Tu masz temat może Cie nakieruje na właściwą diagnozę. https://obrazki.elektroda.pl/7170470200_... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue To normalny odgłos, pompka przepycha przez filtr paliwo przez około 30 sek. od momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce na poz...
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
W jakim stanie filtr paliwa?
Witam. Może ktos spotkał się z następujacym problemem: Jadąc autkiem zaczeło dymić na szaro-niebiesko i częściowo straciło moc. Autko w momencie dodawania gazu szarpie i nie równo pracuje, nie mówiąc już o tym gryzącym dymie (czuć jakby nie spalał dobrze paliwa). Wymieniłem wtryskiwacze na nowe, filtr paliwa, całe paliwo również wymieniłem, niestety...
Witam, trafilem ciekawy przypadek ( jak zwykle ja xD) Samochod trafil na warsztat z cofajacym sie paliwem, zawor w gruszce ulegl uszkodzeniu zrobione, powietrze z przewodow paliwowych wyeliminowane do konca, nie ma grama powietrza. Paliwo nie cofa sie nawet milimetr. Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. Kiedy podczas...
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
Nowy zakup więc nie mam dużo obserwacji. Silnik pracował normalnie, ładnie odpalał. Zdechło turbo. Przy rozbieraniu zauważyłem dużo paliwa na wytryskach. Na łączeniu wężyków powrotnych i wytrysków jest wilgotny brunatny osad. Filtr także brunatny i na jego dnie też trochę brunatnego paliwa. Żadnych opiłków nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/2320241200_...
witam,dostałem to auto od ludzi którzy sami wymienili filtr paliwa,dodatkowo zmienili częściowe przewody od pompy do filtra i częściowo powrotne.Użyli przewodów gumowych a nie oryginalnych.Na wstępie widziałem że to mina ale starałem się pomóc.Wymieniłem filtr na kolejny nowy(oni nawet nie zgrali strzałek na obudowie). Znalazłem na listwie pod osłoną...
witam mamy mastera 3.0 i problem z niskim cisnieniem w układzie paliwowym, na tablicy świeci sie check engine auto jedzie ale w trybie serwisowym max do ok 2000 obrotów zmieniony filtr paliwa 2x, zawór na listwie, sprawdzony zbiornik pod katem zabrudzeń, pod komputerem wszystko ok, proszę o rade jak sobie z tym poradziłeś pozdrawiam Marcin tel 501 273...
Masz gruszkę obok filtra paliwa?
Witam tak jak w temacie jakie powinno być ciśnienie na rozruchu mam około 400 barów i nie odpala. Sprawdzane Clipem. Synchronizacja wałka rozrządu jest
Problem pojawił się po wymianie po wymianie pompy wysokiego ciśnienia CONTINENTAL A2C80584700 167008683R samochód RENAULT MASTER III 2.3 dCi 165 2015 rok dużo pali około 1.5 litry wiecej na 100KM I WYDAJE SIE BYĆ SŁABSZY POMPA fABRYCZNIE NOWA czy po wymianie trzeba adapdować pompe czy są jakieś znaki jak zamotować dodam ze stara została wykrecona i...
Witam Renault Master 2,3 165 km. Pojawił się komunikat sprawdź wtryski , po przyłączeniu komputera pokazuje takie błędy i spadek mocy. https://obrazki.elektroda.pl/8639180400_...
Po uruchomieniu i przekroczeniu 2000 obrotów zapala się kontrolka cisnienia oleju,czujnik wymieniony na nowy bez zmian. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest OK przekraczam 2000 obrotów zapala się lampka cisnienia oleju.Pomiar manometrem cisnienia jest Ok.
Witam. Renault Master 2.3, 125 koni. Gdy uruchomię, nie reaguje na gaz. Po chwili, około 5 minut, jest ok. Dopóki turbo się nie załączy, nie ma mocy, nie chce jechać. Komputer pokazuje, że niskie ciśnienie paliwa. Pompa jest ok, była sprawdzana. Kto pomoże?
