mam to samo i nie mam już pomysłów co to może być. Wymieniłem wszystkie filtry, silnik krokowy, palec, kopułe, czyściłem przepustnice, czyściłem czujnik przepustnicy i uszczelniałem go. Myśle jeszcze nad tym EGRem.
Siemens zaleca dodatkowe obciążenie wyjść cyfrowych sterownika, na których są impulsy, rezystorami 330om do masy aby uzyskać odpowiedni kształt sygnału No i oczywiście filtr przed driverem silnika , albo chociaż dławik ferrytowy.
A wiec tak:-nasze renatki na monoszprycy niemaja czujnika polozenia przepustnicy (TPS) - a co do silniczka krokowego to jest to silownik biegu jalowego potocznie zwany silnikiem krokowym -zdejmij filtr powietrza i luknij pod wtrysk od lewej strony a wyglada on jak walec z sruba z tylu i z gniazdem na 4 przewody. Milego szukania. SORKI ale punkty sie...
Ostatnio robiłem taki sam silnik .Te same objawy.Wymieniłem klapkę anty wybuchową ,miernik masowego przepływu powietrza/uszkodzony po wybuchu/wymyłem dokładnie czujnik biegu jałowego,/silnik krokowy/sprawdziłem na złączu diagnostycznym i .wszystko było ok.Odpalił normalnie
Jakie sterowniki silników krokowych masz zamiar użyć? Generalnie schemat jest poprawny, ale z drugiej strony nie zawiera praktycznie nic oprócz atmegi. Podłączenie zasilania się chwali, ale jeżeli nie używasz ADC to dławik jest zbędny. Jeżeli planujesz zrobić układ modułowy, a na tej płytce ma być tylko mikroprocesor, to musisz także wyprowadzić masę....
No ale zaraz którędy dokładnie dostaje się woda bo po drodze przewód dolotowy, filtr , nierzadko silnik krokowy i inne elementy które nie powinny przepuścić wody
Na początek reduktor do regeneracji, dalsza dyskusja nie ma większego sensu, w instalacji 2 gen nie ma się co popsuć , kręcenie wszystkim co popadnie pomoże na chwilę i wydaje się że już lepiej.... ale za chwilę będzie to samo. Co do wolnych obrotów na paliwie: -pompa, -filtr, -silnik krokowy biegu jałowego -czujnik temperatury płynu chłodzącego Sonda...
pozdro- na poczatek sprawdż 1/ czy przy lekkim naciskaniu na boki filtra powietrza wystepją zakłócenia, jego pracy jeżeli tak to może być peknięcie stopki pod filtrem, 2/silnik krokowy <pod filtrem po prawej> może się zawieszać , oceń zmiany położenia trzpienia / silnk krokowy przy odrobinie staranności można rozebrać i przeczyścić, ewenualnie...
Jaka masz antenę do odbiornika? Jakie odkłócenie zasilania w odbiorniku? Jak sterujesz silnikiem? Jakie filtry przeciwzakłóceniowe zainstalowałeś?
witam wszystkich mój problem polega na tym że po odpaleniu silnika jest nierównomierna praca - tak jakby silnik chciał wyskoczyć w dodatku "szczela w tłumiku" i wylatuje woda - co jeszcze to to że śmierdzi paliwem - zalewa silnik (świece filtry wymienione,silnik krokowy wyczyszczony) prosze o pomoc - jeśli ktos miał podobny problem to prosze o opinie...
Ok, a co z tym środkowym wyjsciem na filtrze?
OK! Wydaje mi się, że rozumiem o co chodzi. Częstotliwość zegara, a co za tym idzie - prędkość silników będzie regulowana potencjometrem. Zmiana kierunku nastąpi w cwili uderzenia "bassu" (odniosłem wrażenie, że na filmiku jest to uderzenie perkusji, ale mogę się mylić albo jest to to samo :D ). Ten filtr dolnoprzepustowy poprzedzony wzmacniaczem z...
Witam! Szukałem, nie znalazłem - może marnie szukałem. Pytanie dość proste, czym się różni silnik krokowy zwykły - ten który jest w silniku (u mnie pod filtrem powietrza) od silnika krokowego należącego do instalacji LPG? Pytanie mnie dręczy ponieważ: A) Krokowy od instalacji LPG ma wpływ - w przeciwnym wypadku by go nie było. B) Krokowy zwykły w silniku...
