40 do 120 Hz)ktorego niestety wzmacniacz Technics nie przekazuje zbyt wiele do kolumienek ktore mam (2x 120 W + 2x 90W). troche smiesznie by wygladala skrzynka 40 litrow wsrod...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   25 Cze 2004 07:28 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1541
  • Dobór głosników

    Jak na pierwsza konstrukcję nie polecam 3way. Trudna do zrobienia zwrotnica, wyższe koszty, czasem zupełnie niepotrzebne. Lepiej zrobić 2 drożną z lepszych przetworników. Co do Twojej propozycji - zrób tak, jak pisał IrekKo, gotowy filtr do tej arv'ki znajdziesz gdzieś na elektrodzie, na lub pytaj się...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   18 Lip 2004 20:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1248
  • ile kondensastorów w zasilaczu

    Witam irek2 Ja nigdzie nie napisałem, że ten filtr ma cokolwiek wspólnego z kondensatorami!!! Masz racje że on po to tam siedzi. Ja tylko podałem jego czestotliwość (ok 70 Khz) a nie 20 kHz...jako dowód że w sygnale moga pojawic sie składowe ponadakustyczne, grubo powyżej przysłowiowych 20 Khz.. A...

    Audio Serwis   05 Sty 2005 15:41 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1548
  • Żarówka zabezpieczjąca głośnik wysokotonowy.

    Toadi: Irek2 ma racje zarowka posiada podobna bezwladnosc cieplana co cewka glosnika ale rezystancja wlokna zarowki na zimno jest co najmnije 10 razy mniejsza niz na goraca (24V 21V ma mniej niz 2 omy a na goraco 27) natmiast zmiana impednacji cewki glosnika osiaga w ekstremalnych przypadkach 2x jak...

    Technika Sceniczna i Studyjna   07 Maj 2005 00:29 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 4354
  • LDM ba100 na 1ej koncowce TDA7294 problem z przydzwiekiem

    Nom Ten wzmak raczej tyle ma bo to pierwsza konstrukcja ba100 ma 12 pasmowy korektor barwy 15 calowy glosnik Obudowe bass reflex Irek2 troche mnie zmartwiles ale wzmak nie wyglada na przerobke Wszystko bylo zrobione pozadnie Fakt ze Teraz musze zajrzec do kolumny Bo albo moj miernik zwariowal albo...

    Audio Serwis   01 Sie 2005 15:13 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 4925
  • wzmacniacz sam. do suba -i kilka pytan

    Trzeba go tylko wlaczyc i czesto obciazyc 5V zeby 12V mialo jakas wydajnosc pradowa. był bym wdzięczny jak bys mi cos wiecej powiedział bo jestem zielony no i jeszcze jedna sprawa musze suba jednak podłączyc do wyjscia stereo bo jak w dvd włącze opcje subwofer to mi na przednich głosnikach obcina...

    Technika Sceniczna i Studyjna   08 Kwi 2010 19:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1487
  • Przetwornica impulsowa - stabilizacja napięcia.

    1. Czym się różni rdzeń przetwornicy przeciwsobnej od fly-back? - mysl, że NICZYM! 2. Do testów trafa nie musze na wyjściu stosować ani prostownika ani filtru, bo to nie są testy przetwornicy tylko samego trafa - więc nie jest to KARDYNALNY błąd. Poza tym teraz różnie badam trafo również z diodą impulsowa...

    Projektowanie Układów   06 Lis 2005 20:41 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 18298
  • jeszcze raz troche o piezo

    piezo to nic innego jak kondensator. Zaleznie od wielkosci plytki piezo maja one 100-200nF pojemnosci. Wzmacniacze nie lubia takich obciazen dlatego powinno sie dawac szeregowy opornik. Wlaczanie kondensatora 4,7uF w szereg z piezakiem zupelnie nic nie zmienia w charakterystyce. Dopiero kondensator...

    Technika Sceniczna i Studyjna   26 Paź 2005 19:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1539
  • subwoofer na TDA 7294 jako pierwszy projekt.

    Witam ja wsadze swoje 3 grosze . ten "zestaw" od irek2 jest calkiem przyzwoity , co do trawienie plytek nie taka plytka straszna jak ja maluja , na forum jest opisane chyba z 10 sposobow jak to zrobic na probe zrob sobie jakas inna mniejsza plytke po co masz wydac 60 zł na plytki . A TDA + filtr aktywny...

