czarno zóółty lewa kostka jak patrzysz przez zaslepke od halogenu, tam razem w jednej kostce sa cany, jesli stara fabia czyli cos koło 2000-2003 to sprawdz instalacje pod filtrem powietrza.
może uszkodzona lambda, do wymiany filtr powietrza,
Chwyć za lewy koniec obudowy silnika (od strony szyby) i pociągnij :lol:
Spokojnie dojedziesz, wysusz konkretnie instalację zaizoluj a później podwieś w górze między kielichem a filtrem powietrza.
witam. mam pytanko.skoda sdi 1.9 rocznik 2004 przy obciążeniu,1200 obr silnika chlapocze podobnie jak przy filtrze paliwa będącym do wymiany.czy to możliwe żeby to był odpowiedzialny zawór dawki paliwa? Dodano po 16 moim zdaniem może to być coś z zaworem recyrkulacji spalin za durzo podaje spalin do kolektora ssącego imieszanka przy wyrzszych obrotach...
Nie jeżeli ktoś ma roszczeniowy charakter. A symbol odpowiada filtrowi powietrza do KIA.
Witam mam problem z swoją Skoda Fabia 1.4 MPI 50KW z 2002 r . Problem jest taki że skoda ma duże spalanie jak na taki silnik ok 10/11 lit /100km dodatkowo dławi się przy ruszaniu i ostatnio byłem nią w górach to pod górki musiałem na trasie redukować do 3lub 2 biegu bo nie miała siły ciągnąć. Świece czyscilem filtr powietrza nowy .
Wiązka, o którą pytasz, znajduje się pod akumulatorem i najlepiej zdemontować akumulator, filtr powietrza i jego obudowę. Co do samej wiązki to oczywiście, że można wymienić, tylko trochę cierpliwości. Od tego sugeruję zacząć - sprawdż wiązkę od pompy.
Rozumiem, że muszę zdemontować filtr powietrza? czy coś jeszcze? żeby wszystko zobaczyć jak na tacy?
Dla potomnych: Obudowa filtra potwietrza obluzowała się podczas wymiany płynu hamulcowego i obijała się na wyżej wymienionych obrotach silnika o metalowe pudełko od sterownika w miejscu podszybia. Zastosowałem gumowy dystans pomiędzy metalowym pudełkiem a pudełkiem filtra powietrza.
Tam znajduje się filtr powietrza. Odkręć go i zobacz czy nadal piszczy.
Witam, wymieniłem filtr paliwa w Skodzie Fabii 1 1,9 tdi 101 KW (6Y2). Oznaczenie części od Filtrona to PP839/5. Samochód po wymianie sprawia problemy podczas jazdy. Po ruszeniu i zmianie biegu na 2,3 lub 4 traci moc na około 2/3 sekundy mimo naciskania pedału gazu. Po chwili moc wraca i samochód normalnie przyspiesza. Potem przy jednostajnej jeździe...
tylko takie coś http://obrazki.elektroda.pl/2481436300_1... Dodano po 2 podłączył pod komputer i sprawdzał bez wyciągania pompek Dodano po 2 wymieniłem na nowe orginalne z VW przepływomierz, listwę zasilającą , czujnik ciśnienia turbiny filtr paliwa i powietrza
Wyciagnij komp. do gory i wyjmij obudowe filtra powietrza.
Te silniki w tych skodach są takie krzywe. Może nie aż tak ale są . Dolna poduszka nie ma nic do wysokości czy równości . A jak chcesz mieć pewność to obejrzyj poduszką na skrzyni pod filtrem powietrza. Co do wysokości auta to trzeba pomyśleć o sprężynach i tyle.
Może sprawdzić czujnik ciśnienia oleju i ewentualne jego podłączenie (może kabel/koncówka się urwała)? Zapewne jest gdzieś w blok silnika wkręcony i zapewne nie jest zbyt drogi. Jeśli nie masz manometra z odpowiednią przejściówką to jedyny sposób żeby sprawdzić czy jest ciśnienie oleju. PS. Piomoto - w tym samym czasie pisaliśmy widzę dlatego się powtarzam....
To jest chyba wyjście P4, z tego co widziałem powinien być podpięty do obudowy filtra powietrza. Później sprawdzę u siebie w Polo.
