Jest tylko jeden czujnik w głowicy.
Bardziej bym potrzebował zależność temperatury na głowicy od rezystancji.
Szybko, wolno. Ci za różnica. Ważne że trzyma. A tam czujnik dotyka głowicy. Nawet nie jest w płynie.
Ten czujnik powinieneś wymienić (dwa piny/przewody): http://ford.sklep.pl/product-pol-15057-c... Jest w głowicy, nie w bloku... Jednoprzewodowy to czujnik ciśnienia oleju jest.
Witam Mam problem z Focusem 2003r 1,8 tdci 115KM na zimnym silniku po nocy trzeba kręcić z 10sekund zaczyna łapać to jeszcze z 5 sekund z rozrusznikiem i odpali. Po minucie pracy odpala dobrze świece sprawdzone, odzczyt z czujników temperatury paliwa i powietrza -18 a czujnik temperatury głowicy -5 napięcie z czujnika 4,17 V podpięcie przy -20 C na...
Licznik już ma poprawione luty bo był zregenerowany, pompa wody była wymieniona i czujnik temp. tez wiązka miedzy PCM a czujnikiem sprawdzona i prześwietlona. termostat sprawny a wahanie jest zbyt szybko aby była to wina układu chłodzenia tym bardziej, że 1.8TDCi ma suchy czujnik i mierzy temperaturę głowicy a nie płynu.
Znalezione w sieci: W 1.8TDCI nie ma czujnika temperatury wody. Jest czujnik temperatury głowicy (CHT), wkręcony w głowicę z prawej strony, i tylko na jego podstawie komputer ustala kiedy włączyć wentylator, jakie wskazanie dać na deskę/zegary, itp.
Oczywiście czujnik temp ten w głowicy został wymieniony?
ekonomia produkcji zwycieżyła w escortach MkVIII były dwa jeden na szafę a jeden na komp Tylko w fokusie mierzy temperaturę głowicy nie płynu.Co jest lepsze bo płynu nie ma temperatura wzrasta ponad normę.W escorcie płynu niet temperatury niet.
Witam. Do ww tematu mam pytanie a mianowicie czy jak wykręcę czujnik temperatury który jest między 2 a 3 świecą poleci płyn chłodniczy? walczę już od jakiegoś czasu z tą wskazówką temperatury . pytam dlatego że wcześniej ktoś pisał " czujnik nie ma styku w głowicy z płynem "
Pompa wody, termostat, uszczelka pod głowicą, czujnik temperatury. Podaj więcej informacji - jaki silnik, czy zbiorniczek płynu puchnie i co obserwujesz pod maską.
Temperatura dolotu na zimnym silniku równa jest temperaturze na zasysaniu, przy pracy gdy podwójna przepustnice działa temperatura rośnie do około 50 stopni otwiera się dolot intelcoolera i schodzi na 30+/- , trochę mnie dziwila zasada działania przepustnicy bo to moje pierwsze auto z tym rozwiązaniem dolotu ale wydaje się że jest ok. Ps przepustnica...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Okazało się że czujnik temperatury płynu chłodzącego jest umieszczony na górze silnika w głowicy pomiędzy 2 i 3 cylindrem pod gumowym kapturkiem przy świecach. Czujnik ten jest tylko częściowo wkręcony w głowicę i nie styka się bezpośrednio z płynem. Posiada rezystancje ok 50kR w 25st C. Wskazanie z niego nie zmienia się po odpięciu czujnika dopiero...
Miałem taki przypadek z wentylatorami, wymieniłem czujnik temperatury w głowicy,po kupnie nowego uważaj zmierz najpierw głębokość otworu. Czasami są dłuższe niż otwór i przy wkręcaniu odrazu uszkadzasz. Jesli pomogłem dodaj punkty.
W tym silniku są 2 czujniki temperatury. Jeden temperatury cieczy chłodzącej a drugi temperatury głowicy cylindrów CHT. Godzinkę temu się przejechałem i czujnik temp. głowicy cylindrów pokazuje raczej dobrze - na zimnym 20C i płynnie rośnie do ok 80C a ten drugi na zimnym pokazuje 75C i rośnie do 295C przeskakując o różne wartości np. z 155C przeskoczył...