    Projektowanie Układów   20 Sty 2007 17:09 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3857
  • Filtracja LC za mostkiem prostowniczym

    irek2: schemat ten z pierwszego posta jest pogladowy: TST600 bedzie uzyty na 5 kanalow czyli podzial mocy na 10 kostek TDA7293 z czego na kostke przypadnie ok 35-40W (70-80W na kanal, THD=niecale 0,1%). Nie planuje wyciskac ostatnich potow z TDA. A co do filtra LC to uzyje tylko kondensatorow 10x CE4700/63SNP...

    Projektowanie Układów   06 Gru 2005 17:01 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1491
  • Jakie głośniki do klubu? Pomieszczenie 50 metrów kwadratowych.

    no co prawda nie zajmuje sie naglasnianiem imprez od 12 lat ale od jakis 8 , a z piezakow calkiem zrezygnowalem 4 lata temu od 2 lat wykrecam sie z gwizdow na rzecz prawdziwych driverow to jest dopiero przeskok jakosci . Nie wiem moze ja jestem przeczulony na punkcie tych piezakow ale daja taki romemłany...

    Technika Sceniczna i Studyjna   13 Sty 2006 15:25 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 6096
  • wzmacniacze operacyjne do zwrotnic aktywnych

    Masz rację irek2. jeśli układ będzie pracował przy dużych sygnałach (a pewnie będzie), to niema co przesadzać z szumami samych wzmacniaczy, bo one będą pomijalne, ale ja poprostu zastosował bym 5532/34, a już napewno prędzej niż TL07x. Pozdrawiam. PS: Widziałem też przedwzmacniacze, filtry i korektory...

    Projektowanie Układów   10 Sty 2006 23:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1324
  • Obudowa do subwoofera na GDN 16/15 Tonsil

    TDA 7294 z filtrem DP by Irek2 (63zł) + trafo 100-120VA 2x24V (40-50zł) + GDN-22-120-4-SC (35zł) i zmieściłeś się w 200zł, zostaje ok 50zł na koszty przesyłki.

    Technika Sceniczna i Studyjna   19 Sty 2006 16:51 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2452
  • Obliczenie wymiarów kolumny basowej dla głośnika GDN-27-150-8-SS

    Obudowa 45L (at) 35-45Hz. Do tego tani napęd czyli mostek TDA7293- możesz kupić u użytkownika Irek2 za 120zł. Dostaniesz wzmacniacz wraz z filtrami do suba, transformator czuwania, mostek i kondy. Aby to uruchomić potrzebujesz transformator np. 2x24V 200VA w zupełności wystarczy, wzmacniacz będzie...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   28 Sty 2006 11:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1364
  • Jaki głośnik?? <- prosze o pomoc !! ;]

    Na TDA2005 daleko nie zajedziesz, nie "uciągniesz" nim pożądnie nawet GDN 27-150 Buda ma ok. 36L, od biedy nadaje się na 27-150. Tak czy inaczej, jak najszybciej zmień ten wzmacniacz. Alternatywą dla niego może być TDA 7293 w mostku, będzie miało ok 100W/8ohm, do napędu 27-150 się nada. Mógłbys taki...

    CarAudio   31 Sty 2006 11:49 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1402
  • zestaw na stx-ach czy gobrze kombinuje??

    Dla tego głośnika obudowa closed (EBP=32) 60L byłaby odpowiednia. Materiał: może być płyta wiórowa, conajmniej 18mm, na ściankę, na której będzie głośnik radziłbym dać podwójną płytę. Wymiary zewnętrzne np. 50*40*40cm (wewnętrzne 46,4*36,4*34,6cm) Objętość netto ok. 58L. Ponieważ to obudowa, gdzie panują...

    Technika Sceniczna i Studyjna   01 Lut 2006 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 987
  • Chce zrobic profesjonalny subwoofer!!! POMOCY

    Najprostszym rozwiązaniem było by kupno od użytkownika Irek2 gotowego wzmacniacza z mostkiem TDA 7293 wraz z regulacją głośności oraz aktywnym filtrem dolnoprzepustowym oraz kilkoma innymi bajerami. Koszt to ok 120zł ale nie musisz kombinować z preampem, mostkiem i kondami, po prostu dokładasz tfansformator...

