żadna nie jest odpowiedzialna za dymienie, szukaj usterki w silniku
To (wrzucenie wyższego biegu) spowoduje w każdym TD kopcenie na takich zakresach obrotów.
OK. Sprawdzę. :-)
witam.Z tego co napisales to przyczyna dymienia nie koniecznie jest turbina.Wykreć wtryski i oddaj do regeneracji bo to one najprawdopodobniej leża.A co do pytania skad olej w turbinie to dodam ze turbina jest chlodzona olejem.
możesz jaśniej ? "Bałwanki. Do wymiany, przecierają się od tych metalowych kółek. " łożyskowanie wirników w turbinie ? - nie mam wyważarki , a pyzatym za cholerę nie chce się mi tego z tyłu za silnika wyciągać
Czy to białe dymienie występuje cały czas, czy znika po nagrzaniu silnika?
I weź tu pojedź do mechanika - z autem wszystko w porządku, a oni by już wymienili: 1. wtryski 2. turbinę 3. olej 4. linkę ..... Przypuszczam, że jakbyś dalej pojeździł po "mechanikach", to jeszcze jakieś kwiatki by wyszły. Odp 5 jest prawidłowa. Wyglądnij rano przez okno jak jest chłodno i popatrz jak na parkingu odpalają fury - każdy zakopci.
Jak już wyżej przedmówca pisał trzeba go przegonić, Miałem to w reni byłem o tyle w komfortowej sytuacji że turbo miałem po regeneracji ale do puki nie dostała ognia to dymiła! Olej w układzie wydechowym i tyle ;)
Dymić jeszcze będzie do puki nie wypali oleju z tłumika. A gaśnięcie to już inna sprawa. Trzeba poszukać w parametrach.
koledzy ogólnie rzecz biorąc to niebieski dym=olej, biały dym=płyn chłodniczy!! wtrysk to czarny dym. samochód zimny zawsze dymi, bo to para wodna z układu wydechowego, i dopóki nie wyparuje to będzie biały dym. jak samochód nie kopci po nagrzaniu to nic mu nie jest. jeżeli ciepły samochód dymi na biało to może to być uszczelka pod głowicą.
O szarpaniu w tym silniku w psa/Volvo/ford można książkę napisać. Najpierw zobacz czy masz na gruszce od turbosprężarki czujnik kopiowania.
Gwoździa włóż! Jak to gdzie masz szukać? W miejscu dymienia.
Witam wszystkich. Otóż postanowiłem się podzielić moim przypadkiem z focusem. Zaczą dymić stracił trochę mocy itp. tak jeździłem z 3 miesiące po 3 miesiącach zapaliła się kontrolka świec (nagle w czasie jazdy) i samochód przeszedł w tryb awaryjny. Po dojechaniu do miejsca zamieszkania i zdiagnozowaniu błędu komputerem okazało się że ma dwa błędy P0234...
Witam Parę dni temu kupiłem ładną fokę MKII 2.0 TDCI. Auto miało FAPA, ale został on usunięty przez poprzedniego właściciela w V-Tech w Krakowie. Auto ma dodatkowo niefabryczny IC (pochodzi chyba od Mitsubishi GT) oraz chipa na 160ps. Ford jest mega żwawy, kiluje wiele aut, ale mam już z nim problemy. Dymi mi na czarno przy obrotach tak 3 tys+ podczas...
a co do tego zaworu Egr to by musiało Ci dymić na czarno... Przynajmniej ja miałem taki objaw.
Witam. Cztery dni temu Mój Ford Focus 2.0tdci 2005rok 230.000km przejechane zaczął bardzo dymić silnik nie równo pracuje nie da się jechać chmura dymu siwego podłączyłem pod kompa pokazał dwa błędy P2584 i P2585 dolac płynu eolys. Czy brak tego płynu powoduje takie objawy??
Czyli próbowac jeszcze raz zakodowac? Zacytuję ci fragment oryginalnej fordowskiej instrukcji dotyczącej napraw i diagnozowania układów CR Delphi. "Dostosowywanie do wtryskiwaczy. Ze względu na tolerancje mechaniczne, które zmieniają się w trakcie eksploatacji zaworów elektromagnetycznych wtryskiwaczy, moduł IDM musi być w regularnych odstępach czasu...
