Źle. Podłączasz amperomierz w szereg do akumulatora i wtedy wyjmujesz bezpieczniki, jeżeli w momencie wyjęcia któregoś pobór spadnie to masz zawężony krąg poszukiwań do obwodów zasilanych z tego bezpiecznika. Po odczekaniu ok. 20 min wyciągaj po kolei bezpieczniki aby zlokalizować złodzieja. Kolega napisał, że auto jest z CAN-em. Procedura poszukiwań...
Wartość prądu wynosi 0,3 A.
Wyłącz wszystkie urządzenia w domu, włącz klimatyzator i sprawdź na swoim liczniku energii elektrycznej ile pobiera klimatyzator. Po co dodatkowy licznik? Tylko skoro pobór nie jest stały zależy pewnie od kilku czynników np. temperatura otoczenia, więc taki pomiar nie do końca jest miarodajny.
Co za problem. Trzy mierniki cęgowe za 100zł i 3 mierniki uniwersalne za 30zł. I masz zestaw. Analizujesz na bieżąco. A jak z rejestratorem to statyw stary telefon i zapis video do pamięci. Analizę zrobisz w domu.
Czy jakieś inne sposoby sprawdzenia prawidłowości wskazań licznika? Podłącz np. "Farelkę" o znanej mocy na pół godziny - przy wyłączonych innych odbiornikach- i odczytaj pobór prądu. Pomiar oczywiście obarczony błędem, ale i tak dużo powie.
Zrób dokładny pomiar poboru prądu na postoju przy zamkniętym samochodzie i uzbrojonym alarmie.
Chodziło mi o polaryzację +/- wejść, trzeba odpowiednio odwrócić. Skłonny byłbym mierzyć bardziej pobór prądu odbiornika. Pomiar przed LM jest bez sensu. Będzie on sumą prądu odbiornika i prądu potrzebnego dla stabilizatora (wartość prawie stała, którą znajdziesz w datasheet LM'a). Dodatkowo, jak widzisz wprowadzałby błąd pomiaru, do ważniejszego pobieranego...
Elektronika uruchamia pompę myjącą na "sucho" i mierzy pobór prądu. Zużyta pompa myjąca stawia na pustko większy opór niż nowa / dobra - jeżeli wartości nie mieszczą się w pewnym zakresie i np. przepływomierz nie zarejestrował poboru wody, a pomiar prądu mówi, że w zmywarce jest woda to moduł głupieje :)
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Wygląda jednak na oryginalną część instalacji. Pierwsze co to zarób nową końcówkę. Po drugie odkręć to drugie oczko i wyczyść to wszystko porządnie. Potem pomiar poboru prądu.
Tu klej nie robi problemu, padają nisko omowe rezystory Nie robi problemu lecz jest przyczyną zwiększania się oporności rezystorów. Oczywiste, że po wymianie rezystorów problem ustępuje. Czy po wymianie, ktokolwiek powleka te rezystory klejem? wystarczy pomierzyć Nie zawsze. Rezystancja 4R7 może znacznie wzrastać (a więc i spadek napięcia), przy zwiększonym...
Jeśli to ma być pobór bez odpalonego silnika to najlepiej pomiędzy klemę +, a + akumulatora. EDIT: Nie próbuj z tak wpiętym amperomierzem odpalać silnika, bo miernik 10A tego może nie wytrzymać, chyba że masz taki który wytrzyma kilkaset amperów. Nie radzę też odpinać akumulatora w czasie pracy silnika ( to tak na wszelki wypadek jak by Ci przyszedł...
Raczej BD140, ale to i tak overkill ;) Pomiar na rezystorach mierzy prąd tranzystorów końcowych, pomiar na bezpieczniku mierzy pobór prądu całej końcówki, a to co innego, poza tym minimalizuje możliwość wzbudzenia. Wartość z prawa Ohma ;) - tam jest 0,25 oma, czyli przy 50mA powinno być 12,5mV. To niewielka wartość dlatego trzeba dobrze przyczepić miernik...