Przepływomierz lub okablowanie, zobacz blok 010 masa powietrza 0 i w bloku 008 IQ via MAF(Mass Air Flow) po przekroczeniu "magicznych" 2500obr wskakuje ustalona masa powietrza i sterownik rejestruję błąd, potem jeździ jak z odpiętą przepływką prawda? Jak ją zrobisz, zobaczysz jak te auto powinno jeździć. Jak wymienisz przepływomierz, wymień filtr powietrza...
Sprawdź przepływomierz powietrza. Nie wiem czy jest klapka czy termistor we filtrze powietrza. Miałem taki problem w oplu albo w matizie już nie pamietam.
Panowie auto benzyna dla kobiety do miasta do tej pory jeżdzi Seicento i starcza to jej .Mamy w rodzinie takie Skody jeżdzą kobiety i im to starcza .Tylko nie wiem jaki to silnik bez pokrywy filtr powietrza nad Aku.
ciekawe są twoje stwierdzenia,ale jak koledzy mówią sprawdź tak i wszystko wiadomo,a i możesz zrobić zwarcie na pinach i od razu będzie wiadomo,ale po twoim opisie można też sugerować zgnita instalacja elektryczna pod filtrem powietrza cała wiązka. pewnie to 2000 rok lub cos koło. tam sprawdź.
1. Mały wężyk to odma - poczytaj na internecie o niej. 2. Zaznaczony na czerwono element, to chwytak/wejście powietrza do filtra.
Przymierzam się do samodzielnej wymiany filtra paliwa z oryginalnego fabrycznego na PP839/5 Filtrona. Mam dwa pytania: 1) czy mogę bez obaw przelać paliwo ze starego filtra do nowego, czy nowy filtr mam zalać "świeżym" paliwem ? Nowe paliwo nie jest problemem, ale zdania widzę podzielone a budowy filtra nie znam. 2) do jakiego poziomu zalać paliwo...
Witam Przypuszczam że zepsuty jest czujnik światła w skodzie fabii 1.4 MPI 2001r. Problem jest w tym że nie mogę go zlokalizować. Może ktoś mógłby wysłać zdjęcie lub opisać gdzie dokładnie jest ten czujnik. Domyślam się że trzeba zdemontować filtr powietrza aby uzyskać dostęp do czujnika. Z góry dziękuję za odpowiedź 🙂
1)Sprawdź szczelność. Zdejmij rurę z filtra powietrza, odpal i zatkaj ręka. Jeśli zgasnie to powinien dolot być szczelny (tylko nie żadnymi szmatkami bo nie daj Boże zassie). 2)Załóż nową pompę. Używka z Felicji w nie wiadomo jakim stanie to nie rozwiązanie. Przy okazji nowy filtr paliwa. 3) Sprawdź działanie sond w parametrach. Z tym twój "breloczek"...
Nie.Zanim zacząłem ściągać izolację,zdemontowałem akumulator i obudowę filtra powietrza.
Bobo, autor napisał przecież, że otwiera temat i sam uznaje go za niedopracowany, wymienia ułomności projektu i domyślam się, że oczekuje od forumowiczów propozycji na rozwiązanie problemów. Osobiście temat uważam za bardzo ciekawy i zarazem obiecujący. Dozowanie pary uzależniłbym od podciśnienia za filtrem powietrza. Czy silnik od tego nie skoroduje?...
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
wyciąg akumulator i filtr powietrza łącznie z obudowami po prawej stronie stojąc przodem do silnika masz korytko w którym są przewody w wężu peszla. O te przewody chodzi
Bardzo dziękuję Kolegom. Dostałem się już do ECU. Na przyszłość jeżeli ktoś będzie miał podobne problemy z przerywaniem silnika przy przyśpieszaniu i błędami z czujnika ciśnienia w kolektorze to przed wymianą czujnika, który co prawda nie kosztuje dużo, ale zawsze wydatek, warto sprawdzić wiązkę. U mnie winowajcą był przewód masowy idący do MAP sensora,...
Witam serdecznie Pacjent - Skoda Fabia 1,2 44KW 2008 rok - jak na taki mały samochodzik, bardzo dużo pali - około 11 litrów benzyny na 100km w trybie mieszanym. Samochód nie wywala żadnych błędów na konsoli, jeździ raczej normalnie, ma moc - wszystko niby śmiga.. Jeżdżę nim na maxa w granicy 100-110 km/h - czyli żadnych szaleństw, większość to trasy...
