a rozpadający się filtr paliwa ? potrafi zapchać wtryskiwacz
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
Sprawdź ciśnienie paliwa,może okazać się,że jest za małe,bo filtr paliwa jest zapchany,stąd może to buczenie pompy.Filtr jest pod podłogą.
Wamatorskich warunkach nie do zrobienia, najpewniej na lampę stroboskopową.Przedtem należy sprawdzić wtryskiwacze. Silnik będzie się też mulił jeżeli filtr paliwa zapchany.
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Coś popsułeś albo np filtr paliwa zapchany.
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Nieszczelność w układzie paliwa, ewentualnie zapchany filtr paliwa.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Może filtr paliwa zapchany?
Odpowiem soebie sam: Problemem był zapchany filtr paliwa.....po wymianie jak ręką odjął.....
Zdecydowanie tak. Spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa.
Cześć, jaką ostatecznie uszczelkę założyłeś? Na jakich wymiarach się zatrzymałeś? Ja u siebie wymieniam filtr paliwa co jakieś 10-15k w DW10C - to HDI 2.0. Rzeczywiście ta maź dziwna podobna do mazi jaka jest na filtrach wody do użytku domowego ale jeśli dobrze czytam to byłby to jeden z pierwszych filtrów to może po prostu taki jest przez lata.
to jak na plaku pali to sprawdź jak tryska paliwo, odłącz wężyk od listwy wtryskowej, ma tryskać mocno, a nie ciurczyć, może być pompka paliwa na wykończeniu albo filtr paliwa zapchany
Jak będziesz dalej tak jeździł to spalisz popmę paliwa. Zalej minimum 10litrów i patrz co będzie.Może filtr paliwa jest już zapchany. Mało kto o nim pamięta. Z doświadczenia wiem, że syfy zbierają się na sitku przy ppompie. Podłącz potem auto pod komputer
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
To powiedzieli ze filtr paliwa zapchany( ale wymieniłem na nowy) potem powiedzieli ze świece są spalone również wymieniłem. Ciekawe co spalona świeca ma wspólnego z czarnym dymem tak samo zapchany filtr paliwa.Czarny dym to za mało powietrza i odwrotnie za dużo paliwa.
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Pacjent Ford KA MK2 1.2 8V 69KM 2015r. 199.000km Objawy: jak się zrobiło trochę cieplej, nie chce odpalać za 1 razem :/ Przy próbie uruchomienia silnika, obroty skoczą do troszkę ponad 1000, tak jak by miał zamiar odpalić, po czym spadają i silnik gaśnie. Za drugim zakręceniem, odpala bez problemów. Żaden check-engine się nie świeci. Spotkał się ktoś...
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Zapchany kranik, filtr paliwa (jeśli występuje)? Zdejmij wężyk z gaźnika i przetestuj do jakiegoś np. słoika.
akieś sugestie oprócz świec i przewodów? Zabrudzony filtr paliwa, zapchany katalizator, wgnieciony zbiornik paliwa zasłania ssak paliwa, ...
A nie brakuje mu paliwa? Może filtr paliwa zapchany lub gorzej smok w zbiorniku. Ps. Fajny maluszek :)
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
Może filtr paliwa zapchany albo przewody uszkodzone gdzieś? Popraw pisownię: duże litery, kropki itd. bo moderacja zaraz upomni.
Dwa miesiące? To na pewno filtr paliwa zapchany parafiną bądź innym osadem. Na początek wymień go.
moze filtr paliwa zapchany ??
Kia rio 2002r. 1,3. Nie pali na benzynie, tylko na gazie. Czy ktoś wie co może być? Moze być filtr paliwa zapchany? bo po kilku próbach załapuje, ale niestety zaraz gasnie.
a może masz filtr paliwa zapchany??
Może filtr paliwa zapchany i jest do wymiany. Sprawdź, czy nie jest przytkany filtr w kraniku zbiornika paliwa. Ciśnienie w cylindrze do sprawdzenia, może silnik wymaga już remontu.
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Nie znam się aż tak na samochodach, ale w moich przypadkach była to wina; - zapchany filtr paliwa - zapchany filtr siateczkowy przy pompie paliwa Był to przypadek przy dislu jak i przy benzynie. Pozdrawiam
Co do benzyny,to wyglada mi to na pompke paliwa lub zapchany filtr paliwa..Moze to tez byc awaria zaworu gazu - podczas pracy na benzynie,zawor sie nie zamyka tylko pozostaje otwarty w jakims stopniu i poprostu go zalewa.Sprubuj zakrecic zawor gazu na wielozaworze i sprawdz jak pracuje na benzynie. Jezeli awaria nie ustapi,sprawdz wydajnosc pompki paliwa.A...
