Witam Na pewno jakby Koleżanka uzupełniła w profilu informację o miejscu zamieszkania łatwiej pomóc, ponieważ ktoś z nas mógłby mieć warsztat w okolicy. A wracając do tematu: -filtr cząstek stałych często jest problemem (szczególnie podczas jazdy po mieście, ponieważ nie ma jak przeprowadzić pełnej procedury regeneracji, krótko mówiąc - dłuższa jazda...
A w jakim stanie jest układ zasilania paliwem? filtry, wtryskiwacze, pompa wtryskowa? Dymi na biało? Czy problem polega na tym że rozrusznik słabo kręci? Czy na tym że kręci a nie odpala?
a rozpadający się filtr paliwa ? potrafi zapchać wtryskiwacz
Do sprawdzenia na początek akumulator, rozrusznik, filtr paliwa oraz wtryskiwacze na przelewy.
Albo zawory, albo wtryskiwacz. Filtr powietrza, oczywiście sprawdzony?
Dane, które podałeś nie są miarodajne - wlałem... przejechałem.... Do sprawdzenia/weryfikacji działanie sondy lambda, czujnika temperatury silnika, świece filtr powietrza, wtryskiwacz. Jeśli mieszanka za bogata trzeba znaleźć przyczynę.
To wywal ten sterownik wyjedzie cie z korzyścią. Qbox czy tech to koszt 400, wtryski 300, drobnica 100 a przynajmniej nie takie klopotliwe w naprawie. Do tego dobry filtr odstojnikowy.
Wpinasz się do złącz na pierwszej fotce. Masz tam zasilanie i powrót a to co z przelewów wtryskiwaczy to niestety pójdzie do zbiornika. Jeżeli nie chcesz żeby szło do zbiornika to musisz podłączyć się przy filtrze
Z audi: -sterownik z wiązką -wtryskiwacze -parownik z filtrem. Osobno kup wkrętki i nowe węże.
Jak Przerwa elektryczna to przerwa, a nie filtr paliwa! Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza ew. wymiana wtryskiwacza.
Ile masz przejechane kilometrów,kiedy wymieniałeś filtr paliwa.Może być przewód ,świeca,wtryskiwacz,dziura w kolektorze ssącym,kopułka.
Wtryskiwacze wymienione na ALAX FLIPPER Zmieniono filtr na ALEX 360 Zmienione wtyczki do wtryskiwaczy. Wymieniono wkład filtra fazy ciekłej Zmieniono przewody gazowe, od filtra fazy ciekłej, do wtryskiwaczy. Wszystko zostało odpowiednio zestrojone i wyregulowane. Auto jeżdzi bardzo dobrze i wreszcie nie przerywa na wolnych obrotach.
Przekręcisz silnikiem przy otwartym korku zbiornika wyrównawczego to pompa wody napełni wszystkie kanały wtedy dolejesz ile będzie brakowało... Swoją drogą to jaką pompę czyściliście skoro piszesz ze masz pompo-wtryskiwacze ?
To nie jest filtr chroniacy wtryskiwacze.
Masz silnik SR20Di, czyli monowtrysk, 116 koni z katem, 121 bez katalizatora. Jak zdejmiesz filtr paliwa to zobaczysz wtryskiwacz, gołym okiem można dojrzeć czy podaje paliwo, to na początek, jeżeli nie podaje to może instalacja LPG odcina wtrysk, trzeba to sprawdzić, filtr paliwa, ciśnienie itp.
To jest przewód do czujnika ciśnienia gazu. Szczelność newralgicznych punktów możesz sprawdzić sam za pomocą wody z mydłem w atomizerze. Jednak jeśli nie masz zbyt dużego pojęcia o LPG to wizyta u dobrego gazownika, przegląd instalacji i wymiana filtrów nie zaszkodzi ;)
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
MJ są ok. lub jeśli kasa nie jest problemem MATRIX HD 344.dodatkowo dobry poliestrowy filtr fazy lotnej zwłaszcza do MJ.
Filtr oleju tez sprawdz moze byc stary i blokuje przeplyw.