Ja osobiście korzystam z ORNO OR-WAT-435/B, do zwykłego orientacyjnego pomiaru poboru prądu przez sprzęt komputerowy nic więcej nie potrzeba.
Warto sprawdzić nieco więcej. Czy w studni jest woda w odpowiedniej ilości (poziom)? Czy rura jest podłączona i ciągła? Czy silnik pompy faktycznie obraca się, czy tylko buczy czyli próbuje ruszyć (tutaj przydałby się pomiar poboru prądu)?
Zrób jak kolega wyżej napisał to sam znajdziesz usterkę nie jeżdząc do serwisu pod warunkiem że pobór będzie się utrzymywał ponad 10 minut od zamknięcia auto bo do 10 to prąd będzie pobierał komfort.
Bardzo precyzyjny pomiar się zmieni. Przy poborze prądu 1A i oporności przewodów i połączeń np. 0,1Ω pomiar wykaże spadek napięcia 0,1V. Przy pomiarach rutynowych nikt nie zauważa takiego spadku napięcia.
Mierzy się pobór prądu, pomiar rezystancji jest kompletnie bez sensu.
Na początek można odpiąć wtyczkę wycieraczki i np. spryskiwacza.teraz pomiar prądu. Nadal jest pobór prądy, jeśli tak to ile A?, a jeśli nie to wiadomo, co pozostało .
Tylko "samorobny" pomiar może zakończyć tę burzę. Ciężko wykonać bo wiadomo, że wartości się zmieniają dlatego polecam 50Hz sinusoidę na wejście ( łatwo zdobyć nawet generatora nie trzeba). Pomiar poboru prądu i pomiar mocy wyjściowej, normal i mostek (najważniejsze to trzymać się "stałego" poboru prądu i patrzeć kiedy sie więcej mocy wydzieli)...i...
Mslmarcin to niestety tylko przekładniki. Uważaj z doborem bo przy przekładni 50/5 licznik zaczyna mierzyć od poboru około 30W ( minimalny prąd pomiaru 15mA) i nie będzie mierzyło poboru prądu przez sterownik pieca.
Wymontuj silniki podłącz do zasilacza napięcia 2-3v i sprawdź pobór prądu jeśli większy od 20mA to do wymiany. Pomiar musi być wykonany bez obciążenia osi silnika, inaczej nie będzie wiarygodny.
Kilka dni temu kupiłem multimetr i od tego czasu wszystko co możliwe nim mierze. Dzisiaj chciałem zmierzyć pobór prądu multiwibratora ale pomiar cały czas skacze. Czy pomiar skacze dlatego że diody różnią się od siebie ? Zastosowałem diodę dyfuzyjną oraz jasną czerwoną diodę. Możliwe, zwłaszcza jeśli "dyfuzyjna" ma inny kolor. Czy żarówka samochodowa...
bardzo ciekawa opcja, oglądałem tylko ze wgrywanie tego oprogramowania przez linux robili. Raczej jest to zaawansowane przeprogramowanie.... Coś z rozwiązań dostępnym na rynku, dziwne ze jeszcze nie ma tego w standardzie, skoro maja już zliczanie chwilowe, wystarczyło by wysyłać w chmurę takie dane. Końcowy użytkownik miałby czarno na białym
Sprawdź uzwojenie wirówki i rozruchu wirówki silnika podłączając go na krótko i sprawdzając jego siłę i temperaturę pracy , choć najlepiej sprawdzić robiąc pomiar poboru prądu na wirówce i porównując go z danymi katalogowymi. Jeśli silnik w porządku to moduł do wymiany.
teraz mam problem czy oscyloskopem do pc na karcie dźwiękowej odczytam sygnał wyjściowy w zakresie 4...20mA ? Sygnał prądowy nie, ale żeby zamienić go na napięcie wystarczy rezystor, gorzej ze składową stałą i przebiegami wolnozmiennymi, których karty dźwiękowe zazwyczaj nie przenoszą, albo udało by się przerobić wejście karty (usunąć kondensator)...
