Witam. Poszukuję filtrów do płynu chłodzącego. Są filtry Gano itp. ale po pierwsze są dość drogie, po drugie trzeba je sprowadzać ze Stanów lub Australii. Podobne rozwiązania są stosowane do filtrowania wody w pralkach lub zmywarkach, albo basenach, ale nie mogę znaleźć czegoś, co zamontuję szeregowo na przewodzie 32 mm. Może ktoś słyszał o czymś takim,...
Filtry płynu chłodzącego stosuje się w samochodach ciężarowych i maszynach budowlanych. Taki filtr musi zapewniać o wiele większy przepływ niż filtr benzyny, spójrz na średnicę przewodów. No chyba że, dla poprawy własnego nastroju założysz sobie takie filterek na przelewie (przewodzie powrotnym) do zbiorniczka wyrównawczego (a wiele aftermarketowych...
Ta z lewej woda w paliwie, prawej zanieczyszczony filtr powietrza a na dole po środku niski poziom płynu chłodzącego- grozi przegrzaniem, zatarciem silnika.
vin WMA18SZZ2BW157655 , FILTR WODY ZNACZY PŁYNU CHŁODZĄCEGO
Kolejno (3 kontrolki z pierwszego zdjęcia): niski poziom płynu do spryskiwaczy szyby, niski poziom płynu chłodzącego silnik, obecność wody w filtrze paliwa. Na przyszłość polecam lekturę instrukcji obsługi swojego samochodu :/
Wymieniłem płyn chłodzący, olej, wszystkie filtry A termostat w obiegu płynu chłodzącego?
Przede wszystkim trzeba by poprawnie zdiagnozować i poszukać przyczyny a nie tylko usuwać skutki. Co do odmy, to proponuję sprawdzić filtr powietrza np. Co do ubytku płynu chłodzącego, to też da się to zdiagnozować, ale z tym lepiej podjedż do kogoś kto się na tym zna (próby szczelności, próba na zawartość spalin w układzie chłodzenia itp.) i kto ma...
Pod filtrem paliwa, czujnik z kawałkiem przewodu i szarą wtyczką.
woda w filtrze paliwa (na to stawiam, - należy spuścić nagromadzoną wodę w filtrze paliwa) ewentualnie: - poziom płynu chłodzącego - poziom płynu hamulcowego
Parownik sprawdź czy jest ciepły . Może masz za niski stan płynu chłodzącego. Legalizacja zbiornika, a te objawy które opisujesz to zbieg okoliczności. Chyba że zlecales jeszcze jakieś pracę.
Witam Podczas wymiany filtra paliwa w Passat 1,9 tdi b5 zamieniłem przewody i podałem płyn chłodniczy jako zasilanie paliwem do filtra. Samochód kręci i kręci ale zapalić nie może bo ma płyn chłodniczy zamiast ON. W filtrze pełno płynu, oczyściłem... ale co dalej :( pobrało mi z pojemnika jakieś 200-300 ml płynu chłodzącego. Proszę o szybką odpowiedź
Tak jak pisałem sprawdź przy jakiej temperaturze płynu chłodzącego przełącza Ci na gaz, szczelność dolotu, wylotu. Kiedy ostatni raz wymieniałeś filtry od gazu fazy lotnej i mokrej?
1. Auto wyposażone w przepływkę - czyścić podmienić od innego, nie stosować zamienników. 2. Pomiar czujników wałka G40 i wału G28 tylko na oscyloskopie lub podmiana, inne pomiary to shit 3. Jeżeli w aucie coś było robione i potem awaria - robimy to jeszcze raz (np. rozrząd - usawienie, filtr paliwa i rurki czy nie pozamieniane i filtr w złą stronę założony)...
Dziękuję za poradę, jednak ze zdjecia nie mogę się zorientować w którym miejscu ten czujnik jest. Patrząc na silnik z przodu widzę 2 czujniki jeden obok filtru oleju drugi z prawej strony niżej od tego obok filtra oleju. Gdy poruszam tym obok filtra oleju to wskaźnik pokazuje prawidłowo temperaturę płynu chłodzącego.
Cześć, mam identyczny problem tylko że moja kia na dodatek puszcza chmure z nieprzepalonej ropy po odpaleniu. Świece wymienione, aku nowy, rozrusznik nowy, na kompie zero bledow, oleju i płynu chłodzącego nie łyka,nowy filtr paliwa. Mechanicy rozkładają rence.
Filtr przeciwpyłkowy kiedy był wymieniany ?
Tak, wszystko jest ok. Jeździć i dbać, dobry olej, filtry co max.10 tysięcy, płyn chłodzący nie woda .
