No to masz regulator do wymiany. I raczej na oryginał-Magneti Marelli. No chyba, że wtyczka była uszkodzona i ktoś przewody wpiął jak chciał. Gdzie to Cumnock jest?
To może być wtyczka do czujnika MAP/sensor. Zlokalizowany bliżej alternatora w głębi kolektora. i nie jedn przewód, tylko 4 - a wtyczka ma 4piny Wpisz w Google : czujnik map focus " są fotki i wtyczka 4pin.
Widocznie jest opcja. Robił to bardzo dobry szpec ale każdemu się może zdarzyc naprawił bez problemu przetestował go na nowo i jest Ok. Po prostu zrobiła się tam mikro przerwa i przy drganiach wariowało bo komputer nie wiedział co się dzieje z alternatorem. A wyczailem to jak zaczeliscie pisać o wiązce. Zacząłem ruszać wtyczka i regulatorem obserwując...
znam dzialanie alternatorow naprawiam je od 10 lat np do forda focusa jest specjalny box przez ktory sie podlacza alternator i szukam czegos takiego do bmw dziekuje za pomoc.
Witam. Mam mały dylemat z kontrolką ładowania w ford focus. Co jakiś czas zapala się kontrolka ładowania czasami kilka dni kontrolka się nie za świeci. Gdy kontrolka się świeci ładowanie na baterii jest miedzy 13.7-14.1. wymieniłem napinacz ponieważ sprężyna była słaba sprawdzona wtyczka do alternatora jest ok alternator nowy 6miesiecy temu. Gdzie szukać...
Witam Mam problem z napięciem alternatora po zakupie nowego akumulatora. Pokazuje miernik 15.65V po odołączeniu wtyczki od alternatora napięcie spada do 14.20 V. Wtyczka ma trzy piny pin S odpowiada za podawanie napięcia akumulatora do regulatora alternatora a jak sprawdzałem to pokazuje 9V a na akumulatorze 12.3V co może być tego przyczyną?
Trafił mi się taki, ładowanie 16V na wolnych bez obciążenia. Dodatkow faluje mu to napięcie, mrygają światła upierdliwie. Wtyczka na 3 piny więc regler sterowany. Niestety nie zrobiłem testu z odpiętą wtyczką bo jakoś nie pomyślałem... Czego się czepić: regulator, diody pomocnicze czy to nieszczęsne sterowanie z PCMu?
Wymień mostek. Te alternatory ładuja bez wtyczki jak są sprawne. A mostki wiadomo g.... warte
I bezpiecznik 3A w skrzynce bezpieczników pod maską. Czerowny przy wtyczce alternatora musibyć +12V.
Kolego prosta sprawa po odpięciu wtyczki od alternatora problem powinien minąć. Jeśli to to .
Witam serdecznie. W piątek (11.03) wracając do domu zapaliła się kontrolka ładowania. Po otworzeniu maski słychać było dziwny dźwięk z alternatora, jakby łożysko. W sobotę wymieniłem na używany, wyjęty z innej foki o przebiegu 170 tyś. Podczas jazdy testowej zauważyłem, że podczas jazdy na drugim, trzecim biegu i wrzuceniu na luz, obroty drastycznie...
Kilka dni temu - poniedziałek - ponownie zrobił 3 bunty w jeden dzień - dramatyczny spadek mocy, szarpanie, praktycznie brak przyspieszenia, jeden na ekspresówce, dwa na autostradzie. Dzieje się tak tylko przy nagłym przyspieszaniu. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika można jechac dalej, ale jest dodatkowy objaw - do 2200 obrotów jakby nie...
Ugnity przewód wtyczki regulatora. Rozwiń peszla i poszarp przewód,namietnie gniją 20-30 cm od wtyczki lub przy samej wtyczce.
to sprawdź czy nie ugniły tak około 10 cm od wtyczki.
Mechanik pie**li. Krótko-na czerwonym ma być plus, jak nie ma to wybity bezpiecznik w skrzynce na podszybiu, bodaj F4. Ale sprawdzić czy jest ładowanie jak się wogóle wypnie trzypinową wtyczkę z alternatora.
Witam. Mam problem z moim Focusem 1,8 TDCI z 2002. Parę dni temu podczas jazdy zagotował mi się akumulator (3 letni Bosh 70Ah 640mA). Wiadomo do mechanika i zmierzyliśmy napięcie ładowania - 15,3. Wymieniliśmy regulator napięcia i łożyska (przy okazji) w alternatorze, nowy akumulator i dalej to samo - 15,3 V. No to nowy alternator no i niestety dalej...
