Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Sprawdź cały układ czy jest szczelny i to, że jakies ciśnienie pokazuje jeszcze o niczym nie świadczy. Za ten błąd najczęściej odpowiada uszkodzony regulator ciśnienia na listwie CR.
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Miszczuniu, a może by się tak przyjrzeć układowi paliwowemu wpierw? Pompka, filtr, regulator, ciśnienie na magistrali paliwowej, wylać z baku to co tam w tej chwili się znajduje i zalać świeżym paliwem, a dopiero potem robić kabarety z resetem kompa ?
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Czyszczenie palnika, wymiennika, filtrów. Regulacja ciśnienie min i max, pomiar prądu jonizacji. Sprawdzenie czujników temp. Może wymiana palnika pilota i elektrod. Pozdr Adam
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
3 atm. sprawdz regulator cisnienia , filtr, moze pompa cisnie juz słabo, moze zagięty przewód paliwa
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Ciśnienie paliwa. Na początek filtr paliwa razem z regulatorem ciśnienia.
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Ciśnienie paliwa, filtr, regulator ciśnienia paliwa, wtrysk bądź wtryskiwacze (nie napisałeś czy masz silnik 8V na pełnym wtrysku bądź monowtrysku, czy 16V), podciśnienia a nawet świece zapłonowe. Opcji jest wiele, chociaż podejrzewam, że może brać "lewe powietrze" tłumaczyło by jazdę na pół gazie. Czy na LPG są jakieś problemy? Instalacja której generacji?
Regulator ciśnienia oleju można kupić już poniżej 300zł.Regulatora samochodowego tego taniego za 80zł nie miałem w ręku.Wydaje się,że przelot ma w granicach Φ4mm podobnie jak profesjonalny. Olej przefiltrowany zwykłym siatkowym filtrem do wody, lub samochodowym bezpośrednio przed pompką zasilającą jest wystarczająco czysty.Ponadto małe ciśnienie...
Do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Najlepiej na początek podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej.
Jeszcze dla świętego można sprawdzić ciśnienie paliwa, często rypie się filtr paliwa z regulatorem ciśnienia, ale raczej nie miałoby to znaczenia przy odpinaniu dolotu.
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
Co ile pompujecie naczynie przeponowe w instalacji wody? Ja muszę średnio raz na 2-3 miesiące. Czy to jest normalne czy szukać czegoś mniej obsługowego? Co jakiś czas jak puknę palcem w naczynie to słychać, że jest pełne wody, wydając inny dźwięk niż takie napompowane na świeżo. Na instalacji zaraz za głównym zaworem mam sprężynowy regulator ciśnienia...
Witam, posiadam Dacie Duster 2010, błąd p0089 nie odpala jedynie z plaka. Filtr paliwa wymieniony, regulator ciśnienia podmieniony, czujnik na listwie również, na komputerze ciśnienie przed uruchomieniem 300 bar, po przekręceniu kluczyka 230 bar ciśnienie jest. Jakieś pomysły?
Dysze można kupić gotowe. Zwrócić trzeba uwagę na ciśnienie robocze. Sam opryskiwacz to pompa, filtr, zbiornik, regulator ciśnienia, zawory. Wszystko do kupienia w sklepach z częściami do maszyn rolniczych.
Czy moge prosić kolegów o poradę jaki kupić - REDUKTOR/FILTR /ODOLEJACZ /ODWADNIACZ chodzi mi o---( markę, wymiary gwintu do wkręcenia do baniaka1/2 1/4 + wymiary wyjścia na waż do pistoletu ),zapewne macie jakieś bardziej lub mniej udane modele tego osprzętu ,chodzi o użytkowanie w domowych celach ,jakieś sporadyczne malowanie ( samochód itp )jak można...
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Witam, powodem może być dogorywająca pompa paliwa. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa w układzie zasilającym i filtr paliwa. Jeszcze regulator ciśnienia przelewu może padł i za szybko się otwiera, przez co spada ciśnienie na wtrysk. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 2,8-3,2MPa.
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Zmierz jakoś to ciśnienie w obwodzie filtra. Winny jest zapewne regulator niskiego ciśnienia.
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
Według katalogu pompa w TFSI bije takie same ciśnienie jak w 1.8T. Jeżdżę nic się nie dzieje błędów nie wywala. Trzeba zmienić tylko filtr paliwa w którym jest regulator ciśnienia paliwa. W 2.0Tfsi 6 barów w 1.8T 4 bary.