To jest układ lampowy, po włączeniu lampy się nagrzewają, pobór prądu się zwiększa, pomiar na początku może być inny, gdy zaczyna dymić. Układ trzeba rozłączyć i po kolei sprawdzać obwody, najpierw zasilacz, później kolejne części.
Pomiar dotyczył tylko "skrzynki" (bez monitora)
Myślałem, że mierzysz pobór prądu.
Zrób to sam.Proste. Zrób to na bazie dwóch liczników .Jeden będzie zliczał pobór żarówki 100W a drugi pobór żarówki elektrooszczędnej o wydajności świetlnej żarówki 100 Watowej lecz o poborze około 20W Tym sposobem wykażesz około 5 krotnie mniejsze zużycie prądu żarówek elektrooszczędnych nad żarówkami tradycyjnymi o tej samej wydajności świetlnej.
Nie zapomnij, że mamy sekcję DIY: https://www.elektroda.com/rtvforum/forum... Z dziwnymi projektami zgłoszonymi przeze mnie kilka lat temu: https://www.elektroda.com/rtvforum/topic... Jak myślisz, dlaczego czujnik odpowiada za pobór prądu? Próbowałeś zrobić pomiar?
Dzień dobry. Mam problem w samochodzie. Padł akumulator przez duży pobór prądu. Pomiar dał ok. 18 amper. Po wyjęciu bezpiecznika nr 51 oznaczony jako Moduł sterujący silnika (80A) pomiar spadł do 0,11-0,04. Pytanie za co odpowiada taki bezpiecznik, czy są może jakieś mniejsze bezpieczniki na tym samym obwodzie. Gdzie szukać zwarcia. Podejrzewam, że...
Jeżeli mocno iskrzy przy podłączaniu zwłaszcza powtórnym za chwilę to ewidentnie coś obciąża Nie zgadzam się. Chyba we wszystkich nowszych autach iskrzy - to nie jest Syrenka i iskrzenie nie może być miarodajnym objawem poboru prądu. Powinien być zrobiony pomiar poboru prądu na postoju - ale tu też trzeba wziąć pod uwagę, czy auto jest wyposażone w...
Czemu nie użyjesz projektu uCurrent jako wyjściowego i zamienisz przełącznik na dwa przekaźniki? Problemem nie jest sam pomiar ale uzyskanie dużej dynamiki. Nieco upraszczając zagadnienie .. Jeśli rezystor szeregowy będzie miał dużą wartość to pozwoli on mierzyć mały prąd. Gdy uP zacznie nagle pobierać te 10mA to spadek napięcia na rezystorze będzie...
A gdzie napisałem że nie trzeba balancera? Różnica spora faktycznie. Jak mierzysz pojemność pojedynczego ogniwa? I czy pomiar napięcia podczas ładowania czy poboru prądu. Bo wtedy faktycznie Rw ma wpływ na pomiar.
Sprawdzę więc pobór prądu. Pomiar dokonam na napięciu z akumulatora, mam nadzieję będzie to miarodajne. Diody sprawdziłem miernikiem i są OK, choć wiem że bez próby prądowej taki pomiar prawie nic nie daje, a jedynie wykluczy diody które są zwarta lub rozwarte.
Witam Ja uważam, że 150 mA to jest dużo jak na procesor. Ale nie wiemy jaki jest pobór prądu przez wyświetlacz. Z obliczeń wynika iż na stabilizatorze odkłada się 2 W, więc nie jest to dużo chyba, że za mały radiator lub źle wykonany pomiar.
A moim zdaniem to błąd pomiaru, 190W to by grzało tak, że płyty nie dałoby się ręką dotknąć. Czym ten pomiar zrobiony? Przypuszczam, że większość to energia bierna pojemnościowa.