    Technika Sceniczna i Studyjna   09 Lut 2006 17:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 894
  • poszukiwane praktycze realizacje wtórnika prądowego

    [quote="irek2"]a co to sa filtry bikwadratowe?[/quote] Witam! Powiem Ci Irku, że już wczoraj patrzyłem po tym poście i się zastanawiałem, co to za jakaś nowość, no dobrze, że zapytałeś, przy okazji i ja skorzystam. Pozdrawiam

    Projektowanie Układów   21 Lut 2006 11:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 816
  • Transformator elektroniczny - jaka częstotliwość ?

    Do zasilacza od halogenow raczej nie podlaczysz prostownika bo one sa zazwyzcaj samowzbudne i nie beda pracowac na obciazeniu pojemnosciowym jakim jest prostownik i filtr. Ja kiedyś dorobiłem drógie uzwojenie do takiego trafa i miałem około ±13V. Podalczyłem mostek i zasiliłem wzmacniacz....

    Projektowanie Układów   02 Mar 2006 03:43 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3591
  • LDM P-152H opinia. Do czego się nadają? Jakość dźwięku, jakie głośniki?

    :arrow: irek2 1 . Nie mierzyłem tego dzwonienia, ale to przecież słychać ! Nie cierpię na poważne zaburzenia słuchu, inni też ten garb słyszą. Pofatygowałem się, i zrobiłem symulację. Budę tego LDMa oceniam na jakieś 120 litrów, BRy są 2, średnicy ok 14 cm długość - tyle co grubość płyty. Wyszło,...

    Technika Sceniczna i Studyjna   13 Mar 2006 21:09 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 7270
  • Wzmacniacz klasy D z PE. Czy uruchomił go ktoś? Nie ma błędów?

    Ciekawe jest jeszcze to ze nie da sie uruchomic samych mosfetow bez wyjsciowego filtra LC. Po prostu bez niego od razu spala sie mosfety. Ciekawe dlaczego. Teoretycznie chyba nie powinno być problemu? No to czy coś takiego będzie lepsze? Jakie bramki byś polecił? jaki konkretnie numer układu...

    Projektowanie Układów   11 Maj 2009 16:59 Odpowiedzi: 77    Wyświetleń: 23725
  • Gdzie bezpiecznik?zasilacz symetryczny.

    Uzwojenia pierwotne trafo podłączamy do sieci poprzez wyłącznik i ZAWSZE bezpiecznik. Dla troidów prąd bezpiecznika powinien być 3 razy większy niż wychodziłoby to z wzoru na moc. Tzn. dla Trafo 230W i napięcia sieci 230V prąd wyniesie 1A. Należy wsadzic bezpiecznik 3A zawsze zwłoczny oznaczany literą...

    Audio Serwis   27 Cze 2006 08:55 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4127
  • 2.1 do komputera (DIY). Czy wykonanie wzmacniacza do zestawu jest możliwe?

    :arrow: VC Zgłoś sie do kolegi Irek2 Możesz u Niego kupić wzmacniacz do subwoofera na TDA7294 z filtrami, regulacja wzmocnienia itp. i nawet auto włączaniem-czyli "fullwypas" :) A na satelity polecam Pozdrawiam P.S. Taki zestaw 2.1 "zabije" wszystkie (dosłownie) chińskie (i nie tylko) "pierdziawki"...

    Nagłośnienie Domowe   25 Paź 2012 16:21 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 9552
  • Alphard Lw 800 jak obudowa? Potrzebne parametry.

    irek2: a jak brzmia srednie tony z tego alpharda lw80c41? z tego co widze to rezonansow na koncu ch-ki nie ma, wiec na filtr wystarczylaby cewka. jak jest w praktyce?

    Technika Sceniczna i Studyjna   05 Wrz 2006 21:49 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2255
  • Subwoofer aktywny do samochodu - krok po kroku...

    Przepraszam że się nie wypowiadałem we własnym wątku, ale jakiś (at)#$%(at)# zakosił kabel telekomunie i ja oraz pół mojej dzielnicy nie miało telefonu i internetu za pośrednictwem tego medium. Uważam że głośniki są dobre. Podobnież to najlepsze głosniki Alpharda jakie wypuścili... Co prawda wzmacniacze...

