Końcówka tego przewodu powinna być wsunięta w otworek rdzenia stojana. Łączy rdzeń z filtrem regulatora.
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Czyli chcesz tylko zostawić regulacje głośności ??to musisz zrobić połączenie tak jak na zdjęciu poniżej najlepiej jak byś zrobił przerwę w obwodzie tam gdzie jest zaznaczone różowym kolorem i najprościej będzie jak odłączysz kable od potencjometru regulacji głośności (na schemacie przy kolorze brązowym )bo zapewne on jest tylko za pomocą kabelków dołączony...
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Może ktoś właśnie założył filtr z regulatorem Nie ma filtrów z regulatorem. Taki filtr z 3 rurkami robi po prostu za trójnik.
Pompa Delphi ? Nie bylo opilkow w starym filtrze ? 2.DEF regulator na maxa a i tak za malo wiec jakie jest cisnienie na listwie i czy mocno faluje ?
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Pewnie tak.. masz obrotomierz. Dodano po 2 Wiedzę że to było używane w jakimś sprzęcie wojskowym stąd też filtry przeciwzakłóceniowe za regulatorem prądnicy.
Czy moge prosić kolegów o poradę jaki kupić - REDUKTOR/FILTR /ODOLEJACZ /ODWADNIACZ chodzi mi o---( markę, wymiary gwintu do wkręcenia do baniaka1/2 1/4 + wymiary wyjścia na waż do pistoletu ),zapewne macie jakieś bardziej lub mniej udane modele tego osprzętu ,chodzi o użytkowanie w domowych celach ,jakieś sporadyczne malowanie ( samochód itp )jak można...
3 atm. sprawdz regulator cisnienia , filtr, moze pompa cisnie juz słabo, moze zagięty przewód paliwa
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Może używane Fractale R4?
W tego typu regulatorze stosuję tranz. BDW 84D. Jest w innej obudowie i pasuje po wycięciu środkowej nóżki i przycięciu radiatorów. Problem żywotności regulatora może leżeć w zapchanym filtrze kabinowym. Proponuję sprawdzić jego stan i jak trzeba to wymienić.
Generalnie to trochę małe i słabe korpusy, lepiej rozważyć coś pokroju większej, wydajniejszej i wytrzymalszej obudowy: https://sklep.osmoza.pl/obudowa-gw-kn10b... lub jak wyżej koledzy sugerowali coś z reduktorem https://sklep.osmoza.pl/profesjonalny-fi...
To filtr przeciwzakłóceniowy. Tłumi też impulsy szpilkowe.
No chyba dławik. Cewka filtru p-zakłóceniowego.
Chyba sobie to zrobię, akurat 3. Będę miał regulacje do zasilacza, oświetlenia w pokoju i lutownicy :P A czy może ktoś zapodać schemat tego filtra ?? Znalazłem kilka w Google ale nie wiem, który będzie odpowiedni . Może ktoś pokazać najprostszy filtr??
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
No tyko cena nie taka jak porządna listwa a przecież nie mieszkamy na Prypeci :)
Musisz zrobić skrzynkę ze stycznikiem, aby nie dało się uruchomić nagrzewnicy jeśli nie działa wentylator, optimum to zamontować presostat przed i za filtrem
Witam, składowe zakłóceń o wysokich częstotliwościach można dobrze filtrować za pomocą elementów ferrytowych (widziałeś zapewne takie "zgrubienia" na kablach zasilających od komercyjnych urządzeń: laptop, itp, to jest właśnie rdzeń ferrytowy, który otacza kabel, ewentualnie kabel jest nawinięty na rdzeniu). Wymaga to jednak pewnych eksperymentów: z...
Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś , ale musisz dołączyć opornik regulowany 1MΩ do istniejącego potencjometru służącego do regulacji jasności świecenia żarówki i wyregulować układ tak aby nie było efektu pulsowania.Jeśli chodzi o filtr to stosuje się go aby zabezpieczyć sieć energetyczną przed zakłóceniami generowanymi przez regulator-w jego...
