Po pierwsze zobacz czy działa centralny wciskając od środka klamki tak pasażera jak i kierowcy.
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
otwórz i umyj i wysusz np contactem pcc gem'a w razie konieczności popraw luty
Co to znaczy nie lapie tych drzwi. Jaki system ?
Odłącz wtyczke od prawych drzwi i zobaczysz, czy coś sie zmieni
W fordzie focusie to norma uszczelka drzwi odpada, mocna rdza na podwoziu to norma, emblematy utleniają sie. Zwróć uwagę na tylne błotniki bo też rdzewieją na rantach. Tylna klapa lakier wytarty na rogach plastikowej listwy i łączenie tylnego zderzaka z błotnikami odpadnie lakier.
Też walczyłem z tym problemem. Dodatkowy problem polega na tym, że wyświetlacz w zestawie wskaźników nie wyświetla temperatury w czasie rzeczywistym, odświeża się dopiero w czasie jazdy z określoną prędkością i też nie jest to odczyt ciągły. Ja ominąłem problem przez wstawienie potencjometru 10kΩ wyregulowanego na bodaj 3,5kΩ we wtyczkę wiązki drzwi...
Jeśli chodzi o elektronikę to Mazda to jest Ford (ale jednak nie Fiesta, to była Mazda 2, tylko Focus II) ;) Liczba drzwi i obecność systemu keyless entry na pewno ma znaczenie, o przebiegu nigdzie nikt nie pisał. Światła można przekodować.
Sygnał prędkości wychodzący z CAN ma iść na pin 3 wtyczki DB9 instalacji taksometru. CAN jest pod radiem, zegarami, w OBD, skrzynce bezpieczników, w instalacji drzwi lewych i prawych, komputerze silnika, sterownika ABS. Najłatwiej podłączyć w Focusie jest pod OBD, potem radio lub skrzynka bezpieczników.
u dołu GEMa masz brązowe wąskie złącze 32pin - czarno pomarańczowy i czarno zielony, w niektórych wersjach niema tych przewodów i musisz wejść na drzwi czarne złącze 18pin - czarny z czerwonym i czarny z niebieskim
zamykanie drzwi nie pozwiązywał bym z odpalaniem sprawdził bym najpierw stacyjkę.
tak jak pisze CameR a klapa zadziała dopiero po otwarciu centralnego czyli drzwi ( samych rygli, nie fizycznie) jak co sterowanie masą,
Głośniki: Auditor (czyli zdaje się Focal) RIP 165S na dystansach z MDFu (przód) moc: 60W RMS impedancja : 4Ω pasmo przenoszenia: 45 Hz - 22 kHz skuteczność: 92 dB/W/m średnica: 165mm Auto: Focus II Drzwi : wytłumione (STP Gold) Radio: Navi Blaupunkt NX Wzmacniacz: Brak (na razie) Cena 250 PLN z Alledrogo Wrażenia: generalnie bardzo zrównoważone...
Sprawdzić wiązki od karoserii do drzwi, tam lubią się urywać.
Acha, to u Ciebie jest ten typ właśnie z dwiema szynami i to się nieco inaczej rozbiera, a mianowicie podważasz od zewnątrz lusterka delikatnie i przesuwasz w stronę drzwi i wyciągasz. Ta jedna szyna powinna być jakby elastyczna i powinno to wyjść. Zarzucę Ci fotkę jak to mniej więcej wygląda i dlaczego mój poprzedni post nie pasował do Twojego wozu....
Ja wiem że można tak zrobić rozważałem tą opcje ale wybrałem opcje z nową centralką i moje pytanie jest tylko i wyłącznie jaki impuls + czy - idzie na otwieranie, zamykanie drzwi z centralki. Za większość porad dziękuje. Przecież wszystko masz w pdf, który wysłałem.
Przychodzi mi tylko jedno na myśl-regulacja cięgna klamki. Miałeś rację driver98, za dużo było cięgno wkręcone.
