Myślę że wie o tym każdy mechanik, filtrona stosuję się tylko wtedy gdy niema nic lepszego pod ręką :D, niestety choćby knecht wypada dużo lepiej, sprawdzone na filtrach np pyłkowych, ale i oleju, wiadomo do starego grata to i filtron się nada. Filtron to nie jest jeszcze najniższa półka, bo są i gorsze chińczyki. Ja w moim słynnym 2,2 dci zauważyłem...
Idealne rozwiązanie na zatarcie silnika. Kontrolka może się zapalać z kilku przyczyn: - uszkodzenie czujnika (to najmniejszy problem) - uszkodzenie pompy oleju - odkręcony (poluzowany smok) - zatkany filtr oleju - uszkodzenie silnika Przy tych objawach to raczej może już nie być najciekawiej a dalsze uruchamianie silnika na bank go zabije. Na ten komputer...
Jak to się pompa może zapowietrzyć ? I co sama się odpowietrza, człowieku myśl trochę bo przyjdą młodsi, zdolniejsi i wy...lą cię z rynku. Oczywiście, że sama się odpowietrzy. Jak zlejesz olej, to ze smoka też on spłynie a w jego miejsce wejdzie powietrze. Następnie jak wlejesz olej to on zatka światło smoka wraz z powietrzem które w nim jest. Po uruchomieniu...
Chyba przeczytałem wszystko ale nie zrozumiałem w czym problem. Jeśli piła gaśnie po pewnym czasie to zaczął bym od sprawdzenia odpowietrznika zbiornika paliwa a nie od razu gaźnik rozbierał ewentualnie filtr paliwa. Zobaczysz jak teraz będzie "łatwo" ustawić gaźnik to nie stihl, że ustawia się na ilość obrotów tu gaźniki różnią się w zależności od...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Jak sie parafina strąci to tylko cieplutki garaż. Zawali filtry i jest po kaszlu. Ojciec miał taki patent ze filtr siatkowy paliwa i przewody wraz z filtrem bandażował z przewodem z płynem chłodniczym. Paliwo sie w baku troszkę podgrzewało przez powrót. Co do denaturatu to niby ma pozbywać się wody z układy ale pozostaje pytanie na ile w nowoczesnym...
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Dodatkowo. Zatkane filtry oleju mogą powodować takie problemy ?
Na tych narzędziach mogła się wypracować ? Nie koniecznie. Szum pompy oznaczać może kilka rzeczy. 1. niski stan oleju hydraulicznego. 2. gęsty olej hydrauliczny(trudności z jego zaciąganiem) 3. zatkany lub przytkany filtr oleju hydraulicznego(masz przy prawej nodze pod deklem aluminiowym). 4. łapanie powietrza przez pompę(zużtya pompa lub brak uszczelki...
Jeśli przed transportem była sprawna a po transporcie nie to sam nic nie zrobisz. Trzeb fachowca, wymieni filtr, nabije gazem i będzie OK. :D
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
ten na zdjęciu nie ma filtra odśrodkowego (ta płaska pokrywka to jest zaślepka).Filtr odśrodkowy ma podobną wysokość co główny filtr oleju. Zaślepki są stosowane w CF85 bo w XF105 powinien byc w standarcie. Dodano po 3 Jeżeli zapala się ciśnienie oleju po np. wyrzuceniu na luz zaraz po dłuższym obciążeniu silnika, to wina również może być w zatkanym...
Witam Mam pytanie jak powinien być złożony filtr powietrza do silnika kosy spalinowej, tak krok po kroku bo nie wiem. http://obrazki.elektroda.pl/1347531700_1... proszę o pomoc.
Byłem właśnie wymienić olej i mechanik był bardzo zaskoczony obecnością pewnego elementu w moim filtrze... mam taki wkład filtra (Purflux): http://obrazki.elektroda.pl/2044867600_1... Jak widać w górnej części wkładu są takie ząbki/haczyki - w moim filtrze założony był na to "dekielek" z zaworem i od góry sprężyna, która dociska całość...
