Filtr paliwa,pompa paliwa. Najpierw sprawdzić czy filtr paliwa nie jest założony odwrotnie, a potem ciśnienie pompy paliwa. Jak za niskie to sprawdzić przewody paliwowe , nawet w baku przy pompie , a jak nie pomoże to pompę won (niestety wyłącznie ze wskaźnikiem paliwa, nowa 1400 PLN więc polecam używki)
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Tutaj regulator jest w filtrze paliwa. Filtr mam oryginalny założony, bo zmieniałem drugi raz, bo za pierwszym razem założyłem Mahle, bo też myślałem, że to to 😉.
Zaworek na filtrze paliwa założyłeś nowy? Dałeś nowe przewody przy filtrze paliwa?
Piszesz "wymieniłem filtr paliwa (ale było jeszcze gorzej więc założyłem stary)" Stary filtr nie może być lepszy od nowego, kup filtr dobrej jakości i załóż. Nie masz gdzieś załamanego niedrożnego wężyka od pompy paliwa do monowtrysku.
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź
Spoko. Problem rozwiązany. Padła pompa paliwa. Ale kierowiec wymienił filtr paliwa. O czym nie wiedziałem. Wymieniłem pompę. Auto dalej nie odpalało. Jak się okazało po 4 dniach mojej walki filtr paliwa był założony za krótki od innego Mercedesa i paliwo wracało spowrotem do zbiornika. Teraz bangla na pół obrotu.
No faktycznie robi się zagadkowo... Masz filtr paliwa założony. Nie robi się jakiś zakrętas na przewodzie paliwowym?
Temat ogarnięty, było za niskie ciśnienie w układzie wtryskowym, winny był filtr paliwa który tak jak świece nie był od nowości wymieniony, najprawdopodobniej się w środku rozwarstwił i zapchał wylot, filtr wymieniony i odpalił od strzała. Filtr paliwa był założony pod samochodem kawałek za zbiornikiem, czy fabrycznie, tego nie wiem, ale obudowa wyglądała...
Filtr paliwa masz założony dodatkowy? Może jeszcze typowy, papierowy z malucha?
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
Tak. To z pewnością może być przyczyną długiego kręcenia. Tak jak napisał poprzednik trzeba wyeliminować przyczynę. Być może łapie lewe powietrze przez obudowę filtra paliwa. Proponuję założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
W dawnych czasach jak miałem takie autko i założyłem filtr paliwa odwrotnie to działo się podobnie
O chodzi z tymi "trawersami"? Pierwszy raz spotykam się z takim określeniem. Btw. Filtr paliwa jest założony prawidłowy. Zanim zmieniłem filtr na nowy, auto zachowywało się w identyczny sposób.
Mam pytanko. Czy po wymianie filtra paliwa (inny założyłem niż oryginalny, jest o wiele mniejszy niż oryginał) może wzrosnąć zużycie paliwa?
Filtr paliwa założony nowy ok 1500km temu przy wymianie oleju. Kupiony purfluxa .
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
Trochę to trwało (praca, praca i jeszcze raz praca...), w między czasie jeszcze mi turbina padła, ale problem kart rozwiązany. "zimne" luty na płytce drukowanej. Oddałem kartę do znajomego, poprawił luty i wszystko śmiga jak należy. Innym problemem jest błąd który mi wyskakuje podczas jazdy : "fail in fuel injection" czy jakoś tak. Znajomy mechanik...
Wymień obowiązkowo filtr paliwa. Albo załóż, jeśli nie było. Reszta do płukania. Jeśli zamierzasz jeździć, to wymień olej i płyn hamulcowy. Reszta usterek wyjdzie w jakiś czas po uruchomieniu.