Naładuj dobrze akumulator, a te ''diodowe cudo'' schowaj głęboko w szafie. Co do przepalonego bezpiecznika i swądu spalenizny, sprawdź drzwi w których nie działa c.zamek (instalacje, sam zamek).
ztego co pamientamna 90% trzeba go włozyc w drzwi prawe a kluczyk matka do stacyjki jak nie pomoze to napisz na gg4504431 mam gdzies w garazu instrukcje z forda tam to jest opisane.pozdrawiam
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Więc sprawa rozwiązana....... bezpiecznik był "walnięty".....ciężka wymiana ale dało rade;)
W jaki sposób wymontować zamek? Trzeba ściągać wewn. poszycie drzwi kierowcy?
Witam, Powróciłem do tematu aby podzielić się rozwiązaniem problemu. Udało mi się wymontować ten zamek z drzwi i moje przypuszczenia potwierdziły się. Nie jest to kwestia uszkadzania się styków w mikroprzełączniku (jest on szczelnie zabudowany, a popychacz ma osłonkę gumową, a pomiar rezystancji styków nie wykazuje nieprawidłowości), a problem jest...
Zamek się skończył . Z wewnątrz nie otworzysz bo jak dobrze pamiętam ford ma doryglowanie . Niestety tapicerka do zdjęcia i mechanicznie od środka drzwi otwarcie zostaje .
widzę epidemia dziś tez miałem gościa alarm nie zamyka a otwiera ,sterowanie z prawych drzwi działa a z lewych nie , odkręciłem przelotke i zakręciłem i działa z pilota tez -naprawa bezpłatna
Nie wiem co masz na myśli mówiąc "możliwie solidna". Czy chodzi ci o to żeby nie rozwalała się przy zdroworozsądkowym transporcie/przenoszeniu, czy żeby można nią było drzwi wyważać. Ale zakładam to pierwsze. ;) To teraz na poważnie. Z własnego użytkowania polecam Focus G od Fractal Design. Pełna wersja ma 44,4 cm wysokości i mieści ATX. Wersja Mini...
Switch w zamku drzwi kierowcy nie styka-standard. Nie ma żadnego cana ani innego protokołu, jedynie kabel diagnostyki z poszczególnych sterowników. Sterownik SRS pod konsolą środkową, blisko ściany grodziowej. Moduł GEM o ile pamiętam jest nad nogami kierowcy
Moduł komfortu uszkodzony. Zamykam temat. Zero konkretnej pomocy. Nabijacie sobie tylko punkty.
Do sprawdzenia ( odpięcia na próbę ) wiązki w przelotce drzwi .
Otóż sprawa wygląda następująco. Wciskając zamknięcie na pilocie w kluczyku słychać jak się zamyka i odrazu otwiera. Tylne drzwi po nacisnięciu tego zatrzasku trzymają. Przednie od strony kierowcy też. A po nacisnięciu tego zatrzasku LOCK po stronie pasażera z przodu dzieję się to samo co po próbie zamykania pilotem. Od czego tu zacząć
jeśli chodzi o zasilanie to wtyk nr 10 lub jeśli masz tyle przewodów to wtyki 14 i 15 jeśli masz auto otwieranie szyby kierowcy przy włączniku kolor przewodu zielono/niebieski ,sprawdż jeszcze wiązkę drzwi (czy kable całe) potem duża kostka na słupku kwadratowa skręcana na klucz 10 wtyk 12 kolor przewodu zielono/niebieski gruby 2,5mm2 i poleć po nim...
Nie podajesz co to za alarm i jaki to Focus - rocznik, itp. Powszechnie wiadomo, że im więcej szczegółów tym lepiej do zdiagnozowania usterki... Ale do rzeczy: wychodzi na to, ze masz źle wysterowane wyjścia z alarmu do sterowania centralem - masz je jak do podłączenia bezpośrednio do siłownika. W tym wypadku w jednym czasie na obu kablach pojawia sie...
Na 100% pomoze sposób który pokazał (at)bubu w tym linku?
Sprawdź czy dochodzą zasilania do siłowników. Jeżeli nie dochodzą to szukać na przelotkach drzwi.
Witam, Sam osobiście też nie mam specjalnego doświadczenia, ale może trochę Ci pomogę. Na początek zestaw przedni- na twoim miejscu bym poszukał jakiegoś używanego, ale trochę lepszej klasy. Jest teraz na znanym portalu jakiś MB Quart RUA216 w dobrej cenie (neodymowy magnes, więc będą płytkie i się w każde drzwi zmieszczą), ewentualnie Helix DB6.2 lub...
