Pompa na filtrze paliwa pewnie nie żyje
Pompę załącza sterownik silnika (DDE) poprzez przekaźnik, od niego bym zaczął. Istotny dla działania układu jest również czujnik ciśnienia paliwa (ten na filtrze)
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Zalej mu filtr paliwa
Witam, Chcę wymienić filtr paliwa w BMW X5 e70 i nie mogę go znaleźć. Gdzie on się znajduję ? Dzięki za podpowiedź.
Teoretycznie ECU zwiększa obciążenie alternatora i przy wypaleniu DPf temperatura paliwa ma jakiś wpływ. Żarówkę na próbę zamiast podgrzewacza?
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
wymień filtr paliwa
Napisałem że auto było u fachowca i uszczelnił podgrzewacz paliwa i filtr i kilka dni było dobrze. Całe zamieszanie jest jeszcze przed pompą wtryskową przed filtrem paliwa....
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś?
tak lub pod pasażerem od spodu pod metalową podkrywą(ale to chyba po lifcie było)
ja miałem tak w omedze przy zatkanym filtrze paliwa
Niedostateczna ilość paliwa; pompa, czujnik temperatury, filtr paliwa.
wymieniasz całą puszkę, wystarczy tylko odkręcić węże gumowe i opaskę mocującą. Nie kupuj najtanszych filtrów. Wymiana moim zdaniem co 50 tys.km
Sonda odpada - sonda służy do "korekcji" składu mieszanki. Dusi się także na gazie ? jeśli tylko na benzynie to sprawdź ciśnienie paliwa w układzie... być może pompa nie wydala. Sprawdź filtr paliwa...
a filtry paliwa wymieniales
jeśli wymieniłeś świece żarowe i dodałeś jakiegoś preparatu to sprawdz jeszcze ciśnienie spręzania bo jak będzie słabe to właśnie tak będzie odpalał i wymien jeszcze filtr paliwa
tak to była zacierająca sie pompa vp44 lepiej od razu to zrobić bo moja już opiłkowała i do czyszczenia był cały układ paliwowy i wtryski. radze zobaczyć czy nie ma jeszcze opiłków w filtrze paliwa
Świece wymieniane 2 tyg. temu, filtr paliwa tydzień temu
A jak z filtrami paliwa,powietrza wymienione?
a filtr paliwa wymieniony
Zrób prościej posadź kogoś za kierownicę niech próbuje odpalać a ty siknij placka w kolektor jak zapali na chwilkę to już wiesz ze nie masz paliwa. Możesz wtedy sprawdzać zasilanie na pompę i filtr paliwa.
bede musiał sprawdzić, dziwne jest jeszcze jedno...jak silnik pracuje na jałowym, zacisne gumę dolotową, to faluje na obrotach, a podobno tak nie powinno być...chyba że jest to powodem, że nie dochodzi powietrze do przepustnicy...zastanawiam sie jeszcze, czy to też nie przez filtr paliwa...
Jedną pompkę masz w baku, drugą na wysokosci siedzenia kierowcy, pod podłogą oczywiście,(chyba że w m47 było inaczej?) I glupie pytanie, filtr paliwa kiedy zmieniany?
Zasil go z bańki z pompą omijając filtr paliwa, wtryskiwacze na przelewy na gorącym silniku. Pompy Bosch cp3 mają mały filtr pod króćcem wlotu paliwa.
Regulator cisn sobie odpuść, bo to jest bezawaryjny element. Przekaźnik sprawdź jak "cyknie", czy jest za nim prąd, bo może styki się przypaliły i cewka działa ale nie zamyka obwodu. Najszybciej jest podstawic któryś z przekaźników obok i wtedy sprawdzić. Pompa musi przetłoczyć około litr paliwa w 30sek za filtr - wtedy jest dobra.
masz inst.gazową?wygląda na filtr paliwa zatkany!
Wymien filtr paliwa na poczatek.
Czujnik mierzy ciśnienie ZA filtrem paliwa. Na P lub N silnik kreci obroty do końca czerwonego pola.
Zmierz kompresje i sprawdz tez czy uklad wtryskowy sie gdzies nie zapowietrza. A filtr paliwa drozny?
Może odkopuje kotleta . Ze sterownika były wyrzucony kalkulator błędów i nie widział żadnych błędów i zapchany filtr paliwa w progu .