O innych ciśnieniach piszemy, ja o tym w układzie chłodzenia którego pilnuje korek i możliwej z tego rudzie przy przepustnicy, Ty o ciśnieniu sprężania w cylindrach i oleju tu i tam. Wiem że nagrzewnica cieknie czuć w kabinie i brudzi szyby i to do roboty w lecie. Zaczęło ciec i czuć po odkamienianiu, czy przed ? Ja to odkamienianie robiłem octem, 2L...
pasek rozrządu -przełożyć przekaźnik podpięty pod licznik kilometrów woda w filtrze paliwa to ta kontrolka poniżej- spuścić wodę z filtra- zawór u dołu filtra ta druga migająca czasem poziom płynu chłodzącego sprawdź
Witam. Mam problem z audi a3 8l 1.6AKL Po nagrzaniu auto gaslo ale po jakiś 10minutach odpalało i jeździło aż do pewnego czasu. Po kilku dniach takiej jazdy strzelił z wydechu aż auto zgasło i po chwili odpaliło dojechałem do domu i zobaczyłem że rozerwało wydech teraz nie chce zapalić Wymieniłem: -filtr paliwa -czujnik położenia wału -bezpieczniki...
Mam dwa identyczne wózki widłowe LINDE h35 gaz silnik WV. Jeden odpala i jeździ bez problemu, drugi po odpaleniu moment marznie parownik i gaśnie, trzeba grzać nagrzewnicą lub polewać gorącą wodą. Wymienione wszystkie membrany filtry itp. dalej problem, oczywiście stan płynu chłodzącego jet ok. nie awiem co robić-mogę wymienić parownik, ale to chyba...
. Zauważyłem , że płyn spływa po takim czarnym pojemniku podobnym do rozrusznika . Znajduje się on naprzeciwko tego wiatraka chłodzącego Pewnie chodzi o filtr oleju. Zobacz czy nie cieknie z przewodu sztywnego układu chłodzenia który wchodzi do pompy cieczy właśnie nad filtrem oleju. Często tam się rozszczelnia w tym silniku.
Na filmiku wyraźnie jest widoczny wyciek z pod rurki wychodzącej z pompy cieczy chłodzącej do chłodnicy, jest ona uszczelniona za pomocą oringu, również widoczne jest że ta rurka nie jest w dobrej kondycji, a jest bardzo cienka ścianka, więc jeśli nie jest przegnita to niedługo przegnije. Należy wymontować rurkę i wymienić oring, a jeśli zajdzie potrzeba...
Witam. Mam podobny problem w swoim mk4, silnik 1,4 16v AHW. Gdy postoi przez noc, z rana jak odpalam silnik ma ok 1100 obrotów, pochodzi chwilę i zaczyna trzepać nim jakby miał wyskoczyć z ramy. Jak troszkę pochodzi obroty spadają powoli do ok 750 i pracuje normalnie. Dzieje się to tak jakby podczas włączonego ssania. Zostały wymienione świece, przewody...
Wtryski nowe czy używane? Co dokładnie padło w starych? Filtr paliwa zmieniony? Podłącz urządzenie diagnostyczne I obserwacja parametrów tj temperatury paliwa, temperatury płynu chłodzącego, synchronizacja oraz ciśnienie na listwie powinno wiele wyjaśnić.
Temat do zamknięcia :) Przyczyną problemu były przetarte przewody od wtryskiwaczy na wiązce która się znajduje między filtrem powietrza a kabiną. Wiązka ta opierała się o przewód płynu chłodzącego idącego do nagrzewnicy i się wycierała z biegiem czasu. Gdy zgromadziła się tam wilgoć to zwierały się 3 przewody. Pozdrawiam
Wyciek na szynie CR - pewnie wtrysk lub kilka, ewentualnie zawór bezpieczeństwa. TCU to błąd załączania przystawki ZBR 111 poziom płynu chłodzącego ZBR 4523 ciśnienie w układzie kierowniczym
To nie jest problem z filtrami na pewno, ani z paliwem. szaman108 :bye:
Witam.Miałem kiedyś podobne objawy i troche czasu upłyneło i kasy poszło póki znalazłem problem.Sprawdz filtry ,przewody paliwowe.Bo to wygląda mi na restrykcje paliwową.Jak miałeś wymieniane filtry paliwa,odkręć,zlej paliwo do pojemnika i sprawdz czy jest czyste,a przede wszystkim nie zawiera płynu chłodzącego,bo to on u mnie powodował zabijanie filtrów...