Zwróć uwagę na taki szczegół, że powrót z wtryskiwaczy idzie do zasilania pompy wtryskowej. Do odpowietrzania tego popuszczam rurki wtryskiwaczy, zakładam pompke za filtrem na zasilanie. Pompka chodzi a ja przekręcam wałem aż pojawi się paliwo na każdym z wtryskiwaczy. Druga opcja, karnister wyżej pompy i kroplówka :)
a może zacząc od kapitalego remontu silnika dzięki temu odzysasz fabryczną ilość koni a przy okazji polerka kanałów dolotowych i wydechowych spasowanie kolektorów
Sprawdź dokładnie układ paliwowy - pompa/ filtr/ wtryskiwacz. Sprawdź, czy z powrotem płynie paliwo ( za wtryskiwaczem/ gaźnikiem)
Czyli świeci Ci się check engine, prawda? Powyższy błąd dotyczy jednej (albo obydwu) sond w układzie wydechowym (O2 sensor). A konkretniej grzałek przy nich. Bywa też że bezpiecznik pada , zatkany filtr powietrza i brudne wtryskiwacze ale w pierwszej kolejności przyjrzał bym się sondom .
Zasil go z bańki z pompą omijając filtr paliwa, wtryskiwacze na przelewy na gorącym silniku. Pompy Bosch cp3 mają mały filtr pod króćcem wlotu paliwa.
Witam. Znam z przypadłości ten błąd. Ale z ciekawości zajrzałem co powie jeszcze google- jest tam sporo poszukaj najpierw sam coś. Szukaj problemu w świecach, kablach WN, przepływomierz, Nieszczelności w układzie dolotowym i wydechowym. Jak jest LPG to do sprawdzenia ustawienia i kondycja parownika, filtrów , wtryskiwaczy może przepuszczają gaz. Nie...
Jest to nasz 1 ciągnik siodłowy euro 5 . Dziś w pierwszej trasie pod pełnym ładunkiem w pagórkowatym terenie zapalił się komunikat o układ wydechowy ostrzeżenie. Podczas jazdy z pustą naczepą nic się nie pali. Podjedziemy do serwisu w celu weryfikacji błędu. Dodano po 1 Trochę poczytałem prosiłbym o wysłanie schematu budowy systemu adblue w daf xf 105...
Najczęściej czujnik położenia wałka lub problem z ciśnieniem paliwa tj filtr, przewody lub wtryskiwacze.
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Jakiś Pomysłowy Dobromir przy tym grzebał zapewne. Wtryskiwacz dla świętego spokoju warto sprawdzić u fachowca. Jeżeli zajdzie potrzeba zregenerować lub założyć nowy. Powrót pewnie przeciekał i nie dało się uszczelnić bez wydania kilku złotówek na nowe podkładki uszczelniające, lub odpowiedni króciec. Z filtrem paliwa mogło byc różnie. Zabrudzony/zatkany,...
Citroen Xara 2,0 HDI system Siemens 2000r.motor RHY brak mocy,nie ma "ducha".Badanie nie wykazuje usterek,filtr paliwa nowy,wtryskiwacze sprawdzone w Poznaniu,są ok.auto nie kopci dymem.Co dalej.
po koleji poluzowujesz przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy i kręcisz rozrusznikiem aż "przelejesz" wszystkie, filtr jak najbardziej powinno się zalać
Na SKP, którą ubóstwiałem za szczegółowość (i pewnie z tego powodu już jej nie ma) było sprawdzenie rzeczywistego numeru butli, szczelności (wąchaczem) połączeń przy wielozaworze, reduktorze, filtrach i wtryskiwaczach i zgodności z pozostałymi warunkami technicznymi w tym zakresie - np. diagnosta każdorazowo przypominał mi o braku spirali kompensacyjnej...
Gdzie masz wpięty ten manometr? Ma być za filtrem przed wtryskiwaczami. Zmieniałeś oryginalny filtr z czujnikiem na Alexa. Gdzie dałeś czujnik ciśnienia? Ma być za filtrem. Zakładałem teraz manometr przy moim aucie. Przy przełączeniu nie ma żadnych wahnięć ciśnienia. Przy maksymalnej przygazówce różnica ciśnienia jest ok. 0,1 bara. Nie mam żadnych kłopotów...
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
"brak spadków ciśnienia na listwie - mierzone dynamicznie" rozumiem że jechałeś autem z podłączonym do układu paliwa manometrem . Dokładnie, w tych pojazdach zdarzają się problemy z pompą paliwa i takie badanie jest obligatoryjne. To, że pomiar dynamiczny ciśnienia wyszedł dobrze, nie wyklucza Twojej teorii z zapchanymi filtrami wtryskiwaczy.