Zapchany filtr paliwa, zapchany wydech i wiele wiele innych.
chyba odgrzewam temat a moze to filtr paliwa zapchany masz ?
Polówka potrafi jechać z zapchanym filtrem paliwa i mieć z tego powodu dziwne objawy. Tak było u mnie. Więc na dzień dobry filtry do wymiany, świece pasowało by również i obejrzeć styki kopułki (u mnie były tak czarne że nie było ich widać, i auto dalej jechało, tylko brakowało mocy pod góry).
W MITSU pomimo że silnik VW tryb awaryjny powoduje zapchany filtr paliwa, zapchany filtr oleju i zapchany kat, to jest potwierdzone na forum mitsumaniki!!!! Zastanawiam sie czy coś innego co nie ma czujnika (więc nie będzie błędu) może powodować tryb awaryjny? np w VW caddy spalona lampka od zegarów powoduje tryb awaryjny!!!!!
Może filtr paliwa zapchany? Miałem tak w Vectrze że nie chciała chodzić na benzynie.
Problem rozwiązany, poprzedni właściciel kupił nowa przepływke i okazała się niewinna nowa przypływka, odesłana jest już na gwarancję, tylko nadal nie ma mocy na benzynie i całe auto wibruje ale podejrzewam filtr paliwa już zapchany, zamówiłem już i zobaczymy
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
coś na układzie paliwo-powietrznym , może pompka paliwa zasyfiona albo filtr paliwa zapchany lub lewe powietrze
elektrykę wymieniłeś więc sprawdź filtr powietrza i paliwa (możliwe że jest zapchany i nie podaje odpowiedniej iliści paliwa).
Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
moim zdaniem to zbyt małe ciśnienie paliwa ,czyli pompa ,lub filtr paliwa zapchany,lub przewody zasilające uszkodzone ,ew regulator ciśnienia paliwa we wtrysku.Na początek zmierzyc ciśnienie paliwa.
Może gdzieś silnik zaczepia o karoserję samochodu zamiast na poduszkach spoczywa na karoserii. Nie był ostatnio wykręcany z samochodu? Filtr paliwa może zapchany. Czy Pan ma tam wogóle filtr paliwa na przewodzie zasilającym?
Może zapowietrzony, może filtr paliwa zapchany, może pompa ciś. nie wytwarza, może zbiornik masz pusty, może pompa się rozsypała, może wtryski się nie otwierają.
EMS 53253 ; ciśnienie zasilania jest za niskie. Możliwe ,że jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie,filtr paliwa zapchany,wycieki z układu, pompa podająca uszkodzona.Sprawdź jeszcze turbinę, cały dolot no i filtr powietrza.To tak na początek.
Przyczyn może być wiele w takim przypadku, 1 co stawiałbym na pompe paliwa, ale skoro nowa sprawna więc się ją wyklucza. Może syf w baku albo filtr paliwa "zapchany"?
Zapchany filtr paliwa lub zapchane sito w baku, najpierw na tym bym się skupił.
Moze byc przegnity przewod paliwowy , ktory sie zapowietrza ,zapchany filtr paliwa, zapchane sitko pływaka w baku.
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
przestawiony zapłon albo zapchany gaźnik/filtr Możesz jeszcze wlać troche paliwa do cylindra i próbować czy odpali
A może to filtr paliwa,albo zapchane wtryski
A może masz zapchany filtr paliwowy? Traktor traci moc a po jakimś czasie gaśnie? A jak chwilę postoi to odpala i znowu za jakąś chwilę gaśnie? Jeśli tak to raczej to filtr paliwa zapchany.
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
Witam Mam karchera HDS 1295 który od kilku dni słabo grzeje wodę, lance można utrzymać dłonią czyli woda ok 40-45 st C. ciśnienie wody OK, termostat OK i zauważyłem że kopci na czarno, okazało się że filtr paliwa zapchany to wyczyściłem. Ale dalej słabo grzeje Wcześniej było wszystko dobrze. Proszę o pomoc Dzięki
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
1.2 8v to zwykły silnik FIRE, żaden kosmos, jeśli przed wymianą pompy było dobrze tylko ciekło a teraz po wymianie źle to ta "nowa" pompa po prostu jest zajechana i tyle, albo się filtr paliwa zapchał syfem z tej "nowej" pompy. Poza tym fabrycznie nowa pompa kosztuje ok 50-80zł... PS. układu paliwowego benzynowego się nie odpowietrza, sam się odpowietrza...
swiece zmienilem na nowe i nadal to samo ,mozliwe ze filtr paliwa zapchany,gdy auto stalo na pochylym odpalilo na chwile na petrol i doszly obroty do 6 tysiecyale tylko przez z chwile
Z tego co udało mi się wyczytać w internecie to może być zapchany filtr paliwa lub coś z pompą paliwową.