No więc do sprawdzenia sterowanie wtrysków (w tym emulator), same wtryski i ciśnienie paliwa (pompa, filtr, regulator).
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Ciśnienia paliwa nie podam, bo nie mam PP2000 lub Diagboxa do tego (co podaje komputer). Dzisiaj popołudniu sprawdzę jakie ciśnienie mam przed filtrem paliwa. Może coś podpowiesz na temat tego znaku na regulatorze?
Pierwsze test na samej benzynie czy po przejechaniu ok 100 km dalej jest błąd ewentualnie jak się mają korekty długoterminowe po przełączeniu na benzynę. Bo błąd może być powodowany przez złe ustawienie LPG. Najczęstsze przyczyny ubogiej mieszanki w BSE bez LPG to nieszczelny kolektor na uszczelkach lub za małe ciśnienie paliwa przez umierająca pompę...
filtr paliwa to nie będzie bo zasilanie paliwa dałem z butelki . Został tez umyty w myjce regulator wysokiego ciśnienie i dalej to samo .
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
po długich i ciężkich bojach i pomocy kolegi :D> kjancz< :D problem został rozwiązany występował objaw tzw. cofającego się paliwa > układ zapowietrzał się na listwie zasilającej + zbyt niskie ciśnienie . przyczyny dwie : nieszczelne szybkozłącze (wymiana oringów + opaski zaciskowej) na przewodzie paliwowym dochodzącym do listwy + regulator...
Witam - zmierz ciśnienie paliwa - filtr paliwa pompa lub regulator
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Witam Wszystkich Mam problem z z samochodem Citroen Berlingo 2.0 HDi 90KM DW10DT układ wtrysku Siemens otóż samochód po odpaleniu ma nierówne obroty biegu jałowego , jeżeli podniosę obroty do np 3000 i powoli zejde na wolne jest ok silnik pracuje równo przez ok 5 min po czym stopniowo zaczyna falować aż w końcu zgaśnie. po podłączeniu testera ciśnienie...
Regulator ciśnienia paliwa ? Zmierz ciśnienie paliwa.
Pewnie ciśnienie paliwa już siadło. Pompa, filtr, regulator....
moim zdaniem to zbyt małe ciśnienie paliwa ,czyli pompa ,lub filtr paliwa zapchany,lub przewody zasilające uszkodzone ,ew regulator ciśnienia paliwa we wtrysku.Na początek zmierzyc ciśnienie paliwa.
wymieniona pompka paliwa w baku , filtr paliwa , regulator ciśnienia na pompie wtryskowej , czujnik ciśnienia na listwie używany , sprawdzony sterownik auta i sprawdzone przelewy na wtryskach i nadal to samo !!! napięcia na czujniku na listwie nie są takie jak powinny być czyli pokazuje około 1,5 v czyli wolne obroty po dodaniu gazu napięcie nie wzrasta...
Witam, sprawa dotyczy Peugeota 308 1.6 HDi (kod silnika 9hp), czy ktoś się spotkał z owym przypadkiem. Auto na plaku pali od strzała i chodzi, dopóki go nie zgaszę. Gdy go zgaszę bez plaka, już nie odpali. Błędy p2991 - zbyt niskie ciśnienie paliwa do rozruchu silnika. Podczas kręcenia ciśnienie na listwie skacze od 50 do 70 bar. Po uruchomieniu z plaka...
Przed pompą jest takie sitko. Albo wbudowane w kosz albo nakładane na pompę. MOże faktycznie wymień filtr ten zewnętrzny na początek jak nie pomoże to potem sie weźmiesz za pompę albo regulator.
Pompa paliwa pod tylną kanapą z lewej strony-dostęp bardzo dobry. Z prawej strony jest dostęp do kosza ssącego z prawej komory zbiornika , który też należy sprawdzić. Zacierająca się pompa zazwyczaj generuje błąd P1188-Fuel pressure monitoring-leakage. Dodatkowo do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie, czujnik ciśnienia paliwa....
Podsuń tym geniuszom co ci sprawdzali ciśnienie paliwa że istnieje filtr paliwa i ciśnienie trzeba sprawdzać przed i po każdym elemencie jak również przelew za regulatorem ciśnienia.