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Pompując pompą ręczna odpowietrzasz tylko układ niskiego ciśnienia. Sama pompa wtryskowa może nadal być zapowietrzona, jeśli jej nie odpowietrzyłeś. Ciągnik odpaliłeś na tej pompie? Najpierw odpal potem ustaw kąt wtrysku.
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
Ciśnienie powinno być 1.3bara. Problemem może być membrana filtr lub krystalizacja wtryskiwacza.
Trochę trwało nim pompa pojechała do naprawy. Ale po naprawie pompy zakończył się problem z gasnącym perkinsem. Tak że już wiem że to była wina pompy wtryskowej, nie zatkany dopływ paliwa ani filtr.
Sprawdz wiazke pod filtrem, moglo byc zwarcie i w ECU uwalilo sterowanie tego konkretnego wtrysku
Masz wypadanie zapłonów bo jest zbyt uboga mieszanka. Przydało by się sprawdzić jakie jest ciśnienie gazu i czy czasem zbytnio nie spada przy butowaniu. Warto sprawdzić filtr fazy ciekłej.
to jest stabilnie? wydaje mi sie ze to przykład MEGA niestabilnej pracy na wolnych obrotach (podczas postoju z zapiętym DRIVE - jednak na P jest podobnie) jutro kupuje kabel do nokii 3310 i robię interfejs, wymieniam reduktor + filtry. wtryskiwacze zdaje się 6ohm
Objawy jak przy braku gazu, sprawdź filtr, parownik, wtryskiwacze, elektrozawory.
Brak grzania świecy żarowej/ lejący wtryskiwacz/ do kitu filtr powietrza. Masz trzy powody. Sprawdzaj kolejno.
Jeśli pompa i wtryskiwacze są ok to niska strona ciśnienia paliwa. Filtr przewody lub zajrzeć do zbiornika paliwa. Często zdarza się że nie orginalne filtry paliwa są przyczyną.
Zanim popłyniesz na niepotrzebną naprawę pompy sprawdź wtryskiwacze, filtr paliwa i smok w baku.
Przekaźnikiem steruje komputer, jak auto odpala to na pewno jest tam zasilanie co do odpalenia po nocy to nieszczelny układ paliwa przy filtrze, uszczelki wtryskiwaczy, albo pompa jak dużo ma przejechane.
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
Kit-y wszystkie się nie nadają. Jak chcesz postawić na jakość i tylko jedną markę, to wybór niewielki, bo tylko takie, jak Prins, BRC, Landi Renzo. Ale to nie jest modne. Jak chcesz jakość z innych marek, to już trzeba samemu komponenty dobrać, jeden ma dobry sterownik, inny reduktor, wtryskiwacze, jeszcze inny, np. filtr gazu, itd.
Mam podobne objawy. Drgania na wolnych obrotach na zimnym i ciepłym oraz szarpanie przy jeździe bez przyspieszania. Zauważyłem, że skacze napinacz i podczas uruchamiania pasek osprzętu piszczy. Wymieniłem praktycznie wszystkie rolki, poduszki, podmieniłem wtryskiwacze, filtry nowe. Wymienione świece. Parametry korekt w normie. Nie mam już pomysłu, co...
Teraz zastanów się kolego, skąd te nieczystości. Jak tam wygląda filtr paliwa u ciebie, sprawdzałeś wymieniałeś? Za chwilę będziesz znów wymieniał rozpylacz.
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
Primo PB to w sprzedaży nie ma od ładnych kilku lat, secundo skąd we francuzie pompowtryski ? ? ? Tertio, spuść jak najdokładniej całą benzynę z układu, no wiesz przewody paliwowe,zbiornik, filtr, poluzuj rurki od wtryskiwaczy Zalej cały układ ON . Powinieneś mieć tam gruszkę do odpowietrzania, odpowietrz cały układ i próbuj zapalić. Jaką masz tam pompę...
aplikacje uzywajace tego samego wtryskiwacza KEIHIN w instalacjach do fazy lotnej i cieklej Raczej pomyliłeś z CNG, a nie LPI. Nie, odrozniam takie rzeczy. Widzialem gdzies na zagranicznym (jesli mnie nie myli pamiec cos u Niemcow) forum opis zabaw goscia ktory porozbieral i posprawdzal trocheroznych wtryskiwaczy - wniosek byl taki roznica jest wylacznie...
