Filtr węglowy (filtr par paliwa).
to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
Witam . Problem jest taki że cieknie benzyna z filtra węglowego górnym odpowietrznikiem który jest zawsze otwarty . Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje ? Proszę o pomoc Filtr par paliwa do wymiany. Powód-tankowanie pod korek, po odbiciu pistoletu.
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
To potem jak będzie ok to pojedź na regulację LPG bo inaczej problem wróci.
Elektrozawór do zbiornika z filtrem węgla aktywnego. Pochłaniacz par paliwa.
Witam Chcę podłączyć do Frontery A (1995r.) 2.0i filtr-pochłaniacz par paliwa z Astry. Sęk w tym że oryginalny filtr Frontery ma tylko 2 końcowki, bo jest podłączony przez trójnik z kolektora ssącego ( wlot par ze zbiornika i wlot powietrza) natomiast filtr z Astry ma 3 koncówki: A - wlot par paliwa z baku, B - wylot do kolektora ssącego silnika, C...
Filtr węglowy/pochłaniacz par paliwa. Wchodzi w skład układu EVAP. [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Na pierwszym zdjęciu to filtr par paliwa dobrze, na drugim to filtr paliwa - sanki są zapewne z diesla - bez różnicy. Ok, dziękuję za odpowiedź. A wiadomo czy pod filtrem paliwa jest filtr par czy może ten filtr paliwa pełni podwójną rolę? Największą niewiadomą dla mnie jest czy mając w swoim samochodzie opcję jak ta z filtrem paliwa czy podpasuję...
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
jeśli juz to filtr par paliwa taki jak w załączniku?
Filtr par paliwa z weglem aktywnym.
Witam, trochę potestowałem i doszedłem do takich wniosków, że kiedy zacznę jazdę na zimnym silniku to po wciśnięciu pedału sprzęgła obroty nagle spadają i auto gaśnie. Tak się dzieje ze dwa trzy razy na zimnym silniku. Nawet jakbym nacisnął w tym czasie pedał gazu to auto i tak zgaśnie. Tylko teraz pytanie dlaczego tak się dzieje? Postanowiłem trochę...
Silnik poskładany, ale przydała by mi się jeszcze informacja gdzie w tym aucie jest/powinien być filtr par paliwa. Węzyk idący od zbiornika kończy się pod akumulatorem i nie jest nigdzie podłączony. Nie wiem też do czego jest zaworek przy filtrze paliwa, wogule to najlepiej jakby ktoś mi podpowiedział jak mają być podłączone wszystkie wężyki podciśnienia....
witam, co to jest za urządzonko w moim roverze pod maską, wygląda jak mały silniczek i połączone jest przewodami gumowymi z przepustnicą i filtrem par paliwa? do czego to służy? Tomek
No to jak obiecałem tak i piszę co u mnie powodowało problem. Auto zostało gruntownie sprawdzone pod kątem nieszczelności i zostały one wyeliminowane były 2 przy kolektorze ssącym i przy serwie jednak nie naprawiło to problemu. Problem rozwiązało odpięcie wtyczki od elektrozaworu na węglowymi filtrze par paliwa musiał się on przycinać lub otwierać w...
Dzięki, spróbuję podmienić czujnik na próbę, bo dolot już uszczelniony i wężyki podciśnienia też wymienione. Nawet wypinałem z instalacji podciśnienia zawór sterowania filtrem par paliwa. Nie sprawdziłem tylko przewodu do serwa. Sprawdzę i dam znac czy pomogło
Pewnie i tak jest odpalany z benzyny ,filtr paliwa był wymieniony? Napisz tak w ogóle więcej na ten temat, np. jaki kolor miały te świece-kolor lekko obrudsone-nic nam nie mówią. Kolega grzegorz 22 dobrze podpowiada-zalecone sprawdzenie kompresji silnika >każdego zasilanego LPG,ile to w ogóle ma kilometrów ma przejechanych? Co to są,jest,filtry par...