Przeczyść filtr paliwa ,może to silnik krokowy
sprawdź filtr powietrza i silnik krokowy, jak dobrze rozumiem mapsensor sprawdza ciśnienie w kolektorze dolotowym powietrza.
Stosując jeden zasilacz mieliśmy problemy np. z sterowaniami silników krokowych, oile sobie też przypominam w jednym wypadku też był kłopot z falownikami przy jednym zasilaczu, teraz już od dłuzszego czasu zawsze jeśli jest Logo czy PLC stosujemy dwa zasilacze
Witam. Ja też mam taki problem. Na Pb nie chce odpalić, szarpie, problemy ze zwiększeniem obrotów. Przy przełączeniu na LPG odpala idealnie, silnik pracuje na równych obrotach. Wymieniłem świece, przewody, filtry (w tym paliwa), czyściłem silnik krokowy. Już nie wiem co?
Wentylator komputerowy to nie silnik krokowy, to silnik bezszczotkowy prądu stałego (BLDC - brushless DC). Wepnij równolegle z nim kondensator 1000uF/16V, może da radę, ewentualnie wykonaj filtr RC...wentylator pobiera prąd rzędu setek miliamperów. Z drugiej strony wygląda na to, że to wcale nie wentylator wprowadza te zakłócenia i przyczyny należy...
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Myślę, że jest dużo nalotu na stożku silnika krokowego w gardzieli gaźnika. Zdemontuj filtr powietrza, odepnij złączki elektryczne i odkręć silnik krokowy. Na stożku będzie sporo nalotu. Wyczyść benzyną stożek i gniazdo , delikatnie wysuń ze 3mm wirnik i zamontuj z powrotem. Kilka razy przekręć kluczykiem (bez rozrusznika) aby silnik krokowy się dopasował....
brak odpowiedniego zasilania gazem,jeśli masz elektronike do gazu ,to działanie oparte jest miedzy innymi na sygnale z sondy lambda( moze być uszkodzona), a to steruje silnikiem krokowym, aten nie pozwala na pelne zasilanie,dlatego wali w koletor,filtr powietrza.sprawdzić sonde, silnik krokowy,a moz e jest układ BINGO? to tak bedzie sie działo.nie bedzie...
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
Witam. Proszę o pomoc, problemem jest Clio 2 1.2 8V wszystko jest wyczyszczone tzn. przepustnica, silnik krokowy, kable od świec, filtry, świece wymienione. Żadnych błędów sprawdzane przez mechaników i to nawet dwóch. Silnik po uruchomieniu czy zimny lub nagrzany działa normalnie, problem zaczyna się gdy chce ruszyć lub w trakcie jazdy - dusi się. Czasami...
w Twojej konfiguracji na dzień dobry spalisz uC , gdzie masz stabilizator napięcia + 5V , GND to masa i łączy się ją z minusem zasilania , gdzie masz rezonator , brak jakichkolwiek kondensatorów filtrujących te 270nF praktycznie nic nie daje , brak złącza programującego , wybrałeś wersję w obudowie TQSP dlatego to złącze to podstawa , wspólny potencjał...
W helpie opisane jest ze nazwa Alias portc.2 a prwidlowo jest nazwa alias pinc.2 Właśnie. Nie zauważył kolega, że Portc i Pinc to są różne rejestry AVR'a. Znowu nie chodzi o kolorowe tylko o zrozumienie filozofii portów µC. Przypomnę: Portx - rejestr, do którego zapisujemy stan portu jeśli jest zdefiniowany jako wyjścia, lub podłączenie rezystorów...
Dysk nie moze pracowac w proznii poduszka powietrzna pod glowica jest mu konieczna do zycia tak jak film olejowy na panwekach w silnikach spalinowych To rzeczywiscie stary dysk Widac ze o niskiej gestosi zpisu bo ma sterowanie glowica jeszcze za pomoca silnika krokowego. A filtr powietrza w srodku ma jeszcze jedno zadanie ma wylapywac wszystkie drobinki...
gasnie jak zimny wymienilem silnik krokowy swiece kable czujnik temp. filtry
Nie wiem jak wygląda PCB bo od tego też będzie dużo zależało. Ale proponował bym Ci dać filtry na sprzężeniu zwrotnym.