Witam , może Ci się pompa zapowietrza . Zaprowadż do pompiarza on Ci pomierzy ciśnienia i sprawdzi czy układ jest szczelny .Wymień filtr paliwa , naładuj aku i spróbuj rano odpalić może obejdzie się bez fachowca .
sprawdzić pompe paliwa masz takie objawy ze na wolnych obrotach na benzynie chodzi a jak dodasz gazu to gaśnie lub kicha w tłumik za mało paliwa dostaje sprawdz ciśnienie paliwa na listwie i na pompie moze by należało filtr paliwa wymienić
Zadziała na pewno, musisz wiadomo odpowietrzyć układ i jak miałeś zniszczony korpus lub produkcja opiłków już się zaczęła to obowiązkowo do wymiany filtr paliwa i płukanie zbiornika. Bo niebawem może się sytuacja powtórzyć.
Nie sa wredne tylko trzeba miec sorawna pompke w baku. Oraz wziasc gruche i odpowietrzyc vp44. Sama to co nsjwyzej sue zatrze bez ropy.
U mnie kiedyś w e32 miałem podobny przypadek i okazało się że był zatkany katalizator,wywaliłem i był spokuj.Sprawdź filtr paliwa i powietrza.
ja tam sie nie znam:D, ale stawiam na filtr paliwa, pompa paliwa(cisnienie)
Zdecydowanie tłumik pulsacji paliwa- w E30 wpięty jest pomiędzy pompę a filtr pod podłogą. Można wywalić bez zauważalnych następstw.
Paliwo raczej nie opada bo za filtrem paliwa załozyłem zaworek zwrotny
A jak powąchasz to paliwo już np. przy listwie (przy silniku), to czuć benzyną? Jeśli nie, to nie zawracaj sobie głowy z wymianą i czyszczeniem układu. Jedynie to możesz sobie wymienić filtr paliwa, jeśli nie znasz jego "historii" ;)
W tym modelu jest zamontowana elktryczna pompa w zbiorniku paliwa jej niesprawność może skutkowac problemami z rozruchem spowodowane schodzeniem paliwa z pompy wtryskowej.Sprawdzić poprzez wypięcie przewodu przy filtrze paliwa i włączenie zapłonu (musi nastąpić wypłw paliwa)
elektrozawór chciałbym umieścić za filtrem Przewody paliwowe z tworzywa sztucznego. Nie polecam cięcia takich przewodów - ciężko uszczelnić połączenie elektrozaworu z rurką "PCV". Są inne możliwości zabezpieczenia takiego samochodu - bez ingerencji w układ zasilania paliwem.
Witam, od prawie tygodnia jestem właścicielem BMW e53 3.0d z 2005r, dzień po kupnie zapaliła się w nim kontrolka DDE (spiralka) i auto straciło moc. :| Zacząłem więc jako taką diagnostykę kabelkiem (Pa-Soft) gdyż obsługiwałem nim już swoją e39 525d i dawał radę. Zobaczyłem błąd świec żarowych numer 1,2,3,4 więc wymieniłem wszystkie 6 (pierwsze cztery...
Wygląda na problemy z ciśnieniem paliwa. Zapchany filtr, uszkodzona pompa/ wtryski.
Witam! A jak tam filtr paliwa się ma? Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?
A czy auta utrzymuje się na obrotach, czy silnik pracuje nie równo. Wina może leżeć po stronie sondy. Należało by też sprawdzić filtr paliwa...może się zapchał.
Wraca ponownie na zasilanie pompy, juz za filtrem paliwa. I cisnienie jakie jest w przewodzie (od pompy z zbiornika) tloczy go do gory z powrotem :/
Zobacz sobie na wiazke pompy wtryskowej jakies przetarcia itd. Filtr paliwa kiedy wymieniales? Uklad paliwowy szczelny?
Cześć Tymi dwoma przewodami z obu stron filtra płynie paliwo, a nie próżnia. Możesz założyć 8mm średnicy wewnętrznej i zalecałbym kupić wężyk paliwowy z metra cięty zbrojony np. Gates'a. Ten mały elastyczny to dokładnie 3,5X1,8 wg. producenta. Ale jeśli dobierzesz 3,6 lub 4mm średnicy wewnętrznej to też się uda.
Drugi bład sugeruje niskie ciśnienie paliwa. Jeśli zgasł podczas jazdy to albo pompa paliwa w zbiorniku lub filtr lub przewody itp.
i powiem wam panowie ze niestety od was nie uzyskałem odpowiedzi ale znalazłem usterke i dla tych kturzy by mieli podobne problemy to jest do wymiany filtr paliwa wraz z czujnikiem znajdujocym sie na filtrze
Przy wymianie pompki wymień od razu filtr paliwa i zalej go ON będzie Ci łatwiej odpowietrzyć układ.