Po wymianie oleju wszystko jest ok, filtr paliwa się zapchał. Dzięki:)
stwierdzenie "ciężko odpala" można różnorako interpretować więc może rozwiniesz dokładniej swój problem a wtedy zapewne uzyskasz bardziej precyzyjne porady co zrobić i czym się zająć.... Może rozrusznik siada, może filtr paliwa zapchany, może aku siada, jest jeszcze wiele takich może......
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Może być filtr paliwa albo nadal zapchany jest filtr dpf. Słyszysz, że co jakiś czas silnik chodzi na wyższych obrotach gdy wypala się dpf?
Ja walczyłem z piła spalinową (na "kładach" się nie znam), ale sugestia: sprawdź filtr paliwa. Może się zapchał.
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
Witam forumowicze . Mam wielką prośbę o pomoc. Posiadam pogromce dróg malczana 126p ;p pojeździłem 4 dni i zalałem paliwo 98 i zaczal sie odrazu dusić .. chwile pojezdzilem i gasł co chwile a później zgasł na "amen" . Rozrusznik kręci jednak jest jakiś problem bo nie może złapać na obroty ... myślę że może być filtr paliwa zapchany albo poprostu świece...
Jak przełączę żeby jechał na samej benzynie to idzie bez problemu ale tylko do 2000-2500 obr./min. później dostaje czkawki i trzeba przełączać na następny bieg (poprzedni właściciel mówił że jest filtr paliwa zapchany ten co jest przy zbiorniku), a tak poza tym to na wolnych obr. ma 900-1000obr./min.
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Skrzynie ZF montowane są w wielu markach ciężarówek i ich problemy są podobne. Podwyższenie obrotów przez silnik przy redukcji na niższy bieg jest rzeczą normalną a chodzi o wyrównanie obrotów. Jeśli chodzi o szarpnięcia przy redukcji to może świadczyć o zużytym hamulcu bocznikowym zamontowanym w skrzyni biegów. Może też być problem z mocą silnika np....
[quote="helmud7543"]Wtryski po naprawie w ogóle kodowane? Jakieś błędy? Świece grzeją? Filtr paliwa nie jest zapchany? Jak sprawdzałeś ciśnienie na listwie? Nie były kodowane. Podobno same się zakoduja. Błędy nie mam pojęcia gdyż nie mam jak sprawdzić. Świece grzeją bardzo dobrze. Filtr paliwa nie jest zapchany. A ciśnienie na listwie raczej się nie...
Tu masz do poczytania http://www.autojozefow.pl/forum/viewtopi... To nie jest skrzynia raczej jak to się działo auto było na biegu P zaraz po odpaleniu zaczął się tak jakby się dusić obroty skakały i wtedy z tłumika ten dym szedł. Dziś np. wsiadłem i nic takiego się nie działo, może to filtr paliwa zapchany trochę, bo jeszcze nie wymieniałem...
A może filtr paliwa jest zapchany, jak się robi chłodniej to parafina i inne cząsteczki lubią zapychać filtr.
Ten zawór jest elektromagnetyczny, odcina paliwo. A tak przy okazji, filtr paliwa nie zapchany?
oddałam do warsztatu. Mechanik (...) zainkasował zapłatę. Reklamacja ? Może warto wrócić do tego samego mechanika ? Proszę o pomoc i cenne wskazówki Należy zacząć od diagnostyki samochodu przy pomocy dobrego sprzętu a nie zabawek z Allegro. czy to parafina mogła mi zapchać filtr paliwa Tak , mogła wytrącić się parafina.
Dlaczego tylko pompa? A na przykład filtr paliwa? Jak brudny, też zmniejszy przepływ. Nieoryginalne filtry paliwa czasami, są skonstruowane z takiego materiału, który bardzo szybko ulega zapchaniu. Nieszczelności na złączkach układu paliwowego. Zagięcia rurek powodujące zmniejszenie przekroju. Zresztą wiesz już o co chodzi to kombinuj.
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
Mogą być zużyte wtryskiwacze (można zrobić test przelewowy i sprawdzić), zapchany filtr paliwa...itd.
Czyli dostaje mało paliwa, podejrzany filtr paliwa lub coś zapchało zespół wtryskowy.