Witam. Potrzebuje opisu pinów ze sterownika silnika oraz schematu instalacji silnika Renault Master 2.5 g9u 650, 2007 r. Auto odpala, ale ciśnienie na listwie trzyma się koło 1600 bar. Po dodaniu gazu wchodzi do około 1500 obr i nie przekracza więcej. Błąd df0038 oraz błąd z niezakodowanych wtrysków oraz z układu podgrzewania... Sprawdziłem napięcie...
Witam posiadam takiego mastera jak w temacie 2.2 dci 90 km odrazu pisze szukałem i na elektrodzie i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie Samochód ma problem odpala tylko na Samostart Po podpięciu do kompa brak błędów ale zdziwiło mnie to ze ciśnienie na listwie według komputera jest 0 obroty na liczniku po odpaleniu w granicach 800 a na komputerze...
Samochód Master z 2018r. silnik 2,3 170KM z AdBlue; W trakcie jazdy ze stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l i taki poziom utrzymuje się kilka minut/ kilometrów; jedyną rzeczą jaką przy tym fakcie da się zauważyć jest delikatne szarpania przy operowaniu...
Witam. Mam Mastera 2007r 2.5DCI 120KM i żałuje ze go mam:-) Auto Gaśnie najczęściej na 4;5 i 6 biegu przy obrotach 2200-2400 i zapala się spiralka od świec i cheek na żółto. Często wcześniej traci moc a wtedy 2900 obr./min to max, na wyższe obroty już nie wejdzie a prędkość maksymalna to 110 km/h przy obr.2200 na 6 biegu. Jak zgaśnie i odpalę czasem...
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
Witam mam pytanko i zarazem zagadke. mianowicie mam mastera 3.0dci i mam problem z ukladem paliwowym. dziwne objawy np. po nocy nie chce odpalic ale jak psikne mu plakiem (do kokpitu ) to startuje i ruwniutko sobie pacuje ale gdy go zgasze to musi dlugo krecic zeby odpalil a nie raz tryknie odrazu. filtry powymieniane , czujnik cisnienia na listwie...
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Witam. Mam problem z masterem 2.8 dti auto jest mułowate słabo wkręca w obroty i tylko do 4,5 tyś. Prosze o jakieś sugestie oraz przesyłam fotke z pompa bo chciałem sie dowiedzieć co to za elementy co zaznaczyłem strzałkami i za co odpowiadają http://obrazki.elektroda.pl/5140288100_1...
Witam mam problem z masterem 2.5 dci 120 koni g9u650 2007 rok. Samochód przestał odpalać, nie wykazuje błędów żadnych. Podmieniona cała listwa wtryskowa z czujnikiem i zaworem, pompa z odpalającego auta, tez kompletna, z czujnikiem i elektrozaworem, czujnik położenia wału korbowego. Obroty przy rozruchu 300-400 obr/min, problemem jest ciśnienie na listwie...
Witam. Mam problem z masterem 2,3 126 KM . 2012 rok Pękła rurka EGR po czym auto jechał około 1000 km następnie zapaliła się kontrolka silnika STOP na czerwono,dalsza droga na lawecie. Po wymianie rurki wykasowałem błędy,ale po chwili ponownie się pojawiły. P 1425 błąd nieznany (prawdopodobnie pompka recyrkulacji spalin) P 2425 zawór obejścia chłodnicy...
Filtr paliwa i powietrza zmienione?
Oringi w obudowie filtra paliwa wymienione razem z filtrem miesiąc temu.
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
witaj kolego, a sprawdziłeś zawóór regulacyjny pomy. często do nas przejeżdzają na serwis z takimi usterkami jak twoja, czyli ze gasnie podczas jazdy. w 70 procentach jest to zawór regulacyjny na pompie w 10% powietrze doładowania a w 20% filtry paliwa
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Jak czujnik na listwie ok i wtryski ok, to nic innego jak problemy z paliwem.Pompa, filtr paliwa lub przewody paliwowe.
