Żadnej siateczki tam nie było. To zawór membranowy. niektóre wersje miały w tym miejscu podgrzewany zawór odmy, więc jakoś specjalnie nie jest tam potrzebny, pod warunkiem regularnego wymieniania filtra powietrza.
Znalazłem. Rura leżała sobie u jednego sprzedawcy szrotu.Sam chyba do końca nie wiedział od jakiego to modelu. Ale dzięki za sugestie. Temat uważam za zamknięty.
Coś mi tutaj nie pasuje. Gdyby tak było to by grucha cały czas na maksa była wciągnięta a miał byś błąd przeładowania a nie tak jak teraz. Nie kojarzę by jakiś przewód podciśnienia szedł do pokrywy zaworów - cienki jak do N75. Przepnij niebieski na gruchę i powinno to chodzić o ile rysunek jest poprawny. Pokaż jakie masz oznaczenia na N75 i co do czego...
Witam prosze o pomoc.mechanik wzial gruba kase ale nie zrobił nic i zabieram się sam. Smierdzi w garazu benzyna piec blisko moge wyleciec w powietrze musze to zrobic. Objawy sa takie jak zgasze i chwile postoi to nie odpali na raz.podlawi sie sekunde i zgasnie.musze odpalac dodajac gazu. Jak zgasze i odrazu odpala to jest ok. Jakby paliwa brakowalo....
Trzeba wymienić linkę z pancerzem. Nie jest duży to koszt👼. Wygląda na to ,że się udało rozwiązać temat. Jeśli pomogłem cieszę się😀 Trzeba czasami przetrzeć przepustnice. Najczęściej to można zrobić przy wymianie filtra powietrza.
Zacznij od początku filtra powietrza.
Miałem coś podobnego tylko w passacie 115 km atj oringi na pompowtryskach kończyły żywotność ciężko odpalal i było słychać takie pufanie z filtra powietrza
Witam. Jak słabo dmucha a dmuchawa działa to trzeba zacząć od filtra powietrza.
Znajdziesz wszystko [url=http://turbodiesel.hswg.pl/wymiana-...
A nie mówiłem
Troche dlugo to zajelo ale nie mialem czasu ani checi grzebac przy tym aucie. Chwilowo mam tylko logi statyczne, jutro powinienem ogarnac dynamiczne. http://vaglogger.apphb.com/log/5c61cd194... http://vaglogger.apphb.com/log/5c61cdac4... http://vaglogger.apphb.com/log/5c61cde64... http://vaglogger.apphb.com/log/5c61ce134...
Jeśli wałek turbo się nie zacina to filtr powietrza musiałby być już zabetonowany a jak sądzę kolega T5 od tego zacząłby sprawdzanie. W tym przypadku sprawdziłbym drożność dolotu powietrza z grila do filtra i sam filtr.
Przewód jest zbyt elastyczny . Auto ma założony przy przepływomierzu mikser ,który powoduje wzrost podciśniena w w/w przewodzie . Miałem taką samą usterkę , a zaradziłem temu w bardzo prosty sposób włożyłem do środka sprężynę o średnicy nie wiele większej niż jest przewód.
Sprawdz koncówke "free air" zaworu N75, zdaje się do filtra powietrza idzie.
Wszystkie wężyki podciśnienia do wymiany, nie tylko tej jeden. N75 powinien być na ścianie grodziowej - dochodzą do niego 3 wężyki - z N75, filtra powietrza i z trójnika gdzie idzie na EGR i klapę gaszącą.
jak tam filtr powietrza może katalizator się zapchał wtedy dmuchał by w filtr powietrza
Witam Podłącz sprężarkę powietrza od strony filtra powietrza i przedmuchaj przewody . Pzdr
Na podszybiu trochę tych litrów wody musiał mieć a dwa że miałbym mokre wnętrze dywaniki. Bo ta woda się do środka musi wlać. Raczej dywanik po stronie pasażera A tam jest filtr powietrza.
To w końcu TDi czy 75KM bo jedyne 1.9 TDI 75KM było w Audi a4 b5. Sprawdź cokolwiek: ciśnienie doładowania, czy w w dolocie jest olej, ciśnienie sprężania, czystość filtra powietrza, kąt wtrysku... To że jak dasz w palnik na postoju i puści czarnego bąka to normalka.
