Zapchany smok albo odpowietrzenie.Albo wskazania miernika złe. Trzeba będzie się pobudzić .
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Zapchany kranik, filtr paliwa (jeśli występuje)? Zdejmij wężyk z gaźnika i przetestuj do jakiegoś np. słoika.
Co do benzyny,to wyglada mi to na pompke paliwa lub zapchany filtr paliwa..Moze to tez byc awaria zaworu gazu - podczas pracy na benzynie,zawor sie nie zamyka tylko pozostaje otwarty w jakims stopniu i poprostu go zalewa.Sprubuj zakrecic zawor gazu na wielozaworze i sprawdz jak pracuje na benzynie. Jezeli awaria nie ustapi,sprawdz wydajnosc pompki paliwa.A...
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
elektrykę wymieniłeś więc sprawdź filtr powietrza i paliwa (możliwe że jest zapchany i nie podaje odpowiedniej iliści paliwa).
Jeszcze filtr powietrza sprawdź. Przy wyższych obrotach potrzebuje więcej powietrza a jak jest zapchany to go nie dostanie i się może nie wkręcać na obroty. No i filtr paliwa to obowiązkowo powinieneś wymienić przed zimą...
Akurat tego w kodowaniu i adaptacji nie przewidziano. Druga sprawa jest taka, żebyś unikał rezerwy, bo niedługo założysz temat, że pompka w zbiorniku zajechana, że filtr zapchany syfem, auto nie ma mocy i szarpie
-Przekaźnik od pompki jest na po prawej stronie ponieżej schowka trzeba odkręcić próg (torxy) po zdjęciu progu będzie widać różowo filoetowy przekaźnik kabel wychodzący z przekaźniki to grubszy czerwono/niebieski -puszka z bezpiecznikami jest pod kierownicą trochę w lewo numer bezpiecznika w złączu to f2 wartość 20A -pompka mogła paść przez zbyt małą...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Witam, sterownik wentylatorów jest z przodu silnika na obudowie chłodnic sterowany jest przez kalkulator wtrysku a ten ma namiary z czujnka, czujnik temperatury nad obudową sprzęgła przy głowicy, filtr zapchany powoduje że kalkulator wtrysku próbuje go wypalić i w tym trybie podnosi temp spalin poprzez wtrysk dodatkowej dawki paliwa w końcowej fazie...
a czy jak kopiesz to swieca jest mokra czy sucha .jak sucha to przeczysc gaznik bo jest gdzies zapchany jak zalewa swiece to sprawdz pływak czy nie jest padniety ewetualnie wyreguluj .jak miałem podobna usterke gdy w baku nazbierało sie troche syfu ale po wyczyszczeniu baku zalozylem filtr paliwa na przewodzie paliwowym
Powodów może być sporo - filtr powietrza , automatyczne ssanie może się nie wyłącza . Komputer może sam podnosi dawkę paliwa dostając błędne informacje z czujników , zapchany katalizator ,opory toczenia - mało powietrza w oponach , tłoczki czasami nie odbijają do końca na zaciskach hamulcowych ,tarcze się nie grzeją? Sprawdż jaki nalot mają świece ...Wtrysk...
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
Kolego przed zimą wskazane jest zmienić filtr paliwa, ale przypomnij sobie też, gdzie tankowałeś i jaką wśród kierowców ma opinię ta stacja paliw.. Może kombinują coś z paliwem. O "elektrykę" w tym aucie musisz dbać, w szczególności o czystość cewki zapłonowej (można ją ochronić przed wodą i wilgocią) oraz założyć dobrej jakości przewody wysokiego napięcia....
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
To powiedzieli ze filtr paliwa zapchany( ale wymieniłem na nowy) potem powiedzieli ze świece są spalone również wymieniłem. Ciekawe co spalona świeca ma wspólnego z czarnym dymem tak samo zapchany filtr paliwa.Czarny dym to za mało powietrza i odwrotnie za dużo paliwa.
Jeśli byś poczuł spaliny, to silnik by pracował. Tylko wtedy pojawiają się spaliny. Teraz nie wiemy czy brakuje iskry czy paliwa, czy powietrza. Wlot powietrza też musi być drożny. Paliwo ma swobodnie lecieć do komory pływakowej. Często są z tym problemy gdy w zbiorniku są paprochy i woda. Po to był kranik, odstojnik i filtr, żeby to zatrzymywać. Mogła...
tylko do momentu aż wyciągnie paliwo z filtra . Nie pobiera paliwa ze zbiornika , przewody drożne. Dlaczego nie pobiera paliwa ? zakręcony zawór na filtrze, zapchany filtr lub nieszczelność przez którą bierze lewe powietrze. Czerwony przycisk to reset sterownika palnika, zaświeca się np w przypadku nieudanego zapłanu lub zgaśnięcia podczas pracy. Nie...
