Zapchany smok albo odpowietrzenie.Albo wskazania miernika złe. Trzeba będzie się pobudzić .
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Zapchany kranik, filtr paliwa (jeśli występuje)? Zdejmij wężyk z gaźnika i przetestuj do jakiegoś np. słoika.
Co do benzyny,to wyglada mi to na pompke paliwa lub zapchany filtr paliwa..Moze to tez byc awaria zaworu gazu - podczas pracy na benzynie,zawor sie nie zamyka tylko pozostaje otwarty w jakims stopniu i poprostu go zalewa.Sprubuj zakrecic zawor gazu na wielozaworze i sprawdz jak pracuje na benzynie. Jezeli awaria nie ustapi,sprawdz wydajnosc pompki paliwa.A...
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
elektrykę wymieniłeś więc sprawdź filtr powietrza i paliwa (możliwe że jest zapchany i nie podaje odpowiedniej iliści paliwa).
Jeszcze filtr powietrza sprawdź. Przy wyższych obrotach potrzebuje więcej powietrza a jak jest zapchany to go nie dostanie i się może nie wkręcać na obroty. No i filtr paliwa to obowiązkowo powinieneś wymienić przed zimą...
Akurat tego w kodowaniu i adaptacji nie przewidziano. Druga sprawa jest taka, żebyś unikał rezerwy, bo niedługo założysz temat, że pompka w zbiorniku zajechana, że filtr zapchany syfem, auto nie ma mocy i szarpie
-Przekaźnik od pompki jest na po prawej stronie ponieżej schowka trzeba odkręcić próg (torxy) po zdjęciu progu będzie widać różowo filoetowy przekaźnik kabel wychodzący z przekaźniki to grubszy czerwono/niebieski -puszka z bezpiecznikami jest pod kierownicą trochę w lewo numer bezpiecznika w złączu to f2 wartość 20A -pompka mogła paść przez zbyt małą...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Witam, sterownik wentylatorów jest z przodu silnika na obudowie chłodnic sterowany jest przez kalkulator wtrysku a ten ma namiary z czujnka, czujnik temperatury nad obudową sprzęgła przy głowicy, filtr zapchany powoduje że kalkulator wtrysku próbuje go wypalić i w tym trybie podnosi temp spalin poprzez wtrysk dodatkowej dawki paliwa w końcowej fazie...
a czy jak kopiesz to swieca jest mokra czy sucha .jak sucha to przeczysc gaznik bo jest gdzies zapchany jak zalewa swiece to sprawdz pływak czy nie jest padniety ewetualnie wyreguluj .jak miałem podobna usterke gdy w baku nazbierało sie troche syfu ale po wyczyszczeniu baku zalozylem filtr paliwa na przewodzie paliwowym
Powodów może być sporo - filtr powietrza , automatyczne ssanie może się nie wyłącza . Komputer może sam podnosi dawkę paliwa dostając błędne informacje z czujników , zapchany katalizator ,opory toczenia - mało powietrza w oponach , tłoczki czasami nie odbijają do końca na zaciskach hamulcowych ,tarcze się nie grzeją? Sprawdż jaki nalot mają świece ...Wtrysk...
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
Kolego przed zimą wskazane jest zmienić filtr paliwa, ale przypomnij sobie też, gdzie tankowałeś i jaką wśród kierowców ma opinię ta stacja paliw.. Może kombinują coś z paliwem. O "elektrykę" w tym aucie musisz dbać, w szczególności o czystość cewki zapłonowej (można ją ochronić przed wodą i wilgocią) oraz założyć dobrej jakości przewody wysokiego napięcia....
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Potencjalne przyczyny Uszkodzony zawór sterujący wysokiego ciśnienia paliwa. Po wymianie wykonać adaptacje zaworu N276 - czyli jakby nauczyć go podstawowej wartości ciśnienia. Ross Tech nazywa to - reset fuel pressure regulator valve. Zanieczyszczony lub zapchany filtr paliwa: Ogranicza on przepływ paliwa, co może prowadzić do wzrostu ciśnienia w innych...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
To powiedzieli ze filtr paliwa zapchany( ale wymieniłem na nowy) potem powiedzieli ze świece są spalone również wymieniłem. Ciekawe co spalona świeca ma wspólnego z czarnym dymem tak samo zapchany filtr paliwa.Czarny dym to za mało powietrza i odwrotnie za dużo paliwa.
