Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Odpowiem soebie sam: Problemem był zapchany filtr paliwa.....po wymianie jak ręką odjął.....
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Polówka potrafi jechać z zapchanym filtrem paliwa i mieć z tego powodu dziwne objawy. Tak było u mnie. Więc na dzień dobry filtry do wymiany, świece pasowało by również i obejrzeć styki kopułki (u mnie były tak czarne że nie było ich widać, i auto dalej jechało, tylko brakowało mocy pod góry).
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Nieszczelność w układzie paliwa, ewentualnie zapchany filtr paliwa.
Skrzynie ZF montowane są w wielu markach ciężarówek i ich problemy są podobne. Podwyższenie obrotów przez silnik przy redukcji na niższy bieg jest rzeczą normalną a chodzi o wyrównanie obrotów. Jeśli chodzi o szarpnięcia przy redukcji to może świadczyć o zużytym hamulcu bocznikowym zamontowanym w skrzyni biegów. Może też być problem z mocą silnika np....
Zapchany kranik, filtr paliwa (jeśli występuje)? Zdejmij wężyk z gaźnika i przetestuj do jakiegoś np. słoika.
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
oddałam do warsztatu. Mechanik (...) zainkasował zapłatę. Reklamacja ? Może warto wrócić do tego samego mechanika ? Proszę o pomoc i cenne wskazówki Należy zacząć od diagnostyki samochodu przy pomocy dobrego sprzętu a nie zabawek z Allegro. czy to parafina mogła mi zapchać filtr paliwa Tak , mogła wytrącić się parafina.
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
Witam. Nie wiem czy dobrze umieściłem temat ale mam kłopot, tzn: podczas jazdy auto zaczęło tracić moc więc redukowałem biegi, w końcu auto zgasło więc popatrzyłem pod maskę ale wszystko wydawało się w porządku. Po chwili uruchomiłem silnik i pojechałem dalej lecz silnik nie chciał wchodzić w większe obroty. Po przejechaniu kilku kilometrów auto stawało...
mam rade na szybkie sprawdzenie układu{mam audi identyczne} 1 zdejmij kleme z aku 2delikatnie wyciągnij pierwszy wtryskiwacz z głowicy,chwyc i wyciągnij,jest wciśnięty na gume 3rozłącz gumowe przewody,w taki sposób aby muc podnosic i opuszczac klape spiętrzającą 4 włącz stacyjke,koniec wtryskiwacza trzymaj w kierunku bezpiecznym,dogodnym do obserwacji...
Co do benzyny,to wyglada mi to na pompke paliwa lub zapchany filtr paliwa..Moze to tez byc awaria zaworu gazu - podczas pracy na benzynie,zawor sie nie zamyka tylko pozostaje otwarty w jakims stopniu i poprostu go zalewa.Sprubuj zakrecic zawor gazu na wielozaworze i sprawdz jak pracuje na benzynie. Jezeli awaria nie ustapi,sprawdz wydajnosc pompki paliwa.A...
Z tego co udało mi się wyczytać w internecie to może być zapchany filtr paliwa lub coś z pompą paliwową.
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
Mogą być zużyte wtryskiwacze (można zrobić test przelewowy i sprawdzić), zapchany filtr paliwa...itd.
Tak. Można jeszcze sprowokować zgaśnięcie depcząc gaz do podłogi na wysokim biegu (5 albo 6 jak jest) i stosunkowo niskich obrotach 1500-2000. Jeśli większość takich prób spowoduje zgaśnięcie to wtryski puszczają na przelew abo mało wydajna pompa HP, może być też zapchany filtr paliwa.
Podaj dokładnie co to za defekt np "df205 1.def" Bo może być błąd czujnika, a dokładnie nieodpowiednie ciśnienie na rampie. A przyczyny trzeba wtedy szukać w rampie, wtryskiwaczach lub pompie ciśnieniowej. Może być również zapchany filtr paliwa, co bym sprawdził w pierwszej kolejności. Pozdrawiam.