Witam, Mam problem z Fordem Focusem 1.8 TDCI 2004r. autko po awarii uszczelniacza jednej rolki. Podczas awarii rozchlapało wszędzie olej i od tamtej pory nie działa mi ładowanie w aucie. Proszę o jakieś wskazówki od czego zacząć naprawy ( wyciąganie alternatora? wtyczki, kable, bezpieczniki ?). Czy do alternatora dostał się olej tego nie wiem jeszcze...
Tu nie ma żadnej zagadki i dopóki będziesz próbował to naprawić "od tyłu" to nic z tego nie wyjdzie. Minął już tydzień a ty nadal nie wiesz w czym leży problem, pisałem Ci już że dopóki nie sprawdzisz dokładnie co się pojawia w wtyczce to sprujesz pół samochodu na darmo. Miernik w rękę i rób pomiary, to wyjaśni czy problem jest z wiązką czy alternatorem.
Sprawdziłem wiązkę kable są całe, nie ma przetarć, również czerwony kabel wydaje się być bez uszkodzeń, możliwe, że woda dostała się do wtyczki w alternatorze i to wywołuje problem? Jeśli nic nie znajdę wymienię cały alternator z regulatorem napięcia, czy mogę sprawdzić coś jeszcze?
W większości przypadków strzelony jest przewód, brzęczek w mierniku będzie piszczał a kontrolka dalej będzie świeciła. Jeśli jesteś pewny alternatora to nie zastanawiaj się tylko puść bokiem przewód na próbę od wtyczki do wtyczki i pewnie kontrolka zgaśnie. Mercedes, ford już kilka takich przypadków miałem
Kolego sprawdzałeś napięcia we wtyczce regulatora w ogóle? Tddi i TDci regulatory nie są zamienne. Poza tym pomierz prąd pobierany z alternatora, bo możesz go przekraczać na wolnych obrotach. Nie mierzyłem, a powiedz mi jak to zrobić? po prostu odpiąć kostkę i z wtyczki regulatora powinienem mieć napięcie? Jakie powinno być prawidłowe? I jaki jest...
Napięcie na akumulatorze 13 V ładowanie 13,8 V, jak zaczyna migać kontrolka wzrasta do 14,4 V. Dodano po 2 Zdjąłem teraz wtyczkę z alternatora z 3 kablami siwy, niebieski i czerwony i styki są zaśniedziałe - zielone.
Minął rok:) Świece były sprawne ale podgrzewacz nie załączał się. Podobnie grzanie przedniej szyby... Komputer pokazywał jakiś błąd. Ktoś mi podpowiedział, że on pokazuje się jak komputer źle rozpoznaje alternator. Alternator niby ładował ponad 14V więc nie śpieszyłem się z gmyraniem przy nim. Niedawno urwało mi się sprzęgło alternatora i kupiłem cały...
Sprawdż bezpiecznik 12v 1A w komorze silnika i przedzwoń kable z tą wtyczką trzy pinową, sprawdz czy regulator napięcia jest oryginalny , bywało ze na podróbkach żle działało .
Właśnie - zanim zdecyduję się na wyjęcie alternatora chciałbym sprawdzić czy faktycznie zdechł. No i mam parę pytań: 1. Na których stykach wtyczki alternator powinien podawać napięcie? 2. Jak w ogóle tę wtyczkę zdjąć? Próbowałem, ale nie za bardzo wiem co gdzie nacisnąć a nie chcę urwać. 3. Czy kabel w tym grubym peszlu obok wtyczki to masa? 4. Dlaczego...
sprawdz przewody do altka na 3 pinowej wtyczce o ile pamietam powinno byc 15, wzbudzenie i kontrola z ecu czyli 5 V ponadto sprawdz pobór pradu amperomierzem
do alternatora masz 3 pinowa wtyczke?
Kolego, krótko i bez pierdoł. Jeżeli alternator masz sprawny, czyli nie ciekła na niego ropa albo olej z pompy wspomagania, a tym samym nie masz zdartych szczotek, zużytych pierścieni ślizgowych i nadpalonego szczotkotrzymacza to winę masz wiązce, zawsze problem był na tym odcinku, gdzie wiązka trzypinowej wtyczki alternatora umocowana jest do płyty...
Witam. Akumulator w grudniu 2023 wymieniony na nowy. Alternator 1,5 roku temu wymieniony na nowy (podobno z oryginału nie było co zbierać) nowy oryginalny. Ładowanie 14,3 w normalnej jeździe po mieście. Czasami 15,5, czasami 12,8. To dobrze. Test zegarów (Przepraszam, może zapomniałem napisać) tam wskazówki są ok, kontrolki świecą bądź mrugają (w zależności...
