Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Witam, bardziej juz te objawy moglyby wskazywac - na 'przytkany korek / odpowietrzenie' w zbiorniku paliwa [ 'latajaca' wewnatrz korka rdza / pomiedzy wytloczkami z kilku blach lub zwyklym kurzem wewnatrz ] i okresowo, od wstrzasow calego motocykla - te 'paprochy' wewnatrz korka / 'zatykaja - odtykaja' otworki odpowietrzajace korek i zbiornik, przez...
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Wyjeździłeś paliwo prawie do zera, mogłeś przytrzeć pompę, to że leci paliwo z przewodu zasilającego nie znaczy że jest go odpowiednio dużo, powinno być ciśnienie około 1 bara. Pompa w baku (oryginalna daje 2.6 bara, resztę załatwia regulator na wtrysku - zbija do 1 bara a reszta trafia do baku) Inna sprawa mogło zassać syf z baku- przy pompie w koszu...
Jak sie parafina strąci to tylko cieplutki garaż. Zawali filtry i jest po kaszlu. Ojciec miał taki patent ze filtr siatkowy paliwa i przewody wraz z filtrem bandażował z przewodem z płynem chłodniczym. Paliwo sie w baku troszkę podgrzewało przez powrót. Co do denaturatu to niby ma pozbywać się wody z układy ale pozostaje pytanie na ile w nowoczesnym...
Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego Nic takiego Ci nie grozi.
Witam. Moje zdanie jest następujące. Kocioł na paliwo stałe ze względów bezpieczeństwa powinien pracować w układzie otwartym. Na ten temat było wiele bojów również i na elektrodzie. Masz praktycznie dwa wyjścia: 1- Zamontować zbiornik wyrównawczy gdzieś wysoko nad grzejnikami, w ten sposób otworzysz układ. 2- Zamontować wymiennik ciepła w kotłowni i...
Wg. logów N108 pracuje OK. Proponuję sprawdzić jedną rzecz a mianowicie jeśli obroty spadną i silnik zgaśnie to nie przekręcając kluczyka w stacyjce sprawdź czy na elektrozawór N109 (ten w linku http://obrazki.elektroda.net/46_12418806... dochodzi napięcie 12V - jeśli napięcie będzie to raczej wychodzi na to, że masz problem z układem zasilania...
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Wymień filtr powietrz to się kolego przekonasz ,może nawet trochę kucyków przybędzie jak go dotlenisz nowym filtrem.
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Takie objawy daje zatkany wydech lub przestawiony rozrząd.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Opis naprawy błędu P0087 – Zbyt niskie ciśnienie szyny paliwowej / układu Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa Można tak jeździć?
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Witam, sprawdz filtr powietrza - czy nie jest 'zatkany kurzem' lub jakimis 'paprochami', bo jesli swieca robi sie czarna - to mieszanka jest zbyt bogata w paliwo, a tak sie dzieje przewaznie - jak filtr powietrza jest 'przytkany kurzem'...Silnik jest wtedy slaby / nie wkreca sie i czesto jeszcze dymi z wydechu, z powodu zbyt bogatej mieszanki. Pozdrawiam.
Robiłeś jakiś remont tego silnika? A jak z filtrem powietrza nie zatkany?
Jeśli Fiacik stał długo bez paliwa to rozbieraj pompę paliwa. Ona ma w środku gumowe zaworki (membranę), które mogą być sparciałe i nie zaciągają paliwa. Do wyczyszczenia lub wymiany. Sprawdź, czy w ogóle popychacz w pompce pracuje jeśli silnikiem zakręcisz. Filtr paliwa do wymiany na dzień dobry. Koszt około 5 zł. W gaźniku jest jeszcze jeden filtr,...
Nie dostaje dostatecznej ilości paliwa-zapowietrza się (do sprawdzenia filtry,pompka zasilająca,zatkane przewody paliwowe)
Co 200 km? Trochę często. Może dostawcę paliwa trzeba będzie zmienić. Przy wypalaniu załącza się 5 wtrysk i może dużo paliwa podaje przez co spada ciśnienie na pompie i szarpie. Ewentualnie filtr paliwa zatkany.
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
Jednopunkt pracuje na ciśnieniu 0,75 do 1,25 bara, tak, że 2 bary wystarczy, zmierz na nowej pompie. Filtr paliwa wymieniałes? Może być zatkany rdzą.
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Może masz poprostu filtr paliwa zatkany tak często się dzieje. Wymień filtr i będzie ok.
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
Czyli brakuje jej benzyny? Dokładnie tak, a co jest powodem ? Może być kilka przyczyn takich jak: -pompka paliwa, brak wydajności -wszelkiego rodzaju zatkania układu paliwa, zatkane filtry, ostro załamane przewody -uszkodzony regulator ciśnienia -uszkodzona rurka w baku, nieszczelności na połączeniach itd itd. Jeżeli masz ukłąd paliwowy "z powrotem"...