    DIY Akustyka   23 Sty 2008 14:11 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 41504
  • HYBRYDA - zdogna współpraca E88CC i MOSFET'ów

    No ale moze wtedy by on nie poprawial tak dzwieku w koncu to cudowny panasonic :) Po pierwsze...nie drwij. Dla mnie to kond taki sam jak każdy inny. Użyłem go bo mialem pod ręką. Było to lepsze rozwiązanie niż kond ze spalonego ATX. Nie powiedziałbym że Nelson Pass nie ma pojącia o elektronice....

    Projektowanie Układów   21 Mar 2007 21:46 Odpowiedzi: 62    Wyświetleń: 7348
  • Sub do domu. Amplituner Radmor 5412. Schemat połączenia.

    Jakiś czas temu kolega IREK2 umieszczał na forum schemat z płytką i dokumentacją wzmacniacza do subwoofera (na TDA7294 w mostku). Wzmacniacz miał wejście niskopoziomowe (to któego nie ma Twój wzmacniacz), wyskokopoziomowe (podłączenie bezpośrednio pod wyjścia głośnikowe), filtr subsoniczny, regulację...

    Nagłośnienie Domowe   28 Paź 2006 23:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1539
  • poszukiwany wzmacniacz 2.1

    musisz znaleźć wzmacniacz stereo 2x15-20W (kitów jest wiele - od takich na tranzystorach, po takie na scalaku) + wzmacniacz do subwoofera. Wzmacniacz do subwoofera powinien mieć moc uzależnioną od mocy głośnika. Do tego warto wyposażyć go w filtr dolnoprzepustowy i subsoniczny. Schemat wzmacniacza...

    Audio Serwis   12 Lis 2006 23:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1156
  • LDM... tak czy nie?

    W klasikach trzeba przy zmianie HF wymienic cala zwrotnice bo tam jest filtr kompensujacy brzmienie piezo! Niech najlepiej sam irek2 sie wypowie.

    Nagłośnienie Estrada   25 Kwi 2007 13:12 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2937
  • Subwoofer aktywny na domowym wzmacniaczu audio?

    A nie lepiej coś kupić dostosowanego do tego celu z filtrami itd np: coś z oferty matronix lub coś od naszego kolegi Irek2.

    Nagłośnienie Domowe   07 Sty 2007 14:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1140
  • BSW 124 II i naped do niego.

    a coyslicie o tym? : cena zestawu to 149 zl + przesylka do tego trzeba doliczyc: -radiator -trafo 2x50-60V 500W i tu jest pytanie gdzie najtaniej? bo jak szukalem to okolo 180-200zl co strasznie podnosi koszty. -blok zasilania -filtr okolo 25 zl ? wiec wychodzi gdzies okolo 400-450 zl... I...

    Technika Sceniczna i Studyjna   18 Sty 2007 13:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 965
  • Wzmak za 42 złote. Co sądzicie o takim sprzęcie?

    użyj opcji "szukaj"... milion razy to było. najprościej i najtaniej będzie kupić gotową końcówke mocy z zasilaczem i filtrem do suba od Irka (na elektrodzie ma nicka irek2 ) i do tego kupno trafa z allegro.

    Nagłośnienie Domowe   30 Sty 2007 21:03 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 998
  • Subwoofer do małego pokoju? Jaki???

    subwoofer aktywny sklada sie z: obudowy glosnika wzmacniacza + filtr dolnoprzepustowy osprzetu obudowy - b-r, gniazda, wykonczenie itp jak wykonac obudowe to chyba wiesz, jak nie to przeczytaj np to: jezeli nieznasz sie na elektronice to mozesz kupic gotowy panel do subwoofera np firmy matronix...

    Nagłośnienie Domowe   12 Lut 2007 21:08 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 4059
  • Subwoofer, obudowa z płyty wiórowej. Gra bardzo głucho.

    Sprecyzuj nam, co to za głośnik (producent, model). Podałeś wymiary zewnętrzne tej obudowy? Jeśli tak, to na pierwszy rzut oka wygląda, że obudowa jest zbyt mała (ok. 6l.). Skoro jest to subwoofer, to głośnik o średnicy membrany 16cm powinien pracować w 2-3x większej objętości. Zatkaj tunel - jak radził...

    Technika Sceniczna i Studyjna   06 Mar 2007 19:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1074