Okazało się że króciec od pompy vacum ruszał się i przepuszczał. Gdy zaślepiłem dopływ świeżego powietrza było na tyle silne że przyssało króciec - stąd moje błędne założenie że to wina po stronie obudowy filtra. Czekam teraz na cieplejsze dni na wymianę pompy vacum na bosch, teraz mam LUC (króciec wprasowany).
No i jest poprawa jak nie było za tobą kłębów dymu podczas testu to przepływomierz do czyszczenia/wymiany. Jeszcze sztanga turbo za długa albo za wolno odbija. Sprawdzałeś filtr powietrza?
Jeśli jest iskra to sprawdź czy pojawia się napięcie na elektrozaworach od gazu. Jeżeli napięcie jest to na gazie musi zapalić. Chyba, że coś nie tak z rozrządem, a możliwe też że klapka, którą montują gazownicy ta obok filtra powietrza, zaplokowała wlot powietrza. Widziałem kiedyś taką po wybuchu - była zaciąta w pozycji zamknij. Wtedy nie zapalisz.
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
Filtra paliwa i powietrza zmieniony? Pozdrawiam.
Pompa wtryskowa BMW Tds były w 3 5 7 omegach i chyba frontera też to miała slabizna wyciera sir glowiczkai cciepłego nie odpalisz Passat b4 vr6 mocowa ie filtra powietrza jak jest klima to już wg paranoja to tam upchac
a od kiedy tak sie dzieje od wymiany filtra może ?
Nadciśnienie. Na N75 jeden wężyk z turbo, jeden do gruszki i jeden do obudowy filtra powietrza lub po prostu do atmosfery.
Zatkaj filtr powietrza jak zgaśnie silnik to znaczy że układ doładowania powietrza jest ok jak będzie silnik dalej pracować mimo zatkania filtra powietrza do znaczy że możesz mieć nieszczelność na chłodnicy powietrza.
Z tym spalaniem to temat rzeka. Oczywiście nr jeden to dobra (dobrze dobrana) inst. gazowa. Po drugie stan silnika i całej reszty. Jeżeli masz krokowca to i sterownik który pobiera sygn. napięciowy ze sondy lambda. Jeżeli ona będzie już fiksowała to też wzrośnie zużycie gazu. Ważny jest stan filtra powietrza. Ja mam Passata 2E i tankując na sprawdzonej...
Zacznij od wymiany filtra powietrza, wyczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego powietrza.
Rozumiem że G 72 to przepływomierz przy filtrze powietrza
To że zaworek jest założony oznacza że już musiały być jakieś problemy, bo nie jest on standartowy. Zobacz czy sa bąble powietrza w przewodzie z filtra do pompy.
no hej ,mialem ten sam problem z pasatem,poprostu zdjełem rórę od filtra powietrza ,filtr a chłodnica ,i wszystko jest ok, pozdrawiam
pompka paliwa , filtr paliwa ,filtr powietrza
jak to sie waz kurczy ?:D lol dawno wymieniales filtr powietrza ?
Bo chodzi o to ze z komina wydostaje sie czarny dym a tego przyczyna jest maly doplyw powietrza wiec pomyslalem sobie zeby wstawic filtr powietrza od SAMOCHODU PASSAT B4 1.9 i to jest dosc duzy filtr. a tak poza tym w oryginale gdy zamkne maske to filtr ma mala powietrzchnie do lapania powietrza a jesli bym wstawil filtr od passata to on lapal by duzo...
Czyli ten wężyk po prostu jest niedrożny, on idzie do filtra powietrza, tylko po to żeby zaworek się nie brudził.
No i myślę, ze już się nie wytworzy to ciśnienie. Dla pewnosci zrób sobie test CO2 po kilku dniach jazdy. To co pokazujesz to prawdopodobnie resztki glikolu z plynu chlodzącego. Co do huczenia, to po Twoim mechaniku sprawdził bym wszystkie połączenia dolotowe, zaczynając od filtra powietrza aż po połaczenia wydechowe. Turbo, chlodniczka,wydech.
Przy jakiej prędkości sprawdzałeś tempomat? Objaw który opisujesz jest psującym do uszkodzenia cewki WN, ewentualnie modułu sterującego cewkami na filtrze powietrza.
PROPONUJE zmienic wlot powietrza do filtra tak aby nie byl ustawiony do przodu auta tylko do tylu (jak na przyklad jedziesz szybko lub hamujesz do kolektora dostaje sie wiecej powietrza i dlawi silnik a jak obrocisz do tylu to nie bedzie od tego uzalezniony). Typowa prypadlosc wsrod aut na LPG. POZDRAWIAM Posted from a mobile
Pewnie obudowa filtra powietrza rozwarstwiona i przepływki od kurzu padają. Zrobić się da wiele, tylko po co...
