Za niskie te ciśnienia, pewnie tylko na 3 cylindrze w miarę.
Przetarta wiązka.
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Mi się wydaje ze koło 300atm dzisiaj takiego robiłem .Skaczące ciśnienie może być spowodowane kilkoma czynnikami na początek na przelewki menzurki .
Nie zmierzysz tych zaworów!! Wymień to o co prosi ECU! ''Zawór sterujący dawką paliwa'' To ten grubszy na pompie!
Witam, Czy usterka usunięta? Mam to samo
Dla mnie to dźwięk zacierającego się sprzęgła alternatora wtedy napinacz zaczyna drżeć, najlepiej by było odpalić bez paska PK lub przyjrzeć się napinaczowi jak pracuje
Mi to wygląda na element popychacza. Obstawiam, że silnik poddał się ze względu na niskie ciśnienie oleju.
Problem z brakiem załączania sprzęgła klimatyzacji w Fordzie Focusie MK3 1.6 105 KM z 2011 roku, przy braku napięcia na cewce sprzęgła, może mieć kilka przyczyn. Poniżej przedstawiam krok po kroku, co i jak sprawdzić, aby zlokalizować usterkę, zaczynając od najprostszych i najbardziej prawdopodobnych przyczyn: 1. Sprawdzenie bezpieczników i przekaźników...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
czujnik ciśnienia sprawny wiązka elektryczna ok Czyli sprawdzona wiązka z tyłu silnika do czujnika ciśnienia rampy CR? Tam lubiły pękać kable, zwierało zasilanie do sygnału i błąd za wysokiego ciśnienia
Co do jakości to się nie wypowiem ,ale możliwe jest że te pompki z koszami są tylko zdjęcia poglądowe bo już sie kiedyś dawno spotkałem a w rzeczywistości i tak dostajesz samą pompę paliwa.Pompa nie ma znaczenia czy jest od forda,czy opla np.ważne aby miała odpowiednie parametry takie jak ciśnienie ,regulator cisnienia znajduje sie w aucie i on ustala...
Jeśli nie włączy się sprężarka klimatyzacji to może być taki objaw. Trzeba sprawdzić czy klapki pracują poprawnie, czy jest czynnik, czy sterownik widzi prawidłowe ciśnienie czynnika itp.
Witam, mam to samo, tylko, że mi się skończyło paliwo i po dolaniu (4,5l kanister) nie chciał odpalić, ani normalnie, ani na plaka. Na plaka oczywiście pali, tylko, ze chodzi na 1000 - 1200rpm, czasem wskoczy na 2200-2400 i bez plaka gaśnie. Dolałem kolejne 4L paliwa i próbowaliśmy zaciągnąć. Nic, dymi w czasie zaciągania i mruga kontrolka świec żarowych,...
Witam auto udało się naprawić? mam podobny problem Pozdrawiam
,,,wyraźne ciśnienie ,,, to może być zbyt małe ,podłącz tester diagnostyczny pewnie coś pokaże .tam się pompy sypią często
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
jak prąd dochodi do samego sprzęgła a ono nie reaguje to po prostu jest zepsute, najprawdopodobnej masz przerwę w uzwojeniu jak jest zimno to się kurczy i styka nie raz tak miałem, przecież to tylko zwykły elektro magnes jak jest prąd to to musi działać i zapiąć, albo druga opcja lepsza dla ciebie zdaża się tak że tarcza sprzęgiełka jest za daleko i...
ZANIM OSĄDZISZ POMPĘ SPRAWDŹ JESZCZE FILTR
jak odstawie plaka to gaśnie.
na takim ciśnieniu spręzanina to palił nie będzie
Co to znaczy za wysokie ? Przecież podpinając tester wszystko jest jak na dłoni. Odczytaj z testera jaka jest różnica między zadanym a rzeczywistym ciśnieniem.
Dzięki faktycznie resetuje się to z poziomu komputera po każdej wymianie opon a nie tak jak twierdzili w FORDZIE że samo zniknie.
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
Sprawdzić ciśnienie oleju, zdjąć miskę, sprawdzić czy nie ma żadnych metalowych opilków, ewentualnie skontrolować panewki ale tu się raczej nic nie powinno stać jeśli silnik nie zassal oleju lub jeśli poziom oleju nie był zbyt mały do pracy silnika
Miałem taką gangrene, odpalał i gasł, tracił ciśnienie na rampie cr, problemem było sterowanie zaworu w pompie cr, wymiana tranzystora w IDM i przelut obwodu sterowania tegoż zaworu nie przyniosła rezultatu (tak, rozlutowałem go, choć teraz wolałbym ciąć plastik), dopiero wymiana IDM'a i dopisanie wtrysków rozwiązała problem, i coś mi świta, że przed...
ok 50 np WZM-u do nawet 200 zł oryginał/ 1 szt Nie daj sobie wcisnąć tanich chińskich. Jak chcesz tanie, a dobre to weź polskie WZM. Ale najważniejsze- poświęć parę goszy więcej i jedź do prawdziwego fachowca w tych sprawach. Musi wiedzieć co robi, ustawić ciśnienie na wtrysku, wszystko dobrze oczyścić, wymienić uszczelki między wtryskiwaczem , a głowicą....