Mam to samo, powymieniane czujniki temperatury silnika, płynu chłodniczego, silnik krokowy, filtry paliwa, oleju, powietrza, kable WN, kopułka, palec, świece, czujnik podciśnienia, pompa paliwa, przewody odpowietrzające udrożnione, przewody paliwa drożne. Dalej bez zmian. Może już wymieniłeś czujnik temperatury płynu chłodniczego? Jaki efekt? Może ja...
za obroty odpowiada silnik krokowy więc może on . a sprawdź filtr paliwa i kable zapłonowe ok
A skasowałeś błąd ,drugie to gdzie byś sobie włożył czujnik jak byś zasysał (sprawdź na filtrze)
OKI!!!!!! Dzieki ze ktoś mi pomoże w zrobieniu tego!!! To jest dlamnie ważne jeden z trudniejszych projektów. Mam jeszcze pytanie to tarczy z filtrami tez potrzeby jes silnik krokowy czy może być zwykły???????? Bo mam jeszcze jeden na 30V i 12W??
Sprawdź filtr powietrza i dolot do silnika krokowego czy nie jest gdzieś zgięty i nie ogranicza dopływu powietrza.
W sumie tak - poszukaj bariery optoelektroniczne z detekcją kierunku, potem zbuduj coś podobnego z pominięciem źródła światła, a zamiast odbiorników podłącz drogą prób i błędów uzwojenia silnika krokowego. nie zapomnij o podłączeniu przez filtr który obetnie napięcie do akceptowalnego poziomu - najprostszy możliwy to rezystor i dioda Zenera...
Na komutatorze przy przechodzeniu wału na okładkach rzeczywiście powstają impulsy. Kondensator je troche filtruje.
Witaj kolego! Odnośnie diod RGB musisz wziąć pod uwagę iż wartość odczytana na podstawie oświetlenia kolejno diodami będzie ściśle zależna od jasności danej diody, a co za tym idzie od natężenia prądu diod RBG. Proponuję pomyśleć o jakiejś autokalibracji układu. Dodatkowo zastanów się, jaki wpływ będzie miał odczyt barw w przypadku testowania elementu...
No wiec kolego -ja wymienilem na nowy filtr powietrza, i silnik krokowy wypieprzylem (tzn . jest wymontowany z przewodu gumowego i wisi obok na przewodach zasilajacych go)a w to miejsce wstawilem zwykly zawor gazowy (kupiony u gazownikow-monterow instalacji za 20pln) i pali mi 10-11 w miescie i juz jestem zadowolony
Witam wszystkich Mam na imię Marcin, jestem z Poznania. Mam Renault megane 1,6 8V 90 KM z 1997 roku. Mam następujący problem: Przy zimnym silniku, obroty są na poziomie ok. 1200 na minutę, potem w miarę rozgrzania się silnika powoli spadają i osiągają ok. 500, przy dodaniu gazu obroty szybko spadają i falują w zakresie 800-300 po czym znowu osiągają...
Przeczyściłem silnik krokowy ,wymieniłem filtr paliwa,oraz filtr gazu,przepływomierz dobry,jest poprawa,ale zobaczymy co się będzie działo dalej.Dzięki za rady.
miałem to samo (MB 190E 2,0 1989, ale tylko na gazie) wyjmij silnik krokowy (zdejmij filtr powietrza, a go zobaczysz) na na kilkanaście godzin do ropy i po problemie.
(at)ENOMINE Dzięki za odpowiedź. Wymieniałem filtr gazu tego samego dnia co silnik krokowy, czyli na początku sierpnia 2013.
Renault Megane 1.6 8V LPG 1996. *** Ciężko odpala na zimnym. Zapala dopiero po kilku próbach. Po odpaleniu musi chwilę pochodzić, ponieważ gdy od razu dodam gazu lub ruszę to natychmiast gaśnie. Często gaśnie na wolnych obrotach (np. podczas hamowania na światłach) gdy jest nie rozgrzany. *** Ponadto jadąc na benzynie traci moc powyżej 3 tys. obrotów...
witam to na weżu od gazu to silnik krokowy sterujacy dawka gazu ogólnie straszne badziewie działa ze sterownikiem a ten z sonda lambda proponuje to wyciąfnać a wmiejsce po wstawić ręczna regulacje taką ze srubką a jakie silnik zimny ma obroty pod filtrem w obudowie wtrysku jest silnik krokowy regulójacy wolne obroty czesto to on jest winowajca takiego...