filtr paliwa nowy założyłem a świece wykręciłem wszystkie i każdą na akumulatorze,po upływie ok. 8 sek.była każda z nich czerwona do połowy
Zamieniłam te dwa górne czyli 1za2 pojechałem na obwodnicę i o dziwo auto na 3 przy obrotach 4--4,5tys nic niepszerywolo i na 4ce teraz pięknie.....Zamieniłam z powrotem i perywolo czyli zamiana pomogła. Narazie bez filtra paliwa .założę we wtorek i próba...NARAZIE DZIEKI ZA POMOC JESTEM TWOIM DŁUZNIKIEM... bo żaden mechanik nie wpadł na to DZIEKUJE
Witam posiadam citroen saxo 1.5 d. Podczas jazdy zgasł i niechce odpalic dodam że. Zabezpieczenie antywłamaniowe usunięte rozrząd sprawdzony. Jest ok filtr paliwa nowy. Założyłem czujnik położenia wału korbowego podmieniłem na plaka łapie. Co to może być ?liczę na rozsądne podpowiedzi
turbina była sprawdzona wszystko działa sterowanie też jest. filtr paliwa nowy założony jest a co do logów to nie robiłem i nie mam bladego pojęcia jak je zrobić mam kabel i program.
Dzięki za podpowiedź. Myślę że to pewnie pompa do roboty, bo ostatnio wszystkie przewody wyczyściłem, wymieniłem filtr paliwa i założyłem nową pompkę. Dodano po 1 Silnik wydaje inny odgłos niż (według mnie) powinien wydawać.
filtr paliwa zamontuj na przewodzie nad alternatorem ,zdejmij przewód z pomki ,wciśnij filtr i dodatkowy przewód załóż na filtr i do pompy ,przewód podepnij pod zapinke filtra żeby paliwo w razie nietrzymania paliwa przez pompe nie schodziło do zbiornika
Zdemontowałem zbiornik i było w nim tak czysto że założyłem go z powrotem. Filtr paliwa założyłem Delphi, zakodowałem wtryski i pojechał.
Kopułka palec do sprawdzenia, cały zespół przepustnicy wymyć, filtry załóż nowe paliwa i powietrza.
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
DW8? LUCAS ? załóż orginalny filtr paliwa lub sprawdz EGR może sie nie zamyka po dodaniu gazu?
Wstępna pompa jak sie konczy to poprostu silnika nie da sie odpalić gdyż nie dostaje paliwa, jakiej marki filtr paliwa założyłeś :?:
Wyczyść gaźnik na 100% masz go zatkanego.Ważne jest to abyś wymieniał filtr powietrza.W tych autach na gaźniku częśto fabrycznie nie zakładano filtru paliwa, czyli załóż sobie taki.Nie kupuj nowego gaźnika bo to ten koszt przerośnie wartość auta.Są firmy które prowadzą naprawę gaźników. Centrum Diagnostyki Silnikowej Naprawa Gaźników i Wtrysku Benzyny....
Ominąłem filtr paliwa(założyłem plastikowy przezroczysty)Założyłem przezroczyste wężyki i na dojściu jest ok a na powrocie czasami jak dłużej postoi to widać niedużą bańkę powietrza. Ale i tak jest dużo lepiej jak przed ominięciem filtra
Pytanie czy nie cofa się paliwo. Możesz spróbować testowo założyć zaworek na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra.
Nigdy. Starczy do końca życia pompy. Zresztą dumna nazwa filtr. Kawałek siatki założonej na smok pompy.
A filtr paliwa kiedy zmieniany? Można by założyć przezroczyste węże od filtra na silnik . Tak by można było zobaczyć czy nie brakuje mu paliwa (latają bąble).
STAR 266, brak mocy na biegu 4/5 - STAR 266 S359 150 KM Jest założona nowa pompa wtryskowa, nowe wtryski, wszystko po regulacji, nowe filtry paliwa, założone nowe przewody paliwowe. Na wolnych obrotach silnik pracuje bardzo ładnie, a przy dodawaniu gazu nie pracuje na jeden cylinder. Podczas jazdy słychać głośne stukanie wtryskiwacza i dymi na niebiesko....
Filtr paliwa jaki został założony to PP836/3 FILTRON, a błąd "mieszanka za uboga" ma kod: P0171.