Nie no czegoś nie rozumiem, jeśli zawór EGR przy 3000 obr. zamyka się całkowicie to jak ma działać turbina? Kolega napisał wchodzi w tryb awaryjny żeby nie uszkodzić silnika.
Udało Ci się znaleźć przyczynę porannego poszarpywania i dymienia? Mam u siebie podobne objawy i już mi się kończą pomysły.
Albo przez wadliwy regulator albo wtrysk.Sterownik koryguje i skacze.Zrób tą próbę przelewową.Do dzieła.
Witam, miałem to samo w swoim focusie, też 1.8 benzyna mk2, na 1000km bral ponad 1litr przy przebiegu 100tys, w serwisie powiedzieli ze to na bank zapieczone pierscienie, pojechalem do sprawdzonego i zaufanego mechanika. Okazało się, że pierścienie calkiem spoko lecz glowica "ugotowana" na dodatek dwie panewki lekko ryśnięte. Poszedl na szlif, uszczelniacze,...
Witam, od roku jestem posiadaczem forda focusa c-maxa z 2005 roku z silnikiem 1,6 TDCI 109km. autko ma 154tys przebiegu. Jakiś czas temu miałem taką przypadłość, że po odpaleniu jak auto było zimne delikatnie falowały obroty i mocno dymił przez kilka sekund w kolorze jasnym szaro-niebieskim... znajomy mechanik wyczyścił mi egr'a lecz to nie pomogło,...
Z tak skromną informacja nikt nie pomoże. To że coś tam cyka to już wiadomo, ale czy oprócz tego jakieś inne problemy? Problem z odpaleniem, spadek mocy, dymienie czy cokolwiek innego?
Zasilanie wiem znajdę i sprawdzę. Pompa czy sterownik co jest padnięte jak sprawdzić ?
Witam ponownie. Jestem juz po weryfikacji wydechu. Przyczyną nadmiernego dymienia była ta nieszczelność łącznika elastycznego i dodatkowo oberwany tłumik, ktorego wczoraj nie dostrzegłem. Wydech zrobiony i już nic nie dymi.
tak wtryski zostały zaprogramowane, a problem już usunąłem. Poprosty auto musiało dostać trzoszkę w kocioł no i odpowietrzyło sie na 100% ( a to było powodem tego dymienia), także wszytsko jest już OK :0 dzieki za info
a ile było na miarce przed zrobieniem tych 1000km? może już było na min więc zjadło z pół litra albo i mniej i miarka się nie macza, jeśli tylko tyle to niema co się przejmować, sprawdzać, dolewać dopiero branie oleju powyżej około litra na 500km jest problematyczne bo widać dymienie i zarzuca świece, mniejsze można spokojnie olać i po prostu sprawdzać...
Miałem takiego focusa w zeszłym tygodniu tylko 90ps, szarpał i dymił w tym przedziale około 3000 obrotów, egr był w agonalnym stanie, nówka załatwiła temat. Po wymianie wkręca się dobrze na obroty i nie poddymia na siwo.
Witam, Moja foczka zaczęła dymić na zimnym silniku białym dymem, dymi naprawdę mocno przez około 10-15 minut do póki silnik się nie rozgrzeje, czytałem trochę na forum, zatkaliśmy zawór EGR, sprawdziliśmy wtryski są OK wymieniłem filtr paliwa i powietrza, dodam jeszcze że silnik pracuje bardzo nie równo tak jakby nie palił na wszystkie gary, po rozgrzaniu...
Filtr był wymieniany ok 5 tyś km temu. Komputer żadnych błędów nie pokazuje. Przepływu jeszcze nie sprawdzałem. A dodam jeszcze jeden fakt. Wcześniej ford zawsze dymił przy szybkim przyśpieszaniu, jak dużo gazu na 3, 4 dodałem to samochody za mną w nim ginęły. Ale od tego czasu jak tak ciężej odpala tego dymu nie ma, nie ważne jak mocno bym dociskał...
Być może masz w tłumiku wodę i stąd to pryskanie. Zwłaszcza jak autko lata na krótkich dystansach tak się dzieje. A to dymienie przy mocnym dodaniu gazu to jest w nich jak najbardziej normalne tak samo przy zapalaniu. Sam mam a właściwie to miałem mk1 i znam te objawy. Oczywiście kolor dymu czarny a nie biały ( woda ) lub niebieski ( spalanie oleju...