Jaki reduktor i wtryskiwacze? Filtry zmienione?
Diagnostyka coś powie o stanie reduktora i wtryskiwaczy. Filtry oczywiście wymieniłeś?
Zapomnij, ten układ przy sprawnej mechanice, pracuje nawet bez sterownika. Jeśli wtryskiwacze nie podają paliwa to: -za niskie ciśnienie paliwa, -zapchany filtr, -zapieczone wtryskiwacze. Włącz pompę paliwa, wyjmij wtryskiwacz, uchyl dłonią klapę spiętrzającą. Jeśli paliwo się nie pokarze, masz usterkę mechaniczną.
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
A o dziwo chyba pomogło Nie dziwne, mnożnik za wysoki, pewnie na granicy zapętlania wtryskiwaczy, więc jak jeszcze dojdą spadki ciśnienia to nie może być dobrze. Pomiar ciśnienia chociaż w prawidłowym miejscu, czyli między filtrem a wtryskiwaczami?
Dobrze że taka głupota. Dobrze przedmuchaj przewód wysokiego ciśnienia żeby w nim paprocha nie było. Niby powinien wyłapać szczelinowy filtr w wtryskiwaczu ale lepiej żeby było czysto.
To kiepski filtr, aż dziwne że wtryskiwacze dają przy tym radę? A w sklepie mi filtr sprzedali :) dzięki za podpowiedź
Zapchany układ paliwowy, filtr, rurki, a zacznij od sprawdzenia ciśnienia z pompki mimo że nowa, sprawdź napięcie na wtryskiwaczach jeżeli niskie sprawdzić cały układ zasilania, styki, bezpieczniki.
A wtryskiwacze to koledzy sprawdzali kiedyś? Za częste zapychanie filtrów odpowiada w 99% święta trójca diesla, wtryski, turbo, EGR. w moim przypadku filtr świeżo po czyszczeniu, turbina ok, test przelewowy wtryskiwaczy ok, żadnych błędów, mechanik sprawdzał parametry pracy i nic nie wydało mu się podejrzane, silnik nie dymi, nie bierze oleju, odpala...
czy można jakąś chałupniczą metodą, np: wyjęciem odpowiedniego bezpiecznika od ECU, skasować błąd oraz prawdopodobnie rozjechane korekty, aby sprawdzić czy błąd powróci oraz aby skasować prawdopodobnie rozjechane mapy? Niestety nie da rady tak zrobić. Trzeba się fizycznie połączyć ze sterownikiem. Obawiam się, że to nie będą tylko rozjechane mapy tylko...
zgadzam sie ze ani cewka ani kondensator nie maja wiekszego znaczenia !!! nawin poprostu kilkadziesiat zwojow drutem ok 1mmkw na rdzen i przed i po cewce daj do masy (-12V) kondensator ok 1000uF i zobaczysz co bedzie ;-) . W dalszym ciagu upieram sie ze zaklocenie wytwarza wtryskiwacz. Czy przy wylaczonym silniku zaklocenia rowniez sa??
za filtrem fazy lotnej musisz zainstalowac trójnik i w odnogę wpiąc manometr , dowolny byle nie na zbyt wysokie ciśnienie bo niewiele będzie wskazywał
Sprawdzałeś wtryskiwacze? Filtr paliwa nowy?
Przy okazji nie pogiołeś mechanizmu dekompensatora? Pompka włożona prawidłowo? Co z wtryskiwaczem? Jaka kompresja? Jak silnik pracuje sam bez wibratora? Jaki olej lałeś/ Jak często wymieniany? Co z wszystkimi filtrami?
Chodziło mi o przewody filtr - zbiornik paliwa. jeżeli po postoju to filtr -pompa - wtryskiwacze. Podobny przypadek miałem w Kadecie były słabo dociągnięte opaski zaciskowe, wycieków nie było a powietrze zaciągał.
