W jakim stanie filtr paliwa?
Filtr paliwa i powietrza zmienione?
witaj kolego, a sprawdziłeś zawóór regulacyjny pomy. często do nas przejeżdzają na serwis z takimi usterkami jak twoja, czyli ze gasnie podczas jazdy. w 70 procentach jest to zawór regulacyjny na pompie w 10% powietrze doładowania a w 20% filtry paliwa
Oringi w obudowie filtra paliwa wymienione razem z filtrem miesiąc temu.
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Nie wiem ile tam powinno przeplywac na sekunde, wiem ze zawsze cisnienie na listwie jest podawane w Kpi lub psi i do odpalenia musi byc 250psi na listwie zeby wtryski zaczely pracowac, a max w twoim ukladzie to 1300psi. Najpierw zrob probe przelewowa, a jak nie to chociaz sprawdz czy jakiekolwiek paliwo wylatuje bo wtryski moga byc zatarte. czy sprawdzales...
W master 4. Zresztą jak orginalne jest gruszka przy filtrze paliwa to nie ma pompy.
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Masz gruszkę obok filtra paliwa?
Jak czujnik na listwie ok i wtryski ok, to nic innego jak problemy z paliwem.Pompa, filtr paliwa lub przewody paliwowe.
Filtr paliwa ? Jakie cisnienia w cylindrach ?
miałem analogiczną sytuację... Też miałeś aluminiowe opiłki po uszkodzonej pompie zębatej, brud w paliwie i zasyfiony czarną mazią filtr paliwa? Pzdr KotBury2
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Witam. Na początek,kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa?? Może trzeba go wymienić. Drugie. Filtr powietrza. Pozdrawiam.
a w ogóle ropa leci jak przekręcisz kluczyk na zapłon? po zdjęciu wężyka z filtra paliwa ma lecieć ropa strumieniem, W Masterze II pompa w zbiorniku? Tam chyba jeat gruszka przed filtrem
Silnik G9U A650 z brata bliźniaka ten sam rok nawet miesiąc, one nie mają pompy wstępnej tylko gruszka przed filtrem, nabita na kamień!!
zbiornik czyszczony pompa w zbiorniku wymieniona nawet filtr wyciągnołem .
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
wymienilem filtr paliwa i poki co sie poprawilo, zobacze na jak dlugo
Jezeli jest gruszka do pompowania przy filtrze to pompy wstepnej nie ma. Czesto pekaly obudowy filtra paliwa i moze tam zaciagac powietrze zamiast diesla.
Trzeba zrobić dokładną diagnostyke. Podpiąć kompa i chwilke posiedzieć i posprawdzać to i owo. może któryś wtrysk pada. W pierwszej kolejności jako amator wymień filtr paliwa i powietrza bo i tak trzeba będzie.
W lewym narożniku komory silnika (dość dobrze schowana) powinna znajdować sie pompka ręczna do paliwa - spróbuj ręcznie podpompować po takim zgaśnięciu i zobacz czy odpali. Jeżeli pomoże - to masz zbiornik do czyszczenia (zakładam oczywiście ze stanu filtra paliwa jesteś 100% pewny) FILTR NOWY ,ZBIORNIK WYCZYSZCZONY
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Pacjentem jest Renault Master 2018, 2,3 dci 170KM, TwinTurbo. Brak mocy na 5-6 biegu głównie pod górę, a wręcz spadek prędkości, mimo wciśniętego gazu do dechy. Często tylko utrzymuje prędkość,, po redukcji na 4 udaje się go trochę rozpędzić, ale to nie tak ja powinien jeździć. Od 1-4 biegu nie ma żadnych problemów - turbina elegancko pracuje i przyspiesza...
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże pompa paliwa do wymiany, przypuszczam że pompa wstępnego ciśnienia nie dziala poprawnie a ona jest częścią calej pompy
Dziękuje za odpowiedź kolego tak mi się wydaje że musze teraz skoncentrować na ciśnieniu paliwa tylko mnie zastanawia dlaczego jest ten kontekst błędu "zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin" to wskazuje na EGR ale jest nowy oryginalny, oczywiście filtry też nowe.
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Mam identyczny problem z moim masterem 2004 2.5dci g9u. Temp poniżej zera i odpala na chwilę, gaśnie a potem kręci jakby bez oporu. Po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła auto jedzie na rozruszniku więc silnik się kręci. Wymieniłem filtr paliwa, gruszka nabita i dalej to samo. Świece sprawdzone. Silnik z rok po wymianie, wszystko było wymienione....