-Przekaźnik od pompki jest na po prawej stronie ponieżej schowka trzeba odkręcić próg (torxy) po zdjęciu progu będzie widać różowo filoetowy przekaźnik kabel wychodzący z przekaźniki to grubszy czerwono/niebieski -puszka z bezpiecznikami jest pod kierownicą trochę w lewo numer bezpiecznika w złączu to f2 wartość 20A -pompka mogła paść przez zbyt małą...
Czy w silniku 2.0 mpi 8v mogą falować obroty przez zapchany filtr paliwa?
Częstym powodem jest zepsuty, niesprawny, czujnik ciśnienia powietrza atmosferycznego. Mogą być inne powody, jak: zapchany filtr paliwa, pompa paliwa, czy wtryskiwacze. Wskazana dobra diagnostyka, bo przyczyna nie musi być jedna!
Najczęściej w Francuzie z tym silnikiem problem to zapchany filtr paliwa, tylko orginalny lub purflux, mann lub gruszka paliwa - trzeba wymienić ze wszystkimi przewodami.
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
a rozpadający się filtr paliwa ? potrafi zapchać wtryskiwacz
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Zdecydowanie tak. Spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa.
Nie znam się aż tak na samochodach, ale w moich przypadkach była to wina; - zapchany filtr paliwa - zapchany filtr siateczkowy przy pompie paliwa Był to przypadek przy dislu jak i przy benzynie. Pozdrawiam
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
Zapchany filtr paliwa .
Zapchany filtr paliwa,słaba pompa ,ogólnie problemy z dostarczaniem paliwa. Potrzebna diagnoza. Jak nie wiesz co jak, to na początek uszczelnij to co tam niby jest popsute i wymień filtr paliwa.
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
Ciśnienie paliwa przy 1500 obr/min powinno wynosić nie więcej niż 25bar, wyższy wynik może świadczyć o zapchanym filtrze paliwa. Brud otworach powrotnych z pompowtryskiwaczy może świadczyć o ich nie szczelności takich jak podkładka pod pompowtryskiwaczem, oringi na nim lub nieszczelność iglicy pompowtryskiwacza.
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
Może pompa daje już zbyt niskie ciśnienie lub jest zapchany filtr paliwa.
Proszę wziąć pod uwagę wcześniejsze informacje. Wg mnie objawy mogą wskazywać też na małą dawkę paliwa, pewnie "brudny" gaźnik w środku tj. przytkane dysze i kanaliki. Może uszkodzone są membrany albo jest zapchany filtr paliwa-smok w zbiorniku paliwa. Zwykle gaźniki mają po 2 wkręty do regulacji, sposób wykonania regulacji znajdziesz na forach.
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
przestawiony zapłon albo zapchany gaźnik/filtr Możesz jeszcze wlać troche paliwa do cylindra i próbować czy odpali
Zapchany filtr paliwa, zapchany wydech i wiele wiele innych.
Miałem kiedyś ASB też nie palące, 350 bar było i nic. Okazał się zapchany filtr paliwa. Po ominięciu ruszył od razu.
Sprawdź ciśnienie paliwa,może okazać się,że jest za małe,bo filtr paliwa jest zapchany,stąd może to buczenie pompy.Filtr jest pod podłogą.
Zapchany filtr paliwa lub zapchane sito w baku, najpierw na tym bym się skupił.
Może odkopuje kotleta . Ze sterownika były wyrzucony kalkulator błędów i nie widział żadnych błędów i zapchany filtr paliwa w progu .
Jakie miałeś wcześniej błędy? Być może zapchany filtr paliwa.
Usterka zlikwidowana, zapchany filtr paliwa.
witam, sprawdz czy paliwo doplywa bez problemu, podobny jest objaw przy zapchanym filtrze paliwa , pozdrawiam Kolega nie czyta uwaznie postów Potrwalo to chwile po czym problem zniknal i auto jezdzilo bez problemu. Po jakims czasie sie to powtorzylo. Przy zapchanym filtrze paliwa objaw nie znika.
Witam na początek pasowałoby sprawdzić układ zasilania, pompa paliwa w zbiorniku czy nie jest zapchana, filtry paliwa i czujnik ciśnienia paliwa do którego odnosi się ten błąd.
Tłok jest sprawny, nie puchnie, zastanawia mnie czy może być zapchany filtr paliwa, albo wyślizgane rolki?
