Oring na regulatorze się nie uszkodził? Trzeba jednak Clip-a
Przed wymainą odpalał dobrze ale było to latem.Wymieniłem filtr oraz regulator ponieważ zapalała się kontrolka wtrysku, silnik słabł i po komputerowej diagnostyce okazało się, że jest uszkodzony regulator. Obecnie nie uruchamia się jeszcze świeca płomieniowa. Nie jestem pewny czy ten silnik posiada świece żarowe. Teraz diagnostyka nie wykazuje żadnych...
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Pewnie tak.. masz obrotomierz. Dodano po 2 Wiedzę że to było używane w jakimś sprzęcie wojskowym stąd też filtry przeciwzakłóceniowe za regulatorem prądnicy.
Poparzyć już mogła obudowa o temp. 60 stopni, a to nie jest nic niezwykłego (nawet powyżej 100 st.) w przypadku silników bez chłodzenia. W przypadku tego silnika w grę wchodzi tylko przedmuch uzwojeń wewnątrz, co w przypadku "ulicznego" środowiska nie jest proste (kurz, wilgoć) - wentylator musiałby mieć duży spręż i dmuchać filtrowanym powietrzem....
Witam. Za cenę wina kupisz na bazarze prosty woltomierz i sam zmierzysz napięcie na zaciskach akumulatora. Po uruchomieniu silnika powinno ono wzrastać - przy aku 6V do ok 7,2V, dla aku 12V do 14,5V. Taki wzrost napiecia powie że regulator działa poprawnie. Spadek mocy i gaśniecie silnika - w pierwszej kolejności sprawdź przewody paliwowe i filtr paliwa...
Nie podałeś z jakiego skutera jest silnik, ale nawet z "chińczyka", to też wart jest tej kwoty (możesz negocjować). Przed kupnem spróbuj sprawdzić, czy ma "wyczuwalną" kompresję. Ponadto poprzez otwór po tłumiku sprawdź stan cylindra i tłoka (czy silnik nie jest zatarty). W przypadku ewentualnej sprzedaży silnika na części odzyskasz kasę. Żądaj osłon...
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Dj.wozek - u Ciebie głównym "sprawcą" zakłóceń jest niestety impulsowy regulator prędkości silnika(-ów). Możnaby się pokusić o dodanie jakiegoś filtru na wyjściu regulatora (na kablach, które idą do silnika) ale to proste nie będzie, gdyż płyną tam niestety dosyć spooore prądy. Ale tak czy inaczej lepiej iść w tym kierunku i eliminować zakłócenia niż...
Witam, Jest tam silnik komutatorowy prądu zmiennego. Można regulować obroty regulatorem fazowym (ściemniaczem do żarówek) albo regulatorem z wiertarki. Regulator podłączasz pomiędzy filtrem przeciwzakłóceniowym a zasilaniem silnika.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Mam pewien problem, a mianowicie zrobiłem PCB pod zasilacz na LM317, jednak zastosowałem inne elementy niż w nocie aplikacyjnej, problem tkwi w tym, że stabilizator bardzo się grzeje, jest jakiś problem z tranzystorami (i opornik 33Ohm się pali), ponieważ zastosowałem inne niż w nocie, jest jakaś możliwość dopasowania elementów, tak aby to współgrało?...
A po co chcesz zmieniać ramę? Pytanie, czy to w ogóle ma sens. Rama to tylko konstrukcja do montażu. Właściwie jedna z najmniej istotnych części. Dalej będziesz miał ten sam quad co miałeś. Skoro korzystasz z tych samych silników, to po co ci nowe regulatory? Zostawiłbym tego malucha, którego masz i budował nowego quada od zera. Zacząć od kupna płyty...
Z podanym przez Ciebie regulatorem się da, ale to jest armata na mrówkę - 40A do silnika, który nie będzie brać nawet w zwarciu więcej niż 4A. Inna możliwość? Oczywiście wykorzystanie mikrokontrolera i zaprogramowanie go. Jeszcze inna opcja: sygnał sterujący podajesz na potężny filtr RC, następnie na komparator i z tego sterujesz kierunkiem obrotu przez...