Witam, posiadam forda focusa mk1, 1.6 zetec 2000r. w zeszłym roku zaczął się przegrzewać gdy odpuściły upały. Wymieniłem termostat(działo się to samo), chłodnicę (bez efektu), pompę wody, rozrząd, czujnik temperatury w głowicy i dalej się grzał, ale tylko przy prędkości ok 90 i powyżej, więc poluzowałem owy czujnik. Było dobrze, gdy kilka dni temu zaczęło...
A mówisz tu też o temperaturze 130 st.na zimnym silniku,może masz uszkodzony czujnik temperatury,i z tąd te anomalia,ta cała elektronika to popaprane,może wymień czujnik i się zmieni,ja miałem różne cuda też wymieniłem czujnik i ameryka.pozdrawiam A ja myślałem ,że w tym dziale radzi się raczej użyć miernika żeby ustalić możliwą przyczynę odczytania...
Problem rozwiązany problemem okazał się zeschnięty czujnik temperatury ,ten od ECU w głowicy Dodano po 3 Mam jeszcze takie pytanie czy ten czujnik który zmieniłem to ten sam co obsługuje licznik bo przyuważyłem że czasami znika temperatura na liczniku szukałem innego czujnika na chłodnicy i termostacie ale nie stwierdziłem takiego.
Gotuje się płyn, a chłodnica jest zimna. Objawy są nie regularne. Problem w Fordzie Focusie 1,6 16V; wymieniłem rozrząd, pompę wody, termostat, czujnik temperatury płyn chłodniczy i nic, dalej to samo, po przejechaniu ok. 4 km gotuje płyn w głowicy, a chłodnica zimna, ale to się dzieje nieregularnie. Byłem na sprawdzeniu głowicy, wszystko w porządku,...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Przypadek rzeczywiście ciekawy ponieważ czujnik jest umieszczony w głowicy w celu pomiaru jej temperatury a nie temperatury płynu więc nawet gdy płynu brak lub układ jest zapowietrzony po osiągnięciu przez głowicę zadanej temperatury powinny włączyć się wentylatory ,z tego co opisujesz układ działa gdyż na odpięcie czujnika widzi to i przechodzi w tryb...
Kolego carrot czytając poradnik użytkownika pt." Ford focus II i C-max" (Dieter Korp) na stronie 101 (są tam wymienione czujniki znajdujące się C-max - jest ich od cholery) nie natrafiłem na czujnik temperatury silnika tylko na czujnik temperatury płynu chłodzącego. Ale zgodnie z twoim wskazaniem idę go poszukać. Zerknę również w "trzeba popatrzeć ile...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Niekoniecznie serwis pompy, a ustawienie rozrządu może być złe Dodano po 1 diagnostyka, czytanie parametrów to podstawa. Pozdrawiam Zanim pompa została wyjęta musiałby sie rozrząd przestawić gdyby to była wina złego ustawienia rozrządu. Poza tym przy montażu pompy rozrząd był ustawiany za pomocą blokad. Czy możliwe jednak żeby sterownik pompy dostawał...
Witam. Plus na cewkę podawany ze stacyjki przez przekaźnik główny, natomiast masę realizuje jednostka sterująca silnikiem (komputer) zależnie od wskazań czujnika temperatury silnika. Niie znam dokładnie tego silnika ale ten czujnik zazwyczaj znajduje się w głowicy w pobliżu wyjścia chłodziwa z silnika. Jeżeli on błędnie wskazuje cały czas że silnik...
w dalszej kolejności wymieniłem potencjometr przepustnicy i jest nadal to samo wykręciłem przepustnicę dokładnie umyłem z nagarów jednak i to nie pomaga wymieniłem jeszcze czujnik temperatury w głowicy bo miałem nowy w zapasie bez zmian. Co ciekawe odłączenie zaworu powietrza dodatkowego nie powoduje żadnych zmian w pracy silnika jak by go nie było....
Witam posiadam autko Ford Focus MK1 1.6 benzyna rok produkcji 1999. Mam problem mianowicie z wentylatorami chłodnicy. Dzisiaj robiłem sobie diagnozę autka, czy nie ma jakiś błędów i podczas podpiętego komputera zauważyłem, że temperatura silnika jest dość duża, dodam, że wskaźnik temperatury cały czas mam maksymalnie na środku podziałki więc według...
problem jak w temacie brak usterek w ECU, jak wysteruję przekaźnik masą to się wentylator załączy. Odpinam czujnik temperatura -40C, wentylator się nie załącza. Grzeję silnik do 110C dalej to samo, brak masy sterującej przekaźnik. Dodam jeszcze że rury chłodnicy gorące , temp na czujniku w głowicy 110C a jak odkręcę korek zbiorniczka brak ciśnienia...
