W jakim stanie filtr paliwa?
Filtr paliwa i powietrza zmienione?
witam borykam się od 2 lat z problemem jak jade samochodem jak się do przeciągnie na 5 to wywala tryb awaryjny i silnik się wyłącza ale jak on wejdze w tryb awaryjny podczas jazdy wystarczy kluczyki przekęcic i wszystko jest ok ale tylko na chwile czasami jak jechałem to przez 1 min się z 5 razy załączył wymienione; czujnik na pompie przelew wtrysków(wszystko...
Cześć, Ja z takim krótkim pytaniem. Mam problem z renault masterem 3, 2.3dci 125km polegający na tym, że auto czasami, zwłaszcza po rozgrzaniu, podczas przyspieszania w okolicach 2tys obrotów potrafi lekko podszarpywać. Jak przekroczy 2tys idzie super. To samo podczas zwykłej jazdy, w okolicach 2tys obrotów potrafi czasem się przydławiać. Filtr DPF...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Cześć, Może ktoś będzie potrafił pomóc bo w warsztatach zostawiłem już ponad 2000zł na diagnozy i wszystko kończy się na tym, że chcą wymieniać części bez gwarancji że to przyniesie jakiś skutek a za części będę musiał oczywiście zapłacić. Problem jest z samochodem Renault master 2.3dci 125km. Objawia się on tym, że samochód reaguje z opóźnieniem na...
Cześć, Taka anomalia, gdzie korekty wtrysków podczas jazdy ze stałą prędkością, zwłaszcza na jednym biegu (np. 4.), rosną do ponad ±5 mg/suw, a przy wciskaniu gazu spadają blisko zera, może wskazywać na kilka rzeczy, mimo że same wtryski były sprawdzane i są w porządku. Korekta wtrysków to sygnał sterownika silnika, który koryguje dawkowanie paliwa,...
Renault Master II 2.5DCI. Po kilku godzinach postoju jest trudność z odpaleniem. Świece żarowe są dobre (sprawdzone), akumulator nowy, filtr paliwa czysty. Obserwowałam bąbelki powietrza na króćcu wylotowym obudowy filtra paliwa. Czy to może być powodem zapowietrzenia się układu paliwa po kilku godzinach postoju? Dziękuję z góry za każdą pomoc. Trudność...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
(at)milejow wybacz ale nie znam się tak na samochodach jak Ty. Widzę gruszkę, filtr paliwa że złączem dwupinowym. Wykręciłem siedzenia ale nigdzie nie widzę dekla pompy paliwa. Ktoś wcześniej pisał że wcale pompa paliwa nie musi być w baku.
Jak czujnik na listwie ok i wtryski ok, to nic innego jak problemy z paliwem.Pompa, filtr paliwa lub przewody paliwowe.
Filtr paliwa ? Jakie cisnienia w cylindrach ?
Problem pojawił się po wymianie po wymianie pompy wysokiego ciśnienia CONTINENTAL A2C80584700 167008683R samochód RENAULT MASTER III 2.3 dCi 165 2015 rok dużo pali około 1.5 litry wiecej na 100KM I WYDAJE SIE BYĆ SŁABSZY POMPA fABRYCZNIE NOWA czy po wymianie trzeba adapdować pompe czy są jakieś znaki jak zamotować dodam ze stara została wykrecona i...
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Witaj Czy poradziłeś sobie z tym problemem ? U mnie po braku paliwa udało się odpalić auto i wszystko było OK. Po godzinie wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i ...... ciężko zaczął odpalać. Jak już odpalił, chodził na wolnych obrotach równo kilka minut, po czym na CLIP-ie ciśnienie wariowało od 250 do 450. Gdy tylko spadło poniżej 00 od razu...