Na tym forum w innym poscie jest przepis na czyszczenie wtryskiwaczy Keihin ja go zastosowałem i problem minał. Cytat z postu kolegi Oloo66.-Standardem było czyszczenie listwy wtryskiwaczy za pomocą WD40. Po prostu lałem non stop WD-40 przez przewód doprowadzającygaz po filtrze fazy lotnej do wtryskiwaczy, a potem odpalałem samochód (po ponownym założeniu...
Sprawdź po tym olej bo czuje że go rozrzedziło paliwem. Zapewne tez będzie konieczna wymiana filtrów?
wlasnie tylko zalezy jak jest zbudowany filtr oleju a jak gazu jak on bedzie czyścił gaz bo moze zaoszczedzic pare złoty na filtrze a stracisz duzo wiecej na wtryskiwacze gazu
a czy uwzgledniane jest jakos paliwko, ktore sobie wraca do zbiornika przez zawory przelewowe na filtrze, pompie oraz na wtryskiwaczach?
7 litrów to pojęcie względne wszyscy mówią że pali 5 litrów więc i ty mów ....ale do rzeczy sprawdzi ciśnienie ma turbinie , filtry , wtryskiwacze ,ale nie wyjmować jak pojedziesz do dobrego warsztatu to określi jch stan bez wyciągania (pomiar charakterystyki drgań ) kat początku tłoczenia jeśli był bity to ma przestawioną pompe to reguła no i oczywiście...
Przede wszystkim analiza spalin ,filtr powietrza ,szczelność, wtryskiwaczy,zapłon.Elektroniką tu nic nie podgonisz
Raczej filtr nie jest problemem,chyba że jest totalnie zapchany. :arrow: Miałem na myśli zobaczenie czy w filtrze są opiłki z pompy wysokiego ciśnienia, które krążąc po obiegu uszkadzają wtryskiwacze, filtr paliwa i pompę w efekcie czego cały układ jest do naprawy.
przecierz webasto też ma wtryskiwacz,filtr i dostały się tam opiłki...trudno to zrozumieć?
Ciekawe w jakim stanie jest filtr fazy lotnej i ciekłej. Przez myśl mi nie przeszło, że autor tematu nie zmienił filtrów skoro wtryskiwacze były czyszczone.
No to odpowiedź: da się. Trzeba zamontować jeszcze wtryskiwacze, filtry, odpowiednią elektronikę, zestroić to wszystko i będzie działać.
Filtry mogą być całkiem zapchane po zalaniu syfu. Możliwe, że wtryskiwacz jeden pada. Tylko wtedy byłby problem z odpaleniem. Odepnij po kolei wtryski i zobacz czy zmieni się zachowanie auta.
Przyznaję, nie doczytałem, zmienia to nieco obraz rzeczy. Ustalmy fakty: skrapla się woda na powierzchni filtra fazy lotnej i listwy wtryskiwaczy. Znaczy to że do filtra dociera albo gaz zimny, albo w postaci ciekłej- a powinien odparować i zostać podgrzany w parowniku. Zechciej sprawdzić temperaturę parownika i filtra ręką, parownik powinien mieć temperaturę...
Witam. Właściciel auta pojechał na serwis i auto zostało podpięte do komputera ,zostały sprawdzone wtryski ok,została wymieniona wiązka od sterownika silnika do wtryskiwaczy na nową, wymienione filtry i odstojniki, sama diagnostyka nie wykryła odejść od normy, a problem jak był tak jest nadal. Wtryski były sprawdzane w/g mnie trzeba by pompę sprawdzić...
A czy były jeszcze jakieś błędy w sterowniku silnika i SCR? Układ SCR sam w sobie nie jest w stanie określić jakości adblue, błąd jest zgłaszany kiedy system nie jest w stanie utrzymać poziomu emisji na dopuszczalnym poziomie. Może to być spowodowane właśnie złej jakości adblue, ale również problemami z samym systemem (pompa, filtry, wtryskiwacz, noxy,...
U mnie lało z jednego wtryskiwacza, po regeneracji pali od strzała.
Co podejrzewam - filtr paliwa - pompa paliwa - sonda - wtryskiwacze - filtr paliwa Mariusz To sprawdź to a nie podejrzewaj. I napisz co z tych rzeczy wykluczyłeś. Choć ja parę rzeczy bym wykluczył a parę dołożył, ale na wcześniejsze miejsca.