Zmierzyłem zegar skokowy. Pobór prądu 80 µA. 6800 µF ładnie uśrednił pomiar - małe drgania wskazówki. Ale! Może to o to chodzi, że tamte zegary mają mechanizm 'skokowy', a ten jest 'płynący'. Może to ma tak istotne znaczenie? Moje pomiary to potwierdzają.
Pomiar poboru prądu zaraz po zamknięciu auta i obserwować przez ok poł godziny jak sie zachowuje.
Jeden do układu ładowania, a drugi 10-omowy do pomiaru poboru prądu z baterii. A nie jest przypadkiem 10-miliomowy?
Witam, mam problem ze swoim telewizorem model KDL-48WD650 płyta główna A2103241D brak treści obrazu fonia jest. Pomiary napięć wykazały że napięcie 1,1 V wynosi tylko 0,45V. Napięcie to jest uzyskiwane ze stabilizatora IC6016. Oznaczony jest symbolem 91162 wychodzi mi że jest to TLV73311PDBVT w obudowie SOT-23. Nie za bardzo idzie go kupić, widziałem...
Pomiar przed chwilą napięcie 13,25V pobór prądu 0,02/0,03A. Pomiar o 8 rano napięcie 13,10V pobór prądu 0,02A.
Próbuj metodą wyciągania po kolei bezpieczników i pomiaru poboru prądu w czasie rzeczywistym. Jeśli przy którymś bezpieczniku pobór spadnie np. do 0,02A to prawdopodobnie będzie to winowajca - odszukasz na schemacie od czego i coś można wtedy zaradzić.
Najpierw radzę naładować akumulator i zostawić w aucie na noc lub dłużej ze ściągniętą klemą. Jeśli autko odpali bez problemu, to pozostaje tylko kwestia poboru prądu przez urządzenia. Sam pomiar oporności nic nie da, bo niektóre odbiorniki mogą się "aktywować" dopiero po podaniu napięcia. Trzeba więc wpiąć amperomierz między klemę a biegun akumulatora...
K.Freebsb = bardzo fajne pomiary !! Jednak widzę poważną różnicę w stosunku do moich pomiarów-czyli wartość szczytowa, podejrzewam że to wynik szybkości układu pomiarowego. U mnie pp szczytowe jest znacznie większe a auto 6 cylinder =rozruch łatwiejszy. Jeśli chodzi o pomiar ładowania aku. to proponuję cęgi założyć na klemę minus= będzie wynik oczywisty...
Nigdy nie uzywalem takiego urzadzenia. Nie umiem powiedziec czy to dziala jak prawdziwy miernik. Z opisu wynika, ze jest stosunkowo rozbudowane i wygodne w uzytkowaniu. Do takich celow prawdopodobnie sie nada. Inna kwestia jest oprogramowanie w tym "mierniku", czy pracuje poprawnie i czy mierzy prawdziwe wartosci. inaczej to bedzie tylko wskaznik a...
Sonda na 10A, a zakres na 200mA - od kiedy się tak stosuje? Na drugim zdjęciu pomiar jest prawidłowy .
Ma kolega rozdzielczość pomiaru na poziomie 625uV czyli do baterii aż nadto. Wiele zależy od tego, jakie ma kolega wymagania co do obwodu. Czy ma być to pomiar precyzyjny czy bardziej zgrubny ? Jaki jest dopuszczalny pobór prądu ? Wymagania co do wymiarów czy skomplikowania ? Jak to ma być pomiar zgrubny to dzielnik rezystancyjny spokojnie wystarczy....
Witam, programowałem wcześniej atmegi moim programatorkiem lecz teraz mam problem. Jak sprawdzić czy atmega8 jest sprawna ? jest jakaś możliwość pomierzenia poboru prądu lub jakaś inna skuteczna metoda ? Ps. Jedną atmegę przez przypadek potraktowałem +10V - pewnie ta sztuka na 100% się upaliła, chyba że mają jakąś odporność na takie błędy początkujących...