Witam,po dłuższej przerwie.Auto prawie 2 m-ce na postoju😔.Pompa paliwa wymieniona(opiłkowała),wszystkie rurki przeczyszczone,wężyki powymieniane.Pozdrawiam,pompka ręczna wymieniona,filtr paliwa wymieniony,bak wyczyszczony,zmieniony zawór mechaniczny na nowy...i próba.Auto odpala,ale nie tak szybko jak przed awarią, szukają co jeszcze....Ręce...
ciśnienie podczas kręcenia jest zbyt małe, błąd jest nieznany, (robione na Clipie). Pompe zawiozłem do Boscha na sprawdzenie i według ich oceny na tej pompie auto powinno bezproblemowo działać. regulator sprawdzony, układ był wyczyszczony od zbiornika po pompę nowy filtr paliwa. Wtryski troszke przelewaja ale według mnie to nie dużo. Tylko w jakiej...
Autko jak jest zimne idzie jak burza nic się nie dzieje ,im bardziej się zagrzeje tym częściej gaśnie.Ponownie odpala bez problemu.Program diagnostyczny wywala cały czas błąd czujnika ciśnienia paliwa - został wymieniony jednak nic to nie pomogło.Wymieniono również zawór regulujący ciśnienie przy pompie wysoko ciśnieniowej ,filtr paliwa.3 przewody między...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
witam mamy mastera 3.0 i problem z niskim cisnieniem w układzie paliwowym, na tablicy świeci sie check engine auto jedzie ale w trybie serwisowym max do ok 2000 obrotów zmieniony filtr paliwa 2x, zawór na listwie, sprawdzony zbiornik pod katem zabrudzeń, pod komputerem wszystko ok, proszę o rade jak sobie z tym poradziłeś pozdrawiam Marcin tel 501 273...
chyba trochę niepoprawnie opisałem to zdarzenie w poprzednim poście. Chronologia była taka, że dolałem 4 l do istniejących 12 l, czyli było 16 l, wtedy odpalił na kilka minut i skończył około 20 s na max RPM i zgasł. Teraz, po paru tygodniach odstawki, znowu do niego podszedłem - nie zapalił, zdjąłem wlot powietrza za filtrem, odkręciłem rurę wydechową...
Witam wszystkich. Posiadam renault master 3.0 DCI 136km 2006r. Auto nie chce odpalić na rozrusznik, mogę kręcić godzinę i nie chce załapać. Na lince odpali od razu po 1m na zimnym silniku. Po odpaleniu go na lince i pochodzeniu ok 5min auto odpala już na rozruszniku z pierwszego strzała. Sprawdzałem przelewy i są ok,filtr paliwa tez wymieniony, siewce...
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Zabieg z wymianą paliwa i wszystkich filtrów i olejów przeprowadziłem zaraz po zakupie. Sprawdzę ten rozrząd czy jest dobrze ustawiony, może i oby kolega miał rację. Z tego co czytam dużo ludzi ma lub miało podobny problem. Pozdrawiam
Witaj Czy poradziłeś sobie z tym problemem ? U mnie po braku paliwa udało się odpalić auto i wszystko było OK. Po godzinie wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i ...... ciężko zaczął odpalać. Jak już odpalił, chodził na wolnych obrotach równo kilka minut, po czym na CLIP-ie ciśnienie wariowało od 250 do 450. Gdy tylko spadło poniżej 00 od razu...
powinno gasnąć np przy 1500bar nie 790 Przy 790 bar też zgaśnie jeśli żądane było np 900 bar. Problem jest z za niskim cisnieniem :cry: Próbowałeś patentu z 2gr? Co to jest 2gr :crazyeyes: :?: Może głupie pytanie - a filtr paliwa drożny :?: Kontrola przelewów na wtryskiwaczach , kontrola przelewu na rampie - jesli na postoju dobrze to kontrola w czasie...
Witam. Jak w temacie . Master traci moc przy około 4 stopniach i niżej a podczas mgły jest jeszcze gorzej. W pierwszej kolejności z racji ze auto ma juz sporo przejechane usunąłem filtr DPF tak mi podpowiedziano lecz nie dało to rezultatu. Po powrocie z trasy zawiozłem auto do serwisu Renault tam powiedziano mi ze akumlator jest totalnie padnięty i...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Witam mam problem z masterem 2,5 dci Auto odpalilo i jechalo normalnie i nagle na skrzyzowaniu przy ruszaniu stracil obroty, nie chcial sie wogole na nie wkrecic, po jakim czasie załapał. potem po zgaszeniu mial problem odpalic. odrazu wymieniłem filtr paliwa i odpalil normalnie. Nastepnego dnia znowu zapalil normalnie i po jakims czasie nie chcial...