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
Nie posiadam schematow do renowki, ale dla mnie oczywiste ze szybciej sprawdze bezpieczniki i przekazniki recznie niz szukac tego jedynego po schematach, a przy okazji mozesz znalesc spalone bezpieczniki z przed roku/10lat, moze nawet przy sprawdzaniu sie czegos nauczysz, a wiedzy nigdy za malo wiem po sobie :D JA widzisz w 2-3 min znalazlem ze w 2.2...
powinno gasnąć np przy 1500bar nie 790 Przy 790 bar też zgaśnie jeśli żądane było np 900 bar. Problem jest z za niskim cisnieniem :cry: Próbowałeś patentu z 2gr? Co to jest 2gr :crazyeyes: :?: Może głupie pytanie - a filtr paliwa drożny :?: Kontrola przelewów na wtryskiwaczach , kontrola przelewu na rampie - jesli na postoju dobrze to kontrola w czasie...
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże pompa paliwa do wymiany, przypuszczam że pompa wstępnego ciśnienia nie dziala poprawnie a ona jest częścią calej pompy
W lewym narożniku komory silnika (dość dobrze schowana) powinna znajdować sie pompka ręczna do paliwa - spróbuj ręcznie podpompować po takim zgaśnięciu i zobacz czy odpali. Jeżeli pomoże - to masz zbiornik do czyszczenia (zakładam oczywiście ze stanu filtra paliwa jesteś 100% pewny) FILTR NOWY ,ZBIORNIK WYCZYSZCZONY
no więc próbowałem, podłączyłem do tego elektrozaworka plus z akumulatora po odpaleniu auta, no i wydaje mi się, że gaśnie rzadziej, tzn czasem się zaświeca STOP i CZEK ale mimo to nie gaśnie i zaraz te kontrolki gasną, ale niestety czasem i tak zgaśnie przy tych 1500 obrotów zaświecająć STOP i CZEK, także to niestety nie rozwiązało problemu :( w dodatku...
Witam. Jak w temacie . Master traci moc przy około 4 stopniach i niżej a podczas mgły jest jeszcze gorzej. W pierwszej kolejności z racji ze auto ma juz sporo przejechane usunąłem filtr DPF tak mi podpowiedziano lecz nie dało to rezultatu. Po powrocie z trasy zawiozłem auto do serwisu Renault tam powiedziano mi ze akumlator jest totalnie padnięty i...
wymienilem filtr paliwa i poki co sie poprawilo, zobacze na jak dlugo
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Witam mam problem z masterem 2,5 dci Auto odpalilo i jechalo normalnie i nagle na skrzyzowaniu przy ruszaniu stracil obroty, nie chcial sie wogole na nie wkrecic, po jakim czasie załapał. potem po zgaszeniu mial problem odpalic. odrazu wymieniłem filtr paliwa i odpalil normalnie. Nastepnego dnia znowu zapalil normalnie i po jakims czasie nie chcial...
Witam wszystkich !!! Więc tak przepraszam że mnie długo nie było ... dlaczego no cóż praca za granicą .. nawiązując do tematu wtryski lały pierwszy i trzeci stąd spadek ciśnienia na listwie wtrychy wytargane wymienione na regenerowane ,skoro miałem już silnik na wierchu wymieniłem pompę , wytargałem zbiornik paliwa , okazało się że nie potrzebnie bo...
Trzeba zrobić dokładną diagnostyke. Podpiąć kompa i chwilke posiedzieć i posprawdzać to i owo. może któryś wtrysk pada. W pierwszej kolejności jako amator wymień filtr paliwa i powietrza bo i tak trzeba będzie.
witam mamy mastera 3.0 i problem z niskim cisnieniem w układzie paliwowym, na tablicy świeci sie check engine auto jedzie ale w trybie serwisowym max do ok 2000 obrotów zmieniony filtr paliwa 2x, zawór na listwie, sprawdzony zbiornik pod katem zabrudzeń, pod komputerem wszystko ok, proszę o rade jak sobie z tym poradziłeś pozdrawiam Marcin tel 501 273...