Sprawdź filtr przeciwpyłkowy (jeśli występuje), A jak z płynem chłodzącym ? zauważyłeś jakieś ubytki? Jeszcze jedno - spróbuj pojeździć na otwartym obiegu powietrza. Pozdrawiam
Witam Dzisiaj zaobserwowałem krople płynu chłodzącego wyciekające z filtra oleju. Ciecz jest wyraźnie niebieska. Ubywa i płynu i oleju. Co to może być? Peknięty blok? UPG?
Na początek reduktor do regeneracji, dalsza dyskusja nie ma większego sensu, w instalacji 2 gen nie ma się co popsuć , kręcenie wszystkim co popadnie pomoże na chwilę i wydaje się że już lepiej.... ale za chwilę będzie to samo. Co do wolnych obrotów na paliwie: -pompa, -filtr, -silnik krokowy biegu jałowego -czujnik temperatury płynu chłodzącego Sonda...
W pierwszym poście napisałem, że wszelkie koszty dotyczące części (uszczelki, uszczelniacze, rozrząd, pompa wody,olej, filtr, płyn chłodzący, a nawet silikon itp) są po mojej stronie. Chodzi tylko i wyłącznie o samą robociznę. W tym samym poście pisałem również o tym, że chodzi o goły słupek - czyli z przekładką całego osprzętu.
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zuzycia filtra powietrza lub zasilanie (jest wspólne dla obu czujników - na jednym bezpieczniku. 17070- sprawdź jeszcze raz; dlaczego podajesz jeden kod czterocyfrowy a drugi pięciocyfrowy? Coś pokiełbasiłeś...
Witam. Od nie dawna jestem posiadaczka Audi A3 8p. Wymienilam rozrząd, teostat, oleje filtry. Niestety wywala mi płyn chłodzący z zbiorniczka korkiem. Odpowietrzylam układ, po podłączeniu do komputera wszystko wyszło ok. Wszystko działa bez zarzutu oprócz tego. Możliwe że to wina korka? Próbowałam też z lekko nie dokrecony korkiem, jednak robi się to...
Dzieki za input. Przejrzałem temat CO2 w dyskusji na forum Elektroda.pl. Dam znać, co będzie się działo po wymianie płynu chłodzącego na nowy, oleju z filtrem, filtru smoka oraz ewentualnie wkładu termostatu. Po analizie opisanych w tym temacie kwestii <https://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... przejdę do analizy zawartości...
Masz rację kolego, i zwracam ci honor. Pomyliłem się i to bardzo, ale to dlatego że nie jestem jednak znawcą Renault i marna w tym kierunku moja wiedza, ale chciałem żonie pomóc bo wóz odmówił współpracy na mrozach. Znalazłem jednak powód że autko nie odezwało się ani trochę, a przyczyną okazał się jednak padnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego...
Rok temu miałem identyczne objawy w Roverze 25 z tym samym silnikiem (różni się tylko od montowanego w polonezie tym, że nie ma już kopułki a cewki są bezpośrednio na świecach - jedna na dwa cylindry, trochę inny silnik krokowy, czujnik MAP mieści się zaś w kolektorze, a nie w komputerze). Wymieniłem na nowy silnik krokowy, czujnik temperatury płynu...
110km czyli pompą wtryskowa. Filtr paliwa i dobre paliwa ze stacji nie z baniek... Potem diagnostyka komputerowa, kąt wtrysku i dawka paliwa, co widzi ECU czyli temperatura płynu chłodzącego i lub temperatura powietrza.
Zakładam gaz Wymień 2 filtry gazu i 2 mębrany (od gazu i od płynu chłodzącego) przy reduktorze jest srubka która doouszcza stałą ilość gazu - zakręć go na max wyreguluj reduktor i sprawdź czy jest na normal czy sport ustawiony w setup`ie ok!!!
Witam.Gdy zapalam zimny silnik to po chwili zaczyna go zalewać paliwo.Szarpie,kopci na czarno i ma niskie obroty(nie gaśnie).Lecz gdy sie trochę nagrzeje to usterka ustępuje.Pojechałem na analizę spalin i wyszło elegancko.Już nie wiem co to może być. Jest to silnik 1.6 na jednopunktowym wtrysku benzyny,mono-jetronic firmy Bosch.Silnik posiada instalacje...
