Zacięty regulator z tyłu.Bez kanału ani rusz.
Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
Chyba kolega nie zrozumiał sugestii poprzednika i dodatkowo wadliwie interpretuje dokumentację. Ja obawiam się banalnie zużycia lub zawieszenia szczotek. ale to mogło spowodować dalsze następstwa być może do uszkodzenia regulatora włącznie. W teorii masz rację. Ale tutaj ma zastosowanie praktyka. Skoro na instalacji jest napięcie to jest również na...
Jeżeli masz Mitsubishi to zależy jak wygląda reszta alternatora i co właściwie jest uszkodzone. Regulator z szczotkotrzymaczem jest w granicach 150 zł.P
Układ wtryskowy bosch? Wyczyść regulator cisnienia
zasada dzialania regulatora
Wiem że nie można leżeć pod hydrowozem grzebiąc przy hydraulice bo można się z lekka przycisnąć :), czyli regulatory do czyszczenia czeka mnie długa męka pod autem tym bardziej jeśli chodzi o przedni regulator bo już raz go demontowałem tylko nie pamiętam czy w tej czy w poprzedniej xantii bo obejmy są dokręcone a plastykowe łączniki nowe bo jeden niedawno...
Witam. Dziś sprawdziłem ciśnienie na pompie na sztywno wynik 5 barów. Podłączę manometr w szereg jakie ciśnienie utrzymuje się na pracy silnika i czy regulator dobrze działa.
Witam.jesli chodzi o czeste stukanie pompy LHM to musisz sprawdzićciśnienie w akumulatorzeciśnienia(tj ta piąta kula przy regulatorze ciśnienia).nie pamietam dokladnie ale ona powinna miec chyba 72 bary azotu.Jeśli natomiast chodzi o łącznik stabilizatora to nie ma on wpływu na poziomowanie zawieszenia,chyba że Twoja xantia to model Activa Dodano po...
Witam. To jest chyba regulator silnika dmuchawy, z takim duzym radiatorem. Pozdrawiam.
Odkręć tą sferę i zobacz czy membrana jest cała, przed odkręceniem spuść ciśnienie z układu, na regulatorze jest śrubka na klucz 10
Sprawdź diody prostownicze.Jeśli alternator wydaje dziwne dźwięki, to zwarcie na diodach, w uzwojeniu alternatora lub poza nim - w instalacji. Sprawdź także łożyska. Jak za małe napięcie to do wymiany regulator napięcia.
Witam! Mam zamiar kupic takie autko jak w temacie. Czy może mi ktoś doradzić jak w prosty sposób sprawdzic zawieszenie w tym aucie (regulator hamulca, akumulator ciśnienia, sfery). Pozdrawiam Kris
Witam dziękuję za odpowiedz okazało się ze opaska jest w porządku, ale zatrzask puścił na czujniku regulatora wysokości i z tym mam pytanie czy gdzieś można dostać ta cześć "kulka" jest wyrobiona albo czy idzie w tym kierunku coś zrobić.I czy ten regulator się jakoś reguluje. Jeszcze raz dziękuję.
Coś mi się zdaje że masz do czyszczenia korektor wysokości. jeżeli regulator dziala to raczej brak innej opcji.
mam Xantię w niej wentylator pobiera sobie koło 10-14 A prądu , więc nie wiem czy twój wentylator może pobierać sobie ok 1A :D w każdym bądź razie układ ze schemat działa i spełnia należycie swoją rolę
Mi to wyglada na szczotki, ale w wiekszosci alternatorow szczotki sa caloscia z regulatorem tak wiec stawiam na to. Wykrec szczotki i sprawdz ich stan.
A więc eksperymentujmy dalej. Porządny amperomierz i mierzymy prąd na linii alternator - instalacja, akumulator - instalacja. W końcu samochód już trochę funkcjonuje i mogły zużyć się szczotki lub zwyczajnie zanieczyścić opiłkami mostek oraz regulator. W warunkach ekstremalnych ma to już znaczenie.
jeśli mogę odgrzebać temat moduł wentylatora do xantia 99r praktycznie bardzo podobny do peugeotowego upalony prawdopodobnie przez zabity filtr kabinowy podmieniłem już 3 komplety tranzystorów 1. 2 szt. MJ11015 padły od razu po właczeniu 2. 2 szt.takich samych -założyłem moduł dla próby w innym aucie (gdzie wszystko działa) padły tak samo od razu 3....