Sprawdź cały układ czy jest szczelny i to, że jakies ciśnienie pokazuje jeszcze o niczym nie świadczy. Za ten błąd najczęściej odpowiada uszkodzony regulator ciśnienia na listwie CR.
No więc do sprawdzenia sterowanie wtrysków (w tym emulator), same wtryski i ciśnienie paliwa (pompa, filtr, regulator).
Wystarczy tylko jeden wzmacniacz końcowy, nie ma potrzeby dodatkowego wzmacniania sygnału, chyba że wejściowy jest bardzo mały, ale wtedy stosujemy przedwzmacniacz. Zamiast filtru dolnoprzepustowego, możesz zastosować regulator niskich/wysokich tonów. http://mirley.firlej.org/przedwzm_reg_to...
Pewnie ciśnienie paliwa już siadło. Pompa, filtr, regulator....
mozesz uzyc ten twoj zestaw jako filtr dolnoprzepustowy i regulator glosnosci. jesli chcesz robic suba to nie napedzaj go tym wzmakiem z tego co masz. chyba ze ma miec 20W co na suba to malutko. poszukaj w download jakis schemat wzmaka 1x50 4Ω. tam sa naprawde fajne i proste konstrukcje. (sam robilem) aha i jeszcze jedno. jakie masz pojecie o elektronice?
Układ bez powrotu (RLFS) nie jest żadną nowinką. Regulator ciśnienia w zbiorniku, filtr paliwa również. Nie wiem jak w tym francuzie ale niektórzy producenci nie przewidywali wymiany, nie było samych wkładów. W razie konieczności - kompletna pompa. Pozdrawiam.
https://obrazki.elektroda.pl/4841868300_...
Objaw może być od uszkodzonego regulatora napięcia,choć ostatnio w avensis był niedolutowany dość dobrze stojan do mostka prostowniczego-po PROFESJONALNEJ regeneracji alternatora.
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Wcześniej gasł podczas przyspieszania, teraz chwilę pracuje na wolnych obrotach i też gaśnie. Masz problem z układem paliwa, zapchany filtr, regulator na pompie. Z czego po podłączeniu komputera na 99% wyjdzie że regulator jest do wymiany.
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Witam. W załączniku podaję schemat i płytkę małego układu który tworzę dla zabicia nudy przez ferie zimowe, i prosiłbym o sprawdzenie jego poprawności. Jest to prosty układ zawierający kilka połączanych schematów: Vu meter, diody RGB migające w rytm muzyki (w miejsce SV2 podłączę zewnętrzny sterownik RGB który już stworzyłem) z regulowanym filtrem RC...
Czesto w tych autach zapycha się filtr siatkowy na końcu regulatora w pompie. Sprawdz pod lupą . Problem załatwia wymiana filtra paliwa na filtr UFI który ma wewnąrz siatke platikową wyłapującą wszytkie zanieczyszczenia
Nie podałeś z jakiego skutera jest silnik, ale nawet z "chińczyka", to też wart jest tej kwoty (możesz negocjować). Przed kupnem spróbuj sprawdzić, czy ma "wyczuwalną" kompresję. Ponadto poprzez otwór po tłumiku sprawdź stan cylindra i tłoka (czy silnik nie jest zatarty). W przypadku ewentualnej sprzedaży silnika na części odzyskasz kasę. Żądaj osłon...
Oring na regulatorze się nie uszkodził? Trzeba jednak Clip-a
Trochę może i mylnie to napisali, ale filtr wody jest w regulatorze ilości wody pewnie "sitko" ;)
Witam. Za cenę wina kupisz na bazarze prosty woltomierz i sam zmierzysz napięcie na zaciskach akumulatora. Po uruchomieniu silnika powinno ono wzrastać - przy aku 6V do ok 7,2V, dla aku 12V do 14,5V. Taki wzrost napiecia powie że regulator działa poprawnie. Spadek mocy i gaśniecie silnika - w pierwszej kolejności sprawdź przewody paliwowe i filtr paliwa...