Dane mam z serwisu Skody więc wszystko jest ok, a w tym silniku jest układ 4 bary regulator w filtrze ma też 4 bary. Najważniejsze, że wymiana pompy pomogła.
...do tego dojdzie nagar ze ścianek bloku itd może to spowodować nawet zablokowanie kanałów olejowych np tych do głowicy i przytarcie lub zatarcie wałka rozrządu ,zablokowanie regulatorów jak hydrauliczne , itd. A ja dotąd myślałem, że olej, zanim trafi z pompy oleju gdziekolwiek, m.in. do kanału olejowego głowicy, jest filtrowany i zostawia zanieczyszczenia...
Takie cos nie ma filtrów i w przyszłosci będą kłopoty.
Pod schowkiem ,między wentylatorem a filtrem p pyłkowym.
A ten regulator to został nowy wstawiony,filtry paliwa do wymiany jest ich tam dwa i otym wsępnym za pompa elektryczna czesto sie zapomina
Ja bym radził na początek sprawdzić stan silnika. Na impulsatorze widać sporo opiłków żelaza, co świadczy o zużyciu któregoś z części silnika, a nie zostały one wyłapane przez korek z magnesem i filtr oleju. Na pokrywie alternatora od temperatury spaliła się farba. Koło magnesowe aż załapało brązowego koloru, ale to już ciężko będzie dyskutować czy...
Pralka w różnych momentach pracy wysadza bezpieczniki, najczęściej po ok. 1min od włączenia przycisku, ale bywa że dopierze do końca. Był serwis; sprawdził programator, grzałkę, silnik, regulator obrotów, filtr przeciwzakłócenowy, wiązki, kostki i się poddał.
Witam - zmierz ciśnienie paliwa - filtr paliwa pompa lub regulator
Witam wada , w odbiornikach modelarskich stosuje się zwykle PPM a nie PWM. Na dodatek z odbiornika jako takiego wychodzą szpilki o szerokości około 200µs i dopiero po dekoderze kanałów są "zjadliwe" dla serwomechanizmów i silników. Co do regulatorów silników to też się mylisz, żadnych filtrów i wzmacniaczy tam nie ma, regulatory zamieniają PPM...
Witam Nie znam się na rybkach, ale są takie pompki 12V z wydajnością np.:200l/h coś małego prosto z Chin. Do tego zmontować regulator obrotów PWM, żeby zmniejszyć wydajność; potem wyłącznik z timerem który to odpalałby pompkę w jakiś sekwencyjny sposób ( np.: 5s praca 20s pauza ) Jeśli przepływ byłby nadal za duży to wyposażyć taki zestaw w bypass....
Nie podał kolega symbolu regulatora, ani sprzętu z jakiego pochodzi. Jest to typowy regulator z triakiem, dodatkowym elementem jest filtr p. zakłóceniowy M2 słusznie ktoś zaznaczył jak ZERO, a dokładnie powinien to być przewód ochronny. SZ1 to katoda triaka powinna być na przewodzie zerowym E to anoda triaka powinna być włączona poprzez silniki (obciążenie)...
Witam. Z tego co widzę jest to silnik 1 faza 120W na 230V. Proponuję zastosować regulator napięcia oparty na triaku z pi filtrem na wyjściu. Takim regulatorem napędzam silnik 1 faza 360W na 220V. Posiada tylko jedną wadę podczas większego obciążenia silnika lub spadku napięcia sieci obroty radykalnie spadają. Schematu aktualnie nie posiadam ale takowe...
Opis a zastosowań nie wklejam bo to dłuższe od bibli Jest wiele odbiorników które źle współpracują z regulatorami fazowymi, silniki indukcyjne, układy z elektroniką na wejściu, transformatory, lampy inne niż żarowe. jarek_inx a może kupić multimetr analogowy? Czy wskazówka w nim będzie skakać? Szacun Panie Jarku to co Pan napisał bo nie wiele rozumiem...
Sprawdź regulator mocy możliwe, że jakiś element już jest na wykończeniu i po krótkiej pracy obcina moc. Zobacz też silnik jak pracuje z pominięciem regulatora.