Załóż zawór zwrotny na przewodzie , od zbiornika do filtra paliwa.
Wczoraj go odpaliłem, ale nie wchodzi na obroty. Gaźnik czyszczony, zawory regulowane, odpowietrzenie baku jest, nowy filtr powietrza, paliwa, gaźnik regulowany.
bez rzeczowej diagnostyki ciężko będzie,ale zainteresuj się narastaniem ciśnienia paliwa w momencie rozruchu.Na początek filtr paliwa.
Filtr paliwa byl zmieniany w tym miesiacu a przewody sa dobre
A może zacznij od filtra paliwa.
Problem jest następujący: Brak mocy jakbym turbiny nie miał dosłownie, turbinę słychać tak jak zawsze, w aucie zmieniałem pompę paliwa i filtr paliwa bo auto szarpało. Teraz jest ten problem wyeliminowany ale po odbiorze auta nie mam właśnie tej mocy, mechanik mówi że nic nie ruszał oprócz tego. Jak to jest że z rozwalona pompą miałem szatańska moc...
Może coś z pompą paliwa albo masz źle ustawioną dawkę paliwa. Najlepiej podpiąć pod komputer i ustawić. Jak nie pomoże szukać dalej. Jeszcze bym sprawdził pompkę czy nie zasyfiona i filtr paliwa, ale tylko tak dla spokojności.
podczas jazdy często spada mi moc,silnik zaczyna szarpać (sztkuje) i gdy dodaję gazu może zgasnąć.Wymieniłem świece, ale to nic nie pomogło,szukałem filtru paliwa i nie mogłem go znaleźć.Pomocy!!!
Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia wewnątrz siebie i stąd problemy. Jesteś pewien że ta w baku pompuje do przodu a nie przelewa do kosza pompy w baku? Wydaje mi się że vp44 sama ciągnie paliwo. Tak jestem pewien gdyż włączałem zapłon z odkręconą pokrywą filtra i ładnie napełnia puszkę filtra. Wiadomo ona jakiejś dużej wydajności nie ma ale pompuje....
Witam, mam problem z BMW E46 320d. Otóż przy próbie kręcenia nie zawsze się załącza pompka progowa, wymaga przekręcenia zapłonu kilka bądź kilkanaście razy żeby załapała. Jak już złapie, to chodzi cały czas. Czy tak powinno być? Wymieniony został filtr paliwa i podmieniony przekaźnik pompy, lecz nie dało to żadnych efektów. Czy miał ktoś podobny problem?
Napisz jaki rok i silnik Błędy były odczytywane ? 2004, 252d Błędy były sprawdzane komputerem w BMW jedyny błąd jaki się pojawił to złe żarówki :/ Dodano po 1 Świece żarowe sprawdzone ? Układ paliwowy sprawdzony ? Może cofa się paliwo ? Świecie żarowe nie były sprawdzane, a czasem po odpaleniu samochodu czuć diesla, w BMW zobaczyli ze jakaś uszczelka...
Filtr paliwa wymieniony sytuacja bez zmian – kręci rozrusznik ale silnik nie odpala. Teraz pora na pompę paliwową w zbiorniku. Dzisiaj ją zamawiam.
Powiem szczerze, że jeszcze z takimi objawami Gaz ok z benzyna problemy to się nie spotkałem. Sprawdzałeś wszystkie czujniki? Czujnik walka r.? Wiesz, bez komputera jest ciężko. Trzeba by wszystko pokolei wyeliminować. Jak z filtrem paliwa? Może zatankowałeś paliwo kiepskiej jakości?
Vanosy są nawet dwa. Iskre dziś sprawdziłem i jest na każdej świecy, świece są mokre co oznacza, że paliwo dochodzi lecz pytanie czy jest możliwe ze bmw zaciągnelo brudne paliwo ze spodu przez co zabiło filtr i teraz nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa przez co kręci lecz nie chce odpalić?
Odkrecilem wezyk za filtrem paliwa blizej listwy nic nie leciało,przed filtrem leciało.Czyli albo filtr zapchany lub za male cisnienie pomki.
Witam mam problem z bmw e 46 2.0 disel rozkręca się do 4,5 tysiąca i odcina dymi wtedy strasznie i niema mocy , wymienione zostały : filtr odmy ,wtrysk sterujący zawór EGR ,filtr paliwa , filtr powietrza , i problem nadal występuje ma ktoś pomysł do czego się dobrać?