Amperomierz w trakcie pomiaru przyłańczasz szeregowo.O ile pobór prądu będzie większy aniżeli 200mA (przy pomiarze miernik ustawiony na ten zakres-oczywiście) to w tym przypadku ulegnie spaleniu bezpiecznik,natomiast ocalisz Swój miernik.Jest to zabezpieczenie miernika prze uszkodzeniem.
Japończyki potrafią się mocno nagrzewać(mają inne normy które pozwalają na tak wysoką temp. wewnątrz obudowy) jednak warto ją zmierzyć może transformator ma zwarte zwoje najlepszym sposobem będzie odłączenie uzwojeń wtórnych i zmierzenie poboru prądu na pierwotnym oraz pomiar temp. po dłuższym czasie, jeśli się grzeje to d... istnieje też sposób "na...
A co tam można uszkodzić w Seiko przy pomiarze poboru prądu ???
Dokładnie to bierzesz miernik i mierzysz. Dla laika taka próba pomiaru może być niebezpieczna.
Amperomierz na baterii pokazuje 17A. tak te 17 Amperów (przy 50V) mierzone miernikiem cęgowym to chyba nie będą przekłamane? SONEL CMP-402. Raczej w miarę dobrze pokazuje. Ten miernik ma pomiar ADC?
Wystarczy już - zamykam.
Czołem! Posiadam urządzenia zasilane z akumulatora. Chciałbym wykonać urządzenie oparte o uC, które pokazywałoby/zapamiętywałoby, jak dużo mA już zostało z akumulatora pobrać. Znalazłem coś takiego w sklepie zagranicznym: http://unitedhobbies.com/hobbyking/store... Jest to rozszerzenie...
Pozycja głowicy jest ustalana za pomocą czujnika optycznego i paska z nadrukowanymi kreseczkami. Co do plastiku to jednemu klientowi skleiłem i jak na razie się trzyma. Pozycja czyscidełek jest chyba ustalana przez pomiar zwiększonego poboru prądu na silniku napędzającym papier i zębatki w momencie gdy stawiają one duży opór dla silnika. Ale to tylko...
Właśnie tak jak koledzy mówią, włącz w szereg, tzn. Czerwony do + akumulatora a czarny do odłączonego zacisku +. P.S. Na zakresie do 20A nie ma bezpiecznika.
To może ja coś dodam, najprościej chyba zaopatrzyć się w urządzenie do pomiaru poboru prądu, wkłada się je do kontaktu, a do niego wtyczkę i wszystko jest jak na dłoni, z tym, że urządzenie takie trochę kosztuje, zawsze można wypożyczyć... Tutaj link> http://allegro.pl/item92250288__domowy_l...
Najpewniej będzie jak podmienisz elektrozawór - może dostawać zwarcia , pomiar napięcia niewiele wnosi . Lepiej jak mierzymy pobór prądu ale tutaj potrzebne kleszcze i oscyloskop .
Bezpośrednio będzie kłopotliwie. Najlepiej chyba przez pomiar poboru prądu. Serwo zablokowane będzie chciało wykonać ruch i jego silnik będzie pobierał energię. Serwo posiada własny system kontroli pozycji i na jego podstawie oraz odbieranego sygnału PWM steruje silniczkiem. Chyba, że zostanie uszkodzona przekładnia i serwo wykona ruch, ale dźwignia...
Nie. Nic z nim nie robiłem. Po prostu zauważyłem że przestało się wyłączać - HA je wyłączał przy okreslonym zbyt malym poborze prądu - teraz ten pobór ciągle skacze.