Więcej tych silników widziałem ze złym filtrem paliwa (ma w sobie regulator i są dwie wersje 3 bary i 4 bary) lub padniętym regulatorze. Sprawdź ciśnienie na listwie powinno być w miarę stałe 3 lub 4 bary. Jak wyglądają korekty sondy lambda długoterminowa i krótko-terminowa. Jak włączysz klimę jest poprawa?
Czesto w tych autach zapycha się filtr siatkowy na końcu regulatora w pompie. Sprawdz pod lupą . Problem załatwia wymiana filtra paliwa na filtr UFI który ma wewnąrz siatke platikową wyłapującą wszytkie zanieczyszczenia
Problem rozwiązany. Okazało się , że był spalony jeden z bezpieczników w komorze silnika. F115/7,5/10A zawór PCV, zawór VCV, czujnik obecności wody w paliwie, zawór odpowietrzający, zawór wirowy, zmienny zawór ssący, zawór EGR, zawór sterujący olejem IVVT (układ sterowania silnikiem) czujnik T.MAF, zmienne opóźnienie rozrządu zaworów wydechowych, aktywny...
Nie mam czym zmierzyć kompresji ale "czuć " w porównaniu do innych kosiarek, że jest. Liczę się z tym, że silnik do wielkich nie należy ale po rozgrzaniu nie radzi sobie nawet ze skrócenie trawy o 2-3 cm bo obroty momentalnie spadaja a powrót na wyższe trwa dłużej niż na zimnym. Regulator działa, spróbuje jak mówisz odłączyć na najpierw odmę od gaźnika
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Albo silnik ma ciężko albo zapchany filtr kabinowy,
Na pewno filtr jest uszkodzony, bo przecież nie ma innych elementów pomiędzy silnikiem, a pedałem. Jeden z kondensatorów w filtrze, który jest połączony równolegle do regulatora (pedału) ma zwarcie i powoduje, że silnik pracuje cały czas.
Chyba sobie to zrobię, akurat 3. Będę miał regulacje do zasilacza, oświetlenia w pokoju i lutownicy :P A czy może ktoś zapodać schemat tego filtra ?? Znalazłem kilka w Google ale nie wiem, który będzie odpowiedni . Może ktoś pokazać najprostszy filtr??
Być może ze regulatory i silniki też powoduj taki efekt lepsza by była izolacja ale z czego ? Może gruba folia aluminiowa ? Faktycznie regulatory Goolrc 35A nie ma filtrów antyzakłóceniowych.
Walki z ibiza ciąg dalszy. Trop z pompą okazał się nietrafiony bo w komorze silnika nie ma przelewu tylko odpowietrzenie zbiornika. To silnik bxw z regulatorem w filtrze. Tak czy inaczej po założeniu nowej pompy efekt był ten sam czyli żaden, za 50 razem auto odpaliło i jak zapali to chodzi rowno i jedzie normalnie. Sprawdziłem dziś ciśnienie na zasilaniu...
Sytuacja wydaje się być prosta po tym co czytam, kolega wykonał już wszystko co mógł ze sprężynką, ale nie zaczepiałeś regulatora odśrodkowego, a to właśnie on w większości odpowiada za obroty oraz moc silnika, skoro nie pomogło nic wcześniej to warto wykonać regulacje regulatora. Wiem że w silniku B&S filtr powietrza jest z metalowej siatki tak by...
Będę strzelać Samo regulatory , nieszczelność przy filtrze paliwa
Ad 1/ Najlepszą procedurą ustawiania obrotów jest procedura, polegająca na wykorzystaniu obrotomierza i regulacji wg jego wskazań. Jakikolwiek inny sposób ustawiania obrotów na słuch lub "oko" jest bardzo ryzykowny i wymaga tzw. ucha skrzypka i sporego doświadczenia. Przykład: każdy muzyk wie, że strojenie instrumentów rozpoczyna się od dźwięku A, który...