Z tego co udało mi się wyczytać w internecie to może być zapchany filtr paliwa lub coś z pompą paliwową.
(at)89bartezz Mi już przed praniem fapa pojawiały się jakieś dziwne wartości przy których rozpoczynał wypalanie. 2, 3, 4g/l... jakieś całkowicie randomowe wartości. Teraz podobnie - w jednym momencie mam 0,9g/l i jadąc 120 wypala się pasywnie do zera (temperatura fap przy tej prędkości to ok550 stopni) a kilkadziesiąt km później dochodzi ledwo do połowy...
to jak na plaku pali to sprawdź jak tryska paliwo, odłącz wężyk od listwy wtryskowej, ma tryskać mocno, a nie ciurczyć, może być pompka paliwa na wykończeniu albo filtr paliwa zapchany
Dziękuję za podpowiedzi. Niestety, żaden dostępny interfejs typu TOYOTA LEXUS MINI VCI TECHSTREAM OBD2 nie obsługuje tego modelu silnika. Miałem chyba już z pięć różnych interfejsów i albo się w ogóle nie komunikowały z samochodem, albo nie widziały tego silnika. Obecnie jest tak: Toyota RAV4 II z 2002 r., diesel D4D, przebieg 320 tys. km. Zimna zapala...
zajrzyj do regulatora ciśnienia na pompie lub samego baku - taki syfek zawsze gdzieś się przedostanie. Co do filtra - można się wykłócać, sam montuje tylko orginał - jak ktoś nie chce nie zmieniam wcale. Wczoraj auto jeździło bez problemów więc jakiś tam syfek chyba raczej odpada. Do baku zajrzę jak tylko będę mógł - trochę pojeżdżę, w międzyczasie...
Miałem takie błędy i zapalony Check: https://obrazki.elektroda.pl/8077706000_... Chciałbym rozpocząć zabieg weryfikacji sprawności sond (są dwie) oraz zabieg czyszczenia katalizatorów (są dwa). Z takimi błędami auto niegdyś nabyłem. Nie wiem, czy katalizatory nie zostały wycięte wewnątrz. Gdy robiłem tłumik całość wydaje się nie spawana,...
Witajcie. Przy okazji innej usterki zauważyłem uszkodzony wężyk przelewowy na wtryskiwaczach. Od czasu wymiany Ford znowu odpala na "dotyk" Ale jak już wspomniałem przytrafiła się inna dolegliwość. Olej w wodzie. I o ile jeżdżę i obserwuję, to podczas próby naprawy znowu narobiłem bigosu. Tutaj więcej o wodzie w oleju https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Cześć, Ja z takim krótkim pytaniem. Mam problem z renault masterem 3, 2.3dci 125km polegający na tym, że auto czasami, zwłaszcza po rozgrzaniu, podczas przyspieszania w okolicach 2tys obrotów potrafi lekko podszarpywać. Jak przekroczy 2tys idzie super. To samo podczas zwykłej jazdy, w okolicach 2tys obrotów potrafi czasem się przydławiać. Filtr DPF...
Witam Panowie. Zauważyłem, że nie tylko ja mam taki dziwny przypadek w swoim Sprinterze. U mnie również silnik 3.0 V6, objawy są wręcz identyczne, lecz zauważyłem taką zależność, iż po przejechaniu mniej więcej 25 kilometrów lub też gdy paliwa jest mało i świeci kontrolka rezerwy, auto zaczyna pracować zupełnie inaczej, tak jakbyśmy ,,przełączyli" na...
Cześć, Taka anomalia, gdzie korekty wtrysków podczas jazdy ze stałą prędkością, zwłaszcza na jednym biegu (np. 4.), rosną do ponad ±5 mg/suw, a przy wciskaniu gazu spadają blisko zera, może wskazywać na kilka rzeczy, mimo że same wtryski były sprawdzane i są w porządku. Korekta wtrysków to sygnał sterownika silnika, który koryguje dawkowanie paliwa,...