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
Witam. Sprawa chyba rozwiązana ;) Chyba filtr węglowy oparow paliwa mi się posypał albo zawór od niego. W każdym razie jak zdjalem wężyk od tego filtra jest o wiele lepiej -jak ręką odjął. Jak efekt będzie się utrzymywał to albo zaslepie zawór od filtra albo wymienię na nowy. Nikt chyba nie wpadł by na taki pomysł ,zeby szarpanie na gazie połączyć z...
Problem rozwiązany. Przyczyną był filtr węglowy par paliwa, prawdopodobnie jego nieszczelność. Po odpaleniu zimnego silnika sterownik otwierał zawór w filtrze, wpuszczając poniekąd lewe powietrze za przepustnicę. Zaślepienie tego przewodu dopływowego załatwiło problem.
Jaki masz filtr paliwa? Plastikowy z paroma króćcami? Czy wkład, z 2 króćcami i kostką?
Witam Mam następujace pytanie jakie ma być napięcie na elektro zawoze par paliwa ?Ten elektrozawór miesci się pomiedzy filtrem węglowym a koletktorem dolotowym.
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
Nad nadkolem to pewnie pochłaniacz par paliwa, a filtr faktycznie powinien być przy zbiorniku.
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Pochłaniacz par paliwa , tzw filtr z węglem aktywnym
Ok. Troche to zajęło ale dopiero dziś miałem chwilę czasu. Podciśnienie na jałowym biegu ~700 mBar. Co ciekawe praktycznie sie nie zmienia w całym zakresie obrotów. Wobec tego nie działa tez regulator ciśnienia paliwa. Cały czas ciśnienie paliwa jest na poziomie 2,35 bara. Natomiast po zdjęciu wężyka z regulatora wskakuje na fabryczne 2,9.. I tu się...
Do kolegi wyżej: Proponuje wnieść coś do tematu albo w ogóle zamilczeć i nie nabijać bezsensownych postów które tylko zmniejszają przejrzystość tematu. Do autora wątku: Filtr z granulatem jest to filtr par paliwa czy jak kto woli odpowietrzania baku. Teoretycznie nie jest on potrzebny oprócz tego, że opary paliwa mogą w niewielkim stopniu dostawać się...
Wg parametrów wtrysków są ok, to nie jest nowe auto i takie parametry to dobry wynik. Ja bym jeździł i nie ruszał, bo koni tym płukaniem nie dodasz, a jak dużo syfu będzie w baku i filtrze to jeszcze sobie zaszkodzisz. Wartość auta to około 4 tys. złotych, a jak się wysypie pompa lub wtryski to włożysz parę stówek jeszcze w niego. Jeśli już chcesz płukać,...
nie miałem takiego problemu ale sprawdź uszczelki przy filtrze paliwa sa dwie jedna pod śrubką od filtra a druga pod kopułką filtra są w zestawie z filtrem paliwa. wymieniałem parę razy filtr i nie wszystkie uszczelki pod kopułkom idealnie pasują ale filtr ma też bardo duże znaczenie.
Wymieniłem Zbiornik filtr paliwa z węglem aktywnym wymieniłem zawór odpowietrzania baku i po przejechaniu około 40 km znów błąd P0441co robić? Pomocy
kolego mascott ma elektryczna pompkę paliwa wystarczy parę razy strzelić rozrusznikiem
No dobra to w koncu nie rozumiem, to Ty masz ten powrot nie drożny ?? skoro problem jest tego typu ze utrzymuje sie odpowiednie cisnienie na listwie a na podcisnienie idzie zamiast oparow paliwo to moze w celach typowo diagnostycznych zaslep podcisnienie przy regulatorze no i oczywiscie z drugiej strony przy przepustnicy....?? Jezeli chodzi o ciśneniomierz...
Paliwo ? Filtr paliwa, zapowietrzony układ ? Masz gruszkę to parę razy spróbuj rano parę razy podpompowac i czy będzie poprawa . Dalej to już trzeba by głębiej szukać
Pochłaniacz par paliwa/filtr węglowy. Czarna plastikowa puszka. Podłączona właśnie kilkoma wężykami.
Z plaka odpalił. Pojeździłem parę dni i znowu przestał odpalać. Nie wiem może filtr paliwa wymienię chociaż był wymieniony w kwietniu.