Ten silnik nie potrzebuje kondensatora dla rozruchu i pracy, jest to rodzaj filtru p. zakłóceniowego. Silniki takie są wysokoobrotowe i moim zdaniem nie nadają się specjalnie do takiego zastosowania, zwłaszcza bez regulatora. Na tym filtrze jest schemat podłączenia,jeśli jest tam cewka, to szeregowo z sasilaniem i symbol ziemi do obudowy silnika (sztuczna...
W alternatorze jest regulator napiecia u mnie on byl padniety.
Pierwsze test na samej benzynie czy po przejechaniu ok 100 km dalej jest błąd ewentualnie jak się mają korekty długoterminowe po przełączeniu na benzynę. Bo błąd może być powodowany przez złe ustawienie LPG. Najczęstsze przyczyny ubogiej mieszanki w BSE bez LPG to nieszczelny kolektor na uszczelkach lub za małe ciśnienie paliwa przez umierająca pompę...
Ok. Napisze Ci, jak to u mnie jest wszystko podłączone. Może będziesz mógł coś mi doradzić. Co do szczelnosci, to już to sprawdzałem. Jest ok. Zaznacze, że regulator jest montowany na przepustnicy( regulator ma 2otwory : jeden jest wkrecony do przepustnicy, drugi ma wkrecony trojnik i są w nim 2 wezyki-jeden wychodzi na silownik regulacji obrotów, drugi...
Na tej sprężynce niema regulacji, to znaczy otworków do których możną ja przekładać? Jeżeli nie to, jej rozciągnięcie zmniejszy obroty. Powinna działać, w odśnieżarkach spalinowych przeważnie niema w ogóle filtrów i silniki działają. W kosiarce filtr jest niezbędny, musi być założony .
Ten ma 125mW: https://allegro.pl/oferta/regulator-napi...
Jednak nie mogę znaleźć informacji odnośnie sposobu na wyliczenie grubości materiału, oraz zastanawiam się jaki materiał jest najefektywniejszy . Gdyby sprawa była taka prosta - wsadzasz do puszki i problem znika. Niestety nie jest, większa część zakłóceń przenosi się po przewodach, może być też z tych przewodów promieniowana i odbierana przez inne...
Filtr paliwa jak i inne zawsze wymieniane w tym silniku były na czas co około 11tys km
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Miałbyś tak zmianę napięcia jak byś na wyjściu regulatora wpakował filtr RC lub LC. Tylko to nie chodzi o przerośnięty dzielnik napięcia a o regulowanie energii dostarczonej silnikowi. Jak wspomniał poprzednik, tu poziom napięcia jest stały, zmienia się tylko modulacja.
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Kondensatory przeciwzakłóceniowe W układach wytwarzających zakłócenia związane z szybkimi skokami pobieranego prądu (takich, jak silniki elektryczne, iskrowniki, tyrystorowe układy sterujące) kondensatory są elementami filtrów ograniczających przedostawanie się zakłóceń do sieci energetycznej (zob. jakość energii elektrycznej) oraz powstawanie zakłóceń...
Według katalogu pompa w TFSI bije takie same ciśnienie jak w 1.8T. Jeżdżę nic się nie dzieje błędów nie wywala. Trzeba zmienić tylko filtr paliwa w którym jest regulator ciśnienia paliwa. W 2.0Tfsi 6 barów w 1.8T 4 bary.
nie wiem czy wystarczy bo triaki musisz oddzielić od przepięć i zwarć (przynajmniej pikowych). Dodano po 1 Rozumiem więc tak: Na wyjściu jest SoftStart więc nie ma problemów ŻADNYCH z wyjściem. Jedyne co powinno być dorobione to chłodzenie radiatorów triakowych. Nie rozumiem jednak jednego - dlaczego piszesz, że w czasie przepalania się żarówek następuje...
Witam. Z doświadczenia wiem, że po usunięciu skutków nie szuka się przyczyny. W jakim stanie jest filtr przeciwpyłkowy w twojej Xsarze? Zatkany filtr jest podstawową przyczyną uszkodzeń termicznych regulatorów (jakiekolwiek by one nie były). Co do schematu - nie ma jednego schematu do wszystkich Xsar I. Co do bezpiecznika termicznego w układzie z płynną...