Co do gruszki jakoś tam chodzi, ręką jest dość ciężko ja poruszyć, ale czy w moim silniku ma ona duże znaczenie? Wężyk załóż na gruszke drugi koniec do buzi będziesz widział czy bedzie chodzić płynnie. Skoro wg ciebie gruszka nie ma znaczenia w silniku bez zmiennej geometri to trzeba ją wywalić. Filtr paliwa jaki założyłeś Knecht Mahle Man czy 4max...
sprawdź pokrywkę od filtra paliwa oraz wyczyść cały filtr paliwa, załóż nowy. dolej np: STP do czyszczenia wtrysków ale w proporcji 20l na pojemniczek i wyjeździj paliwo do rezerwy a następnie zatankuj aby nie zassało brudu. warto by było sprawdzić całe przewody paliwowe, można też zrobić reset BSI na wszelki wypadek.
Klapę gasząca można oglądnąć po zdemontowaniu części dolotu jak wygląda jej praca. Co do paliwa to najprościej jak zgaśnie to zajrzeć do filtra czy nie jest pusty (zdjąć zawleczkę zaworka i widać czy jest paliwo do samej góry). Można też założyć na testy przezroczyste węże od filtra od pompy tandem. Wtedy ładnie widać czy paliwo jest.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Witam. Możesz zablokować rozrusznik, to tyle ze spraw elektrycznych, poza tym do stacyjki dochodzi rurka, na niej możesz założyć jakiś elektrozaworek, będziesz miał natychmiastowy efekt odcięcia zapłonu - dokładnie tak jakbyś wyłączył stacyjkę - i to proponowałbym zrobić jeśli chcesz mieć wykorzystaną również funkcję antyporwaniową alarmu. Możesz założyć...
Hmmm... To jest tam czy jej nie ma? Googlowałem po nazwie i pisali że jest. Dodam jeszcze tylko że między filtrem paliwa a pompą założyłem zaworek zwrotny, niestety nie pomaga...
Panowie. Mam od dłuższego czasu taki problem z moim samochodem. Mianowicie auto długo odpala rano lub pod kilku dniach. Chodzi tylko i wyłącznie o pierwsze odpalenie. kręci z 5 lub 6 sekund i dopiero zapali lub nie odpala wcale i trzeba drugi raz przekręcić kluczyk i zapala normalnie. Póżniej przez cały dzień pali od strzała. Czasami ale to czasami...
Tylko odpala na placu . Pomiarów nie mam . Nie ma co mierzyć . Na filtrze paliwa założona kroplówka więc jest tylko grawitacja . Nie mogę zlokalizować pompki niskiego ciśnienia . Po odpowiedzi z ASO ten model nie ma pompki w zbiorniku , więc gdzie jest ?
Można wymienić filtr paliwa ( dobrać po Vin) i zrobić skan vcds,em filtr paliwa założony na 4 bar taki jak oryginał, błędów nie ma żadnych. Ostatnio znów mu odwaliło i po 40 minutach męczenia dopiero zapalił. Iskra jest na świecach, paliwo trzyma 4 bary na listwie a ten złom nie pali. Jak zapalił to teraz jeździ codziennie bez problemów i tak do następnego...
Filtr paliwa obok zbiornika bez żadnych problemów zdejmij załóż nowy. Zero problemów.
Powodem były wtryski po regeneracji problem ustąpił. Druga tez przyczyna w tych silnikach PSA trzeba uważać na filtry paliwa łatwo źle założyć co się przyczyni do wiecznie brudnego nastawnika wysokiego ciśnienia..
Taki komunikat wyświetla się tablicy auta, sprawdzałem czujnik na głowicy filtrów paliwa jest ok, filtr paliwa i separator założony nowy. W załączniku zdjęcie usterki z tablicy. 1120532 Czy układ posiada zabezpieczenie bezpiecznikiem? Wcześniej wyświetlał się komunikat włacz odwadnianie ale niestety układ nie wykonywał tej operacji, pojawiał się komunikat...
Witam, wg danych producenta ciśnienie paliwa powinno wynosić 3.0bar , zmierzone na samochodzie na biegu jałowym na zimnym silniku wynosi 3.4 bar a filtr paliwa jest założony na 4.0bar i co jakiś czas zwraca błąd 16555 - za uboga mieszanka. Ile ma być w końcu ? Dodano po 49 Jest jeszcze jedna sprawa, po włączeniu klimatyzacji długo trzyma zbyt wysokie...