Temat rozwiązany - stary filtr paliwa się rozpadł i zapchał podstawę ....
Czy w silniku 2.0 mpi 8v mogą falować obroty przez zapchany filtr paliwa?
mam rade na szybkie sprawdzenie układu{mam audi identyczne} 1 zdejmij kleme z aku 2delikatnie wyciągnij pierwszy wtryskiwacz z głowicy,chwyc i wyciągnij,jest wciśnięty na gume 3rozłącz gumowe przewody,w taki sposób aby muc podnosic i opuszczac klape spiętrzającą 4 włącz stacyjke,koniec wtryskiwacza trzymaj w kierunku bezpiecznym,dogodnym do obserwacji...
Witam. Nie wiem czy dobrze umieściłem temat ale mam kłopot, tzn: podczas jazdy auto zaczęło tracić moc więc redukowałem biegi, w końcu auto zgasło więc popatrzyłem pod maskę ale wszystko wydawało się w porządku. Po chwili uruchomiłem silnik i pojechałem dalej lecz silnik nie chciał wchodzić w większe obroty. Po przejechaniu kilku kilometrów auto stawało...
Próbowałem juz tak. Ale jakby filtr paliwa był zapchany to by chyba wogóle paliwo nie doszło do gaźnika. Dodano po 34 P.S Chciałem jeszcze się zapytać czy w gaźniku nad pływakiem ze sprężynką nad dyszą coś jeszcze powienno być?
To wskazuje na to że silnik dostaje zbyt mało paliwa.Po zdjęciu wtyczki czujnika temp. sterownik "widzi" niską temperature i zwiększa dawkę wtryskiwanego paliwa. Przyczyna może leżeć w pompie paliwa (zbyt male ciśnienie, powinno być 3+/-0,2 bara), filtr paliwa -zapchany lub w układzie wtryskowym - inne czujniki z których jest ustalany czas trwania wtrysku...
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Witam! Filtr paliwa może być zapchany!
Przyczyną pewno będzie pompa paliwa lub zapchany filtr paliwa. To w pierwszej kolejności powinien kolega sprawdzić :D
Strzelanie w gaźnik może być spowodowane (oprócz niewlaściwego punktu zaplonu) przez: - zbyt ubogą mieszanke paliwowo-powietrzną (silnik dostaje zbyt malo paliwa: zapchany filtr paliwa, dysza) - nieszczelność lub zawieszanie się zaworu ssącego (w przypadku silnika czterosuwowego)
1,8 bara na zasilaniu to za mało. Powinno być 3 - 3,5 bara. Może filtr paliwa jest zapchany (o ile jest - np. w nowszych fiatach nie ma filtra paliwa). Pozdrawiam Dodano po 1 Gaśnięcie po odpaleniu bardzo pasuje do za słabego ciśnienia....
Wymień filtr paliwa,może być zapchany.
Tak. Można jeszcze sprowokować zgaśnięcie depcząc gaz do podłogi na wysokim biegu (5 albo 6 jak jest) i stosunkowo niskich obrotach 1500-2000. Jeśli większość takich prób spowoduje zgaśnięcie to wtryski puszczają na przelew abo mało wydajna pompa HP, może być też zapchany filtr paliwa.
Podaj dokładnie co to za defekt np "df205 1.def" Bo może być błąd czujnika, a dokładnie nieodpowiednie ciśnienie na rampie. A przyczyny trzeba wtedy szukać w rampie, wtryskiwaczach lub pompie ciśnieniowej. Może być również zapchany filtr paliwa, co bym sprawdził w pierwszej kolejności. Pozdrawiam.
Najczęściej w Francuzie z tym silnikiem problem to zapchany filtr paliwa, tylko orginalny lub purflux, mann lub gruszka paliwa - trzeba wymienić ze wszystkimi przewodami.
a sprawdziłeś sam filtr paliwa? może jest zapchany.
Miałem ostatnio taki przypadek okazalo sie że filtr paliwa był zapchany a podciśnienie pokazywało -1bar po dodaniu gazu . Po wymianiwe filtra sprawa wruciła do normy
Szukaj problemu w układzie paliwowym. Wygląda na to że nie dostaje paliwa. Zapchany filtr paliwa. może pompa paliwowa. 95% stawiam na układ paliwowy Pozdrawiam
zapchany filtr paliwa filtr paliwa zapchany benzyna filtr paliwa zapchany passat
przesyłanie sygnałów przez ethernet zgrzytanie laptopa p0130 astra
Czarny ekran po wymianie T-CON w telewizorze Kalibracja pralki Bosch Logixx 8 - instrukcje i porady