Poprzedni post wprowadza Cię w błąd. Mierzysz prąd, tak jak pisałeś, sondy są wpięte w pomiar prądu oraz miernik jest ustawiony w pomiar prądu. Ale Twój pomiar jest wykonany nieprawidłowo, aby zmierzyć pobór prądu pilota musiałbyś wpiąć się szeregowo, teraz wpiąłeś się równolegle i mierzysz prąd zwarcia baterii.
układy : przetwornica napięcie stałe na przemienne - Falownik IR2132J ( odmiana IR2130) MC3PHAC Pomiar natężenia (poboru) prądu LM233 LM258 LM358D Pomiar obrotów i regulacja - silnika LM258 x3 Jakiś zamazany układ ( pewnie procesor , a producent elektroniki specjalnie zamazał ) Napięcie przemienne z prądnicy trzyfazowej jest przepuszczane przez mostek...
Chyba przez ponad 30minut z zamknietą klapą i zamkniętym autem (nie wiem czy klapa ma jakiś wpływ ale wtedy jest w 100% pewny pomiar).
Wszystkie pomiary tylko na sprawnym aku,od tego zacznij. Pobór prądu multimetrem szeregowo bo pomiar cęgami daje takie wyniki.
Silnik po rozruchu pobór prądu 11A 3x400VAC pomiar miernikiem True RMS. Czy falownik ma tryby energooszczędności to nie wiem. Chwilę go używam dokumentację umieściłem powyżej. Jeżeli takie coś posiada to możecie pomoc poszukać w instrukcji? Z mojej strony u/f tak jak na zdjęciach pokazałem wyżej. I pomiar miernikiem na tej samej fazie jak przy bezpośrednim...
Spokojnie możesz zostawić multimetr nie rozłączy on obwodu , ale jeśli się tego obawiasz to wystarczy ze zrobisz mostek,a potem jak będziesz robił pomiar wepniesz do niego równolegle multimetr a następnie rozłączysz mostek.
Przecież wykonał pomiar poboru prądu z akumulatora, przecież działa 30 minut - więc albo należy naładować akumulator do pełna (przez 16 godzin prądem 10A) albo wyrzucić, jeśli już się nie da naładować.
Po stronie wtórnej mam tak: Uzwojenie wtórne większe: ~65VAC pobór prądu 0. wtórne pierwsze: ~35VAC pobór prądu 150mA (w piku przy włączeniu większy) wtórne drugie: ~4,2VAC pobór prądu 60mA. Pomiar zrobiony jest dla wzmacniacza z wylutowanymi układami uPC2581 czyli zostały tyko tranzystory mocy. Jak widać tu nie leży problem. Zweryfikowałem też ciągłość...
Witam, Zakupiłem ostatnio Gniazdo WIFI Connect P3 brandowane marką Kruger&Matz aczkolwiek działające na platformie TUYA. https://obrazki.elektroda.pl/4964965100_... Gniazdo spełnia swoją podstawową funkcję, jednak precyzja pomiarów poboru prądu pozostawia wiele do życzenia, nawet jak na budżetowy produkt. Dla przykładu gniazdo pobór...
Kolego.Kia ma wiele lat i wiele modeli...Poczekaj z kwadrans z pomiarem. A jeżeli masz podejrzenie że żona wie to zmień forum....
Miernik, i pomiar poboru prądu na postoju.
Zrobiłem wstępny i na razie prowizoryczny monitoring pracy mojej pompy ciepła Meeting MD20D. Na razie tylko pobór prądu. Niedługo będzie pomiar temperatur w kilku punktach. [url=www.pvmonitor.pl/user.php?idinst=12... pracy PC
Jak nie ma tabliczki i instrukcji, ani modelu i producenta, to pozostaje pomiar poboru prądu, ew. mocy. Przetwornice sinus są wyraźnie reklamowane i oznaczane, więc nie ma problemu z ich odnalezieniem.
Pamiętaj że mierzy się prąd jaki pobiera odbiornik(żarówka,wentylator czy co tam chcesz) z ze źródła (zasilacza, baterii, gniazdka sieciowego itp...) Aby dokonać takiego pomiaru należy przerwać obwód i w tą przerwę włączyć amperomierz - to jest połączenie szeregowe gdyż amperomierz jest w szeregu z odbiornikiem którego pobór prądu mierzy. Co jest na...