Mi osobiście ciągniczek bardzo się podoba. Lubię jak ktoś tworzy coś z niczego. Jednakże przyczepię się do wszędobylskiej taśmy izolacyjnej. Radzę zmienić to na opaski samozaciskowe lub metalowe obejmy np. do kondensatora. Jest dużo nieosłoniętych styków; śnieg może być przyczyną korozji a co gorsza zwarć! Zastosuj peszel i poukładaj kable w wiązki,...
A jeśli by filtr paliwa był odwrotnie założony to jaki by to miało wpływ na zapłon? Po przekręceniu kluczyka słychać że pompa paliwa się załańcza.
Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj połączenia przy filtrze paliwa, można nawet założyć przeźroczyste przewody, wtedy ładnie widać przepływ paliwa.
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Witam, mam to cudo dziesięć lat, leję mieszankę 1/50, jeśli źle chodzi proponuję założyć filtr paliwa bo wiesza się iglica.
Kosa już zapala. Teraz mam inny problem. Kiedy już zapalę i trzymam wciśniętą dźwigienkę gazu, kosa chodzi, lecz gdy przechylę ją do pozycji w jakiej sie pracuje, momentalnie się dusi i gaśnie. Dzieje się tak bez znaczenie czy filtr paliwa jest założony czy nie. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Co powinienem sprawdzić? Ja podejrzewam ten...
Witam Dziękuję za odpowiedź. Traktorek mam od tygodnia także jeszcze nie za dużo o nim wiem. Pozmieniałem świece, olej, filtr paliwa, akumulator oraz kilka pomniejszych mechanicznych rzeczy. Świeca która była w traktorku była ciemna. Ja po analogii zw świecami w samochodach uznałem że jest trochę za bogata mieszanka ale pali. Teraz akumulator przed...
Witam mam problem z moją viki, silnik 2.0 dti,przebieg 177tyś.km,1998r. Przyszła zima,a samochód ciężko pali,za 5,6,7 razem,a przed mrozami za 1,2, bez różnicy czy świece grzeją czy nie. Jak odpali to chodzi równo,ale ostatnio musiałem dłużej go przytrzymać na rozruszniku bo nie mógł zaskoczyć.Jak ciepły pali elegancko ze strzała. Przewody przelewowe...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Kolego odepnij przewody przy filtrze paliwa, załóż wężyk na przewód idący do pompy, lejek na przewód, jedna osoba kręci druga dolewa paliwo do lejka jak zaskoczy to masz odpowiedź czy sterownik jest dobry, odpowietrz filtr i gotowe.
Jedz śmiało -przecież wrzątku byś nalał i baniak się nie rozpuści. Pamiętaj zabezpiecz obieg na filtrze paliwa załóż wężyk na niego jak na zdjęciu -nie to wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa -lepiej niech nie chodzi na sucho, bo chyba paliwo też usunąłeś ze zbiornika i tam zostały resztki. Nie wiem który u ciebie bezpiecznik jest od pompy paliwa można...
no to tak jak by był zapowietrzony, a paliwa dużo w baku? pomiń ten filtr plastikowy i załóż gruszkę na dojściu paliwa i przepompuj i podejrzewam że pomoże, jak pomoże załóż inny filtr paliwa np od VW 1.9TD taki metalowy razem z mocowaniem, ja taki mam założonym w swoim Boxerze 1.9D bo ten na silniku też był nieszczelny, szczególnie beznadziejne są...
Sharan 1.9 TDI rocznik 2005. Pozostawiony na równym terenie odpala. Pozostawiony na pochyłym terenie nie odpala. Wymieniłem filtr paliwa i zawór zwrotny, dalej to samo. Dzisiaj znowu na pochyłym terenie nie chciał odpalić, przepchnęliśmy na równy teren, dalej nie odpalił. Ściągnąłem z filtra paliwa przewód wylotowy, rozrusznikiem kilka obrotów, sprawdziłem...