Masz założony zły filtr paliwa. Z silnika 16v, chociaż i tam były różne. W 1.4 czeskim silniku powinien być z regulatorem na 3 bary, np. wk69/1 z mann-a
czyli jak chce załóżmy 10V w danym punkcie sinusoidy a zasilanie to 30V to po prostu 1/3 wypełnienia ? Tak Ja do debugowania firmware swojego falownika używałem filtrów RC i czterokanałowego oscyloskopu https://obrazki.elektroda.pl/1897769300_... Taki filtr dobrze tłumi nośną bo to jest trzeciego rzędu, nie potrzeba skomplikowanych...
Slyszalem gdzies o tym ze mozna zastosowac odpowiedzno dobrany filtr RC, tylko nie wiem jak mozna wyliczyc jego parametry zeby zmniejszyc to iskrzenie
Dziękuję za odpowiedzi. W tej chwili jestem poza warsztatem. Jeśli tylko coś na naklejce będzie widoczne to jutro zrobię zdjęcie. Mam pytania. Taki silnik ma 2 uzwojenia: główne i rozruchowe. Które z nich powinno mieć większą wartość rezystancji? W Internecie są sprzeczne informacje na ten temat. Główne uzwojenie ma mniejszą rezystancję, a rozruchowe...
Sprawdź regulator napiecia alternatora, filtr paliwa i powietrza. Od tego bym zaczął. który rok auta?
Regulator albo na filtrze pod samochodem, albo w koszu pompy w zbiorniku.
Z opisu układu na There is a shunt on the PCB, consisting of a wider copper trail which is lengthened a bit, similar to the layout in this drawing. The voltagedrop over the shunt allows the controller to calculate the power used, and to reduce power if amperage is excessive. Rezystor i kondensator tworzą filtr dolnoprzepustowy uśredniający napięcie...
Pewnie ciśnienie paliwa już siadło. Pompa, filtr, regulator....
Jakie cisnienie za filtrem? Ma byc ok 2 bar. co z regulatorem cisnienia?
Pompy jako tako tak szybko nie padają, gorzej z regulatorami ciśnienia. Oczywiście filtr zmieniony?!
Witam Mam problem z passatem B7 1,6 TDI , przebieg 230 tys silnik szarpie/ przerywa na zimnym od razu po odpaleniu szczególnie gdy temp spada poniżej 5st C . Tak dzieje się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy przez pierwsze 5km. Jak silnik się zagrzeje jak ręką odjął... Jeden mechanik obstawia na wtryski, drugi że zacząłby od wymiany regulatora...
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
mam wątpliwości czy to bedzie działać z tym ściemniaczem w momencie jak będę chciał "ściemnić" halogenki?? Czy się wysypie ta przetwornica? może się wysypać i to, i to :(, a zresztą gdybyś nawet podłączył trafo zamiast przetwornicy, to i tak ściemniacz byś pewnie położył :( ... regulator oświetlenia może nie być przystosowany do pracy z obc. indukcyjnym......
Pod jakim kontekstem chcesz patrzeć na kondensator i cewkę? Kondensator w układach np świetlówek, z silnikami indukcyjnymi robi za kompensator - poprawia współczynnik mocy, dzięki pewnej właściwości (napięcie opóźnia się za prądem o 90 stopni - odwrotnie niż w cewce). Może również służyć do wytwarzania pomocniczej fazy rozruchowej dla silników jednofazowych...
zajrzyj do regulatora ciśnienia na pompie lub samego baku - taki syfek zawsze gdzieś się przedostanie. Co do filtra - można się wykłócać, sam montuje tylko orginał - jak ktoś nie chce nie zmieniam wcale. Wczoraj auto jeździło bez problemów więc jakiś tam syfek chyba raczej odpada. Do baku zajrzę jak tylko będę mógł - trochę pojeżdżę, w międzyczasie...
Tylko żebyś się nie zniechęcił w razie niepowodzeń ;) 1. Do attiny2313 możesz dołączyć zewnętrzny przetwornik ADC jeśli lubisz wyzwania. 2. Z rodziny Attiny przetwornika nie mają tylko attiny2313/28/4/4313/9; jeśli chodzi o Atmegi to: Atmega162/16u2/32u2/8u2/8515 są bez a/c 3. Jeśli będziesz kiedyś szukał mikrokontrolera AVR o danych parametrach (np....