Witam, posiadam Passata jak w tytule, od pewnego czasu autko zaczęło mi głośniej pracować na wolnych obrotach i z filtra powietrza do silnika słyszę stukot, po otworzeniu filtra jest jeszcze głośniejszy. Auto normalnie odpala, jeździ, ma moc, nie kopci. Dodam, że zalałem Castrola, taki jaki ma być do Passata i jak po postoju odpalałem to słyszałem wałek...
Witam Passatów jest parę , ale zazwyczaj filtr jest pod podszybiem Przykładowo / instrukcja PDF / http://www.filtron.pl/pl/index.php?idp=1... Co do odgrzybiania to wystarczają chyba Gogle . http://www.mototechnika.republika.pl/pli...
Sądzisz że jak nie ma błędów to jest ok. Analiza wartości mierzonych to jest podstawa, masa paliwa, powietrza, kąt wtrysku, kontrola równomierności pracy silnika, ciśnienie turbo. Trzeba by zrobić trochę logów i wrzucić na forum, wtedy będziemy mieli o czym dyskutować, puki co stawiam na przepływkę. Napisz jeszcze moc silnika, i markę filtra powietrza...
osobiscie zmienialem z CS na zaturbionego i zaintercoolerowanego JR :-) ale 1,9 z rodziny VW wiem ze tez pasuja bez zadnych przerobek - no poza mocowaniem wydechu i filtra powietrza :-)
Może głupie pytanie ale co z filtrem powietrza:)
Oczywiście "a świstak zawija". Każdy lubi coś miłego usłyszeć na dobranoc. A na poważnie , jeżeli na przewodzie między reduktorem a mikserem nasz śrubę (jeżeli niemasz to zamontuj) z manualną regulacją maksymalnego wydatku gazu to zrób tak: ustaw na ciepłym silniku 3000 obr. zacznij dokręcać śróbę aż usłyszysz że silnik zaczyna tracić moc wtedy odkręć...
No wiem ze bez tego się nie obejdzie Ale myślałem że ktoś już miał podobny przypadek, bo o dieslu jest tego mnóstwo w internecie a o benzynie nie Dodano po 5 Jeśli ktoś by miał takie objawy w passacie 2.0 benzyna to okazało się że była to wina czujnika temperatury silnika ktory znajduje się z tylu silnika a widać to po zdjeciu rury która idzie od filtra...
mam passata 91 r 2 litry benzyna gaz czy jest potrzebna rura ktora doprowadza powietrze od wlotu znaczka ww do filtra powietrza bo zlamala sie a ma nietypowy ksztalt i nie moge jej kupic czy mozna sie bez tego obejsc czy musze ja dokupic
Dokladnie mam taki samo problem z PASSATEM 1.9 TDI 90PS (1998). W tym tygodniu oddaje do mechanika..... ale z tego co wyczytalem to najprawdopodobniej czujka przeplywu powietrza (tuz za filtrem powietrza).
sprawdź filtr powietrza
filtr powietrza, filtr paliwa
Sprawdź ciśnienie paliwa, przepustnice a przede wszystkim szczelność pod ciśnień i układ dolotowy od filtra powietrza do kolektora ssącego lubi też szwankować regulator wolnych obrotów.
Witam, mam problem mianowicie kupiłem passata b6 2007r silnik 1.6 75kw benzyna i ostatnio dojrzałem że chyba brakuje mi jakiejś osłony mianowicie na zdjęciu ta rura przed obudową filtra powietrza. Co to jest? Do czego służy? Przy tej rurce jest potrzebne jakieś szczelne zamknięcie? Czy jest to wlot powietrza na filtr? Ponieważ ta rurka idzie jakoś w...
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej...
Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
Witam, Nie wiem czy pomoge, ale to o czym mówice czyli ten zaworek w passacie 1,9tdi jest przykręcony do obudowy filtra powietrza z góry po lewej stronie komory silnika. Ja ma inny problem. Jeżeli możesz K631 mi pomóc to byłbym wdzięczny. Mam Passata 1,9TDi i mam taki problem że jak mu przycisne to w pewnym momencie tak jakby tracił moc - nie przyspiesza...
Zrobiłem jak radził mi kolega polonez15. Zmieniłem filtr paliwa na Makita - koszt dość spory w porównaniu z filtronem - ale już wszystko jest ok. Brak powietrza w przewodach. Dziękuje koledze za pomoc.
