Co może być? Wszystko. Zacznij od sprawdzenia, czy jest paliwo i filtry drożne, potem diagnostyka komputerem.
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Spuść stare paliwo zalej nowe i zmień filtry na początek.
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
W jakim stanie filtr paliwa?
Masz gruszkę obok filtra paliwa?
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Nie wiem ile tam powinno przeplywac na sekunde, wiem ze zawsze cisnienie na listwie jest podawane w Kpi lub psi i do odpalenia musi byc 250psi na listwie zeby wtryski zaczely pracowac, a max w twoim ukladzie to 1300psi. Najpierw zrob probe przelewowa, a jak nie to chociaz sprawdz czy jakiekolwiek paliwo wylatuje bo wtryski moga byc zatarte. czy sprawdzales...
chyba trochę niepoprawnie opisałem to zdarzenie w poprzednim poście. Chronologia była taka, że dolałem 4 l do istniejących 12 l, czyli było 16 l, wtedy odpalił na kilka minut i skończył około 20 s na max RPM i zgasł. Teraz, po paru tygodniach odstawki, znowu do niego podszedłem - nie zapalił, zdjąłem wlot powietrza za filtrem, odkręciłem rurę wydechową...
Renault Master II DCi 2.5 l 2007, kontrolka świecą zarowa/" wykres" nie gaśnie, auto straciło moc, silnie pracuje z trybie "awaryjnym", olej / filtry etc wymienione 2 msc temu ( 5000 km) cykle serwisowe ustawione / chłodzenie Ok. O co moze chodzic ? bylo sporo ( 30h )deszczu, inne paliwo, świece? EGR ? 2000 km do domu. Jechać na 75% mocy ? Zatankować...
Oringi w obudowie filtra paliwa wymienione razem z filtrem miesiąc temu.
Filtr paliwa i powietrza zmienione?
Witam, trafilem ciekawy przypadek ( jak zwykle ja xD) Samochod trafil na warsztat z cofajacym sie paliwem, zawor w gruszce ulegl uszkodzeniu zrobione, powietrze z przewodow paliwowych wyeliminowane do konca, nie ma grama powietrza. Paliwo nie cofa sie nawet milimetr. Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. Kiedy podczas...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Tu masz temat może Cie nakieruje na właściwą diagnozę. https://obrazki.elektroda.pl/7170470200_... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue To normalny odgłos, pompka przepycha przez filtr paliwo przez około 30 sek. od momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce na poz...
Jak czujnik na listwie ok i wtryski ok, to nic innego jak problemy z paliwem.Pompa, filtr paliwa lub przewody paliwowe.
Panowie, w gruszce jest zaworek zwrotny ale nie jestem pewny czy ma on znaczenie jeśli auto pali i nie jest zapowietrzone. Napiszę dlaczego tak myślę. Miałem teraz trafica 2,0 DCI 115KM z uszkodzonym zaworkiem w gruszce. Nie można go było odpowietrzyć. Gruszka non stop miękka. Filtr paliwa nowy. Jak zdjąłem przewód paliwowy nie przepompowywała paliwa...
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Jak może wyssać Ci paliwo z filtra i gruszki? To co wysysa i już do filtra nie dopływa?
witam mamy mastera 3.0 i problem z niskim cisnieniem w układzie paliwowym, na tablicy świeci sie check engine auto jedzie ale w trybie serwisowym max do ok 2000 obrotów zmieniony filtr paliwa 2x, zawór na listwie, sprawdzony zbiornik pod katem zabrudzeń, pod komputerem wszystko ok, proszę o rade jak sobie z tym poradziłeś pozdrawiam Marcin tel 501 273...
Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr paliwa główny oraz filterek znajdujacy sie w deklielku...
możesz bardziej ,sprecyzować odpowiedz " najpierw wykonanie procedur fabrycznych" wtryski i pompa nowe po adaptacji układ paliwowy wyczyszczony filtry nowe dpf sprawdzony turbiny sprawdzone jakie jeszcze procedury fabryczne można zrobić żadnych błędów
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Skoro nie ma w baku to jak jest podawane paliwo do filtra? Mam też pytanie, w obudowie filtra jest złącze 2 linowe. Do czego służy?
Filtr paliwa ? Jakie cisnienia w cylindrach ?
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam. W zeszłoroczną zimę zamarzło mi w nim paliwo i auto zupełnie straciło moc. Wymiana wtryskiwaczy, olejów filtrów nic nie dała auto dalej ledwo jedzie. Wszystkie ciśnienia są w normie. Komputer nie wyrzuca żadnych błędów. Auto na pusto jeszcze jako tako jedzie ale już z ładunkiem jest masakryczny muł. Nie dymi nie bierze oleju. Pomoże ktoś?
zbiornik czyszczony pompa w zbiorniku wymieniona nawet filtr wyciągnołem .
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Silnik G9U A650 z brata bliźniaka ten sam rok nawet miesiąc, one nie mają pompy wstępnej tylko gruszka przed filtrem, nabita na kamień!!