Witam! Od klikunastu dni mam problem ze swoim uno (Monowtrysk Bosch). Jak silnik jest zimny to jest problem z odpaleniem. Odpala jak dodam gazu i go chwilę tak potrzymam na gazie. Silnik sprawia wrażenie jakby nie przepalał paliwa. Następnie jak jest na luzie to przygasa i zapala się kontrolka od wtrysku. Czasem zgaśnie. Zwłaszcza jak jest zimny. Natomiast...
Witam. zakupiłem niedawno Fiata Palio 1.6 16v 1999rok. Mam z tym autem mały problem, gubi wolne obroty gdy silnik się rozgrzeje. Wymieniłem już filtr powietrza, obudowę filtra, wąż powietrza od filtra do przepustnicy, silnik krokowy. Może ktoś miał podobny problem i podpowie jak go rozwiązać albo poleci mi jakiegoś dobrego mechanika do Fiata w Poznaniu.
Witam. Jak w temacie, strzela przy ruszaniu i mocniejszym wciśnieciu gazu . Wymieniono przewody(stare bosch przejechane 30 tyś) na nowe sentech przystosowane do gazu, swiece dwa razy, filterek gazu, regulacja gazu, sonda lambda, filtr powietrza, czyszczony silnik krokowy i przepustnica i nadal szczela :-( co może być przyczyną? Gaz BRC nie sekwencyjny...
Normalnie to powinienem napisać wyczyść silnik krokowy ale nie będę złośliwy. Przez zapchany filtr będzie bardziej problem z mocą. Sprawdź może coś więcej np parametr,y szczelność dolotu? Co ty na to?
Człowieku ,skaner to nie tak proste jak flower ,to optyka o dużej wydajności ,specjalne lustro,sterowaniesilników najlepiej krokowych i to co najmniej 4 (pan,Tilt,color,gobo),specjalne filtry i dużo innych problemów ale jat chcesz mogę pomóc.
właśnie, a ja chciałbym w miarę "mądry" skaner Czyli jaki? i tu może sie po prostu nie opłacać go składać Ja kupiłem uszkodzony skaner Futurelight H-150 ( brakowało 2 silników krokowych, filtrów w tarczy i najważniejszego - sterownika. Koszt skanera 240zł + koszt sterownika i silników 260zł. Razem powyżej 500zł, a za tyle można kupić sprawny skaner.
Tak dokładnie dodaję gazu manetkę puszczam i gaśnie Dodano po 6 Sorki za niedomówienia dokładnie tak kręci rozrusznikiem tak jak by chciał zapalić ale nie chce po dodaniu lekko gazu odpala puszczam manetkę gazu i gaśnie niema wolnych obrotów tak jakby silnik krokowy się nie przestawiał Sprawdziłem filtr jest nowy Sprawdzone gumy na gardziel przepustnicy...
Ja mam podobny problem. W starej 10 letniej sekwencyjnej instalacji BRC fly gas. Podczas schodzenia z obrotów, bez dodawania gazu, poniżej 2000 obr. Silnik zaczynał szarpać. Świece, kable, filtry wymienione, przepustnica i silnik krokowy czyszczony. Niestety teraz na gazie dodatkowo poniezej 2000 obr. muli, praktycznie po dodaniu gazu nie reaguje, dusi...
Przełączanie automatyczne. Gazem strasznie nie wali. Gdzie ewentualnie szukać tego wycieku ? W silniku krokowym ? Ostatnio gaziarze wymieniali filtr gazu, ale wcześniej też tak było.
Witam mam ten sam problem z fiesta 1.3 44kw tylko ze 97r wymienilem silnik krokowy, kable wysokiego napiecia, filtr paliwa, czujnik przepustnicy i dalej jest to samo czy ktos jest w stanie pomuc? na komputerze wyskakuje blad ze silnik przekroczyl maksymalna moc obrotow.
Co to znaczy 99,131 % sprawności? Napisałem 'bibliotekę' pod to (nie ma jej jeszcze na Pypi.org), do generowania RPM w zadanym czasie ( Marny wynik jak dla silnika krokowego. Oznacza to że gubi kroki, powinno być 100%. Po prostu kiedy użyjemy produktu o dużo większych możliwościach, ale włożymy tyle samo pracy (tu bardzo mało), efekt będzie gorszy...
Jeśli filtr jest ustawiony na 100Hz to tym bardziej powinien działać na 250Hz. Prawdopodobnie zakłócenia wnikają inną drogą przez antenę czy np układ podtrzymania pamięci. Paradoksalnie wadliwy silnik krokowy prawdopodobnie zmniejszyłby te zakłócenia.