A od filtra powietrza do kolektora wszystko szczelne?To bardzo ważne.Błąd który masz można skasować?Kiedy wraca?
W sumie nie wiem gdzie jest puszka od filtra w passacie, ani skąd bierze on powietrze, ale ogólnie chodzi o doprowadzenie zimnego powietrza z poza komory silnika. Kiedyś podgrzewano powietrze trafiające do silnika.dzisiaj stosuje się itercoolery;)
Kupilem PASSATA z 1998 z przebiegiem 210 000 km.Samochod dobrze sie sprauje tylko jak jade 120km/h do 160km/h silnik tach chodzi jakby nie palil na wszystkie tloki i delikatnie przerywa.Czy to moze zatkany filtr powietrza ?
Kolego miałem też takie autko z silnikiem 1Z 90 KM i mnie też prześladowały na początku tj. po kupnie takie usterki jak: sporadyczne gaśnięcie silnika, wariacje kontrolek i zapalenie się kontrolek od ABS-u i poduszek. Jeśli jesteś pewien, że nie masz zapowietrzonego układu paliwowego i zabrudzonego filtra paliwa (zwróć uwagę na przezroczyste wężyki...
Sprawdzałem i wszystko jest szczelne. Wszystkie węże, wężyki, końcówki, trójniki i na końcu przysłoniłem wlot do filtra powietrza i samochód zgasł. Przypominam, że to silnik 2.0 115km i ma przepływomierz powietrza!
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Obejrzyj wiązkę instalacji koło rozrusznika pod filtrem powietrza
Okazało się, że latał/trząsł się pojemnik od filtra powietrza. Wystarczyło go przywiązać opaską zaciskową do czegokolwiek w pobliżu i uciążliwy odgłos przy wciskaniu gazu zniknął.
Od ponad 3 lat posiadam zabudowaną instalację gazową BRC w CC 898cm3 silnik o zasilaniu jednopunktowym i pracuje bezproblemowo.W trakcie montażu zabudowano mi w aucie bezobsługowy filtr gazu nie posiadający wymiennego filterka gazu i nie wymagającego obsługi.Sam parownik zabudowano pod lewym nadkolem i dostęp do wszystkich elementów silnika mam taki...
Ogólnie to do tych silników gazu się nie zakłada bo jeszcze nie widziałem takiego żeby nie było problemów po założeniu istalacji gazowej, a z tym że gaśnie to może wlot powietrza do filtra by wystarczyło inaczej skierować.
Masz albo zawór pojedynczy albo wielozawór do sterowania turbo i egr i do prawidłowej pracy musi dostawać powietrze aby siłownik (gruszka) mogła się cofnąć, wszelkie zakłócenia w działaniu tego układu skutkują albo błędami albo brakiem prawidłowych osiągów, kiedyś dostałem do wymiany egr w Fordzie bo komputer wskazał błąd i wg wszelkich wskazówek serwisowych...
Witam Gdzie dokładnie znajduje się czujnik temperatury silnika z którego impuls idzie do sterownika silnika w VW Passacie b6 2.0 tdi,znalazłem w pobliżu alternatora 2-PINOWY ale to chyba nie ten,ponieważ po odpięciu wtyczki i podpięciu vaga i wejściu w bloki pomiarowe w bloku 1 nadal widzi temperature.Ktoś mi mówił że w pobliżu filtra powietrza, ale...
niedokońca jest tak jak mówicie bo z powodzeeniem może być zarośnięty parownik (takimi białymi grzybani) że ogranicza wymiane ciepła ,a po drugie to z powodzeniem może być uszkodzony zawór rozprężny i czynnik przechodzi przez nieszczelność prowadnicy zaworu i zawraca zpowrotem dając wrażenie że chłodzi a tu lipa . A tak na marginesie to coś marni CI...
Jeśli po odpięciu wężyka turbo niedoładowuje to sztangę na razie zostaw w spokoju, wymieniłeś już wszystkie możliwe elementy powodujące przeładowanie turbo ale pozostaje jeszcze jeden - załamany, zagnieciony, niedrożny wężyk łączący N18 i N75 z obudową filtra powietrza - jest to jednak bardzo rzadki przypadek więc zrób i wklej log dynamiczny grupy 011.