Witam, kupiłem Focusa 2.0 benzyna +gaz wczoraj było ok, dziś rano odpalam auto i zaczął strasznie dymić na biało, jak pochodzi troszkę wraca do normy. Auto jakby mu obroty wzrastały, co to może być?? https://obrazki.elektroda.pl/9491470800_...
Swiece zarowe sprawne?Po odpaleniu dymi?
Robiłem kiedyś takiego focusa, 2 korby krzywe po wjechaniu w wodę, w miarę nagrzewania dymienie ustaje, zimny nie spala do końca ON, ciśnienie prawdę ci powie,
Cześć! Na działającym silniku odpinaj po kolei przewody WN i usłyszysz po obrotach czy któryś nie szwankuje.
Witam! Pewnego razu zapaliła się kontrolka świec i silnik tracił moc. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu było ok do czasu kiedy zacząłem dodawać gazu temat się powtarzał. Do tego dochodzi straszne dymienie z rury. Komputer pokazuje spadek ciśnienia. Okazało się, że wtryski do wymiany. Wymieniłem ale cały czas miga kontrolka i strasznie dymi. Jakiś czujnik...
Nie chodzi o temperaturę silnika tylko paliwa. Jak zmierzysz to się przekonasz, ze masz za niskie ciśnienie wewnętrzne pompy. Uprzedzę następne pytanie i powiem ze to nie jest wina pompy. Kolejny objaw to mniejsza moc jak dymi.
Witam. Mam poważny problem ze swoim Focusem. Kupiłem go jakieś dwa tygodnie temu i do wczoraj było wszystko ok. Znaczy palił od pierwszego, nie kopcił, nie dymił, nie przerywał, nic kompletnie się nie działo. Działał sprawnie, cicho i czysto. Wczoraj, gdy rano wróciłem pod dom z trasy 6km, samochód nagle zgasł. Jakiekolwiek próby odpalenia spęłzły na...
Witam, mam forda focusa 1.8tdci 100KM z 2003 roku, miał on problem z wtryskami, ale były przeczyszczone kilka razy i to nie one raczej są problemem. Auto działało normalnie ale w pewnym momencie samochód zaczął wydawać dziwny dźwięk z pod maski, jakby coś ocierało czy coś. Wydawało mi się że to zawór EGR, po zaślepieniu dźwięk pozostał, obroty się wyrównały...
Miałem podobny przypadek w aucie ford focus 1.9tddi. Był słaby i jechał na pełnym gazie 120km/h, wg komputera wszystko ok i też palił na tknięcie i nie dymił. Jak się okazało to pasek rozrządu przeskoczył na pompie o jeden ząbek. Po wymianie i ustawieniu wszystko wróciło do normy.
Jeśli kompresja na jednym z cylindrów jest zbyt niska, głowica zaś szczelna i w dobrym stanie, masz problem. Stąd też i dymienie na biało. Trzeba niestety rozebrać i zweryfikować usterki w silniku. Faktycznie tańsza może być wymiana. Niestety podajesz za mało konkretów, więc głębsza diagnoza jest raczej nie możliwa.
Witam,samochod jak wymieniony w temacie.Zimno pali na dotyk,zadna swieca niegrzeje a on i tak pali za 1 razem.W czym problem?Na zimnym silniku i wolnych obrotach chodzi w miare,ale jak chce dodac gazu to tak jakby niepalil na 1 cyl,zaczynam slyszec klepanie w silniku,dymi i ciezko sie mu wkrecic na obroty.Nastepnie,samochod sie rozgrzewa(przez caly...
A gdzie kolega tankuje? Ta głośniejsza praca turbin.... i dymienie... a kolor dymu? A jak osiągi - łapał muła? Ja mam Focusa diesela i jak pada tam pompa to natychmiast! a z tego co wiem w astrze ten sam typ boscha VP44... Poza tym zdarzyo mi się nalać na Orlenie ekodiesla i myślałem że silnik się rozpadnie... Skoro nic fachowcy nie zauważyli w elektryce...
Witam, w świeżo kupionym aucie rozładowywał się akumulator. Po wymianie na nowy wszystko ok, tylko zaczęła palić się dioda alternatora (akumulatorek na desce rozdzielczej). Napięcie na odpalonym samochodzie skakało od 13,5V do 17V. Przy którymś z testów zaczęło się dymić z radia i spod nóg pasażera. Auto natychmiast zgaszone, następnie na samym akumulatorze...