BMW E36 mam problem z silnikiem który chodzi na benzynie oraz LPG. Silnik na benzynie traci moc przerywa, nierówno chodzi, jeżeli wejdzie na gaz wszystko jest ok. Wymieniłem przewody, filtr paliwa, świece, sondę lambda. proszę o pomoc
Pompa dostaje zasilanie? Filtr paliwa? Sprawdzałeś czy paliwo dochodzi chociaż do silnika? Jaki to silnik?
Witam jadąc po mieście spokojna jazda za spaliła się nagle kontrolka fala z napisem dde auto jeździ normalnie i zapala co mnie dziwi bo czytając forum winien być spadek mocy lecz tego nie odczuwam tak wiem komputer od tego zacznij tak wiem ale to weekend a autem muszę jeździć kroć może coś. Nie dawno była robiona obsługa olejowa filtr paliwa również...
Świece zapłonowe i filtr paliwa możesz też wymienić, bo to należy do obsługi okresowej.
Nie podałeś jaki to model typ silnika i rocznik gdyż pompy są montowane w różnych miejscach : w zbiorniku , obok zbiornika pod samochodem ,w komorze silnika pod maską jeśli samochód nie jest pierwszej młodości może mieć przypchany filtr paliwa przy pompie też będą kłopoty.
Moj problem z BMW E39 jest taki ze nie wkreca sie powyzej 3000 tysiecy obrotow komputer pokazal blad cisnienia paliwa 1260, zostaly wymienione wszystkie filtry i czujnik na listwie . Bardzo prosze o pomoc.
Za slaba wydajność pompy paliwa. Kończymy tą czczą gadaninę. Pompka plus filtr do wymiany.
Wymieniany był filtr paliwa. Lecz jakiś miesiąc temu a problem powstał dopiero kilka dni temu. Ze świecami wszystko ok. Ale sprawdzę jutro czy paliwo się nie cofa.
Najprawdopodobniej jest to filtr paliwa. Wymień. A jeżeli to nic nie da próbuj kąbinować dalej>PZDR
Doszły nowe błędy 4570-Ciśnienie szyny CR i 4587 Filtr paliwa. Ciśnienie na szynie się nie pokrywa, pokazuje np żądane 1600 a rzeczywiste 1200 jednostek. Skoro błędy zaczynają się od początku układu paliwowego to drogą dedukcji problem leży gdzieś na linii zbiornik paliwa a filtr. Po drodze chyba tylko pompa i jakiś podgrzewaczy czy coś w tym stylu...
tak jak koledzy radzą -sprawdz czy masz szczelna rure dolotu do przepustnicy za filtrem powietrza, mialem podobnie nie miał mocy i dławił sie, kolejne- filtr paliwa, kable zapłonowe czy nie ucieka iskra na boki
witam! mam problem z bmw 520i 24v. objawy można dostrzec tylko w niskich temperaturach, a mianowicie ciężki rozruch, czasami nie chce wchodzić na obroty (wchodzi do 2000obr/min nie więcej ) przy gwałtownym dodaniu gazu jak i przy obciążeniu na niskich obrotach szarpie i strzela, zwiększone spalanie paliwa, po wyżej 3000 obr auto wkręca się normalnie....
Ews wykasowany ;) ale okazał się przekaźnik jakiś i kabel wytopiony. kolejny problem nastał wypadanie zapłonu z 1cyl i przy 3tys obrotów dostaje muła, po 3 tys. Dostaje buta, wymieniłem filtr paliwa i problem nieco się polepszył, teraz będę szukał problemu w pompie paliwa
Auto przed liftem. Ze zwykłą przekładnią kierowniczą (ostatnio regenerowaną) aktywnego tempomatu również nie posiadam, mam zwykły ale też nie wiem czemu ale nie działa. Filtr paliwa jest zupełnie nowy tak samo jak i przepływomierz.
Walnięta pompa paliwa ,zatkany filtr, niesprawny układ zapłonowy lub częsta wada tego silnika czyli nieszczelna odma.
To sprawdz jeszcze filtr przed pompką może tu się coś dzieje.
Wymiana filtra paliwa rozwiązała sprawę.
Witam, posiadam E87 118D z 2011 i obecnie już 250 tys kilometrów nalotu. Olej w silniku staram się wymieniać co ok 8 tys, Przy przebiegu 100 tysięcy wymieniony olej w skrzyni, dyfrze, filtry itd. Następne serwisy olejowe tych elementów robiłem przy 150 i 200 tysięcy kilometrów. Teraz zbliża się czas wymiany i zastanawiam się, czy nie warto wymienić...