To jest wężyk od pochłaniacza par paliwa. Można z tym jeździć, nie jest to niebezpieczne dla silnika, ale komputer zarejestruje błąd i zapali check engine.
A więc, postanowiłem dzisiaj podjechać na diagnostykę komputerową żeby ułatwić sobie sprawę. Jednak w połowie drogi auto odmówiło posłuszeństwa, gasło nie miłosiernie. Zdenerwowany zjechałem na pobocze, wyjąłem stare świece (te Championa RN9YCC) fajkę do świec, i zacząłem wykręcać wkręcone wczoraj NGK BPR6E, w trakcie ponownego wkręcania starych świec...
Kolego nie pisałem nic na temat pompy spiętrzającej.Napisał że nowy filtr paliwa jest większy o parę milimetrów a ja mu tylko o tym że jeśli włożył większy filtr do obudowy do może to spowodować że nie uda mu się skręcić obudowy paliwa a z tego wyniknie nieszczelność i zapowietrzanie układu
Cześc zapewne chodzi tobie o 126p w wersji elx to czarne o czum piszesz jest to filtr węglowy par paliwa opary paliwa z baku przechodzą przez niego i dostarczane sa pod gaźnik po to aby zostały spalone razem z mieszanka paliwowo powietrzną el, fl i starsze tego nie miały wszystko po to aby maluch stał sie bardziej ''ekologiczny'' Dodano po 3 odnośnie...
Rozmawiałem z kolegą który jest mechanikiem z wykształcenia i pracował kupę lat w tym zawodzie i opowiedziałem mu, że się stało jak przymroziło z rana a popołudniu jak już było cieplej to ponownie miał moc i odpalał normalnie ale po przejechaniu jakiegoś małego dystansu ponownie tracił moc, ale nic nie szarpał ani nic, to powiedział, że możliwe iż jest...
Jest to elektrozawór pochłaniacza par paliwa, a ta puszka, to właśnie pochłaniacz. Dodano po 3 Zawór otwiera się przy dużym obciążeniu silnika, przy normalnej jeździe jest zamknięty. Być może u Ciebie padł i jest stale otwarty.
Tylko ta woda... Pół szklanki na tydzień... Oprócz przewodów: Jakość samego paliwa zweryfikowano? Szukano dziury na podłączeniu wlewu paliwa do zbiornika? Raczej nie, ale nie ma jakiś dziwnych połączeń pochłaniacza par paliwa? Ktoś wlał jakiś rozpuszczalnik, lub dziwną substancję do zbiornika?
Pod maską razem z puszką filtra par paliwa. W większości VW po prawej w okolicy zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego lub spryskiwaczy
Jak nie możesz filtra paliwa zlokalizować to prawdopodobnie jest w baku na pompie paliwa. Drobne sitko albo coś podobnego. Węglowy od par paliwa może być gdzieś pod przednimi błotnikami,zderzakiem itp.
Zrób co ci podpowiadam filtr paliwa -po woli wyeliminujemy usterkę. Musimy parę czynności wykonać potem napiszę dlaczego. Wyciągnij z niego paliwo do słoika czy butelki i opisz je. Filtr paliwa jak wkładasz to masz tam znaczniki przy składaniu na obudowie i uszczelki zależy od konstrukcji. Po włożeniu go ponownie zalej paliwem nim zakręcisz pokrywę...
Pewnie coś z pochłaniaczem par paliwa - filtr węglowy... Dodatkowo, jakaś drobna nieszczelność w okolicach zbiornika. Więcej konkretów kolego. Sprawdziłeś co tam się pod spodem dzieje? A jak Ci leci po układzie wydechowym, będzie BUMMM?! Trochę własnej inicjatywy!
Właśnie a nie da się go wyregulować nie reaguje na śruby obydwie Dodano po 1 A jak filtr paliwa wyciągnąłem i odpaliłem bez filtra to parę sekund pochodziła na wysokich i zgasła jak bym ją zalał albo też lipa
Witam, Skoda Octavia I BFQ 1.6 + LPG wylewa się benzyna ze zbiornika korkiem wlewu paliwa, zawór na filtrze z węglem aktywnym działa prawidłowo poza tym po odłączeniu przewodu par paliwa do pochłaniacza problem nie ustał. Który zawór przy wlewie paliwa odpowiada za ten problem ? https://obrazki.elektroda.pl/2485421000_...