– Czy lampka spirali migała, czy świeciła ciągle? za kazdym razem -ciągle- , tak samo chech engine/nie migała/ – Na jakim przebiegu była ostatnio wymiana świec i filtrów? zapytam, ale pewnie dawno /auto jest pozyczone – Czy mulenie występuje także na gazie po przełączeniu? zapewne tak, bo na zimnym nie zdarzyło sie... powrót po usterce był tylko na...
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
Zgadzam się że to nie do przyjęcia, ale przez 4 lata nikt nie dał rady tego naprawić, jeżdżę tak ponad 30 tys km. Soft obecnie mam wgrany oryginalny od 2 lat, wcześniej dpf był wydłubany, była pusta puszka, wyłączony w sofcie i nie było najmniejszej różnicy o 0,5 litra nawet. Później zrobił mi go na 167 koni i auto zeszło na 11,5 litra. Potem był wgrany...
akieś sugestie oprócz świec i przewodów? Zabrudzony filtr paliwa, zapchany katalizator, wgnieciony zbiornik paliwa zasłania ssak paliwa, ...
Wymieniłeś pompę paliwa, a sprawdzałeś filtr paliwa? Druga strona medalu to filtr powierza. Jak jest zapchany to będzie ci pracować na wolnych, ale po dodaniu gazu, filtr nie daje rady dostarczyć dość paliwa i silnik się po prostu dusi.
Najczęściej w Francuzie z tym silnikiem problem to zapchany filtr paliwa, tylko orginalny lub purflux, mann lub gruszka paliwa - trzeba wymienić ze wszystkimi przewodami.
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Może filtr paliwa zapchany albo przewody uszkodzone gdzieś? Popraw pisownię: duże litery, kropki itd. bo moderacja zaraz upomni.
W moim przypadku winę za problemy z ciśnieniem ponosił separator paliwa. Filtr separatora zapchany rdzą (zbiorniki paliwa blaszane), dodatkowo uszkodzone uszczelnienie górnej pokrywy( utlenione aluminium). Ciśnienie na biegu jałowym równo trzyma 4,5 bar, pęcherzyków powietrza w odstojniku pompki ręcznej nie ma. Zastanawia mnie trudny rozruch wystarczy...
Witam. Pacjent man tgx euro 6. Kierowca skarży się że man bardzo osłabł od jakiegoś czasu. Twierdzi też że ma problem z rozpędzeniem auta na pełno. No i wzrosło spalanie paliwa do uwaga 40-43l/100km. Jazda wokół komina pelno pusto na patelni dziennie okolo 200-300km. Kierowca mówi także że od pewnego czasu dolewa boryga po okolo 1litr tygodniowo. Podłączyłem...
Może być filtr paliwa albo nadal zapchany jest filtr dpf. Słyszysz, że co jakiś czas silnik chodzi na wyższych obrotach gdy wypala się dpf?
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Nie znam się aż tak na samochodach, ale w moich przypadkach była to wina; - zapchany filtr paliwa - zapchany filtr siateczkowy przy pompie paliwa Był to przypadek przy dislu jak i przy benzynie. Pozdrawiam
A nie brakuje mu paliwa? Może filtr paliwa zapchany lub gorzej smok w zbiorniku. Ps. Fajny maluszek :)
Mam rownież Mana z 2003 r. u mnie sie wciąż pali EDC. Co się dowiedziałem w serwisie że może byc przyczyną tego zapchany filtr paliwa, lub czesto wtyczka przy pompie nie styka, lub uszkodzona pompa. W moim przypadku nie zauważyłem żadnych problemow z silnikiem ponieważ nie traci mocy, rowno chodzi, nie kopci, spalanie paliwa jest w granicach normy okolo...
Dwa miesiące? To na pewno filtr paliwa zapchany parafiną bądź innym osadem. Na początek wymień go.
Może filtr paliwa zapchany i jest do wymiany. Sprawdź, czy nie jest przytkany filtr w kraniku zbiornika paliwa. Ciśnienie w cylindrze do sprawdzenia, może silnik wymaga już remontu.
Zapchany filtr paliwa,słaba pompa ,ogólnie problemy z dostarczaniem paliwa. Potrzebna diagnoza. Jak nie wiesz co jak, to na początek uszczelnij to co tam niby jest popsute i wymień filtr paliwa.