Bezpieczniki dobre. A które? Bo od zamka jest taki jeden, schowany.
Witam. Wybaczcie jesli to juz było ale nie znalazłem tego na forum. Otóż problem tkwi w tym ze działało domykanie szyb z kluczyka normalnie jednak dziś po odłączeniu akumulatora i podłączeniu go po chwili, zamykanie z pilota działać przestało. Centralny działa normalnie, szyby normalnie. Nie działa także przy szybach taka opcja ze gdy mocniej sie wcisneło...
Witam! Otóż mam problem z zamknięciem samochodu, gdy nacisnę przycisk na pilocie żadne drzwi się nie zamykają, ani otwierają, załącza się tylko alarm. Od środka mogę zamknąć każde drzwi. Z zewnątrz mogę zamknąć tylko prawe lub lewe, gdzie jest wejście na kluczyk, ale gdy zamknę lewe to tylko lewe, gdy prawe to tylko prawe. Co może być przyczyną?
Witam. Mam ford focus mk1 1999r. Od kiedy nadeszła zima to zaczęłam obserwować ze w autem coś nie halo. Auto ładnie zapala, i wtedy ładnie trzyma obroty. Gdy ruszę auto traci moc, obroty spadają, szarpie autem. Na początku myslalam ze cos nie gra z benzyną, ale po przełączeniu auta na gaz też nim szarpie. Mąż sprawdzał świece i są ok. Może ma ktoś pomysl...
https://obrazki.elektroda.pl/4024708700_... Witajcie moi drodzy. Przedstawię tu pierwszy na świecie tutorial programowania modułu WiFi WB2S, czyli BK7231. Moduł ten występuje w wielu urządzeniach smart home, a w internecie panuje opinia, że nie można stworzyć dla niego własnego firmware. Nic bardziej mylnego - pokażę tu krok po kroku...
Witam! Zamki, jak i stacyjki naprawia specjalistyczny warsztat ślusarski. Każdy zamek jest inny. Ciekawe, że kluczem z innego Forda zamek można zamknąć, ale nie da się otworzyć. Cześć!
Temat po części rozwiązany, Kupiłem pilota i z pilota działa jak ta lala. Temat zamykam
Czujnik zamknięcia drzwi.
Witam. Może uszkodzona wiązka w połączeniu drzwi z karoserią Pozdrawiam
Między + akumulatora a kabel dochodzący do plusa wpinam amperomierz cyfrowy na zakresie 20A. Pokrywa silnika i bagażnika - zamknięte. Samochód zamknięty pilotem. Szyby w przednich drzwiach otwarte na max. Drzwi przednie zamknięte (lub otwarte a pomiary dopiero po ponownym uśpieniu samochodu)
Mistrzu pyton ,opisz dokładniej problem. Zamyka z pilota -a nie otwiera? Zamyka i otwiera z kluczyka w zamku bez problemu? Jak wygląda sprawa w prawych drzwiach?
Pany. Potrzebuję po najprostrzej linii oporu podłączyć uniwersalną centralkę pod siłownik drzwi zamka pasażera kierowcy. Właśnie od tej strony mogę kluczykiem zazbrajać centralny. Wyszukałem na forum, że dwukolorowe z czarnym przewody to "-" ale które to sygnały otwarcia i zamknięcia? Chcę uniknąć cięcia i sprawdzania- może ktoś podrzuci...
Alarm pobierał prąd.
W zamkach tylnych drzwi też są krańcówki.
Witam, jesli mozecie mi jakos pomodz z gory dziekuje. U mnie z pilota nie mozna zamknac odrazu sie otworza, z otwieraniem wszystko ok. Wyswietla otwarte drzwi pasazera...Wszystko jest zamkniete...Kluczykiem gdy otwieram otwiera wszystkie drzwi ale przy zamykaniu zamyka tylko drzwi kierowcy... Ford Focus Kombi 2007r
kontrolka drzwi focus drzwi tylny focus drzwi przód focus
agregat napięcie drukarka epson zatkane dysze domofony breloki
transformator blokowy ekspres siemens
Naprawa nieruchomej wskazówki prędkościomierza w Skoda Fabia II Układ Grafta: Powielacz napięcia w elektronice