Poparzyć już mogła obudowa o temp. 60 stopni, a to nie jest nic niezwykłego (nawet powyżej 100 st.) w przypadku silników bez chłodzenia. W przypadku tego silnika w grę wchodzi tylko przedmuch uzwojeń wewnątrz, co w przypadku "ulicznego" środowiska nie jest proste (kurz, wilgoć) - wentylator musiałby mieć duży spręż i dmuchać filtrowanym powietrzem....
Przyczyną też może być filtr paliwa, regulator ciśnienia na szynie czy nawet inny wtryskiwacz.
Ciśnienie paliwa, filtr, regulator ciśnienia paliwa, wtrysk bądź wtryskiwacze (nie napisałeś czy masz silnik 8V na pełnym wtrysku bądź monowtrysku, czy 16V), podciśnienia a nawet świece zapłonowe. Opcji jest wiele, chociaż podejrzewam, że może brać "lewe powietrze" tłumaczyło by jazdę na pół gazie. Czy na LPG są jakieś problemy? Instalacja której generacji?
Pompka plus filtr, plus regulator ciśnienia.
Filtr paliwa wymieniałeś kiedykolwiek? Regulator ciśnienia powinien być przy szynie z wtryskami.
Na obecnym filtrze paliwa Bosch 0450905925 przejeździłem 30 tys km. Z tego co czytałem ten filtr ma regulator ciśnienia ustawiony na 3 Bary Mogę się mylić ale patrząc tu i tam filtr z tym numerem jest bez regulatora. Przekłada się stary , dotychczasowy.
Być może sam LCD masz uszkodzony :D Ale przyczyną mogą być też filtry. Regulator 2,8V raczej jest ok bo jak on jest uszkodzony to ekran jest podświetlony ale czarny, a ty piszesz że masz biały, zresztą regulator możesz łatwo sprawdzić tak jak to jest opisane parę postów wyżej. Pozdr
A ten regulator to został nowy wstawiony,filtry paliwa do wymiany jest ich tam dwa i otym wsępnym za pompa elektryczna czesto sie zapomina
Miszczuniu, a może by się tak przyjrzeć układowi paliwowemu wpierw? Pompka, filtr, regulator, ciśnienie na magistrali paliwowej, wylać z baku to co tam w tej chwili się znajduje i zalać świeżym paliwem, a dopiero potem robić kabarety z resetem kompa ?
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Co ile pompujecie naczynie przeponowe w instalacji wody? Ja muszę średnio raz na 2-3 miesiące. Czy to jest normalne czy szukać czegoś mniej obsługowego? Co jakiś czas jak puknę palcem w naczynie to słychać, że jest pełne wody, wydając inny dźwięk niż takie napompowane na świeżo. Na instalacji zaraz za głównym zaworem mam sprężynowy regulator ciśnienia...
Chodzi o to, że symulator jest dobry na studiach. Praktyki nic nie zastąpi. W przeglądarce to sobie możesz ew. filtr policzyć.
Pamietam raz jak walczyłem z Transitem, który gasł na trasie. Wywalało ten sam bład P1882 "fuel pressure monitoring system". Przekopałem cały uklad paliwowy. Wymieniłem wtryski, filtr, regulator cisnienia, czujnik cisnienia. Dalej było to samo. Okazało sie ze problem powodowało uwalone koło dwu masowe. Uszkodzone koło ogłupia cpw i na jeden obrót walu...
Do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Najlepiej na początek podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej.
Potrzebujesz konkretnego numer błędu. Z opisu wynika, że ECU wykrywa problemy z ciśnieniem paliwa. Trzeba jednak ustalić czy za niskie, czy za wysokie. Wtryskiwacze, pompa wtryskowa, filtr paliwa regulator ciśnienia paliwa. I dużo więcej możliwości, dobrze radzę, znajdź fachowców, którzy wiedzą co robią.
Zrobiłbym testy w FES na ilość paliwa, sprawdził filtr paliwa, regulator ciśnienia, szczelność układu pomiędzy turbiną itd.