Problem z układem paliwowym. Być może zapchany kranik, gaźnik, filtr paliwa, skrajnie zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej, uszkodzony (po przez zacięcie) zaworek iglicowy w gaźniku, bardzo duże nieszczelności w układzie dolotowym (i to na prawdę duże)... Coś z tego zapewne ci szwankuje :)
Próbowałem juz tak. Ale jakby filtr paliwa był zapchany to by chyba wogóle paliwo nie doszło do gaźnika. Dodano po 34 P.S Chciałem jeszcze się zapytać czy w gaźniku nad pływakiem ze sprężynką nad dyszą coś jeszcze powienno być?
Mówisz że wymieniłeś tłok, ale czy wymieniłeś też pierścienie i cylinder? Bo to w zasadzie powinno się wymieniać "w pakiecie". Wygląda na to, że problem masz w samym gaźniku/układzie paliwowym. Możesz spróbować nalać około 0,5ml paliwa bezpośrednio do cylindra przez otwór na świecę. Powinien się wkręcić jak szatan i zgasnąć. Możesz też mieć po prostu...
Tam jest normalny filtr, tyle że integrowany z pompą i nie wymienny osobno. pokazuje błąd P0171, uboga mieszanka Takiego błędu nie można ignorować w tym silniku. Skrajnie uboga mieszanka może go wykończyć już po przejechaniu kilku kilometrów z ciężką nogą. Dodano po 3 założyć dodatkowy filtr przepływowy Za pompą brak jest kontroli ciśnienia paliwa,...
Myślicie Panowie, że brudny - zapchany filtr może być przyczyną większego spalania? Raczej mało prawdopodobne. Zapchany filtr w skrajnym wypadku unieruchomiłby silnik. Nie napisałeś nic jaki silnik jest w tym Polo? Silniczek 1.4 16V, ale odnośnie tego filtru, to może rzeczywiście pompka po prostu pchała benzynę z całej mocy, bo filtr był zapchany i...
Jeżeli kręci i nie odpala a świeca jest sucha to znaczy że paliwa nie ma. Może filtr zapchany albo pompka padła. Świeca powinna być mokra jeżeli kręci a nie odpala.
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
1,8 bara na zasilaniu to za mało. Powinno być 3 - 3,5 bara. Może filtr paliwa jest zapchany (o ile jest - np. w nowszych fiatach nie ma filtra paliwa). Pozdrawiam Dodano po 1 Gaśnięcie po odpaleniu bardzo pasuje do za słabego ciśnienia....
chyba odgrzewam temat a moze to filtr paliwa zapchany masz ?
moze filtr paliwa zapchany ??
Ściągnijcie tłumik i spróbujcie odpalić bez niego, może i w tłumiku nazbierało się mnóstwo paliwa przez co silnik się dusi miałem ostatnio kilka takich akcji Jeżeli pompując pompką paliwo nie jest zasysane czyli nie widać paliwa w wężyku przelewowym to oznacza albo zapchany filtr paliwa (próbuj odpalić bez filterka na samym szlaufiku) lub uszkodzoną...
Masz forscana? Tam wszystko ładnie widać. Miałem takie mondeo z tym nowszym silnikiem z piątym wtryskiem i ono ciągle dopalalo, nierówno pracował i wentylator chodził czaly czas. Zapełnienie filtra było 300%, mimo że filtr był po czyszczeniu i auto ścigane na autostradzie. Po resecie filtra wróciło wszystko do normy.
Witam Mam karchera HDS 1295 który od kilku dni słabo grzeje wodę, lance można utrzymać dłonią czyli woda ok 40-45 st C. ciśnienie wody OK, termostat OK i zauważyłem że kopci na czarno, okazało się że filtr paliwa zapchany to wyczyściłem. Ale dalej słabo grzeje Wcześniej było wszystko dobrze. Proszę o pomoc Dzięki
Dzięki będę to sprawdzał we wtorek. Ale teraz zrobiłem jeszcze jeden eksperyment. Kilka godzin postoju i włączałem zapłon 10 razy wymuszając wielokrotne włączanie pompki paliwa - i odpalił od razu. Może po prostu paliwo zbyt wolno przepływa? Może całkowicie zapchany filtr paliwa lub kończy się pompka? Od tego zacznę we wtorek, dam znać. Dodam tylko...