Po pierwsze to sprawdź czy masz dobry termostat, wskazówka od temperatury stoi ciągle nieco poniżej połowy? nie opada ani nie wzrasta?Dwa odpowietrz układ, co do nadmuchu, jak odkręcisz schowek to masz nagrzewnice, w niej siedzi rezystor odpowiadający za bieguny nadmuchu, sprawdź czy nie masz przepalonych dwóch pierwszych spiralek(nowy 120zł, na szrotach...
Witam. Pacjent to niestety wynalazek. Jest to Fiat Uno , z silnikiem z Sieny 1.6 16v. Problem jest tego rodzaju, że samochód potrafi uszarpnac na obrotach a nawet i gasnąć, zdarza się, że po prostu coś go odcina w czasie jazdy i mimo wciskania gazu jest totalna pustka, raz w takiej chwili zdąży zgasnąć inny raz w końcu złapie tego gazu. Jak jakby się...
witam i proszę o rady ,50000 km.przejechane na gazie . jak odpalę auto to po przełączeniu na gaz gaśnie nawet jak go rozpędzę do setki i przełączę na gaz to nie pomaga dopiero po przejechaniu około 3 do 4 km. zaczyna łapać . przedtem nawet w zimie odpalałem na benzynie i od razu mogłem przełączyć na gaz i było ok. Stało się to jakieś pół roku temu byłem...
Jest to zespół, który m.in kasuje pozostałości ładunku elektrostatycznego na bębnie. Znajduje sie nad bębnem. W trakcie pracy świeci żółtym światłem. Składa się z kilku żarówek, żółtego filtra. silnika krokowego, dwóch przesłon i kilku odbłyśników. Żarówki, filtr, i odbłyśniki należy bardzo starannie wyczyścić. Od tyłu kopiarki są dwa konektory, należy...
Wypełnienie PWM nie ma znaczenia; Nośną PWM określa się w ustawieniach projektu. Problemem w Crouzet jest to, że wejścia cyfrowe mają wbudowany filtr i nie zliczą impulsów pojawiających się częściej niż 10 ms (max 100 Hz) i dodatkowo jest to zależne od wielkości programu... Ten program próbowałem na nastawie 11 Hz - działał; na 50 Hz - nie działał !....
Prawdopodobnie silniczek krokowy. Sprawdź filtr paliwa, powietrza. Jeżeli jeździsz na gazie to również posprawdzaj filtry od gazu. Miałem podobny objaw w dwóch autach. W jednym bez gazu - silniczek krokowy - obroty falowały mniej więcej o 100rpm a w aucie z gazem również falowały znacznie bardziej czasem nawet zgasł. Pomogło dolanie płynu chłodniczego,...
A nie jest potrzebny jakiś stabilizator? Nie chce żeby mi to po krótkim czasie wszystko padło. A tak naprawdę mój problem jest bardzo banalny nie wiem jak się za to zabrać, wiec wystarczą 4 diody prostownicze i filtr pojemnościowy? I znowu pytanie, jakie?
NoweMillennium - to przed ze specyfikacji fotorezystora potrzebne przed pobraniem pomiaru. Aż 45ms? Maksymalna częstotliwość pracy fotorezystora to 22Hz? Nie chce mi się wierzyć, przeważnie mają ok 10kHz ale powiedzmy, że się zgodzę (może jest jakis filtr RC). Po co 45ms po wysłaniu komunikatów na port szeregowy? Co ono daje?
proszę vin:w0l0mff19yg011850. Silnik krokowy na wężu filtry od gazu były też nie dawno wymieniane. Dodano po 5 Po za przymulaniem nie ma nic innego. silnik na biegu jałowym wydaje się ze pracuje równo "nie mam obrotomierza"
Zadanie tego silnika jest dość nietypowe, a mianowicie: ma on napędzać silnik krokowy niewielkich rozmiarów i ten ma być prądnicą która będzie zasilać np. diodę LED. Ma być to model dydaktyczny pokazujący iż z silnika krokowego można zrobić całkiem dobrą prądnice. Do wyjścia silnika krokowego będzie podłączony układ prostowniczy wraz z filtrami który...