Kondensatory raczej mało pomagają przy ruszaniu, silnik wózka rozładuje je jeszcze zanim wózek zacznie jechać :] Sądzę, że to najzwyklejszy filtr dolnoprzepustowy, żeby zmniejszyć ilość zakłóceń emitowanych przez wózek. Zapewne moduły sterujące na MOSFETach to regulatory PWM, a te "sieją" niemiłosiernie.
Albo poprzez zastosowanie fazowego regulatora mocy. Jest raczej do oświetlenia, ale tu też może być jak się zastosuje prostownik i filtr.
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Przeglądając internety znalazłem stronę "sklepdlarolnika.pl" (uprzedzając pytania- nie mam nic wspólnego z tą firma). Ale takich firm jest wiele, więc wybór jest duży. Widzę, że od razu pokazują ceny produktów. Będziesz mógł sobie skalkulować przybliżone koszty układu. Co do jakości, to się nie będę wypowiadał- na co dzień stosuję elementy wyższej klasy...
Z grubsza okazał się uszkodzony regulator cisnienia paliwa < nie utwierał się, za duze cisnienie szło na wtryskiwacz, silnik próbował się ratować poprzez otwieranie przepustnicy> Problemem też okazał się dolot - po wymianie regulatora, okazało się ze mam za duzy dolot i filtr powietrza, przez co silnik cały czas miał ubogą mieszanke i lał paliwo....
Witam buduję balansującego robota (coś w stylu segwaya). Znalazłem taki opis(poniżej udostępniam). W tym projekcie został użyty żyroskop ADXRS150 i akcelerometr MMA7260. Pozbywanie się zakłóceń załatwia filtr kalmana, a silnikami steruje prosty regulator PID. Chciałem wykorzystać udostępnione przez autora fragmenty kodu ale mam pewne niejasności. 1)Jak...
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
Ładowanie w aucie jest napięciem stałym 14,4V, podobnie w ładowarkach elektronicznych które na wyjściu też mają napiecie stałe (przebieg linia prosta) natomiast ładowanie prostym prostownikiem napieciem pulsującym wynosi ok. 16V. Delikatnie się wtrącę. W rzeczywistości w aucie akumulator też nie jest ładowany napięciem (a ściślej prądem) stałym, którego...
Dokładnie tak jest kolego. Regulator ciśnienia paliwa jest w filtrze. Po wymianie filtra i zaworka większość parametrów się poprawiła. Na zagrzanym silniku regulacja sondy lambda waha się w okolicach od -3 do +2. Czasy wtrysku w okolicach 4,72 mS. Narazie będe obserwował samochód. Serdecznie dziękuje kolego. Pozdrawiam.
Ten silnik osiąga 2 kW przy wysokich obrotach, ale też mi się nie chce wierzyć, że aż tyle może z siebie dać. Bo przy sprawności 90% powinien oddać 200W ciepła, a to jest już bardzo dużo jak na te gabaryty, nawet przy intensywnym chłodzeniu. Myślę że on może pracować jedynie przez chwilę z tą mocą. Więc dobrze by było mu dać jakieś zabezpieczenie termiczne....
W tym przypadku regulacja ciśnienia jest przy filtrze paliwa jak dobrze kojarzę. Regulatora na listwie już nie ma. Dochodzi tylko jeden przewód paliwowy
Cena jest normalna, a nawet niska. Prawdopodobnie to jest filtr z wbudowanym regulatorem ciśnienia paliwa. Masz powrót na listwie wtryskowej ? Jeśli to jest filtr z regulatoerm to oczywiście wymiana na inny odpada, silnik będzie pracował na bogatej mieszance, rozjedzie się adaptacja, grozi uszkodzeniem pompy a w skrajnym wypadku pożarem.
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
100% regulator wolnych obrotów...zmieniłbym jeszcze filtr paliwa...