Mam problem z moim masterem(2.5 DCI 2004 rok produkcji), dzisiaj podczas jazdy zaczęła migać kontrolka grzania świec. W instrukcji napisano że może to być spowodowane zebraniem się wody w filtrze paliwa. I faktycznie trochę wody poleciało i problem chyba zniknął bo kontrolka już nie miga, ale za to pojawił się drugi problem kiedy tylko podczas jazdy...
Witam wszystkich !!! Więc tak przepraszam że mnie długo nie było ... dlaczego no cóż praca za granicą .. nawiązując do tematu wtryski lały pierwszy i trzeci stąd spadek ciśnienia na listwie wtrychy wytargane wymienione na regenerowane ,skoro miałem już silnik na wierchu wymieniłem pompę , wytargałem zbiornik paliwa , okazało się że nie potrzebnie bo...
Nie posiadam schematow do renowki, ale dla mnie oczywiste ze szybciej sprawdze bezpieczniki i przekazniki recznie niz szukac tego jedynego po schematach, a przy okazji mozesz znalesc spalone bezpieczniki z przed roku/10lat, moze nawet przy sprawdzaniu sie czegos nauczysz, a wiedzy nigdy za malo wiem po sobie :D JA widzisz w 2-3 min znalazlem ze w 2.2...
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
Witam, Renault Master 2.5D 2001r - po odpaleniu przez kilka minut miga kontrolka świec. Podłączając filtr po wymianie znalazłem drugą identyczną wtyczkę. Czy ktoś może sprawdzić która ma być podpięta? (jedna wychodzi z wiązki przy ścianie grodziowej, a druga od strony przedniej lampy)
Panowie, w gruszce jest zaworek zwrotny ale nie jestem pewny czy ma on znaczenie jeśli auto pali i nie jest zapowietrzone. Napiszę dlaczego tak myślę. Miałem teraz trafica 2,0 DCI 115KM z uszkodzonym zaworkiem w gruszce. Nie można go było odpowietrzyć. Gruszka non stop miękka. Filtr paliwa nowy. Jak zdjąłem przewód paliwowy nie przepompowywała paliwa...
no więc próbowałem, podłączyłem do tego elektrozaworka plus z akumulatora po odpaleniu auta, no i wydaje mi się, że gaśnie rzadziej, tzn czasem się zaświeca STOP i CZEK ale mimo to nie gaśnie i zaraz te kontrolki gasną, ale niestety czasem i tak zgaśnie przy tych 1500 obrotów zaświecająć STOP i CZEK, także to niestety nie rozwiązało problemu :( w dodatku...
A wiec, mechanik patrzył na rozrząd. Jest ustawiony co do jednego zabka dokladnie jak na obrazku. Wymieniony został również filtr paliwa i regulator ciśnienia. Auto odpalili ale jest mu ciężko. Na obecna chwile co się dzieje, jazda autem z obrotami do 2200 obr/min jest ok. Powyżej tych obrotów auto wpada w tryb awaryjny czyli stop i mruga silnik. Po...
Filtr powietrza,paliwa ,oleju+ olej były zmienione Dodano po 2 Zuzycia na tulejach nie było według oceny mechanika Dodano po 3 jak pisałem przed zmianą tej głowicy 8 l szło na wymianę kupowałem 2x5 l czyli zostało 2 l na dolewki i to mi wystarczało na 20 tys km.Też ganiam po Europie Dodano po 17 Z drugiej strony tej głowicy gdzie są sprężyny zaworowe...
Sprecyzuje dokładniej. Auto odpala bez najmniejszego problemu, nie kopci, nie dusi się. Pierwsza diagnoza to problem z czujnikiem walka rozrządu (oczywiście wymiieniony na nowy bosch) następny wymieniony czujnik położenia wału. Turbosprezarka zregenerowana, wraz z nowa gruszką, wtryski wstawione regenerowane, elektryka sprawdzona, swiece nowe, sprawdzane...
Przejechałem kolejne 5tyś km i teraz wszystko wychodzi pan PSEUDO mechanik ZE Świdwina (zachodniopomorskie)z firmy zjmującej się naciąganiem ludzi na koszty czyli ALTRONIK rozwalił kompletnie EGR podgiął blaszkę żeby nie otwierał tym samym po czasie spalił się elektromagnes . (brak wiedzy)Wreszcie znalazłem troche czasu na rozebranie tego wszystkiego...
Co może być? Wszystko. Zacznij od sprawdzenia, czy jest paliwo i filtry drożne, potem diagnostyka komputerem.