Simson strzela w tłumik i nie wchodzi na obroty. Simson Strzela w Tłumik i Nie Wchodzi na Obroty - Analiza Problemu i Możliwe Rozwiązania (ID: 4060080) Witam serdecznie. Problemy z silnikiem, takie jak strzelanie w tłumik i trudności z osiąganiem obrotów, mogą być frustrujące, ale zazwyczaj wynikają z kilku podstawowych przyczyn. Poniżej przedstawiam...
coś na układzie paliwo-powietrznym , może pompka paliwa zasyfiona albo filtr paliwa zapchany lub lewe powietrze
201 z silnikiem 1.8 były na wtrysku KE-Jet. Cały zestaw tj. filtr paliwa, akumulator paliwa i pompka znajdują się pod podłogą w rejonie tylnego prawego koła w plastikowej obudowie.Gdyby był zapchany filtr to nie jechał byś też za skrzyżowaniem, a nie tylko przed.
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
A to nie masz gdzieś przytkanego albo załamanego przewodu między zbiornikiem a filtrem? Bo tamto podciśnienie to jest znikome - to nie jest tak, że pompa próbuje zaciągnąć przez wężyk ok 4mm grubości tysiąc litrów na godzinę albo zasysa paliwo ze zbiornika 20m niżej :D Weź sobie zrób prowizoryczny zbiornik zewnętrzny, albo nawet możesz wykorzystać gotowy...
A co ma piernik do wiatraka? Pare dni temu miałem A6 2.5tdi 99r. z uszkodzoną pompą wtryskową i podczas jazdy słabł i zapalał się Abs Esp.Wczęsniej w passacie AWX jak na jednym z pompowtrysków przekraczało przy przyśpieszaniu granicę regulacji też zapalało te lampki.W Beetlu 1,9tdi zapchany filtr paliwa i pali się ESP. Jeszcze chyba mało widziałeś.
Świecą czarna brak powietrza zamknięte ssanie lub za duża dysza w gaźniku lub zapchany filtr powietrza i ciągnie dużo paliwa na razie tyle. Dodano po 3 Ten silnik jest na popychaczach i chłodzony jest powietrzem Dodano po 50 ???
A może masz zapchany filtr paliwowy? Traktor traci moc a po jakimś czasie gaśnie? A jak chwilę postoi to odpala i znowu za jakąś chwilę gaśnie? Jeśli tak to raczej to filtr paliwa zapchany.
Zapchany filtr paliwa lub zapchane sito w baku, najpierw na tym bym się skupił.
zle paliwo , zapowietrzony uklad benzynowy , nie dzialajaca pompka paliwa , problem z wtryskami, zapchany filtr paliwa. ktores z tych pewno bedzie
Witam! Problem rozwiązany - tak jak Panowie powyżej sugerowali był problem z ciśnieniem paliwa podawanego przez pompę w zbiorniku paliwa. Był totalnie zapchany filtr siatkowy pod pompą. Siateczka wyczyszczona i wszystko jest ok. Dziękuje i pozdrawiam !
Moim zdanie filtr paliwa do wymiany totalnie zapchany
Zapchany filtr paliwa- el. Pompa paliwa nie podaje ciśnienia , pompa tandem nie daje odp ciśnienia lub pompowtryski do wymiany - warto sprawdzić najpierw bipy i historię auta - czy było coś modzone ...
Witam mam problem a mianowicie pompa paliwa ta w zbiorniku pompuje, ta druga pod autem też niby pompuje, lecz paliwo nie dociera do wtrysku. Przedmuchalem sprężarką ale jak dmucham ustami to jest dosyć ciężko. Czy tak powinno być czy mam zapchany przewód? Czy moze tam po drodze jest jeszcze jakiś filtr oprócz tego przy tej drugiem pompie?
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
Witam serdecznie Mam Volvo xc60 2.4d5 215km 2014 r automat dwie turbiny z dużą ilością błędów Ogólnie samochód przechodzi w tryb ograniczony brak mocy nie zmienia biegów może 2 góra 3 begi używa Różnica ciśnień na DPF wynosi 5mbar na biegu jałowym A pokazuje błąd DPF zapchany Sądzą 44g Po zresetowaniu DPF i przejechaniu 2 km to samo Błędy jakie odczytałem:...
Zapchany filtr paliwa .