0,05A twój pobór wyglada na zarówke w schowku moze w bagazniku ile czekałes robiac pomiar?
Witam.Czy ktoś już mierzył pobór prądu pobieranego przez komputer cęgami Ditza?Czy taki pomiar jest wiarygodny?Przeszukałem kilkanaście postów na temat poboru prądu przez komputr,pisano by mierzyć nawet za pomocą licznika energii,ale nikt nie napisał nic o mierzeniu tego cęgami.Wiem,że to troszkę utrudniona sprawa,bo aby ten prąd pomierzyć musi być...
Sprawdź pobór prądu przez auto (zamknięte,włączony alarm, jak na parkingu) Na mrozie mogła np.przymarznąć krańcówka bagażnika i paląca się lampka wykończyła aku. To tylko domysły, podstawa to pomiar poboru prądu przez auto na postoju
Witam! 1. Pobór mocy CZYNNEJ (za którą płacisz) jest 30W (no, troszkę wiecej, bo statecznik ma też jakieś straty, powiedzmy, że w sumie bedzie ok. 36W). Za pobór mocy biernej użytkownik w domu nie płaci (płacą zakłady przemysłowe), a moc pozorna jest do zmierzenia przez pomiar prądu amperomierzem i napięcia woltomierzem, a nastepnie pomnożenie jednego...
Jeżeli wiertarka nie jest firmowa to nie należy zwracać uwagi na podawaną moc lecz podawany prąd (powinien znajdować się na tabliczce znamionowej wiertarki lub w dołączonej instrukcji). Z odczytanego prądu można oczywiście wyliczyć, ale tylko moc elektryczną pobieraną przez wiertarkę. Natomiast podawane moce np. na silnikach elektrycznych są max. mocami...
Masz możliwość zmierzenia prądu poboru, są gotowe pendrive'y do pomiaru ale można i samemu zrobić przejściówkę do pomiaru pobieranego prądu z jakiegoś urajanego sygnałowo kabla USB gdzie ładowanie jeszcze jest sprawne? Przżczyna może tkwić właśnie w zbyt wysokim prądzie rozładowania skoro piszesz, że ladowanie sprawne bo przecież zabezpieczenie temperaturowe...
A co Ci ma dać pomiar prądu ?
Amperomierzem cęgowym. A jak rozpoznam urządzenie które potrafi dokonać pomiaru prądu rozruchowego? Patrząc na UNI-T UT203 czy UT200A nie widzę opcji "pomiar prądu rozruchowego", co najwyżej hold, ale to raczej nie jest maksymalny pobór prądu.
Musisz mieć tylko multimetr z pomiarem prądu w zakresie do 20 amperów, podłączyć go szeregowo między dodatnim biegunem akumulatora a plusowym kablem wzmacniacza i ustawić głośność i włączyć muzykę. Jedna uwaga tyczy się czasu pomiaru , gdyż większość mierników ma ograniczenie do kilkunastu sekund i przekroczenie tego czasu może skutkować uszkodzeniem...
Nie mam czegoś takiego, przecież to jest wskaźnik a nie multimetr, ale ppczekajmy - może ktoś wykonywał pomiar.
HDMI aktywuje się dopiero po uruchomieniu systemu i załadowaniu sterowników. Niski pobór prądu może wskazywać, jeśli wszystkie napięcia będą ok, na uszkodzony wsad bios/EC. Grafika ma około 0,75-1 Ohm. Pomiar napięć przed uruchomieniem płyty, czy występuje 3.3V/5V. Podaj rezystancję z dławików. Pobór prądu z odłączoną pamięcią i włączoną płytą. Napięcia...
Alternator ma za zadanie utrzymać napięcie w instalacji do 14,6V. Jeżeli przy dużych obrotach jest to napięcie ok. 14,6V to nie ma czego szukać. Jeżeli spada napięci i prąd ładowania akumulatora to szukać zwarcia do masy lub odbiornika o bardzo ziemnym poborze prądu.