Węże są założone przez gaziaży ale skoro będe wymieniał wtryski to i tak pójdą do kosza. Muszę tylko dokładnie sprawdzić jak powinien oryginalnie obieg płynu chłodzącego wygladać.
właśnie nie nic sie nie pali jak odłączę wtyczkę od czujnika tego nad filtrem zero reakcji to samo jest jak wyciągnę wtyczkę od dołu zbiorniczka płynu chłodzącego nie mam pojęcia co jest bo jak przekręcam kluczyk owe kontrolki sie zapalają i potem gasną
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zużycia filtra powietrza lub zasilanie -> [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Filtr jest na układzie powietrza wspólnego do klimatyzacji i ogrzewania. Z podanych objawów można wywnioskować nieszczelną nagrzewnicę i brak płynu chłodzącego. Na początek dolej i powinno się poprawić ogrzewanie a w dalszej kolejności prawdopodobnie czeka Cię wymiana nagrzewnicy.
Aktualizacja sytuacji: 1. uzupełniłem płyn chłodzący w zbiorniczku do poziomu max. 2. odpowietrznik znalazłem tylko na wężach nagrzewnicy przy grodzi kabinowej (za filtrem powietrza) 3. wymieniłem czujnik temperatury oraz termostat na nowe części. Auto na biegu jałowym (na luzie) przy obrotach 900 równo pracuje, temperatura powoli wzrasta do 90st .C...
Ciśnienie oleju sprawdzone na filtrze 0,5-4 bar.Kontrolka zapala się po zagrzaniu silnika,tylko na wyższych obrotach.Wymieniłem czujnik poziomu,ciśnienia zielony,temperatury płynu chłodzącego.
Elektryk może i będzie posiadał niezawodny silnik, ale wszystko pozostałe ma wspólne ze zwykłym autem, więc pozostałem układy będą się psuły statystycznie równie często co w zwykłym aucie. Elektryk nie ma rozrusznika, alternatora, oraz chłodnicy i płynu chłodzącego, termostatu, pompy cieczy, nie ma sprzęgła, dwumasowych kół zamachowych, wtrysków, turbosprężarek,...
przekaznik znajduje sie za filtrem powietrza pod odgalezieniem, czarna skrzynka na wsporniku przekaznika znajduje sie za filtrem powietrza pod odgalezieniem, czarna skrzynka na wsporniku https://obrazki.elektroda.pl/1140141300_...
Sugerowałem (...) sugerowano (...) sugestię (...) Wykonano konkretną diagnostykę ? Sprawdzono parametry bieżące podczas pracy silnika ? w desperacji ASO Masz jakieś konkretne wydruki z testów diagnostycznych ? Oczekujesz kolejnych "sugestii", typu: Cewka, świecie, kable, silniczek krokowy, sprawdzono i uszczelniono podciśnienie, wymiana sondy lambda,...
Jest o co się targować Nie ma, po wymianie/regeneracji parownika i filtrów i tak trzeba na nowo skalibrować instalację. Jest kilka reduktorów w których istnieje ryzyko przedostania się płynu chłodzącego do gazu... ale to zazwyczaj kończy się źle dla silnika. Typową usterką silnika 1.2 FIRE, zwłaszcza z instalacją LPG, jest przepalenie uszczelki pod...
Witam panowie potrzebuje pomocy mianowicie posiadam craftera 2.5 136 kw 2010 rok ciężko pali po przejechaniu paru kilometrów gdy się zagrzeje sprawdzony cały układ paliwowy poczaszwszy od pompy po wszystkie filtry zawory czujniki wtryski żaden błąd nie wyskakuje edynie na pulpicie czerwona kontrolka poziom płynu chłodzącego płynujest w normie i dalej...
Witam. Dzisiaj zauważyłem że ucieka mi bardzo mocno płyn chłodzący w matizie z przodu bloku silnika pod kolektorem wydechowym, a nad filtrem olejowym jest taka metalowa zaślepka wielkości może 5-cio złotówki i z pod niej właśnie cieknie woda. Co to są za zaślepki, czy można to wymienić i jak się do tego zabrać żeby to uszczelnić
Na komputerze wyszło jeszcze że jest problem z pompą wspomagania hamulca i czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie wiem czy któraś z tych usterek mogłaby wpływać na przerywanie podczas jazdy? Filtr paliwa był zmieniony na nowy.
Nie, ogrzewanie nie działa, widocznie do nagrzewnicy wciąż nie dochodzi woda. Z zaworka w chłodnicy idzie już płyn, ale z tego wyżej, przy filtrze wciąż para. Wentylator wciąż nie rusza.
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Więc tak jak odpale auto kontrolka ciśnienia oleju i poziomu cieczy chłodzącej zgśnie jak silnik troche się rozgrzeje najpierw kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po kilku sekundach kontrolka poziomu płynu ,jak jest ciepły dzieje się to nieco szybciej . Na filtrze oleju są dwa czujniki zdjęłem przewody z nich i tak kontrolki działają tak samo czy jest...