Jeśli byś poczuł spaliny, to silnik by pracował. Tylko wtedy pojawiają się spaliny. Teraz nie wiemy czy brakuje iskry czy paliwa, czy powietrza. Wlot powietrza też musi być drożny. Paliwo ma swobodnie lecieć do komory pływakowej. Często są z tym problemy gdy w zbiorniku są paprochy i woda. Po to był kranik, odstojnik i filtr, żeby to zatrzymywać. Mogła...
tylko do momentu aż wyciągnie paliwo z filtra . Nie pobiera paliwa ze zbiornika , przewody drożne. Dlaczego nie pobiera paliwa ? zakręcony zawór na filtrze, zapchany filtr lub nieszczelność przez którą bierze lewe powietrze. Czerwony przycisk to reset sterownika palnika, zaświeca się np w przypadku nieudanego zapłanu lub zgaśnięcia podczas pracy. Nie...
Z tego co udało mi się wyczytać w internecie to może być zapchany filtr paliwa lub coś z pompą paliwową.
(at)89bartezz Mi już przed praniem fapa pojawiały się jakieś dziwne wartości przy których rozpoczynał wypalanie. 2, 3, 4g/l... jakieś całkowicie randomowe wartości. Teraz podobnie - w jednym momencie mam 0,9g/l i jadąc 120 wypala się pasywnie do zera (temperatura fap przy tej prędkości to ok550 stopni) a kilkadziesiąt km później dochodzi ledwo do połowy...
to jak na plaku pali to sprawdź jak tryska paliwo, odłącz wężyk od listwy wtryskowej, ma tryskać mocno, a nie ciurczyć, może być pompka paliwa na wykończeniu albo filtr paliwa zapchany
zajrzyj do regulatora ciśnienia na pompie lub samego baku - taki syfek zawsze gdzieś się przedostanie. Co do filtra - można się wykłócać, sam montuje tylko orginał - jak ktoś nie chce nie zmieniam wcale. Wczoraj auto jeździło bez problemów więc jakiś tam syfek chyba raczej odpada. Do baku zajrzę jak tylko będę mógł - trochę pojeżdżę, w międzyczasie...
Dziękuję za podpowiedzi. Niestety, żaden dostępny interfejs typu TOYOTA LEXUS MINI VCI TECHSTREAM OBD2 nie obsługuje tego modelu silnika. Miałem chyba już z pięć różnych interfejsów i albo się w ogóle nie komunikowały z samochodem, albo nie widziały tego silnika. Obecnie jest tak: Toyota RAV4 II z 2002 r., diesel D4D, przebieg 320 tys. km. Zimna zapala...
Miałem takie błędy i zapalony Check: https://obrazki.elektroda.pl/8077706000_... Chciałbym rozpocząć zabieg weryfikacji sprawności sond (są dwie) oraz zabieg czyszczenia katalizatorów (są dwa). Z takimi błędami auto niegdyś nabyłem. Nie wiem, czy katalizatory nie zostały wycięte wewnątrz. Gdy robiłem tłumik całość wydaje się nie spawana,...
Witajcie. Przy okazji innej usterki zauważyłem uszkodzony wężyk przelewowy na wtryskiwaczach. Od czasu wymiany Ford znowu odpala na "dotyk" Ale jak już wspomniałem przytrafiła się inna dolegliwość. Olej w wodzie. I o ile jeżdżę i obserwuję, to podczas próby naprawy znowu narobiłem bigosu. Tutaj więcej o wodzie w oleju https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Cześć, Ja z takim krótkim pytaniem. Mam problem z renault masterem 3, 2.3dci 125km polegający na tym, że auto czasami, zwłaszcza po rozgrzaniu, podczas przyspieszania w okolicach 2tys obrotów potrafi lekko podszarpywać. Jak przekroczy 2tys idzie super. To samo podczas zwykłej jazdy, w okolicach 2tys obrotów potrafi czasem się przydławiać. Filtr DPF...