(at)PiotrPitucha czy udało Ci się zmierzyć pobór mocy przez dysk PiDrive w różnych trybach pracy? Na czym polega programowa zmiana wydajności prądowej w RPi, występuje tam bocznik i ograniczenie poboru prądu poprzez pomiar spadku napięcia?
Pobór prądu przy wyłączonym silniku: 0,05-0,09A (skacze) O ile pomiar wykonany prawidłowo, to mieści się w górnej granicy normy i taki pobór nie powinien być powodem problemów. Spróbuj odłączyć akumulator i zobacz czy za kilka dni też będzie rozładowany - podejrzewam że tak. Oczywiście radio powinieneś podłączyć prawidłowo (zazwyczaj są 2 zasilania...
Musisz mieć drugi, sprawny miernik. Odszukaj wejście IN+ na ICL'u (nóżka 31) i podaj co na nim się dzieje. Opornik R27 wchodzi na to wejście. Jaki masz pobór prądu przez cały miernik na różnych zakresach? Mam dwa DT-9205A , sprawują się dobrze. Wersji z B nie znam.
Jakikolwiek dla napięcia, bo dasz sobie rezystor precyzyjny w szereg i będziesz mógł odczytać wartość prądu ze spadku napięcia. A w jaki sposób dobrać ten bocznik, wydaje mi się, że koło 200Ohm byłby ok/ Wtedy przy prądzie 50uA mam 10mV.. spadku. Ale czy są jakieś wytyczne? Raczej nie mogę użyć rezystora np. 1kOhm, bo mogę wpłynąć na pobór prądu przez...
Wykorzystaj wbudowany komparator (o ile go masz). Włączaj go co jakiś czas, wykonuj jeden pomiar i wyłączaj. To powinno zapewnić mały pobór prądu. Jeżeli nie masz wbudowanego komparatora, to postaw zewnętrzny, jakiś mikropower.
Myślę, że niestety czeka Cię jakiś serwis. Pomiar poboru prądu polega na podaniu z zewnątrz zasilania (o napięciu równym napięciu baterii) i włączeniu szeregowo amperomierza. Jednak to jest tylko jeden z podstawowych testów, sprawdzasz wystąpienie ew. zwarcia. Tak, czy inaczej jeśli padł jakiś kawałek elektroniki, raczej tego sam nie naprawisz. Serwisy...
Należałoby wykonać pomiar poboru prądu w stanie czuwania i pomnożyć to przez ilość godzin.
Witam Mam sieciowy zasilacz impulsowy 150 W z 24 V na wyjściu. Czy za pomocą miernika cęgowego mogę zmierzyć pobór prądu przez odbiorniki podłączone na wyjściu 24 V? Tylko czy można zmierzyć pobór prądu na wejściu na napięciu 230 V, czy trzeba to zrobić na wyjściu 24 V?
Inną metodą jest pomiar cęgami, ale tym sposobem złapiesz tylko chwilowe odczyty. Dobrze kombinujesz z licznikami.
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
jak odpialem kable +- od akumulatora oczywiscie na zalaczonym silniku Rób tak dalej a zaraz będziesz miał kolejny alternator do wymiany. Zawsze wszystko sprawdzaj na podłączonym akumulatorze. Punkty masowe posprawdzaj, chociaż to nijak ma się do Twoich pomiarów bo gdyby gdzieś była masa uwalona to nie odpalił byś auta, a sądzę że alternator i rozrusznik...
pomiar pobór prąd pobór prąd postoju pomiar pomiar pobór prąd samochód
irf520 schemat ustawienia skanowania fiata punto kontrolka poduszki
poduszka elektryczna plany buggy
Kod błędu EMS P02D100 - wtryskiwacz paliwa Opel Astra H – demontaż wzmacniacza m.cz. Premium Sound, CD40, CD70, lokalizacja, procedura