Mam problem od kilku dni, mianowicie po pierwsze na trasie, po przejechaniu okolo 20km grzeje sie silnik? Jak się to objawia? Auto się gotuje? Nie wiem, z lewej strony wskaznik temperatury oleju to chyba jest Po pierwsze to zapoznaj się z instrukcją obsługi - wskaźnik temperatury oleju to bywa w samochodzie ciężarowym, autobusie, maszynie budowlanej....
Jeździłam nim teraz i po 8 km wskaźnik wskoczył na czerwone pole,zatrzymałem się woda się nie gotowała,wentylatory szły na wysokim biegu,chłodnica wody zimna.Brak dużego obiegu.Wentylatory nie chciały się zatrzymać,nawet jak temperatura spadła na normalny zakres.Zgaszenie i zapalenie samochodu też nic nie dało,wentylatory nadal szły.Dopiero po rozłączeniu...
Ja na pewno wiem o dwóch czujnikach. Jeden pomiędzy drugą a trzecią świecą w głowicy - i ten wymieniłem jednak to nic nie dało; no i drugi mierzy temperaturę płynu chłodniczego - ten raczej mam sprawny, gdyż SCANXL pokazywał w miarę normalną temperaturę - podczas jazdy wahała się w granicach 100 - 109 stopni C. Czy jest rzeci czujnik tegi już nie wiem....
Witam. Ford focus 1.6 16V zetec se z instalacją gazową.Wskaźniki szaleją (obrotomierz i prędkościomierz chwilami skaczą po całym zakresie, wskazówka temperatury też pokazuje jakieś urojone pomiary),nie dosyć tego wentylator chłodnicy potrafi się załączyć np. w momencie włączenia nawiewu w kabinie i obroty stanu jałowego też mało stabilne. Sporo tego,...
Witam , auto jak w tytule jechał zgasł podjechałem do gościa komputer pokazał 1664 ogólna usterka pompy i 1564moduł pompy zadanie ograniczenia dawki paliwa, wcześniej auto chodziło bez problemu, zdjąłem sterownik i zawiozłem do znanego w okolicy naprawiacza z roczną gwarancją, po wlutowaniu te same błędy i nie można wykasować , zawiozłem na reklamację...
Dzień dobry Nie mam filtra paliwa w pojeździe, tylko siatka podobno. Jeżeli chodzi o okresowe braki "odpału" zaczęło się rok po wymianie katalizatora (może przypadek?) i pojawieniu się sygnałów "check engine" z kodem P0420 i P0420(9), dodatkowo są ubytki płynu chłodniczego. Majster trzymał pojazd 2 dni i nie stwierdził wycieku najwyraźniej wyciek jest...
Mam problem , auto ford focus 1,6 99 r benzyna/lpg od paru dni auto przestało schodzić na wolne obroty mianowicie przy zdjęciu nogi z gazu obroty rosną do 2,5 czasami nawet do 3 tysięcy chwilę na tym poziomie się utrzymują i zaraz potem spadają ale zatrzymują się na około 1400 -1500 obr/min i to są teraz jego wolne obroty. Miałem w zapasie nowy oryginalny...
https://obrazki.elektroda.pl/9873515400_... Zapoznanie z bohaterem Dzisiaj zapraszam na wycieczkę po meandrach dzieła sztuki, które to zostało stworzone w okolicach roku 1992 przez inżynierów firmy SONY, a nosi nazwę MHC-4700. Prezentowany eksponat jest wieżą w formacie midi składającą się z 4 “klocków” oraz 4 'głośników'. Ponieważ...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
czujnik temperatury głowicy czujnik temperatury focus focus czujnik temperatury
licznik działce rodzaje instalacji elektrycznych sprzęgło drukarki
fotowoltaika balkonowa videodomofon hikvision
Kod błędu T12 w Webasto VW T6 - przyczyny i rozwiązania Sterowanie długością impulsu napięciem: PWM, NE555, mikrokontrolery