Filtr paliwa założyłem dwa tygodnie temu nowy. Dodano po 1 gaźnik też został wyczyszczony sprężonym powietrzem. Filtr powietrza wymieniony niedawno.
spróbuj inny filtr paliwa ,miałem taki przypadek że założyłem nowy filtr paliwowy i nie chodził a jak założyłem stary było ok (jak zapalisz i dasz pełen gaz to czy osiąga max obroty ,czy przerywa)
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
Jeśli jest pompa w zbiorniku paliwa to można wysterowc ja z kompa i wtedy mozna sprawdzić jej ciśnienie poprzez założenie założenie manometru do paliwa przed filtr paliwa i czy wogole pracuje. Jeśli nie masz kompa to zlokalizuj przekaźnik tej pompy i połącz na krótko.
Można połączyć , załóż filtr paliwa metalowy lub łącznik.
Filtr paliwa założyłem nowy, filtr powietrza czysty, podkręciłem mieszankę śrubką z boku gaźnika - wszystko na nic. Świeca wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/4513892000_...
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Chociaż w mojej karierze osłona jeszcze nigdy nie pasowała, zawsze musiałem ją docinać U mnie też osłona nie pasowała. Filtr paliwa to opcjonalny dodatek, proponuje jednak zakupić i założyć. Filterek w kraniku jest slaby. W pełni się zgadzam, do każdego sprzętu spalinowego najlepiej założyć dodatkowy filtr paliwa jeśli konstrukcja na to pozwala ponieważ...
Dokładnie miałem to samo w silniku HDI od PSA jak dobrze pamiętam RHZ, brudny zawór ciśnienia paliwa opiłki, ty sprawdź lepiej czy dobrze założyli filtr paliwa tam bardzo mały błąd i filtr paliwa nie działa. A piszesz że po naprawach to pewnie filtr był wymieniany a tam są specjalne wcięcia z uszczelką.
Witam. Golf IV alh 90KM z przebiegiem 200tys. Macie już wszystkie dane panowie.Ciekawy jestem co powiecie bo problem poważny dość jest. Mianowicie gdy stoi przez całą noc to rano tragedia jest z odpaleniem. Trzeba kręcić aż pojawi się paliwo w wężyku za filtrem paliwa przed pompa nie wspomnę ze założyłem zaworek zwrotny który nic nie daje bo po nocy...
Filtr paliwa wymieniony i założony poprawnie . Z tego co pamietam to strasznie ciężko sie odpowietrza ten system paliwowy Dodano po 2 Pasek rozrządu nie przeskoczył czasmi albo naderwany klin na wałku lub wale
Filtruję do 5 mikron-ów filtr wody jest duży i nie stawia oporów. Dodano po 3 Ostatnio po testach zapomniałem założyć filtr paliwa przed palnikiem i palnik do dziś pracuje bez niego (około 2 miesiące), ale olej w zbiorniku też mam czysty. Właśnie muszę filtr podłączyć z powrotem 🙂.
Zacznij od dokładnego czyszczenia gaźnika. Do tego sprawdź stan filtra paliwa wkręcanego w zbiornik paliwa (wystający króciec ze zbiornika na który założony jest przewód paliwa). Filtr powietrza i świeca w jakim stanie ?
Witam wszystkich . Mam forda FOCUSA 1.8 TDDI auto po nocy ciężko odpala . Mianowicie trzeba krecić i kręcić tym rozrusznikiem . Jak zapali i pochodzi z 10 min to pali już normalnie . Powiem jeszcze to ,że dopiero za drugim dłuższym kręceniem zaczyna przyśpieszać zapłon. Wydaje mi się ,że to cofające się paliwo . Wymieniłem filtr paliwa i założyłem zaworek...
Rożnie to bywa, w różnych gaźnikach. Nie pamiętam czy w tym konkretnym, jest jakiś oring, jeżeli już to tylko od góry. Bardzo niewyraźne zdjęcie, ale jeżeli są połączenia stożkowe, to niema oringów. W każdym razie, jeszcze raz wyczyść gaźnik, najlepiej specjalnym płynem, przeznaczonym do ich czyszczenia. Sprawdź uszczelkę na połączeniu go z cylindrem....