Witam posiadam opla astre f rocznik 2002 silnik 1.4 8 zaworów. Problem jest tego typu że gdy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy z ponownym uruchomieniem chodzi o to że muszę dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim załapie jak już odpali (na benzynie ) to nie może się przełączyć na gaz silnik się krztusi szarpie nim ale po około 7 sekundach przełączy...
EGR nie zawyży ci obrotów - jedynie zaniży jak nie będzie zamknięty. Więc jak go masz odpiętego od koletktora i jest zamknięty to go zamontuj ale nie podpinaj wtyczki żeby się nie otwierał. No chyba że masz zaślepke to w ogóle po temacie. Obroty to lewe powietrze - nie masz takiego problemu? Ewentualnie gaz może lecieć mimo pracy na PB. Jeszcze zostaje...
witam, czy cos bylo robione za nim zaczelo sie tak dziac? i tak jak twierdzi piokie, czy auto ma gaz ?,jezeli nie ma gazu to wskazuje na silnik krokowy /mozna go przeczyscic/, jezeli jest gaz to filtr gazu /rowniez pow./i regulacja dawki wolnych obrotow /na reduktorze/ ,pozdrawiam Zdzislaw
sprawdź sondę lambda - zwykły woltomierz i wepnij się w kabelek sygnałowy sprawdzając czy oscyluje. Dodam że pomiaru dokonuj na benzynie ponieważ to jakimś stopniu pozwoli wykluczyć usterkę instalacji chyba że mapa benzynowa będzie "rozjechana". W tych zestawach niestety często padały silniki krokowe których rolą jest wtryskiwanie gazu do cylindrów....
Wymien filtr powietrza i sprawdz przeplywomierz. Acha... Silnik krokowy jest odpowiedzialny za wolne obroty (na biegu jalowym), wiec nie mam pojecia co ci mechanicy chcieli zdzialac poprzez jego wymiane.
Dziękuję za odpowiedź ,poradę. Filtry są właśnie OK. Lecz problem jest wciąż ten sam. Podejrzewam, czy może to być silnik krokowy?
wiec tak zaczelo mi mulic na paliwie-wymienilem w meganiei filtr paliw dalem do czyszczenia silnik krokowy,pompa paliwa sprawdzona zostala. Ale nadal mam jak jade to czuje jak dodaje gazu to mi z opuznieniem to robi co prawda czasem az za nadto to czuc.
Hej. Ostatnio zostałem posiadaczem OmegiB z 95r. przejechane 250 tyś. km i mam problemy z mocą tegoż auta. Jest moim zdaniem mułowaty na gazie (chodz chodzi normalnie, płynie bez szarpnieć). Miałem problem gaśniecia silnika przy małych obrotach i utrzymywaniu sie na luzie ok 2 tys obr. Usterki ustąpiły po wymianie: rozrządu (całego), filtrów, oleju,...
wdusiłem... nawet sprawdziłem napięcie. Przy właćzonym 14,2 przy wciśniętym ... na chwile 13,9 i po chwile 14,2 nie zgasł.... sprawdze ten filtr A co myślicie o silniku krokowym? Czy jego trzpień powinien ciężo chodzić czy dość lekko? Tz powinien się dac wcisnąć i wyciągnać bez problemów?
Witam. Mam problem z inst. gazową w astrze 93 rok. Mianowicie na ciepłym silniku auto gaśnie szarpie i szarpie. Dzieje się tak na wolnych obrotach. Wymieniłem już świece kable filtr gazu i powietrza. Alternator po remoncie. Silnik krokowy nowy. Szukam pomocy bo normalnie zwariuję. Nie mam już czego powoli wymienić. Na benzynie wszystko ok.
Zacznijmy czy silnik jest zagazowany ? Reasumując Pb : Silnik krokowy , coś z pompa paliwa , Filtry paliwa , przewody podciśnieniowe jeżeli występują chyba również ... ? Lpg : problemy z parownikiem najprawdopodobniej również , lub standardowo filtr .
A więc tak :remont kapitalny silnika zrobiony ,silniczek krokowy nowy ,sonda lambda sprawdzona filtr paliwa i powietrza nowy.diagnostyka silnika wykonana i nic nie stwierdzono,termostat nowy.dodam tylko że wcześniej palił 9 litrów w cyklu miejskim
witam,moja asterka nie ma wolnych obrotów ,pierwszą czynnośćią była regulacja -Nie pomogła ,wymieniłem świece ,filtr powietrza wyczyszczony był silnik krokowy ale dalej to samo . NIe ma reguły czy silnik zimny czy ciepły ,czasem uda się ustalić wolne obroty ale musze delikatnie (bardzo delikatnie)zdejmować nogę z gazu i wtedy wskoczy na wolne obroty...