W dziś podczas jazdy zaświecił mi cię check i auto automatycznie zaczeło dymić na biało i straciło moc. Diagnoza wykazała że to błąd P2336. Oczywiście wytłumaczenie błędu może byc szeroko pojęte ale zastanawia mnie to że nieda sie go wykasować. Rozumię że nieda się go wykasować przy zapalonym silniku że jest problem np z wtryskiem. Ale zastanawia mnie...
Szukałem sporo w internecie lecz najwięcej jest informacji na temat zbyt intensywnego dymienia silników diesla. Praktycznie albo i wcale nie ma info na temat nie dymienia. Zacząłem się zastanawiać czy z moim autem jest wszystko ok. Mam Forda Mondeo 1999r MK2 z silnikiem 1.8 turbo diesel endura. Przebieg licznikowy 320tys.km kręcony bo krzywe cyferki....
to że przed wymianą chodził dobrze nie oznacza że teraz z motorem jest wszystko ok
Wracam do tematu. Objawy: 1. Nierówna praca na zimnym (do 2km) zaślepiony EGR by to może tłumaczył. 2. Dymienie (biało-szary dym) po odpaleniu na zimnym silniku. Czytałem że to może być od uszczelniaczy zaworów? 3. Szarpanie i kangurki. Najbardziej na ciepłym silniku i od 2 tyś. obrotów. 4. Raz ma pełną moc, a raz zamula Już nie wiem czy go naprawiać...
Witam a nie dymi przytym na biało
Witam kolegów, Chciałbym opisać pewną przypadłość, z którą zmaga się wielu użytkowników Fordów z silnikami TDCI. Moja Foczka wyprodukowana była w 2005 roku i posiada silnik 1,6 TDCI 109KM. Mianowicie problem, który występował u mnie - po dłuższym postoju, np po nocy po odpaleniu autka zaczęły falować obroty i foczka mocno dymiła na kolor szaro - niebieski...
Na zewnątrz dymi bo nie ma chłodzenia.
witam mam taki sam problem (dymienie) w fordzie focusie 18 tddi z 2001 rroku przebieg 110tyś, zakladam że przyczyn mam szukac w taych samych miejscach co w przypadku Audi A3 mam tylko jeszcze jedno pytanie: Czy jeżdżenie autem z taka przypadloscia az do momentu usuniecia usterki moze byc grozne dla silinka?? pozdrawiam
Witam wszystkich. Mam problem z Fordem Focusem 1.8 Tdci. Historia wygląda tak że auto przyjechało do mnie nie palące ze wstępną diagnozą padnietych wtrysków. Przełożyłem wszystkie 4 wtryski z drugiego takiego forda z uszkodzonym silnikiem(dziura w bloku) i auto odpaliło ale dymiło na siwo bardzo mocno i nie reagowalo na gaz, wiec wszystkie wtryski zostały...
Widocznie nadal masz nie do końca usunięty DPF z programu. Razem z kolegą zaprawionym w dpf'ach walczyliśmy z fiestą VII z tym silnikiem. Także ktoś nie do końca usunął DPF i dymiła. Stała dwa tygodnie i była robiona tak "z doskoku" bo grafik nie pozwalał na zajęcie się tylko nią (terminy 3tygodnie w przód). Wgrane było około 5 modyfikacji programu....
Witam serdecznie. Jak w temacie. Podczas podróży (odległość 3 km) zauważyłem że spod maski wydobywa się dym. Natychmiastowo się zatrzymałem i zauważyłem, że korek od oleju leży dobre 30 cm dalej. Był zakrecony, na szczęście zatrzymał się na kablach i nie spada więc to stało się na trasie. Silnik był mokry od oleju. Wytarlem tam gdzie mogłem k co mogłem,...
Załatwione! Wymieniłem trafopowielacz i tv ruszył, weszło WN, ale po paru sekundach wyłączył się, znów zaczęło się dymić z kondensatora a nie z rezystora jak wcześniej pisałem a z kondensatora ceramicznego, który był między drugą nogą TP a emiterem Hot-a. Jego oznaczenie to 471k czyli 470 nF na 2 KV. Wsadziłem na 1 KV, bo innego nie miałem i tv żyje....