Cześć wszystkim, Dzisiaj wymieniałem filtr paliwa w silniku 2.0 TDI CFGB. Robiłem już to parę razy i odpowietrzałem go za pomocą stacyjki. Jak zobaczyłem, że filtr jest napełniony, dokręcałem śrubki, 5 przekręceń stacyjką i palił od strzała. Tym razem zauważyłem, że nie odpala się pompa paliwa w baku po przekręceniu kluczyka. Temat ogarnąłem VCDS'em...
Witam mam problem jak w temacie szukam informacji na ten temat i nie mogę znaleźć nic konkretnego.Piszą ze filtr paliwa znajduje się pod bezpiecznikami ale tam jest filtr oparów,filtr węglowy,pochłaniacz par(tak nazywają to inni) czy może jest zintegrowany z pompą paliwa w baku ? bo piszą że tam jest tylko taka kratka a gdzie indziej go nie widać.
Witam Mam samochód Daewoo Tico już na swoje lata (20) i po raz kolejny mam problem z podciśnieniami - zawsze objawiało się to gaśnięciem silnika i niskimi falującymi obrotami na biegu jałowym. Za każdym razem wymiana rurek (sparciałych) pomagała i autko odzyskiwało dawne obroty. Problem jest teraz następujący rurki wszystkie powymieniane posprawdzane...
LPG jest? Jak nie to czy słychać pompę paliwa po otwarciu drzwi kierowcy? Kiedy wymieniany filtr paliwa? Czujnik temperatury silnika i zasysanego powietrza co pokazuje wtey? Czy odłączenie fizyczne (zdjęcie wężyka) zaworu par paliwa poprawia odpalanie?
Nie za bardzo rozumiem w czym jest problem...odkręcisz dwie śruby mocujące filtra par paliwa odchylasz lekko i masz dostęp do mocowania zbiorniczków...
Masa piny 36 i 54 oraz obudowa. Zasilanie pin 13 i 35 (ten zasila także zawór filtra par paliwa). Zasilanie cewki pin 3 z przekaźnika podwojnego pin 5 Z przekaźnika podwójnego z pinów 4,5,6,10,13 wychodzi zasilanie na cała elektronikę.
Wymień auto na A class podobny filtr podobna cena. Ale mniej spala paliwa to ci tak żal tej kasy nie będzie. Żeby raz na parę lat filtr zmienić. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji.
Kontrolka wody filtra paliwa pali się podczas odpalania auta. Później w trasie przez parę km miga i w końcu gaśnie. Wymieniłem filtr paliwa na nowy i znowu to samo. Jaka przyczyna? padnięty czujnik? czujnik czyściłem przy wymianie ps: kiedy odpaliłem auto (kontrolka świeci cały czas), pobujałem samochód to zaczęła migać.
Witam! Zaszla potrzeba uszczelnienia baku i trafilem na problem lamerski :( Przy filtrze paliwa sa dwa niebieskie przewody (prawie napewno par paliwa). Z baku ten przewod jest polaczony dalej jakas czarna przedluzka z niebieskim lebkiem, ktos wie jak to rozlaczyc, na sile nie idzie :(
No to kolego oprócz zkorodowanego zbiornika paliwa wymień jeszcze zalany filtr węglowy par paliwa.Właśnie takie są oznaki jego zalania.
Tak posiada LPG.taka definicja Definicja kodu P0443 Usterka obwodu zaworu kontroli odmulania układu kontroli emisji par paliwa
Witam Na pewno jakby Koleżanka uzupełniła w profilu informację o miejscu zamieszkania łatwiej pomóc, ponieważ ktoś z nas mógłby mieć warsztat w okolicy. A wracając do tematu: -filtr cząstek stałych często jest problemem (szczególnie podczas jazdy po mieście, ponieważ nie ma jak przeprowadzić pełnej procedury regeneracji, krótko mówiąc - dłuższa jazda...