I ciśnienie doładowania.
kolego chwileee :) chcesz wymieniać wszystko???!! moze na początek zrobisz porządną diagnostyke... przydało by się troche danych: Ciśnienie doładowania podczas obciazenia.(kilka pomiarów) ciśnienie na listwie rail. (na wolnych obrotach oraz przy max pedale w podłodze(najwyzsza wartosc)) korekta wtrysków na wolnych obrotach silnik rozgrzany. odczyt przy...
Pojawil sie jeszcze raz blad, o nazwie zbyt wolna praca walka rozrzadu rzad 1 uklady ssacego. Ten błąd nie wskazuje na złe ustawienie rozrządu tylko problemem albo z kołem VVT albo z przestawiaczem koła albo z ciśnieniem oleju. Miałem taki błąd w Skodzie z silnikiem 1.4 TSI. Albo zbieg okoliczności i coś się zaczyna dziać na rzeczy, albo zmierz ciśnienie...
Pompa CR czy pompa w zbiorniku? Po awarii pompy CR cały układ paliwowy musi być wyczyszczony.
Jest co2 w ukladzie?
Pompa była zastana, wykręciłem z niej sprawną i odblokowaną elektronikę, którą następnie włożyłem do uprzednio zakupionej kolejnej pompy ale z uszkodzoną elektroniką. Silnik odpalił bez żadnego problemu, jeździ jak na razie bezawaryjnie.
Mam jeszcze takie pytanie czy przy wolnych obrotach diesel odpali ? (Podejrzewam rozrusznik ) może mi ktoś jeszcze coś mi może doradzić pompa wymieniona wtryski po regeracji ale auto nie odpala. Rozrusznik się grzeje .
Ciśnienie w pompie zasilającej 650...750 1/min 3,6 bar - 4 bar Utrzymać ciśnienie min. 2 bar Po 8 min
Minimum 0,75 bara na wolnych obrotach przy 80*C. 1,5 bara przy 2000 obrotów.
Wymień filtr, sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza, jeśli tam bedzie ok a auto pod obciążeniem bedzie gasło, wypadało by zainteresować się pompą CR oraz wtryskami które mogą upuszczać ciśnienie, i sterownik wykrywa wyciek paliwa i gasi silnik. Czasami zdarza się ze padnie regulator ciśnienia paliwa.
Witam Spotkałem się z czymś takim w hotelu, inny model PPE2 zamiast dotyku miał wyświetlacz i pokrętło multifunkcyjne, moc 24kW. Podgrzewacze były dwa na pion połączone szeregowo i działały oba jednocześnie. Ciśnienie wody gorącej bardzo duże, takie jak zimnej, ale przy tym przepływie dwa podgrzewacze nie dawały rady podgrzać wody do temperatury 60st...
Witam, mam problem z focusem 2004rok 115koni ktory to nie chce odpalic, silnik kreci czasem tak jakby chcial zalapac ale nic wiecej. Podpinajac sie komputerem byl blad p1200 wiec zakodowalem wtryski autocomem. Bledu juz nie ma a auto dalej nie pali. Cisnienie paliwa na szynie jak krece silnikiem wynosi maksymalnie 90bar. Bledow innych brak.
Wtedy nie powstawało by to ciśnienie po którego opuszczeniu z odpowietrznika pedał jest ok.
Wymiana pompy paliwa , przepuszczała ciśnienie
Jakie ciśnienie doładowania?
Już zwieziony. Błąd P0087 – niskie ciśnienie na listwie paliwowej. Pompę słychać. Jakieś pomysły?
Wtryski do sprawdzenia, ciśnienie do rozruchu stanowczo za niskie. prawdopodobnie któryś wtrysk uszkodzony, próba przelewowa prawdę powie.
Auto kręci właśnie jak bez ciśnienia, taki ma dzwięk To rozrząd szybko sprawdź ;) Ech, trzeba z Was informacje łańcuchami wyciągać ;)
no niestety tacy ludzie też życ muszą , mam nauczkę na przyszłość. a los i tak się odwróci . pokombinuje coś z wymianą silnika. tylko jescze takie pytanie czy ja bede musiala wymieniac cos w tym silniku czy on juz jest gotowy do zamontowania i jazdy ?
Witam Pacjent to Ford Focus MK3 1.6 EB 2012, wymyśliłem sobie , że w ramach wolnego czasu zrobię dodatkowe zegary (jak w ST) z ciśnieniem turbo, oleju. Arduino/ESP + LCD ogarnąłem ale nie wiem jakie ramki odpowiadają za te wartości. Czy macie może jakieś źródła pomocne w tej kwestii ? Obroty silnika , położenie przepustnicy to byłoby stosunkowo łatwo...
ciśnienie sprężania focus focus niski ciśnienie focus ciśnienie silnik
niebieski matryca blaupunkt spalać scania wyznaczy radiator
5742z sterowniki samsung ue40f6400aw
Czy rekuperator Vaillant recoVAIR 350/3 ma złącze eBUS? Perkins – usuwanie zerwanego gwintu po czujniku oleju, naprawa Helicoil, Time-Sert