Mam już za sobą skromne 280 kilometrów...wymieniłem filtr powietrza, przymierzam się do wymiany oleum, płynu chłodzącego i hamulcowego. Korek wlewu paliwa doprowadza mnie do szału... czy komuś też kluczyk kręci się dookoła ?:D. Czyba musze zainwestować w nowy. Zamek od kierowcy też wymaga naprawy. Na drodze czuje cię pewniej niż na początku - pełno...
Musisz zdjac glowice jeszcze raz i dac ja do sprawdzenia na szczelnosc pod cisnieniem.Prawdopodobnie jest peknieta i stad te ubytki. Co do brzeczyka i cisnienia oleju to przy filtrze oleju masz 2 czujniki od oleju.Spróbuj zamienic koncówki we wtyczkach najprawdopodobnie zostały złe załorzone.Jesli nie to jeden z nich jest uszkodzony.
wygląda jak mały filtr olejowy,a ma połączenie wężami z płynem chłodzącym chłodnica oleju. ja z tego wyssałem olej silnikowy i nie wiem co dalej? a nic, włóż wkład zakręcęć obudowe filtra 25Nm Zalej olej i w droge.
... naprawde nie wiem, co ludzie widzą w tych mini-tramwajach. Ja sobie nie wyobrażam jazdy czymś, co nie brzmi, jak bokser z przelotowym tłumikiem. Nawet jeśli kosztuje mnie to średnio 13l/100km. Ja sobie wyobrażam codzienny dojazd do pracy w ciszy i bez smrodu spalin , a raz w miesiącu wyjazd na rajd i szaleństwa na 13 litrach biopaliwa na setkę...
Witam, Od 2 dni mam problem z przełączeniem na gaz. Nie chce się przełączyć, ostatnio udało mi się po przejechaniu 20km. Silnik nagrzewa się dosyć szybko, a mimo to nie chce się przełączyć. Filtr wymieniony, płyn na max. Czytałem ze silniczek krokowy może być zabrudzony, sprawdziłem. Co się okazało to między parownikiem, a silnikiem krokowym i dalej(do...
Witam wszystkich. Od lipca jestem posiadaczem a3 1.8 b+lpg stag-4. Do niedawna autko śmigało aż miło, zbierało się i nie było z niczym kłopotów. Któregoś wieczora wróciłem, zgasiłem i zamknąłem. Rano auto już nie odpaliło, przyjechał znajomy mechanik zabrał na lawetę, zjechało u niego i ODPALIŁO. Na komputerze był błąd czujnika obrotów, który został...
Na allegro masz gotowe zestawy do wyboru do koloru tak że i cenowo. To prosty układ odstojnikowy montujesz go wpinając się w odmę. Cos podobnego jak filtr gazu fazy lotnej. Tak tylko, że za np. 100- 150 zł masz filtr ale...PUSTY W ŚRODKU. Taki z sitkiem kosztuje ponad 400 zł i więcej... Zastanawiam się nad montażem zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego...
Dolej płynu w zbiorniczek wyrównawczy do pełna i nie zakręcaj korka dodaj gazu do 2 - 2,5 tys. obr. i tak trzymaj przez jakieś 30 s. zobacz co się dzieje w zbiorniczku. Jeżeli będziesz miał mały gejzer to znaczy że puszcza gdzieś ciśnienie do układu chłodzącego (typowy objaw nieszczelności uszczelki pomiędzy cylindrami a kalałem cieczy chłodzącej. Ja...
Łańcuch jeżeli jest luźny to trzeba go wymienić ,lecz jeżeli nie stuka o obudowę nie przejmował bym się tym ( w tych jednostkach są one żywotne). Skupił bym się na filtrach ,świecach , oleju, oleju w skrzyni(wiele osób go nigdy nie wymienia) a jest ważny, sprawdził bym również jakoś płynu chłodzącego (w końcu idzie zima) a woda zamarznięta w bloku to...
To witam w klubie. Mam ten sam problem. Jak się wciśnie pedał gwałtownie silnik gaśnie, odcina wtrysk paliwa, zapala się ikonka - układ sterowania wtryskiem. Wyłączam stacyjkę na ok. 5 sek. włączam i silnik znów odpala (bez rozrusznika - na biegu). Na zimnym silniku przyspiesza normalnie. Jak tylko osiągnie 3 kreski na wyświetlaczu temp. płynu chłodzącego...