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Jeżeli filtr w armaturze wodnej jest np. dziurawy to możesz mieć pozatykane otworki w dyszy venturiego (wetknieta z prawej strony tam gdzie odchodzi rurka doprowadzająca wodę do nagrzewnicy) Ale jak tam nic nie ma... możesz mieć rozkalibrowane gniazdo regulatora przepływu tak bardzo, że trzeba wymienić armaturę wodną.
Więcej tych silników widziałem ze złym filtrem paliwa (ma w sobie regulator i są dwie wersje 3 bary i 4 bary) lub padniętym regulatorze. Sprawdź ciśnienie na listwie powinno być w miarę stałe 3 lub 4 bary. Jak wyglądają korekty sondy lambda długoterminowa i krótko-terminowa. Jak włączysz klimę jest poprawa?
Potrzebujesz konkretnego numer błędu. Z opisu wynika, że ECU wykrywa problemy z ciśnieniem paliwa. Trzeba jednak ustalić czy za niskie, czy za wysokie. Wtryskiwacze, pompa wtryskowa, filtr paliwa regulator ciśnienia paliwa. I dużo więcej możliwości, dobrze radzę, znajdź fachowców, którzy wiedzą co robią.
Zakładam, że masz osprzęt Bosch, bo sugeruje to ten zaworek w obudowie filtra paliwa. Ten zawór znajdujący się wewnątrz filtra ma za zadanie utrzymać ciśnienie paliwa na wyjściu z filtra do pompy wysokiego ciśnienia na poziomie ok. 2 barów. Trzeba tam wpiąć manometr i sprawdzić czy to ciśnienie utrzymuje się na poziomie tych 2 barów. Jeżeli jest niższe...
Dzień dobry, Samochód po przejechaniu kilkunastu metrów gaśnie. Po podłączeniu miernika ciśnienia paliwa okazuje się, że z 4 barów spada do zera. Dodam, że pompa paliwa pracuje dość głośno mimo, że była wymieniona na nową. Kiedy problem wystąpi pompka pracuje dużo ciszej ale cały czas pracuje jednakże ciśnienie spada do zera. Po kilku próbach rozruchu...
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa). Ciśnienie paliwa nie spada, na listwie parametry są w normie, wtryski tak samo wszystkie parametry w normie.
Albo zapchany filtr paliwa (wariant optymistyczny), albo siada pompa lub ew regulator ciśnienia. Jeśli z regulatora odchodzi wężyk powrotny (chyba niestety jest to rurka) to jak go się ściśnie przy uszkodzonym regulatorze - ciśnienie powinno wzrosnąć - jeśli nie wzrośnie to pompa albo zapchany filtr. Chyba, że ewentualnie zgnieciona rurka paliwowa pod...
Witam. Mam problem z moim sprinterem. Podczas jazdy zapalila się kontrolka EDC i auto zgaslo. Podłączyłem pod komputer błędów było dużo. Po skasowaniu auto odpala ale po ok 15sekundowym kręceniu. Żadnych błędów teraz nie wywala. Ciśnienie na listwie na wolnych obrotach waha się w granicy 330-360 bar. Wymieniłem oringi na regulatorze ciśnienia na listwie....
zajrzyj do regulatora ciśnienia na pompie lub samego baku - taki syfek zawsze gdzieś się przedostanie. Co do filtra - można się wykłócać, sam montuje tylko orginał - jak ktoś nie chce nie zmieniam wcale. Wczoraj auto jeździło bez problemów więc jakiś tam syfek chyba raczej odpada. Do baku zajrzę jak tylko będę mógł - trochę pojeżdżę, w międzyczasie...
Przyczyną też może być filtr paliwa, regulator ciśnienia na szynie czy nawet inny wtryskiwacz.
Witam wyskakuje mi bład :OBWÓD PIERWOTNY ELEKTRYCZNEJ POMPY PALIWA P0230. Po wymianie filtra paliwa +wyczyszczeniu regulatora ciśnienia przy pompie (bosch)bez problemu przez 2tygodnie. Wymiana regulatora na nowy i nic. Pompa po przekręceniu stacyjki daje ciśnienie przebija przez filtr,wszystkie kostki wtyczki przepatrzone pompa z zbiornika również trochę...
Ciśnienie paliwa mierzyłem z manometrem podłączonym szeregowo (odwrócone T) za filtrem paliwa do listwy wtryskiwaczy a potem za regulatorem paliwa do zbiornika i wyszło takie same na pracującym silniku !!!. Słychać głośną pracę pompy paliwa.