Witam. Pacjent Skoda Fabia 2 1,4 16V BXW 2009. Problem jaki mam to tzw. turbo dziura między 2000 a 3000 obrotów na każdym biegu. Jak delikatnie jadę to tego nie ma. Wymieniłem: Świece, kpl. Rozrząd, Filtry powietrza, paliwa i oleju bo olej też zmieniałem, Tłumiki końcowy i środkowy, Patrzyłem do katalizatorów dołączam filmiki, Przepustnice, Zmierzyłem...
problemy są różne, bo czujniki padały pompy też ale i wiązki korodowały zaraz tu za filtrem powietrza przy grodzi. wystarczy sprawdzić napięcie (bezpiecznik na akumulatorze) i plus po zapłonie,a co do czujników to wartosci jest podana w blokach wartosci Dodano po 11 problemy są różne, bo czujniki padały pompy też ale i wiązki korodowały zaraz tu za...
Witam Posiadam auto Skoda Fabia 1.2htp, jest po remoncie silnika: -rozrząd -planowanie glowicy -zawory nowe -cewki nowe -świece nowe -filtry (oleju, powietrza, paliwa) nowe -olej 10w 40 -wtryski prawidlowe Po kilku dniach spokojnej jazdy na krótkich odcinkach zapalił się check engine i pokazało błąd związany z niewydajnością katalizatora. Postanowiłem...
witam byłem na serwisie skody i stwierdzili ze nie łącz kable w wiązce pod filtrem powietrza i trzeba bedzie wymienic cała wiązke która kosztuje 7.000zł to połowa wartości samochodu z ta kase to kupie nowych kabli i wymienie sobie sam i zamkne sie w 100zł
Niestety zbiornik z płynem wspomagania jest pod akumulatorem. Trzeba go wyjąć i zdemontować filtr powietrza, plus podstawę akumulatora. Dosłownie 6 śrub m6 (na klucz 10) i jedna m8 (trzymająca akumulator na klucz 13). Pod podstawą jest zielony korek. Bo wygląda na niski stan płynu stąd głośna praca i działanie tylko przez kilka minut.
Nigdzie go nie widzę ani w komorze filtra ani w dolocie do filtra i kolektorze, mam problem czy silnik ciepły czy zimny ciągle 42 st.C Zintegrowany z MAP lub MAF.
Kolego „nom” czy twoim zdaniem wymiana uszkodzonego zespołu wskaźników o czymś świadczy. A dlaczego to mnie się pytasz?:-) A o czym ma świadczyć niby? Nie widziałem to nie wiem, jasnowidzem nie jestem. Nie znam instalacji elektrycznej w fabii, nie mam żadnych schematów a jedynie mgliste pojęcie. Poza tym nie da się nic powiedzieć bez diagnozy...
napewno masz Fabie ktora juz ma troche lat,a czestą przyczyną talich usterek jest zgnita instalacja pod filtrem powietrza. musisz go wyjac i rozciąć otuline wiązki inatalacji ktora idzie pod filtrem powietrza,a przewoby będą wygladał odpazone od wody. jeden nadtni i zobaczysz że już są mkocno skorodowane.a wtedy trzeba jechac do elektryka lub kupic...
Niestety pod znaczkiem nie było nakretki, jednak oazało się ze trzeba bylo mocno pociagnać żeby zdjąć tą pokrywę, ponieważ są tam takie sprytne gumowe zatrzaski (bolce), dzieki ktorym szybko mozna zdjąć wielokrotnie całą pokrywę razem z filtrem powietrza, nie niszcząc zatrzasków. Okazało się, że przepustnica była baaaardzo zabrudzona, nawet musialem...
witam ponownie, pompa naprawiona, dzięki panu Rafałowi (naprawa_pomp) udało mi się zaoszczędzić masę czasu i pieniędzy, facet zna się na rzeczy i naprawił-wymienił uszkodzona elektronikę za niewielkie w stosunku do alledrogo (od 1100 do 1800 zł !!! ) pieniądze bo 550 zł. Do tego dostałem gwarancje na rok czasu, tak wiec choineczka z zegarów zniknęła...
Witam. Błąd P0171. Nieprawidłowa mieszanka, coś tam z ciśnieniem. Auto niby zapala normalnie ale po chwili zaczyna szarpać, strzelać w tłumik i w końcu gaśnie. Dopiero za którymś razem odpali normalnie. Ogólnie taki problem z zapalaniem mam od kilku lat. Do tej pory tylko w ciepłe dni nie chciał palić (wiosna lato), im cieplej tym gorzej palił. Na LPG...