Przekaźnik świec żarowych czujnik temperatury płynu chłodzącego (na jego podstawie podgrzewane są świece żarowe - czy w skodzie jest to akurat temp. plynu niech ktoś sie wypowie) tak profilaktycznie - kiedy ostatnio byl zmieniany filtr paliwa? to tak z najprostszych rzeczy. Jak auto odpali problem występuje? Czy jak nie ma mrozu to auto zapala bez problemu?
"szyby zachodzą na biało", bo spaliny się "wdostają". Pomijam, co one robią, ale jeśli już DOSTAWAŁY by się do środka, to na biało nie zachodziły by tylko szyby, tylko cała atmosfera wewnątrz kabiny. I po kilku chwilach utrata przytomności murowana. A jeśli to szyby parują, to pewnie są to faktycznie opary płynu chłodzącego. PS. Autor raczył napisać:...
Witam Mam pytanie odnośnie wycieku płynu chłodzącego spod ostatniej uszczelki głowicy wygląda na to ze puszcza z ostatniego kanału głowicy (nad filtrami paliwa),można zaryzykować z wyjazdem w trasę czy lepiej wymieniać uszczelkę?Samochód załadowany i obowiązkowo muszę ruszyć w niedziele. Półtora roku temu były wymieniane wszystkie trzy uszczelki ,głowice...
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Otóż kupiłem niedawno mini ciągnik (japoński)3cylindry około 15km. Przy zapaleniu zimnego kopci na biało (a może jasny niebieski). Jak się rozchodzi wtedy praktycznie nie widać dymu. Olej zmieniony, filtry też, świece żarowe sprawdziłem miernikiem (bez wykręcania). Płyn nowy(zalany od nowa bo wymieniałem pompę a nie było prawie nic). Płynu chłodzącego...
Zapaliła się kontrolka ''zredukowana moc'', jest słabszy i nie bierze ad-blue. Ostatni był wymieniony wtrysk ad-blue gdzieś w lipcu i sonda, filtr ad-blue wymieniony razem z wtryskiem co jest przyczyną, dodam że nie ma ubytku płynu chłodzącego. Troszkę inaczej pracuje pompa po zgaszeniu auta inny warkot.
Witam 1. lampka ostrzegawcza dotyczy temperatury płynu chłodzącego lub poziomu płynu chłodzącego. Jeżeli po rozruchu silnika lampka nie zgaśnie lub zacznie migać w czasie jazdy to: - temperatura płynu chłodzącego jest za wysoka lub - poziom płynu chłodzącego jest za niski. (opis z instrukcji). Więc włączenie się lampki na zimnym silniku raczej nie ma...
Filtr był tylko w niektórych wersjach. Na pewno we wszystkich z klimą ale bez klimy czasami chyba też się trafia. dj_mati a ubywa ci płynu chłodzącego? Mi też to wygląda na cieknącą nagrzewnicę, popatrz czy nie masz mokrej tapicerki pod dywanikami
Był podpinany do kompa i błędów nie było. Filtr paliwa był wymieniany jakiś miesiąc temu i po wymianie zapalał dobrze. Ten cały cyrk się zaczął następnego dnia po zapaleniu się kontrolki od płynu chłodzącego, ale wymiana czujnika nic nie dała.
Witam , jestem posiadaczem golfa 4 1.4 16v , problem polega na tym że golfik pobiera bardzo dużo oleju około na 100km ( nie pomyliłem się 100km) muszę dolać z 200-300 ml , samochód dymi ale tylko przy mocnym przy-gazowaniu ale dymu nie jest za dużo raczej śladowe ilości , lekko szary kolor , płynu chłodzącego nie pobiera , ostatnią wymieniłem filtr...
Witam chciałbym odniesć sie do mojego problemu z odpalaniem pomogły mi 2 rzeczy przczyściłem wtryski środkiem tec 2000 i liquid moly 2666 bezpośrednio podłączając sie pod pompę wtryskową omijając bak i filtr paliwa. Na filtrze powrotnym zaobserwowałem bardzo duzo nagaru który wypłynął z pompy i wtrysków.Dodatkowo wymieniłem czujnik temperatury płynu...
Jest wkręcony w blok silnika pod napinaczem paska wielorowkowego (nad filtrem oleju). Jak patrzysz na kolo pasowe wału to na godz. 10. Czeka więc Ciebie demontaż pompy wspomagania. Nie odkręcaj tylko przewodu od pompy (problem z późniejszą szczelnością-króciec z uszczelką w ASO Ford-dopasowany oring może być nieszczelny), odchylisz ją w bok razem z...