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Problem z opowietrzaniem to inaczej skład mieszanki powietrza, par paliwa i spalin, które przenikają przez pierścienie tłokowe i par oleju smarującego, powodując ich zassanie i spalenie w silniku.
Czemu więc jest sucha świeca? No to kapnąć parę "kropel' paliwa do filtra powietrza (bez przesady) to może wtedy "zagada" :idea: Nawet za filtr powietrza po prostu do gardzieli gaźnika.
Tak rope tankuje od lat do koparki i samochodu na tej samej stacji i z tylko 1 banki która jest tylko do ropy i niczego więcej. Ten szlam ciężko umyć wygląda jak (glut) czy coś takiego. Czy mogę mieć zardzewialym jak i to przez to ? Szlam trudny to opukania dodam i parę centymetrów grubości
Filtr paliwa nowy, przekażnik nowy i dalej to samo.Trzeba odczekać parę minut zapali, ale po przegazowaniu gaśnie.
Ważny jest stan techniczny silnika i filtr powietrza.
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
VW Golf 5 TDi 1.9 TDI 90 KM BXE kręci i nie odpala . Zapala się lampka przepalonej żarówki, przejedzie parę metrów i gaśnie . Wymieniona pompa paliwa oraz filtr i dalej to samo. Problem powstaje co parę miesięcy. Jakieś porady? Napisz dokładnie! Reg. 3.1.15. Publikowanie wpisów przedstawiających problem, bez podania wystarczającej liczby informacji...
Myślisz dać trójnik przy filtrze paliwa, manometr i sprawdzić. Robota na parę minut
To sprawdź Jeszcze raz to co napisałem rozrząd czy na pewno na znakach. Dolot powietrza od filtra do przepustnicy zawor par paliwa i jego przewód, czasem podczas roboty się wypinal z tyłu. Czujnik wałka ale to tylko oscyloskop.
Wystarczy króciec doprowadzający perę wodną dać między filtr powietrza a turbinę tak aby był jak najbliżej turbiny. Dokładnie o to chodziło i to był najprostszy sposób doprowadzenia pary, natomiast efekty nie były za mocne więc mechanik poradził żebym wpiął się w przewód od odmy i rezultaty są na poziomie 4-5l. oszczędności paliwa czyli ok. 40% i volvo...
Czy ktoś ma może schemat elektryczny do Clio 2 1.4. Gaśnie bez powodu, potem po 5-10 min. odpala bez problemu. filtry paliwa, wtryskiwacze czyste. pompa paliwa - kręci przez parę sek po wł. zapłonu i po osiągnięciu określonego ciśnienia wyłącza się. co może być grane?
wstaw sobie filtr paliwa z pompka-peugoty miały i inne modele,,,lub odkręć wtryskiwacz i zakręć parę razy rozrusznikiem,,,a podstawa szczelne przewody,,paliwowe
Witam kolegów mam problem z błędem P0443 (zawór par paliwa w filtrze węglowym) był spalony zawór wymieniłem na nowy kable sprawdzone te od sterownika i te od skrzynki bezpieczników są sprawne, sterownik podrzucony drugi i błąd nadal widnieje gdzie szukać przyczyn z góry dzięki za podpowiedzi.
Ten filtr z gaźnika to nawet ślepy wyciągnie, jest go prosto wyjąć. Filtr wymienić trzeba, a pompa kosztuje 20zł. W pompce mogła przerdzewieć sprężyna i nie odbija membrana lub zaworki się zastały. Zestaw naprawczy kosztuje parę groszy a naprawa nie zajmuje dużo czasu. Sprężyny chyba w tym zestawie nie ma. Ja naprawiałem pompkę i sprężynę z latarki...
Według mnie wymiana całego gaźnika mija się z celem. Ja w swojej Husqvarnie 254 kupiłem zestaw naprawczy za 50zł membrana, dysze i inne, po umyciu dokładnym przedmuchaniu gaźnik śmiga jak nowy. Sprawdziłbym : - kompresję, - filtr paliwa, - umył gaźnik - pokręcił parę razy i sprawdził czy świeca mokra jak mokra znaczy że daje paliwo, - świecę i iskrę,...