Witam Pytanie dotyczące smarowania tokarki tub 32 . Czy w skrzyni reduktora jest może filtr oleju w układzie zasilania pompy smarującej skrzynie posuwów . Poziom oleju mam ponad oczko kontrolne a olej nie pokazuje się w otworze zasilającym . https://obrazki.elektroda.pl/2040164200_... Jak zdemontować pompę do smarowania suportu ? Po...
Koledzy szukam filtra paliwa, ktoś mi powie gdzie go znaleźć?
Witam Dziś zabrałem się za wymianę oleju w silniku uno, a co za tym idzie też wymiana filtra oleju. Filtr zapiekł się i dosłownie urwał. Przy tym zostały uszkodzone 2 klucze do filtrów, ale mniejsza z nimi. Teraz jest urwany filtr, więc nie ma nawet za co złapać. Oto zdjęcie co mi zostało po filtrze: http://obrazki.elektroda.net/5_128663509...
Płukać można i po mineralnym o ile był regularnie zmieniany i ma wysoki indeks płuczący nagary. Wypłukanie takiego jajka niespodzianki (który jeździł 30k na oleju) może się skończyć na lawecie. Można zatkać smok, zakleić filtr oleju i zawór go omijający, zakleić kanały w korbowodzie. W serwisie leją bo wiedzą co i kiedy było lane, ja bym takiego maczo...
Przyczyn może być kilka: -pęknięte pierścienie -zatkany filtr powietrza -u ciebie najprawdopodobniej problem jest w pokrywie zaworów- przytkany separator oleju.
co do pracy bez przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej to spokojnie jakiś czas możesz pracować. Proponuję otwór w obudowie filtra tylko zatkać. Co do czujnika oleju to niestety, żeby go wymienić trzeba dostać się do skrzyni korbowej silnika
Zapytam tak - czy są jakieś problemy z tym autem oprócz tego że jak ręką zatkasz dolot to jest brak reakcji? Jeżeli oprócz tego że jest olej na świecy nie ma żadnych innych objawów to zostaw to lewe powietrze (które jest wedle ciebie) w spokoju bo z autem jest wszystko ok. Druga sprawa jest taka - nie rób zagadek tylko pokaż co jest u ciebie w aucie....
To jest odpowietrznik zbiornika oleju, jego zatkanie może być powodem braku smarowania. Tak samo jak uszkodzona pompka, wytarty ślimak napędzający pompkę, zanieczyszczony filtr oleju.
do tego co wspominaja inni bo słusznie radza dodał bym wymiane filtra olejowego mialem taki przypadek SC ze sie zatkał po wymianie marki oleju na lepsza i objawy były podobne
Witam pana mam problem z fordem 8340 rok 93 skrzynia 16x16 pompa hydrauliczna z 3-ma filtrami. kupiłem ten ciągnik nie dawno miał niedziałający podnośnik ale poradziłem sobie z tym sugerując się wskazówkami pana na tej stronie, po rozłańczaniu komputera, wtyczek do czyszczenia ciągnik nie jeżdzi. Wyświetlacz ma elektroniczny złożony z trzech wyświetlaczy...
A co ma odma do układu smarowania? Tyle co picie w szczawnicy i szczanie w piwnicy. Ewidentnie masz zatkany/ zasmarowany zawór redukcyjny w pompie. Oczyścić i zadziała
Moim zdaniem powodem jest uszkodzenie zaworu w pokrywie filtra oleju i zatkanie przez to kanałów olejowych
Trudno doradzić jednoznacznie. Ale warto wiedzieć, ze mamy filtry zgrubne i dokładne. Filtr dokładny charakteryzuje sie przeważnie znacżącymi oporami przepływu. I z tego powodu nie zaleca się montowania na ssaniu. Zatkanie takiego filtra doprowadzi do pracy instalacji prawie na sucho. Filtr oleju silnikowego jest z grupy dokładnych. Niezbyt skomplikowane...
Filtr w baku nie zatkany?? Stihle miały niekiedy kłopoty ze smarowaniem bo puchły wężyki od oleju i nie podawało oliwy. W tej nie widziałem jak jest zbudowany układ smarowania,ale pewnie jakiś wężyk jest.
A może zatkany filtr na oleju w kieliszku.