Witam mam problem z BMW E36 318 92r ciężko pali jak jest ciepła i chwile postoi.Jka zgasze silnik i odrazu kręce to odpala ale jak postoi to ma ciężko.Wymieniane były świece ,przewody filtr paliwa,powietrza sprawdzany pod kompem nie ma zapamientanych usterek.
witam sprawdz cisnienie paliwa bo moze pompa "umiera"a filtr paliwowy to kiedy byl wymieniany??
może zacznij od części paliwowej filtr paliwa , odpowietrzyc układ paliwowy oraz posprawdzać błędy w ECU , jak masz czym
Auto jak w temacie . Nie pali czasami na piąty cylinder . Nie ma reguły - raz na zimnym nie chodzi a za pięć minut jest przez 10km ok - raz na zimnym ok a za 5 minut rzuca palenie - czasami piąty cylinder załapuje i jest ok. Kompresja ok . Wtryski zamienione miejscami - to samo. Instalacja do wtrysku położona nowa od sterownika do wtrysku - to samo....
Przyczyn może być tyle że zaraz zrobi się z tego wyliczanka: zapchany wydech, zapchane filtry, niewydajność pompy paliwa, świece, przewody wn itd. Podaj więcej szczegółów będzie łatwiej pomóc.
Ale bzdurzysz.W silnikach na wtrysku przeplyw paliwa przez filtr jest stały,bo paliwo jest przetłaczane poprzez elektryczną pompę,która pacujew cały czas,i ma wydatek conajmniej 60 litrów na godzinę-nie spotkałem pompy o wydatku poniżej 1L\min.Zwiększenie przepływu spowodowane działaniem wtryskiwaczy przy rożnych prędkościach obrotowych silnika jest...
Sprawdz szczelnosc ukladu. Sprawdz wezyki od przelewow. Sprawdz szczelnosc przy filtrze paliwa. Jezeli w przewodach jest powietrze,to musi gdzies byc jakas nieszczelnosc.
To jest schemat 1 ukł. podciśnieniowy i 2 EGR http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?... W tej chwili obstawiam filtr paliwa lub pompę oraz jakiś z zaworów 15 lub 13 na 1 rys.
Miałem ten sam problem, ale sobie z nim poradziłem. Przy ilości paliwa mniejszej niż 20l autko ciężko odpalało - musiało pokręcić, żeby załapać. Poniżej 10-15 nie było już mowy o odpaleniu. Przyczyny mogą być co najmniej dwie - zatkany smok, albo problem z pompą w zbiorniku. U mnie buło to drugie. Ominąłem pompę gumowym wężem, a na jego końcu umieściłem...
Posiadam bmw e46,2,0 td,2000r. Czasem podczas jazdy traciła moc oczywiście zaczynała kopcić na czarno i słychać było taką twardą pracę jak by jej brakowało powietrza albo paliwa.Usterka ta znikała po pewnym czasie sama.Pewnego dnia jadąc tym autem pojawił się ten problem ale już na stałe. Silnik odpala i gaśnie czarne kopcenie z wydechu no i oczywiście...
jeśli wymieniałeś filtr paliwa i po tym się tak dzieje to może być źle odpowietrona pompa wtryskowa. Sprawdź jeszcze końcówki wtrysków
Witam, w quadzie zerwał się łańcuch na prostej drodze. To oznaka tego, że potrzebuje on remontu generalnego. Zrobiłem sobie taki cennik: OBUDOWA PLASTIKI KOMPLET QUAD 110 125L NOWE - 199 zł ŁAŃCUCH YBN 420 H - 24 zł FILTR POWIETRZA STOŻKOWY SKUTER ATV 50 70 110 125 - 12 zł OLEJ 10W40 - 30 zł ŻARÓWKA QUAD ATV110/125 12V/5W HAMER BMW TYŁ - 3 zł FILTR...
Kolega oświeci mnie jeśli można. Paliwo się cofa. A co do zapowietrzania to gdzie tego szukać? w którym miejscu? lub od czego zacząć? No posprawdzać przewody,przez filtr paliwa też może się zapowietrzać. Można zamontować zaworek zwrotny.
bmw 525 - tak sie robi, poniewaz po odkreceniu korka wlewu oleju silnik zasysa powietrze przez odme a nie przez filtr - przeplywomierz nie mierzy tego powietrza i silnik dostaje za malo paliwa.
filtr accord filtr paliwa actros filtr paliwa scania filtr paliwa
renault megane instrukcja obsługi rezystor objętościowy iveco daily problemy klimatyzacja
Czy korek odpowietrzający ma otwór? Pobór prądu falownika Growatt SPF 3500