Ok więc tak...silnik mam starszego typu więc u mnie zaworek o którym piszesz nie występuje, pompa tandem zmieniona na nowszego typu i dalej ten sam efekt... Zauważyłem przy tym, że mam filtr paliwa założony jakiś "noname" kazałem zmienić na Man-owski...(w trakcie) i co ciekawe zauważyłem, że pompa w baku bije tyle razy ile włączę zapłon, mogę kręcić...
zięki za odpowiedź Auto już pojechało ,ustawienie jakie mi wyszło to przy 1mm na czujniku przy 10st.na kole zamach. Ustawienie oczywiście ''organoleptyczne'' ,ale klient potrzebował samochód. Silnik pracuje równo obroty ponad 600, 650 po nagrzaniu ok.50st. raczej poprawne odcięcie dymienia przy gwałtownym obciążeniu, niestety auto podchodzi bliżej 100...
Sprawdź dokładnie, czy właściwie zamontowałeś filtr paliwa i czy założyłeś dołączone do filtra uszczelki. Zamontowałeś filtr z tzw. "dolnej półki", czy lepszy. Odnośnie czujnika przy pedale hamulca, służącego m.in. do zapalania świateł hamowania, to nie wierzę, że nie masz go zamontowanego w aucie chyba, że w Golfie V rozwiązano to w inny sposób. Jeździłem...
Zasyfiony układ paliwowy, przeczyść zbiornik paliwa, wężyki załóż nowe filtry paliwa. Bym może ciągnie gdzieś lewe powietrze. Uszkodzona pompa zasilająca jeżeli to nie pomoże. :idea:
witam, cały układ uszczelniony i przejrzany. wszystkie wężyki uszczelniacze wtrysków i wiele innych, nawet zmieniłem filtr paliwa (obudowę) a mianowicie założony został taki hermetyczny od VW. Masakra... Pozostała tylko pompa. I tak sobie gdybaliśmy z mechanikami i chyba kolega niuniu36 ma rację, bo nic innego nie zostało.
Witam Doprowadziłem do porządku układ paliwowy to znaczy wymieniłem filtr paliwa i założyłem od vw plus gruszkę żeby paliwo się nie cofało, odpowietrzyłem układ i było fajnie przez dwa dni kiedy jeździłem na próbę na krótkich odcinkach. Potem wybrałem się troszkę dalej 100km. z czego połowę przejechałem sam a resztę na lince. Po zaholowaniu oczywiście...
Jak go czyściłem, to chodził elegancko dopóki go tym "paliwem" nie zalałem, jutro założę świeży filtr paliwa i gaźnik jeszcze raz wyczyszczę.
witam serdeczne dzięki za wskazówki,dzisiaj po południu to zdemontuje,ale co myślisz że to sitko może być zawalone syfem i z tąd to powietrze przed pompą wtryskową.Wymienię też filtr paliwa ,założę z golfa II,usunę ten zaworek co jest na filtrze bo też mi podpowiadano że przez ten nadmiar może ciągnąć powietrze.
Kolego bez komputera i czytania parametrów bierzących jak ciśnienie tłoczenia podczas rozruchu itp. nic nie wyjaśnimy. Może to być kijowy filtr paliwa założony, może to być wina opiłków, mogły opiłki przywiesić zawór DRV, jest wiele możliwości, ale ciężko cokolwiek wyjaśnić na podstawie jednego błędu. Może wtryskiwacz jest źle kodowany...
Więc po długiej przerwie - zbiornik przejrzałem - w środku bez syfu, wszystko wygląda bardzo ładnie. Przewód od filtra do baku też oblukałem i nie widać żadnych problemów... Ręce opadają - nie wiem gdzie szukać - chyba zostaje pompa paliwa... Cały czas leci taka "piana" z baku do filtra, a później z filtra do pompy bąbel co parę sekund... Pozdrawiam...
Na smoku w baku było podobnie cały zalepiony. Wywalony bak i płukany. Zalany oczywiście nowym paliwem. Filtr założony tez nowy Boscha. Cały układ przeczyściłem w miarę możliwości.