Podobnie miałem przy zapchanym filtrze paliwa. Możesz wymienić jak dawno nie był wymieniany.
Tak. Zapchany filtr paliwa i znowu problem z sondą.
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
Może pompka nawala lub zapchany filtr paliwa
Zapchany filtr paliwa- el. Pompa paliwa nie podaje ciśnienia , pompa tandem nie daje odp ciśnienia lub pompowtryski do wymiany - warto sprawdzić najpierw bipy i historię auta - czy było coś modzone ...
W MITSU pomimo że silnik VW tryb awaryjny powoduje zapchany filtr paliwa, zapchany filtr oleju i zapchany kat, to jest potwierdzone na forum mitsumaniki!!!! Zastanawiam sie czy coś innego co nie ma czujnika (więc nie będzie błędu) może powodować tryb awaryjny? np w VW caddy spalona lampka od zegarów powoduje tryb awaryjny!!!!!
zle paliwo , zapowietrzony uklad benzynowy , nie dzialajaca pompka paliwa , problem z wtryskami, zapchany filtr paliwa. ktores z tych pewno bedzie
Powodem był zapchany filtr paliwa przy silniku (taki w metalowej obudowie)
Zapchany filtr paliwa lub uszkodzona pompa paliwa.
Problem rozwiązany, zapchany filtr paliwa. Zamykam.
zapchany filtr paliwa, ewentualnie pompa daje za małe ciśnienie ,powinna dawać około 5.5 bara na wolnych obrotach
W zasadzie tak. Okazało się że przyczyna była bardzo prozaiczna. Zapchany filtr paliwa. Po wymianie brak oznak gaśnięcia a kontrolka check engine się nie pojawia. Jedynie co to przy odpalaniu z rury wydechowej idzie przez kilka chwil siwy dym a później wszystko już jest tak jak powinno być. Osobiście nie wpadłbym na to że to filtr ponieważ wymieniam...
Przypadłość tego modelu,zapchany filtr paliwa,jeżeli filtr jest czysty-wymiana gażnika-koszt 70zl,pozdrawiam
To mogą być różne rzeczy takie jak: świece do wymiany, zapchany filtr paliwa,przepustnica do czyszczenia itp... jeżeli nie podasz jakiś więcej informacji nikt ci nie pomoże.
Mam rownież Mana z 2003 r. u mnie sie wciąż pali EDC. Co się dowiedziałem w serwisie że może byc przyczyną tego zapchany filtr paliwa, lub czesto wtyczka przy pompie nie styka, lub uszkodzona pompa. W moim przypadku nie zauważyłem żadnych problemow z silnikiem ponieważ nie traci mocy, rowno chodzi, nie kopci, spalanie paliwa jest w granicach normy okolo...
Problemem autora tematu może być zapchany filtr paliwa jeśli wymiana odpowietrznika nie przynosi rezultatu, lub przegrzany dolny plastikowy karter silnika, którym łapie lewe powietrze.
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
Jakie to są wysokie obroty 3000 czy 6000, moze być zapchany filtr paliwa. Ignacy
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
Moze byc przegnity przewod paliwowy , ktory sie zapowietrza ,zapchany filtr paliwa, zapchane sitko pływaka w baku.
A może zapowietrzają się przewody paliwowe lub zapchany filtr paliwa?
jak by był zapchany filtr paliwa to ja tak myśle że by przerywał cały czas ale mogę się mylić, mam jednopunktowy wtrysk paliwa
Filtr powierza, i ciśnienie paliwa to podstawa... spalanie stukowe jest spowodowane zbyt małą ilością paliwa... prawdopodobnie masz przytkany filterek powietrza i źle sobie przelicza ile potrzeba paliwa. Podaje mu za mało i występuje spalanie stukowa. Inna sprawa to zapchany filtr paliwa. I zajechana pompa paliwa. Tego trzeba pilnować.