Trójnik zrobisz sobie z trójnika rurek hamulcowych tylnych. Ale co chcesz zmierzyć, cisnienie przed filtrem?
JeSli dobrze rozumiem to masz instalacje gazową z parownikiem (to taka okrągła puszka ) z doprowadzonum gazem z zaworka i dwoma węzami wodnymi oraz jednym grubymodpływowym gazowym który leci do zaworka proporcjonalnego sterowanego silnikiem krokowym(4 druty) i dalej wąż do palnika pomiędzy filtr powietrza a wlot kolektora ssącego. Całość jest sterowana...
Witam, Mam problem z gazem ponieważ szarpie na gazie i kopci na biało a szczególnie w ciepłe dni. Gazu Pali w granicach 11-12 L Na benzynie tez troszkę szarpie ale obroty tak nie falują tylko chwilę po przełączeniu nie ma mocy i nie chce jechać na wysokich obrotach. Autko mam od miesiąca gaz jest w nim od 2 lat, podobno wystarczy wymienić jakiś czujnik...
Witam Mam Forestera 1998r. z tym samym silnikiem 2.0 EJ20 - jazda w korku z małą prędkością to koszmar, noga z gazu - poszarpynie, po przyhamowaniu silnikiem (z szarpaniem) próba nawet delikatnego przyśpieszenie to również na początku poszarpywanie. Temat morduję już drugi rok. Forester poszarpuje nieco delikatniej na benzynie i ostrzej na gazie, na...
Dodam iż dzisiaj po ciągłym gaśnięciu po przełączeniu na gaz gasł, więc zatankowałem niby do pełna za 48zł z groszami co daje: 48/2.18=22 litry gazu, a do butli powinno wejsc 45litrów pojemności *80% ze względów bezpieczeństwa daje około 36litrów. Więc gdzie mi zginęło 12 litrów wolnej przestrzeni? To jest jedno a drugie jest to że po tym dzisiejszym...
Pierwszą rzeczą jaka mi się rzuca w oczy to zbyt cienkie ścieżki sporo z nich można by spokojnie pogrubić. Szczególnie zasilające i te idące bezpośrednio do silnika. Spokojnie można by jeszcze kilka kilka ze ścieżek przenieść na dolną warstwę, pokombinuj, a może uda się wyeliminować warstwę górną, a zostanie tylko kilka małych zworek. Tańsze/ łatwiejsze...
Już to było i nawet ja Ci odpowiadałem filtr dolnoprzepustowy i mostek H Widzę że zmieniłeś silnik krokowy ze stacji dyskietek na "zwykły" czyli jesteś na dobrej drodze.
Witam A może mi pomożesz, mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze sprawdzić, może wymienić regulator ciśnienia...
Witam Wszystkich . Mam problem z Daewo Lanosem 1.5 16 v z roku 2000 - szarpie na benzynie i gazie przy stałej prędkości, na biegu jałowym przy 2000 tyś obrotów silnik pracuje nierównomiernie po dodaniu gazu i wkręcenie go na 3000 tyś objawy ustają . Lanos pali bez problemów na benzynie jak i na gazie , przyśpiesza bez problemów , tylko jazda ze stała...
- wymien silnik marka moze zostac m40 gorsze od m10 sorry ze piesze ale to fakt -szókaj dziór w dolocie od przepływki do silnika -filtr paliwa -masz kat. ? -wyczsc krokowy sprawdz tez czy niema dziór na wężach -jaki przebieg - ile na lpg
Mam problem z moją Hondą Civic 1.6 1996r. Mianowicie przy zapalaniu nie chce złapać, muszę "wajchować" pedałem gazu, a gdy już "chyci" nie może wejść na obroty i faluje. Dopiero po chwili osiąga stałe obroty i wszystko jest ok. Problem występuje przy zimnym silniku zarówno na gazie jak i na benzynie. Kopułka wymieniona. Palec zapłonowy czyszczony. Silnik...
Należy się zastanowić czy częstotliwość 60Hz jest niezbędna do poprawnej pracy układu. Jeżeli tak to pozostaje zastosowanie czegoś w rodzaju falownika. Najtańszym kosztem można to zrobić tak: zasilacz prądu stałego min. 34V -> układ PWM ->Stopień końcowy na MOSFET -> opcjonalnie filtr dolnoprzepustowy.