Możliwości jest kilka. Niekompatybilny alternator / jego podzespoły, niepoprawne podłączenie, brak połączenia (wtyczki, przewody). Jeśli to pierwsze i jest tam jakiś zamiennik to możliwe że podłączyć się tego nie da i nie będzie to współpracować z ECU i kontrolka będzie świecić. Tylko że powinna być kompensacja tempraturowa (może w najtańszych nie ma),...
Sprawa się zaczyna wyjaśniać, Dziś chciałem przeczyścić styki i kostkę łączącą z alternatorem i oto co ukazało się moim oczom, W gnieździe przetopiły się dwie wtyczki a bolce zostały we wtyczce. Teraz moje pytanie czy ten element z którego wystaje gniazdko to regulator napięcia czy ten mostek diodowy? Będę wdzięczny za info.
Witam, walka z Fordem Focusem Cmax 2006r. 1.6 80KW. Problem polega na tym iż w sterowniku silnika pojawia się błąd P1577 oraz w zegarach C1750. Oba błędy związane są z pedałem gazu. Zegary przelutowane. Problem dotyczy pedału gazu w związku z wentylatorem chłodnicy. Już mówię o co chodzi. Wszystko jest dobrze do momentu włączenia wentylatora chłodnicy...
Pojechałem odebrać focusa zmienili oprogramowanie i poprawili wtyczki. Ładowanie bez obciążenia 13,5 z włączonymi światłami, szybą i wentylatorem na drugim stopniu 13,7. Super. No i od razu musiałem go popsuć. Włączyłem wentylator na poz. max do tego wycieraczki i migacz. Napięcie spadło do 11,7 na wolnych, a na wysokich ledwo 12,5. Po wyłączeniu wszystkiego...
Dobry wieczór Posiadam Forda Focusa 2 po lifcie z 2008r z silnikiem 2.0TDCi o mocy 136km. Od momentu kupna pojawia się problem elektryczny który w ostatnim czasie się pogorszył. W czasie wyłączania ogrzewania szyby przedniej oraz w trakcie kręcenia kierownica występują duże skoki napięcia miedzy 13 a 16V. Powoduje to chwilowe wyłączenie radia, nawiewu...
Zapoznałem się z ta pozycją. Niestety nie ma tam przebiegów powrotnych z alternatora do PCM więc nie wiem czy u mnie wyglądają one poprawnie. Zastanawiam się co może być uszkodzone. Gdy odłączę 3-pinową wtyczkę mam ładowanie rzędu 14.1-14.2V - kontrolka świeci Gdy do wtyczki podpięte jest tylko wyjście PCM - napięcie 14.1-14.2V - kontrolka świeci. Gdy...
Focus mk1 1.6 2003 Otóż u mnie na wpiętym regulatorze napięcia obroty czuć że czasami falują, tak na prawde nie widac tego na obrotomierzu, ale czuć to mocno na fotelu kierowcy, pasażera, kierownicy, jeśli nie falują to czuć i tak drgania, jakbym jeździł moim starym dieslem. Ładowanie po odpaleniu auta z wpiętym regulatorem jest na poziomie 14.2 v czyli...
Akumulator jest Oki 12.7 na postoju na włączonym silniku 14.7 średnio , ale faktycznie jest mnóstwo rzeczy do sprawdzenia, kolega mi podpowiedział że ford focus często ma ten problem i żebym sprawdził tylny czujnik ABS ale nie pamięta która strona że w nim styki siadają . Tak czy siak dziękuję za pomoc n6210 ,punkty poszły 😉😊 A poniżej...
Witam. Odświeżam temat. Problem z moją Fiestą mk6 1.3 pojawił się jakiś miesiąc temu, może opowiem od początki. Samochód stał nieodpalany od sześciu miesięcy, w końcu nadszedł moment odpalenia auta. Samochód odpalił za pierwszym razem i jeździłem nim przez kilka tygodni. Pożyczałem samochód siostrze nie miała z nim żadnego problemu, aż do momentu kiedy...
wtyczka focus focus wtyczka focus alternator
trzeszczące potencjometry samoczynne uzbrojenie alarmu zamiennik nvidia
strefa gracza suszarka samsung
Wentylator chłodzący nie włącza się: diagnostyka i rozwiązania Iveco Daily odpala tylko na plaku - przyczyny i rozwiązania