Wybebeszyłem pralkę silnik działa, jest też kondensator. Nie mam bladego pojęcia jak toto podlączyć ze sterownikiem obrotów. Od strony mechanicznej sobie poradzę ale z stroną elektryczną potrzebuję pomocy. "Kondensator" to filtr przeciwzakłóceniowy i wstawiasz go na wejściu zasilania z sieci. Potem regulator, dalej silnik.
eeee skoro fabryka wyprodukowała bez tego i działało tak kupę lat to ma tak zostać trzeba szukać usterki. tak, ale ja przerabiałem listwę wtryskową i filtr paliwa. Czyli wstawiłem listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, a filtr zamontowałem przelewowy. Wiec może ori filtr miał w sobie jakiś zaworek zwrotny, chociaż przed przeróbką listwy i filtra...
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Zmierz cisnienie na wtryskach albo sciśnij kombinerkami powrót jeśli rurki nie sa pękające. Wzrost cisnienia powinien poprawić działanie sysytemu. Albo pompa albo regulator albo wtryski.
Witam. Mam zamiar zrobić regulator mocy grzałki na fazowym regulatorze napięcia KDSF20. Ale zastanawia mnie fakt, że w dokumentacji pisze, że przy regulacji odbiorników rezystancyjnych wymagany jest filtr przeciwzakłóceniowy. To np. regulując napięcie silnika lub transformatora to taki filtr nie jest wymagany? Wydawało mi się, że to właśnie odbiorniki...
Sprawdzałeś na jałowo, czy pod obciążeniem? Szczerze do tej pory sprawdziłem na jałowo, a po przeczytaniu Twojego postu sprawdziłem pod obciążeniem i daje rady bez problemu, nawet na bardzo małych obrotach silnik trzyma obroty mimo sklejki 3mm. Może zacytuje fragment z instrukcji: "Elementy R4 i C5 tworzą filtr przeciwzakłuceniowy, oraz umożliwiają...
Musisz poczekać tak jak radzą moi poprzednicy. Jeśli głowica nie była dawno sciągana i samoregulatory, dźwigienki i tzw. "pastylki" ruszane to trzeba było zapewnić ich dokładny powrót w takim samym położeniu jak były. Ponieważ ściągałem to w swoim ponad 10 razy(kłopot tkwił w czym innym-w sworzniach tłokowych) to znaczyłem markerem nawet jak jest ustawiony...
Może i silnik krokowy ale nie w znaczeniu uszkodzony. Obawiam się, że tenże silnik realizuje polecenia sterownika silnika, który odbiera złe informacje. A więc filtr powietrza silnika, szczelność układu dolotowego powietrza, działanie regulatora ciśnienia paliwa a może mniej prawdopodobne zabrudzenie zębów koła nadawczego położenia wału korbowego.
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
to zostaje ci filtr paliwa i regulator ciśnienia przy okazji wyczyść sobie silniczek krokowy bo jak kontrolka od silnika gaśnie to elektronika okej na początek radze sprawdzić filtr paliwa
A możecie opisać jak bardzo czasochłonne jest to mycie filtrów? Napiszcie, czy w tych bezworkowych jakieś elementy się szybciej wyrabiają? Czy to nie jest tak, że kupując bezworkowy oszczędzam na workach, ale sam odkurzacz krócej wytrzyma niż workowy? Mam Zelmer Solaris Twix 5500 starszy model taki czarno brązowy. Filtr w nim był myty w ciągu dwóch...
Czym odczytane czasy wtrysku normalny czas na wolnych to ok 3 ms . Czujnik podciśnienia sprawny jak odczyty z niego podobnie wartość z przepustnicy. Często problem w tym silniku jest filtr paliwa z regulatorem oraz pompa paliwa. Efektem awarii jest za niskie ciśnienie paliwa (czasami za wysokie) i ECU wydłuża czasy wtrysków ale i tak to za mało i paliwo...
filtr regulator ciśnienie filtr regulator cisnienia filtr ferrytowy silnik
slaby sygnal bateria huawei wtrysk mercedes
stable diffusion somfy napęd bramy
Tryby w hulajnodze Bili Coco nie działają - przyczyny Słaby bas w Onkyo A-35 - przyczyny i rozwiązania