Ja bym sprawdził na początek filtr paliwa , później regulator ( czyszczenie , ewentualnie wymiana). Jeżeli masz ELMa to sprawdź ciśnienie i może coś więcej wyjdzie.
Witam serdecznie, Mam problem z Renault mascotem 3.0 DXI 120 z 2004r, silnik w czasie jazdy na wysokich obrotach zapala czerwona kontrolkę silnika +stop i po chwili gaśnie, w czasie jazdy z podpiętym clipem zalecane ciśnienie to 1600 barów a rzeczywiste waha się w granicach 1420 -1450 i spada do 1390 wtedy zapalają się kontrolki,błąd DF137 DEF.4 funkcja...
Pompka plus filtr, plus regulator ciśnienia.
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
bez pudła -ciśnienie paliwa ( pompa, filtr, regulator) -podciśnienie w kolektorze ( rozrząd) -KWZ -drożnośc układu wydechowego (manometr w miesce sondy) -rzut okiem na parametry smierzone To podstawy. A ty się dupczysz z tym jak mały Kazio co na piegi umarł i psujesz forum.
kody masz tu: http://astra.auto.pl dział diagnostyka ale lampka czek jak się nie świeci to pewnie kodów nie będzie. Może być problem z emulacja sondy, może ciśnienie paliwa (pompa, filtr, regulator) albo może wtryskiwacz przytkany. Spróbuj go na tej benzynie dłużej pogonić i zobacz co będzie..
Witam, mam problem z Berlingo 1 2006 1.6HDI 90km. Jakiś czas temu podczas jazdy zgasł i wyskoczył check wraz z napisem "Antipollution fault". Po podpięciu pod komputer pokazało niskie ciśnienie paliwa. Wymieniony został filtr paliwa, regulator na pompie wtryskowej oraz czujnik na listwie wtryskowej. Auto jeździ normalnie, ale powyżej 3000 obrotów odcina...
W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. A po drodze jest jeszcze filtr i 4 metry tekalanu. Jesteś pewien że do magistrali dociera tyle paliwa ile powinno?
przepustnica wyczyszczona, powietrze raczej wykluczam, uszczelnione a gdyby łapał lewe na gazie były by problemy, ciśnienie paliwa nie wiem nie sprawdzę w domowych warunkach, filtr paliwa nowy, czy może regulator ciśnienia kończy swój żywot?
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Zrobiłbym testy w FES na ilość paliwa, sprawdził filtr paliwa, regulator ciśnienia, szczelność układu pomiędzy turbiną itd.
To witam w klubie. Mam ten sam problem. Jak się wciśnie pedał gwałtownie silnik gaśnie, odcina wtrysk paliwa, zapala się ikonka - układ sterowania wtryskiem. Wyłączam stacyjkę na ok. 5 sek. włączam i silnik znów odpala (bez rozrusznika - na biegu). Na zimnym silniku przyspiesza normalnie. Jak tylko osiągnie 3 kreski na wyświetlaczu temp. płynu chłodzącego...
Witam! Mam problem z renaultem clio 1,4 energy (monowtrysk) auto po dodaniu gazu dławi się. Ciśnienie paliwa ok, wtryskiwacz ok , regulator ciśnienia paliwa ok, filtry nowe, gdzie jeszcze mogę szukać problemu
Witam. Trafił do mnie punciaj 1.3 mjet. Autko jedzie i po nagrzaniu - na zimnym się to nie zdarza, szarpnie i wali check - P0089 Autko przechodzi w tryb awaryjny. Ciśnienie na pompie chyba Ok. Filtr świeży - dziś założyłem. Regulator ciśnienia wymyłem. Wiązki przejrzane. Wtryski ok - przelewy przynajmniej bo nie demontowałem ich na stół. W czasie jazdy...
No wiem. Ale wszystko było dobrze wymienione były filtry i ten regulator wyjęty i nic poza tym. Trochę mnie to wszystko dziwi jak wyjmę wtyczkę z tego regulatora to ciśnienie faktycznie wskakuje wysoko 700-900 barów ale sinik nawet nie zająknie tylko kręci rozrusznik.