Nie podał kolega symbolu regulatora, ani sprzętu z jakiego pochodzi. Jest to typowy regulator z triakiem, dodatkowym elementem jest filtr p. zakłóceniowy M2 słusznie ktoś zaznaczył jak ZERO, a dokładnie powinien to być przewód ochronny. SZ1 to katoda triaka powinna być na przewodzie zerowym E to anoda triaka powinna być włączona poprzez silniki (obciążenie)...
bez pudła -ciśnienie paliwa ( pompa, filtr, regulator) -podciśnienie w kolektorze ( rozrząd) -KWZ -drożnośc układu wydechowego (manometr w miesce sondy) -rzut okiem na parametry smierzone To podstawy. A ty się dupczysz z tym jak mały Kazio co na piegi umarł i psujesz forum.
kody masz tu: http://astra.auto.pl dział diagnostyka ale lampka czek jak się nie świeci to pewnie kodów nie będzie. Może być problem z emulacja sondy, może ciśnienie paliwa (pompa, filtr, regulator) albo może wtryskiwacz przytkany. Spróbuj go na tej benzynie dłużej pogonić i zobacz co będzie..
Dzień dobry, Posiadam na sprzedaż w dobrych cenach pozostałości magazynowe po maszynie produkcyjnej, część jest nowych, część używanych w dobrym stanie. Poniżej lista. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu lp nazwa ilosc stan 1 MS4-LFR-1/4-D7-E-R-M-AS Mat.-Nr.: 529156 Serie: M943 Filter-Regelventil filter regulator 1 nowe 2 LFR-1/2-D-7-MIDI 162706...
Jednak w zasilaczu ATX jest wykorzystany fakt, że im wyższa częstotliwość tym mniejszy transformator. W każdym zasilaczu impulsowym ten fakt jest wykorzystywany. Przy takiej mocy jak potrzebujesz, to moim zdaniem lepszy byłby zwykły transformator z prostownikiem i filtrem + regulator obrotów oparty o PWM.
Czyszczenie palnika, wymiennika, filtrów. Regulacja ciśnienie min i max, pomiar prądu jonizacji. Sprawdzenie czujników temp. Może wymiana palnika pilota i elektrod. Pozdr Adam
Witam. Mam zamiar zrobić regulator mocy grzałki na fazowym regulatorze napięcia KDSF20. Ale zastanawia mnie fakt, że w dokumentacji pisze, że przy regulacji odbiorników rezystancyjnych wymagany jest filtr przeciwzakłóceniowy. To np. regulując napięcie silnika lub transformatora to taki filtr nie jest wymagany? Wydawało mi się, że to właśnie odbiorniki...
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
Ja bym przyjrzal sie dokladniej tym filtrom i regulatorom barwy.Tyle moge powiedziec i pomoc na odleglosc...
czemu cena za niego taka kosmiczna!!? Cena jest bardzo dobra. To jest filtr z regulatorem ciśnienia paliwa. Oryginał Mopar (68193494AA) kosztuje ok. 57$ https://www.justforjeeps.com/99grchfufi....
W benzynie też masz pompę w zbiorniku, zintegrowaną z filtrem i regulatorem ciśnienia paliwa (układ bezprzelewowy).
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
Nie no, to też się nie nadaje. Tu potrzeba regulator dający prąd stały na wyjściu. Może to być przetwornica impulsowa (z PWMem w środku), ale kompletna czyli z filtrem. A tu dałeś link do regulatora PWM bez filtru. Takie coś się nie nadaje do zasilania modułu Peltiera.
Praktycznie na wszystkie pytania odpowiedź będzie - tak. Filtr i regulator ciśnienia są przy pompie. Wymienia się tylko komplet.
filtr nowy,regulator wymyty,cisnienie pokazuje od 240 do 285 bar
Spróbuję podpiąć 3 regulatory narazie 2 kilowatowe i ten N moze nic się złego nie stanie. Możesz wymienić w nich triaki na większe i zamontować na większych radiatorach lub przylutować pasek blachy do rury doprowadzającej wodę i użyć tego jako radiatora. Triak nagrzany do 145 stopni nie wróży długiej pracy. Możliwa że nawet w układzie na 2kW chińczyk...