Dmuchawa nie powinna działać na samym zapłonie, przy niepracującym silniku. Skoro jest inaczej to masz uszkodzone coś w instalacji. Regulatora dmuchawy bym się nie czepiał - sprawdź zasilanie i masę dmuchawy po odpaleniu auta.
To masz elektroniczny moduł regulacji wymień go i po sprawie prawdopodobnie taki http://www.iparts.pl/czesc/regulator-wen... Dodano po 1 Jak byś go szukał to jest w dmuchawie
witam . mam pytanie dotyczące regulatora obrotów silnika wentylacji są tam dwa tranzystory /duże metalowe/ z napisem T1829-1 MEXICO 9551 co to za tranzystor poz.piotr
odłączyłem akumulator na 10 minut i nic to nie pomogło...nadal mam duże problemy z odpalaniem zarówno na benzynie jak i na gazie...czy może to być regulator biegu jałowego??Jak trochę pojeździłem na benzynie to mnie sie dławi...wydaje mi się że i tak jest zamulony na benzynie...?
w jaki sposób domowym sposobem mogę sprawdzić ten regulator ciśnienia, droga to rzecz da rade wymienić bez fachowego mechanika?? czy z jego powodu może nie świecić kontrolka check?? jeżeli ona tylko zaświeci to autko odpala. Posprawdzałem wszystkie kostki rzekomo łączą
Witam Chciałbym troszku odświeżyć temat Sprawa wygląda następująco: Zawieszenie działa W górę i w dół ale dzisiaj wjechałem na kanał a tam CAŁE PODWOZIE W SMARZE tz w tym płynie od zawieszenia Prawdopodobnie to uszczelki lub to co trzyma wysokość nie trzymają Może to kolektory ?? (ale jeśli by było to to by nie trzymał wysokości ale może trzyma puki...
Diagnozowałeś kablem ELM327 z programem PCMSCAN błąd P00C8 - w swoim Peugeocie mam to samo, w oryginale (PP2000) takiego błędu nie ma... Kolego prawdopodobnie masz opiłki w paliwie. Miałem identycznie w RHY 90KM. Gasł po kilku sekundach od wyłączenia zapłonu. Na regulatorze ciśnienia sitko zapchane opiłkami. Naprawa pompy WC jak i wymiana pompy NC (w...
Witam, Dzięki "elektrit", zrobiłem tak jak sugerowałeś. Strzał w dziesiątkę. Wstawiłem zaworek na powrocie z listwy wtryskowej i w ten sposób podniosłem ciśnienie paliwa, to samochód zaczął pracować poprawnie. Teraz będę musiał zakupić regulator - a to nie tania rzecz ok.350zł. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, dlaczego ECU nie wydłużał czasu wtrysku,...
Witam prosze mi podpowiedziec gdzie znajde urzadzonko regulujace obroty wentylatora w aucie CITROEN XANTIA 2000r,sterowanie manualne, cały czas wentylator pracuje na max.obrotach niemozna regulowac pokretłem,panel regulacji jest ok bo był podmieniany i zachowuje sie wszystko tak samo najprawdopodobnie jest ten regulator trafiony!!!,patrzyłem z grubasza...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Auto nie odpala. W układzie sterowania silnika zarejestrowano następujące błędy : P0246 - Przetwornik ciśnienia Regulator ciśnienia doładowania P0230 - Elektryczne wyłączanie (ELAB) P1112 - Kontrola ciśnienia w magistrali P0100 - Przepływomierz powietrza masowy P0340 - Cylinder 1 reference sensor Coherence Auto wcześniej gasło w trasie ale po chwili...
Są dwie ścieżki działania w sprawie "fachowców" od montażu LPG. Pierwsza, częściej polecana to "zamęczenie" fachowca do momentu aż doprowadzi instalację do poprawnego działania albo się załamie i zdejmie "sprzęt" zwracając pieniądze. Druga to przyjęcie do świadomości, że za instalowanie LPG biorą się ludzie bez uprzedniego przygotowania teoretycznego...
Idąc w stronę minimalizacji szumów warto pomyśleć o rezystorach z niskim współczynnikiem termicznym. Bzdury. Skąd Ty bierzesz takie teksty? Widać to w wielu tematach.
xantia korektor xantia ładować xantia pasek
płyta główna dekoder bosch agregat prądotwórczy płyta indukcja electrolux
Domowe sposoby na smarowanie uszczelek samochodowych Napięcie wyjściowe prostownika selenowego w MENUET UKF 20303