Skoro tak to turbo do regeneracji. Powinno być 1.45 bara a ja osiągam 1.2 chwilowe max i stałego przy przyspieszaniu 1.05. Przez to komputer przycina dawkę by nie dymił bo odczytuje ciśnienie z map sensora. Oddaje turbo do robienia i zobaczymy czy to da efekt. Luzu zaworowego nie mierzyłem. Myślałem że jak ciśnienie sprężania jest na b. dobrym poziomie...
Witam. Problem zdaje się dość trywialny, a jednak trudny do rozwiązania. Otóż chciałem zmienić lampy tylne w swoim Focusie Mk1 na coś niefabrycznego. Wszystko co mi wpadło w oko ma jednak klosze (przezroczyste lub czarne dymione). Generuje to konieczność zastosowania kolorowych żarówek. Problem polega na tym, że brak jest kolorowych żarówek P21W dobrej...
Hej mam pytanko w moim focusie cos dzieje sie z klimą jak ja włacze to tak mi spadaja obroty silnika ze aż silnik gaśnie z z paska napędzającego sprezarke dymi sie , niewiem czy to wina spręzarki ?
Witam. Mam problem z focusem z 1999r. Silnik 90 koni tddi. Czytałem już kilka podobnych tematów jednak nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie, U mnie problem jest taki, ze auto odpala zimne po okolo 4 sekundach kręcenia z trudem. Jak odpali ładnie trzyma obroty, niestety od 900 do 1300 ledwo się wkręca. Do tego na wskazaniu obrotomierza widać skoki...
Dodatkową nagrzewnica mi nie potrzebna bo auto mam w garażu, w mondeo miałem webasto i dodatkowe podgrzewanie którego nie używałem . A od wstecznego jest potrzeba masa czy 12 v bo tego nie sprawdziłem. Jeśli ktoś potrzebuję kilka części z mondeo to posiadam licznik z małym wyświetlaczem rocznik 2012 , nowe 2 żarówki xenon d1s Philips . I nową oryginalną...
Druga rzecz, to świece żarowe, czy są sprawne i dostają napięcie. To , że nie ma błędów o niczym nie świadczy To samo chciałem napisać. Miałem identyczny problem w focusie mk2 1,6 tdci 90KM, którego silnik jest kopią francuskiego 1,6hdi. Też był gryzący smród nieprzepalonej ropy tylko tuż po rozruchu zimnego silnika. U mnie były spalone trzy świece...
To silnik 1.8 tddi 75 czy 90 koni? Dym niebieski to olej spalany. Ubywa oliwy?
Witam! Tento Focus zachowuje się dziwnie - czasami nie odpala, brak błędów, raz udało się go ściągnąć na sznurku w momencie jak nie zapalał i wtedyż to stwierdziliśmy że ciśnienie rail w trakcie kręcenia rozrusznikiem ok (30-40 MPa), nie da się zapalić na samostart, mimo że laliśmy bezpośrednio w kolektor ssący po zdjęciu rury. Do tego kolektor nie...
Witam. Opowiem moją historię:) Niedawno zakupiłem używanego focusa 1,8 tdci. Poprzedni właściciel twierdził, że lany był olej zalecany olej do tego silnika, czyli 5w30 formula. Twierdził też, że olej trzeba by już wymienić, więc zmieniłem. W sklepie do tego silnika zalecili mi olej motorcrafta synth XR 5w30 (niby syntetyk). No to zlałem stary i nalałem...
Sam posiadam a3 tdi 2002 r, dałem za niego rok temu 17tyś - na pierwszy rzut oka super stan, silnik odpalał super (pompowtryski). Dobrze się sprawował aż zaczął dymić siwym dymem po 3 mieś. Okazało się, że wtryski straciły szczelność w stosunku do głowicy. Naprawa kosztowna. Pozatym nic, teraz autko odpukać jeździ super, moge na nim polegać. Zaraz...
Witam serdecznie Oprócz iskrzenia na fioletowo w szyjce kineskopu przeciążona przetwornica oraz dymią R315(10k/0.5W) i R2102 (10k/0,125W) podłączone od wtórnej strony trafa wn. Po wymianie elek w przetwornicy napięcie na podpiętej żarówce (zamiast tranzystora bu508D) prawidłowe 110V (przed wymianą elek 150V). Trafo wn podmieniałem - bez zmian. Chyba...