Witam. Z tego co piszesz wynika, że jest problem z zasilaniem w paliwo. Mogłeś gdzieś rozszczelnić układ zasilający np. poprzez żle założony filtr paliwa. Czy to długie kręcenie rozrusznikiem jest jakość uzależnione od czasu postoju samochodu ? Chodzi mi o to czy jak długo postoi, to musisz pózniej parokrotnie 'piłować' rozrusznikiem. ale jak zgasisz...
Nie pamiętam, czy w Twoim aucie jest tzw. przepływomierz, a jeśli jest i nikt go nie "badał" , to odłącz wtyczkę i spróbuj, czy będzie poprawa. Odnoszę wrażenie, że silnik ma problem z paliwem, może instalacja się zapowietrza, sprawdź w rurkach (wężykach) przeźroczystych, czy nie ma w nich baniek powietrza. Czy filtr paliwa założono poprawnie (szczelnie)....
Samochód przeszedł kilka prób napraw ( nie ruszana pompa) które nie dały rezultatu ( warsztaty) nie wiem jak to zrobiłem skąd przyszedł mi ten pomysł ale wyrzuciłem oryginalny filtr paliwa założyłem na każdy kierunek paliwa zaworki zwrotne oraz najprostszy filtr paliwa do diesla ( mały przezroczysty) i autko działa bez zarzutu. Może się to komuś przyda,...
Zapewne jest to silnik górnozaworowy, więc należało by zdjąć pokrywę zaworową, ustawić tłok 5 mm za gmp kiedy oba zawory są domknięte, i szczelinomierzem sprawdzić luzy, ssący 0,15 mm , wydechowy 0,20 mm. Świece kolega próbował już drugą? Fajka świecy metalowa czy gumowa? Metalowa lubi się popsuć. Filtr paliwa założony dobrze? Oryginalne mają dobry...
Witam kupiłem skuter i jest bardzo wolny wiem że jak każdy skuter jest zblokowany tylko gdzie, zawirowywacz spalin odpada.Filtr powietrza rurka usunięta podkładki na pasku napędowym brak na wariatorze brak.Pozostaje gaźnik śrubki blokującej nie ma uszczelki poprawnie założone co więcej może dysza. Moduł zapłonowy miał odpięty jeden przewodzik ale to...
Problem jest caly czas...paliwo jest w filtrze...mam przezroczysty założony prze filtrem zaworek
Witam;) Mam problem w stihlu ms 180 gdy dodaje gazu to się dławi i gaśnie. Przeczyściłem gaźnik, filtr paliwa, powietrza, tłumik i założyłem nową świece i nic nie pomogło ;( dalej to samo ;( proszę o pomoc z góry dzięki Pozdrawiam
Jeżeli nie ma filtra paliwa to lepiej go załóż. Paliwa w Polsce wiadomo jakie są. Może masz jakieś śmieci w gaźniku, a może siada pompa paliwa.
Witam, od około 3 miesięcy borykam się z problemem braku mocy w mojej Corsie C z 2004 roku. Zaczeło się to dziać po wymianie świec, auto po całonocnym pobycie w garażu lub 8 godzinnym w pracy po zapaleniu nie ma siły wejść na obroty, na postoju obroty dochodzą do 3 tysięcy i zaczynają falować. Dopiero po jakichś 2-3 minutach auto jakby coś wypluło z...
Man TGA, EDC 03779-10 oraz 03778-10 przed ingerencją w tryski lub zawór ciśnienia na pompie paliwa !!!! nie zależnie od przebiegu najpierw trzeba sprawdzić filtr wstępny na pompce ręcznej paliwa oraz filtry główny i w odstojniku bo tu jest pierwsza przyczyna problemu. Bo miałem auto u kilku macherów z komputerami do Man TGA i powiedzieli że mam wtryski...
strona założyć tarcza założyć strona internetowy założyć filtr oleju
usunąć zapisaną stronę xantia regulator creative inspire p5800 subwoofer
domofon włącznik programowanie pilota napędu bramy
Bezpiecznik Webasto w Fiat Ducato 2016 - lokalizacja Zakres pracy ciągłej kotła: Efektywność i bezpieczeństwo