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
mam to samo, 1,3 cdti w astrze, na tych mrozach nie chce zapalić w ogolę, jak jest cieplej, pomaga jak na zapłonie poczekam aż pompa paliwa napompuje, i to dwa razy i odpali od strzała, po pierwszym odpaleniu, pochodzi minute zgaszę i odpala normalnie. Czy ktoś sobie poradził z tym problemem, bo już sił mi brak. Wymienione: rozrusznik 900zl akumulator...
Jeżeli byłby to immobilizer to powinna zaświecić się kontrolka od niego. Bateria w kluczyku kosztuje parę gr , można wymienić w ciemno. Dobrze by było odczytać jeszcze raz błędy. Filtr paliwa orginał czy zamiennik
Witam wszystkich zainteresowanych. Parę dni temu wymieniłem filtr paliwa który był umiejscowiony w zbiorniku paliwa i wygląda na to że to właśnie to był problem gdyż samochód po wymianie jeszcze ani razu nie zawiódł, odpala normalnie. Czujnik temperatury i inne rzeczy były w porządku. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za porady.
Panowie zostało mi parę gratów z mojego projektu, jakby ktoś był chętny na coś to pisać na pw. Wszystko praktycznie nowe: zbiornik paliwa z kranikiem, gaźnik dellorto sha (replika) z filtrem, osłona łańcucha, mocowanie tylnej zębatki.
Co podejrzewam - filtr paliwa - pompa paliwa - sonda - wtryskiwacze - filtr paliwa Mariusz To sprawdź to a nie podejrzewaj. I napisz co z tych rzeczy wykluczyłeś. Choć ja parę rzeczy bym wykluczył a parę dołożył, ale na wcześniejsze miejsca.
EGR nie zawyży ci obrotów - jedynie zaniży jak nie będzie zamknięty. Więc jak go masz odpiętego od koletktora i jest zamknięty to go zamontuj ale nie podpinaj wtyczki żeby się nie otwierał. No chyba że masz zaślepke to w ogóle po temacie. Obroty to lewe powietrze - nie masz takiego problemu? Ewentualnie gaz może lecieć mimo pracy na PB. Jeszcze zostaje...
Witam. Jeśli temat się już przeplatał to bardzo przepraszam ale jestem bezsilny, a więc tak: mam Golfa 3 to 1.9 goły diesel. Bardzo ciężko pali rano choć stoi w garażu. Dość długo muszę kręcić aby zaskoczył, a jeżeli zaskoczy to obroty falują. Dziś zdarzyło się pierwszy raz jak tak silnik szalał od 1tys nawet do granicy przygasania silnika. Po kilku...
Jeżeli auto ma już parę latek, to ja wymienił bym najpierw filtr paliwa - kosztuje pewnie tyle co wizyta u mechanika, a i tak trzeba kiedyś to zrobić.
Witam, jak w temacie, jadąc w dużym mrozie (-25°C) na prostym odcinku nagle zapalił na sekundę na ekranie komunikat "Usterka silnika" i zaraz zniknęło. Auto straciło moc, ale jakoś dotarłem do domu. Po zejściu mrozów podłączyłem ELM i jedyny błąd to P288C, czyli niskie ciśnienie na listwie. Moje pytanie brzmi: czy to możliwe, że przez mrozy (silnik...
Dziękuję MIMISIU też myślę że to przepływomierz, świece zmieniłem i filtr paliwa przy zbiorniku wymieniłem także w poniedziałek się okaże. Dam znać jak to rozkminie z tym przepływomierzem. POZDRAWIAM a powiedz czy jest jeszcze jakiś filtr paliwa pod maską. Mam tą furę parę miechów dopiero jestem zielony. Tym czasem
Mam podobny problem. Auto zachowuje się jak by się dusiło, a przy włączonej klimie jest masakra. Wiem że mam uszkodzony dolny zawór od filtra par paliwa i jutro mam zamiar go wymienić- kolega specjalista od sprzętu ciężkiego mi wyjaśnił że to uszkodzenie powoduje dostawanie się lewego powietrza do silnika.