Problem z silnikiem mianowicie wygląda tak pali za każdym razem nie dymi a czasami rano gdy zapala to chodzi i gaśnie gdy jadę to zaświeca się kontrolka od świec żarowych i auto gaśnie byłem u mechanika powiedział że to wina wtrysków ale moim zdaniem gdy by to były wtryski to by nie palił i by dymił i czasami traci moc nie wchodzi na obroty idzie jak...
teraz odpała ale tylko na plaku jak jest zimny dymi na biało czasem na niebiesko masakra z tym autem. Pomocy
Witam, Mam problem ze swoim focusem 1.8 tdci 115KM. Od ponad miesiąca dymi na czarno podczas przyspieszania oraz na biegu jałowym jak mu przygazuje. Słychać pracę turbiny jak wkręca się na obroty (przed problemami pracowała tak samo). Moc w normie, ale zwiększone spalanie o ok. 10%. Wyrzuca kontrolkę błędu przy ok. 1500-1600 obr. (czerwone koło zębate),...
Ford Escort 1.8D 1990r. Przy dużych mrozach nie odpala. Na lekkim mrozie ciężko zapala. Dwie rzeczy. Zainwestuj w rozrusznik od forda focusa, 2.2Kw. Wymień przekaźnik świec żarowych, który będzie trzymał napięcie na świecach znacznie dłużej niż oryginał, który odcina napięcie po 10 sekundach. Można kupić za 59zł, na znanym portalu aukcyjnym często...
Witam. Mam problem z ff 2000r 1,8 90KM przebieg ~240000 (wg. licznika). Od początku. Kupiłem go w zeszłym tygodniu. Wszystko było ok, tylko po dodaniu gazu (ok. 3000) puszczał czarne chmury, ale myślę "zamulony", bo kupiłem od gościa, który mówił że nie przekraczał 3000 obrotów. Wracałem nim po zakupie do domu i całą drogę było ok. Przejechałem ok 70...
Witam Przy działającej turbinie od około roku czasu: 1.) Dziwny gwizd jakby lewe powietrze na jałowym biegu. 2.) Gwizd/brzęczenie bardzo głośne przy zwiększaniu obrotów w trakcie jazdy od około 1800. 3.) Spadek mocy (turbina cały czas działała chociaż rzadziej się załączała). https://filmy.elektroda.pl/97_1573119639... Auto to Ford Focus MK1 1.8 TDCi...
Witam. Mam problem z Fordem C-MAX 2,0 tdci 136ps. Auto pracuje w trybie awaryjnym, brak mocy,nawet na postoju nie chce przekroczyć 3 tys obrotów pokazuje tylko jeden błąd p2682. w czasie przeglądania parametrów zauważyłem że: -ciśnienie paliwa w zasobniku 0 -ciśnienie doładowania 0 dodam ze auto zapala bez problemu trochę dymi na niebieskawo podczas...
Dziwnie jest to że gdyby to były pierscienie i bralby olej w takiej ilosci dpf powinien juz umrzec oraz powinien non stop dymic praktycznie. Dziwna sytacjia. A moze spaliny ida przez zawory w glowicy? Nie przez pierscienie?
Więc jak rozumiem to mam do naprawy bądź wymiany sterownik silnika? A jak wymienię to wgrać mapy tylko czy ktoś może wie ile może to kosztować? Bo jak zostawię to temu mechanikowi to będzie nieciekawie. Dodano po 3 A jeszcze problem ze sterownikiem silnika a auto zachowuje się normalnie i normalnie pali i normalnie jeździ. Nie dymi nie skaczą obroty...
Witam Mam problem z focusem 1.8 tddi 90km.Odpala baz problemu.Chwile jest ok potem nie równo pracuje po dodaniu gazu.Utrzymują się obroty w granicy 3tyś. i opornie opadają.Nie dymi. Sprawdziłem błędy.Pokazał uszkodzony pedał gazu.Wymieniłem pedał. Błędu teraz nie pokazuje.ale dalej nie równo pracuje na wolnych i wysokich. Może mieliście taki problem.
Najprawdopodobniej masz uszkodzony trafopowielacz. Zobacz co się dymi. Jeśli są to rezystory podłączone do jednej z nóżek trafa, to trafo z pewnością out.
Witam wczoraj to zrobiłem działa super (roskręcłem monitor kilka razy rzeby ko przeczysćic ras sie zaczoł dymic a innym razem spalił sie bespiecznik ) trafo mam 2 regulatory jeden screen drugi focus podkręciłem ten pierwszy działa spoko w dosie musze zainstalować sysa jeszcze . Map pytanko jeszcze czy podkrecanie tego niewpływa niekorzystnie na bespieczeństwo...