Witam. W zeszłoroczną zimę zamarzło mi w nim paliwo i auto zupełnie straciło moc. Wymiana wtryskiwaczy, olejów filtrów nic nie dała auto dalej ledwo jedzie. Wszystkie ciśnienia są w normie. Komputer nie wyrzuca żadnych błędów. Auto na pusto jeszcze jako tako jedzie ale już z ładunkiem jest masakryczny muł. Nie dymi nie bierze oleju. Pomoże ktoś?
Jak może wyssać Ci paliwo z filtra i gruszki? To co wysysa i już do filtra nie dopływa?
Po kolei-miałem dużo sytuacji z samochodami skoda fabia,vw golf (system marelli AV),jak i opel astra G w których zamontowano instalację gazową.Problem polegał na totalnym polożeniu się adaptacji na benzynie-po prostu silnik nie pracował prawidłowo na tym rodzaju paliwa. Krótkotrwale pomagał reset wartości wyuczonych.Przyczyną takiego stanu rzeczy okazywał...
aktualnie nadal temat nie jest rozwikłany, pewnego dnia zaczął pracować poprawnie, ale po wymianie filtra powietrza i oleju w silniku powróciło.... Dziwne, nie ma w tym powiązania.... Bo został odczepiony tylko przepływomierz, mija się teoria z praktyką, wychodzi na to, że dawka paliwa jest źle sterowana, muszę zrobić temperaturę zewnętrzną, bo przekłamuje...
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Witam Proszę o interpretację błędów w renault masterze 2.5DCI 146km 2008 DF980 - richness sensor function, signal outside lower limit, permanent DF025 - preheating unit fault finding connection, value outside tolerances, intermittent DF017 - preheating unit control circuit, intermittent, open circuit DF053 - rail pressurre regulation function, aboce...
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Witam, mam problem z masterem III, samochód nie odpala i nie kręci rozrusznikiem. Po odpięciu czujnika ciśnienia paliwa auto kręci lecz nie odpala. Próbowałem odpalić na plaka - zero reakcji. Po ściągnięciu przewodu paliwa z baku do filtra paliwa - brak jakiegokolwiek ciśnienia. Kluczyk sprawdzony clipem - prawidłowy, przypisany do samochodu. W komputerze...
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
Nowy zakup więc nie mam dużo obserwacji. Silnik pracował normalnie, ładnie odpalał. Zdechło turbo. Przy rozbieraniu zauważyłem dużo paliwa na wytryskach. Na łączeniu wężyków powrotnych i wytrysków jest wilgotny brunatny osad. Filtr także brunatny i na jego dnie też trochę brunatnego paliwa. Żadnych opiłków nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/2320241200_...
Po odkręceniu filtra paliwa na dnie był brud. Po wymyciu obudowy filtra, odpowietrzeniu samochód nie zagdał - na plaku nie chciał zadziałać, słychać było pracę tak jakby na dwóch cylindrach. Idąc dalej sprawdzane było napięcie na kostkach idących do cewek napięcie ok 7-9V. Idąc jeszcze dalej sprawdzana była wizualnie wiązka przewód ( wydaje się być...
Już prawie wszystko złożyłem nawet odpalałem, pracuje w porządku, tylko trochę intensywnie dymi na czarno niebiesko, ale tylko jak się przygazuje. Jeszcze wszystko wisiało w powietrzu, więc może musi się wszystko wypalić, spuszczany był płyn chłodniczy i próba bez chłodnicy, filtra powietrza, alternatora, intercoolera itp. Mam tylko dylemat gdzie wkręcić,...
Witam, po wymianie filtra paliwa miałem ciekawą przygodę, której konsekwencją jest problem z tematem. Po uruchomieniu silnika po pewnym czasie wypięła się szybkozłączka z króćca filtra paliwa i zalala silnik olejem napędowym, pomimo spłukania paliwa płynem neutralizującym i osuszeniu powietrzem, po przekręceniu kluczyka nawet bez uruchamiania silnika...
Witam serdecznie Renault Master `05 2.5 DCI 120 Engine Code:G9U A (bez filtru cząsteczek stałych) Suffix:7701 Przebieg: 28.000 km Podczas pracy na biegu jałowym z układu wydechowego wydobywają się trudne do opisania > duszące < spaliny (bezbarwne).Ich zapach przypomina spaliny starego rozlegulowanego diesla z komorą wstępną z wczesnych lat osiemdziesiątych.Identyczny...
renault master filtr paliwa filtr paliwa master sprawdz filtr paliwa renault master
renault scenic gaśnie schemat zasilacz antenowy wekta centrala
samsung ue50ru7022 instalacja fotowoltaiczna
Obwód kontroli ładowania turbo - możliwe usterki i diagnostyka Kod błędu P1693-00 w Ford Custom - obwód sterowania turbo