Może to być słabo drożny układ paliwowy lub zapchany filtr paliwa (zawsze warto spróbować ) .
przyczyna wykryta....syf w zbiorniku i zapchany filtr paliwa....pozdrawiam
Przyczyną pewno będzie pompa paliwa lub zapchany filtr paliwa. To w pierwszej kolejności powinien kolega sprawdzić :D
Teraz to albo nieszczelność na uszczelniaczach wału, albo zapchany filtr paliwa, albo uszkodzona uszczelka pod łącznikiem- przy cylindrze.
zapchany filtr paliwa , zamarzające paliwo, źle zamontowana pompka (przewody paliwowe zagiete itp)
Zapchany filtr paliwa, lub pompka paliwowa się kończy. To taka sugestia. Widze że przy Twojej wiedzy tylko mechanik może pomóc.
Problemem okazał się zapchany filtr paliwa, powrót z pompy idzie przez filtr. Dodano po 1 Po wymianie i "jeździe autostradowej", temperatura paliwa utrzymywała się w okolicach 60 stopni.
U mnie działo się tak przy zapchanym filtrze paliwa ( umieszczony tuż przy baku. Sprawdź to - wymień na nowy koszt do 20pln.
Witam Sprawdź czy nie jest zapchany filtr paliwa i czy nie wytwarza się podciśnienie w przewodzie paliwa między filtrem a pompą wtryskową. Pryz
Możę poprostu się dławi albo brakuje mu paliwa, sprawdź filtr aliwa i pompę oraz odpowietrzanie baku, może nie jest w stanie dostać na tyle paliwa by przy 2500 obr podtrzymać spalanie. Miałem kiedyś podobny problem i był to zapchany filtr paliwa
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Strzelanie w gaźnik może być spowodowane (oprócz niewlaściwego punktu zaplonu) przez: - zbyt ubogą mieszanke paliwowo-powietrzną (silnik dostaje zbyt malo paliwa: zapchany filtr paliwa, dysza) - nieszczelność lub zawieszanie się zaworu ssącego (w przypadku silnika czterosuwowego)
A co ma piernik do wiatraka? Pare dni temu miałem A6 2.5tdi 99r. z uszkodzoną pompą wtryskową i podczas jazdy słabł i zapalał się Abs Esp.Wczęsniej w passacie AWX jak na jednym z pompowtrysków przekraczało przy przyśpieszaniu granicę regulacji też zapalało te lampki.W Beetlu 1,9tdi zapchany filtr paliwa i pali się ESP. Jeszcze chyba mało widziałeś.
Pomiń ten co masz filtr paliwa i kup przezroczysty od malucha za 7 złotych podłącz przez przezroczyste wężyki.To co piszesz na początku wskazuje na zapchany filtr paliwa
Może przewody paliwowe zapchane, filtr paliwa zanieczyszczony Czy pompa paliwa pracuje? (po przekręceniu zapłonu powinno być słychać pracę pompy na chwilę)
Trzeba go zdjagnozować,przyczyn moze być wiele, Przebicia w układzie zapłonowym,zapchany filtr paliwa,uszkodzona pompa paliwa...
Stary i zapchany filtr paliwa. Znajduje się on przy zbiorniku paliwa zaraz przy tylnym moście. Ja przy swoim go wogóle wyjąłem i samochód jak nowy
Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
Raczej niemożliwe że przez zapchany filtr paliwa nie zapali. Przy ciśnieniu sprawnej pompki zawsze przepchnie tyle paliwa, filtr byłby jakby nie miał mocy.
Dzięki będę to sprawdzał we wtorek. Ale teraz zrobiłem jeszcze jeden eksperyment. Kilka godzin postoju i włączałem zapłon 10 razy wymuszając wielokrotne włączanie pompki paliwa - i odpalił od razu. Może po prostu paliwo zbyt wolno przepływa? Może całkowicie zapchany filtr paliwa lub kończy się pompka? Od tego zacznę we wtorek, dam znać. Dodam tylko...
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
filtr paliwa zapchany filtr paliwa zapchany passat filtr paliwa zapchany benzyna
obliczać obwód metoda oczko nowego woluminu lodówka turbo
termet silver instrukcja serwisowa termet silver instrukcja serwisowa
Pioneer SX-P720: Połączenie Sound Image Control Pioneer SX-P720 - brak dźwięku, cichy szum w głośnikach