Mam problem. Mój Scenic ogrzewa mnie dopiero gdy jadę. Jak zatrzymuję się na światłach to odczuwam że powietrze wylotowe ogrzane zaczyna stygnąć. Stan płynu chłodzącego w normie, nawet sam odpowietrzyłem chłodniczkę - takim zaworkiem na rurce. Może ktoś miał podobną usterkę i wie jaka jest przyczyna. Acha filtr antypyłkowy profilaktycznie usunąłem.
Witam wszystkich, mam problem z corsą z 2000r. z silnikiem 1.4 sz. Mianowicie po podłączeniu kompa nie wykazuje żadnych błędów a w parametrach bieżących parametr czujnika temperatury powietrza dolotowego wskazuje - 31 stopni i co się z tym wiąże cały czas jest podawana bogata mieszanka a zużycie paliwa sięga 10l/100km także niezbyt ekonomicznie :( Problem...
W aucie nie czuć zapachu płynu przypadkiem? Nagrzewnica, newralgiczny punkt każdego kangurka i cliówki, szczególnie tych bez klimy/filtra p.p
Witam Wszystkich Chodzi o ciągnik farm mot, 2 cylindrowy 25 konny. A konkretniej o odpalanie go rano jak jest zimno. Pali w ten czas na 1 cylinder, pochodzi tak z 15 sek i załącza się 2 cylinder. A jak go odpale i odrazu zrobie przygazówke z 12 sek, to po puszczeniu gazu chodzi równo na 2 cylindry. Robi sie to tylko w ten czas jak postoi cała noc a...
Witajcie. Do tej pory tylko korzystałem z porad i plików serwisu elektroda, w końcu przyszedł czas na rewanż :) Przyczyny mogą być trzy: najgorsza - uszczelka pod głowicą, druga - nieszczelne miejsca zacisków przewodów płynu chłodzącego, trzecia to nieszczelna nagrzewnica. Co do pierwszego, można sprawdzić dwie rzeczy. Po pierwsze czy podczas pracy...
Widzę ,że kolega jest w temacie i wie wszystko o czujnikach nawet o takich ,których nie ma i ,które do tych objawów mają tyle co piernik do wiatraka.Jak kolego jesteś właścicielem pojazdu na olej napędowy to w ramach eksperymentu dodaj odrobinę wody lub płynu chłodzącego do układu paliwowego i popatrz na piękny dymek zapewne niebieski a potem powymienia...
Witam Kupiłem rovera 214 si rok97 , przebieg 170tys, z silnikiem 1,4 16v - stosowany również w polonezach. Bardzo dużo rzeczy już wymieniłem , a moich problemów nie widać końca. W tym aucie dziwiło mnie dymienie na biało - mechanik stwierdził, że prawdopodobnie do wymiany jest uszczelka pod głowicą , bo ubywa płynu chłodzącego. Wymieniono uszczelkę,...
witam instrukcja raczej ci się nie przyda , sam i tak tego nie zrobisz , ja radzę tak jak napisał kolega podjechać na sprawdzenie vagiem sprawdzić kąt wtrysku , w drugiej kolejności nieszczelności w układzie zasilania paliwem czyli najprościej mówiąc jak masz przeźroczyste wężyki paliwowe to sprawdź czy za filtrem wraca ci się powietrze i sprawdził...
Witam, Samochód: Renault Megane Silnik: 1.6e K7M benzyna Sterownik: Siemens Fenix 5 Najpierw były problemy przy odpalaniu jak było wilgotno. Teraz już bez znaczenia - jak auto postoi kilka godzin, to nie chce odpalić. Po przekręceniu kluczyka słychać pompkę paliwa. Trzeba kręcić 4-6 razy i dodać gazu, żeby zaskoczył. Potem jest już OK. Jak na moje ucho...
Może być uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego. Na jego podstawie jest dobierany czas grzania świec żarowych. Jeżeli czujnik pokazuje wyższą temperaturę niż jest w rzeczywistości to sterownik przez krótszy czas steruje świecami. Wyższa temperatura nie jest interpretowana jako błąd. Dlatego proponuje aby specjalista rano przed uruchomieniem...
Kopułka i palec wymienione? Podejrzewam... Reduktor który przepuszcza gaz. Z powodu zbyt bogatej mieszanki, 2 paliwa gaz + benzyna, trzeba długo kręcić silnikiem, aż zaskoczy bo musi pozbyć się gazu z kolektora. Z rana, lub po długim czasie postoju auta: Zdejmij osłone, wyjmij filtr powietrza i powąchaj czy ze środka z rury nie czuć gazem. Podejrzewam......