Możę poprostu się dławi albo brakuje mu paliwa, sprawdź filtr aliwa i pompę oraz odpowietrzanie baku, może nie jest w stanie dostać na tyle paliwa by przy 2500 obr podtrzymać spalanie. Miałem kiedyś podobny problem i był to zapchany filtr paliwa
P2290 is an OBD-II generic code for the engine control module (ECM) detecting the injector control pressure is too low. Niskie ciśnienie paliwa, tj zapchany filtr, przewody, sito w zbiorniku. Wychodzi że kiepskie paliwo. Zlać i zachować paragon oraz ok 2-3 litrów. Jeśli po zalaniu nowego paliwa i nowego filtra auto bd źle chodzić - trzeba wystosować...
Tu masz do poczytania http://www.autojozefow.pl/forum/viewtopi... To nie jest skrzynia raczej jak to się działo auto było na biegu P zaraz po odpaleniu zaczął się tak jakby się dusić obroty skakały i wtedy z tłumika ten dym szedł. Dziś np. wsiadłem i nic takiego się nie działo, może to filtr paliwa zapchany trochę, bo jeszcze nie wymieniałem...
Ten błąd jest na 100% od ciśnienia paliwa na obwodzie niskiego ciśnienia . Zapala się gdy filtr jest mocno zapchany Dodano po 1 Separator też wymieniłeś ?
Może głupie pytanie, ale czy to na pewno był silnik 4T? Wcale nie głupie. Podaj model maszyny. Bo bez tego to kosz dla tematu. Nawet nie wiemy od autora jaki to silnik. Przyczyny mogą być różne, może jest zapchany gaźnik, dziurawa pompka paliwa itp. Bez tych danych ciężko pomóc. Pozdrawiam
387 Napięcie w obwodzie ma wartość wyższą niż dopuszczalna -przerwany obwód czujnika temperatury paliwa, -usterka obwodu czujnika ciśnienia oleju lub obwód przepływomierza masowego powietrza, 4745 Ciśnienie zasilania przekroczyło wartość graniczną dla danego okresu -czujnik ciśnienia dopływu paliwa wskazuje nieprawidłową wartość , -usterka zaworu przelewowego,...
Może odkopuje kotleta . Ze sterownika były wyrzucony kalkulator błędów i nie widział żadnych błędów i zapchany filtr paliwa w progu .
Witam - jezeli przewody masz sprawne to siada ci pompka paliwa(sprawna powinna cicho pracowac) lub zapchany filtr paliwa , sprawdz czy po wcisnieciu przekaznika od pompy , ona daje cisnienie , odłącz przewód zasilajacy układ wtryskowy i bedziesz wiedział jak ci pompuje paliwo czy mocno(nie wiem jakie powinno byc cisnienie ale szybko napełna jakis pojemnik...
Paliwa zbyt mało ,lub paliwo złej jakosci.Fiat z tym silnikiem jest polecany przez mechaników do cieżkiej pracy z ładunkiem.Prosze wymienić filtr paliwa.Mechanik nawet najlepszy zdalnie nie naprawi.Nawet jak wydech zapchany [przy cofaniu na polu]moze spowodować mułowatość auta.Stawiam na paliwo.
Jak przełączę żeby jechał na samej benzynie to idzie bez problemu ale tylko do 2000-2500 obr./min. później dostaje czkawki i trzeba przełączać na następny bieg (poprzedni właściciel mówił że jest filtr paliwa zapchany ten co jest przy zbiorniku), a tak poza tym to na wolnych obr. ma 900-1000obr./min.
Problemem okazał się zapchany filtr paliwa, powrót z pompy idzie przez filtr. Dodano po 1 Po wymianie i "jeździe autostradowej", temperatura paliwa utrzymywała się w okolicach 60 stopni.
Filtr powierza, i ciśnienie paliwa to podstawa... spalanie stukowe jest spowodowane zbyt małą ilością paliwa... prawdopodobnie masz przytkany filterek powietrza i źle sobie przelicza ile potrzeba paliwa. Podaje mu za mało i występuje spalanie stukowa. Inna sprawa to zapchany filtr paliwa. I zajechana pompa paliwa. Tego trzeba pilnować.
Spirala to zarejestrowany błąd. Np. Niskie ciśnienie paliwa przy zapchany filtrze. Ale jak to ma związek z problemami elektrycznymi?
zapchany filtr paliwa filtr paliwa zapchany passat filtr paliwa zapchany benzyna
telewizor blaupunkt oprogramowanie testy akumulatorów transceiver kenwood
odkurzacz zelmer elektrozawór saeco hd8856
Łamanie się igły w maszynie Singer 518 - przyczyny Electrolux EW8H458BP - Tryb serwisowy i diagnostyka problemów z suszeniem