A kranik ? Przewód paliwowy drożny ? Może filtr paliwa zatkany ?
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Witam.Kod 13 to brak sygnalu z czujnika tlenu(EOS),co moze byc spowodowanw uszkodzeniem sondy lambda lub wadliwym jej polaczeniu elektrycznym z komputrem,a kod 44 to zbyt niski sygnal tego czujnika.Na sam poczatek sprawdz polaczenia na wtyczkach(czy nie sa zasniedziale styki,uszkodzony kabel z sondy na ktorym lubi sie stopic izolacja,jezeli nie jest...
Witam, jesli paliwo 'ledwo kapie' z wezyka - to 'na bank' jest gdzies takie przewezenie [ zalamany wezyk, zatkanie osadami, itp. ], ze benzyna ledwo sie przez to przesacza i dociera do gaznika z duzym opoznieniem... Gdyby benzyna leciala z wezyka pelnym strumieniem, to jedyne miejsce zatkania - mogloby byc tylko na samym gazniku / w kroccu - rurce,...
P008A-00 – Zbyt niskie ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia paliwa - Możliwe przyczyny: - Zatkany filtr paliwa - Niska ilość paliwa w zbiorniku - Uszkodzenie pompy paliwa niskiego ciśnienia - Nieszczelność w układzie paliwowym (np. przewody, złącza) - Czujnik ciśnienia paliwa niskiego ciśnienia P0087-00 – Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej...
Zabity filtr paliwa, zatkany wydech 100 innych rzeczy też powoduje spadek mocy.
masz inst.gazową?wygląda na filtr paliwa zatkany!
To znaczy że układ wtryskowy i pompa działają poprawnie być może masz zatkany filtr paliwa przyczyna raczej jest od filtra do baku.
Witam. Może filtr paliwa zatkany, [do wymiany]. Jest tuż przy zbiorniku. A przy okazji sprawdź czy pompa podaje paliwo. P.
Z tego błędu masz tylko to do sprawdzenia : Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa
Witam, właśnie wracam z serwisu, po podłączeniu kompa pokazało czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony, filtr paliwa zatkany, ciśnienia paliwa=0. Wyciągneliśmy filtr paliwa-okazało się ze w tym chyba grzebieniu były połamane te plastikowe płytki, mechanik powiedział że to przez to, wymienili całą podstawę filtra paliwa i przy pompowaniu ta ręczną pompką...
Powodem takiego zachowania jest przytkany układ paliwowy tj.zatkany filtr paliwa,zatkany smok w baku lub uszkodzony ten plastikowy króciec na filtrze paliwa.Zrób test podając mu paliwo na pompę bezpośrednio z bańki bez filtra paliwa tak będzie najprościej.Moim zdaniem masz zanieczyszczony zbiornik
Zatkane w zbiorniku, często się zdarza grzyb po biopaliwach..
Wymieniłem ostatnio filtr paliwa, ale nic to wiele nie dało, owszem filtr paliwa był zatkany na nic, deka przepustowości nie miał. Ale po zmianie nadal kręci żeby odpalić. Pozdrawiam, Artur
Co do palenia: - zatkany kranik - zużyta pompa paliwa (zaworki membrana) - zatkany filtr paliwa - zatkane sitko na zasileniu pompy - zużyty zaworek przelewowy - nieszczelność na przewodach Co do sprzęgła to 2 z 1 stopniem trzeba zgrać i powinno działać chyba że inne cuda.
Witam. Paliwo jest, pompa działa? Filtr paliwa nie zatkany.
Dzięki za pomoc wreszcie naprawiłem ,przyczyną było to że kiedy ściągłem wężyk od przelewu nie lało paliwo czyli uzgodniłem że pompa paliwa daje słabe ciśnienie ,wyciągłem pompe i filtr .Pompa słabo podawała i filtr paliwa zatkany,ale dzięki za potpowiedzi wszystkim forumowiczom
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Kolego podaj konkretnie jak rzeczywiście zachowuje się skuter, bowiem podany przez Ciebie opis może dot. kondycji silnika (słaby) jak również usterki przekładni automatycznej. Czy silnik wchodzi na obroty, lecz wolno jedzie - wówczas byłaby to wina przekładni (paska, sprzęgła lub wariatora), czy też słabnie silnik podczas jazdy tj. "spada" z obrotów...
Może masz stara benzyne w baku?Jak długo jezdzisz na samym gazie? Pewnie filtr paliwa zatkany ! Sprawdz wpierw to.Zatankuj za 100zł swiezej benzyny zobaczysz co sie bedzie działo?
zatka filtr paliwo zatka filtr oleju zatka filtr powietrza
schemat generator turbina wiatrowy zawór ekspresu termistor drukarka
termet regulacja kotła tranzystor sterujący cewką przekaźnika
Citroen Jumpy 2.0 HDI 2013 - Kod błędu P1442, brak mocy Kondensator rozruchowy i pracy do pilarki Holz-Her – dobór, parametry, zamienniki