Tak chodzi o powietrze. Dziura w ic, dziura w każdym wężu idącym od filtra powietrza poprzez turbinę, ic aż do silnika jeden gazuje drugi słucha. Zaczął bym od samego dołu przy intercoolerze, często jakiś kamień jak nie ma osłony dolnej silnika potrafi gumę uszkodzić.
Na moje oko wygląda OK ten wykres tzn. wydajność reduktora patrząc po ciśnieniu jest stabilna - nie ma spadków jakiś znacznych ale to by ci też przelączyło na benzyne zgodnie z ustawieniami w programie. MAP sensor też wychodzi poprawnie. FIltr gazu fazy lotnej i ciekłej masz wymienione ostatnimi czasy? I filtr powietrza też myśle ogarnięty? W MAPie...
Witam, jako, że jest to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość., przechodząc do rzeczy, potrzebuje kogoś kto mi coś podpowie, a może sam miał podobny problem, bo zaraz pół auta wymienię i przy okazji swój system nerwowy. Otóż gaśnie mi silnik na niskich obrotach(Fabia) i to w czasie w czasie jazdy. Mówiąc konkretnie to co wymieniłem; -filtr paliwa...
sprawdź węże filtra powietrza może gdzieś być dziura stąd falowanie i szarpanie
Witam błąd dotyczy czujnika ciśnienia barometrycznego i odnosi się do działania układu ciśnienia bezwzględnego w kolektorze sprawdź kolego czy nie masz jakiejś nieszczelności zacznij od filtra powietrza a skończ na kolektorze ssącym.
przyczyna bolaczki twojego auta lezy najprwdopodobniej po stronie uszkodzonej instalacji elektrycznej w komoze silika.robiles rozplot wiazki elektrycznej?sprawdz wiazke z lewej strony pojazdu,pod filtrem powietrza jesli to 1.4 mpi,bo nie napisales jaki masz silnik...przy samej podluznicy i scianie grodziowej.rozplacz wiazke i wysusz ja jesli jest mokra,czasami...
Witam. Mam problem z wyskakującym błędem P2188 system za bogaty na biegu jałowym. Wymieniłem sondę lambda, ale nic to nie dało. Sprawdzalem tez wzrokowo węże na silniku oraz przeciścilem przepustnicę. Co sprawdzać/robić dalej? Dodam że silnik pracuje normalnie, nie zauważyłem nadmiernego zużycia paliwa. Po skasowaniu błąd wyrzuca ponownie kontrolkę...
Witam, posiadam Skode Fabie 1-ke (6Y) 1.2 HTP 40KW 55km z 2003 roku. Otóż to mam taki malutki problemik. Wszystko było dobrze do czasu, na rozgrzanym silniku po przekroczeniu 170 tys przebiegu, zacząły falować obroty na biegu jałowym. Tak po odpaleniu ma 750, falują one w ten sposób 750-730 spadają max do 700. Rozumiem nierówna pracę tego silnika, bo...
Nie rozpiepszy się przez to przypadkiem rozrusznik? Za długie trzymanie też nie jest wskazane. Nic się nie rozwali. Rozrusznik to zwyczajny silnik prądu stałego. Owszem nie jest zalecane trzymanie tego ponad 10 sekund, ale przy zapłonie to jednak chwilkę trzeba te 4-5 sekund przytrzymać, a Ty trzymasz 2 sekundy. W takim starym aucie gdzie jest tyle...
Znalazłem poradę na temat wymiany filtra przeciwpyłkowego w Fabi http://obrazki.elektroda.net/23_12409504... http://obrazki.elektroda.net/100_1240950... http://obrazki.elektroda.net/77_12409509... http://obrazki.elektroda.net/36_12409511... http://obrazki.elektroda.net/16_12409513... http://obrazki.elektroda.net/46_12409515...
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Witam, Mam problem z zapalaniem Fabii 1.4 16V 2003 rok. Autko zapala losowo - 2 na 5 razy wszystko jest OK. 3 na 5 razy kręci tylko rozrusznikiem bez efektu. Po ok. 10 razie zakrztusi się na sekundę i zgaśnie. Po kolejnych 2-3 próbach zapala wreszcie i można jechać bez problemu. Moje wrażenie jest takie, że dopiero za tym 10 razem silnik dostaje paliwa...