Masz gruszkę obok filtra paliwa?
A wiec, mechanik patrzył na rozrząd. Jest ustawiony co do jednego zabka dokladnie jak na obrazku. Wymieniony został również filtr paliwa i regulator ciśnienia. Auto odpalili ale jest mu ciężko. Na obecna chwile co się dzieje, jazda autem z obrotami do 2200 obr/min jest ok. Powyżej tych obrotów auto wpada w tryb awaryjny czyli stop i mruga silnik. Po...
nie wymieniałeś czasem filtra paliwa?
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
witaj kolego, a sprawdziłeś zawóór regulacyjny pomy. często do nas przejeżdzają na serwis z takimi usterkami jak twoja, czyli ze gasnie podczas jazdy. w 70 procentach jest to zawór regulacyjny na pompie w 10% powietrze doładowania a w 20% filtry paliwa
W master 4. Zresztą jak orginalne jest gruszka przy filtrze paliwa to nie ma pompy.
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
miałem analogiczną sytuację... Też miałeś aluminiowe opiłki po uszkodzonej pompie zębatej, brud w paliwie i zasyfiony czarną mazią filtr paliwa? Pzdr KotBury2
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Witam. Na początek,kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa?? Może trzeba go wymienić. Drugie. Filtr powietrza. Pozdrawiam.
Jak może wyssać Ci paliwo z filtra i gruszki? To co wysysa i już do filtra nie dopływa?
Jezeli jest gruszka do pompowania przy filtrze to pompy wstepnej nie ma. Czesto pekaly obudowy filtra paliwa i moze tam zaciagac powietrze zamiast diesla.
Witam, mam problem z masterem III, samochód nie odpala i nie kręci rozrusznikiem. Po odpięciu czujnika ciśnienia paliwa auto kręci lecz nie odpala. Próbowałem odpalić na plaka - zero reakcji. Po ściągnięciu przewodu paliwa z baku do filtra paliwa - brak jakiegokolwiek ciśnienia. Kluczyk sprawdzony clipem - prawidłowy, przypisany do samochodu. W komputerze...
Silnik G9U A650 z brata bliźniaka ten sam rok nawet miesiąc, one nie mają pompy wstępnej tylko gruszka przed filtrem, nabita na kamień!!
Co może być? Wszystko. Zacznij od sprawdzenia, czy jest paliwo i filtry drożne, potem diagnostyka komputerem.
Nowy zakup więc nie mam dużo obserwacji. Silnik pracował normalnie, ładnie odpalał. Zdechło turbo. Przy rozbieraniu zauważyłem dużo paliwa na wytryskach. Na łączeniu wężyków powrotnych i wytrysków jest wilgotny brunatny osad. Filtr także brunatny i na jego dnie też trochę brunatnego paliwa. Żadnych opiłków nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/2320241200_...
zbiornik czyszczony pompa w zbiorniku wymieniona nawet filtr wyciągnołem .
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Spuść stare paliwo zalej nowe i zmień filtry na początek.
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Pacjentem jest Renault Master 2018, 2,3 dci 170KM, TwinTurbo. Brak mocy na 5-6 biegu głównie pod górę, a wręcz spadek prędkości, mimo wciśniętego gazu do dechy. Często tylko utrzymuje prędkość,, po redukcji na 4 udaje się go trochę rozpędzić, ale to nie tak ja powinien jeździć. Od 1-4 biegu nie ma żadnych problemów - turbina elegancko pracuje i przyspiesza...
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
renault master filtr paliwa filtr paliwa master sprawdz filtr paliwa renault master
oznaczenie zasila lampa uniwersalny zasilacz samochodowy wideodomofon kamera
tester napięcia opentherm termet
Cubase vs Nuendo: Rozdzielanie ścieżek WAV z X32 Nuendo vs Cubase: Obsługa wielu ścieżek wideo