Witam Naczynie wzbiorcze do CWU dobieramy pod względem pojemności układu CWU, a szczególnie do pojemności zasobnika CWU. Dodatkowo montujemy zawór bezpieczeństwa np. 6 bar ( partrz dopuszczalne ciśnienie pracy zasobnika ). W układzie CO pompa obiegowa, w układzie CWU pompa cyrkulacyjna CWU na powrocie do zasobnika ( korpus mosiądz ). Rozdiału zimnej...
Żeby uzyskać maksymalną ilość wody do wykorzystania to trzeba spuścić całą wodę ze zbiornika (może być portem nr6) i trzeba nabić powietrza do ciśnienia ciut (0,1 bara) mniej niż ciśnienie załączania się pompy (albo zlać wodę ile się da i napompować 1,5 bara) Więcej z takiego zbiornika się nie uda wykrzesać. 150l zbiornik napompowany do 1,5 bara a potem...
Ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy ma wpływ na siły działające na pierścień krzywkowy a ciśnienie wewnętrzne w pompie ma równoważyć nacisk pierścienia na tłoczek regulatora. Ciśnienie wewnętrzne jest uzyskiwane przez zawór dławiący. Wymieniłbym filtr paliwa i dodał dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy plus olej mixol w proporcji 1:200. Problem mogł powstać...
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 cdti dth 66 kw, pewnego poranku nie odpalił. Przebieg 186 000, prawdziwy rok 2007.Rozrusznik kręci auto odpala na chwilę i za moment gaśnie, jak to widać na filmach. Błędy. Raz na jakiś czas pokazuje się błąd woda w paliwie, oraz błąd ciśnienia regulatora ciśnienia paliwa. Filtr paliwa był opróżniany dwukrotnie raz...
Sprawdź ciśnienie paliwa jakie daje pompa, jak Ci wyżej pisali, później regulator ciśnienia. A jak sam filtr od paliwa? Wody jakiejś nie zatankowałeś?
Wtryskiwacze teoretycznie po robocie, regulator wymieniony z innego Ltka i bez zmian, filtr paliwa też zmieniony, To zostaje chyba to ciśnienie jedynie sprawdzić
Witam serdecznie. Auto jak wyżej, silnik 109km, po odpaleniu na zimnym falują obroty w zakresie 800-1100, po nagrzaniu silnika jest już OK. Sterownik wywalił błędy P0200 i P0204, czyli wg. jednych coś z elektryką zaworu regulującego ciśnienie, a wg. drugich coś z 4 wtryskiem. Koledzy, czego mam się najpierw czepić? Filtr paliwa nowy, regulator ciśnienia...
Bosch czy Denso? Odłącz wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa, potem kręć rozrusznikiem, jeśli pompa nie osiągnie 2000bar to będzie śmietnik, Toyota wrażliwe są na paliwo i zwłaszcza na filtry paliwa i smok w baku, sprawdź czy czasem nie ma benzyny w baku (częsty błąd w małych damskich autach)
Ja proponowałbym jeszcze sprawdzić: 1. czujnik położenia wału korbowego (podstawowy czujnik w układzie sterowania silnikiem) + jakość połączenia w złączce, 2. czy dochodzi do silnika paliwo, tj: - czy pompa paliwa ma wystarczającą wydajność, - czy filtr paliwa nie jest zatkany, - czy regulator ciśnienia paliwa utrzymuje ciśnienie paliwa na odpowiednim...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Ten błąd to jest za wysokie ciśnienie paliwa na listwie. Może być uwalony regulator (wkręcony na końcu listwy cr) Filtr paliwa zmieniany był??
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
Ciekawi mnie czy zrobiłeś cokolwiek z tym regulatorem ciśnienia w deklu filtra. Jak ma sześć barów na wejściu to widać że coś tam jest skopane. A może filtr paliwa masz zabity, zaglądałeś tam w ogóle? Sprawdź czy paliwo dochodzi do pompy HP i jakie ma tam ciśnienie. Sprawdź też czy paliwo przechodzi przez pompę HP. Sprawdź jakie jest ciśnienie na powrocie...
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
filtr regulator ciśnienie paliwo regulator ciśnienie regulator ciśnienie ciśnienie paliwo
palet maszyna czujnik wzorcowy cylindra sterować głośność słuchawka
cewka zaplonowa sprawdzic philips senseo
Regulacja śruby L w pilarce Oleo-Mac 937: wysokie obroty Samsung Digimax S500 - migająca dioda, czarny ekran, wysuwający się obiektyw