Jak może wyssać Ci paliwo z filtra i gruszki? To co wysysa i już do filtra nie dopływa?
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Co może być? Wszystko. Zacznij od sprawdzenia, czy jest paliwo i filtry drożne, potem diagnostyka komputerem.
Filtr paliwa ? Jakie cisnienia w cylindrach ?
Spuść stare paliwo zalej nowe i zmień filtry na początek.
witam borykam się od 2 lat z problemem jak jade samochodem jak się do przeciągnie na 5 to wywala tryb awaryjny i silnik się wyłącza ale jak on wejdze w tryb awaryjny podczas jazdy wystarczy kluczyki przekęcic i wszystko jest ok ale tylko na chwile czasami jak jechałem to przez 1 min się z 5 razy załączył wymienione; czujnik na pompie przelew wtrysków(wszystko...
miałem analogiczną sytuację... Też miałeś aluminiowe opiłki po uszkodzonej pompie zębatej, brud w paliwie i zasyfiony czarną mazią filtr paliwa? Pzdr KotBury2
Skoro nie ma w baku to jak jest podawane paliwo do filtra? Mam też pytanie, w obudowie filtra jest złącze 2 linowe. Do czego służy?
A ja bym zaczął od kontroli przelewów wtryskiwaczy i zaworu rampy CR + zasilenie opadowe układu z pominięciem filtra paliwa . Po co od razu pchać sie w koszta i zlecać kontrolę wtryskiwaczy skoro nie wiadomo czy to wtryski :?: Tak przynajmniej będzie wiadomo czy leje wtryskiwacz , rampa , czy sprawny jest układ niskiego ciśnienia i czy to czasami nie...
W lewym narożniku komory silnika (dość dobrze schowana) powinna znajdować sie pompka ręczna do paliwa - spróbuj ręcznie podpompować po takim zgaśnięciu i zobacz czy odpali. Jeżeli pomoże - to masz zbiornik do czyszczenia (zakładam oczywiście ze stanu filtra paliwa jesteś 100% pewny)
Witam. Na początek,kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa?? Może trzeba go wymienić. Drugie. Filtr powietrza. Pozdrawiam.
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Jezeli jest gruszka do pompowania przy filtrze to pompy wstepnej nie ma. Czesto pekaly obudowy filtra paliwa i moze tam zaciagac powietrze zamiast diesla.
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
zbiornik czyszczony pompa w zbiorniku wymieniona nawet filtr wyciągnołem .
Silnik G9U A650 z brata bliźniaka ten sam rok nawet miesiąc, one nie mają pompy wstępnej tylko gruszka przed filtrem, nabita na kamień!!
Witam, mam problem z masterem III, samochód nie odpala i nie kręci rozrusznikiem. Po odpięciu czujnika ciśnienia paliwa auto kręci lecz nie odpala. Próbowałem odpalić na plaka - zero reakcji. Po ściągnięciu przewodu paliwa z baku do filtra paliwa - brak jakiegokolwiek ciśnienia. Kluczyk sprawdzony clipem - prawidłowy, przypisany do samochodu. W komputerze...
chyba trochę niepoprawnie opisałem to zdarzenie w poprzednim poście. Chronologia była taka, że dolałem 4 l do istniejących 12 l, czyli było 16 l, wtedy odpalił na kilka minut i skończył około 20 s na max RPM i zgasł. Teraz, po paru tygodniach odstawki, znowu do niego podszedłem - nie zapalił, zdjąłem wlot powietrza za filtrem, odkręciłem rurę wydechową...
wymienilem filtr paliwa i poki co sie poprawilo, zobacze na jak dlugo
Renault Master II DCi 2.5 l 2007, kontrolka świecą zarowa/" wykres" nie gaśnie, auto straciło moc, silnie pracuje z trybie "awaryjnym", olej / filtry etc wymienione 2 msc temu ( 5000 km) cykle serwisowe ustawione / chłodzenie Ok. O co moze chodzic ? bylo sporo ( 30h )deszczu, inne paliwo, świece? EGR ? 2000 km do domu. Jechać na 75% mocy ? Zatankować...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Cześć, Taka anomalia, gdzie korekty wtrysków podczas jazdy ze stałą prędkością, zwłaszcza na jednym biegu (np. 4.), rosną do ponad ±5 mg/suw, a przy wciskaniu gazu spadają blisko zera, może wskazywać na kilka rzeczy, mimo że same wtryski były sprawdzane i są w porządku. Korekta wtrysków to sygnał sterownika silnika, który koryguje dawkowanie paliwa,...