Gazownik by się przydał, najlepiej nie z takich co popatrzy na rurki i powie, że tak ma być. Z ostatnich obserwacji potwierdzam że opóźnienie (ręczne) załączenia się instalacji o jakieś 800m-1km usuwa wszystkie problemy. Auto żwawo przyspiesza, nie telepie, helikopter nie świeci. Może punkt włączenia ma za nisko, albo jakiś czuj nie czuje? Między reduktorem...
Fabia 1.2 2003r bardzo źle działają nadmuchy wewnętrzne (auto nie posiada klimy), mam wrażenie, że dmucha wszystkimi szparami konsoli, zamiast otworami wylotowymi, jak gdyby rozłączyły się jakieś rury nawiewowe, jestem niemal tego pewien. Silniczek działa na wszystkich prędkościach, daje gdzieś wewnątrz jak odkurzacz, regulator "ciepłoty" zmienia temperaturę,...
Witam, skoda fabia 1.4 tdi 2004 rocznik nie odpala na zimnym. Odpala jedynie po psiuknieciu plakiem do filtra powietrza. Świece żarowe są ok ponieważ grzeją, co może być nie tak? Akumulator sprawny w 100%
Byłem u mechanika. Czynnika było połowę ilości, która być powinna. W takim stanie odłączyliśmy sprężarkę od akumulatora z instalacji samochodowej i podłączyliśmy na krótko do akumulatora warsztatowego. Po załączeniu silnika klima schłodziła wnętrze, że aż miło. Po podłączeniu do instalacji samochodowej - nie podjęła działania. Mechanik zaczął przeglądać...
Najlepiej sprawdź wtryskiwacze na stole... Korekty nie są miarodajne i nic nie mówią o kondycji samych wtryskiwaczy jak i tego jak końcówka rozpyla paliwo i czy nie występuje zjawisko "wtrysku punktowego" gdzie ze względu na kumulację paliwa w jednym miejscu nie zawsze jest ono spalane całkowicie. Układ dolotowy powinien być suchy, czyli nie powinno...
jakie moga być skutki zatkania odpowietrznika egr co idzie do filtra powietrza od zasysa powietrze jak go zatkam nie widzę różnicy takiej.
Dokladnie. Wiazka idaca wzdluz lewej podluznicy pod obudowa filtra powietrza. Czasem wystarczy wywalic tasme i zostawic luzno kable a czasem juz trzeba sztukowac.
Mam problem z moją Skodą Fabią polegający na chwilowej utracie mocy (brak reakcji na pedał gazu) szarpanie podczas jazdy a czasami na biegu jałowym zwłaszcza na skrzyżowaniu mocno skaczące obrotu (pomiędzy 800 do nawet 600 obr/min wg. wskazania obrotomierza. Brak błędów według VCDS Lite oraz brak błędu check engine jedynie sporadycznie ale nie za każdym...
Witam. Z braku czasu , samochodem , a raczej wiązką zająłem się dopiero wczoraj. I tutaj mam pytanie czy wiązka która oglądałem to ta właściwa. Ale od początku. Wymontowałem filtr powietrza razem z obudową , i akumulator razem z obudową . Dostrzegłem wiązkę która biegnie z góry od okolic modułu elektronicznego przy przedniej szybie w dół ,potem wchodzi...
16825P0441System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania. Przedewszystkim sprawdz czy zaworek odpowietrzajacy zbiornik paliwa jest sprawny . lub czy silnik nie zasysa lewego powietrza zaworek znajduje sie przewaznie w okolicach komory silnika lewe lub prawe nadkole w skodzie zdaje sie jest z prawej strony na przewodzie...
Umiesz czytać? SDI. A przyglądałeś się czy nie ma w przewodach paliwowych z filtra do pompy powietrza? To nie jest zaawansowany technologicznie motor, konstrukcja bardzo prosta.