Witam.Mam problem z focusem który polega na tym że, silnik puszcza czarne kłęby dymu ale tylko przy przyspieszaniu ,na wolnych obrotach nie dymi tylko jak mu dam z 4000 tys.obrotów to puści czarną chmurę.Dodam że silnik chodzi równo, moc i spalanie w normie, błędów brak.Czy wie ktoś co to może być?Proszę o podpowiedzi za które będę wdzięczny. Pozdrawiam.
tak w ogóle to już nie chodzi jak burza.... dwa miesiące był spokój. pojechałem na urlop do chorwacji i po drodze zaczął znowu rwać. co dziwne dużo częściej urywa przy włączonej klimie (na 1700km zdarzyło się to kilka razy). panowie, kurde.... nachodzą mnie coraz większe wątpliwości... a może to wina okablowania? poza szarpnięciami nie ma żadnych innych...
hej mam problem z odpalaniem mojego focusa na zimnym silniku po paru sekundach od razu gasnie chyba ze dodam gazu i dymi z rury taki bialy dymek mechanik stwierdzil ze to pompa paliwa i wtryski. Ktos moze mial taki przypadek? Silnik 1.8 TDci ford focus Dodano po 5 dodam ze jest przebieg 120tys a rocznik 2004
Witam! Mam problem z pracą silnika w Focusie 1,6 TDCI 90KM, 2006 rok, po odpaleniu zimnego silnika, samochód przez dobre parę sekund nie równo pracuje i lekko dymi, na ciepłym silniku wszystko jest ok. Co się może dziać? Regulamin p.11.1 umieszczanie w tytule tematu terminów zastępczych jak: "pomoc", "problem", "pilne"itp., Popraw pisownię, p. 8.2,...
Witam serdecznie. Dziś podczas jazdy auto delikatnie szarpnęło i weszło w tryb awaryjny. Ponowne uruchomienie auta nic nie pomogło. Auto nie dymi, odpala normalnie. Jedyny objaw jaki zauważyłem to, że auto kręci się tylko do trochę ponad 3 tys obrotów, ale to pewnie jest spowodowane trybem awaryjnym. Po próbie odczytania błędów z menu serwisowego nie...
Witam, Kupiłem samochód Ford Focus 1,8 Diesel. Samochód ma przejechane (podobno) 80.000 km. Pojawia się niepokojący mnie problem. Po zapaleniu silnika chodzi bardzo stabilnie i bez problemów na wolnych obrotach utrzymując ok 900 RPM. Jeśli chcę ruszyć muszę delikatnie przegazować go wcześniej na luzie do ok 1200 - 1300 RPM poczekać aż spadnie do 900...
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
Jeśli chodzi o zasilacz to wymieniłem wszystkie elektrolity i jednego ceramika po pierwotnej stronie - teraz chyba jest Ok, rezystor jest gorący przy włączonym tv ale już nie rozgrzewa sie do czerwoności:). Sprawdziłem napięcia wychodzące z przetwornicy po wtórnej stronie - Są ok, sprawdzałem tez żarówka 5W czy przetwornica jest wydolna- żarówka święciła....
Mam problem, a jestem tylko magistrem inżynierem radioelektroniki. Po włączeniu tv nie ma głosu i jest czarny obraz z poziomymi białymi liniami co około 3cm. Dodatkowo dymi sie rezystor R433. Wcześniej na tym rezystorze było rozwarcie i coś strasznie syczało przy włączeniu. Przetwornica i trafopowielacz chyba chodzi, bo jak kręcę FOCUSem to linie sie...
Witam Posiadam pewien problem mam focusa 2012r 1,6tdci 115km na siemensie . Focusa kupiłem uszkodzonego przodem , po poskładaniu przodu i odpaleniu auta przy 3 tys obrotów przestawał równo chodzić i dymił na biało przy okazji klepiąc . Po podłączeniu forscanu korekty na 1 i 3 cylindrze wysokie . Zakupiłem niby komplet używanych wtrysków z przebiegiem...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
ursus dymić dymić przyśpieszać honda dymić
prostownik dławik kolumna aktywna akumulator linux pendrive
resetowanie baterii kettler sterownik
Czy mogę użyć akumulatora 48V do myjki 24V? Laser K40 zamiast wycinać, graweruje - przyczyny i rozwiązania