1. Czy świece żarowe faktycznie w obecnej temp. nie mają prawa grzać? 2. Czy pompa rotacyjna w tym modelu jest zasilana pompą zasilającą (gdzie jest)? 3. Czy mogę podpiąć zasilanie do pompy omijając filtr bezpośrednio z kanistra? 4. Czy czujnik temp. mam do wymiany skoro pokazuje różne temp? 5. Co może mu dolegać i jak eliminować przyczyny mając do...
Temat bardzo stary. Już dawno o nim zapomniałem ale widać nikt nie wpadł co to mogło być. Sam sobie poradziłem po kilku dniach rozważań. Jako dość mało obeznany w temacie mechaniki aut jakoś sobie poradziłem. Problemem był wyciek płynu chłodzącego z modułu nagrzewnicy. Coś się rozszczelniło. Nie pamiętam już dokładnie co ale w module nad przekładnią...
Kupowanie auta to widzę wybieranie mniejszego zła. Bałem się dwumasa, commorail-a, DPF a tu znowu wyczytałem że 3.0 w Audi miało czasami problemy z uszczelkami pod głowicami oraz pękaniem głowic i bloków silnika. Jak nie jedno to znowu coś innego. Na razie powymieniałem filtry i oleje i nie mam do czego się doczepić jak na razie. Kontroluje stan płynu...
Witam, Dzisiaj w moim Renault Scenic 1.9 dci 102km z 2001 r. wyciekł płyn chłodzący, namierzyłem wyciek i znajduje się on w miejscu zaznaczonym na zdjęciu (zrobione z góry od przodu). Od góry prowadzi wąż do dolnego wejścia zbiornika płynu, lewe górne prowadzi nad filtr oleju (prawdopodobnie do chłodniczki oleju), prawe odejście do chłodnicy, lewe prawdopodobnie...
Problem rozwiązany .Popytałem po okolicy 400-700 zł .Odwiedzilem znajomego mechanika .Wymienił rozrząd i pasek klinowy oraz olej silnikowy z filtrem .Płyn hamulcowy i chłodzący .Koszt z moim materiałem 200 zł bez rachunku.Dolał też oleju do skrzyni.Tak że warto szukać po okolicy .
w Mercedesie Actrosie 2540 z 99r. nr. vin - WDB9502051K364989. MR 1 0309 - czujnik położenia wału korbowego - przerwa czasami zamiennie z MR 1 0312 - czujnik położenia wału korbowego, brak sygnału FR 0 3130 - było już podawane parę razy:uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodzącego lub czujnik kontroli filtra powietrza. Zasilanie ma przerwę lub zwarcie...
Cześć Od dwóch lat mam problem z samochodem Opel Corsa C 1.2 80km i już nie wiem co dalej z tym robić dlatego piszę tutaj, może ktoś będzie miał jakiś pomysł/wskazówke. Historia usterek: 1. koniec roku 2019 – wymienione bebny i hamulce z tyłu 2. koniec lata 2020 – wymieniony pasek klinowy z napinaczem 3. jesienia 2020r padła mi uszczelka...
cześć. VW Golf 4 1,6 sr + lpg stag Auto odpala na benzynie od strzała i gaśnie po 1-2 sekundach. Jeśli przytrzymamy otwartą przepustnicę tak na 3 tysiące obrotów przez parę minut to da się jechać i auto już nie gaśnie. Początkowo były tylko takie objawy a teraz też nierówno pracuje i brak mocy . Auto było już u 4 mechaników w tym jednego od vw specjalisty...
Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Jak tylko zaczęły się problemy z zapalaniem, wymieniłem filtr paliwa i wstawiłem dwa zawory zwrotne z przewodami przeźroczystymi z i do zbiornika. Układ paliwowy, chyba nie jest zapowietrzony. Po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego zaczął palić lekko ale zawsze za drugim razem. Po wymianie czujnika...
Witam, Octavia 90km jak zimna kopci na biało, wtedy silnik chodzi nierówno po ok 1-2 min dymienie ustaje silnik pracuje stabilnie, dzień wcześniej silnik na trasie wszedł w nienormalne wysokie obroty na kilka sek, chciałbym potwierdzić czy to co mówi mechanik jest 100% trafną diagnozą - czyli skrzywiony korbowód lub dwa. Ciśnienie na tłokach : ,1- 24bar...
ciśnienie płynu chłodzącego poziom płynu chłodzącego ubytki płynu chłodzącego
głowica telewizorze rezystor objętościowy lodowka szron
zderzak naprawa zderzak naprawa
Gdzie kupić programator do pralki Amica AWG6122SD? Czujniki ruchu wpięte z lampą - jak działają?