Jeżeli parę dni pojeżdżę na tak iskrzących przewodach to izolacja jest uszkodzona. Na tzw. "fajkach" są, a raczej były metalowe osłony, polecono mi bym je zdjął, tak zrobiłem, ale nie przyniosło to efektu, a głównie to właśnie na tych "fajkach" są przebicia, świece wymienione razem z przewodami, wystrzały są do filtra powietrza, oczywiście mam też już...
patrzyłem na te węże ale wyglądają ok! A jak sprawdzić czy przepływomież jest dobrze ustawiony? A tak wogule to ten przepływomież to jest to przy filtrze powietrza?
Witam Dzisiaj troszkę pogrzebałem w instalacji i znalazłem pod puszką filtra powietrza trzy zwarte ze sobą przewody od świateł, mam nadzieje że już teraz wszystko będzie dobrze. Pozdrawiam i dziękuje Wszystkim
Pomiar ciśnienia na pompie tandem plus przezroczysty wężyk od pompy tandem do filtra na powrocie i zasilaniu. Ciśnienia na pompie tandem min 2 bary powinno rosnąć do 6-8 przy przyttzymaniu na 2200 rpm . A paliwo w wężykach bez bąbli powietrza.
Co to za element widoczny po ściągnięciu osłony filtra powietrza i za co odpowiada? Co jakiś czas losowo włącza się w nim miarowe stukanie (pyrkanie) i odgłos podobny jak pracują wtryskiwacze LPG. Mam problem: co jakiś czas auto po rozgrzaniu losowo zaczyna silnik pracować nierówno, jak gdyby na 3 cylindrach, traci moc,trzęsie budą na biegu jałowym,...
A filtr powietrza masz ok?
Sprawdź, czy plastikowa, sztywna rurka od elektrozaworu nie wypadła z rury dolotu do przepustnicy - mi po wystrzale często to cholerstwo wyskakuje, sprawdź też, czy obudowa filtra powietrza nie rozszczelniła się po wybuchu. Te zatrzaski od obudowy potrafią się odkształcić przy wystrzale.
tak to jest na 2 piny tzn jest kostka i wychodza z niej 2 kabelki i idzie do wiazki od przeplywomierza a umocowana ta kostka jest do obudowy filtra powietrza co to za kostka i czy po odlaczeniu jej powinien w jakikolwiek zareagowac silnik??
Do lewy_lowicz: Widzialem instalacje lpg i nawet wymienialem mikser dwa razy u siebie i nie wyobrazam sobie jaka musiala by byc srednica miksera zeby silnik sie dlawil z braku powietrza. Masz racje ze powietrze przechodzi przez mikser poniewaz jest to ostatni element przed przepustnica, tego nie neguje. Tylko ze przy tym silniku to pewnie ma mikser...
Znasz wogule budowe układów wtryskowych benzyny? Wiesz o czym ty piszesz? Sprecyzuj: -czy w Twoim autku masz w okolicy filtra powietrza aluminiowy blok z którego wychodzą przewody wtryskowe, -czy przewody są w oplocie, Jezeli nie, to mamy do czynienia z innym układem wtryskowym!
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Maciek twój pasek to automat czy manual? Ja mam automat i w cyklu mieszanym tez mi pali około 8,5-8,8 w mieście od 9ciu w górę. Jeśli chodzi o trasę to 6,5. Nawiązuję do tego że automaty palą trochę więcej,zależy też od Twojego stylu jazdy. Sprawdź zbieżność bo masz szerokie koła. Poza tym jak piszą koledzy-diagnostyke silnika,filtry paliwa,powietrza...
Zawór mam kupiony ori ale używany i niewiem jak go podłączyć. Stary mam podłączony tak Górny kruciec z muszli turbiny Boczny do gruszki Dolny do filtra powietrza A w tym kupionym jest założona zaślepka nagórnym krućcu przy kostce Wie ktoś jak to powinno być podłączone
Witam ponownie. przepraszam ze tak dlugo nie odpisywalem ale nie mialem internetu poprzednia ustarka juz ok ale pojawila sie po krótkim czasie nowa...:/ mianowicie bardzo wysokie obroty silnika ok 3000obr/min i co najdziwniejsze czasem blokuje sie pedal gazu:| zauwazylem ze taki przezroczysty przewód(przepraszam za brak fachowej nazwy) wychadzacy z...