Podejrzewam że ciśnienie oleju po zgaśnięciu kontrolki będzie OK. Wymień filtr oleju, czesto podróby nie mają bay-passa czyli zaworu omijającego filtr w razie zatkania. Zatkanie filtra smoka (np po wymianie uszczelki pod głowica) tez spowoduje takie objawy. Tak samo zacięty zawór przelewowy w pompie oleju. Ostatnio to ćwiczyłem w dwulitrowym Fordzie,...
Ważny jest odcinek pomiędzy pompą a zbiornikiem i czy olej się nie pieni. Pompa nie może zasysać powietrza i mieć zatkany filtr oleju przed pompą. Jeżeli usterka nastąpiła nagle trzeba sprawdzić klin i przeniesienie napędu na pompę.
czy dziala już Twoj cyklop u mnie było podobnie a winny był zatkany filtr w zbiorniku oleju
Tak po kolei - nie znaczy że wszystko sprzyja Twojej usterce 1. Zatkany DPF a to powoduje 2,3,4 2. Wysilona praca turbo 3. Przegrzanie, zbyt duże ciśnienie gazów 4. Rozrzedzony olej - częste dopalanie DPF 5. Szczątki świec żarowych 6. Brak smarowania, zatkany filtr oleju turbiny
Poluzuj zawór w pompie zobacz czy olej pocieknie. Jeżeli tak to dobry znak. Jeżeli nie to wstrzyknij tam olej i szybkoo wszystko zakreć zawsze coś zostanie do uszczelnienia gładzi pompy i jej pomoże. Podstawa filtra coś złapie ale i tak bedzie wszystko ściekało do miski. Zalej ją do pełna i szybko zakreć plastikową podstawke oring zatka kanał spustowy...
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Filtr oleju w C330/C360 ma dwa zaworki. Pierwszy to oczywiście zawór bocznikowy w przypadku zatkania filtra. Drugi to zawór przeciw spływowi oleju, w tych filtrach wykonany w postaci podkładki gumowej pokrywającej otwory zewnętrznej części podstawy filtra. W filtrach do samochodów zdarza się zastosowanie trzeciego zaworka w centralnej części podstawy...
Raczej montuje się filtry dokładne ( np oleju silnika z c360- c330 ) na wyjściu przed zbiornikiem oleju , gdyż zatkanie takiego filtra powoduje pracę pompy na sucho ,a także częściowe jego przytkanie powoduje spadek wydajności pompy . Na ssaniu pompy można jedynie zamontować filtr siatkowy zgrubny żeby był swobodny przepływ oleju do pompy .
To raczej nie jest wina filtra. Bo niby co ma filtrować, skoro przez smok przepływu nie ma. Wydaje mi się, że to wina oleju. Ma coś w swoim składzie, co przy pracy /tarcie i temperatura/ krystalizuje się i własnie te "ciała stałe" zapychają smok. Turbina siada, bo spada ciśnienie oleju. A sitko wyrzucam ,bo jest jeszcze mniejsze niż sitko smoka. Jako,...
Kolego podaj konkretnie jak rzeczywiście zachowuje się skuter, bowiem podany przez Ciebie opis może dot. kondycji silnika (słaby) jak również usterki przekładni automatycznej. Czy silnik wchodzi na obroty, lecz wolno jedzie - wówczas byłaby to wina przekładni (paska, sprzęgła lub wariatora), czy też słabnie silnik podczas jazdy tj. "spada" z obrotów...
Ciśnienie za duże ponieważ kanał olejowy zatkany (za filtrem).
Po co zalewa się filtr oleju, ano po to że suchy filtr stanowi bardzo duży opór dla przepływającego oleju, wtedy może dojść do uszkodzenia maty filtrującej i zatkania wypływu z filtra. Bardzo ciekawa teoria.
Nie wpadł jakiś element filtra, cokolwiek w odpływ? Skoro jest aż takie uderzenie ciśnienia po odpaleniu, coś musi być zatkane.
Czyli jednak przyczyną był zatkany filtr.
Zatkany filtr powietrza będzie powodował przegrzewanie silnika.