Dowolny tyrystor 2-5A/400 ... 600V (BT136-600B) Diody dowolne prostownicze 1A/400V ... 600V (1N4004 ...5 ...6) Kondensator 47nF na 100V Tranzystory to BC547/BC557 lub BC237/BC307 lub BC107/BC177 Przed regulatorem powinien zostać dodany filtr przeciwzakłóceniowy LC
Dla basów zmniejszenie gornego opornika 100k na 68k zwiększy symetryczną regulację basów. Gdyby zaś zwiększyć opornik 15k na 22k (u góry z prawej strony, to podobnie jak przy tonach wysokich podbije nieco basy, ale regulacja nie będzie już symetryczna. Wogóle jakakolwiek zmiana elementów jest tylko półśrodkiem, gdyż zapewne projektant tego układu regulacji...
Na wielopunktcie powinno być przeważnie coś koło 3 bary.Sprawdź filtr paliwa.Na regulatorze ciśnienia nie ma napisane przy jkim się ciśnieniu otwiera?
chodzi o ten sam regulator co: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... tam są jego zdjęcia sprawdzę żarówką tak jak podpowiadasz i przyjrzę się temu filtrowi dziękuje za odpowiedź
A wymienił kolega wspomniany filtr kabinowy? Jeśli nie to na wyjętym proszę spróbować czy obroty nie wrócą do normy. Ja wymieniłem filtr bo robił duży opór i na zamienniku tranzystora dziala normalnie. To tak jakby chcieć wziąść głęboki wdech nosem jak sie ma katar. W Renaulta Laguna dla przykładu zaczęła się palić inastalacja zasilająca dmuchawe z...
Podejrzewam że koszt tego wszystkiego czyli: 1 termometr 4 kanałowy lub 4 termometry 1 kanałowe +4 regulatory obrotów na LM317 lub 350 i jeszcze automatyczna regulacja + czujniki informujące o zatrzymaniu wentylatorów + filtr np .dymny lub czerwony w przypadku jednego koloru wyświetlania +twoja robota. Koszty będą większe od AKASA. Chyba że wykorzystasz...
filtr nowy regulator sprawdzony na identycznym audi jest ok wkład pompy nowy tylko jak zablokuje przelw pracuje normalnie mozna jezdzić nic sie nie dzieje nie wiem jakie ciśnienie powinno być na przelewie u mnie jest 5 bar na pracującym silniku
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Ten regulator jest oparty o stos płytek grafitowych, oprócz tego i filtru nic tam nie ma, schemat zrobisz w minutę po rozebraniu.
Może mnie ktoś zjedzie... Ale gdyby "odłączyć" od końcówek czy tam od układów te filtry i regulator barwy ? Grało by to wtedy ok ?
W skrócie: regulator PWM stosuje się do żarówek i silników podaje sie impulsy im dłuższy impuls a krótsza przerwa tym wyższe napięcie średnie, takiego napięcia nie możesz podać na żadne urządzenie elektroniczne wymagające napięcia stałego. Przetwornica to modulator PWM + regulator + filtr LC filtr zamienia napięcie impulsowe na stałe, regulator porównuje...
Na allegro masz całe filtry z odwadniaczem,
Jakie urządzenie końcowe z tego zasilasz, że szumy napięcia są tak ważne? Jakiś wzmacniacz gramofonowy do wkładki magnetycznej, itp? Chociaż prąd 3,5A nie wskazuje na takowy, bo tam prądy nie przekraczają 100mA. Zaproponowany na ostatnim rysunku filtr z tranzystorami Darlingtona nie zapewni stabilizacji napięcie przy zmianach obciążenie - będzie widoczne...