Przyczyną może/mogą być : - świece żarowe: jak któraś jest przepalona to auto ma ciężej odpalić - wtryski - rozrusznik: jak bendiks dobrze nie łączy albo szczotki są wydarte to będzie kręcił ale nie będzie miał takiego "kopa" a co za tym idzie szybko wykończysz akumulator - akumulator - nieszczelność układu paliwowego - załóż przeroczysty wężyk od filtra...
przyczyna tego stanu rzeczy jest filtr paliwa a dokładnie korek spustowy znajdujący się w spodniej części filtra i przez niego dostaje się powietrze stąd szarpanie u kolegi :-) dieslami śmigam od 12lat i nie spotkałem się żeby przyczyna takiego stanu rzeczy była pompa wtryskowa albo panewki owszem zgodzę się że przedni uszczelniacz może być walnięty...
AHU czyli pompa rotacyjna 90km czyli jedno z najtrwalszych 1.9 tdi. Typowo dla tych silników nieszczelności przewodów paliwowych od filtra do pompy wtryskowej. Najlepiej testowo założyć przezroczyste wężyki i przy odpalaniu obserwować czy są bąbelki powietrza czy przed odpaleniem nie zeszło z nich paliwo. Druga sprawa to świece żarowe niby nie potrzebne...
Sprawdź, czy nie cofa się paliwo do zbiornika. Jeśli masz przeźroczyste wężyki paliwowe w rejonie filtra paliwa, to mogą być widoczne pęcherzyki powietrza. Możesz załóż zaworek zwrotny. Usterka może być też z innego powodu. Na ten temat poczytaj na forach internetowych.
Nie posiada LPG. Odpinałem wtyczki od wtryskiwaczy i wszystkie reagują. Wczoraj sprawdziłem filtr powietrza, wyglądał na czysty, ale wystukałem lekko kurz, niewiele go było, założyłem, odpaliłem bez problemu, po przygazowaniu (o dziwo!) w normie praca - nie dławił się i nie strzelał. Przed chwilą dla sprawdzenia po nocce ponownie odpaliłem, pięknie...
stawiacie na 90% przepływkę albo turbinę a nawet nie wiadomo jaki tam silnik siedzi - turbina ze zmienną geometrią w 90-cio konnnym TDI w Passacie jest tylko z silnikiem AHH a muła może również dobrze mieć z powodu zaciągania lewego paliwa przez nieszczelności przy opaskach zaciskowych wężyków paliwowych lub oringu uszczelniającym zawór zwrotny na filtrze...
powiedziałbym że brakuje mu powietrza bo przy tej nierównej pracy silnika słychać delikatne strzały do filtra. Dodano po 1 Z tego co mówi google to adaptacja robi się samoczynnie.
Ludzie cuda robią, ale po co się męczyć?
Witam wszystkich. Proszę o podpowiedź czy ten błąd to jest czujnik ciśnienia dolotowego powierza do Turbo,ten że zdjęcia. Miałem turbinę totalnie zapieczona,została wymieniana ale błąd jest taki cały czas,i dziś mi wypchnęło rurę gumowa od powierza tą u góry co idzie obok filtra paliwa. https://obrazki.elektroda.pl/7339325400_... https://obrazki.elektroda.pl/6778766400_...
I filtr powietrza .
tak poniewaz silnik zasysal bedzie fałszywe powietrze a skąd to fałszywe powietrze jeśli można wiedzieć ? silnik zasysa powietrze z filtra powietrza a z odmy opary + mgiełkę olejową; czy nieszczelność objawia się wyciekami oleju przy zaworze regulacyjnym odpowietrzenia skrzyni korbowej (tego czarnego dysku na pokrywie zaworów) ?
i wreszcie znalazlem rozpiety wezyk wychodzacy gdzies z pod filtra powietrza cienki malo widoczny wydaje mi sie ze fabrycznie jest za krotki vag wskazywal bledy sporadyczne wczesniej podmienialem oczywiscie przeplywomierz i czujnik cisnienia turbiny
Np tego że temperatura paliwa którą widzi ECU jest 90C. Paliwo zimne ma większą lepkość dynamiczną i czas wtrysku (w pompowtyskach raczej kąt) powinien być dłuższy podobnie na zimnym silniku. Choć wygląda to na klasyczny przypadek powietrza w pompie tandem. Musi pokręcić zaciągnąć paliwo z filtra zrobić ciśnienie 1,5-2 bary i wtedy poprawnie napełni...
obudowa filtra powietrza passat czujnik filtra powietrza rurka filtra powietrza
zakładanie nowych tematów iskrownik ustawić marshall footswitch
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Niedziałająca prawa słuchawka SteelSeries Arctis Nova 1 - co robić? Słaby sensor pilota - przyczyny i rozwiązania