Witam. Mam takie pytanie. Mam auto po wypadku w którym został zgnieciony filtr paliwa i złamał się ten czujnik. Silnik po kolizji nie chce odpalać. Długo kręci zanim odpali. Czy uszkodzenie tego czujnika może powodować problem z odpaleniem auta czy nie ma to znaczenia? Te nóżki się wyłamały co wchodzą do środka do filtra paliwa. Paliwo nie cieknie....
Najważniejszy jest wężyk podciśnieniowy do mapsensora - to ta czarna puszeczka ciut większa niż pudełko zapałek, z zieloną wtyczką, on musi być koniecznie szczelny, oraz grubszy wąż do serwa hamulcowego, reszta nie jest potrzebna, oczywiście nie mogą "syczeć" ale można je zatkać (ja mam zatkane, bo to np pochłaniacz par paliwa, sterowanie klapką powietrza...
Witam, troszkę odgrzeję temat bo wpadło mi do głowy, a może komuś się przyda. BW50 przy instalacji bez powrotu. Czy jest możliwość założenia trójnika przed listwą wtryskową. Przy odejściu na webasto dać śrubę regulacyjną od LPG i powrót do zbiornika zrobić dodatkowym wężykiem, lub wykorzystać przewód węglowego filtra par paliwa? Idzie on do zbiornika,...
Charcoal Canister Purge Układ oczyszczania (opróżniania) pochłaniacza par paliwa z węglem aktywnym. Opary paliwa zgromadzone w zbiorniku po uruchomieniu silnika wykorzystywane są do skomponowania mieszanki paliwowo - powietrznej. Dzięki temu efektywność wykorzystania zawartego w zbiorniku paliwa wzrasta, a emisja szkodliwych związków chemicznych do...
A jak chcesz wypróżnić wszystko z baku to najlepiej odłączyć filtr paliwa (ten koło tylnego koła) i zasilić pompkę paliwa. +12V na bezpiecznik drugi od lewej podać albo się bawić kluczykiem (po włączeniu kluczyka pompa jest zasilana parę sekund).
Cześć Mam problem z puga 307, 2.0 HDI 90 KM na osprzęcie siemensa samochód przez kilometr, dwa jechał tak jak by nie miał mocy, później wszystko wróciło do normy po zgaszeniu już nie chciał odpalić, Przy odpalaniu wgl nie słychać pompki paliwa w zbiorniku, bezpieczniki cały, Po podłączeniu zewnętrznej pompki nadal nie odpala, Błędów brak, filtr paliwa...
Tak dla pełni informacji przydałby sie rocznik tego cudeńka:) Powodem zapalenia sie MIL jest błąd pewnie w obwodzie zaworu odpowietrzana par paliwa z baku. Dobrze sie domyslasz ze tam jest filtr weglowy ktory pochlania pary bezyny i jak filtr jest pelny otwiera sie zawor i przewodem do kolektora dolotowego są odprowadzane. Zmiana paliwa nie ma na to...
Jako że temat z martwych wstał to zdecydowanie nie polecam Boscha, kiedyś to faktycznie była jakość i marka... ale to co jest teraz produkowane to porażka totalna, przynajmniej co chodzi o filtry paliwa, choć poszło to też z ceną..., Parę ładnych lat temu Bosch, Knecht czy UFI kosztował około 130zł, teraz Knecht czy UFI jest na poziomie 90zł a Bosch...
Dzisiaj po szkole spróbuje odpowietrzyć i zobaczymy. Z pompowaniem paliwa próbowałem za pierwszym razem zaworek brzęczy ale i tak parę razy nacisnołem troszkę lepiej było ale to nie to co powinno być. Dodano po 11 Odpowietrzanie nic nie pomogło ale założyliśmy trzecią pompke zasilającą i zaworek zwrotny dodatkowo do filtrów paliwa daliśmy jak jutro...
filtr accord filtr paliwa actros filtr paliwa scania filtr paliwa
matryca ue50j6200 zakładanie nowych tematów livebox router bezprzewodowo
stabilizator lm7812 stabilizator lm7812
Błąd ID88 w falowniku Sofar Solar - jak naprawić? Licznik zdalnego odczytu - zielone diody przy wyłączonych bezpiecznikach