W tym autku pompa paliwa,filtr paliwa,regulator ciśnienia paliwa są zintegrowane w jednej obudowie w zbiorniku paliwa,musisz to wyciągnąć sprawdzić czy filtr jest czysty/ papierowy/ i czy nie ma wody w paliwie. Jeżeli chodzi o przepływomierz sprawdż czy rura do silnika jest cała.
Nowy czujnik i regulator? Jest brokat w baku i filtrze paliwa? Ile nalotu . docisnołeś konektory wtyczki na regulatorze?
Witam, Mam ten sam problem. Uporał sie ktoś juz z tym? Cisnienie paliwa skacze i nierówna praca. Filtr i regulator wymieniony. Proszę o pomoc. Widzę, ze to nie jednorazowy przypadek. Identyczne zachowania silnika.
Możliwe, że i filtr. Może być też regulator ciśnienia...Żeby wyeliminować raz na zawsze podejrzenia o sprawy paliwa, trzeba podłączyć do listwy paliwowej manometr, plastrem go na szybę i w droge.... :D. Te różne ,,czarodziejskie mazidła" STP to nic innego jak zwykła nafta, trochę toluenu, jakiś olej. W/g mnie, szkoda na to forsy. Ja używam 50-100 g...
W silniku AAM czy ABS krótki wkrętak gwiazdkowy i łącznie15 minut wymiany regulatora bez demontarzu alternatora czy filtra. A swoją drogą to zimny olej i tak spływa przecież do miski to jaki problem że ucieknie deko oleju przy wyjęciu filtra?
Dla 10A sprawa nie jest już łatwa. Potrzebny transformator dający ok. 16VAC/16A. Stabilizator będzie wydzielał dużo ciepła - rzędu 70-100W i to ciepło trzeba rozproszyć - potrzebny będzie duży radiator, z nadmuchem. W walizce tego nie widzę. Stabilizator jak z postu nr 2 jest nieodporny na zwarcie wyjścia i w takim przypadku na wyjściu pojawi się pełne...
Chodzi mi np o taki układ który daje 5V i chciałbym zasilić nim mikrokontroler avr. I zależy mi na jak największej „jakości” napięcia. A mogę jeszcze coś dołożyć do takiego regulatora impulsowego, żeby to napięcie bardziej „wygładzić”? Do zasilania całego uC nie ma sensu jakoś się spinać z "wygładzaniem" :) Sam uC ma pobór prądu...
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Dj.wozek - u Ciebie głównym "sprawcą" zakłóceń jest niestety impulsowy regulator prędkości silnika(-ów). Możnaby się pokusić o dodanie jakiegoś filtru na wyjściu regulatora (na kablach, które idą do silnika) ale to proste nie będzie, gdyż płyną tam niestety dosyć spooore prądy. Ale tak czy inaczej lepiej iść w tym kierunku i eliminować zakłócenia niż...
oj,mam pecha chyba,pare dni spokoju,a dzis przy ostrej jezdzie odcieło i pokazal sie blad p1191 :cry: ,filtry nowe ,regulator wyczyszczony czujnik na listwie tez. :cry:
A filtr paliwa nie miał przypadkiem 3 końcówek? Bo może założyłeś niewłaściwy filtr z regulatorem ciśnienia na 3 bary zamiast na 4. Są identyczne z wyglądu, a pomyłka skutkuje takimi objawami.
Witam. Czy rozwiązałes problem? Mam podobny... i tak i nie. Problem braku paliwa na powrocie okazał się prostszy niż się wydawało - to jednoprzewodowy układ bo jest tam filtr z regulatorem ciśnienia i powrót jest tylko na odcinku filtr- zbiornik a filtr jest pod autem obok zbiornika. Wymieniłem pompę paliwa no i filtr bo byl chyba jeszcze fabryczny...
filtr regulator ciśnienie filtr regulator cisnienia regulator silnik filtr
centralny zamek sygnalizacja ustawienie prądu spawania strumienica zamiast katalizatora
Schemat baterii do wkrętarki Bawaria - szczegóły i wskazówki Piekarnik Amica - Niedziałający Sensor Dotykowy: Przyczyny i Rozwiązania