Auto z silnikiem 1.4 BNM(zwykła turbina bez VTG) kopci przy 3tys rpm (nawet nie jadac, zwykła przygazówa a za autem jest czrna chmura). Podczas jazdy b. cięzko wkręca się na wyższe obroty b. mało mocy. Teraz tak: Błędów brak Egr sprawny(wyczyszczony) Korekty b.dobre(okolice 0.3-0-5) Pompki sprawdzone nawet na stole w serwisie bosh-a i sa ok. Synchronizacja...
z VAGA to juz samochód potraktowałem jest ok. nie liczac nadmiaru mieszanki paliwowej , bo tak na razie musze pomykac , bo inaczej BUM . wody w układzie chłodzenie nie ubywa. cisnienie na cylindrach jednakowe. reduktor LPG nowy (asterix) . przepustnica czyszczona. nowy mod. w http://skoda-jano.opole.pl 255 zł /org./ chyba nie mam innego wyboru jak zakup....
człowieku właśnie mnie uświadomiłeś że w twej głowie faktycznie nie ma nic prócz gołych danych zebranych z różnych forów i artykułów. Spróbujmy przeanalizować ten konkretny przypadek do końca opierając się o twe gołe dane: - wtryski wylotem w dół - oczywiście do zrobienia z tym że albo trzeba będzie je przykręcić do obudowy filtra powietrza albo przykręcić...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
Wszyscy tylko piszą weź + z tego czy owego ale nic z tego nie wynika. W mojej skodzie fabii 1,4 75km zrobiłem to tak: 1. kupiłem światła do jazdy dziennej z automatem z allegro http://obrazki.elektroda.pl/5309591100_1... 2. czarny kabelek łatwo pod "-" na akumulatorze, po prostu przykręcić pod śrubkę na klamie. 3. żółty kabelek (do "+"...
Jak masz błąd niewłaściwego podciśnienia to przed wymienianiem czegokolwiek sprawdź czy gumy mocujące obudowę filtra powietrza do silnika nie zostały na silniku, silnik wtedy bierze lewy cug i generuje błąd niewłaściwego podciśnienia.
Witam, kilka dni temu wykonywałam w autoryzowanym serwisie Skody we Wrocławiu (nie podam nazwy dealera, chyba że ktoś będzie zainteresowany) dokonywalem dwie usługi tj. ; 1) wymiana oleju, filtrów: oleju, paliwa, powietrza, kabiny, płyn hamulcowy. 2) po wykonaniu oględzin auta serwisant zalecił wymianę uszczelniacze wtryskiwaczy, jak stwierdził pociły...
przerembel: miałem identyczny przypadek. serwis i inne warsztaty proponowały mi wymianę pompy na nową - 2 tys zł. ponieważ jestem ciekawy rozebrałem tą pompę: tam gdzie jest możliwość rozpołowienia pompy - jest to miejsce gdzie łączy się silnik elektryczny z pompą. jest tam sprzęgiełko ( fi ok 12 mm wysokie też 12 mm) oś silnika i pompy zakończona jest...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
no dobra dzieki za zainteresowanie i dzieki wszystkim co rzucili swiatlo na problem wspomagania. wspomaganie juz mam banan 25 miales swieta racje z nidoladowanym akumulatorem. wlasnie naladowalem dokladnie akumulator i problem zniknol. dziwne bo fabia krecila prawidlowo a jednak wspomaganie sie nie zalaczalo. widac pojemnosc mojego aku,ulatora mowi...
Najbardziej widocznym skutkiem jest pewnie zabrudzenie silnika olejem, ale sądząc że jest sucho to pewnie długo nie jeździłeś. Drugi skutek to że silnik złapał trochę lewego powietrza (bez filtra powietrza) ale skoro przewody leżały pod osłoną to pewnie nic sie nie stało. przewody te można nazwać odmą, tyle w temacie
Cześć, mój problem to Skoda Fabia 1.4 MPI w gazie (stara generacja). Pali i chodzi dobrze na gazie, problem jest w tym, że gdy wyłączę silnik, czy gaz pod maską i na zewnątrz samochodu! Kiedy zdejmę rurę do filtra powietrza, tam jakby się wydobywał!!! Pomożecie??? AI: Jaki dokładnie system gazowy jest zainstalowany w Twojej Skodzie (LPG, CNG)? LPG AI:...