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Cześć, Ja z takim krótkim pytaniem. Mam problem z renault masterem 3, 2.3dci 125km polegający na tym, że auto czasami, zwłaszcza po rozgrzaniu, podczas przyspieszania w okolicach 2tys obrotów potrafi lekko podszarpywać. Jak przekroczy 2tys idzie super. To samo podczas zwykłej jazdy, w okolicach 2tys obrotów potrafi czasem się przydławiać. Filtr DPF...
Trzeba zrobić dokładną diagnostyke. Podpiąć kompa i chwilke posiedzieć i posprawdzać to i owo. może któryś wtrysk pada. W pierwszej kolejności jako amator wymień filtr paliwa i powietrza bo i tak trzeba będzie.
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże pompa paliwa do wymiany, przypuszczam że pompa wstępnego ciśnienia nie dziala poprawnie a ona jest częścią calej pompy
Pacjentem jest Renault Master 2018, 2,3 dci 170KM, TwinTurbo. Brak mocy na 5-6 biegu głównie pod górę, a wręcz spadek prędkości, mimo wciśniętego gazu do dechy. Często tylko utrzymuje prędkość,, po redukcji na 4 udaje się go trochę rozpędzić, ale to nie tak ja powinien jeździć. Od 1-4 biegu nie ma żadnych problemów - turbina elegancko pracuje i przyspiesza...
Dziękuje za odpowiedź kolego tak mi się wydaje że musze teraz skoncentrować na ciśnieniu paliwa tylko mnie zastanawia dlaczego jest ten kontekst błędu "zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin" to wskazuje na EGR ale jest nowy oryginalny, oczywiście filtry też nowe.
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Mam identyczny problem z moim masterem 2004 2.5dci g9u. Temp poniżej zera i odpala na chwilę, gaśnie a potem kręci jakby bez oporu. Po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła auto jedzie na rozruszniku więc silnik się kręci. Wymieniłem filtr paliwa, gruszka nabita i dalej to samo. Świece sprawdzone. Silnik z rok po wymianie, wszystko było wymienione....
Panowie, w gruszce jest zaworek zwrotny ale nie jestem pewny czy ma on znaczenie jeśli auto pali i nie jest zapowietrzone. Napiszę dlaczego tak myślę. Miałem teraz trafica 2,0 DCI 115KM z uszkodzonym zaworkiem w gruszce. Nie można go było odpowietrzyć. Gruszka non stop miękka. Filtr paliwa nowy. Jak zdjąłem przewód paliwowy nie przepompowywała paliwa...
Witam,po dłuższej przerwie.Auto prawie 2 m-ce na postoju😔.Pompa paliwa wymieniona(opiłkowała),wszystkie rurki przeczyszczone,wężyki powymieniane.Pozdrawiam,pompka ręczna wymieniona,filtr paliwa wymieniony,bak wyczyszczony,zmieniony zawór mechaniczny na nowy...i próba.Auto odpala,ale nie tak szybko jak przed awarią, szukają co jeszcze....Ręce...
renault master filtr paliwo filtr paliwo master master filtr paliwo
zasobnik czujnik temperatura lexia sterowniki interfejsu układem chłodniczym
regulacja magnetofonu regulacja magnetofonu
Instrukcje wprowadzania kodu do radia Clarion PU-7915 Peugeot 307 2.0 HDI 2003 - Brak komunikacji OBD2 z ECU