Ciśnienie na pewno jest dobre o czym świadczy normalna siła cylindra poziomującego. Problem jest ewidentnie z przepływem, który jest albo zbyt intensywny i wobec tego nie ma ciśnienia albo jakieś brudy z oleju zatkały smok lub/i filtr oleju. Mogą być też zacięte zawory.
na vagu masz bloki wartości mierzonych sprawdź sobie ile turbina daje ciśnienia i porównaj z wartością jaka powinna być ;) sprawdź terz filtr powietrza jeśli bierze dużo oleju... miałem taki przypadek że przez zatkany filtr silnik brał ogoromne ilości oleju. Pozdrawiam ;)
Zatkany smok lub filtr.
Sawek nie zupełnie się z tobą zgadzam.No oleju opałowym pracowałem 15 lat i nigdy nie zatkała się dysza/ filtr siatkowy dyszy/. Zamulał się filtr na ssaniu pompy i czasami filtr pierścieniowy pompy i to wszystko. W zeszłym sezonie dwa razy czyściłem wkład siatkowy filtra do wody na ,którym osadził się jakby kisiel. Opiłki piasek i inny syf to chyba...
zakładam więc, że jeśli smok olejowy byłby zatkany, to w serwisie by go udrożnili Czy kolega zlecił taką czynność? Wymieniono, sprawdzono działanie i do kasy. Z tym rozrządem występuje wiele zdarzeń. Pasków tam stosowano kllka rodzajów a do tego inne zmiany zakończone ostatnio zastosowaniem łańcuchów. Nic nie wyczytamy o własnościach oleju?
Minimalne ciśnienie to właśnie ok.2 bary na wolnych obrotach na gorącym silniku (C 330 rzadko ma problemy z ciśnieniem chyba, że jest skrajnie zużyty lub uszkodzona jest pompa olejowa,zatkany filtr, uszkodzony smok lub rurka pęknięta). Wszystko do weryfikacji po zdjęciu miski olejowej na początek wymiana filtru potem ewentualnie pompy.
Zacząłbym od sprawdzenia filtra powietrza i stanu oleju w silniku. Może być tak, że gaźnik przelewa albo naturalnie nie dusstaje powietrza przez zatkany filtr powietrza.
Jeśli zdecydujesz się na zamianę miejscami wyjść i efektem tego będzie działanie układu kierowniczego a brak działania hydrauliki rozdzielacza to moim zdaniem pompa ma za mały wydatek ( zużyta pompa , zatkany przewód ssący , filtr oleju zabrudzony , piana , gęsty olej ). Kręcąc kierownicą na wyłączonym silniku jesteś w stanie ruszyć kołami , a przynajmniej...
Witam Posiadam maszynę leśna forwarder timberjack 810b Jest tam silnik Perkins 1004 4t AB Silnik po remoncie tuleje pierścienie tłoki głowica wał pierwszy szlif Problem występuje z ciśnieniem oleju w silniku a mianowicie wygląda to tak po wkręceniu manometru obojętnie czy silnik nagrzany czy zimny bieg jałowy 1 bar po dodaniu gazu kompletnie nie reaguje...
Nie czytaliście że z rury wydechowej spaliny wydają się być normalne?? przecież przy takim stanie kompresji ten silnik nie dość że będzie miał problemy z odpaleniem to z tłumika będzie jak z "komina Batorego" podejrzewam że te 11bar to błąd pomiarowy... Sprawdź drożność to częsty objaw silników jak wyrzuca olej "zatkana odma" masz dwa rożne zawory....
Witam,na początek trzeba sprawdzić czy poziom oleju jest prawidłowy,prawidłowy mam na myśli czy nie za wysoki,spotkałem się z swojej karierze że ludzie potrafią nalać nawet 6 litrów oleju do silnika kiedy ma być tylko 4. Jeśli głowica była robiona w profesionalnym serwisie to napisz co zostało zrobione z cylindrem przy wymianie pierścieni ,czy cylinder...
filtr paliwo zatka zatka filtr powietrza zatka filtr paliwo
schemat wtyczki scart podlaczenie mikrofonu pilot bramy android android
termet regulacja kotła tranzystor sterujący cewką przekaźnika
Schemat płyty głównej Philips LatteGo 5400 Renault Laguna II 1.8 16V - brak reakcji na gaz