Witam Panowie. Zauważyłem, że nie tylko ja mam taki dziwny przypadek w swoim Sprinterze. U mnie również silnik 3.0 V6, objawy są wręcz identyczne, lecz zauważyłem taką zależność, iż po przejechaniu mniej więcej 25 kilometrów lub też gdy paliwa jest mało i świeci kontrolka rezerwy, auto zaczyna pracować zupełnie inaczej, tak jakbyśmy ,,przełączyli" na...
Cześć, Taka anomalia, gdzie korekty wtrysków podczas jazdy ze stałą prędkością, zwłaszcza na jednym biegu (np. 4.), rosną do ponad ±5 mg/suw, a przy wciskaniu gazu spadają blisko zera, może wskazywać na kilka rzeczy, mimo że same wtryski były sprawdzane i są w porządku. Korekta wtrysków to sygnał sterownika silnika, który koryguje dawkowanie paliwa,...
– Czy lampka spirali migała, czy świeciła ciągle? za kazdym razem -ciągle- , tak samo chech engine/nie migała/ – Na jakim przebiegu była ostatnio wymiana świec i filtrów? zapytam, ale pewnie dawno /auto jest pozyczone – Czy mulenie występuje także na gazie po przełączeniu? zapewne tak, bo na zimnym nie zdarzyło sie... powrót po usterce był tylko na...
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
Zgadzam się że to nie do przyjęcia, ale przez 4 lata nikt nie dał rady tego naprawić, jeżdżę tak ponad 30 tys km. Soft obecnie mam wgrany oryginalny od 2 lat, wcześniej dpf był wydłubany, była pusta puszka, wyłączony w sofcie i nie było najmniejszej różnicy o 0,5 litra nawet. Później zrobił mi go na 167 koni i auto zeszło na 11,5 litra. Potem był wgrany...
akieś sugestie oprócz świec i przewodów? Zabrudzony filtr paliwa, zapchany katalizator, wgnieciony zbiornik paliwa zasłania ssak paliwa, ...
Wymieniłeś pompę paliwa, a sprawdzałeś filtr paliwa? Druga strona medalu to filtr powierza. Jak jest zapchany to będzie ci pracować na wolnych, ale po dodaniu gazu, filtr nie daje rady dostarczyć dość paliwa i silnik się po prostu dusi.
Może filtr paliwa zapchany albo przewody uszkodzone gdzieś? Popraw pisownię: duże litery, kropki itd. bo moderacja zaraz upomni.
Najczęściej w Francuzie z tym silnikiem problem to zapchany filtr paliwa, tylko orginalny lub purflux, mann lub gruszka paliwa - trzeba wymienić ze wszystkimi przewodami.
W moim przypadku winę za problemy z ciśnieniem ponosił separator paliwa. Filtr separatora zapchany rdzą (zbiorniki paliwa blaszane), dodatkowo uszkodzone uszczelnienie górnej pokrywy( utlenione aluminium). Ciśnienie na biegu jałowym równo trzyma 4,5 bar, pęcherzyków powietrza w odstojniku pompki ręcznej nie ma. Zastanawia mnie trudny rozruch wystarczy...
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Może być filtr paliwa albo nadal zapchany jest filtr dpf. Słyszysz, że co jakiś czas silnik chodzi na wyższych obrotach gdy wypala się dpf?
Witam. Pacjent man tgx euro 6. Kierowca skarży się że man bardzo osłabł od jakiegoś czasu. Twierdzi też że ma problem z rozpędzeniem auta na pełno. No i wzrosło spalanie paliwa do uwaga 40-43l/100km. Jazda wokół komina pelno pusto na patelni dziennie okolo 200-300km. Kierowca mówi także że od pewnego czasu dolewa boryga po okolo 1litr tygodniowo. Podłączyłem...
zapchany filtr paliwa filtr paliwa zapchany passat filtr paliwa zapchany benzyna
flasher rolisa radio słońce połączenie szeregowe głośników
otwieranie furtki otwieranie furtki
Czy spadek napięcia do 120V uszkodzi termostat bojlera? Saunier Duval: Błędy 5.30 i 5.10, ograniczenie temperatury