Witam, kiedyś spotkałem się z podobnym problemem w swojej Pandzie. I doradził bym tak... Odłącz od osłony chłodnicy przewód powietrza idący do filtra, niech wisi luźno w komorze silnika... Koniecznie wymień filtr gazu na elektrozaworze fot. 3, filtr średnio starcza na 10tyś.km, pewnie Masz już tam gruz... Sprawdź połączenie wtyczki na silniczku krokowym...
Witam, Mam problem w moim Peugeocie 306 1,6 1998r Auto spala mi ok 12l/100km Wydaje mi się że jest to za dużo jak na taki silnik, a jeżdżę bez szaleństw. Zacznę od tego zrobiłem: nowe świece, przewody, wszystkie filtry, rozrząd, wyczyszczony silnik krokowy i przepustnica, wyregulowane luzy zaworowe. Elektryk sprawdzał na komputerze i nic nie wyłapał...
Zrobilem kontrolki przy zegarach... Scieżki były spalone.. A silnik na benzynie dalej faluje... Filtr powietzra nowy ilniczek krokowy czysty. przewody na swoim miejscu. Może musze go przeciagnąć na benzynie?
Witam Kupiłem używane auto. Ma 63tys.km.To auto więcej stało pod domem niż jeżdziło. Sam to widziałem. Ma instalancję sekw-gazową. Cieszyłem się dwa tygodnie.Problem jest taki. Na benzynie ,praca silnika bez zarzutu.A ,po przełączeniu na gaz ,kolosalne trudności wsadzić go na duże obroty.Gazownik wymienił silnik krokowy ,filtry gazowe ,wymienił świece...
kolego sprawdz silnik krokowy w przepustnicy-lub obok,a może nie podpięłeś lub sprawdz filtr powietrza -może żle przylega a przed inwazją wszystko grało- jeżeli tak odkręć i powolutku sprawdz (przemyj naftą za pomocą pędzelka) silnik krokowy też-powodzenia
Do uruchomienia silnika krokowego potrzebny jest układ elektroniczny, który może pobierać sygnał z fotoogniwa. Żeby zapewnić pewność działania powinno się zastosować modulację wiązki lasera, a w odbiorniku odierać tą modulację. W układzie optycznym odbiornika powinien się znaleźć filtr optyczny dobrany do barwy światła laserowego. Zamiast fotoogniwa...
Witam wszystkich! Szukałem na różnych stronach w internecie, także i na tym forum, ale o dręczącym mnie problemie nikt jeszcze nie pisał. Może ktoś mi coś doradzi. Mechanik ze mnie żaden, coś tam jednak o silnikach wiem. Używam [url=http://www.oponeo.pl/opony-do/vw/go... Golfa III CL 1.4 z wtryskiem jednopunktowym. Żadnych przeróbek, tuningów itp.,...
Witam mam taki problemik, samochodzik odpala pracuje na wolnych obrotach na benzynie i gazie. Przy przechodzeniu na wyższe obroty tj. 2500 - 3000 następuje gwałtowne szarpniecie po czym dalej pracuje normalnie. Dzieje się tak tylko podczas jazdy i tylko na gazie na benzynie praca ok, na postoju również. Kopułka, palec, świece, przewody - dobre (nowe)....
Hej. Borykałem się z problemem całe zeszłe lato aż do zimy. Samochód za pierwszym razem długo kręcił a jak odpalił to obroty były takie jak wolne obroty, a czasem przez moment niższe jakby chciał zgasnąć , i przez kilka sekund nierówna praca silnika. Problem zniknął zimą , myślałem, że to dzięki temu , że wymieniłem filtr paliwa. Odpalał na dotyk i...
to zostaje ci filtr paliwa i regulator ciśnienia przy okazji wyczyść sobie silniczek krokowy bo jak kontrolka od silnika gaśnie to elektronika okej na początek radze sprawdzić filtr paliwa
silnik krokowy ibiza silnik krokowy daewoo silnik krokowy ne555
wtyczka zasilać laptop schemat zasilania klimatyzacji ustawić mikser
diagram schemat service manual
Wyświetlenie "5h" i brak reakcji urządzenia - co oznacza? Czy rower elektryczny Sparta działa bez licznika?