Witajcie Głowica już na stole.Zrobiłem teścik szczelności zaworków {zalałem naftą } okazało się że po dziesięciu minutach na 2cyl. jest pusto, poszło wydechem.Mam jeszcze problemik dlaczego mam czarne świece ,przepustnica wygląda jak bym miał diesel >masło< . Może to być wina zaworu egr bo przy rozkręcaniu zauważyłem stopiony przewód plastykowy...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
No i stało sie. Pogoda sie poprawiła i w koncu mogłem poświęcić troche czasu, żeby ruszyć temat. Jednak nie udało mi sie rozkręcić nastawnika. Znalazłem jeszcze inną rzecz, która mogła mi mieszać tylko przydła by sie opinia kogoś kto jest w temacie. Otóż, przy wyjmowaniu filtra powietrza, zauważyłem że najwyższy wężyk, który odchodzi od N18 jest oderwany...
Nic nowego nie dodawałem do niej. Jest w niej alarm, który nie działał jak trzeba jak zaistniała cała ta historia ale już elektryk to naprawił. A stało się tak po swoich działaniach: 1. Izolacja kabelków od sondy landy w koszulkę termokurczliwą. 2. Wyciągnięcie akumulatora i filtra powietrza aby zobaczyć jaką mam pompę wspomagania i ewentualnie sprawdzić...
Za wysoko na pewno nie jest..., rzekłbym, że jest niżej nawet niż stary. Denko zbiorniczka wyrównawczego jest niżej niżnajwyższa część reduktora. Syfon? Chodzi ci o to czy gdzieś nie zacisnąłem przypadkiem węży?? Przyglądałem się i nie widziałem nic takiego, reduktor zmienił pozycję niewiele, największa przeróbka to przeniesienie na grodź filtra fazy...
TAk czerwonym po testach bo on zapisuje wszystko do momentu nie od momentu , zresztą jak wybierzesz to wykresy pójdą od nowa. Parownik jest narazie stabilny no ale to luz. MAP sensor to ps 01 - poogoogluj jak wygląda i wyszukaj w komorze silnika i popatrz czy wężyki do niego nie chodzą luźno (z obu stron i oba. Nie wspomne o kolektorze dolotowym jakby...
(at)Misiek8161 Dzięki za wskazówki. Lekko się podłamałem niepowodzeniem z przepustnicą bo byłem pewien że to jest to. Czemu? Po pierwsze już chyba 2 lata temu mechanik mówił mi że kiedyś przy okazji przydałoby się wyczyścić przepustnicę ale że nie jest to pilne (coś tam popatrzył na swoim komputerze i tak wywnioskował) , po drugie nawet wymiana filtra...
Jestem już po czyszczeniu przepustnicy. Nie było to takie straszne jak myślałem. Różnica polega głównie na innej budowie plastikowych elementów podłączenia wlotu powietrza z filtra oraz samej maskownicy silnika. Dodatkowo przepustnica jest sterowana w 100% elektronicznie i nie widziałem możliwości by w jakiś nieinwazyjny sposób dostać się do śilnika...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Ciesze się że Ci wesoło. Mówicie Opel a ja mówię że to kicha. Gdyby Opel był naprawdę git to by się francuzom nie sprzedał. Co jest? opelek nie był na mocy konkurować ot by z Peżociakiem? Przecież gdyby postawił obok siebie 407-mkę i Insignię to każdy wołał by że Insignia spoko a Peugeot be be, prawda? Mwicie Skoda łokej a ja mówię że to resztki z Golfów,...
Witam. Skoda Fabia 1 1.4TDI 70 KM BMN Brak komunikacji z samochodem po podłączeniu do komputera. Używany program Delphi. Próbowane kilka razy z takim samym skutkiem. Ostatnio mam z nią bardzo dużo problemów. 1. Nie chce odpalać. Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka i kręceniu rozrusznikiem dopiero odpala. 2. Zdarza się że szarpnie podczas jazdy i zgaśnie....
Skoda Fabia 1,2 hpi. 2003 Witam wszystkich mam problem z silnikiem a dokładnie z jego pracą. Obroty silnika są nierówne, najczęściej spadają w dół, szarpie silnikiem, a od wczoraj zauważyłem, że gdy gwałtownie pusze nogę z gazu, to słyszę dziwne tak jakby zassanie powietrza. Po zdjęciu osłony silnika ustaliłem, że ten dziwny dźwięk wychodzi z przepustnicy....
fabia filtr powietrza filtr powietrza fabia filtr skoda fabia
sterownik dogrzewacza zabezpieczenie spawarek doktor oleju
kamera cofania alternator rozładowuje akumulator
Whirlpool - komunikat LF na wyświetlaczu: przyczyny i rozwiązania Tablet Kiano nie włącza się i nie ładuje - co robić?