Witam. Miałem 2 tygodnie temu podobny problem, tyle ze z MAN. Na nowych wtryskach przejechalo auto 60km i zaczęło "kuleć". Nowe wtryski oddałem do sprawdzenia, i okazało się że uszkodzone zostały wtryskiwacze oraz gniazda zaworków opiłkami z łuszczacej się listwy CR. Oprocz wtryskiwaczy trzeba było tez wymienić listwę, przedlużki z filtrami szczelinowymi,...
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
Witam. Przede wszystkim padła pompa a pada z dwóch powodów-pierwszy to jazda na gazie bez benzyny , drugi powód bardzo prawdopodobny to zapchany filtr benzynowy i należy go wymienić na nowy. Pamiętajmy jeżdżąc na gazie benzyna caly czas krąży w układzie i filtr się zanieczyszcza tak jakby samochod jeżdził na benzynie.
Witam , kupiłem VW T 2.5 tdi 88 km. AJT , auto trochę przymulone w dolnych obrotach, na zimnym przykapca nie spaloną ropą, przy ruszaniu puszcza chmurę siwego dymu , pomyślałem że to wtryski, dziś je wyjąłem i okazało się że po nr.są to wtryski od 2.5 tdi acv 102 km. nr. 074 130 201C, można je montować do 88 km ? kąt wtrysku sprawdzony , filtr wymieniłem...
1. Podmieniony czujnik na listwie CR 2. Podmieniona pompa. 3. Podmienione wtryskiwacze. 4. Nowy filtr paliwa. Została ci już tylko listwa do wymiany i po sprawie.
sprawdź ukł. paliwowy: ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, pompę,filtry, ciśnienie sprężania w cylindrze, ustawienie rozrządu, wyreguluj zawory.
Najczęściej zapowietrzona pompa , wtryskiwacze i filtr paliwa , mam nadzieję że wymieniony ?? odpowietrzyć po kolei : filtr paliwa , pompa wtryskowa , poluzować rurki do wtryskiwaczy i odpowietrzyć ( kręcąc silnikiem ) , dociągnąć rurki wysokiego ciśnienia do wtryskiwaczy - naprzód . :shii: Może być też inaczej sterowana pompa wtryskowa - obydwie elektryczne...
czy już coś wiadomo w tym temacie bo mam ten sam problem Wszystko jest posprawdzane, pompa ok, wtryskiwacze, filtry wymienione, a w dalszym ciagu nie pali
Wtryskiwacz jest nierozbieralny.Pompa paliwa, filtr paliwa,poziom paliwa.
Cześć, mam Grande Punto 2006 1.3 JTD 90 km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8 L/100 km, od około miesiąca spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3 L/100 km. Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą być powody zwiększonego spalania? (at)ElektrodaBot
A tak z banki i ręcznej pompki przed filtrem 😏
Pozwolicie, że odświeżę temat w związku z filtrami puszkowymi FL-0301. Sprzedawcy twierdzą że wykonane są na podobnej zasadzie jak zwykle filtry przelotowe FL-03, czyli bibuła + poliester. Ktoś to testował?
Kupił sobie ELM wartego 5 zł przepłacając na aledrogo pewnie ze 150 i myśli że mu to pokażę wymień wtryskiwacz wymień filtr paliwa wymień świece. No i niestety tego komputer nie pokazuje no więc nie wie co robić. Autorze jedź tam gdzie ci zdiagnozują, sam jak widzisz tego nie ogarniasz. A tu też nie ma wróżki, tylko diagnoza.
Seat Toledo 1.9 TDI '96r. - mam mały problem. auto przyspiesza do 120 bez problemu , ale jak chce wiecej to powyżej 3 tyś. obrotów , zaczyna się bujanie tzn.( pedał gazu wciśnięty do końca ) raz przyspiesza , raz nie .( efekt jest taki jakbym wciskał i puszczał pedał gazu), . Na autostradzie próbowałem i max jedzie 140 . Sprawdziłem : - podłączyłem...
filtr wtryskiwacz ursus volvo wtryskiwacz p0200 wtryskiwacz
logitech wingman pralka mastercook moduł schemat światło dyskotekowe
suzuki burgman projekt przyczepki
Brak komunikacji ze sterownikiem hamulca w Renault Laguna II faza 2 Głośny stukot przy załączaniu piecyka - przyczyny