W lewym narożniku komory silnika (dość dobrze schowana) powinna znajdować sie pompka ręczna do paliwa - spróbuj ręcznie podpompować po takim zgaśnięciu i zobacz czy odpali. Jeżeli pomoże - to masz zbiornik do czyszczenia (zakładam oczywiście ze stanu filtra paliwa jesteś 100% pewny)
Cześć Samochód Opel Movano B 2010 2,3 125 km. (To to samo co Renault Master 3) Problem z odpaleniem. W układzie paliwowym widoczne jest powietrze. Wymieniłem już wszystkie złączki i przewody na nowe, ale nadal widać, że od samego baku lecą pęcherzyki powietrza. Ostatnio nawet zgasł mi podczas jazdy. Odpaliłem i jechał dalej. Auto ma moc, normalnie przyspiesza....
Witam, Renault Master 2.5D 2001r - po odpaleniu przez kilka minut miga kontrolka świec. Podłączając filtr po wymianie znalazłem drugą identyczną wtyczkę. Czy ktoś może sprawdzić która ma być podpięta? (jedna wychodzi z wiązki przy ścianie grodziowej, a druga od strony przedniej lampy)
Samochód Master z 2018r. silnik 2,3 170KM z AdBlue; W trakcie jazdy ze stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l i taki poziom utrzymuje się kilka minut/ kilometrów; jedyną rzeczą jaką przy tym fakcie da się zauważyć jest delikatne szarpania przy operowaniu...
Jezeli jest gruszka do pompowania przy filtrze to pompy wstepnej nie ma. Czesto pekaly obudowy filtra paliwa i moze tam zaciagac powietrze zamiast diesla.
Ew. Spróbuj wymiany filtra po plukaniu układu paliwowego niskiego ciśnienia. Bardziej nie zepsujesz a może zagada.
Po kolejnej wymianie pompy,wszystko było czyszczone bardzo dokładnie,cały układ paliwowy...wtryski jeszcze raz sprawdzane,w laboratorium 😊...,ale ten filtr jutro sprawdzą, a może faktycznie,chociaż osobiście uważam,że trzeba szukać gdzie indziej...Czyli co,to nie jest ten zawór??Wygląda on jak zwykła śruba...Zamawiając w sklepie ten mi podał...
wymienilem filtr paliwa i poki co sie poprawilo, zobacze na jak dlugo
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Witam mam problem z małą turbiną w renault master 2.3 biturbo 170 KM a mianowicie nie wkręca się na obroty ,przy odłaczeniu przepływomierza turbina rusza gdy przepływomierz zostanie podłaczony znowu nie działa ,szczelność sprawdzona na dolotach ,podłaczone do manometru przewody do podciśnien mają parametry ,wtryski paliwowe nowe zakodowane korekty prawidłowe...
Nowy zakup więc nie mam dużo obserwacji. Silnik pracował normalnie, ładnie odpalał. Zdechło turbo. Przy rozbieraniu zauważyłem dużo paliwa na wytryskach. Na łączeniu wężyków powrotnych i wytrysków jest wilgotny brunatny osad. Filtr także brunatny i na jego dnie też trochę brunatnego paliwa. Żadnych opiłków nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/2320241200_...
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże pompa paliwa do wymiany, przypuszczam że pompa wstępnego ciśnienia nie dziala poprawnie a ona jest częścią calej pompy
Dziękuje za odpowiedź kolego tak mi się wydaje że musze teraz skoncentrować na ciśnieniu paliwa tylko mnie zastanawia dlaczego jest ten kontekst błędu "zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin" to wskazuje na EGR ale jest nowy oryginalny, oczywiście filtry też nowe.
Pacjentem jest Renault Master 2018, 2,3 dci 170KM, TwinTurbo. Brak mocy na 5-6 biegu głównie pod górę, a wręcz spadek prędkości, mimo wciśniętego gazu do dechy. Często tylko utrzymuje prędkość,, po redukcji na 4 udaje się go trochę rozpędzić, ale to nie tak ja powinien jeździć. Od 1-4 biegu nie ma żadnych problemów - turbina elegancko pracuje i przyspiesza...
zacznij jeszcze raz diagnostyke od poczatku jak wyglada ciśnienie w listwie w trkcie krecenia rozrusznikiem? czy wtryski nie przelewają? czy nie jest gdzies zapchany przewod palowowy (smok i dalej wstrone filtra, pompy) czy układ został oczyszczony po wymianie pompy ( pewnie zostało pełno opiłków metalowych jak poprzednia sie uszkodziła)
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Witam wszystkich. Posiadam renault master 3.0 DCI 136km 2006r. Auto nie chce odpalić na rozrusznik, mogę kręcić godzinę i nie chce załapać. Na lince odpali od razu po 1m na zimnym silniku. Po odpaleniu go na lince i pochodzeniu ok 5min auto odpala już na rozruszniku z pierwszego strzała. Sprawdzałem przelewy i są ok,filtr paliwa tez wymieniony, siewce...
filtr paliwo renault master filtr paliwo master master filtr paliwo
sterownik dogrzewacza urwany kabel cewki kabel monitor 120hz
zmywarka sharp alternator hyundai
Toyota Auris 2.0 D-4D 2009 – check engine po wymianie czujnika i listwy, zawór SCV/DRV nie upuszcza ciśnienia Mastercook – dziwny dźwięk z piekarnika, wentylator, grzałka, modele MF-8x, MB-6xx, ME-5xx